WASZYM ZDANIEM: JOSHUA vs RUIZ 2 + WACH-WHYTE, POWIETKIN-HUNTER

Dodano: 7 grudnia 2019 18:13
WASZYM ZDANIEM: JOSHUA vs RUIZ 2 + WACH-WHYTE, POWIETKIN-HUNTER
Redakcja, Informacja własna
Dave Thompson/Matchroom

To bez wątpienia gala roku 2019. Trwa wieczór w Arabii Saudyjskiej z kilkoma świetnymi walkami w wadze ciężkiej. A to jest temat dla Was - kibiców.

W roli głównej Anthony Joshua (22-1, 21 KO) i Andy Ruiz Jr (33-1, 22 KO). Ale wcześniej Medżidow vs Little, Wach vs Whyte, Hrgović vs Molina i Powietkin vs Hunter.

Transmisja z gali od 17:55 na antenie TVP Sport i TVPSPORT.PL, a od 21:35 również na TVP 1. Zapraszamy Was wszystkich do merytorycznej dyskusji. Dobrej zabawy!

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 18:20:25
Pamiętam, kiedy AJ debiutował na ringach zawodowych, jego pierwsze walki. Po prawie 10 latach, często nudnej dominacji Kliczko, był jak powiew świeżości w HW. Wzbudzał niesamowite emocje, kiedy oglądało się jego pojedynki. Sposób w jaki dominował kolejnych rywali (zachowując odpowiednie proporcje), przypominał mi czasy Mike Tyson'a. Stał się moim ulubionym pięściarzem. Kilka lat później, doszliśmy do dnia dzisiejszego. Dnia olbrzymiej próby dla Anglika. Próby, którą zgotował sobie trochę na własne życzenie. Nie chciał walk na odbudowanie, nie chciał się sprawdzić na tle mniej wymagającego rywala, jak reaguje w ringu, jakie ma odczucia po otrzymaniu mocnego ciosu, odbudować pewność siebie. Mnie osobiście to bardzo niepokoi, ale mniejsza z tym. Podjął decyzję, miał swoje powody i dzisiaj będziemy świadkami jednej z najbardziej ciekawych wieczorów, w HW, na przestrzeni ostatnich 20 lat. Widać, że Joshua zbudował świetną formę fizyczną. Jego waga wynosi tyle, ile wg mnie, powinna wynosić, jak na niego. W granicach tej wagi, walczył w swoich pierwszych pojedynkach na zawodowstwie, kiedy prezentował się fizycznie najlepiej w karierze. Widać, że on i jego sztab mają konkretny plan na walkę. Pytanie, czy wypali. Można zaryzykować, że ich taktyką jest dystansowanie Ruiz'a jab’em, poparte pracą nóg. Wielu ludzi przywołuje tutaj starcie z Parker’em. Szkopuł w tym, że Nowozelandczyk w walce z AJ, tak naprawdę nawet nie próbował wygrać. Miałem wrażenie, że on przyjechał ładnie przegrać. Nie było tam żadnej presji. Inicjowane akcje przez Josepha można policzyć na palcach jednej ręki. Ponadto, o ile Parker ma również dobry półdystans, to jest on inny od Meksykanina. Ma również szybkie ręce i potrafi składać kombinacje, ale jest bardziej schematyczny niż Ruiz. Andy ma lepszą obronę, potrafi dzięki pracy głową i tułowiem lawirować między rękami rywala i zadawać ciosy. Wywiera zdecydowanie większą presję. Czy taka taktyka będzie wystarczająca na Ruiz’a? Gdyby to był Wladymir Kliczko, lub Tyson Fury, to powiedziałbym, że tak. Niestety AJ nimi nie jest, nie jest tak dobry w tych elementach, żeby walczyć w ten sposób z „Niszczycielem" i wg mnie, obierając taką taktykę przegra. Andy może jest dużo cięższy, ale jak dla mnie, jest to zaplanowane i na pewno nie jest efektem niedbalstwa. Będzie próbował spychać Joshua pod liny i tam ładować w niego swoje serie ciosów. Moim zdaniem, właśnie w ten sposób zakończy się ten pojedynek. Mam szczerą nadzieję, że się mylę, że jednak AJ znajdzie sposób na Meksykanina. Życzyłbym sobie, żeby wygrał i stoczył walkę unifikacyjną z Wilder’em. Oczywiście przegrywając może z nim walczyć, ale wtedy to już nie będzie taka skala tego wydarzenia. Jeśli Anthony zwycięży, to udowodni, że jest naprawdę inteligentnym pięściarzem, potrafiącym w tak krótkim czasie i w tak niesprzyjających okolicznościach nanieść odpowiednie korekty i dostosować się nawet do najcięższego stylowo przeciwnika, a to już jest oznaka prawdziwej wielkości. Trzymam za niego kciuki. Mój typ: Ruiz wygra pojedynek przez TKO, do 6 rundy.
Autor: MODM
Data: 07-12-2019 18:22:22
Czarny pewnie dzbanek melisy na stole, oj będzie się działo.
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 18:22:49
Czołem ekipa orga! Hrgovic przed czasem do rundy 5 a może i szybciej Whyte na punkty- postawiłbym na czasówkę ale kiepska forma Whyte może spowodować problemy z finishem. Powietkin- tu mam najwięcej wątpliwości i stawiam sercem bardziej niż rozumem na Rosjanina. Joshua- przed czasem w drugiej połowie walki. Życzę wszystkim świetnego wieczoru i emocji podczas gali!
Autor: gerlach
Data: 07-12-2019 18:23:21
Whyte pkt, Hrgovic pkt, Powietkin pkt, Ruiz ko. Bedzie jakas niespodzianka?
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 18:27:09
Przy pierwszej walce mowiłem że Aj sporo zbierze na Pape... i tak się stało. Dziś nie zmieniam zdania i widzę faworyta w Ruizie jr.
Autor: Mieciu1
Data: 07-12-2019 18:27:43
Również witam i życzę jak najlepszych walk.
Autor: trochowski
Data: 07-12-2019 18:28:01
Whyte TKO, Hrgovic TKO, Powietkin UD, Ruiz KO
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 18:28:57
Siema ludziska :) Up wzajemnie panowie :)
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 18:29:43
"Czarny pewnie dzbanek melisy na stole, oj będzie się działo" Lubię melisę niesamowicie. Wygrałem dzięki niej zakład a i w ważnych egzaminach potrafiła nieco wspomóc człowieka. Natomiast dziś raczej browarowo. Bardziej niż nerwy emocje które pewnie towarzyszą wszystkim fanom w mniejszym lub większym stopniu. A przecież o to chodzi!
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 18:30:38
Hrgovic czasówka w drugiej polowie walki Whyte TKO w 8-9 rundzie. Hunter TKO z powietkinem w drugiej polowie walki. Joshua UD po 12 rundach (walka podobna jak z Parkerem) Kapitalna gala sie szykuje.
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 18:31:19
Cóż, dwie walki dość trudne do typowania. 1. Hrgović KO 2. Whyte Tko 3. Hmmm Powietkin pkt. 4. Tu jeszcze ciężej... Chyba Joshua pkt.
