Tyson Fury (24-0, 18 KO) nie mówi tego wprost, ale z jego słów jasno wynika, że ma poważne wątpliwości co do tego, czy Władimir Kliczko (64-3, 53 KO) rywalizuje uczciwie, bez pomocy żadnych podejrzanych specyfików.
Anglik zmierzy się z Ukraińcem 28 listopada w Dusseldorfie. Dla mistrza wagi ciężkiej będzie to pierwszy występ w Niemczech od nieco ponad roku, co oznacza - według Fury'ego - dużo groźniejszego Kliczkę od tego boksującego na wyjeździe.
- Kliczko z walki w Ameryce z Bryantem Jenningsem nie wytrzymałby ze mną pięciu rund. Tu zobaczymy jednak innego Kliczkę, boksującego w Niemczech. Niemiecki Kliczko jest dużo większy, silniejszy i bardziej [tu Fury otwiera w powietrzu cudzysłów] wysportowany - z pewnych powodów, o których nie będę mówić przed kamerą, ale jestem pewien, że wszyscy wiedzą, o co chodzi. W Niemczech może robić wszystko, na co ma ochotę. W Ameryce musi być znacznie ostrożniejszy - twierdzi kolos z Manchesteru.
RYWAL SZPILKI TEŻ OSKARŻA KLICZKĘ
Ze względu na rzekomą nieuczciwość Ukraińca Fury podkreśla, że listopadowa walka nie będzie miała wyłącznie wymiaru sportowego, ale i moralny.
- Wierzę, że to będzie walka dobra ze złem. Ja jestem dobrem, Kliczko - złem. Sądzę, że babrze się w różnych rzeczach, w których ludzie nie powinni się babrać. Ja zajmuję się sprawami bożymi, oni zupełnie innymi. Dobro zawsze pokonuje zło. Bóg pokona diabła za każdym razem. Jeżeli On jest ze mą, kto może być przeciwko mnie? - pyta retorycznie.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Arabian
Data: 31-10-2015 12:01:34
Fury ma racje w 100% tylko co z tego,wszyscy się szprycują FMJ PACMAN JMM i cała reszta taki jest sport i tyle
Autor: tolek78
Data: 31-10-2015 12:08:07
Pulev też oskarżał to go sądem Kliczko postraszył i tyle było z jego oskarżeń.Jak Fury nie ma dowodów a pewnie nie ma to tak samo się skończy jego gadanie. Praktycznie każdy o tym wie że Kliczko jak i wielu wielu innych się szprycuje tylko nikt nie potrafi tego udowodnić
Autor: kuba2
Data: 31-10-2015 12:12:12
Nie wiem jakie to ma przełożenie później w ringu ale trzeba przyznać, że Fury w tych pozaringowych gierkach po prostu deklasuje Wlada.
Autor: Adii1766
Data: 31-10-2015 12:14:41
tolek78 fury może zostać błyskawicznie znokautowany bo to jest boks jednak w porównaniu do puleva to anglik jest conajmniej 5 razy grożniejszym rywalem, spodziewam się upragnionej detronizacji kosztem ukraińca i właśnie za furym bede trzymać kciuki;]
Autor: bolos
Data: 31-10-2015 12:17:06
Wystarczy zrobic tak jak w UFC, gdzie wszyscy zawodnicy maja niezapowiedziane kontrole antydopingowe.
Autor: tolek78
Data: 31-10-2015 12:22:10
Autor komentarza: Adii1766Data: 31-10-2015 12:14:41 tolek78 fury może zostać błyskawicznie znokautowany bo to jest boks jednak w porównaniu do puleva to anglik jest conajmniej 5 razy grożniejszym rywalem, spodziewam się upragnionej detronizacji kosztem ukraińca i właśnie za furym bede trzymać kciuki;] Ja od początku stawiam minimalnie na Taysona mocno w to wierzę że nawet jeżeli nie wygra to da najtrudniejszy pojedynek Kliczko od lat.
Autor: Barkley00
Data: 31-10-2015 12:25:40
Kliczko i doping? NIEMOŻLIWE. On tylko szprycuje się koksem ile wlezie, o co Fury'emu chodzi?
