WACH-POWIETKIN: TRENING MEDIALNY MARIUSZA WACHA W KAZANIU!

Dodano: 2 listopada 2015 23:45
WACH-POWIETKIN: TRENING MEDIALNY MARIUSZA WACHA W KAZANIU!
Redakcja, Nagranie własne
Mark Robinson/Matchroom Boxing

Mariusz Wach (31-1, 17 KO) i Aleksander Powietkin (29-1, 21 KO) są już po treningu medialnym. Na rozgrzewkę prezentujemy Wam kilka minut z treningu Polaka - jak zwykle dzięki uprzejmości "Wach Team" również materiał zakulisowy. Zapraszamy!

Więcej informacji: Mariusz WachAleksander Powietkin
Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Maniek1986
Data: 02-11-2015 19:30:54
to tylko pokazowka dla fotoreporterow ale odnosze wrazenie ze jest w bardzo dobrej predyspozycji. Postura, dosc szybki i mobilny, uderza jakas seria a i ten prosty nie jest juz pchany. Zobaczymy jak to zafunkcjonuje z powietkinem, mam nadzieje ze jak z wilkiem:)
Autor: matd
Data: 02-11-2015 19:31:45
Ciekawe czy spia w tych czapkach i czy beda mieli je podczas walki ? O ile Wilczewskiemu nie bedzie przeszkadzala jako coachowi,o tyle Mario bedzie nie wygodnie... Wiem ,wiem pewnie umowy sponsorskie itd i trzeba jak najwiecej wszystkiego,ale Mariusz czy to przy face to face ,czy do treningu moglby zdjac tą czapaje :)
Autor: matd
Data: 02-11-2015 19:32:52
Oczywiscie żart z tym ,ze Wach bedzie walczyl w czapce :d
Autor: teanshin
Data: 02-11-2015 19:35:19
@Maniek Jak to Tyson kiedyś mówił " Każdy ma plan, dopóki nie zostanie trafiony w łeb"
Autor: un4given
Data: 02-11-2015 19:39:34
Bardzo dobrze Mariusz wygląda na tej pokazówce oby w walce było tak samo ;)
Autor: leonidas793
Data: 02-11-2015 19:47:17
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony Mariusz jak na swoje mozliwości bardzo dobrze wygląda dobra szybkośc i fajnie z takim luzem bije, wiem ze to tylko pokazowka ale nieraz już na nich widać że jest słabo.
Autor: Maniek1986
Data: 02-11-2015 19:51:10
Autor komentarza: teanshin Data: 02-11-2015 19:35:19 @Maniek Jak to Tyson kiedyś mówił " Każdy ma plan, dopóki nie zostanie trafiony w łeb" jasne, i wach ma taktyke i powietkin. Kazdy moze cos wylapac
Autor: boxxx
Data: 02-11-2015 19:59:58
Ciekawe czy ze Szpilką by Wach wygrał teraz
Autor: trucker
Data: 02-11-2015 20:10:48
O której Wach-Povetkin zaczyna się gala??
Autor: Maniek1986
Data: 02-11-2015 20:11:43
w pucherze wlasnie mowia ze gala od 14 a wach powietkin 18
Autor: un4given
Data: 02-11-2015 20:25:25
Start transmisji o 13:45, 7 walk ma być pokazanych dlatego tak wcześnie. A Wachu po 19 ma wchodzić do ringu. Oczywiście jeśli wierzyć temu przygłupiemu Wójcikowi ;)
Autor: Spartacus
Data: 02-11-2015 20:26:19
W końcu Wach wziął się za Siebie:). Wygląda świetnie w porównaniu z tym co prezentował po walce z Kliczko.
Autor: tolek78
Data: 02-11-2015 20:31:09
Ciekawi mnie jedna sprawa dlaczego ekipa Powietkina wybrała Wacha był jeszcze brany pod uwagę Helenius.Czy uważają Mariusza za trudniejszego przeciwnika i stwierdzili że to będzie idealne przetarcie przed Wilderem czy może jednak uważają że jest słabszy i nie będą zbytnio ryzykować a wystarczy im że ma podobny wzrost do Wildera.Jak wy panowie uważacie?bo ja stawiam na pierwszą opcje.