Autor: Callisto
Data: 07-12-2019 18:31:23
Uważam, może kontrowersyjnie nieco, że wygra albo przez KO, ewentualnie TKO albo na punkty zwycięzca tego pojedynku i wtedy juz mistrz świata, choć może się mylę i będzie remis lub dyskwalifikacja. Pozdrawiam uniżenie wszystkich ekspertów, profesjonalistów i specjalistów orgowych.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 18:31:27
Ja juz pisalem, ale powtorze A.J. KO(TKO) w drugiej polowie pojedynku. @trashtalk Scenariusz mozliwy. Tez sie zgodze, ze na tym poziomie waga to nie przypadek albo niedbalstwo. Moze Andy planuje cos podobnego do Millera w walce z Adamikiem, gdzie roznica wynosila ponad 40 kg. Meksykanin porusza sie slamazarnie, truchta, ale w odpowiednim momencie ma niesamowite przyspieszenie i skraca dystans bez zadnego problemu, spychajac pod liny, albo do naroznika. Joshua jednak na pewno, jednak na taka ewentualnosc przygotowal.
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 18:34:36
Tak patrząc na ważenie, to jeśli chodzi o Whyte'a to gość ma chyba lordozę...
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 18:34:50
A pozatym Hrgovic, WHyte, Povietkin.
Autor: gerlach
Data: 07-12-2019 18:37:46
@Granat, u afroamerykanow czy afrobrytyjczykow jest to cecha normalna .Taka budowa genetyczna.
Autor: MODM
Data: 07-12-2019 18:38:23
No to zdrówko BlackDog i dobrej gali życzę. Pozdro!!
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 18:38:29
vide: Serena Williams
Autor: gerlach
Data: 07-12-2019 18:39:36
@Callisto Tutaj kazdy komentujacy jest ekspertem i ja rowniez sie nim czuje
Autor: gerlach
Data: 07-12-2019 18:40:18
Teraz ciekawy test Hrgovica. Lub weryfikacja.
Autor: Splitwkapciach
Data: 07-12-2019 18:40:21
Nie chce mi się tłumaczyć czemu ale liczę na to, że Povietkin usadzi Huntera a Joshua wygra na punkty.
Autor: PiotrekInzaghi
Data: 07-12-2019 18:48:51
Da ktoś linka? Jestem za granicą i stronka tvpsport nie działa. Dzięki, pozdrawiam
Autor: gerlach
Data: 07-12-2019 18:50:42
Molina taki komedio-melodramatyczny w tej walce ;)
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 18:50:46
Hrgovic juz 2 walki temu zostal zweryfikowany, nic z niego nie bedzie, zwykle drewno z mocnym ciosem, tez sie nim zachwycalem ale do czasu.. A to co przyjmuje od Moliny czysto na glowe to jakies nieporozumienie.
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 18:50:57
http://strims.world/Boxing.php
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 18:51:28
Efe Ajagba zrobiłby Hrgovicowi dziecko
Autor: Bonifacy
Data: 07-12-2019 18:51:33
Hrgović to tylko kawał mięcha.
Autor: garnek29
Data: 07-12-2019 18:52:25
hrgovic jakis surowy i bije w tył głowy, nie wiem co oni w nim widzą
Autor: Spartacus
Data: 07-12-2019 18:52:47
Dlaczego oni się tak podniecają tym Chorwatem. Nic specjalnego on nie prezentuje. Poczekajmy z ekstazą do późniejszych walk.
Autor: PiotrekInzaghi
Data: 07-12-2019 18:53:07
dzięki t4b4x0, ale niestety tu też jest ograniczenie regionalne. Wyskakuje tylko komunikat, że w moim kraju nie moge odtworzyc video.
Autor: garson
Data: 07-12-2019 18:53:19
molina cholerna dziwka - nigdy więcej niech go nigdzie nie biorą...
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 18:53:43
Hrgović troche sztywny.
Autor: Bonifacy
Data: 07-12-2019 18:53:50
Ewidentny cios w tył głowy, ale Molina nie miał ochoty do walki.
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 18:53:54
https://www.vipleague.bz/alexander-povetkin-vs-michael-hunter-streaming-link-4
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 18:54:31
Molina znokautowany ciosem w tył głowy LOL. Co ten sędzia robi?
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 18:55:01
Sędzia angielski chyba chce dorównać Jankowiakowi...
Autor: Spartacus
Data: 07-12-2019 18:56:06
Gdybyś też dostał 10 ciosów w tył głowy, a sędzia by nie reagował, nie miałbyś ochoty dalej walczyć.
Autor: garnek29
Data: 07-12-2019 18:56:06
3 celne w tył głowy i końcowy w tył więc sędzia dał dupy a i molina też nie poszalał a i panowie w tvp nie widzieli ich w 1 rundzie dopiero po powtórce powiedzieli ze faktycznie nie prawidłowo zadany cios
Autor: PiotrekInzaghi
Data: 07-12-2019 18:56:50
t4b4x0, dzięki!
Autor: bogdanhaze
Data: 07-12-2019 18:56:56
Molina nie mial pomyslu na walke, co nie zmienia faktu ze Chorwat kazda akcje konczyl ciosem w tyl glowy
Autor: gerlach
Data: 07-12-2019 18:57:53
HRGOVIC-MOLINA KO nieczyste, sedziowie jak sie mozna bylo spodziewac... natomiast Molina juz po drugim ciosie w pierwszej rundzie chowal glowe miedzy kolana, wiec ciezko nawet z tym typem normalnie boksowac. Hrgovic nie zablysnal, ale pozbawic checi do walki Moline po 1.5 rundy, cos pokazuje. Natomiast sporo roboty przed nim, choc wyglada juz dzis niezle.
Autor: Spartacus
Data: 07-12-2019 18:58:23
Hrgović to straszny faularz. Duży niesmak jak dla mnie.
Autor: MODM
Data: 07-12-2019 18:58:48
Hrgović ze swoim pseudo Klinczko style łapie ciężkie K.O od czołówki. Molina powinien rzucić się pod pociąg po tym co pokazał a raczej nie pokazał.
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 19:00:13
Molina też święty nie jest nastawia tył łba cały czas nurkuje, więc dostał co chciał.
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 19:00:13
Przed Hrgovicem sporo nauki. Doświadczenie słowo klucz. Jak świetnie by się nie zapowiadał musi nabyć ringowego IQ a to przyjdzie z czasem. Sporo dziś dał sobie nawsadzać. Ale... Jeśli ma dobrą szczękę może za jakiś czas namieszać w czołówce. Bije na pewno mocno. A rekomendacją ma kapitalną. Co do samej walki... Mam obiekcje co do postawy Moliny. Nie można się kulić w kucki i liczyć że tak się obroni. Facet od początku szukał wyjścia i mimo że część ciosów lądowała w tył głowy to bez przesady. Jeden nokdaun po prawidłowym ciosie w tulów a ten klęka i łapie oddech. Nie. Niezbyt ta walka wyszła Chorwatowi bo pięknie nie było ale Eric jak dla mnie za mało serca na taką galę przywiózł. Może jestem dla niego za surowy ale on po żadnym chyba tym trafieniu nie był ranny...
