Tony Bellew podziela zdanie Timothy Bradleya. - Gołowkin zostanie brutalnie pobity przez Canelo w trzeciej walce! - przekonuje wojownik z Liverpoolu.
Giennadij Gołowkin (42-1-1, 37 KO) pokonał przed czasem Ryotę Muratę i do pasa IBF wagi średniej dorzucił tytuł WBA. Teraz robotę musi zrobić jeszcze Saul Alvarez (57-1-2, 39 KO), który 7 maja zaatakuje mistrza WBA wagi półciężkiej, Dmitrija Biwoła (19-0, 11 KO). Jeśli i on wygra, trzecia wojna kazachsko-meksykańska dopełni się 17 września.
Pierwsze dwie walki odbyły się w wadze średniej, trzecia zostanie już rozegrana w limicie kategorii super średniej. Na granicy 76,2 kilograma wszystkie cztery pasy należą właśnie do Alvareza. W pierwszej potyczce sędziowie orzekli remis. W rewanżu wskazali nieznacznie na Meksykanina. Do dziś jednak wielu uważa, że obie potyczki powinien wygrać "GGG", a już szczególnie ten pierwszy pojedynek.
Kazach co prawda rozprawił się z Muratą przed czasem (TKO 9), jednak po drodze zainkasował sporo ciosów. Już wcześniej, po konfrontacji z Siergiejem Derewianczenką, pojawiły się głosy zwątpienia w wielkość "GGG". - Gołowkin wyglądał fatalnie w pierwszej fazie walki z Muratą. Canelo nim pozamiata i wygra przed czasem w końcówce - mówił tuż po walce Kazacha z Muratą ostry w swoich tezach Bradley. Teraz w podobnym tonie wypowiada się Bellew.
- Widać było w tej walce, że wiek go już dopada i momentami wyglądał na bezbronnego. Dał się zepchnąć do odwrotu facetowi, który raczej nie jest znany z mocnego uderzenia. Będąc na miejscu Gołowkina trzymałbym się z daleka od Canelo - nie ukrywa były mistrz świata kategorii cruiser i czołowy "ciężki".
- Wiek dopada każdego i widać to było w ostatniej walce Gołowkina. To się może dla niego źle skończyć. To już nie jest ten sam zawodnik co kiedyś. Nie chciałbym go widzieć ciężko i brutalnie pobitego przez Alvareza, a tak to się skończy, jeśli rzeczywiście dojdzie do ich trzeciej walki - dodał Bellew.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Polakos
Data: 12-04-2022 20:17:41
Zgadzam się z Bellew - Golovkin po tej walce już nigdy może nie być taki sam. Nie mówię o dalszej karierze bo pewnie zaraz się zmyje, ale ogólnie o dalszym życiu, tym bardziej że już przyjmował jego ciosy przez dwie walki i to zostawiło ślad.
Autor: Ziomus
Data: 12-04-2022 20:27:39
ciekawe co na The Morons - Zenek Garbaty i Paweltoronto
Autor: ElTerrible
Data: 12-04-2022 20:51:27
Zgadzam się z @Polakos - GGG przyjmował w dwóch walkach z Canelo potworne bomby przez 24 rundy! Praktycznie w każdej z rund był zagrożony! Nie wiem skąd pomysł z trzecią walką i to sam Canelo o tym mówi? Chyba potrzebuje w ramach odpoczynku obić tego buma?
Autor: t4b4x0
Data: 12-04-2022 20:58:13
GGG dwa razy wygral z Rudym ew druga walka mogla isc w kazda ze stron, a ludzie tutaj pisza tak jakby to Canelo zdominowal w kazdej z walk Golovkina, smiech na sali.
Autor: GarbatyPredator
Data: 12-04-2022 21:03:28
Trzecia walka będzie IMO najłatwiejsza dla kazacha. Bankomat męczy się teraz po 11 rund z jakimiś no-namami typu Plant. Jak sędziowie nie wkroczą do akcji i nie uratują po raz trzeci koksa, to słabo widze jego dalszą. karierę, tym bardziej że 24 rundy dostawał od GGG po rudym pysku. Zastanawia mnie skąd taki masochizm u Canelobutero, bo ewidentnie szykuje się trzecie bicie wołowiny.