Autor: Lemmy72
Data: 02-11-2015 20:48:06
Jakby Mariusz wsadził Saszy takiego krótkiego prawego jak w 2:31 to ruski leży. Chyba dla tego od razu ktoś tam mówi..."Wach nie rozpędzaj się tak"XD
Autor: malyboyy
Data: 02-11-2015 21:04:16
Może by szanowna redakcja napisała coś o innych walkach na tej gali ??
Autor: samurai
Data: 02-11-2015 21:36:57
Albo mi sie zdaje albo Wach poprawil dynamike zadawania ciosow. Tak to widze na tym tarczowaniu. Oby tak bylo!
Autor: Maniek1986
Data: 02-11-2015 21:40:06
nie podniecajac sie za bardzo w ogole mi sie zdaje ze ma jakas szczytowa forme
Autor: trucker
Data: 02-11-2015 21:43:16
Maniek1986 un4given x x x Dzięki panowie...
Autor: BlackDog
Data: 02-11-2015 21:43:24
Nie chcę za bardzo studzić hurra optymizmu ale poczekajmy. Przed walką z Władimirem Wach też wydawał się super szybki i dynamiczny jak na siebie a w ringu na tle świetnego rywala wyglądało to jak wyglądało. Oby Mariusz nie dał się zamknąć za gardą. Najgorsze jest to że prawdopodobnie nie dane mi będzie obejrzeć starcia na żywo. Ach te gale w Rosji.
Autor: emilus
Data: 02-11-2015 21:52:04
mariusz rozjedzie dupe powietkina
Autor: NATHAN
Data: 02-11-2015 21:53:06
Faktycznie Wachu na tarczy prezentuje się świetnie. Widać, że podszedł poważnie do sprawy, zobaczymy jak to się przełoży w ringu. Minus jest taki, że walczy z Povietkinem, i to w wersji 2.0 który uważam że jest lepszy po Kliczce niż przed. Co zresztą pokazują jego ostatnie 3 walki. Znokautował Charra, którego czysto nie znokautował sam Vit (co prawda past prime, ale jednak), usadził zarówno Takam jak i Pereza, którzy o ile wiem nigdy wcześniej dech nie heblowali. No i przyjmował ciosy Takama, który wg Wacha, bije najmocniej w całej HW. Ogólnie Povietkin to chyba jedyny zawodnik, który po laniu od Kliczki dostał zimny prysznic i stał się lepszym zawodnikiem. A Btw. obczajcie sobie wejściówkę Povietkina (nie wiem czy stale przy niej wychodzi, ale z Kliczką tak było, a w środę zobaczymy). https://www.youtube.com/watch?v=7YdzXX0TTGU
Autor: Doctore
Data: 02-11-2015 22:36:40
Wach to wygra i zadziwi cały bokserski świat :-)
Autor: Maniek1986
Data: 02-11-2015 22:36:55
Autor komentarza: BlackDog Data: 02-11-2015 21:43:24 Nie chcę za bardzo studzić hurra optymizmu ale poczekajmy. Przed walką z Władimirem Wach też wydawał się super szybki i dynamiczny jak na siebie a w ringu na tle świetnego rywala wyglądało to jak wyglądało. Oby Mariusz nie dał się zamknąć za gardą. Najgorsze jest to że prawdopodobnie nie dane mi będzie obejrzeć starcia na żywo. Ach te gale w Rosji. tylko tam wygladalo to jak gra, jak przekonywanie siebie samego na sile a tu widac jakis taki luz, lepsza predyspozycje i fizyczna i techniczna, a i powietkin nie jest kliczko wyzszym z 15cm i bijacym na bank potezniej
Autor: Maniek1986
Data: 02-11-2015 22:38:31
Autor komentarza: NATHAN Data: 02-11-2015 21:53:06 Znokautował Charra, którego czysto nie znokautował sam Vit a pamietasz walke? przerwana bo z charra lalo sie jak ze swini:) nie watp ze vit by go zlal jeszcze mocniej
Autor: NATHAN
Data: 02-11-2015 22:41:53
Maniek, jasne że pamiętam. Fartowny lewy sierp Vici, którym rozciął łuk brwiowy Charrowi, z którego lało się ciurkiem. I stąd przerwanie walki. Oczywiście nie wiem jak walka potoczyła by się dalej, ale fakt jest taki, że poza jednym rabbit punchem Vici po którym Charr zaliczył dechy, to większej krzywdy mu w tej walce nie zrobił (być może nie zdążył). A co z nim zrobił Povietkin to widzieliście sami, choć Charr też dostał ciężkie KO od jakiegoś no name ostatnio (jeszcze przed postrzałem).
