BOXREC: JOE JOYCE W PIERWSZEJ DZIESIĄTCE RANKINGU WAGI CIĘŻKIEJ
Dodano: 29 listopada 2020 12:06
Autor: Redakcja, Boxrec
Zdjęcie: Lawrence Lustig/Matchroom Boxing
W dyktowanym algorytmem rankingu wagi ciężkiej portalu statystycznego Boxrec do pierwszej dziesiątki awansował Joe Joyce (12-0, 11 KO), który pokonał wczoraj w bardzo ważnej walce Daniela Dubois (15-1, 14 KO). Oto nowy skład ścisłej czołówki, w której znajduje się teraz aż pięciu Brytyjczyków.
DUBOIS W SZPITALU - JOYCE: CHCĘ USYKA >>>
1. Tyson Fury (30-0-1, 21 KO), Wielka Brytania, mistrz WBC
2. Deontay Wilder (42-1-1, 41 KO), USA
3. Anthony Joshua (23-1, 21 KO), Wielka Brytania, mistrz IBF, WBA i WBO
4. Aleksander Powietkin (36-2-1, 25 KO), Rosja
5. Aleksander Usyk (18-0, 13 KO), Ukraina
6. Andy Ruiz Jr (33-2, 22 KO), Meksyk
7. Michael Hunter (18-1-1, 12 KO), USA
8. Dillian Whyte (27-2, 18 KO), Wielka Brytania
9. Dereck Chisora (32-10, 23 KO), Wielka Brytania
10. Joe Joyce (12-0, 11 KO), Wielka Brytania
Dodajmy na koniec, że w pierwszej pięćdziesiątce rankingu znajduje się obecnie dwóch Polaków - 18. miejsce zajmujeAdam Kownacki (20-1, 15 KO), a 39. jest Mariusz Wach (36-6, 19 KO).
AJ na drugie, Ortiz w 10 zamiast Chisory, na dziesiąte wrzuciłbym ex aequo Joyce'a z Pulewem..
Autor: MLJ
Data: 29-11-2020 12:34:30
Zapomniałem o Parkerze, też w okolicach dychy..
Autor: puncher48
Data: 29-11-2020 12:41:02
Joyce potwierdza renomę współczesnego Foremana, w sumie wygrał złoto na olimpiadzie,znaczy się nieoficjalnie należy mu się złoty medal,niestety sędziowie widzieli coś innego.Teraz przed nim rysują się kasowe walki,rewanż z Usykiem jak i Yoką za amatorskie czasy, co niewątpliwie sprzeda się marketingowo, a także szereg innych pojedynków, które są warte zobaczenia, można powiedzieć, że otworzył drzwi do skarbca,teraz pozostaje otworzyć go i zabrać zawartość.
Autor: nonitek
Data: 29-11-2020 12:41:19
Ależ blado musiałby wypaść nasz orzeł Kownacki z takim czołgiem jak Joyce
Autor: lubieznyzenon
Data: 29-11-2020 12:55:24
@nonitek Zgadzam się. Okrutna walka. Dubois jest tylko młodym adeptem zbierania jabów na szczelnie ustawione czoło, Kownacki jest prawdziwą doświadczoną legendą tej techniki.
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 13:01:40
Ja to w ogóle nie lubię tych angoli, niech się wystrzelają nawzajem, to fałszywy i zakłamany naród. Tak naprawdę lubię tylko Furego, ale to nie jest typowy angol tylko Irlandczyk, a oni są spoko i mają zajebistą mentalność, podobną do Polaków. Następna królowa Elżbieta, dali babę na stanowisko gdzie ma gówno do powiedzenia i tylko świeci dupskiem na przyjęciach, Churchill ją dymał tak samo jak wydymał nas Polaków, a ci robili z niego bohatera, a przecież to zwykły frajer i alkoholik. Nie rozumiem tych Polaków którzy jeździli tam myć naczynia, wolałbym wycinać kaktusy w Nevadzie.
Autor: Ramirez82
Data: 29-11-2020 13:14:08
@Koshi Co ty pierdolisz, Irlandczycy mają spoko mentalność podobną do Polaków? Pierwsze słyszę, by Polacy mieli spoko mentalność - właśnie to takie zawistne, uprzedzone, małe gnojki jak Ty :)
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 13:29:42
Ramirez82 Takie zakłamane lamusy jak ty i twoi koledzy są w każdym narodzie i nic z tym nie zrobisz, ale generalnie Irlandczycy są bardzo podobni do Polaków pod względem mentalnym. A te uprzedzenia o których piszesz nie są takie złe patrząc na to co się dzieje np. w Niemczech, ale co może wiedzieć o tym taki lamus jak ty.