Autor: essa7
Data: 12-04-2022 21:20:50
Bumobijca golovkin juz dwa razy dostal po pysku, chetnie zobacze kolejny wpierdziel na jego dzieciecym ryjku xD
Autor: NOSFERATU1922
Data: 12-04-2022 21:22:59
@t4b4x0 Fanboyow rudego nie ma co czytac w ogole. Tak Canelo obijal GGG ze sam przyjal 50 ciosow wiecej niz doprowadzil, ale moze zaraz sie dowiemy ze kazach slabo bije, kto wie:)
Autor: Stieczkin
Data: 12-04-2022 21:25:04
Myślę, że tym razem Gołowkin niestety przegra. Co innego, gdyby walczyli w limicie kategorii średniej, ale tak? GGG miał kłopoty już w początkowych rundach walki z Muratą. Japończyk bardzo sprytnie bił na korpus a Kazach wyraźnie to odczuwał. Alvarez na pewno też będzie bił na korpus, do tego mocno. Dochodzi różnica wagi. Gołowkin to naturalny średni i z jakichś powodów całą karierę walczył właśnie w tej kategorii. Jeśli dojdzie do walki z Canelo, to do ringu wejdzie GGG, który do tego starcia nie będzie musiał nawet specjalnie zbijać wagi i Meksykanin, ważący kilka kilo poniżej cruiser. Będzie jak czołg. Nie wiem, do czego Gołowkinowi potrzebna taka walka. Na ringu zarobił już kosmiczne pieniądze i z tego co wiem, nie przepuszcza ich na bzdety. Moim zdaniem Gienek powinien odpuścić i zakończyć karierę. Na punkty i tak nie wygra, ryzyko brzydkiej porażki bardzo duże a kasa... Chce sobie nią tapetować dom?
Autor: NOSFERATU1922
Data: 12-04-2022 21:40:42
@Stieczkin Moim zdaniem zdecyduje wiek i tzw przebieg kazacha a nie kategoria wagowa. Golovkin z tego co wiem to duzo bardzo zbija do 160lbs, Canelo tez przeciez duzym super srednim nie jest:) Ciekaw jestem ile obaj wnosza w dniu walki, jak ktos wie to chetnie sie dowiem. Kiedys HBO podawalo wage w dniu walki i mozna bylo zobaczyc ze np taki Floyd od wazenia przybral 2-4 funty a przeciwnik 15-20.
Autor: GarbatyPredator
Data: 12-04-2022 21:44:43
Najwięcej przybierał chyba Chavez jr. Na ważeniu w limicie średniej "zwłoki", a w ringu półcięzki albo i wyżej.
Autor: Ygnac
Data: 12-04-2022 23:15:39
Gimbaza (ElTerrible, essa7) chce jedynie wkurwić tych, co się na boksie trochę znają. Po to przyłażą i po to wpieprzają się w dyskusję.
Autor: PitersonJ
Data: 12-04-2022 23:36:16
Ja widziałem tylko niestety końcówkę walki bo za późno odpaliłem, ale już po tym, co widziałem w tej koncowce i z opinii tez ludzi po walce, z którą się zgadzam że Golowkina dopada czas, trzeba się zgodzić z Bellew, Brwdley może trochę przegina z tym strasznym laniem. Generalnie ja też uważam że trzecia walkę przegra zdecydowanie i uważałem tak już po drugiej walce. Myślę że nawet gdyby Golowkin aż tak bardzo się nie zestarzał to i tak Alvarez zrobił zbyt duży postęp. Poza tym on potrafi się świetnie uczyć boksu rywali i nawet wykorzystywać ich techniki tudzież inne "myczki". I powiem jeszcze że co do wyniku pierwszej walki się pomyliłem bo uważałem że Golovkin go znokautuje, ale myślałem życzeniowo. W przypadku drugiej walki było tak jak przewidziałem, przebieg bardziej wyrównany z tym że wałek będzie - tak jak w pierwszej walce, nie aż tak skandaliczny, tam naciągany remis tu naciągane zwycięstwo Alvareza i od razu po drugiej walce stwierdziłem że do trzeciej walki jeśli do niej dojdzie Golovkin zaliczy jeszcze trochę bardziej regres, a Canelo się rozwinie i w trzeciej walce zdecydowanym faworytem dla mnie Rudy. I tak też się stało. Gienek wyraznie już nie ten sam, a Alvarez się stał megakozakiem, na sterydach czy, ale jest mocny. Zapewne Gienek będzie miał swoje momenty i będzie coś trafiał ale niestety zabraknie mu paliwa i końcowa część pojedynku będzie zdecydowanie dla Alvareza, być może nawet Alvarez przed czasem około 9-10 rundy, może 11, bo 12 to Golowkin utrzyma na samej ambicji w razie ostrych kłopotów. Jak już to padnie ostro walcząc wcześniej niż w 12. Tak mi się wydaje. Tak to widzę po prostu joł.
