Znany amerykański trener i wieloletni ekspert telewizji ESPN Teddy Atlas prognozuje, że Saul Alvarez (49-1-2, 34 KO) będzie górą w rewanżu z Giennadijem Gołowkinem (37-0-1, 33 KO).
Pierwsza walka zakończyła się remisem po dwunastu rundach, choć Atlas, tak jak wielu obserwatorów, uważa, że powinien był wygrać Gołowkin. Niemniej sądzi, że w rewanżu już zdecydowanie lepszy będzie "Canelo".
- Myślę, że Gołowkin robi się coraz słabszy. Mówiłem, że jest przeceniany, zanim jeszcze ta opinia stała się popularna. Już dawno temu podkreślałem, że nie jest tak dobry, jak próbuje się nam wmawiać. Wygrał z wieloma europejskimi zawodnikami pochodzącymi właściwie z wagi junior średniej, gośćmi w wieku 35, 36 czy 37 lat, którzy byli dużo słabsi od niego - oznajmił.
- W rewanżu stawiam na "Canelo". Jest młodszy, po pierwszej walce nabrał pewności siebie. Wcześniej nie wiedział, czy poradzi sobie z kimś o takich gabarytach i sile, teraz już wie. Będzie dużo bardziej konsekwentny w poczynaniach ofensywnych. Myślę, że wygra, możliwe nawet, że z łatwością - dodał.
Rewanż odbędzie się 5 maja w nieznanej jeszcze lokalizacji. W stawce ponownie znajdą się należące do Kazacha pasy WBC, WBA Super, IBF i IBO w wadze średniej.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: VitaliQuitschko
Data: 05-02-2018 12:20:09
Dokładnie, pełna zgoda z atlasem. Żółtek jest mega przereklamowany, jeśli chodzi o umiejętności i technikę, jest jaskiniowcem w porównaniu z Canelo. Kogo ten Bumlovkin dobrego pokonał? Chyba tylko Jacobsa, ale to nie była żadna dominacja. Bumlovkin lubuje się w biciu mniejszych. Gdyby był taki świetny, to zniszczyłby rudego wywodzącego się z niższej kategorii wagowej. Poza tym to bubek bez honoru i kmiot, który sprawia wrażenie niedorozwinętego umysłowo i do znudzenia pieprzy swoim łamanym pseudo o angielskim o " Drama show". Wzywał już Pacquiao, Mayweathera, ćpuna Oscara, Alkoholika Pavlika i Frocha na emeryturze z nowym nosem. Gdy został wezwany przez Ramireza i Wadrda, to tradycyjnie- obsrał zbroję. Oby Canelo na dobre skuł mu ten fałszywy pysk.
Autor: Graham
Data: 05-02-2018 12:21:37
Faktycznie Jacobs Lemieux Brook i pozostali to zawodnicy po 35 roku życia. Atlasa coś poniosło.
Autor: Karlitopl
Data: 05-02-2018 12:23:31
Rudy jest dobry, ale chciałbym, żeby dostał wpierd.l od Golovkina.
Autor: Coleman89
Data: 05-02-2018 12:37:04
Canelo zdecydowanie wygra,myślę ze nawet przed czasem.
Autor: Daihacu
Data: 05-02-2018 12:44:40
Canelo wygra i nie zdziwcie się jak znokautuje Golovkina.
Autor: MLJ
Data: 05-02-2018 12:56:42
Atlas miewa skłonności do pieprzenia bzdur, zresztą jak wielu tu użytkowników/trollów (patrz pierwszy komentarz) Sam jestem ciekaw werdyktu po drugiej walce. Alvarez już lepszy nie będzie. To jego absolutny prime, natomiast Golovkin też lepszy nie będzie, ale on w pierwszej walce niepotrzebnie wdał się w to swoje "big drama show". Powinien o tym zapomnieć. Uruchomić lewy prosty, więcej ciosów na tułów, a walka będzie dla niego znacznie łatwiejsza i wygrana będzie wyraźniejsza niż w pierwszej walce..
Autor: Boban81
Data: 05-02-2018 13:05:50
GGG pokona Canelo w rewanżu ZDECYDOWANIE.
Autor: Polakos
Data: 05-02-2018 13:16:53
Zgadzam się, że Gołowkin jest przereklamowany. Wystarczy zerknąć na jego rywali przed Jacobsem - w zasadzie z nikim poważnym się nie bił a i z Danielem wygrał po równej walce minimalnie na punkty. Przez wiele lat korzystał z biedy jaka była w tej kategorii. Szkoda, że nie wyszedł jak mógł walczyć z Wardem - obstawiam, że już wtedy zaliczyłby sromotną porazkę. W rewanżu stawiam na Canelo, pięściarz techniczny z reguły więcej jest w stanie wyciągnąć z pierwszego starcia. Raczej punkty, na nokaut nie liczę.