Autor: BlackDog
Data: 02-11-2015 22:43:22
Chyba chciałbyś by było tak jak piszesz. Nie piszę że jest źle ale fakty były trochę inne. Przed walką z Władem nie widziałem udawania a widziałem najlepszego Wacha. Fizycznie był dużo lepiej zbudowany. Teraz wygląda jakby po prostu był chudy. Mięśni tam oprócz szczątkowej klaty i abs-u schowanego za tłuszczykiem nie uwidzisz. No może jeszcze bicepsy choć są chudsze niż łapy Wilczewskiego. Nie chodzi o to by zrobić z boksu kulturystykę ale pisanie że ma lepsze predyspozycje fizyczne to chyba przesada. Technika? Nie wiem. Nie sądzę by Wach coś poprawił. Facet ma 36 lat o ile dobrze pamiętam. To nie czas by coś radykalnie zmieniać. Ale forma jest na pewno w porządku. W końcu to wielka walka. I masz rację że Aleksander to nie Klitschko. On będzie się musiał więcej namęczyć by Wacha sięgnąć.
Autor: BlackDog
Data: 02-11-2015 22:47:25
Co do Charra to litości panowie. Vitek się z nim bawił a i tak doprowadził do jednych desek i kontuzji Charra jak tylko trochę przyśpieszył. Manuel mógł (oczywiście on tego tak nie widział) dziękować losowi za taki rozwój wydarzeń bo lada moment zaczął by inkasować mocne ciosy i zostałby przełamany. Nie zmienia to faktu że ostatni resume Powietkina i styl w jakim odprawiał rywali budzi grozę i szacunek. Takam czy Perez to nie żadne mięczaki a pięściarze którzy przyjmowali ciosy od siebie nawzajem czy od Magomeda w przypadku Mike'a. Przyjmowali i to w sporych ilościach. A tu jeden padł w 1 rundzie. Padł i to jak ścięte drzewko. Drugi jak osłabł to też wyłapał takie gongi że padł jak ścięty. Powietkin to groźny puncher. Nie ma co się o to sprzeczać.
Autor: gerlach
Data: 02-11-2015 22:48:44
NATHAN, zgadzam sie z toba w pelni, zdecydowanie Powietkin poszedl w gore po Kliczce i to zarowno od strony kondycji (trenuje od czasu do czasu na wysokosciach na Kaukazie) i atletycznie/silowo (zrzucil tluszczyk, poprawil rzezbe i jak widac moc strzalow). Jego ostatnie walki to wymagajacy rywale, twarde boje i nokauty. A Waszka? Na pewno dobrze, ze po Kliczce mial dluzsza przerwe (vide blad Chisory), dzieki temu moze zachowac nadal wysoka odpornosc na ciosy. Pytanie tylko czy za tak dynamicznym i ruchliwym Powietkinem bedzie w stanie nadazac. A jesli tak to na ile rund takiego nadazania starczy mu sil. Z reguly wysocy sa fawortyami, zwlaszcza przy tak duzych roznicach parametrow, ale moim zdaniem Wach jest za surowy technicznie na Sasze
Autor: gerlach
Data: 02-11-2015 22:48:54
NATHAN, zgadzam sie z toba w pelni, zdecydowanie Powietkin poszedl w gore po Kliczce i to zarowno od strony kondycji (trenuje od czasu do czasu na wysokosciach na Kaukazie) i atletycznie/silowo (zrzucil tluszczyk, poprawil rzezbe i jak widac moc strzalow). Jego ostatnie walki to wymagajacy rywale, twarde boje i nokauty. A Waszka? Na pewno dobrze, ze po Kliczce mial dluzsza przerwe (vide blad Chisory), dzieki temu moze zachowac nadal wysoka odpornosc na ciosy. Pytanie tylko czy za tak dynamicznym i ruchliwym Powietkinem bedzie w stanie nadazac. A jesli tak to na ile rund takiego nadazania starczy mu sil. Z reguly wysocy sa fawortyami, zwlaszcza przy tak duzych roznicach parametrow, ale moim zdaniem Wach jest za surowy technicznie na Sasze
Autor: gerlach
Data: 02-11-2015 22:50:22
A ogolnie sympatyczny klimat przed walka, Powietkin zawsze wysoka klasa, Wach nigdy do nikogo tez nie startuje no i Riabinski jak na promotora tez rozsadny
Autor: gerlach
Data: 02-11-2015 22:53:43
Jeszcze prowokacyjnie ; ) Napiszcie mi jakim ciosem Wach znokautuje Powietkina lub jakimi ciosami wygra na punkty?
