Sobotni pojedynek Terence'a Crawforda (41-0, 31 KO) z Israilem Madrimovem (10-1-1, 7 KO) nie przypadł do gustu wszystkim kibicom, zwłaszcza tym oczekującym wielu wymian.
W obronie obu pięściarzy stanął za to mistrz trzech kategorii - Shakur Stevenson (22-0, 10 KO) - twierdząc, iż walka stała na tak wysokim poziomie, którego trudno oczekiwać w znacznej większości zestawień.
- Większość ludzi totalnie nie zna się na boksie. To była jedna z najlepszych walk, jakie widziałem od długiego czasu. Gdy widzisz dwóch pięściarzy, boksujących, używając zwodów, zastawiających pułapki, o świetnej obronie, znakomitym ustawieniu i pracy nóg, wtedy możemy mówić o wysokim poziomie. Mądry dobór zadawanych uderzeń, to było rewelacyjne do oglądania i nie, to nie był bliski pojedynek, ale żeby to zrozumieć, twoja inteligencja musi stać na wysokim poziomie - podsumował 27-latek z New Jersey.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: ElTerrible
Data: 08-08-2024 21:50:45
Dał czadu 😀 Taka prawda.
Autor: t4b4x0
Data: 08-08-2024 22:44:16
Dokladnie. A ludzie po tej walce nagle skreslili Crawforda, zw juz stary, past prime, smiech na sali. Pisalem przed walka, ze Madrimow to jeden z najlepszych rywali w oststnich latach dla Crawforda, lepszy od Spenca. Madrimow to kaliber Lomaczenki, tez przepotezna ilosc wygranych walk na amatorce, widzial juz w ringu wszystko. Jak spotyka sie dwoch kozakow, to tak wyglada walka, wyrownana. Nikt nie powinien byc pokrzywdzony tym werdyktem.
Autor: StonkaKartoflana
Data: 09-08-2024 07:38:03
"Większość ludzi totalnie nie zna się na boksie" - każdy kto ma resztki rozumu wiedział, że będzie to bardzo trudna walka dla TC. a Ale niestety barany z tego i innych forów zakładają że jak nie znam danego boksera to jest ch,jowy. A potem kończy się jak ruda Diva z kirgijskim dzikusem :))
Autor: StonkaKartoflana
Data: 09-08-2024 07:41:41
Co do Spenca to jest to ciekawy przypadek "Felixa Trinidada" który rozpierd..a w pył całą czołówką ale w spotkaniu z geniuszami i wybitnymi technikami wygląda jak dziecko we mgle.
Autor: Ogar
Data: 09-08-2024 08:22:24
To że ktoś nie docenia pięściarza którego nie zna to normalna kolej rzeczy. Gorzej kiedy jakiś baran nie docenia i obraża pięściarza którego bardzo dobrze zna cały świat. Na którego walki przychodzą tłumy jak do Bazyliki Świętego Piotra w Rzymie. Który ma najlepsze resume w boksie zawodowym i na 61 walk zaliczył tylko 2 porażki, z jednym wybitnym i drugim sporo większym pięściarzem. Tak @Stonka to do ciebie ty zblazowany przygłupie robiony przez dętkę od tarpana.
Autor: Believer94
Data: 09-08-2024 08:34:42
I twój przykład Ogar pokazuje propagande np tv ogolny obraz bardzo mocno zaciemniony,jeden przekaz nawet nienprawdziwy ale takinma byc uznany przez wszystlich ;), dwie przegrane??Na papierze tak realnie Floyd, 2xGGG, Lara i Biwoł wiec 5,a wałki sędziowskie, swoi przekupieni sędziowie w kurwidołku w vegas? Sterydy(ach ta wołowina)?, klauzuly o nawodnienie, waga, wysuszanie zawodników, walka z marszu po trudnej walce albo nie ma wypłaty(kowaliow)? Chłopie ogarnij sie patrz ile rzeczy już z marszu wymieniłem, jestem pewien ze ty polakos i inni kultyści rudego oszusta po prostu trollujecie. Nie można być az takimi debilami by tego nie widziec/byc na to ślepym.
Autor: Ogar
Data: 09-08-2024 08:38:41
Różnica jest taka że ja wymieniłem fakty a ty tylko swoją chuja wartą opinię.