Autor: tomalkowal
Data: 05-02-2018 13:38:21
ciag dalszy pisania bzdur o bokserach ze z nikim z czolowki sie nie bil .kazdy bokser to ogorek ktory unika czolowki bije mniejszych emerytow =obsrywa zbroje= i takie tam trolowanie uzytkownikow portalu
Autor: BumPromotion
Data: 05-02-2018 13:40:57
GGG to już sam ma 35 lat a Jackobs był znacznie większy od niego.
Autor: BumPromotion
Data: 05-02-2018 13:47:03
Tak czy siak wygrywa, i z Jacobsem i z Canelo gdzie był wałek.
Autor: RobertKubica
Data: 05-02-2018 13:49:07
Moim zdaniem druga walka będzie dużo łatwiejsza dla Canelo,tak jak przed rewanżem Ward vs Kovalev stawiałem ze Andre bije łatwo Sergieja tak samo będzie w tym przypadku.
Autor: RobertKubica
Data: 05-02-2018 13:52:09
Canelo łatwo na punkty bez kontrowersji.
Autor: puncher48
Data: 05-02-2018 14:06:44
Szanse według mnie są takie same jak w pierwszej walce, nie zdziwię się, jak znowu zobaczymy remis. Wygrać, może jedynie ten, kto umiejętnie wyciągnie wnioski z pierwszego pojedynku i wzniesie się na wyżyny Alvarez nie znokautuję Golovkina, a Kazach jest w stanie to zrobić, niezwykle interesujące starcie.
Autor: BOXER
Data: 05-02-2018 14:48:53
A mi się wydaje ze to GGG będzie lepszy w rewanżu i nawet znokautuje Rudego.
Autor: Ajapatyka
Data: 05-02-2018 15:10:59
MLJ Atlas miewa skłonności do pieprzenia bzdur, zresztą jak wielu tu użytkowników/trollów (patrz pierwszy komentarz) ... Jedynie to ty jestes tu trollem . "Alvarez już lepszy nie będzie. To jego absolutny prime, natomiast Golovkin też lepszy nie będzie, ale on w pierwszej walce niepotrzebnie wdał się w to swoje "big drama show" przeczytaj cos napisal . Zalosny jestes xD
Autor: KnockinOnHeavensDoor
Data: 05-02-2018 15:25:33
Szykuje sie powtorka z Warda po pierwszej porazce z Kovalevem. W rewanzu rudy znowu bedzie uciekac przez 12 rund, nie da sie znokautowac i wygra po walku na punkty. Nawet ja nie wierze ze ta walka moze skonczyc sie inaczej - Golovkin przegra chocby wygral jeszcze bardziej zdecydowanie niz w pierwszej. Jedyna szansa - wytrzec rudym ring co sie nie wydarzy.
Autor: MLJ
Data: 05-02-2018 15:41:39
Ajapatyka Jaki nick, taki komentarz....
Autor: Apprentice
Data: 05-02-2018 17:36:30
Canelo po walce przytomnie gadał GGG całkowicie odleciał twierdził że zdecydowanie wygrał 10 rund nic nie przyjął itp pierdoły, jeśli nie zszedł na ziemię nie wziął trochę pokory i piachu w zęby, nie przemyśli tego na nowo i nie zrobi czegoś specjalnego to tak jak powiedział Łomaczenko zostanie pokonany przez lepszego Rudego i to będzie na tyle
Autor: AdRem
Data: 05-02-2018 19:22:25
Chwileczke. Czy czasem Atlas nie plakal po pierwszej walce mowiac o korupcji w boksie? Z tego co pamietam punktowal na GGG. A teraz po pol roku Alvarez z latwoscia wygra? Troche ze skrajnosci w skrajnosc
Autor: SonOfGod
Data: 05-02-2018 19:43:55
AdRem Nie, prawdopodobnie pomyliło ci się z walką Pacquiao-Horn
Autor: AdRem
Data: 05-02-2018 19:46:07
Oh really? https://www.youtube.com/results?search_query=altas+canelo+gg
Autor: MicCal
Data: 05-02-2018 20:41:51
Tak jak pisze Graham - Jacobs, Brook, Lemieux, wszyscy powyżej 35 lat. Tak samo jak Jacobs, Lemieux, Murray, Stevens czy Rubio to prawdziwi junior średni. Amerykanie naprawdę mają chyba jakiś kompleks pięściarzy ze wschodu... Natomiast co do samej walki, to Kazach powinien jednak zrewidować swoją taktykę, bo w pierwszej walce szału nie zrobił. Za bardzo napalił się na nokaut i niepotrzebnie przyjmował tyle na twarz, starając się za wszelką cenę urwać Cynamonowi łeb tym lewym cepem, którym ciągle pudłował. Sanchez pokazał w sobotę, że potrafi przygotować świetną taktykę, więc i teraz powinni się do tego elementu mocno przyłożyć. Rudy z kolei zaskoczył na plus, ruszał się bardzo dobrze i jeśli w rewanżu lepiej przygotuje się kondycyjnie i trochę przedłuży te swoje zrywy, to przy niezmienionej postawie Gołowkina jest w stanie wygrać beż konieczności "podkręcania" kart punktowych. Zobaczymy, jak będzie - obaj mogą jeszcze co nieco poprawić, choć siłą rzeczy (a raczej wieku) to Alvarez powinien mieć tutaj przewagę, bo Gołowkin lepszej formy raczej już nie przygotuje.