Autor: NATHAN
Data: 02-11-2015 23:13:25
Gerlach, co tu dużo mówić, pełna zgoda z tym co napisałeś. No i właśnie, chłopaki kulturka, a nie sadzenie się do siebie. Nasz Artur, to mógłby do Povietkina skakać tylko na F2F i konferencjach, bo w ringu to zostałby zmiażdżony wg mnie jeszcze szybciej niż Wawrzyk, i to niezależnie od formy jaką kiedykolwiek jeszcze może zrobić.
Autor: BlackDog
Data: 02-11-2015 23:20:21
Po ewentualnej przegranej Mariusz powinien wziąć Szpulkę na celownik. To nie ten typ zawodnika ale jakby zaczął go notorycznie prowokować, wyzywać do walki itd może coś by z tego wyszło. A wygrana z Arturiosem szybko by Mariusza wybiła w górę.
Autor: lutonadam
Data: 02-11-2015 23:29:18
Ciekawi mnie czy Wach zglupieje i znowu wezmie jakies pprochy?
Autor: magic19
Data: 03-11-2015 00:02:09
BlackDog Ty na poważnie,że wygrana z szpilką wybije go w górę?Jezu czytam i za głowę się chwytam:) Jeden i drugi nie zabłyśnie w HW chociaż lubię Mariusza to tyle ile mogę racjonalnie to z całego serca życzyć mu zarobienia przyzwoitej kasy a szpilka na dzień dzisiejszy Wacha nigdzie nie wybije:)
Autor: BlackDog
Data: 03-11-2015 00:14:20
Oczywiście że by go to wybiło. Pomijając fakt że Szpilka znajduje się na dość przyzwoitych miejscach w rankingach to bycie tym najlepszym w Pl na pewno by przyniosło jakieś profity. Medialnie to samo. Zresztą w ogóle ta walka byłaby dużym wydarzeniem biorąc pod uwagę jakie walki się nam serwuje pod nazwą "hitów". A to że obaj raczej nic wielkiego nie osiągną nic do owej dyskusji nie wnosi bo nie o tym pisałem i nie to sugerowałem. Po ewentualnej porażce z Powietkinem ewentualna wygrana z kimś takim jak Szpulka Mariuszowi bardzo by pomogła.
Autor: un4given
Data: 03-11-2015 00:25:55
http://potreningu.pl/articles/4338/masowe-przypadki-dopingu-w-sporcie-vs-nowe-metody-wykrywania Fajny artykuł o dopingu i chyba trochę odpowiada na pytanie dlaczego Mariusz wpadł na "winku" po walce z Kliczko xD
Autor: magic19
Data: 03-11-2015 00:45:07
Black Teraz już to o dużo lepiej brzmi:) i tu przyznam Tobie rację,że wybiło by go ale tylko i wyłącznie w PL i to bardzo bardzo medialnie ale pewnie taki scenariusz trzymają na czarną godzinę i to na pewno przyniesie profit jednemu i drugiemu w PL ale podejrzewam,że to się zdarzy jak jeden i drugi dostanie po łapach za miedzą.Wygląda na to,że M.G zostanie promotorem Mariusza i jak Szpilka spali się w stanach to będziemy czekać na to jak na Floyda i Mannego:) będą podsycać atmosferę aby ludzie jak najwięcej płacili:) bo nikt inny w PL nie zostanie żeby mogli Panowie wielką kasę zarobić:)ewentualnie Diablo:)A jak można zauważyć to M.G za nie długo będzie chciał rywalizować z A.W:)
Autor: Maniek1986
Data: 03-11-2015 00:45:57
Autor komentarza: gerlach Data: 02-11-2015 22:53:43 Jeszcze prowokacyjnie ; ) Napiszcie mi jakim ciosem Wach znokautuje Powietkina lub jakimi ciosami wygra na punkty? prawy na podródek, pozniej lekki lewy sierp ustawiajacy i prawy konczacy:) Autor komentarza: BlackDog Data: 02-11-2015 23:20:21 Po ewentualnej przegranej Mariusz powinien wziąć Szpulkę na celownik. To nie ten typ zawodnika ale jakby zaczął go notorycznie prowokować, wyzywać do walki itd może coś by z tego wyszło. A wygrana z Arturiosem szybko by Mariusza wybiła w górę. tyle ze szpilce nic nie daje taka walka poza kasa na pbn ale to tez pod warunkiem ze by dostal ze 2 oklepy
