KLICZKO: STAWIAM NA JOSHUĘ, FURY'EMU BRAK DYSCYPLINY

Dodano: 15 kwietnia 2018 13:44
KLICZKO: STAWIAM NA JOSHUĘ, FURY'EMU BRAK DYSCYPLINY
Redakcja, The Sunday Times
Ian Walton/Matchroom

Władimir Kliczko, który przegrał z Anthonym Joshuą (21-0, 20 KO) przed czasem, a z Tysonem Furym (25-0, 18 KO) na punkty, zdecydowanie stawiałby na AJ-a, gdyby doszło do walki dwóch Anglików.

- Bez dwóch zdań stawiam na Joshuę. On staje się zawodnikiem kompletnym. Ma technikę, gabaryty, wagę i siłę. I szybko się uczy. Ten drugi gość to jak puszczenie bąka. Jest i zaraz go nie ma. W historii boksu jest wiele przykładów tego typu zawodników. Przez jakiś czas mogą odnosić sukcesy, ale brakuje im dyscypliny, aby podtrzymać tę passę - powiedział słynny Ukrainiec.

- Życzę Tysonowi dobrze, ale myślę, że właśnie brak mu dyscypliny, a dyscyplina jest ważniejsza od motywacji. W oparciu o własne doświadczenia mogę powiedzieć, że przez ten brak dyscypliny Tysonowi będzie bardzo ciężko - dodał.

Zdaniem Kliczki znacznie trudniejsza byłaby dla Joshuy potyczka z Deontayem Wilderem (40-0, 39 KO).

- To niebezpieczny pojedynek. Nie mówię, że Joshua by nie wygrał, ale Wilder ma to coś. Mało waży i jest dzięki temu wyjątkowo szybki. Do tego ma silny cios z obu rąk. Może ta jego technika jest trochę dzika, ale też nie wiadomo, skąd nadchodzą te ciosy. Trudno się przed kimś takim obronić. Gdzie wyląduje dany cios, z której nadleci strony? Joshua jest wszechstronniejszy, ale Wilder jest wyższy i szybszy. Wynik zależałby od dyspozycji dnia - skomentował.