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 19:00:43
Co najmniej 3 ciosy w tył głowy przy 1 knockdownie... Powinien dostać ostrzeżenie
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 19:01:52
Ale molina też nadstawiał łeb, brzydka walka...
Autor: gerlach
Data: 07-12-2019 19:03:01
Hrgovic duzy potencjal, duza sila, ale troche pracy przed nim. Molina nie chcial walczyc juz po pierwszych "calusach" w pierwszej rundzie, ale chowanie glowy miedzy kolana po to zeby kazdy cios byl zaliczany jako w tyl glowy jest dziecinada nie boksowaniem. Nie za to raczej szejkowie mu zaplacili tylko za meski ojedynek. Acz zeby nie bylo, faule Hrgovica oczywiste i tam powinny pojsc ostrzezenia.
Autor: Spartacus
Data: 07-12-2019 19:03:47
Granat Jak kobieta się ubierze seksownie i zostanie zgwałcona, to też jest winna?.
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 19:05:48
Waszka nawsadzał tych ciosów gitowi :)
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 19:09:22
Granat Oj tak. To były emocje. Pamiętam jak się z bratem wściekałem że Wach wtedy go nie dokończył. Ale te jego finisze (Mariusza) to naprawdę lichota. Więcej napalenia i przestrzelonych ciosów. Aż do wypompowania. A jak uspokoiło się zaraz trafiał prawym. Było blisko.
Autor: Spartacus
Data: 07-12-2019 19:09:42
Wszyscy co usprawiedliwiają Chorwata, powinni przyjąć kilka takich ciosów w tył głowy i po takiej lekcji napisać wrażenia. Te ciosy były nielegalne i nie ma żadnych tłumaczeń. Jeden taki cios może się zdarzyć w ferworze walki, ale tutaj było ich bardzo dużo. Te ciosy mogą zrobić z człowieka kalekę.
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 19:15:11
BlackDog Fakt szkoda że go nie znokautował, bo git z tym idiotycznym nawykiem opuszczania rąk, aż się o to prosił... Szkoda też, że nie będzie rewanżu.
Autor: gerlach
Data: 07-12-2019 19:15:29
Ups, na razie krotkie walki. 3 rundy ta dluzsza. Tak bedzie do konca? ;)
Autor: andrewsky
Data: 07-12-2019 19:15:54
Waszka będzie musiał uważać na lewa rękę Łajdaka Dilian ma bardzo nieprzyjemny jab,coś w stylu starego Foremana,ale prawdziwa moc tkwi w tym lewym sierpowym To będzie brzydka walka,ale emocjonująca
Autor: EwaBrodnicka
Data: 07-12-2019 19:16:33
ma ktoś link do KSW?
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 19:17:13
Wystawili jakiegoś biednego murzynka i go leje Anglik
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 19:17:31
Spartacus A co ma zrobić fighter w momencie w którym przeciwnik kuli się w sobie i wystawia tylko tyło głowy. Co? Grzecznie poczekać aż się uspokoi i wróci do walki? Molina i po prawidłowych ciosach szukał w tej walce liczenia (nokdaun po ciosie na tułów). Jeśli ktoś przyjmuje strategię by tak przegrać ( a bywa tak w boksie) to ciężko trafiać go zawsze czysto. Nie chcę tu uchodzić jako adwokat diabła. Oczywiście takie ciosy powinny być piętnowane ale i Molina nie powinien stosować pewnych technik obronnych. Tym bardziej jak chce wygrać. Chorwat by go rozbił tak czy inaczej. Tyle że w pełni przepisowych okolicznościach musiałby robić pauzę za każdym razem gdy Molina ratuje się "kuleniem się w sobie"
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 19:17:55
Co to za przerwanie z dvpy?
Autor: adam77
Data: 07-12-2019 19:18:37
Povietkin na 100% wygrywa.AJ na 100% wygrywa.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 19:20:54
Ja sie zastanawiam czy Wachowi zostala jeszcze ta odpornosc?
Autor: gerlach
Data: 07-12-2019 19:21:57
Od reagowania sa sedziowie. Faktem jest, ze Molina opuszczal celowo glowe i momentami wkladal ja w krocze Hrgovica, wiec to jest tez takie cwaniactwo, ale niewiele ma to wspolnego z walka. Fakt, KO bylo nieczyste, ale tutaj trzeba tez brac pod uwage fakt, ze Molina przy wiekszosci ciosow odwracal celowo glowe zeby dostac w tyl czerepu. Moze liczyl na no contest i rewanz za tez fajna kasiorke.
Autor: Spartacus
Data: 07-12-2019 19:25:23
BlackDog Może go obejść, zdać cios podbrówdkowy, cios na tułów, cokolwiek tylko zapragnie, ale na pewno nie uderzać w tył głowy. Ja wiem, że Molina nie miał ochoty na walkę, wiem, że nie ma serca do walki, jednak to nie daje przyzwolenia do takich uderzeń. Proszę Ws nie pochwalajmy faulowania,szczególnie tak niebezpiecznego, bo "coś tam"....
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 19:28:20
Jedyna szansa Wacha to słabsza wydolność mniej przygotowanego Dilliana. Ciężko mi sobie wyobrazić by Polak mimo lepszej formy jak na siebie niż ta u Dilliana mógł coś zdziałać. To musiałby być występ "cud". Oczywiście zdarzają się takie rzeczy ale pozwolę sobie tym razem zwątpić. Whyte może się wypompować na Wachu i dowieźć jedynie punktową wygraną na co stawiałem ale nic co lepsze w jego wykonaniu mnie nie zdziwi.
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 19:29:22
Ok! Nie pochwalam sposobu zwycięstwa Chorwata ale tym bardziej na takiej gali nie pochwalam postawy Moliny.
Autor: Spartacus
Data: 07-12-2019 19:31:05
Dawno nie było tak ciekawej gali. Tutaj nie ma jednej walki, która elektryzuje, tutaj wszystkie walki takie są.
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 19:31:28
Kiedy w końcu Wach z Whyte wyjdą. No wychodźcie chopy
Autor: Bongo
Data: 07-12-2019 19:32:25
Teraz AJ przez KO A Hunter i White na punkty
Autor: MrBean
Data: 07-12-2019 19:32:37
@Blackdog Jeżeli bronisz tak rażąco widocznych fauli Hrgovica, to na Wildera złego słowa nie możesz powiedzieć, a mimo to mieszasz go z błotem za te "faule". Tłumacząc Hrgovica, właśnie usprawiedliwiłeś faule Wildera, także domyślam się, że już złego słowa na jego temat w tym kontekście nie powiesz. To by było na tyle twoich narzekań
Autor: SilvinPavel
Data: 07-12-2019 19:35:04
"U babci maliny".
Autor: towlasnieja
Data: 07-12-2019 19:36:10
Hrgovic cienki, teraz Babcia Malina. Ja się łudzę, że będzie niespodzianka.