Autor: BlackDog
Data: 03-11-2015 00:47:34
Ciekawy artykuł. A dla tych którzy piszą że Mariusz ma lepsze predyspozycje fizyczne dziś przypominam jak on już wyglądał. http://cdn24.se.smcloud.net/t/photos/t/185961/mariusz-wach_22641141.jpg
Autor: BlackDog
Data: 03-11-2015 00:53:23
Jasne że Szpulce na ten moment taka walka nawet przez myśl nie przejdzie. Po pierwsze on ma teraz idealną sytuację w USA więc Wach mu jest niepotrzebny a poza tym to nie starawy Adamek. Wach to fizyczne monstrum i trzeba mieć nad nim solidną przewagę by sobie z nim poradzić. Arturios mógłby nie sprostać. Ale poczekajmy. Arturowi może się noga podwinąć. A poza tym to miał przynajmniej raz w roku walczyć w Pl. Jakby np przegrał z Mansourem co wiele osób wieści Arturios chyba nigdzie więcej by nie zarobił. Zobaczymy. Ja tylko sugerowałem że Wach po ewentualnej porażce powinien o takim starciu notorycznie przypominać żeby wytworzyć pewną "presję otoczenia" na Szpulce. Bo Wach po porażce z Aleksandrem mógłby ładnie zarobić na takiej walce i wrócić do gry a szanse z Arturem o ile nie będzie rozbity i zrobi/zachowa formę (jak mają w planach) są duże. Oczywiście wszystko to tylko "gdybyologia" a w rzeczywistości to dużo trudniejsze jest.
Autor: Maniek1986
Data: 03-11-2015 02:30:39
dobra nie wybiegajmy w przyszlosc, teraz wach-powietkin pozniej Szpilka-mansour ay 2:0 dla nas
Autor: TeddyCexxo
Data: 03-11-2015 04:05:06
Te wysokie kilkunastopietrowe bloki na video przypomnialy mi swietnie spedzony czas w PL.Kraj wschodnich sasiadow nie mialem jeszcze okazji odwiedzic i do Moskwy napewno zawitam.Zycze sobie aby Polska byla tak silna i potezna jak wielka Rosja
Autor: tolek78
Data: 03-11-2015 05:10:36
TeddyCexxo czy tam Sexo Powiedz a które twoje wcielenie wyjechało z kraju TeddyCexxo czy Sexo?drugie pytanie ty nasza porno gwiazdo który z was gra w filmach z kobietami a który niczym Yusuf Mack z facetami?Z góry dziękuję za odowiedź:):):)
Autor: royler
Data: 03-11-2015 05:23:34
xD))))
Autor: TeddyCexxo
Data: 03-11-2015 05:38:36
tolek78 Viking Wach vs Povetkin powiedz dlaczego jak gdzies pisales i nie wyjasniles ze Povetkin bedzie duzo ciosow bil na dol a nie na szczeke i tak bedzie mogl znokaltowac Wacha?
Autor: tolek78
Data: 03-11-2015 06:05:58
Autor komentarza: TeddyCexxoData: 03-11-2015 05:38:36 tolek78 Viking Wach vs Povetkin powiedz dlaczego jak gdzies pisales i nie wyjasniles ze Povetkin bedzie duzo ciosow bil na dol a nie na szczeke i tak bedzie mogl znokaltowac Wacha? Ja to się nie znam tak strzelam niech ci sexo odpowie on jest ekspertem:)
Autor: Grzelak
Data: 03-11-2015 06:06:32
@tolek78 Ciekawi mnie jedna sprawa dlaczego ekipa Powietkina wybrała Wacha Może dlatego, że Polak i dobrze pasuje na to rosyjskie święto podczas którego będzie walka.