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 13:36:12
Ja bym nawet poszedł o krok dalej i z perspektywy czasu stwierdził, że Adolf Hitler miał sporo racji w swoich poglądach, oczywiście użył zbyt radykalnych metod które zasługują na potępienie, ale miał wiele racji.
Autor: Ramirez82
Data: 29-11-2020 13:47:56
@Koshi, twoja wypowiedz zaczynająca się od "ja bym nawet poszedł o krok dalej...", trochę brzmi jakby ktoś inny miał dołączyć do rozmowy - nie zapomniałeś przypadkiem przełączyć na inne konto?
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 13:59:44
Ja nie zapomniałem to jest dalszy ciąg wypowiedzi na temat uprzedzeń o którym pisałem wyżej, ale nie wiem czy ty nie zapomniałeś? Wiedz że ja przełączam się na inne konto tylko wtedy kiedy zostanę zbanowany przez takiego małego, zakłamanego prowokatora jak ty.
Autor: Ramirez82
Data: 29-11-2020 14:10:27
To dziwne, że kontynuujesz wypowiedź, zaczynając od słów "ja bym nawet...", brzmi to jak wtrącenie kolejnej osoby do rozmowy. Pilnuj się jak piszesz z więcej niż jednego konta.
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 14:22:19
Ramirez82 Przecież ty skończona ofermo nie masz w tym swoim ograniczonym łbie nic ciekawego do powiedzenia, a każdy twój post to zwykła tania prowokacja na poziomie pudelka, na którą daję się nabrać tylko wtedy kiedy jestem najebany. Twoje wpisy to w większości przypadków jakieś kurwa ptaszki, klamerki, uśmieszki itd. Idz porozmawiaj sobie z twoim ulubionym kolegą cwelem MLJ, dla mnie jesteś zwykłą parówą, szczurem i chwastem. Tfu.
Autor: Yaponka
Data: 29-11-2020 14:24:29
Właściwie wtręty o Adolfie eliminują intelektualnie z każdej dyskusji, nie mówiąc o tym że kwalifikują się pod kk oraz łamią regulamin każdego przyzwoitego medium, za który mam też orga.
Autor: MLJ
Data: 29-11-2020 14:24:35
Ramirez - olej tego zdesperowanego atencjusza.
Autor: Ghostbuster
Data: 29-11-2020 14:33:18
Ja to też nie specjalnie przepadam za Anglikami. Też uważam ich za fałszywych, ale podziwiam, że udało im się podbić tak dużą część świata. Są naprawdę przebiegli i cwani. Dorabiają się na krzywdzie innych. Sam nie wiem która nacja bardziej przebiegła czy Żydzi, czy Anglicy, czy może jednak okaże się, że Chińczycy. Też nie przepadam za naszą polską mentalnością. Mamy sporo irytujących wad. Z drugiej jednak strony, niektóre wady dają nam siłę i zdolność przetrwania. Co do Joe Joyca to odbieram tego pięściarza podobnie jak Tonego Bellew. Nie jest to wzorowy atleta, ale zawsze jest dobrze przygotowany do walki pod względem planu, strategii. On już dużo wcześniej przed dojściem do pojedynku widzi u swoich rywali słabe strony i wie jak ich pokonać i pod tym kątem przygotowuje się do pojedynku. To inteligentny zawodnik, który wie gdzie są jego granice, ale nie brakuje mu ambicji.
Autor: Ramirez82
Data: 29-11-2020 14:34:34
MLJ masz rację, ale czasem jak sobie pomyślę, że te półgłówki przychodzą tu w poszukiwaniu jakiegoś zainteresowania swoją osobą, to nieraz autentycznie robi mi się ich żal.