Autor: Bonifacy
Data: 07-12-2019 19:36:37
Człowiek się łudzi, że Wach wreszcie pokaże "chamską siłę", ale pewnie znowu skończy się jak zwykle.
Autor: Gnidastepowa
Data: 07-12-2019 19:38:48
Przy jakim utworze wychodził Wach?
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 19:39:55
Łaszczyk jako asysten w narożniku ... ciekawie :D
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 19:45:43
Wach póki co calkiem dobrze sie broni
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 19:45:47
Waszka zaczal aktywnie, ale chyba juz poczul sile jaka dysponuje Whyte i bedzie ostrozniejszy.. tak mi sie wydaje
Autor: Bonifacy
Data: 07-12-2019 19:46:06
Niezła runda jak na Mariusza.
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 19:47:20
Wach przez pierwsze 2 minuty dobrze, ale kondycha może być kiepska
Autor: marcintst
Data: 07-12-2019 19:49:36
kwestiaczasu słynny granit jeszcze trzyma
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 19:49:57
Whyte wolny jak keczap, ale Wach jeszcze wolniejszy.
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 19:50:23
Wach chyba nie wie, co oznacza termin "lewa ręka".
Autor: marcintst
Data: 07-12-2019 19:57:06
300tys PLN myslałem że USD EUR albo funty ale 300 tys złoty za taka gale matchroom?????
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 19:57:43
Whyte sie coraz pewniej czuje ...
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 19:58:27
Whyte to o mistrza w takiej formie to nawet nie powinien myśleć
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 19:58:39
300 000 to dobry hajs jak na wacha i na to ze to Undercard
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 19:59:18
Oglądanie Wach skutkuje sprawdzaniem anteny czy aby się cos nie spierniczkowało i w zwolnionym tempie nie idzie sygnał
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 20:00:17
Whyte w takiej formie, nie ma czego szukać z Wilder'em.
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 20:01:43
Przypomniala mi sie troche 5ta rundy z Kliczka jak Wach przycisnal. Moze zlapie teraz wiatru w skrzydla i zobaczy, ze mozna tego Dilliana naprawde trafic..
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 20:03:38
Jakby odejmowano Whyteowi punkty za faule to on by kończył walki na punktowym minusie
Autor: Furmi
Data: 07-12-2019 20:04:25
Waszka pokazuje jaja. Podoba mi się nawet.
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 20:05:18
Wach ma swoje chwile nawet...
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 20:06:02
Jak mam byc szczery, czy Wach wygra czy przegra, DOZGONNY SZACUN, ze nie wyszedl do walki i nie robi za worek treningowy tylko podejmuje otwarte wymiany, moze nie sieja spustoczenia u Dilliana, ale fajnie sie oglada takiego Mariusza..
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 20:06:12
Mimo wszystko jestem dumny z Wacha. Wyszedl walczyć. To nie zawsze tak wyglądało. Brawo miomo że przegrywa.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 20:06:23
No złe w Wacha wstąpiło jakieś bo nawet mi się ta runda podobał - nic nawet że chyba 4 ciosy identyczne na łeb przyjął
Autor: Spartacus
Data: 07-12-2019 20:08:25
Wach pokazuje serce do walki. Wiadomo, umiejętności słabe, ale ambicje widać!
Autor: Bonifacy
Data: 07-12-2019 20:09:47
Nie ma co się podniecać momentami, Wach robi za worek treningowy.
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 20:10:11
Waszka musi podkrecic bo może, zeby nie było żalu jak w walce ze szpilka ze mogl koncowke mocniejsza dac
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 20:10:12
5 i 6 runda mogla isc na konto Wacha i by zle nie bylo wcale.. Gdyby wyszedl z taka wola walki do Bakole to by z nim mogl wygrac.
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 20:11:58
Wachowi teraz włączył się tryb nie zadawania ciosów.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 20:12:55
Cykl sie skonczyl, a nowego jeszcze nie zaczal, stad ...
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 20:13:38
Whyte naruszony ...:D
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 20:13:57
Whyte chyba byl podłączony teraz
Autor: marcintst
Data: 07-12-2019 20:14:06
da rade go trafić tera
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 20:14:21
Dobra końcówka, Wach zgarnia tą rundę
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 20:15:43
Whyte vs Alabama to by się skończyło ok 4 rundy noszami dla Whyte
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 20:17:36
Nie ma kuracji, nie ma wyniku.
Autor: bogdanhaze
Data: 07-12-2019 20:17:47
Brawo Mariusz
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 20:17:54
CO TEN WACH ZROBIL POD KONIEC RUNDY :O MEGAAA SZACUN!!!!!!! Jakby byl mlodszy z 10 lat, takiej agresji nie widzialem w nim od lat..
Autor: Bonifacy
Data: 07-12-2019 20:18:03
Trzeba przyznać, że Wach może się podobać w tej walce. Owszem, obrywa, ale odpowiada i ciągle napiera. Whyte naruszony.
Autor: FinoM
Data: 07-12-2019 20:18:38
Czuję, że jeden czyścioch i Whyte może paść.
Autor: FinoM
Data: 07-12-2019 20:18:39
Czuję, że jeden czyścioch i Whyte może paść.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 20:21:32
Wstydu nie ma. Brawa dla Wacha
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 20:21:51
NAJLEPSZA WALKA W KARIERZE WACHA I PIERWSZY RAZ PRZYNIOSL MI TYLE RADOSCI I EMOCJI ;) SZACUN, NIC NIE MUSIAL, BYL SKRESLANY A DAL WALKE ZYCIA.
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 20:22:57
Szpilka jakby tyle wyłapał co Wach to by OIOM był na 100%. Wach dobrze zawalczył.
Autor: tolekk78
Data: 07-12-2019 20:22:58
Brawo dla Mariusza przegrał ale na tym etapie kariery chyba wszystkich pozytywnie zaskoczył.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 20:23:45
Brawo dla Wacha, mam nadzieje ze Whyte bedzie w nastepnych walkach dobrze przebadany, bo bez wspomagania kondycja tragniczna.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 20:24:24
Werdyk w porzo tez dalbym Wachowi 3 rundy.
Autor: Mieciu1
Data: 07-12-2019 20:24:30
Brawo dla Mariusza za postawę. Wiadomo że Whyte bez formy ale nie o to chodzi. Brawo Mariusz.
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 20:25:32
Super Wach ze względu na postawę. Wyszedł wygrać. Zrobił tyle ile mógł. Trafił na Dilliana bez formy. Facet z tą wagą po prostu spuchł. Brawo Mariusz. Zarobisz dzięki tej postawie jeszzce.
Autor: maddog
Data: 07-12-2019 20:25:58
Dokładnie, Mariusz nigdy chyba nie dostarczył tylu emocji :)
Autor: MODM
Data: 07-12-2019 20:27:36
Kolejny skalp Antoniego zweryfikowany
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 20:27:43
Tez obstawialem 97-93 dla Whyta. Whyte zawsze mial slabe koncuwki przez kondycje. To akurat mnie w ogole nie zdziwilo. Za to zakoczony jestem pozytywnie postawa i przygotowaniem Wacha. W takiej formie wygral by ze Szpilka.