Autor: HNS
Data: 09-08-2024 08:57:43
"...i nie, to nie był bliski pojedynek..." - był, a o zwycięstwie Crawforda zdecydowały rundy mistrzowskie. "...podsumował 27-latek z New Jersey." - podsumował prywatnie przyjaciel Crawforda.
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 11:21:50
@Ogar Twój fakt "drugim sporo większym pięściarzem" jest antyfaktem. Canelo sam mówił, wnosi do ringu ok. 183 lbs, Bivol natomiast mówił że do ringu wniósł 185 (co jest bardzo prawdopodobno bo przy okazji innych walk, gdzie bylo wazenie w dniu walki wnosił miedzy 183 a 187). Więc ten "sporo większy zawodnik" w dniu walki ważył niecały kilogram więcej.
Autor: Ogar
Data: 09-08-2024 12:13:43
marcinm@ Rozmiar to dla ciebie tylko waga a gabaryty już nie? Jak kupujesz buty w Daiszmanie to dobierasz je do wagi czy rozmiaru stopy? Albo jak kupujesz podkoszulek na wyprzedaży w Kauflandzie to mówisz proszę podkoszulek na 80 kilogramów?
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 12:27:16
@Ogar To Tysona wysłałbyś do średniej a Fundore do ciężkiej?
Autor: Ogar
Data: 09-08-2024 13:05:27
marcinm@ Nie odpowiada się pytaniem na pytanie.
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 13:47:57
@Ogar To zasada umowna, ale moge odpowiedzieć na Twoje pytania. Rozmiar to nie tylko waga, ale w sportach kontaktowych jest to podstawowa kategoria. Nie kupuje butów w Daiszmanie ani podkoszulek w Kauflandzie. Twoja retoryka, porównująca sport do zakupu garderoby jest totalnie nie trafiona, na zasadzie "co ma piernik do wiatraka". Sam Alvarez walczyl i wygrywał z zawodnikami wyższymi i ciężymi od Dmitrija, z Bivolem po prostu przegrał bo był o 2 klasy gorszy boksersko, w całej walce ulokował raptem 84 ciosy co daje 7 ciosów na runde, w żadnej z rund nie ulokował wiecęj niż mołdawski mongoł. Clue jest oczywiste: Alvarez nie przegrał z gabarytami przeciwnika tylko z jego umiejetnościami, inna opinia jest farmazonem.
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 13:53:35
*czy tam mołdawski koreańczyk (nie pamietam dokladnie)
Autor: Ogar
Data: 09-08-2024 14:12:03
No i super. To jest twoja opinia i bardzo ją cenię. A teraz trochę wiedzy. Zacytuje ci co to znaczy rozmiar z Wikipedii bo widzę że nie dajesz sobie z tym rady. rozmiar - to wielkość czegoś pod względem długości, szerokości, objętości lub wysokości. A teraz patrz: https://tecolotito.elsiglodedurango.com.mx/cdn-cgi/image/format=auto,width=1024/i/2022/05/1068170.jpeg I powtarzaj za mną. Jeden jest mniejszy a drugi większy. Jeden jest mniejszy a drugi większy. I o to mi właśnie chodzi. Clue jest oczywiste: Alvarez dobił kilogramy żeby walczyć o pas w nie swojej kategorii wagowej z większym pięściarzem i przegrał. Takie są fakty.
Autor: Erwin
Data: 09-08-2024 14:24:52
Cynamon nie przegrał z "gabarytami" Biwoła, lecz zwyczajnie Dmitrij okazał się lepszym pięściarzem. ot i cała prawda o tej walce...
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 14:27:01
Ogólna definicja rozmiaru nie wpisuje się w ramy kryteriów sportów kontaktowych, w nich głównym kryterium jest właśnie waga (masa ciała) a nie wzrost, zasięg ramion czy rude włosy. A teraz patrz: https://www.boxingscene.com/photos-canelo-alvarez-callum-smith-ready-texas-war--154154 Tutaj "rozmiar" nie przeszkadzał Canelo I powtarzaj za mną. Większy nie znaczy wyższy. Clue: Alvarez przegrał bo jest gorszy boksersko.