Autor: EwaBrodnicka
Data: 29-11-2020 14:43:07
Myślałem że z tego Dubois coś będzie może powinien zmienić sztab bo wczoraj był wolny jak ketchup do tego zbierał na ryj wszystkie lewe proste wyglądało to naprawdę słabo. JJ zrobił to co zwykle pyrkał dieslem na wolnych obrotach w takim tempie i z 20 rund by pociągnął ale z najlepszymi nie ma czego szukać bo nie ma żadnego argumentu oprócz twardej głowy to taka lepsza wersja Wacha i tak jak Mario nie może uruchomić prawej ręki. r
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 14:43:16
Yaponka KK? Ty jesteś jebnięty? Możesz tak myśleć bo jesteś pewnie ograniczony i omotany psychologią tłumu, pewnie popełniłbyś nawet samobójstwo gdyby wszyscy tak robili. Natomiast to że Hitler robił źle mordując ludzi nie znaczy że nie miał racji w wielu innych kwestiach.
Autor: Hugo
Data: 29-11-2020 14:48:18
Autor komentarza: KoshiData: 29-11-2020 13:01:40 Ja to w ogóle nie lubię tych angoli, niech się wystrzelają nawzajem, to fałszywy i zakłamany naród. Tak naprawdę lubię tylko Furego, ale to nie jest typowy angol tylko Irlandczyk Za to Joshua, Whyte, Dubois, Chisora, Joyce to typowi Angole, jakich nie lubisz?
Autor: Yaponka
Data: 29-11-2020 14:52:34
Posłuchaj tylko raz bo więcej nie chce mi się tłumaczyć: Zło, a Adolf Hitler był wcieleniem zła, nie podlega relatywizmowi moralnemu (tu sobie sprawdz w wiki albo spytaj taty), mówic bardziej wprost: nie ma czegoś takiego jak "może mordował, ale miał fajne podejście do spraw ekonomicznych czy społecznych". Po prostu w tym momencie natychmiast podpadasz pod paragraaf ,stworzony właśnie po to, by nie zmięczać takich zjebanych narracji
Autor: MirKiewicz
Data: 29-11-2020 14:53:27
Słabiutkie to były występy jakoś rokujących ciężkich w ten weekend. Tylko Medżidow zrobił swoje (rywal słabiutki). Yoka i Joyce wstydliwe starty (sytuacją ogólnoświatową można to jakoś tłumaczyć). Dubois gdyby ciut przycisnął... Ale nie przycisnął, chociaż zagrożenia ze strony rywala prawie nie było. Jego boks bardzo przypomina mi walki Denisa Bojcowa. Czy któryś z nich zgłosił aspirację do bycia mistrzem. Moim zdaniem żaden, ale zobaczymy co zrobią w kolejnych startach. W końcu któryś z nich pretendentem zostanie.
Autor: Hugo
Data: 29-11-2020 14:55:53
@Koshi Przynajmniej Joyce'a powinieneś trochę lubić, bo on ma ojca Irlandczyka.
Autor: MLJ
Data: 29-11-2020 15:05:32
Ja swoje nadzieje od jakiegos czasu pokładam w Hrgoviciu. Wydaje mi się że chorwat ma potencjał mistrzowski, ale czekam na ostateczną weryfikacje na poziomie top 10/. Przebąkuje sie o starciu z Hunterem, co po ostatnich kiepskich wyborach rywali dla Filipa, byłoby ogromnym skokiem jakościowym. Jest też paru paru młodych chhłopaków w USA, brytyjczyk Wardley no i cała masa wybitnych amatorów z dawnego związku radzieckiego, którzy zaraz zaczną pojawiać się coraz wyżej w rankingach.
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 15:08:59
Yaponka Ok. No to pozwij mnie jak jesteś taki mocny i zróbmy to jak masz jaja, co ty na to? Jest pandemia i tak nie mam co robić, zróbmy to w ramach eksperymentu.
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 15:10:55
Hugo Pochodzenie to jedno, a to czy ktoś wyrósł na typowego angola to drugie, można być emigrantem, ale wychować się w takim środowisku, że ktoś stanie się czarnoskórym typowym angolem. Przynajmniej ja tak uważam. Fury jest typowym Irlandczykiem i z pochodzenia i z charakteru.