Autor: pajakk12
Data: 07-12-2019 20:27:56
Autor komentarza: t4b4x0Data: 07-12-2019 20:17:54 CO TEN WACH ZROBIL POD KONIEC RUNDY :O MEGAAA SZACUN!!!!!!! Jakby byl mlodszy z 10 lat, takiej agresji nie widzialem w nim od lat.. Też zbierałem szczękę z podłogi :D
Autor: Bonifacy
Data: 07-12-2019 20:27:58
Wydawało się, że z Wacha nic więcej nie da się już wykrzesać, ale trzeba mu oddać szacunek za ten pojedynek. Brawo.
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 20:30:32
Brawo Mariusz, pozytywne zaskoczenie :)
Autor: tyler
Data: 07-12-2019 20:30:37
Zaskoczony jestem postawą Wacha, oczywiście pozytywnie. Brytol myślał że chyba pójdzie łatwo z ko, a tu zonk. Kurcze Wachu przygotowany to może jeszcze kota nie jednemu pogonić. Z tym chorawatem byłoby ciekawie.
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 20:31:22
Mariusz w zadnej swojej walce nie podejmowal takiego ryzyka i otwartych wymian. Jedynie w walce z Kliczka przycisnal w piatej rundzie ale to tyle.. Gdyby zostawial tyle serca co w dzisiejszej walce to miałby ze dwie przegrane mniej na koncie.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 20:33:49
Dobra, ludzie na spokojnie, bo zaraz zaczniecie "nowa nadzieję białych" widzieć...
Autor: PiotrekInzaghi
Data: 07-12-2019 20:34:58
https://www.boxingstreams100.com/andy-ruiz-vs-anthony-joshua-live-stream/ Sporo działających linków do anglojęzycznych streamów. Pozdro
Autor: Ghostbuster
Data: 07-12-2019 20:36:15
Co do walki AJ vs Andy Ruiz Jr to moim minimalnym faworytem jest jednak Andy. Nie sądzę by Joshui udało się zmodyfikować styl na tyle by trzymać Andego na dystans, a w półdystansie chociaż AJ jest bardzo niebezpieczny, to jednak większe umiejętności ma Ruiz Jr.
Autor: tyler
Data: 07-12-2019 20:36:51
To teraz sasza
Autor: OZZY
Data: 07-12-2019 20:38:29
Czesc wszystkim gdzie mozna ogladnac ta gale na necie za darmo?
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 20:39:31
OZZY Można. TVP ma swoje internetowe odsłony. A gala tam leci! Zerknij na linki powyżej. Ruski Vitaz idzie do ringu!
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 20:39:31
OZZY Można. TVP ma swoje internetowe odsłony. A gala tam leci! Zerknij na linki powyżej. Ruski Vitaz idzie do ringu!
Autor: tyler
Data: 07-12-2019 20:42:46
Jak stawiacie?
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 20:44:00
Ale zerwal sie Hunter
Autor: tyler
Data: 07-12-2019 20:44:34
Łojego mać
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 20:45:08
Hunter chcial zaskoczyc powietkina i to mu sie w sumie udalo w 1rd .Teraz Powietkin juz czujny.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 20:45:54
No taktyka ciekawa i jak widać bardzo skuteczna
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 20:46:36
W takich momentach jeszcze bardziej trzeba docenić Usyka, bo Hunter naprawdę potrafi walczyć.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 20:47:21
Wyszkolenie Povietkina widać było w całej krasie
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 20:47:24
Szybkosc nie spotykana, ale chyba nie bedzie w stanie tak na dluzsza mete...
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 20:48:40
Piekne kontry z obu stron.
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 20:50:23
Hunter ma dobry timing.
Autor: tyler
Data: 07-12-2019 20:51:13
Poziom trzymają ładny
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 20:52:10
Ale trzeba jeszcze uważać na starego Sasze.
Autor: PitersonJ
Data: 07-12-2019 20:52:57
Sasza wygra doświadczeniem po tym jak Hunter się wystrzela
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 20:53:03
Patrzac na wczesniejsza walke Whyte z Wachem to jest to troche inna liga. Oczywiscie Sasza z Hunterem mieli full time na przygotowania.
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 20:54:16
Sasza wrócił do gry.
Autor: tyler
Data: 07-12-2019 20:55:33
Panowie a to dopiero 4 runda, takie tempo hu hu
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 20:59:30
Juz bardziej wyrownana runda, cos mi sie wydaje ze Hunter bedzie coraz mniej mobilny i latwiejszy do trfienia.
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 20:59:32
Dobrze się to oglada:)
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 21:00:14
Podoba mi się Hunter z tym że zmusza Saszę do tego aby boksował na 100% możliwości umiejętności
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 21:00:19
Sasza coś mocnego na pewno trafi, zobaczymy z jakim efektem
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 21:02:58
Wielki szacun dla Saszy.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 21:03:28
Obydwaj dysza, 12 rund to raczej nie potrwa...
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 21:03:31
Humter zamroczony idzie do narożnika. Sasza moze go polozyc...
Autor: PitersonJ
Data: 07-12-2019 21:03:55
Podtrzymuje to co wczesniej. Czarny puchnie
Autor: PitersonJ
Data: 07-12-2019 21:07:46
Heh w sumie Ruski też..
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 21:11:24
Niezła bitka ... wynik otwarty w obie stro y :D
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 21:12:28
Naprawdę fajna walka, mam nadzieję, że nastepna będzie jeszcze lepsza.
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 21:14:32
Szacun dla obu Spokojnie na wieksosci gal mogloby to byc walka wieczoru. Kapitalny co-main event.
Autor: werus
Data: 07-12-2019 21:15:04
Biją się jak w latach 90-tych Super
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 21:16:30
Tak na wyczucie, na razie moze 1,2 rundami wygrywa Hunter.
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 21:16:37
Khabib z UFC przyszedl i jaki szal na trybunach. Kochaja araby swoich.
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 21:18:15
Mariusz Wach - Dillian Whyte 167/555 (30%) ciosy ogółem (trafione/wyprowadzone) 198/635 (31%) 55/349 (15%) ciosy proste przednią ręką (trafione/wyprowadzone) 55/293 (19%) 114/206 (55%) pozostałe mocne ciosy (trafione/wyprowadzone) 143/342 (42%) TUTAJ STATYSTYKI CIOSOW WACH-WHYTE, bardzo fajna skutecznosc u Wacha i ilosc ciosow :)
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 21:19:47
Wow, brawo Mariusz. Nieraz to 300 ciosów na walkę wyprowadzał, a tu intensywnością zaskoczył
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 21:20:46
Remisowo jak dla mnie
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 21:21:34
Dla mnie remis, ew. 1 runda dla Huntera.
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 21:23:31
Rundy mistrzowskie! Alez kapitalne tempo.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 21:24:00
teraz juz chyba tylko przyklejanie.
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 21:25:19
Sasza w tarapetach! Juz nie ma kondycji.
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 21:26:06
Dobrze, ze sasza wyjebal mu z bani, bo moglby zaraz skonczyc na deskach. ;-)
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 21:27:26
Hunter był dobrym przygotowaniem dla Ruiz'a, pod AJ.