Autor: tolek78
Data: 03-11-2015 06:44:30
Autor komentarza: GrzelakData: 03-11-2015 06:06:32 @tolek78 Ciekawi mnie jedna sprawa dlaczego ekipa Powietkina wybrała Wacha Może dlatego, że Polak i dobrze pasuje na to rosyjskie święto podczas którego będzie walka. To pewnie też miało w jakimś stopniu znaczenie ale nie odpowiedziałeś na główne pytanie tamtego postu czy uważają Wacha za lepszego od Heleniusa i chcą się przez pojedynek z nim lepiej przygotować pod Wildera czy wręcz odwrotnie jest słabszy i nie będą ryzykować pojedynku z Heleniusem i wystarczy im tylko wzrost Wacha
Autor: TeddyCexxo
Data: 03-11-2015 06:57:16
Autor komentarza: tolek78 Ja to się nie znam tak strzelam niech ci sexo odpowie on jest ekspertem:) Tak wiem ze on wie,ma potezna wiedze i zgadzam sie tez z tym ze ty sie nie znasz,taki expert bokserski z ciebie jak z allaha Pan Bog Autor komentarza: tolek78 Data: 02-11-2015 14:03:53 według mnie Tayson Fury ma szansę zamęczyć Kliczko i pod koniec walki nawet wygrać przed czasem. LOL brzmi tak samo zabawnie jak to wszystko co mowi fff na konferencjach i w wywiadach. Ta walka nie potrwa wiecej niz 6 rund.Klychko znokaltuje Fury ciezkim prawym albo lewym i bedzie po zawodach.Ok jakims cudem fury moze wytrzymac do drugiej polowy walki(szansa na to wynosi 1%)ale to wlasnie tam Klychko zameczy Anglika a nie odwrotnie.Brytyjczyk bedzie bardzo aktywny i agresywny w pierwszych 2-3 rundach gdzie Wladek nie bedzie mogl klinczowac,z czasem jednak potezne bomby mistza beda coraz bardziej dochodzic celu a wiemy(polciezki Cunningham takze wie lol) jaka odpornosc na ciosy ma ten zartownis.8 9 10 11 12 runda jesli Fury jeszcze bedzie stal na nogach to juz raczej slabo,duza aktywnosc na poczatku walki w koncu go zmeczy(bedzie to czas klinczowania dla wladka)a nigdy nie potrafil walczyc caly dystans w takim samym tempie w przeciwienstwie do Wildera(i to wlasnie denotaj jest jedynym piesciarzem ktory moze pokonac Klychko)
Autor: WalterAlfa
Data: 03-11-2015 08:04:18
Widzę, że transmisja o 13.45. To jest początek gali czy walka Wacha? W ogóle dziwna pora. Czas w kazaniu jest przesunięty o 2 godziny do przodu, czyli u nich będzie 15.45. naprawdę dziwna pora na galę bokserską.
Autor: YipMan
Data: 03-11-2015 08:25:11
Bardzo dobrzę Ważka wygląda, może zabrzmi to śmiesznie w odniesieniu do nie młodego przecież już zawodnika, ale widać że się rozwinął w ciągu ostatnich miesięcy. Szkoda że tak poźno zaczął ;) Sporo jeszcze miejsca do poprawy widzę, aż wstyd tak gadać ale szkoda że ta walka nie jest za 6 miesiecy i nie ma przed nią jeszcze jednego obozu przygotowawczego pełnego przed jakimś średniaczkiem. Widać że praca w tym sztabie mu służy i sporo lepiej mogłoby być, technika poruszania sie na nogach, motoryka przede wszystkim, jak sie jest takim potworem wielkim to trzeba z tego atutu wyciągnąć możliwie jak najwięcej(i tu widzę duuużo miejsca na poprawę), no i pare małych spraw jak luz w walce większy(który na tarczach przecież jest), trochę niedociągnięć przy ciosach prostych i dystansowaniu @NATHAN: Muszę przyznać że wejściówka Powietkina jest wręcz genialna, znałem wczesniej juz ten utwór i lubiłem, jak zobaczyłem że Sasza przy nim wchodzi to zrobił jeszcze większe wrażenie. Widziałem tysiące wejść na ring czy to boks czy mma i musze przyznać że gdzieś w Top 10 bardzo mocno stoi właśnie wejście Saszy przy tym utworze oraz wejście innej Rosyjskiej legendy Fedora Emelianenko przy utworze Oy, to ne vecher, tyle że on wychodzi przy wersji utworu zaśpiewanej dla niego przez jakiegoś Rosyjskiego kleche, tobie polecam wersje pewnch 2 panien. Zwala z nóg.. Ruski to jednak piękny, śpiewny język, do tego ten patos patriotycznych czy folkowo-historycznych pieśni + świetne teksty, naprawdę robią piorunującą atomsfere przy wejściach do ringu https://www.youtube.com/watch?v=-zdgmuBhANw - utwór "Fedora" Pozdrawiam
Autor: YipMan
Data: 03-11-2015 08:34:17
@WalterAlfa wACH 18-19 jakoś. 13:45 start transmisji.
