LENNOX LEWIS WIERZY W UDANY REWANŻ DUBOIS NAD USYKIEM

Dodano: 30 kwietnia 2025 20:30
LENNOX LEWIS WIERZY W UDANY REWANŻ DUBOIS NAD USYKIEM
Redakcja, Queensberry Promotions
Mark Robinson/Matchroom Boxing

- Daniel przeszedł czas próby i udręki, dziś jest gotowy na ten rewanż - uważa legendarny Lennox Lewis, który stawia na zwycięstwo Daniela Dubois (22-2, 21 KO) w drugiej walce z Aleksandrem Usykiem (23-0, 14 KO).

Panowie spotkali się po raz pierwszy w sierpniu 2023 roku na wrocławskim stadionie. W obecności 40 tysięcy kibiców - głównie ukraińskich - Usyk zastopował wówczas rywala w dziewiątej rundzie. Od tego czasu jednak Brytyjczyk odbudował się trzema bardzo cennymi zwycięstwami i wszedł na wyższy poziom. Czy to wystarczy do pokonania Usyka?

- Daniel ma moc i siłę, był już z Usykiem w ringu i nawet powalił go na deski. Wie więc co ma robić w ringu i co musi poprawić. Oczywiście czeka go trudne zadanie, stać go jednak na zwycięstwo i udany rewanż. Dziś to już pełnoprawny mistrz świata, poznał silniejsze i słabsze strony rywala, a widzę u niego ogromną determinację. Wie gdzie i jak powinien zaatakować, będzie więc gotowy na ten rewanż i nic go nie zatrzyma, to jest jego czas - dodał Lewis.

Przypomnijmy, że Usyk (WBC/WBA/WBO) spotka się z Dubois (IBF) 19 lipca na sławnym Stadionie Wembley w Londynie.