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 21:27:43
Wyrównany pojedynek, ale jak sie nic w 12 rundzie nie zmieni to hunter 11stą moze wyrwać zwyciestwo.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 21:27:56
I wychodzą tu chyba niuanse taktyki - brakuje Saszy tej energii którą zużył w tych pierwszych rundach.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 21:29:13
Stawialem na Ruska, na razie przegrywa.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 21:29:45
Hunter wygra.
Autor: PitersonJ
Data: 07-12-2019 21:31:37
A jednak Hunter chyba wygrał.
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 21:31:45
Hunter wygral ostatnie 3 rundy. Powinno byc spokojnie UD
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 21:31:54
Świetna walka
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 21:32:00
Chyba hunter wygrał.
Autor: rocky86
Data: 07-12-2019 21:32:23
Dałem saszy 4 rundy. Povietkin powinien już kończyć, widać jego wiek w ringu.
Autor: skurw
Data: 07-12-2019 21:32:33
115:113 Hunter
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 21:32:44
To juz nie ten Sasza, nie ta agresja, nie ten ciag do wygranej.
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 21:34:00
Kurcze. Ukradł Hunter zwycięstwo. Szkoda. Mam trochę pretensji do Powietkina bo otwierał się Hunter niesamowicie. To że go nie przycelował Sasza... I kondycja. Nie mam pytań czym karmi Chycki Huntera. Z całym zrozumieniem różnicy wieku itd ale Powietkin od połowy walka o tlen a Hunter... On nawet nie wyglądał jakby się spocił. Ale gratulacje. Saszę dziś uczciwie pokonał choć nie do zera a i odczuł kilka strzałów
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 21:34:13
4-5 Rund dla Saszy max.
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 21:35:08
Remis!!!
Autor: Zartan
Data: 07-12-2019 21:35:54
Hahahahahahaahhaahahahahaha
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 21:36:06
Ja się cieszę, że jest remis.
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 21:36:12
No nie ten ruski sędzia...
Autor: pabolov
Data: 07-12-2019 21:36:33
Przekręcili Huntera
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 21:36:46
Nie, wygrał Hunter. Niedużo ale wygrał.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 21:36:46
Stawialem na ruska, ale tego na pewno nie zremisowal.
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 21:36:54
Minimalne punktowe zwycięstwo należało się jednak Amerykaninowi.
Autor: Champion20
Data: 07-12-2019 21:37:44
Remis ? Będzie rewanż!
Autor: MLJ
Data: 07-12-2019 21:37:48
Skrzywdzono Huntera..
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 21:37:57
Nie popisal sie sedzia neutralny, Povietkin powinien konczyc.
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 21:39:10
Oczywiście gdyby wskazać na siłę zwycięzcę, to powinien wygrać Hunter, ale nie zdominował tak mocno Povietkina. Oczywiście i tak zaliczył bardzo dobry występ.
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 21:40:57
W boksie przecież wałki są normą. Ktoś tam obstawił u buka remis, dali remis, potem się kasą podzielą pod stołem
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 21:42:40
Jak uwielbiam Saszę i jemu życzyłem wygranej i sercem na niego stawiałem tak więcej jak 4 rund nie wygrał. Hunter powinien to dziś wygrać. Szkoda. Mimo że Powietkin zawsze miał pod górkę taki werdykt nie jest dobrą opcją. ZAbrakło kondycji i precyzji mimo że Hunter mimo genialnego początku odsłaniał się mu później bardzo ładnie. Szkoda. Nawet jak komuś kibicuję to potrafię być uczciwy. Nawet mój Brother który zawsze kibicował Rosjaninowi stwierdził że powinien przegrać.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 21:48:44
Na razie poziom oglony tych 3 walk dosc rozczarowujacy.
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 21:48:46
Już tam Joshua wychodzi czy nie, bo nie wiem czy przełączać z KSW na boks?
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 21:51:20
TVP to jednak dno. Plajstik w studio, jakąś dziecinka prowadzi teraz przerwnik. Dzieciak czyta z kartki, dykcja jak w szkole podstawowej.
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 21:51:56
TRWAMTVP
Autor: PitersonJ
Data: 07-12-2019 21:52:44
Kurde teraz snikers
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 21:53:24
Ta, dno. Poziom szkolnego radio.
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 21:57:22
Mi tam się gala bardzo podoba. Zobaczymy jak finał!
Autor: Zartan
Data: 07-12-2019 22:02:07
Hhahahahhhhahhhahahah co Dekiert odjebała :D
Autor: Mitch90
Data: 07-12-2019 22:04:52
A gdzie pan z mopem na głowie ? :DD
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:10:02
Ciekawi mnie czy Joshua bedzie szybszy, bo ze Ruiz nie bedzie wolniejszy jestem przekonany.
Autor: ChudyByk
Data: 07-12-2019 22:10:50
Daeać 1sza runde ...:D
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 22:11:58
Świetna gala!
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:12:04
A ktos widzial MBS?
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 22:15:18
Joshua mina podobna do tej z pierwszej walki. Oby sie nie obsral, bo tego juz nie moze przegrac. U buka postawilem na Chorwata, Whyte i Joshue. Oby mi nie odjebal na koniec teraz. ;-D
Autor: Champion20
Data: 07-12-2019 22:18:46
Joshua dostanie w kite
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:21:00
Joshua rzeczywiscie cos jakos spiety.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 22:21:11
Walka gdzie sympatia moja po równo na obie strony się rozkłada - obojętnie który by nie wygrał i tak będę zadowolony :)
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:22:24
Ruiz twarz bez emocji.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:24:06
Butterbean
Autor: Zartan
Data: 07-12-2019 22:24:59
Joshua to wygra i to obstawiam , że przez TKO. Ruiz już po łuku brwiowym.
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 22:25:37
Josh robi, co ma robić...Niech uważa na lewy sierp i mocniej kołysze się na boki.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:26:51
NIech AJ tylko sie nie napali, bo widze ze go korci.
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 22:27:09
Narazie AJ imponuje.
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 22:27:28
Josua rozciety luk brwiowy tez!
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 22:28:32
Heheh póki co oko za oko :)
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 22:28:48
Wzięliby Tomka Delimata do komentowania - chłopak ma i genialną wiedzę i świetny głos, a w tym tvpeju piszczą jak baby.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:29:16
Jak bym widzial Wladimira.
Autor: Ariosto
Data: 07-12-2019 22:29:23
Ruiz powinien zostać zdyskwalifikowany za to jak wygląda. Unsportsmanlike conduct.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 22:31:07
Jeśli odrobił AJ lekcje od Kliczki to do maxa wykorzysta swoje atuty i nie pozwoli sobie na podpalanie.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:35:01
Ciekawe czy AJ bedzie w stnie tak skakac przez 12 rund, czy wysiadzie jak Hunter?