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: trashtalk
Data: 15-04-2018 14:54:36
Władziu niech nie pieprzy, bo widać, że w stosunki do Tysona ma uraz i tyle. Zgadzam się, że Fury'emu brakuje dyscypliny, aby być np. długoletnim dominatorem. Natomiast jeśli ma jasny cel, na tą konkretną walkę (tak jak było to przed walką z Wladziem), to potrafi być bardzo mocno zdyscyplinowany, zarówno przed jak i podczas pojedynku. W walce z Ukraincem, Tyson pokazał najwyższy poziom zdyscyplinowania taktycznego, dzięki któremu, załatwił Włada jego własną bronią. Co do słów o walce AJ-WILDER, to tutaj pełna zgoda. Prawdzie 50 na 50.
Autor: ORTIZTEAM
Data: 15-04-2018 14:59:48
Fury ma za słaba szczene na AJ i niezbyt mocny cios.
Autor: MODM
Data: 15-04-2018 16:15:31
Fury nigdy nie walczyć z kimś kto jest mniej więcej jego rozmiarów , wywiera ciągłą presję , nie boi się i ma czy przyłożyć . Zarówno AJ jak i Wilder robią Furego nawet tego z Kliczki
Autor: MODM
Data: 15-04-2018 16:19:34
Żeby jeszcze Tyson miał czym zdzielić to zgoda , ale jakoś nie widzę tego kicającego dwumetrowca z watą w łapie . Na małych ciężkich albo wydygańców typu Wład to na pewno wystarczy ale nie na AJ - Wilder . Ogólnie to nawet nie jestem sobie w stanie wyobrazić tej walki , jeden i drugi jak w niego wjedzie to będzie ciężkie KO
Autor: teanshin
Data: 15-04-2018 17:06:05
A ja myślę że Fury go wypunktuje. Pokazała to walka z Takamem i Parkerem. Takam wszedł do walki nie przygotowany i do końca się nie poddał a mimo to AJ nie odważył się stanowczo zaatakować. Podobnie było z Parkerem. Tyson będzie obskakiwał AJ, do tego ciężko mu będzie się przebić przez Furego długie gałęzie. Aj ma z Furym szanse Punchera, tylko i aż tyle.
Autor: Callisto
Data: 15-04-2018 17:14:32
Biedna płaczliwa Wladzia nie może przeboleć lekcji boksu jaka zaserwował jej Fury. Ojojojojoj.
Autor: MODM
Data: 15-04-2018 17:20:05
teanshin Parker ma czym uderzyć i potrafi przyjąć , stąd strategia AJ na tą walkę taka a nie inna . Fury niekonwencjonalny styl , szybki ( nie wiem jak teraz ) i duży zasięg . AJ podszedł do Parkera z respektem a respekt budzi to że przeciwnik potrafi przyjąć i oddać równie mocno , Tyson do szermierz z zasięgiem i techniką ale za to z watą w łapie i podejrzaną szczęką . Moim zdaniem zarówno AJ jak i Wilder wchodzą w niego i go niszczą , Władka udało się ograć do jednej bramki no ale Władek wojownikiem nigdy nie był w przeciwieństwie do Witka . Mimo wszystko czekam na Furego bo to niezwykle barwna postać i ostatni z trójki niepokonanych AJ-Wilder-Fury
Autor: NATHAN
Data: 15-04-2018 17:22:33
A co Kliczko ma mówić o Furym ? Podziękować mu za to, że 2 razy go wyrolował z rewanżem i zmarnował mu co najmniej rok pod koniec kariery , nie dając mu szansy na zmazanie plamy z pierwszej walki ? I tak bardzo dyplomatycznie go określił. A Fury śmiał się z Haye'a, że ten dwa razy wycofał się z walki z nim, a sam 2 razy wyrolował Kliczkę, hipokryta...
Autor: teanshin
Data: 15-04-2018 17:28:28
MODM " Moim zdaniem zarówno AJ jak i Wilder wchodzą w niego i go niszczą" Jeszcze nie widziałem żeby AJ stanowczo w kogoś wszedł. Jego walki kończyły się czystymi trafieniami z dystansu. AJ to nie typ boksera który lubi półdystans. Jak by się stało tak jak piszesz to może i by tak było, ale AJ nie pcha się do półdystansu więc mogłoby być ciężko ustrzelić Furego. Wilder to inna bajka, tu zgadzam się z Kliczką, na takiego dzikusa ringowego ciężko mieć dobrą taktykę i jeszcze ją wyegzekwować. Nie wierzyłem że Fury może pokonać Kliczkę ale po tym co widziałem to wierze że ma więcej potencjału niż widać. Szkoda tylko że nie ma ciosu.
Autor: Vitalij71
Data: 15-04-2018 18:12:29
Zoabczymy w jakiej formie wróci Fury prawie 3 lata przerwy do tego chlanie ćpanie i nadwaga i zbijanie jej czy to się nie odbiję okaże się
Autor: skopek
Data: 15-04-2018 18:19:59
gdzie teraz są ci wszyscy co na..li że wilder i fury to cieńkie bolki ?!
Autor: puncher48
Data: 15-04-2018 18:45:30
Fury to obecnie jest jeden wielki znak zapytania, przez wzgląd na osiągnięcia hipotetycznie nadal może zostać królem, pytaniem czy światowego boksu czy wyłącznie cyganów.
Autor: TomHorn
Data: 15-04-2018 18:54:14
HA HA HA, Fury go upokorzył więc hejtuje Furego. Jako stary, słabnący mistrz wyznaczył na swoje miejsce AJ-a. Dlatego popiera AJa. Ale AJ to nic specjalnego, będzie biry.
Autor: Laik
Data: 15-04-2018 23:14:03
. Ja nie wiem, skąd się biorą takie pizdy jak Callisto... Zrozum robaku, że tak to możesz sobie na wspólnej komentować, a nie wypowiedź wybitnego sportowca. Trochę pokory, bo nigdy nawet twoje wnuki nie osiągną 1% tego co Wladimir Kliczko. Co do wypowiedzi Władzi, ciekawe, że ceni wysoko Wildera, bo Dzikus to takie przeciwieństwo technicznie idealnego Kliczki. Ale chłop zna się, wie co mówi.
Autor: Callisto
Data: 15-04-2018 23:28:56
@Laik Nie mierz pizdo-robaku innych swoja miara. Zrozum dziecino ze Wladzia jest osoba publiczna a do tego zyjemy obecnie w wolnym swiecie. Sportowcy, nawet wybitni, nie sa z definicji nieomylni i ich wypowiedzi mozna poddac krytyce. Szczegolnie jesli taki wybitny sportowiec porownuje innego wybitnego sportowca do pierda. To jedynie obnaza rzeczywista kulture i poziom owego sportowca, w tym konkretnym przypadku placzliwej Wladzi. Wladzi doglebnie sfrustrowanej w dalszym ciagu tym ze, jak to ujal sam Fury, przegrala z tlustym Cyganem :D
Autor: Laik
Data: 16-04-2018 00:12:53
Callisto, OK, pocisnąłeś mu, bo sam wypowiedział się bez szacunku o Fury, zwracam honor, czytając nawet nie zwróciłem uwagi, że porównał Tysona do bąka :) Chciałbym zobaczyć oryginał tej wypowiedzi, bo wygląda to na nieudolne tłumaczenie.
Autor: holy
Data: 16-04-2018 10:03:06
3 cm przewagi wzrostu wildera akurat nie mają tu znaczenia.
Autor: observer
Data: 16-04-2018 13:44:29
Tak i to jest wypowiedz jezeli prawdziwa, goscia ktory z podobnymi gabarytowo i dobrymi zawodnikami, padal na dechy jak sciete drzewo. Tyson to naturalny talet. Jak sie prowadzi to jego sprawa. Wladimir w walce z tysonem wygladal jak bezradny dzieciak. Nie dal rady sie wieszac na tysonie, jak to przez dziesiec lat robil z tymi malymi ciezkimi. Jego brat Vitali to byl wojownik gladiator bez strachu o mocnej psychice, ktory by nawet dzisiaj po odpowiednim obozie, stawil czola Johschua czy Wilder. Wladimir wlasciwie prawie wszystkie walki z dobrymi wielkimi gabarytowo przegral. Tyson to barwna postac. Dal nowy powiew wagi ciezkiej, ktora byla nudna jak flaki w oleju. Mam nadzieje ze tyson wroci do formy i bedzie zabawa. Johshua Wilder Parker Tyson .... czekamy
Kalendarz imprez