Autor: mchy
Data: 09-08-2024 14:33:59
A ja z kolei z takimi 2 pytaniami, bo nie wiem, czy się podłączać. Czytam o faktach, chuja wartych opiniach, więc jestem ciekaw. Czy Saul Alvarez stosował doping, na którym go przyłapano i za co go zawieszono? Czy Saul Alvarez nigdy nie zastosował klauzuli rehydracyjnej? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Autor: mchy
Data: 09-08-2024 14:34:08
A ja z kolei z takimi 2 pytaniami, bo nie wiem, czy się podłączać. Czytam o faktach, chuja wartych opiniach, więc jestem ciekaw. Czy Saul Alvarez stosował doping, na którym go przyłapano i za co go zawieszono? Czy Saul Alvarez nigdy nie zastosował klauzuli rehydracyjnej? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 14:43:41
@mchy Doping został u niego wykryty, lecz zawieszenie było komicznie krótkie (poł roku, czyli mniej wiecej tyle ile walcza obecnie pięściarze), tłumaczył się że wynikało to z jedzenia "skażonej wołowiny" co jest absurdem. Czy Saul Alvarez nigdy nie zastosował klauzuli rehydracyjnej? Nieoficjalnie stosował: "Według informacji Dana Rafaela jutro odbędzie się drugie, poranne ważenie, podczas którego - w myśl klauzuli wprowadzonej do kontraktów na życzenie obozu Canelo - żaden z zawodników nie może przekroczyć 185 funtów. Przekroczenie limitu będzie skutkowało surową karą finansową" (źródło: sport.interia.pl)
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 14:44:52
*mniej wiecej tyle ile obecni piesciarze wchodza do ringu w sensie, wiekszosc topowych zawodnikow walczy mniej wiecej raz na pół roku. Wykryty został u niego cleanbuterol (tutaj opis tego środka: https://www.budujmase.pl/sterydy/o-dopingu/clenbuterol-co-to-efekty-opinie-skutki-uboczne.html)
Autor: Ogar
Data: 09-08-2024 14:50:48
''A teraz patrz: https://www.boxingscene.com/photos-canelo-alvarez-callum-smith-ready-texas-war--154154 Tutaj "rozmiar" nie przeszkadzał Canelo'' No nie przeszkadzał bo spotkał się pięściarz bardzo dobry z dobrym. Ale kiedy spotyka się dwóch bardzo dobrych tak jak to było przy Canelo Bivol to najczęściej wygrywa ten większy. To jest nawet jedno z bardziej popularnych bokserskich powiedzeń.
Autor: mchy
Data: 09-08-2024 14:54:19
No widzisz marcinm, czyli nie tylko chuja warta opinia, ale i kilka faktów :)
Autor: mchy
Data: 09-08-2024 14:55:05
Tak na marginesie Marcin, Twój link z interii odnosi się do pojedynku z Kowaliowem?
Autor: Erwin
Data: 09-08-2024 14:55:11
Krótko mówiąc idąc tym tokiem myślenia Usyk powinien przegrać zarówno z Furym jak i z Joshuą...
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 14:59:16
@Ogar Mhm... czyli tak: Canelo przegrywa z Bivolem bo ten jest cięży o 1kg i wyższy 12 cm. Canelo przegrywa z FMJ bo ten, no właśnie jest wyższy 2cm ale za to 7kg lżejszy w dniu walki. Canelo wygrywa z zawodnikami wyższymi i ciężkimi bo? To bumy? Reasumujac: Canelo przegrywa zarówno z cięższymi (o 1kg) jak i z lżejszymi (o 7kg) ale cała reszte bo tak i chuj :D
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 15:00:11
@mchy Tak do walki z Kowaliowem, Clean wykryli u niego bodajze po pierwszej walce z GG ale teraz nie za bardzo mam czas googlac
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 15:00:28
czy tam Clen* bo zaraz ktos sie przyjebie
Autor: mchy
Data: 09-08-2024 15:00:48
Marcin, dziękuję, jak coś to wszystko wiem :)
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 15:04:59
@mchy bardzo prosze i polecam sie na przyszlosc (o ile bede mial wiedze lub czas na odswiezenie informacji - w przypadku Canelo jest do dosyc proste bo kariera tego bardzo dobrego, lecz nie wybitnego boksera, jest okraszona wieloma skazami które rzutuja na jego legacy)
Autor: StonkaKartoflana
Data: 09-08-2024 15:17:01
ogar ty moja kurewko. Baranie - Najman jako bokser był w swym czasie w PL dużo bardziej rozpoznawalnym niż np .Proksa,Sulęcki itp. i też mam go cenić???
