- Wilder swego czasu odrzucił ofertę swojego życia i on o tym wie. Ta walka wciąż jest możliwa, ale nie w tym roku - mówi Eddie Hearn, promotor Anthony'ego Joshuy (24-1, 22 KO). W poniedziałek minie dokładnie rok, od kiedy Deontay Wilder (42-1-1, 41 KO) po raz ostatni wyszedł do ringu.
AJ ma zaplanowane dwie walki z Tysonem Furym (30-0-1, 21 KO), który dwanaście miesięcy temu zrzucił "Brązowego Bombardiera" z tronu World Boxing Council. Jeśli po nich wciąż będzie mistrzem, konfrontacja z Wilderem nadal będzie budziła duże zainteresowanie.
- To wciąż byłaby dobra walka, ale dojdzie do skutku najwcześniej w roku 2022. Chciałbym zobaczyć wracającego Wildera, choć skupiamy się oczywiście na Furym. Wilder byłby również ciekawą opcją dla Dilliana Whyte'a, ten jednak musi najpierw zrewanżować się Powietkinowi. Koncentrujemy się na naszych walkach, ale Wilder będzie naszą opcją na duże walki. Powinien już jednak wrócić na ring, bo minął rok od poprzedniego występu - dodał szef grupy Matchroom.
Ostatnio w kontekście Wildera jako potencjalnego rywala przewijało się nazwisko innego dawnego championa, Charlesa Martina (28-2-1, 25 KO). Niestety wciąż brak konkretów.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: MLJ
Data: 19-02-2021 10:51:03
Byłaby wielka szkoda gdyby Wilder już do ringu nie wrócił. rekord ma świetny, imo to wciąz top 3 HW Chciałbym takie coś Wilder vs Wallin/Martin, potem Wilder vs Sasza/Whyte i Wilder dla Fury/Joshua. Potem może kończyć..
Autor: NumberOne
Data: 19-02-2021 10:55:40
MLJ rekord ma swietny, tyko na kim
Autor: Ramirez82
Data: 19-02-2021 10:59:25
Na Ortizie hehe, może będzie trylogia! A tak serio, jeśli Wilder zasłuży na walkę mistrzowską, to pewnie!
Autor: MODM
Data: 19-02-2021 11:11:34
Ramirez82 Zasłuży? 5 lat na szczycie i jedna porażka na koncie z nr 1 HW. Zasłużyć na walkę to sobie mogą Povetkin, Parker czy Usyk.
Autor: Ramirez82
Data: 19-02-2021 11:14:11
5 lat na szczycie? Musiałem przespać ten okres, bo ciężko walki z Szpilką, Duhapasem, czy innym Arreolą uznać za szczyt. Ale oczywiście możesz sobie nazywać to jak chcesz. Stracił tytuł mistrzowski, musi się ustawić w kolejce, co w tym dziwnego?
Autor: MODM
Data: 19-02-2021 11:15:38
Czemu AJ nie ustawiał się w kolejce po łomocie od Salcesona?
Autor: MODM
Data: 19-02-2021 11:18:39
Wygrane x2 z Ortizem, Stivern em i Breazile znaczą mnie niż łomot od tucznika z 2 dziesiątki HW?
Autor: MLJ
Data: 19-02-2021 11:25:31
MODM Widzę że dalej walczysz jak o życie by ratować honor Denotaja. Godne podziwu, tylko nie wiem czy Cię Wilder wpuści na jacht, skoro rafał do tej pory nie miał przyjemności :)
Autor: Ramirez82
Data: 19-02-2021 11:29:09
Autor komentarza: MODM Data: 19-02-2021 11:15:38 Czemu AJ nie ustawiał się w kolejce po łomocie od Salcesona? No czemu? Bo miał klauzulę rewanżową?