Autor: tolek78
Data: 31-10-2015 12:35:49
Tak na udane popołudnie:) https://www.facebook.com/Dogsandpupsmag/videos/273609762671876/
Autor: rtg981
Data: 31-10-2015 12:35:56
@bolos gdyby boks zawodowy był sportem a nie biznesem to każda szanująca się federacja wprowadziła by wyrywkowe testy i było by po problemie. W UFC poszło to w dobra strone ale boks jest o wiele starszy i powstałe układy i układziki nie są takie łatwe to przełamania. Kasa tez jest wieksza niż w MMA. WBC juz za to się wzieło tylko pytanie jak to bedą realizować - ja obawiam się że bedzie to traktowane uznaniowo co przyniesie odwroty efekt do zamierzonego.
Autor: F30
Data: 31-10-2015 12:40:23
Tajson Fury To zwykły Oszczerca przez duże O Doktor Władysława brzydzi się dopingiem , gdyby nie to, że jest jednym z najbardziej znanych obywateli świata w wyniku czego nie istnieje fizyczny sposób żeby ją kontrolować, no bo skąd przedstawiciel agencji antydopingowej ma wiedzieć gdzie aktualnie ten światowy człowiek się znajduje ? ( darujcie sobie nudne żarty, że niech zapyta Briggsa ) Fury szykuje już sobie grunt pod porażkę , tak to będzie walka dobra ze złem ale to Władka jest dobrym, szlachetnym uczciwym ambasadorem ringowej szermierki na pięści ( pozdro @ rogal lol ) a Fury to zwykły brudny szczekający Cygan ( a fuj )
Autor: gerlach
Data: 31-10-2015 12:41:40
Jalowe dyskusje. Jest pelne przyzwolenie na doping w boksie. Gdzies czasem zlapia dla pozorow jakas plotke i tyle. Jak namierzyli Holyfielda kupujacego koks to powiedzial, ze dla kumpla. Musieliby wprowadzic kontrole podobne do tych z kolarstwa czyli niezapowiedziane wpady na obozy treningowe itd. Tylko glupcy koksza sie na walke. To sie robi w okresie przygotowawczym.
Autor: F30
Data: 31-10-2015 12:41:49
Autor komentarza: tolek78 Data: 31-10-2015 12:35:49 Tak na udane popołudnie:) https://www.facebook.com/Dogsandpupsmag/videos/273609762671876/ szkoda że nie ma @rafała bo by Nam wytłumaczył czy ten kot ma dobry jab czy jednak tylko lewy prosty ;)
Autor: F30
Data: 31-10-2015 12:44:20
Autor komentarza: gerlach Data: 31-10-2015 12:41:40 Jalowe dyskusje. Jest pelne przyzwolenie na doping w boksie. Gdzies czasem zlapia dla pozorow jakas plotke i tyle. Jak namierzyli Holyfielda kupujacego koks to powiedzial, ze dla kumpla. nie do końca , pełne przyzwolenie ma zawodnik który organizuje gale , np ruski w Moskwie czy własnie Kliczko w Niemczech , my nawet nie mamy pewnosci czy Wład do ringu w NRD nie wychodzi na bombie dlaczego tak mocno wkurwia doping Władki , bardziej niż innych ? Dlatego ze kłamliwa ukrainska szuja z przewagi fizycznej uczyniła swój sposób na walke , zaklinczowac , zameczyc rywala i wtedy znokautowac
Autor: tolek78
Data: 31-10-2015 12:51:05
Autor komentarza: F30Data: 31-10-2015 12:41:49 Autor komentarza: tolek78 Data: 31-10-2015 12:35:49 Tak na udane popołudnie:) https://www.facebook.com/Dogsandpupsmag/videos/273609762671876/ szkoda że nie ma @rafała bo by Nam wytłumaczył czy ten kot ma dobry jab czy jednak tylko lewy prosty ;) Hehe dokładnie obejrzał by to z pięć razy w slow motion i opisałby nie tylko jab ale też pracę nóg tego kota:):) Milan ale jest szansa że to zrobi bo Rafałek jest na świątecznej przepustce z Tworek
Autor: F30
Data: 31-10-2015 12:53:44
tolek pod jakim nickiem magoster teraz pisze ? swoja droga dstare nicki powinny byc przywrócone
Autor: tolek78