Autor: Mars
Data: 05-02-2018 21:37:47
@MicCal Może i formy lepszej nie przygotuje, ale taktykę to raczej na pewno :) W pierwszej walce niepotrzebnie chciał urwać głowę, a ryży to jest jednak młody beton nienaruszony... do póki organizm jeszcze swojego nie przyjął... Po za tym Kazach za bardzo się denerwował w pierwszym starciu :) A niby taka spokojna głowa... W rewanżu będzie inaczej! :)
Autor: Maniek1986
Data: 05-02-2018 22:27:17
czyli jak teddy tak mowi to bedzie zupelnie odwrotnie:) https://www.youtube.com/watch?v=YMm3c-5Dkxo zmienny jak kobieta, z tego wynika ze widzial zdecydowana wygrana ggg https://www.youtube.com/watch?v=cFFySz5QXQQ
Autor: Maniek1986
Data: 05-02-2018 22:31:05
walke i z wielkim jacobsem ktory olal pas aby sie nie wazyc, i z nakoksowanym canelo GGG wygral wyraznie, brawo dla tych co widzieli wygrana i remis przeciwnikow... Co zabawne mlody canelo lepszy juz byc nei moze, ggg wystarczy ze nie bedzie go ganial jak kot myszke i bedzie to jabowal z dystansu bez az takiej presji, zmiekczy go i wykonczy, jestem tego pewny
Autor: samqualis
Data: 06-02-2018 00:31:28
tym razem Canelo zrobi go jak młodego , gienia był dobry na tle 2,3 klasy , mały Alvarez pokazał że to ten mocny cios kazacha to mit
Autor: Kilisonel
Data: 06-02-2018 10:51:40
Dla mnie walka 50/50 Nie skreślałbym tak łatwo Cynamona, bo w ostatniej walce jego boks mi się podobał. Głowokin już coraz starszy jest i to raczej Cynamon może jeszcze zwyżkować a GGG już stoi w miejscu albo delikatnie się cofa. Nie mniej jednak GGG to twardy sukinsyn i raczej Cynamon go nie znokautuje, bo tamten ma łeb z granitu. Będzie KO/TKO na Canelo, a jeśli walka potrwa cały dystans to wtedy Rudy może wygrać na punkty.
Autor: t4b4x0
Data: 06-02-2018 11:31:02
Ludzie.. Niektórzy z Was za często nadużywają słowa "pokora" i wielu chyba nie zna dokładnego znaczenia tego słowa.. Już to zauwazylem ostatnio jak ktos pisal, ze nasz Striczu ma nabrac pokory.. no hahahhaha, brak slow po prostu.. chłopak, który jest pewny siebie, wierzy w siebie, swoje umiejetnosci to charakterny chlopak, ktory zna swoje wartosci, POKORY nie ma się wtedy, kiedy nie ma się szacunku do drugiej osoby i również nie szanuje się jego umiejetnosci, jednoczesnie go obrazając i umniejszając jego umiejętnościom. Na naszym polskim powdórku pokory brakuje tylko Szpilce.. brakowało jej również Arabowi Parzęczewskiemu, ale chyba już trochę chłopak się ogarnął. A Wy jeszcze macie czelnosc pisac, ze Golovkin musi spokorniec? WYJDZCIE NA DWOR, LADNA POGODA, PRZEWIETRZCIE SIE.
Autor: Tomszczon
Data: 06-02-2018 14:51:30
Z tym nakoksowaniem Canelo to kto wie,na konkurencji jakiś czas temu chłopaki otwarcie o tym pisali,meksyk ma takie plecy że VADA nie zechce mic wykryć.W rewanżu jeśli kazach zawalczy mądrzej to spokojnie posłada Alvareza.