Zunifikowany mistrz WBA i IBF w wadze ciężkiej Anthony Joshua (20-0, 20 KO) przyznał, że nie darzy szacunkiem swojego rodaka Tysona Fury'ego (25-0, 18 KO).
- To, co osiągamy jako mistrzowie wagi ciężkiej, jest niesamowite. I jeśli ktoś w moim biznesie próbuje to zdyskredytować, to nie mogę takiej osoby szanować - stwierdził 28-latek.
Fury wielokrotnie publicznie krytykował Joshuę, nazywając go m.in. "sztangistą, a nie bokserem" oraz "bumem", czyli pięściarzem o niskich umiejętnościach.
- Gdybym dobrze mówił o Furym, gdybym powtarzał, że trudno jest osiągnąć to, co osiągnął, i że go za to szanuję, wzmacniałbym w ten sposób znaczenie bycia mistrzem wagi ciężkiej. Ale jeśli Fury nazywa mnie bumem i zarzuca mi, że mam problemy z takim a takim rywalem, to dyskredytuje w ten sposób wszystko, do czego doszedłem - powiedział Joshua.
Dwaj Anglicy być może skrzyżują rękawice w nowym roku. Fury podkreśla, że walka z Joshuą to jego główny cel, ale AJ doradza nieaktywnemu od przeszło dwóch lat rodakowi, aby najpierw zmierzył się z mniej wymagającymi przeciwnikami.
- Zmaga się ze swoimi własnymi demonami, ale kiedy już się z nimi upora, to oczywiście zapraszam go na ring. Powinniśmy spróbować do tego doprowadzić w 2018 roku. Z całym jednak szacunkiem dla Fury'ego, byłoby rozsądnie, gdyby jego ludzie dali mu najpierw kilka innych walk. Niech odzyska miłość do sportu, niech odniesie kilka zwycięstw. A potem możemy się bić - oznajmił.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Jarek1985
Data: 01-01-2018 13:04:43
hern to ma przesrane :)) jeszcze scenariusze musi swoim zawodnikom pisac hehehe
Autor: CusDamato
Data: 01-01-2018 13:13:28
Flex psychicznie tego nie zniesie lol , Wladek nie dal rady
Autor: xionc
Data: 01-01-2018 14:28:05
bum to nie jest "piesciarz o niskich umiejetnosciach" tylko kloszard
Autor: Horus1983
Data: 01-01-2018 16:28:29
Bawełniany Bumobij coś nie odzywa.Napewno zabolało 12 milionów dla Parkera.Z czasem mi go coraz bardziej mi go żal.Ortiz złapie kontuzje albo wpadnie na "dopingu a on biedny znowu wyciągnie z kapelusza Wawrzyka albo innego super fightera.
Autor: WalterAlfa
Data: 01-01-2018 16:31:15
Fury najpierw musi schudnąć, na razie nie ma o tym mowy. Patrząc na zdjęcia z grudnia jest jeszcze grubszy niż wcześniej.
Autor: WalterAlfa
Data: 01-01-2018 16:36:06
Walka Joshua - Fury to najbardziej kasowe starcie w HW do zrobienia w obecnym składzie tej kategorii. Piękny Edie to wie, tak jak każdy inny promotor. Dlatego zrobią wszystko żeby Tyson wrócił w formie "wizualnie do przyjęcia" przez Januszy boksu. Ale prawdziwi fani boksu kochają Tysona za to, że jest jaki jest - czyli nieprzewidywalny. A to oznacza, że może nie zrobić żadnej formy i wywinąć jakieś głupstwo. I to Piękny Edie też wie...
Autor: zeitgeist
Data: 01-01-2018 16:51:08
WalterAlfa Tyson jest ,jaki jest ,ladnie trafiles ja to uwazam za duzy jego plus i wlasnie to pzwolilo mu sie wypromowac samemu ,nie jest bokserem bedacym zarazem produktem marketingowym .