Data: 31-10-2015 12:54:01
*oczywiście pracę łap nie nóg
Autor: tolek78
Data: 31-10-2015 12:55:02
Autor komentarza: F30Data: 31-10-2015 12:53:44 tolek pod jakim nickiem magoster teraz pisze ? swoja droga dstare nicki powinny byc przywrócone jacekk czy jakoś tak
Autor: GROiLLORT
Data: 31-10-2015 13:00:30
tolek78, kot z linka to trochę cepiarz, myślę, że większe szanse na mistrza ma ten niżej: https://www.youtube.com/watch?v=0mJAxq9toYQ
Autor: jacekk
Data: 31-10-2015 13:04:44
Fury jest w swietnej formie: http://files.tinypic.pl/i/00719/ps05lggpgzv2.jpg Moj typ: Tyson Fury Mozecie mnie potem z tego rozliczyc, nie ma problemu
Autor: rocky86
Data: 31-10-2015 13:07:19
rafcio pisze pod kilkoma nickami i stawia w nich zapewne przeciwstawne typy odnosnie poszczegolnych walk, po to by po walce mogl znow oglosil, ze po raz kolejny trafil z typem. Fury raz nie byl faworytem, pozniej oficjalnie stawial na jego wygrana, ostatnio znow wrocil do pierwszego typu. On juz pewnie sam sam nie ogarnia na kogo stawia, zapewne jego alternatywne osobowosci tocza obecnie morderczy boj o zapanowanie nad jego zwichnieta psychika. Odnosnie tematu, to Wladek na wyjazdach faktycznie slabiej wyglada, ale przyczyn upatrywalbym raczej w glowie, a nie w niedostatku koksu.
Autor: Jorn11
Data: 31-10-2015 13:07:20
większość się szprycuje i maja do tego cały sztab ludzi którzy nad tym pracują , Boks zawodowy to dziś bardzo dochodowy biznes a aspekt sportowy jest czymś drugorzędnym,nikt w naturalny sposób nie zrobi takiej rzeźby jak zawodnicy z "topu" ... i tyle w temacie
Autor: rocky86
Data: 31-10-2015 13:09:32
O trzeba zaktualizowac typ rafcia. stan na 31.10.2015 godz. 13:04:44- wygra Fury
Autor: CroCop90
Data: 31-10-2015 13:11:02
Kliczko i Pacquiao to najwięksi koksiarze we współczesnym boksie.
Autor: tolek78
Data: 31-10-2015 13:16:34
Autor komentarza: GROiLLORTData: 31-10-2015 13:00:30 tolek78, kot z linka to trochę cepiarz, myślę, że większe szanse na mistrza ma ten niżej: https://www.youtube.com/watch?v=0mJAxq9toYQ Powiem ci że chyba masz rację ale jeszcze obejrzę to w slow motion i dopiero podam swój oficjalny typ:)
Autor: tolek78
Data: 31-10-2015 13:19:03
Autor komentarza: rocky86Data: 31-10-2015 13:09:32 O trzeba zaktualizowac typ rafcia. stan na 31.10.2015 godz. 13:04:44- wygra Fury Na Rafałka typy to trzeba by oddzielną zakładkę utworzyć tyle już tego było że tak jak napisałeś on sam już nie ogarnia tych typów
Autor: boxxx
Data: 31-10-2015 13:20:25
Mylisz się Jorn11, rzeźba to bardziej predyspozycje genetyczne - zdziwiłbyś się jak bym ci pokazał paru chłopaków co w życiu sterydów nie tknęli a wyglądają conajmniej świetnie. Przykład kolega niewiele ponad 170 cm i ok 65-70 kg wagi a e łapie w jak był w formie 43 na rzeźbie a żyły na bickach grube jak palce u rąk
Autor: rocky86
Data: 31-10-2015 13:23:59
no to tutaj macie najszybsze lapy w tym biznesie https://www.youtube.com/watch?v=c6Fy3-IBxh0
Autor: F30
Data: 31-10-2015 13:24:07
Autor komentarza: boxxx Data: 31-10-2015 13:20:25 Mylisz się Jorn11, rzeźba to bardziej predyspozycje genetyczne - zdziwiłbyś się jak bym ci pokazał paru chłopaków co w życiu sterydów nie tknęli a wyglądają conajmniej świetnie. Przykład kolega niewiele ponad 170 cm i ok 65-70 kg wagi a e łapie w jak był w formie 43 na rzeźbie a żyły na bickach grube jak palce u rąk tak tylko co ma kulturystyka do boksu ?