Autor: PitersonJ
Data: 12-04-2022 23:39:16
W sumie mówią w podobnym tonie. A se coś ponieszałem XD. Mniejsza o to, zjarałem się już i po treningu jestem XDD..
Autor: lynce
Data: 13-04-2022 00:32:09
GGG ma jakiś swoisty system oceny przeciwnika i zadawania bólu. Jak ma głupie gadki to zostaje ukarany. Akurat Muratę bardzo wspierał i szanował po walce, może dał z siebie całe 30% ? ;)
Autor: mateuz4
Data: 13-04-2022 01:42:58
Alvarez go zbiję na kwaśne jabłko on jest w swoim prime i swoich najlepszych latach jest w sile wieku a Golovkin to po prostu już starszy człowiek jeśli chodzi o sport i podłoży do obicia swoją twarz za ostatnią dobrą kasę jestem pewny że on sam nie wierzy w to że może wygrać tylko skusiła go ta kasa
Autor: Boks4ever
Data: 13-04-2022 02:25:16
essa7 Jakby Cię ten bumobijca pierdolnął lewym prostym to pewnie zmieniłbyś optykę. Chuj z tym, kogo pobił Gołowkin. Dwa razy powinien wygrać z Twoim idolem pierdolony zjebie. Już mnie naprawdę wkurwiasz tymi komentarzami, więc przyjdź do mnie na trening. Zobaczymy czy jesteś twardszy od tej cipki Gołowkina.
Autor: Boks4ever
Data: 13-04-2022 02:28:53
@Furmi Abstrahując już od tematu... Wolę byście banowali takich ludzi jak essa vel samqutalis, którzy z pogardą wyrażają się o wielkich sportowcach niż Rafała, który mimo, że ma czasem swój świat to jednak potrafi coś merytorycznego przedstawić.
Autor: Boks4ever
Data: 13-04-2022 02:30:33
Masz jebany chuju oficjalne zaproszenie na sparing. Pokaż kurwa jaki jesteś kozak!
Autor: Boks4ever
Data: 13-04-2022 02:31:41
Zgadzam się by Furmi to nagrał ;)
Autor: Boks4ever
Data: 13-04-2022 02:45:25
Gołowkin walczył tylko z leszczami... Rekord na amatorce świetnie to oddaje 345-5. Jedynie Łomaczenko może się pochwalić lepszym bilansem jeśli chodzi o boks olimpijski. Więc albo zjebie przyjdziesz do mnie na trening, albo mam nadzieję Furmi zablokuje Ci IP. Nic tu kurwa nie wnosisz poza obrażaniem wybitnego pięściarza. Dawaj na ten sparing! Pokaż, że nie jesteś cipką jak ten żółtek z Kazachstanu xD
Autor: Boks4ever
Data: 13-04-2022 02:58:04
Dawaj maila śmieciu. Wyślę Ci adres, gdzie prowadzę treningi i zobaczymy jaki z Ciebie twardziel.