Autor: CusDamato
Data: 01-01-2018 17:42:43
dokladnie panowie
Autor: Jarek1985
Data: 01-01-2018 17:51:28
Horus1983 cos chyba bardziej ciebie łachu te 12 baniek jak tak o nim myślisz :))))
Autor: Ramirez82
Data: 01-01-2018 18:41:06
Fury nie szanuje Joshuy, bo ten niby nie jest bokserem, tylko kulturystą, nie szanuje go bo jest wielką gwiazdą, która zarabia grube pieniądze, za to Fury'emu należy się szacunek, bo jest swojski, jest taki jak my, Janusze, lubi wypić, przyćpać, nażreć i zapuścić się, w dodatku lubi wszystkich dookoła obrażać, och jaki on jest wspaniały.
Autor: zeitgeist
Data: 01-01-2018 19:36:05
Ramirez82 widzisz ,akurat Fury jest najbardziej niezaleznym bokserem ,on nic nie musi i to jest w tym piekne ,ze cygan bez ukladu ,bez plaszczenia sie ,skreslony przez wszystkich pokonal Kliczke i zostal mistrzem. Zdobyl tytuly na Ukraincu ktory dominowal na tronie ,a nie na przypadkowym mistrzu Stiverne i wole cpajacego prawdziwego Furego nie bedacego dziwka uklaqdu ,niz swietych pod publike A sztangista nic do kolesia nie mam ,dostal pas zabrany Furemu i mogl bronic z ogorkami, jak taki jeden champion z Alabamy ,ale walczyl z kliczko i Takamem takze te pasy mu sie naleza i szacun ,ale on jest produktem Ediego .
Autor: Tomszczon
Data: 01-01-2018 20:29:28
Fury który ledwo co wygrał z Kliczką a potem ani razu nie bronił pasów to mistrz jednej walki,za kilka lat nikt o nim nie będzie pamiętał,Buster Douglas też wygrał z wielkim Tysonem a w historii HW nic nie znaczy.
Autor: zeitgeist
Data: 01-01-2018 20:35:11
no tak to w sumie Klczko przegral ,a nie Fury wygral ,Ukrainiec tego dnia nie byl soba, jak kiedys Sw Tomasz z Gilowic .Walka Fury Kliczko powinna zostac wykreslona z rejestrow i puszczona w zapomnienie ,oj nie tak mialo byc ,boli oj boli wygrana buma Furego
Autor: zeitgeist
Data: 01-01-2018 20:41:17
Tomaszczon nie bronil bo nie jest dziwka ,robi co uwaza ,jednemu pozwalaja na dowolne obrony przez lata ,ainnemu zabieraja pas ,nie dajac szans na obrone ,wiec on olal system jest wolny .
Autor: rocky86
Data: 01-01-2018 20:56:01
zeitgeist Fury olał jedynie IBF, resztę pasów stracił, a ich strata nie była aktem wolności, tylko wynikała z tego, że cygan się rozchlał, zaćpał, zapóścił, generalnie to poniósł go melanż. Do tego doszły problemy psychiczne. Wolny wcale nie był, bo promował go Warren, również jeśli chodzi o brak układów bym go nie posądzał, bo Warren nie jest no name'em w tym biznesie. Dzisiaj można powiedzieć, że jest wolny, bo promotora na wyłączność nie ma, ale zaraz to się zmieni, bo albo podpisze kontrak z Warrenem albo (mniej prawdopodobne) z Hearn'em. W tym biznesie żaden zawodnik nie jest wolny, może Floyd był dość niezależny, ale to by było na tyle.