Autor: rocky86
Data: 31-10-2015 13:28:12
boxxx chyba widzialem twojego ziomka: http://knowyourmeme.com/photos/286087-do-you-even-lift
Autor: jacekk
Data: 31-10-2015 13:28:38
"Autor komentarza: tolek78Data: 31-10-2015 13:19:03 Autor komentarza: rocky86Data: 31-10-2015 13:09:32 O trzeba zaktualizowac typ rafcia. stan na 31.10.2015 godz. 13:04:44- wygra Fury Na Rafałka typy to trzeba by oddzielną zakładkę utworzyć tyle już tego było że tak jak napisałeś on sam już nie ogarnia tych typów" TOLEK kolego, Ty cos tutaj ostatnio za duzo klapiesz dziobem, za duzo gadasz Nie ma co za duzo gadac, lepiej kolego nie klap tyle dziobem, bo jeszcze wyjdziesz z rzeźniczej wprawy czy coś...lol...
Autor: rocky86
Data: 31-10-2015 13:31:43
uwazaj tolek bo ci magister dyplomem przyj.bie.
Autor: tolek78
Data: 31-10-2015 13:31:49
Autor komentarza: jacekkData: 31-10-2015 13:28:38 "Autor komentarza: tolek78Data: 31-10-2015 13:19:03 Autor komentarza: rocky86Data: 31-10-2015 13:09:32 O trzeba zaktualizowac typ rafcia. stan na 31.10.2015 godz. 13:04:44- wygra Fury Na Rafałka typy to trzeba by oddzielną zakładkę utworzyć tyle już tego było że tak jak napisałeś on sam już nie ogarnia tych typów" TOLEK kolego, Ty cos tutaj ostatnio za duzo klapiesz dziobem, za duzo gadasz Nie ma co za duzo gadac, lepiej kolego nie klap tyle dziobem, bo jeszcze wyjdziesz z rzeźniczej wprawy czy coś...lol... Rafałku ja tylko się martwię o twoje zdrowie jak tam leczenie przynosi skutki???? A na poważnie to w dziób to mógłbyś dostać za te notoryczne wszystkich obrażanie
Autor: tolek78
Data: 31-10-2015 13:34:40
Autor komentarza: rocky86Data: 31-10-2015 13:23:59 no to tutaj macie najszybsze lapy w tym biznesie https://www.youtube.com/watch?v=c6Fy3-IBxh0 No to został pobity rekord ciosów z walki Fonfara - Clewerly :):):)
Autor: MarshallMathers
Data: 31-10-2015 13:47:45
Panowie obstawia ktoś walki w STSie? mam pytanie
Autor: Champion20
Data: 31-10-2015 13:58:27
Fury ma racje. Ale tak jak twierdzą koledzy powyżej w komentarzach tak i ja sądzę 90% BOKSERÓW SIĘ SZPRYCUJE! Kwiestią to nie jest to czy się i czym sie szprycują tylko to czy dadzą się złapać. Popatrzcie np na Povietkina czy Pacquiao to są same starydy to nie czasy Muhhamada Alego że boks był czysty wtedy walczyli gladiatorzy. Ali, Norton, Foreman, Freizer itd ich nie podejrzewam o koksowanie tamte czasy to było to
Autor: abojawiem
Data: 31-10-2015 14:01:02
Pewnie Furmi znów się na mnie obruszy, że na siłę wyszukuję błędy, ale zmieńcie to dziwaczne "babra się" na "babrze się", bo oczy bolą. To tak z troski o jakość orga. A co do meritum, to Kliczko miał wybór: albo koksować i królować w hw przez lata, zbijając przy tym fortunę, albo być czystym i dać się szybko pokonać innym, którzy koksują. Ciekaw jestem ilu spośród krytyków Władka wybrałoby na jego miejscu tą drugą opcję. On nie może przestać się wspomagać, nawet gdyby chciał, bo jego przeciwnicy też nie są uczciwi. Konieczne jest rozwiązanie systemowe, może kiedyś się go doczekamy.