Autor: Ogar
Data: 09-08-2024 15:17:46
marcinm@ Błądzisz strasznie i zero logicznego myślenia w twoim wykonaniu. Szkoda mojego czasu.
Autor: Ogar
Data: 09-08-2024 15:22:48
StonkaKartoflana@ A ty tam do opierdalania kabla klękaj wagino umysłowa.
Autor: mchy
Data: 09-08-2024 15:24:09
Wybiórczy dobór faktów to domena każdego kibica Meksa?
Autor: Ogar
Data: 09-08-2024 15:33:15
No wiem że macie problem z tym Meksem widać to jak pizdę stonki przez teleskop weeba - aż za dobrze. Ale jeszcze się musicie trochę pomęczyć bo on nadal rozdaje karty w boksie zawodowym.
Autor: mchy
Data: 09-08-2024 15:38:31
A widzisz, zadałem normalne pytanie. Kolejny raz jednak sprawdza się prosta reguła - wchodzą fakty, nie opinie, kibice Meksa dziękują i odchodzą. Twój wybór - miłego dnia.
Autor: marcinm
Data: 09-08-2024 15:41:57
Hehe, spokojnie wiadomo że fanatycy meksa to mniej wiecej ten sam poziom co moherowa babka która by zajebala tuska golymi rekami albo krawaciarz ktory by kaczyńskiemu łeb upierdolil. Trzeba czasami jednak z takimi podebatować, żeby podniesc im kortyzol. W przypadku kolegi @Ogar to nie ma co sie sugerowac nawet nickiem, bo zapomnial dopisac partykuły "nie" przed rzeczownikiem "ogar". Wtedy by było wszystko jasne
Autor: Ogar
Data: 09-08-2024 16:03:51
Ale ty Marcin jesteś błyskotliwy że ho ho...
Autor: lukaszenko
Data: 10-08-2024 09:40:46
heh..Niezla wrzuta..Nie masz racji Ogar..Canelo owszem jest wybitny no ale bylo w ciry, byly walki, sedziowanie i takie tam..byly sterydy i wszystko oczko bylo przymkniete..
Autor: Ogar
Data: 10-08-2024 17:15:15
A w którym miejscu nie miałem tej racji? To że ma 2 porażki? Fakt. To że na jego walki przychodza tłumy? Fakt. To że ma najlepsze resume w boksie zawodowym? Fakt. To że wyszedł do większego Biwoła w jego kategorii wagowej? Fakt. To że rozmiary w boksie to nie tylko waga ale też gabaryty? Fakt. To że rozdaje karty i może walczyć z kim chce za wielkie pieniądze? Fakt. To że wiele osób ma problem z Canelo i jak go widzą to zachowują się jak by im ktoś wyciorem z komina szrajbował odbyt? Fakt. Wydaje mi się że pisałem głównie o faktach i mało tam było mało opinii na temat Alvareza z mojej strony. To raczej koledzy z góry szarżowali opiniami.
Autor: lukaszenko
Data: 10-08-2024 20:24:00
Ogar czesto tu dajesz fajne komentarze zeby nie bylo..ale to lekka manipukacja i dosc pokretna logika..generalnie tych porazek to powinno byc wiecej to jest dla mnie niestety fakt..mowisz o czyms decyzcji trzech arbitroe jako czyms niezaprzeczalnym a znasz boks i wiesz ile bylo walow..ja doceniam Canelo to srio jawal zawodnika ..ale trzeba tez jasno powiedziec ze gdy trzeba bylo byl cisgniety za uszy..oczywiscie z rywalami naprswde dobrymi ..
Autor: Ogar
Data: 10-08-2024 22:18:04
Zgadzam się, że pierwszą walkę Canelo z Gołowkinem powinien przegrać i zawsze to pisałem. Ale dostał tylko remis i Gołowkin nic wtedy nie stracił, więc była niska szkodliwość czynu. A serio uważasz, że drugiej walki z Gołowkinem nie dało się wypunktować dla Alvareza? To była walka praktycznie na styku remisowym i tam nawet nie dało się zrobić wała. Już nawet nie wspominam o walce z Larą, czy Cotto, które Canelo wygrał bez żadnych wątpliwości. Dla mnie takie gadki to zwykły trolling i ból dupy. Dlatego jak widzę te bzdury, to je ignoruję i odsyłam pacjentów do oficjalnego rekordu.