Autor: bogdanhaze
Data: 07-12-2019 22:35:46
Zajebista walka, Aj odrobil lekcje
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:39:04
troche sie AJ napalil i juz zagrozenie
Autor: Zartan
Data: 07-12-2019 22:41:00
Ruiz jak nie zaryzykuje i się nie uaktywni to przegra do jaja.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 22:41:01
Wszystkie rundy dotąd dla AJ
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 22:41:29
Narazie AJ walczy w stylu Kliczko i dobrze mu idzie.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:42:47
Ruiz spuchniety na licu mocno.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 22:42:48
Ale korki u Kliczki jeszcze zdecydowanie wskazane.
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 22:43:20
Joshua nie umie w nogi
Autor: Zartan
Data: 07-12-2019 22:44:13
Walka chujowa strasznie...
Autor: rocky86
Data: 07-12-2019 22:44:49
Każda runda dla AJ. 6-0
Autor: niezlypasztet
Data: 07-12-2019 22:44:52
Na razie nędzna walka.
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 22:45:25
Walka chujowa? Walka po profesorsku, tak jak walczyl Kliczko. Ma bezsensownie wdawac sie w bijatyke w poldystansie z Ruizem, ktory jest tam lepszy? Otrzasnij sie.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:47:02
Wszystkie rundy Antek, ale jak stanie kondycyjnie to bedzie chyba nieciekawie...
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 22:48:14
Josh wiotki. Josh chce się bić. Nie chcę boksować
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 22:48:53
Zaczyna głupio się zachowywać Joshua...
Autor: FinoM
Data: 07-12-2019 22:48:55
Joshua wygrał wszystkie rundy. Jedynie 4 była bliska, ale i tak chyba na konto AJ'a.
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 22:49:03
Dokladnie tak powinien walczyc AJ. W czerwcu mowilem, ze musi walczyc jak z Parkerem. Wynik idzie w swiat, a nie styl.
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 22:49:08
Póki co Ruiz nic nie robi, czekaniem na błąd nie wygra walki.
Autor: Spartacus
Data: 07-12-2019 22:50:52
Joshua niczym saper. Andy szczęka z granitu.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:52:03
Ja mysle ze Ruiz przy takim obrazie pojdzie na afere.
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 22:52:28
Jak Josh może biec po klincz? Ochujał?
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 22:52:37
Joshua miekkie nogi. Co gosc ma slaba szczeke to glowa mala.
Autor: Ariosto
Data: 07-12-2019 22:53:17
Kiedy Aj jest zagrożony, jego obóz pokazuje Ruizowi batonika i to wystarcza.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:54:42
Joshua sie gubi, nogi mu juz chyba troche wysiadaja
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 22:55:40
Ale nie umie Joshua w klincze dobrze. No chyba że z racji gabarytów Ruiz jest tak ciężki do klinczu
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 22:56:43
Ile tych lewych zebrał Ruiz?
Autor: sredniak
Data: 07-12-2019 22:57:01
kurczak
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 22:57:07
Ruiz nie robi nic w tej walce, zeby wygrac, poza blokowaniem lewych prostych i jednym zrywem na runde.
Autor: MrAdam
Data: 07-12-2019 22:57:39
AJ próbuje naśladować Kliczke, tylko ze Władimir był po prostu lepszy. Grubego ubilby w 3 rundy
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:58:53
Jak nie bedzie 5 nokdaunow to Joshua wygra na punkty.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:58:57
Jak nie bedzie 5 nokdaunow to Joshua wygra na punkty.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 22:59:22
Chyba ze skonczy to wczesiej jeden badz drugi.
Autor: rocky86
Data: 07-12-2019 23:00:30
9-1
Autor: Ariosto
Data: 07-12-2019 23:00:50
Jak świniak przetrzyma 12 rund, to będę nieusatysfakcjonowany.
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 23:00:59
Tez mam 9:1 w rundach.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 23:01:14
Ale szczerze mówiąc - AJ z Wilderem przegra. Jest zbyt delikatny na tą siłę kafara z jaką Wilder bije
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 23:01:29
Ta waga jest naprawdę najlepsza dla AJ. Jest bardzo świeży, płynnie się porusza i jest szybszy, niż Ruiz.
Autor: Clevland
Data: 07-12-2019 23:01:59
Endy 'Kostka Smalcu' Ruiz nie jest w stanie odpowiednio szybko poruszać się za Joshuą. Debil zamiast schudnąć aby być lepszym niż w pierwszej walce bo wiadomo że A.J. też schudnie, to jeszcze przytył.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 23:03:21
Antek kondycyjnie powinein dac rade. Niech nie robi nic glupiego.
Autor: krzysiek34
Data: 07-12-2019 23:04:50
Władimir aż tak nie uciekał po ringu...
Autor: MODM
Data: 07-12-2019 23:04:59
Co za gówno, jeśli tak ma wyglądać rewanż za "wypadek przy pracy" z gościem który wyszedł dopiero co z KFC to ja dziękuję. Wystraszony Antoni do Wildera nawet niech się nie pcha bo będzie ciężkie K.O
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 23:05:07
Josh już pcha ciosy. Wygra to, ale jest wiotki jak dmuchana lala
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 23:05:36
Sztab AJ za każdy wybryk w postaci odstępstwa od planu to powinien Joshuę lać nahajem po gołych plecach
Autor: niezlypasztet
Data: 07-12-2019 23:07:08
„Widowisko” nędzne.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 23:07:25
To teraz Ruiz idzie na afere chyba...
Autor: un4given
Data: 07-12-2019 23:08:05
Joshua zrobił grubasa do zera lewym prostym i dobrze bo toż to wstyd żeby taki tłuścioch był mistrzem świata.
Autor: Poirot
Data: 07-12-2019 23:08:25
Co za nuda. Joshua przebił nudziarza Władka. Wilder go zabije, Fury ośmieszy. Obsrany pajac ośmieszył boks.
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 23:08:29
Ruiz chcial ladnie przegrac. Beznadziejna walka, ale takiej nalezalo sie spodziewac.
Autor: towlasnieja
Data: 07-12-2019 23:09:10
Katastrofalny nudziarz z tego AJ... Z Wilderem i Furym nie ma czego szukać
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 23:09:14
Poirot co ty pieprzysz? Profesorski boks. Mial sie bic z Ruizem w zwarciu? Wyjdz stad.
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 23:09:23
Gdzie są lamusy? 12-0 lewy prosty i wsteczny
Autor: rocky86
Data: 07-12-2019 23:09:26
Podobno AJ nie potrafi używać jabu. No to ta walka pokazał, że potrafi bo walkę wygrał jednym ciosem. Lekcje odrobił, oddał jedna runde. Ruiz w tej walce nie istniał, jedyne co potwierdził, to że ma twarda głowę, bo kilka soczystych prawych prostych przyjął i nic go to nie ruszyło.
Autor: HokusPokus
Data: 07-12-2019 23:09:57
Widowisko nędzne tylko dla "kiełbasiarzy"
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 23:09:57
Ruiz zawiódł, a AJ cóż wyrachowane punktowanie bez emocji. Walka bez ognia.
Autor: Ygnac
Data: 07-12-2019 23:10:36
Joshua mi zaimponował. Inteligencją ringową.
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 23:10:41
Ruiz wygrał max 2, lub 3 rundy. Bardzo dobry występ AJ. Jest naprawdę świetny. Walka z Wilder'em, to będzie świetny pojedynek.