Autor: Granitechin
Data: 31-10-2015 14:15:09
@Champion20 Bo w latach 70 był niższy poziom rozwoju medycyny i wspomagaczy, więc i gumijagód nie było takich jak teraz. Wiadomo, że Kliczko pija magiczne napoje i potem świeci w nocy ale 95% na jego miejscu by robiło to samo taka ludzka natura. Mistrzowie lubią ponarzucać swoje warunki K2 jak obaj walczyli mieli w kontraktach klauzulę o dwóch rewanżach. Pokonujesz Włada-wchodzi Wit-po pokonaniu Witka znowu Wład. Podobnie z rękawicami tu akurat brylował Floyd, który narzucał słabszym rywalom poduchy na pięści tylko z Pacmanem to nie przeszło.
Autor: GROiLLORT
Data: 31-10-2015 17:03:15
tolek78Data: 31-10-2015 13:16:34 Autor komentarza: GROiLLORTData: 31-10-2015 13:00:30 tolek78, kot z linka to trochę cepiarz, myślę, że większe szanse na mistrza ma ten niżej: https://www.youtube.com/watch?v=0mJAxq9toYQ Powiem ci że chyba masz rację ale jeszcze obejrzę to w slow motion i dopiero podam swój oficjalny typ:) xxx Otóż - nie musisz tego analizować, bo zrobiłem to sam. I to w slow motion, rzecz jasna. Sierściuch vs pierdołowaty pies RUNDA I: Początek rundy spokojny, przeciwnicy badają się wzrokiem, ciosów jak na lekarstwo (jednak trashtalk sierściucha wyraźnie wytrącił pierdołowatego psa z równowagi) 0:10 – dwa prawe sierpy lądują na szczęce pierdołowatego psa 0:14 – seria cepów, pierdołowaty pies cofa się na liny 0:20 – lawina niesygnalizowanych ciosów sierpowych z lewej i prawej dochodzi do szczęki pierdołowatego psa, cud że to ustał, ale samą szczęką tej walki nie wygra! 0:22 – dwa przestrzelone ciosy zamachowe z prawej, dzięki dobremu balansowi pierdołowaty pies ich unika 0:24 – kolejne przestrzelone ciosy, sierściuch może nie wytrzymać tej walki kondycyjnie! 0:25 – ależ prawy sierp! Pierdołowaty pies ma szczękę niczym Wach, jednak po tym pojedynku może być już kompletnie rozbity 0:27 – kolejna seria celnych ciosów – wygląda na to, że sierściuch to jednak waciak 0:30 – ależ bombardowanie! Pierdołowaty pies potrzebuje rzucić sierściucha na deski, aby wygrać rundę, jednak biorąc pod uwagę jego niską aktywność będzie o to niezwykle trudno. Widać, że poluje na jeden decydujący cios. W końcówce rundy sierściuch padł kondycyjnie, ale pewnie dowiózł zwycięstwo do końca. Każdy, kto twierdził, że pierdołowaty pies ma w tej walce jakiekolwiek szanse jest kompletnym LAIKIEM! Wszystkie snute przed walką PARANOICZNE teorie co do zwycięstwa pierdołowatego psa oczywiście się nie potwierdziły a ja jak zwykle miałem rację. Już dawno zauważyłem, że sierściuch jest smuklejszy, zadaje niesamowite lightning jabs, jego elusive style nie będzie pasował pierdołowatemu psu. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta – ma o wiele bujniejsze wąsy. Oczywiście, żaden z was wcześniej tego nie zauważył, ale czego się spodziewać po kompletnych laikach.
Autor: CompanyOfBoks
Data: 31-10-2015 17:40:50
Nie no Fury ameryke odkrył, ale tak w ogóle nazywać kliczke koskowładem to jest absurdalne, jeżeli go tak nazywacie ludzie to tak samo trzeba nazywać innych. Ten kto wierzy że jakiś tam sportowiec w topie nie bierze dopingu jest kompletnym idiotom. Floyd brał, Manny brał, Kliczko bierze, Ward bierze, Golovkin bierze....przecież to jest oczywiste że biorą doping innej opcji nie ma.