Autor: JenningsFan
Data: 03-11-2015 10:50:16
Dobra forma Mariusza, Povetkin będzie miał mega trudną przeprawe. 60/40 dla Ruska na dodatek na pkt nie wygra z nim Wach więc jedyna opcja to nokaut.
Autor: Maniek1986
Data: 03-11-2015 11:04:55
Autor komentarza: TeddyCexxo Data: 03-11-2015 06:57:16 Autor komentarza: tolek78 Ja to się nie znam tak strzelam niech ci sexo odpowie on jest ekspertem:) Tak wiem ze on wie,ma potezna wiedze i zgadzam sie tez z tym ze ty sie nie znasz,taki expert bokserski z ciebie jak z allaha Pan Bog rafalala 2? sexo nie kompromituj sie i nei pisz z dwoch kont wychwalajac siebie sexo=cexxo...
Autor: tolek78
Data: 03-11-2015 11:20:29
Autor komentarza: Maniek1986Data: 03-11-2015 11:04:55 Autor komentarza: TeddyCexxo Data: 03-11-2015 06:57:16 Autor komentarza: tolek78 Ja to się nie znam tak strzelam niech ci sexo odpowie on jest ekspertem:) Tak wiem ze on wie,ma potezna wiedze i zgadzam sie tez z tym ze ty sie nie znasz,taki expert bokserski z ciebie jak z allaha Pan Bog rafalala 2? sexo nie kompromituj sie i nei pisz z dwoch kont wychwalajac siebie sexo=cexxo... TeddyCexxo vel Sexo i nasz Rafałek podobno przebywają w tej samej sali chorych w Tworkach:)
Autor: wojt
Data: 03-11-2015 11:27:41
ojojoj sexo zbanowany tez zostal? TeddyCexxo Data: 03-11-2015 04:05:06 Te wysokie kilkunastopietrowe bloki na video przypomnialy mi swietnie spedzony czas w PL.Kraj wschodnich sasiadow nie mialem jeszcze okazji odwiedzic i do Moskwy napewno zawitam.Zycze sobie aby Polska byla tak silna i potezna jak wielka Rosja To ja juz wiem po co do mosky chce jechac Krecic pornole z rosyjskimi krasnalami
Autor: royler
Data: 03-11-2015 12:00:35
wojt Nie został zbanowany, tylko usunął się w cień po tym jak siadłem na nim (byłem pod innym nickiem) z Yeahsure (chciał go odwiedzić w UK bo miał być i zaprosić na kawę, aby obić mordę zboczeńcowi:)o ile dobrze pamiętam, i taką zjebe dostał, że długo nie było tego gościa. W międzyczasie zmienił nick na TeddyCexxo.. i zaczął wariować. Moim zdaniem to niewyżyty seksualnie nastolatek albo narkoman. Podesłał bym link z tamtego zdarzenia, żebyś zobaczył, ale nie mogę znależć.
Autor: wojt
Data: 03-11-2015 12:29:00
royler no nie bylem na biezaco z org i to tak z 4- 5 miesiecy Sie przeprowadzalem do NI ale pomietam tego oszoloma i na jakis wpis stary otych jego pornolach tez trafilem przypadkowo przegladajac stare posty.. Byl wnerwiajacy Moze przez moj stosunek do narko bo jestem na to ciety a on sie rozpisywal o tym. Sexo to nie ta liga co rafalek jednak, a bak w porownaniu do niego to juz kosmos:)
Autor: royler
Data: 03-11-2015 12:38:02
wojt Nie uwierzysz , ale ja z tym gościem kiedyś pisałem, powaga xD bo sprawdziłem wszystkie posty jak jeszcze wsadzałem pod nickiem ricksonVELroycer, a wcześnie roycer. W ogóle takie teksty szły na waszym zdaniem, że sam siebie nie poznaję XD Rafałek przy nim to gość. Też mam wyjebane na narkotyki, brzydzę się w chuuj. Serdeczności wojt
Kalendarz imprez