Autor: trochowski
Data: 07-12-2019 23:10:45
Tez mi kurwa zwyciestwo. Gdyby nie to, ze to Joshua to przegralby te walke - widzieliscie zeby podobnie uciekającemu Malikowi Scottowi udalo sie tak wygrywac? Ano nie. Bo byl Malikiem Scottem. Zemsta? SRAKA a nie zemsta. Od kiedy to za bieganie po ringu sie kurwa rundy wygrywa???? KIEDY TO SIE W KONCU SKONCZY I PRZESTANĄ DAWAĆ RUNDY ZA UCIEKANIE????? W boksie chodzi o to abyś też rywala BIŁ!!!! A NIE TYLKO KURWA SUKCESYWNIE UCIEKAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Od dzis tego szmaciarza nie bede nazywal Anthonym Joshuą tylko MALIKIEM SCOTTEM 2. Czekam niech wyjdzie do Wildera to skonczy sie spierdalanie po ringu Wilder go kurwa UKRZYŻUJE
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 23:11:02
Z drugiej strony to była odpowiednia taktyka na grubaska.
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 23:11:09
"Techniczny kunszt Joshuy??" Co za dzbany?
Autor: t4b4x0
Data: 07-12-2019 23:11:12
Od poczatku bylo wiadomo, ze Ruiz jako mistrz to nieporozumienie i byl to mistrz jednej walki i caly czas to pisalem. Ten swiniak mial tamtego dnia farta i tyle. Joshua przed Ruizem demolowal rywali.
Autor: FinoM
Data: 07-12-2019 23:11:15
119-110
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 23:11:15
@Ygnac Mi tez.
Autor: duzygejowatychlopiec
Data: 07-12-2019 23:11:24
Ale nuda. AJ nie odzyskał jaj. Ktoś na pressingu znów go zajedzie. Powinno być ciężkie KO na grubasku, było nudne kicanie ale' Usyk. Nuda.
Autor: Poirot
Data: 07-12-2019 23:11:29
Profesorki boks? Ucieczka przez 12 rund to jest wstyd. Wszyscy co krytykwoali Furego za walke z Kliczko powinni oddać teraz poklony przed krolem cyganow.
Autor: Mitch90
Data: 07-12-2019 23:11:34
Mało emocji w ringu :/
Autor: Spartacus
Data: 07-12-2019 23:11:43
Powiem Wam szczerze, że ta walka tak wyglądała dlatego, bo Ruiz jest niesamowicie odporny na ciosy. Weszło kilka idealnych ciosów, a spływały one po nim jak po kaczce.
Autor: trashtalk
Data: 07-12-2019 23:11:57
Czapki z głów. Jest naprawdę mocny psychicznie.
Autor: trochowski
Data: 07-12-2019 23:12:05
"Autor komentarza: trashtalkData: 07-12-2019 23:10:41 Ruiz wygrał max 2, lub 3 rundy. Bardzo dobry występ AJ. Jest naprawdę świetny. Walka z Wilder'em, to będzie świetny pojedynek." hahahaa człowieku TY KURWA żyjesz w swoim świecie. Jaki świetny? Spierdalanie po ringu i unikani walki? To nie byłą technika Alego w unikaniu ciosu on po prostu SPIERDALAŁ PO RINGU!!! Już to widzę jak z 201 cm Wilderem mu się to uda hahahahha
Autor: Waluk
Data: 07-12-2019 23:12:20
Nie no, zasluzenie wygral Joshua. Ale ogolnie zaprezentowal sie slabo, ale po prostu mial to wygrac i koniec. Czas pokaze co bedzie dalej. Dobrze, ze Ruiz wypada z HW bo to byla kompromitacja zeby taki byl mistrz. Kuponik caly wszedl. Bedzie na swieta pare groszy. ;-)
Autor: bogdanhaze
Data: 07-12-2019 23:13:40
Gratulacje dla AJ, deklasacja. Nie lubie takiego boksu, ale chyle czola.
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 23:13:41
Pokazal, ze potrafi dopasowac sie do stylu przeciwnika jak Camelon. Czy wygralby w ten sposob z Furym albo Wilderem, nie wiem. Kto postawil 200 zl na Ruiza, bo czytalem gdzies?
Autor: werwoolf
Data: 07-12-2019 23:14:31
Gruby czlapal jak wóz z węglem, Aj kicał jak zajac, poprawił nogi sporo, a klincze jak chujowe mial tak ma.Ciekawe jakby człapiacy 100 kg Wilder poszedł na wymiane z czlapiacym 125 kg Andym.
Autor: Granat
Data: 07-12-2019 23:14:40
trochowski To powiedz znafco jak wg. ciebie miał boksować AJ, w walce z takim przeciwnikiem?
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 23:15:09
trochowski, Ty to jednak cipa jesteś. Przytocz swoje przewidywania - pośmiejemy się.
Autor: Marduk
Data: 07-12-2019 23:15:12
PRzecież Joshua nie uciekał, zadał sporo jabów. No i rozciął Ruiza
Autor: StaryWyjadacz
Data: 07-12-2019 23:18:32
Jednak sprawdza sie teza, ze wygrana Ruiza to byla bardziej nie kwestia jego umiejetnosci, a podpalenie AJ, ktory po 3 rundzie nie doszedl do siebie.
Autor: BlackDog
Data: 07-12-2019 23:21:18
Gratki dla AJ-a. Zdał egzamin. Przyznam bez bicia że można by wyciągnąć z tej walki więcej. Boskercsy laicy powiedzą że tylko uciekał... Ale to jest to. Pisałem że nie każdego da się pokonać spetkakularnie i czasem trzeba odpuścić na rzecz końcowego efektu. Joshua jeśli czymś zaimponował dziś to kondychą, szybkością, trochę odpornością, mocną psychiką i przede wszystkim pracą nóg. Tym wygrał i o tym pisałem że to słaba strona Ruiza. A czy Ruiz zasłużył na szacun. Tak. Bo już zapisał się historycznie. To raz. A dwa kondycyjnie i tak był dobry. Próbował. Ale nie mógł. A za próby też szacun się nalezy.
Autor: Meehaw
Data: 07-12-2019 23:24:45
Josh zaimponował co najwyżej konsekwencją, bo kondycyjnie to większość walki przeczekał, a po pierwszym ciosie już się bujał. Nie umie chłopak w boks, umie się lać, ale nie z Ruizem. Parę mocnych trafień. Sztywny jak kolek, te jego nogi też na poziomie "wczoraj w gymie trener mi pokazał"
Autor: Ariosto
Data: 07-12-2019 23:27:30
Trochowski cytuję "Ruiz KO"
Autor: snapcase
Data: 07-12-2019 23:34:22
Haha Rafałek i te jego przewidywania z dupy :) szacun dla Ruiza za twardy łeb. Takim prawym co siadł Antoniemu po którym pękł łuk Ruizowi to by Wildera odesłał do Vallhali
Autor: Mieciu1
Data: 08-12-2019 05:37:44
Ojciec oglądasz UFC?
Kalendarz imprez