Autor: Ramirez82
Data: 19-02-2021 11:34:06
@MODM w ogóle to słabo się rozmawia, jak nie masz wtórującego chórku Championów20, Covidów19, Rafałów itp. Zawsze te opinie wygłaszane przez większą ilość osób, jakoś fajniej brzmią :)
Autor: MODM
Data: 19-02-2021 11:34:23
Tak samo Wilder. Poza tym zostać zdetronizowanym przez top 3 HW a przez gościa z drugiej 10 Hw to chyba różnica. Po tym AJ odwalił powinien spaść w rankingach każdej federacji na co najmniej 5 miejsce i powalczyć o jakieś EBU żeby zmazać plamę
Autor: MODM
Data: 19-02-2021 11:35:37
Nie porównuj mnie do tych ludzi bo w przeciwieństwie do nich posiadam dużą kulturę osobistą
Autor: Ramirez82
Data: 19-02-2021 11:37:01
Na serio nie rozumiesz, że Ruiz nie miał wyjścia i musiał walczyć z Joshuą? Nie pamiętasz już, że rewanż (drugi!) Fury'ego z Wilderem był dwukrotnie przekładany, nie było żadnych deklaracji ze strony obozu Wildera? Skoro dogrywają walkę z Joshuą, to znaczy, że termin obligujący klauzulę rewanżową już minął. Może gdyby Wilder był u chujowego promotora Hearna, to coś takiego nie miałoby miejsca?
Autor: Ramirez82
Data: 19-02-2021 11:37:34
Autor komentarza: MODM Data: 19-02-2021 11:35:37 Nie porównuj mnie do tych ludzi bo w przeciwieństwie do nich posiadam dużą kulturę osobistą Ok, jeśli uraziło cię to porównanie, to zwracam honor.
Autor: MLJ
Data: 19-02-2021 11:54:06
Ramirez Akurat trzeba to oddać koledze @MODM, że potrafi się zachowywać. Można się z nim nie zgadzać, ba, ja się z nim nie zgadzam się, ale dyskusja jest kulturalna. To samo się tyczy @Polakosa. Nie wiem czy wierzy w to co pisze o alvarezie czy trolluje, ale kulturalnie. I to szanuje..
Autor: Soku
Data: 19-02-2021 12:47:15
Wilder po gwałcie Fury'ego jeszcze bardziej zdziczał. Do końca życia powinen dziękować Brelandowi za uratowanie zdrowia i być może życiaz.
Autor: poszukiwacz
Data: 19-02-2021 12:54:44
MLJ "Wilder vs Wallin/Martin, potem Wilder vs Sasza/Whyte i Wilder dla Fury/Joshua" jak już tak życzeniowo to bym proponował bardziej konkretnie: Wilder vs Wallin, potem Wilder vs Sasza (bez względu na wynik z Whytem) i Wilder dla Joshuy (bez względu na wynik z Furym)... a dlatego tak, bo jeśli "Potem może kończyć" to bardziej zamiast trzeciej walki z Furym wolę obejrzeć go w walce z AJem. Ciekawiej byłoby popatrzeć na jego walkę z Saszą bo pokazałaby, że mógł zamiast Ortiza już wcześniej mieć większe wyzwanie. I Wallin, bo jest to po prostu bardziej intrygujące zestawienie niż walka z Martinem (kolejnym rodzimym zawodnikiem na rozkładzie Wildera).
Autor: Stalin
Data: 19-02-2021 13:25:32
Prawda jest taka że Wilder wróci silniejszy, on jest teraz jak Darth Vader kiedy przechodził na ciemną stronę mocy, na każdym rywalu będzie wyładowywał swoją złość, to będzie mord. BOMB SQUAD!