Autor: essa7
Data: 13-04-2022 06:08:35
O kurwa ale zabolalo jakiegos frajera hejtowanie tego bumobijcy, dobrze wiedziec bedzie tego wiecej hahahaha "Przyjedziesz do mnie" Hahah typowe internetowe gowno co skacze a chce zeby przyjechac do niego xD co za zjeb genetyczny
Autor: Polakos
Data: 13-04-2022 09:57:27
’’Nie wiem skąd pomysł z trzecią walką i to sam Canelo o tym mówi? Chyba potrzebuje w ramach odpoczynku obić tego buma?’’ DAZN musiało kogoś zaoferować na ten 3-walkowy kontrakt a inni zawodnicy z czołówki super średniej czy półciężkiej są u Aruma albo PBC. Poza tym oni zawsze naciskali na zwieńczenie ten trylogii i prawdopodobnie ją dostaną. A jeśli chodzi o ciosy to ważniejsza od ilości jest jakość. Canelo po tym dwumeczu poszedł do przodu i w cuglach zdominował super średnią i za chwilę pewnie podbije półciężką, z Golovkina niewiele zostało.
Autor: Ogar
Data: 13-04-2022 10:02:51
Gołowkin tak naprawdę nie wygrał z Muratą dlatego że był lepszy tylko twardszy. Dopóki Murata był świeży to Gołowkin dostawał praktycznie do jednej mordy. A walkę wygrał głównie swoim twardym łbem. Co by o nim nie mówić ten pustogłowy skurwysyn potrafi przyjąć na łeb.
Autor: KarateTsunami
Data: 13-04-2022 10:29:53
@Boks4ever Bez sensu takie zapraszanie jakiegoś chłopaczka, który poza internetem jest prawdopodobnie nieszczęśliwym, gnębionym dzieciakiem. Z tego co piszesz, to jesteś trenerem i powinieneś wiedzieć, że jeśli ktoś pisze takie rzeczy o jakimkolwiek zawodniku, a tym bardziej mistrzu świata, to nigdy nie miał styczności z tym sportem. No i na treningu nie wytrzymałby 5 minut, o sparingu nie wspominając ;) Wystarczy ignorować i się nie denerwować
Autor: poszukiwacz
Data: 13-04-2022 10:32:32
Skąd ten jad do Gieni? Nie jest kontrowersyjny, ani nie sra wyżej dupy jak wielu zawodników a do tego jest świetnym i nawet dość skromnym jak na swoje osiągnięcia zawodnikiem. Jest jedno wytłumaczenie. Po prostu dla Canelo i jego wyznawców jest swojego rodzaju wyrzutem sumienia. Co temat o nim to swoją osobą przypomina im, że tak naprawdę rudy go zwałował a w międzyczasie jadł podrasowaną wołowinkę za którą dostał karę liczoną w tygodniach. Teraz może ogłaszać się weganinem ale jak zaznaczał raz kiedyś będzie wracał do mięsa - zwłaszcza przed walką z Gienkiem.
Autor: Ogar
Data: 13-04-2022 10:50:57
Ja straciłem szacunek do Gołowkina kiedy ten zaczął podważać werdykt drugiej walki z Canelo. Bo pierwszej walki można się czepiać, ale ten remis nie jest krzywdzący dla Kazacha, bo zachował pasy i pozycje. Jeżeli chodzi o drugą walkę, to Canelo był pierwszym pięściarzem który tak zdominował Gołowkina, zepchnął i zmusił do defensywy. Gołowkin nigdy wcześniej nie walczył w odwrocie. To była wielka i świetna walka Canelo. A Gołowkin i jego fani nie mogą pogodzić się z porażką, pierdolą głupoty i jeszcze są na tyle bezczelni, że domagają się szacunku. Po prostu chuj wam w dupę.
Autor: GarbatyPredator
Data: 13-04-2022 10:50:58
Poszukiwacz Zacznijmy od tego że na stronie jest specjalnie zatrudniony troll - Polakos, którego zadaniem jest pisanie kosmicznych głupot o Canelo, tak by niechętni mu userzy reagowali, zazwyczaj nerwowo tworząc gównoburzę, ale też podnosząc statystyki. Jest wkurwiający, ale dość grzeczny. Od czasu do czasu napisze coś w innych tematach, by sprawiać wrażenie komentujące różne tematy usera. Jest też drugi troll - Samqualis, który produkuje się wielu lat pod różnymi nickami - obecnie essa7, ale jego system pisania to klasyczne prostactwo "żółtek, gówno". Fakt że nie jest banowany, świadczy że działa tu legalnie na pełny etat. Są też userzy typu Ogar, którzy nie za bardzo wiedzą po co są na orgu, z nudów, albo bezrobocia zalewają pałę i zaczepiają wybranych userów, najczęściej jakimiś personalnymi atakami na rodzinę by zainteresować w ogóle kogoś swoją osobą. Ogólna wiedza na temat boksu na poziomie nędznym. Najlepiej jego zachowanie zobrazuje temat z linku poniżej, gdzie jako "Jaszczurowaty", nawijał pół nocy sam ze sobą, by na końcu przepraszać wszystkich wokół. http://www.bokser.org/content/2021/11/05/170430/index.jsp
Autor: Ogar
Data: 13-04-2022 10:54:58
Garbaty prostuj się kurwo.