Autor: puncher48
Data: 29-11-2020 15:35:58
Nie mam się do czego przyczepić Joyce pokazał z czego jest znany i dalej będę twierdził, że przypomina mi "Big Georga" przede wszystkim mentalnie i stylowo, tylko szybkość sprawia, że nie jest wielkim mistrzem bo przyspiesza do setki niczym Polonez,ale nie ten z silnikiem Rovera i niewątpliwie jest atletą, bo jednak sporo potrafi, widać, że treningi Capoeiry nie poszyły na marne, co do innych prospektów, też zrobili co do nich należy Medżidow, czy Yoka, a Duboisa nie ma co skreślać, tym bardziej po porażce z takim czołgiem.Jakim błędem jest takie podejście pokazała sytuacja Błachowicza w UFC, a tak w ogóle po czasach posuchy w epoce Kliczków, nastała era dobrobytu w królewskiej kategorii, bo czyż nazwiska takich graczy jak Joshua,Fury,Wilder,Usyk,Whyte,Ruiz jr.,Parker,Powietkin,Chisora,Ortiz,Pulew,oraz całej rzeszy prospektów jak Joyce,Bakole,Hunter,Dubois,Kownacki,Hrgovic,Yoka,Medżidow o tym nie świadczy.Wybór normalnie jak gwoździ w Castoramie:)
Autor: przyczajony
Data: 29-11-2020 15:40:18
puncher48 Lubię Twoje komentarze, naprawdę :)
Autor: MLJ
Data: 29-11-2020 15:43:42
Fakt, dobry post, zwłaszcza o Castoramie :)
Autor: Hugo
Data: 29-11-2020 15:44:33
@Koshi A czy Polacy wychowani w Anglii stają się typowymi białoskórymi Angolami? No bo co do tych czarnoskórych Angoli to mam wątpliwości. Chisora urodził się w Zimbabwe, a Whyte na Jamajce i do Anglii trafili w wieku kilkunastu lat. Z kolei Joshua miał irlandzką babkę, a o ojcu Joyce'a już pisałem. Wychodzi na to, że najbardziej typowym Angolem jest Dubois, pomimo francuskiego nazwiska i korzeni zapewne gdzieś na Karaibach.
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 15:49:15
Joshue wystarczy jebnąć za ucho i się składa jak drabina w Castoramie, też znam sporo żartów tego typu.
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 15:52:48
Hugo Nie wiem, może zapytaj teściowej.
Autor: Hugo
Data: 29-11-2020 16:06:46
@Koshi Moja teściowa niestety od dawna nie żyje. Uważam, że każdy może mieć poglądy jakie chce, pod warunkiem że są to poglądy zgodne (choćby z grubsza) z logiką. Zarzuty dla Murzyna i Mulata, że są wrednymi typowymi Angolami są tak samo niedorzeczne, jak czepianie się Turka i Araba we współczesnych Niemczech, że są potomkami hitlerowców.
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 16:13:13
Hugo Ale to jest jakiś zarzut do mnie że się niby czepiam Murzyna bądź Mulata? Ja napisałem że nie lubię typowych angoli i że kolor skóry nie ma nic do tego.
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 16:14:53
I to nawet jeszcze nie zdążyłem wymienić żadnego typowego angola bo mi ciągle zawracają dupę jakimiś paragrafami xD
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 16:56:09
Hugo Albo inaczej i na przykładzie, mamy małego czarnoskórego bobasa i jeżeli wrzucimy go w otoczenie typowych angoli gdzie będzie on dorastał i kształtował swój charakter, to jest duża szansa, że wyrośnie na typowego angola. Oczywiście z charakteru, bo tylko to mam na myśli pisząc ,,typowy angol'' chodzi mi o charakter i sposób bycia, a nie pochodzenie, rasę i kolor skóry, bo nie jestem rasistą. Nie wiem czego można tu nie rozumieć, ale skończmy ten teatrzyk, bo odkąd wszedłeś widziałem, że chciałeś się do czegoś dopierdolić i wmówić mi uprzedzenia rasowe. Idź prawić morały swoim dzieciom jeżeli je masz i lubisz to robić, a ode mnie po prostu spierdalaj.
Autor: Koshi
Data: 29-11-2020 17:54:58
I jeszcze wracając do Adolfa Hitlera, słynnego Niemieckiego malarza, chciałem nadmienić, oczywiście żeby nie naruszyć kodeksu karnego, ale mam wrażenie, że jako jeden z nielicznych tutaj czytałem Mein Kampff jego autorstwa, oczywiście fragmentarycznie, bo na tamten czas kiedy mnie to interesowało miałem problemy z tłumaczeniem, ale zdziwilibyście się jak niewiele jego poglądy różnią się od poglądów większości obywateli, a jego program polityczny jak mało różni się od programu chociażby obecnej partii rządzącej.
Autor: Ariosto
Data: 29-11-2020 20:24:18
"a jego program polityczny jak mało różni się od programu chociażby obecnej partii rządzącej. " to akurat chyba nikogo nie dziwi