Autor: rocky86
Data: 01-01-2018 20:57:01
zapuścił ;-)
Autor: zeitgeist
Data: 01-01-2018 21:42:47
rocky86 Zdaje sobie sprawe ze zawodnik nie jest 100% woly ,ale jest kontrakt i kontrakt ,zalezy od zakresu czynnosci promotora ,a Fury nie potrzebuje promotora aby istniec tylko zeby sobie ulatwic ,on sam sie wypromowal i sam sobie wywalczyl pasy ,czy sie to komus podoba ,czy nie .nie dostal w prezencie Martina ,czy tez Stiverne .Produkty maja latwiejsza droge do sukcesu ,wiem ze odebranie pasa IBF to nic ,bo to przeciez tylko Cygan ,ale gdyby to np ,to Tomek Adamek pokonal kliczko i by mu tak z wjazdu IBF odebrali ,napewno nikomu by nie bylo zal ,co tam jakis IBF ,olal system ruszajac w tance hulanki swawole ,olal reszte pasow .
Autor: BlackDog
Data: 01-01-2018 21:46:20
Cygan zasługiwał na szacunek za to co zrobił w Niemczech. Dostał go i nikt go nie skrzywdził wtedy. Wiecznie jednak nie da się go za jedną walkę ubóstwiać tym bardziej że popłynął facet solidnie. Pomijając fakt tego do jakiego stanu się doprowadził to przede wszystkim olał rewanż który dbać Władimirowi musiał i powinien. Ba zrobił to w bezczelny sposób wszystkich oszukując i przeciągając moment przyznania się że nie jest w stanie tego udźwignąć. Fanów też nie było mu szkoda gdy do ostatniej chwili pierdzielili że jest wszystko ok. Nie dziwię się hejtowi na gościa wcale. Ciężko na ową sytuację pracował. A Antoniego to on ma kompleks więc i nie dziwne że go facet nie szanuje. To co sieje to zbiera i tyle
Autor: zeitgeist
Data: 01-01-2018 22:00:26
BlackDog Bracia rowniez sterowali innych rywali ,takze nie zrobil nic stasznego ,a ze ze sie kapke zapuscil to jego sprawa prywatna . To ze go hejtuja rzecz normalna ,nikt od nikogo nie wymaga szacunku dla furego ,kazdy ma inne kryteria oceny zawodnika ,ja widze Furego jako zawodnika ktory nie zna swoja wartosc i nie lubi sie uginac ,a olanie walki z Kliczko jest bardziej efektem posrednich czynnikow ,niz brakiem odwagi lub niemoznoscia uniesienia ciezaru.
Autor: Kilisonel
Data: 01-01-2018 23:50:51
pedrylu 1885 nie podniecaj się tak
Autor: XaXa
Data: 02-01-2018 01:34:53
To ja tak na zasadzie kontry 1/ Antoni ma racje, mowiac to co mowi 2/ Furry to tlusty pyskacz, ktory po zenujacej walce pokonal bardzo slabego w tym dniu Kliczke, choc blizszym prawdy jest stwierdzenie, ze to Kliczko przegral z samym soba, a nie z Furrym. Zreszta gdyby ogloszono wygrana Kliczko to poza gwizdami i niesmakiem nic wielkiego by sie nie stalo, bo Furry nie pokazal niczego co pozwoliloby go uznac za mistrza Slabosc Furrego pokazuje uciekanie przezd rewanzem z Kliczko 3/ Furry to pyskacz bez zadnej sily ciosu i bez zadnej odpornosci. To jak wyladowal po ciosie Cunninghama to jedna z najzabawniejszych scen w wadze ciezkiej. Wileka klucha pada pionowo na mate. Mial szczescie ze Cunningham nie trafil w szczeke tylko w czolo, bo juz by nie wstal Szanse Furrego w walce z Joshua - 0% Wilder - 0% jedyne co moze, to machac rekami i uciekac, ale Antoni zagoni go do rogu i skonczy, a Wilder jest kilka razy szybszy i zanim tlusty sie zorientuje to juz bedzie lezal poza ringiem