Więcej o tym pojedynku przeczytacie w naszym serwisie specjalnym TUTAJ >>>

Więcej informacji: Aleksander UsykDaniel Dubois
Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: BlackDog
Data: 30-04-2025 21:03:01
"Daniel ma moc i siłę, był już z Usykiem w ringu i nawet powalił go na deski" "Wie gdzie i jak powinien zaatakować" Lol Rozumiem że niektórzy tak bardzo chcą porażki tego małego królika który pokrzyżował wszystkim plany i marzenia o dominacji ale bez przesady. Powalić na deski kogoś ciosem poniżej pasa gdzie celuje się całą walkę to nie jest nic co warto wspominać z podniesioną głową. O ile rozumiem że Don Charles tak się zafiksował na to żeby wmawiać wszystkim jak zostali oszukani że robi to wręcz nałogowo o tyle Lewis powinien był dwa razy się zastanowić. Ogólnie to ryzykowna walka dla Usyka. Na terenie wroga gdzie pozwolą pewnie na wszystko co najgorsze z nakoksowanym młodym turem po świetnej serii. Turem który nałogowo fauluje i który prawdopodobnie będzie znów celował tam gdzie celował za pierwszym razem czyli na granicy faulu gdzie połowa z tych prób będzie nieprzepisowa. Śniło mi się że w ostrej walce Usyk znokautował Duboisa wyrzucając go z ringu któregoś dnia. Coś mało realnego ale trzymam kciuki żeby tak się stało. Mam dość cwaniaczków którzy pragną wygrać kosztem nawet oszukiwania byleby załatwić sprawę kogoś poza zasięgiem.
Autor: gerlach
Data: 30-04-2025 23:21:19
Jeski to byl czysty cios to jaki problem bylo poprawic na doly rzekomo tak nadwatlonego Usyka? Czemu to nie wyszlo, nie poszlo, nie zaszlo;)
Autor: gerlach
Data: 30-04-2025 23:23:35
Potem Luke Fury nawijal, ze on te doly obnazy krolicze. Bardzo obnazy. Lapy 2metry dlugosci tez nie udalo sie przrz24 rundy. To jak z tymi usykowymi dolami jest w koncu? Sa, nie na ich?
Autor: gerlach
Data: 30-04-2025 23:25:24
Usyk zapoluje tym razem na nokaut. Nie tam jakis prawy prosty przy okazji.
Autor: DyktaT
Data: 01-05-2025 00:25:11
@gerlach Dubois mówił, że po tym jak nie uznano tego ciosu uleciało z niego powietrze i zdemotywowało go. Nie wiem czy odbierać to tak, że ma słaby mental i nie chciało mu się realizować planu taktycznego czy jak.
Autor: BlackDog
Data: 01-05-2025 00:42:06
"Dubois mówił, że po tym jak nie uznano tego ciosu uleciało z niego powietrze i zdemotywowało go. Nie wiem czy odbierać to tak, że ma słaby mental i nie chciało mu się realizować planu taktycznego czy jak" Aż chciałoby się użyć sławnego "lol"... Uleciało z niego powietrze bo podkurwiony Usyk wstał i narzucił jeszcze większe tempo, bił jeszcze dotkliwiej a tlenu było coraz mniej. Jak można w takim momencie zwątpić? Przecież facet powinien zyskać wtedy + 100 do wszystkich atrybutów. Nie zyskał bo wcale nie sądził że to uczciwy KD choć w sumie Dubois to taki Forrest Gump więc ciężko powiedzieć czy w ogóle miał jakieś przemyślenia wtedy...
Autor: StonkaKartoflana
Data: 01-05-2025 06:36:45
Lennox gdy wpowiada się o boksie to gada umiarkowane bzdury, ale jak mówi o walce swego rodaka to pierd..li jak potłuczony.
Autor: Fakulaev
Data: 01-05-2025 09:51:44
Dubois jest na wspomaganiach dziwne, że nikt nie porusza tego tematu nawet na bokser orgu Warren płaci wam za milczenie XD Mimo tego Usyk i tak powinien wygrać.
Autor: piotr
Data: 01-05-2025 09:55:17
Dubeusz się powinien cieszyć, że na miejscu kruzera Lereny nie był ktoś mocno bijący, jak na przykład Cieślak.
Autor: Indiana
Data: 01-05-2025 12:01:39
Oczywiście, że Dubois koksuje jak dzikie zwierzę, ja o tym wspominałem już wiele razy dawno. Na dziś dzień to nawet szkoda się tym denerwować. A Lennox cóż - starszy facet, starzeje się, często zwyczajnie nudzi i po prostu mówi trochę z odzewu emocji za którymi tęskni.
Autor: piotr
Data: 01-05-2025 12:02:57
@Indiana A Usyk z Chyckim nie?
Autor: Indiana
Data: 01-05-2025 12:35:00
@piotr Nie, Usyk nie koksuje
Autor: lucjan
Data: 01-05-2025 12:46:53
jak będzie przykaz żeby ukrainiec ma wygrać to nie wystarczy, tak samo jak narracja że był to cios poniżej pasa, przecież na filmach widać że był centralnie w pas dla mnie jest to oszustwo jakie nie pierwsze i nie ostatnie
Autor: piotr
Data: 01-05-2025 12:48:20
Może i nie koksuje. Przypadkowo się kontaktuje z doktorami... Chycki ma habilitacje z koksowania czy doktorat? "Na katowickiej AWF odbył się wykład naukowy, z udziałem rektora uczelni prof. dr hab. n.med. Andrzeja Małeckiego, którego największą gwiazdą był najlepszy pięściarz świata bez podziału na kategorie wagowe, Ołeksandr Usyk. Ukraiński czempion był aktywnym uczestnikiem wykładu, a spiritus movens był ściśle współpracujący z zespołem czempiona dr hab. Jakub Chycki, pracownik Katedry Teorii i Praktyki Sportu. Usyk w niezwykły sposób ocenił klasę polskiego naukowca i wypowiedział wiele mądrych kwestii."
Autor: piotr
Data: 01-05-2025 12:54:21
"Zmiany parametrów fizjologicznych i morfologicznych w aspekcie kuracji hormonem wzrostu i testosteronem oraz suplementacji argininą i saponinami steroidowymi u mężczyzn w średnim wieku" To tytuł doktoratu Chyckiego?
Autor: StonkaKartoflana
Data: 01-05-2025 13:15:15
Usyk to ostatni bokser którego można podejrzewać o koks. Usyk wygląda jak naturalnie nawet jak zmienił wagę. Zobaczcie np jak wglądał np Adamek jak zmieniał wagę - z szczupłego młodzieńca - stary osiedlowy Koks z napuchniętą gębą. albo przemiany Powetkina, Drozda, itd. A Doubis w koksowaniu przegonił AJ-a.
Autor: DyktaT
Data: 01-05-2025 15:38:32
Oczywiście, że temat koksowania przez Dubois był poruszany ale ile można wałkować w kółko ten temat. Czasem ktoś wspomni, że wygląda jakby brał całą aptekę i tyle. Ja bym chętnie zobaczył walkę Miller vs Dubois z dozwolonym dowolnym dopingiem.
Autor: piotr
Data: 01-05-2025 22:14:08
@DyktaT Wielu by chciało.
Autor: Krisu
Data: 02-05-2025 20:45:55
StonkaKartoflana Z całym szacunkiem ale nie sądzisz, że Usyk to tylko trening, odpowiednia dieta i co najwyżej kreatyna :) Połowe czołówki wagi ciężkiej przynajmniej raz złapali na czymś, w tym spaślaka Millera, Furego, Whyte’a a Usyk miałby być czysty? Może Joshua też bo go nigdy nie złapali…
Autor: StonkaKartoflana
Data: 03-05-2025 05:32:43
Krisu - może chodzi mi o to że po Usyku nie widać żadnych objawów koksowania. to jak wggląda AJ DDD przemiana Adamka Drozd powetkin to właściwie dowody.
Kalendarz imprez