Autor: BlackDog
Data: 31-10-2015 18:52:58
Czyżby się zaczynało? Włada z USA bym pobił ale tego z Niemczech nie... Włada bym pobił ale nie w drugim terminie po przełożeniu walki... Włada bym pobił ale okazało się że Bóg się raczej nie miesza w sporty walki a jak już to nie wspiera krzykliwych leniuszków... To że Wład jest podejrzany o doping mnie nie dziwi. Wygląd, niechęć + tyle lat dominowania. Dziwi mnie to że się go tak oficjalnie za to piętnuje. A przecież ani nie trzeba dominować, ani wyglądać a można walczyć na dopingu. Wcale bym się nie zdziwił że gdyby dokładnie przebadać teraz Tysona sam by na czymś był... Ale wiadomo. Co wojewodzie to nie Tobie smrodzie. Wszyscy mogą ale Wład to już najobrzydliwszy z wszystkich koksów. xD
Autor: Adii1766
Data: 31-10-2015 19:27:12
dajcie link na trensmisje ksw w londynie;]
Autor: AutorKomentarza
Data: 31-10-2015 21:31:04
tolek78Data: 31-10-2015 12:08:07 Pulev też oskarżał to go sądem Kliczko postraszył i tyle było z jego oskarżeń.Jak Fury nie ma dowodów a pewnie nie ma to tak samo się skończy jego gadanie. Praktycznie każdy o tym wie że Kliczko jak i wielu wielu innych się szprycuje tylko nikt nie potrafi tego udowodnić * Trudno będzie Kliczce podać do sądu Fury'ego za słowa, których nie powiedział. A "nie powiedział" całej prawdy o Kliczce i jego układach w Niemczech.
Autor: tolek78
Data: 01-11-2015 13:37:49
GROiLLORT Otóż - nie musisz tego analizować, bo zrobiłem to sam. I to w slow motion, rzecz jasna. Sierściuch vs pierdołowaty pies RUNDA I: Początek rundy spokojny, przeciwnicy badają się wzrokiem, ciosów jak na lekarstwo (jednak trashtalk sierściucha wyraźnie wytrącił pierdołowatego psa z równowagi) 0:10 – dwa prawe sierpy lądują na szczęce pierdołowatego psa 0:14 – seria cepów, pierdołowaty pies cofa się na liny 0:20 – lawina niesygnalizowanych ciosów sierpowych z lewej i prawej dochodzi do szczęki pierdołowatego psa, cud że to ustał, ale samą szczęką tej walki nie wygra! 0:22 – dwa przestrzelone ciosy zamachowe z prawej, dzięki dobremu balansowi pierdołowaty pies ich unika 0:24 – kolejne przestrzelone ciosy, sierściuch może nie wytrzymać tej walki kondycyjnie! 0:25 – ależ prawy sierp! Pierdołowaty pies ma szczękę niczym Wach, jednak po tym pojedynku może być już kompletnie rozbity 0:27 – kolejna seria celnych ciosów – wygląda na to, że sierściuch to jednak waciak 0:30 – ależ bombardowanie! Pierdołowaty pies potrzebuje rzucić sierściucha na deski, aby wygrać rundę, jednak biorąc pod uwagę jego niską aktywność będzie o to niezwykle trudno. Widać, że poluje na jeden decydujący cios. W końcówce rundy sierściuch padł kondycyjnie, ale pewnie dowiózł zwycięstwo do końca. Każdy, kto twierdził, że pierdołowaty pies ma w tej walce jakiekolwiek szanse jest kompletnym LAIKIEM! Wszystkie snute przed walką PARANOICZNE teorie co do zwycięstwa pierdołowatego psa oczywiście się nie potwierdziły a ja jak zwykle miałem rację. Już dawno zauważyłem, że sierściuch jest smuklejszy, zadaje niesamowite lightning jabs, jego elusive style nie będzie pasował pierdołowatemu psu. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta – ma o wiele bujniejsze wąsy. Oczywiście, żaden z was wcześniej tego nie zauważył, ale czego się spodziewać po kompletnych laikach. Rozwaliłeś mi system normalnie wygrałeś internety:)Widzę że rewelacyjnie wchłonąłeś wiedzę przekazywaną przez Rafałka:):):)