Autor: zeitgeist
Data: 02-01-2018 01:57:17
Juz Kliczko mial zdmuchnac Furego ,a przegral w zenujacy sposob
Autor: XaXa
Data: 02-01-2018 02:24:18
Owszem Kliczko przegral, ale nie z Furrym tylko z samym soba, jakby werdykt poszedl w druga strone to nic by sie nie stalo poza gwizdami i mowieniu o przekrecie a tu Tlusty w akcji https://www.youtube.com/watch?v=Rb7pR_-7W3w Tu PRZEKONUJACE wygrane Tlustego pokazujace sile jego ciosu :))) Rich Power PTS Tomas Mrazek PTS John McDermott PTS Wladimir Klitschko UD Kevin Johnson UD Dereck Chisora UD Zack Page UD Tu wszyscy RYWALE Tlustego Wladimir Klitschko Christian Hammer Dereck Chisora Joey Abell Steve Cunningham Kevin Johnson Vinny Maddalone Martin Rogan Neven Pajkic Nicolai Firtha Dereck Chisora Marcelo Luiz Nascimento Zack Page Rich Power John McDermott Hans-Joerg Blasko Tomas Mrazek John McDermott Aleksandrs Selezens Scott Belshaw Matthew Ellis Lee Swaby Daniil Peretyatko Marcel Zeller Béla Gyöngyösi KIM ONI SA poza Kliczko i cruiserem Cunninghamem. Oki nie bedzie, ze jeszcze zaliczymy tu Chisore i Abbela, ale pozostali to kim oni sa ???? :)))))
Autor: Turuu7
Data: 02-01-2018 11:39:10
Xaxa - Chisora to solidny zawodnik tym bardziej w czasie kiedy ze soba walczyli, a Fury go kompletnie osmieszyl. Fury moze nie walczy zbyt efektownie ale jest trudnym rywalem dla kazdego, ma swietne warunki, dobra technike a do tego bardzo szybko sie porusza. Malo kiedy idzie to w parze, np taki Walujew byl wielki ale bardzo slaby technicznie i powolny, David Haye jest szybki i ma dobra technike ale ma slabe warunki jak na wage ciezka, Wilder ma warunki i jest szybki ale technike ma bardzo slaba. Sila ciosu nie zawsze jest najwazniejsza, obejrzyj sobie Saunders vs Lemieux, jeden waciak baletnica drugi petarda w lapie ale kolek.
Autor: observer
Data: 02-01-2018 13:56:30
Wielu nie pasuje jakim jest tyson. A jest naturalnym zwyklym czlowiekiem z wszystkimi slabosciami i plusami. A to ze gada zanim pomysli... i co? A ilu politykow wielkich takimi wlasnie jest!!! Tyson to prawdziwy rebel z o szalonym stylem walki, czego pieknie doswiadczyl kliczko. Ktory nie mogl juz sie wieszac na malych ciezkich, byl bezradny jak dzieciak. Jezeli tyson wroci, to dla fanow beda emocje, a o to chodzi.
Autor: XaXa
Data: 02-01-2018 21:54:27
Szanowny Kolego Turuu7 Moze i solidny, ale zadna rewelacja. Wilder by go nie osmieszyl tylko szybko znokautowal. Tak na marginesie jeynym zawodnikiem ktorego boi sie Fury jest wlasnie Wilder
Autor: XaXa
Data: 02-01-2018 21:55:39
Szanowny Kolego observer Zgadzam sie i uwazam, ze dodaje on bardzo wiele kolorytu i kazdy chce go ogladac, ale nie robmy z niego mistrza, bo jego dotychczasowy dorobek jest przecietny
Autor: XaXa
Data: 02-01-2018 21:55:46
Szanowny Kolego observer Zgadzam sie i uwazam, ze dodaje on bardzo wiele kolorytu i kazdy chce go ogladac, ale nie robmy z niego mistrza, bo jego dotychczasowy dorobek jest przecietny