Autor: samqualis
Data: 19-02-2021 13:38:41
Tylko ciekawe po co Saszy walka z Wilderem. Rewanz z Whytem + w razie wygranej atak na pas WBC, w to beda ruski celowac. Povetkin jest krok od emerytury wiec walka z bumobijca ktory nie ma juz pasa nie jest mu do niczego potrzebna
Autor: MODM
Data: 19-02-2021 15:46:28
MLJ Wzajemnie, szacunek do podsawa
Autor: MODM
Data: 19-02-2021 15:46:42
*to
Autor: Stalin
Data: 19-02-2021 16:02:40
Żeby szanować takich użytkowników jak Ramirez, MLJ i BlackDog trzeba upaść jeszcze niżej niż oni.
Autor: MODM
Data: 19-02-2021 16:09:05
Skoro mnie nie obraża to dlaczego miałbym go nie szanować. Nie zgadzam się z MLJ ale zachowuje się przynajmniej wobec mnie w porządku
Autor: Ramirez82
Data: 19-02-2021 17:22:52
@Stalin Witaj na kolejnym koncie :)
Autor: MLJ
Data: 19-02-2021 18:01:20
Koshi/DeontayWilder/COVID-19/Stalin Trzy miesiące - cztery konta, że Ci się nie znudziło..
Autor: EwaBrodnicka
Data: 19-02-2021 18:08:17
4 tylko na orgu a na tych forach o warszawiankach nie wiadomo ile:P
Autor: Stalin
Data: 19-02-2021 18:18:43
Nie wiem o czym mówisz.
Autor: rocky86
Data: 19-02-2021 19:13:28
MODM "Czemu AJ nie ustawiał się w kolejce po łomocie od Salcesona?" Pewnie dlatego, że miał odpowiednią klauzule rewanżu w kontrakcie z Salcesonem :D
Autor: rocky86
Data: 19-02-2021 19:26:22
Wilder, jeśli wróci z przyzwoitym rywalem i da dobrą walkę, to może ponownie wejść do gry. Po walkach z Tysonem stał się mocno rozpoznawalny w UK, jego walka z Whytem czy AJ (po załatwieniu spraw z Fury) byłaby hitem i nawet ewentualny brak pasów w stawce nie powinien być problemem. Wilder raczej na siłę do pasa pchać nie będzie, tylko będzie szukać kasy. Najszybciej w obiegu będzie WBO, ale tam go nawet w rankingach nie ma, więc zakładam, że Dziki pójdzie w stronę brytoli, czyli Whyte, AJ, ewentualnie trzecia walka z Tysonem. Po drodze może stoczyć walkę w USA z Ruizem. Pozostałe pasy mogą być zablokowane na jakiś rok, więc nie ma co czasu marnować, chociaż jeśli pierwszą walkę wygra Fury, to może równie dobrze zwakować wszystkie pasy poza WBC i wypiąć na federacje cygański zad.
Autor: BlackDog
Data: 19-02-2021 21:25:18
Jest cała masa ciekawych zestawień z Wilderem do zrobienia. Wilder vs Powietkin Wilder vs Whyte Wilder vs Usyk Wilder vs Joyce Wilder vs Joshua Wilder vs Hrgovic Wilder vs Szpilka II Pytanie jest jedno. Czy od zawsze unikający wyzwań Bombardier z Alabamy dalej będzie lawirował czy może jednak bez pasa, po kompromitacji po walce z Furym zechce udowodnić światu że tam gdzie był przez ostatnie lata nie trafił przez przypadek. Może być różnie. Obawiam się że Wilder który w ostatnim czasie sporo zarobił będzie chciał pójść na łatwiznę i brać walki które jak najszybciej zbliżą go bez wielkiego ryzyka do największych walk tj z wygranym z walki AJ-Fury. Bez uprzedniego sensownego "zagwarantowania" sobie takiej walki cennymi zwycięstwami. Może być tak że odprawi Martina i będzie czekał... Ale zobaczymy.
Autor: Olimp85
Data: 20-02-2021 20:22:52
Ja też myśle że ubije conajwyżej Martina albo bezpieczniej Browna i bedzie czekał. Walka ze zwycięzcą Fury AJ napewno bedzie kasowa.