Autor: essa7
Data: 13-04-2022 11:06:20
Mowi to najwiekszy troll GarbatyZjeb czyli MLJ ktorego wszyscy tu gnoją pod wieloma tematami, ostatnio nawet jakies ziomki z rp go wyjasniają jak peta jednak on sie dzielnie nie poddaje, lekko sprowokowany zaczyna cisnac po starych, gosc bez psychy ktory niedlugo pewnie zrobi sobie krzywde xD
Autor: Polakos
Data: 13-04-2022 11:09:22
A w ogóle jest możliwość zmiany nicku czy trzeba sobie nowe konto zakładać? essa7, MLJ, tak to wygląda?
Autor: babyfat
Data: 13-04-2022 16:11:24
poszukiwacz essa7 to taki ziomus tylko obsesja na punkcie innego nazwiska boksera. Obszczymurek na orgu.
Autor: essa7
Data: 13-04-2022 16:44:54
Mowi to jakis grubas
Autor: Boks4ever
Data: 13-04-2022 18:17:41
@KarateTsunami Wiem, ale ta szmata już mi naprawdę na nerwy działa. Skoro ma Gołowkina za śmiecia to go zapraszam do mnie na trening. Zobaczymy co jest wart. Pewnie jest tak jak piszesz- zwykła pizda na którą GGG pewnie by się nawet zesrać nie chciał.
Autor: Boks4ever
Data: 13-04-2022 18:21:53
@essa7 A ty wysoki i wysportowany. Zapraszam na sparing. Pokaż, co umiesz. Albo podejmiesz wyzwanie, albo będziesz jeszcze większą pizda niż Gołowkin xD
Autor: Boks4ever
Data: 13-04-2022 18:23:46
Ja Ci chętnie zamknę tę mordę zakompleksiona pizdo. Tylko ty nie masz odwagi. Jesteś gorszy od Najmana, bo ten przynajmniej wychodził do ringu.
Autor: essa7
Data: 13-04-2022 21:18:11
A wrocil ten frajerski pomiot "przyjedz do mnie" Hahaha
Autor: essa7
Data: 13-04-2022 21:20:18
Jebnij jeszcze ze cztery komentarze z rzedu, starzy sie musza za ciebie wstydzic adoptowana dziwko
Autor: Boks4ever
Data: 14-04-2022 06:06:20
Tak jak myślałem... Jesteś mocny tylko w gębie. Tzn. tak Ci się wydaje pewnie. Twoi starzy na pewno są za to dumni, że wychowali(za duże słowo) takiego niedorozwoja. Kto by cię chciał słuchać jak ty się nawet wypowiadać nie potrafisz. Jesteś małym zakompleksionym człowiekiem. Gdyby nie te inwektywy w moją stronę to pewnie bym ci nawet i współczuł.
Autor: essa7
Data: 14-04-2022 06:56:30
Nie chce mi sie juz nawet ciebie cisnac bo i tak juz zrobiles z siebie kretyna roku... Pozostalo ci jedynie kibicowac tej cipce i bumobijcy. Przyjdzie jeszcze czas zebym cie wyjasnil leszczyku,czekaj na swoja kolej. Elo
Autor: ElTerrible
Data: 14-04-2022 23:01:03
@Ygnac To był sarkazm :) Nie jestem gimbazą (jak chodziłem do podstawówki to uczyli nas obowiązkowo języka rosyjskiego, a o gimnazjach nikt nawet nie słyszał :)), ani mam nadzieję niespełna rozumu żeby pisać na trzeźwo takie rzeczy jak @Polakos albo @essa :)