Boksowali w zupełnie innych czasach, w innych wagach i w zupełnie innym stylu. Łączy ich jedno - perfekcyjny bilans walk 49-0. Który jest lepszy, Floyda Mayweathera Jr czy Rocky'ego Marciano? Od głosu się wstrzymujemy, przytaczając jedynie garść danych statystycznych, a osąd zostawiając kibicom.
Warunki fizyczne:
Mayweather - wzrost: 173 cm, zasięg: 183 cmMarciano - wzrost: 179 cm, zasięg: 173 cm
Rekord amatorski:
Mayweather 84-6Marciano - 9-4 (według większości źródeł)
Marvin Hagler: Pięćdziesiąta wygrana Floyda nie ma znaczenia, bo on boksuje w niższym limicie. Czytaj dalej
Czas trwania kariery zawodowej:
Mayweather - 1996-2015Marciano - 1947-1955
Liczba walk mistrzowskich:
Mayweather - 26Marciano - 7
Mayweather: Wizja pobicia rekordu Marciano wcale mnie nie kusi. Czytaj dalej
Liczba przeboksowanych rund:
Mayweather - 387Marciano - 241
Liczba nokautów:
Mayweather - 26 (53%)Marciano - 43 (88%)
Ostatnia walka w wieku:
Mayweather - 38 latMarciano - 31 lat
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: rocky86
Data: 13-09-2015 11:31:32
Marciano walczył w niebywale słabej erze, w okresie powojennym gdzie ze względu na straty wojenne, ale też fakt, iż wiekszość młodych zdrowych chłopów było zajęta czymś innym niż boksowaniem. Ma do tego w resume kilku starych mistrzów. Floyd ma zdecydowanie lepszy rekord.
Autor: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:39:17
To profanacja stawianie tego fiutka obok wielkiego mistrza Marciano. Mayweather miał dobieranych rywali, przegrał nie raz,ale sędziowie wydrukowali,cały czas uciekał w ringu . Przed Pacquiao uciekał 6 lat zanim odważył się walczyć. Walka z Berto to kpina, już gorszego rywala nie mógł wybrać, a i tak nie zdołał wygrać przd czasem.
Autor: Champion20
Data: 13-09-2015 11:40:08
Floyd wygrywał z mistrzami ale ma nudny styl i walczył nie dając ludziom emocji. Dlatego rekord Marciano jest dużo lepszy. Mało tego przez swój styl nigdy nie będzie kimś takim jak choćby Muhhamad Ali który przegrywał w swojej karierze ale za każdym razem wracał na szczyt w wielkim stylu się rewanżując kibice kochaja takich bokserów gladiatorów walczących na śmierc i zycie tak jak Ali i Fraizer, niestety maywether nigdy takich walk nie dał dlatego ten rekord to 49 nudnych walk nic po za tym
Autor: Champion20
Data: 13-09-2015 11:41:15
Rekord Marciano i rekord Alego są dużo lepsze niż mayweathera
Autor: Grzelak
Data: 13-09-2015 11:45:42
Autor komentarza: PanJanekTygrys przegrał nie raz Gdyby przegrał to by miał porażki.
Autor: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:47:07
Nie rekord czyni boksera uznawanym i szanowanym a to z jakimi przeciwnikami walczył i w jakim stylu wygrywał lub nawet przegrywał ale po wojnie. Rekord z doborem rywali i pomocą sędziów nie robi na mnie wrażenia. Wolał bym przegraną z Pacquiao 6 lat temu po dobrej walce niż tą niby walkę stulecia.
Autor: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:49:41
Grzelak Czyżby? Tym tokiem rozumowania gdyby Muller wygrał z Masternakiem.
Autor: un4given
Data: 13-09-2015 11:51:04
Floyd ma dużo lepszy bilans bez dwóch zdań.
Autor: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:52:26
Grzelak Twoim tokiem rozumowania Muller wygrał z Masternakiem bo przecież gdyby przegrał to miałby w rekordzie porażkę z Masterem .
Autor: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 11:55:00
Autor komentarza: Champion20 Data: 13-09-2015 11:40:08 Floyd wygrywał z mistrzami ale ma nudny styl i walczył nie dając ludziom emocji. Dlatego rekord Marciano jest dużo lepszy. Mało tego przez swój styl nigdy nie będzie kimś takim jak choćby Muhhamad Ali który przegrywał w swojej karierze ale za każdym razem wracał na szczyt w wielkim stylu się rewanżując kibice kochaja takich bokserów gladiatorów walczących na śmierc i zycie tak jak Ali i Fraizer, niestety maywether nigdy takich walk nie dał dlatego ten rekord to 49 nudnych walk nic po za tym Dokładnie, wielkiego mistrza poznajesz po tym że nawet po porażce potrafił wrócić na szczyt (jak np Lennox Lewis) a mięciutka faja Floyd nie podjął rękawicy gdy Pacman był w swoim prime gdy stanowił równorządne zagrożenie.
Autor: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 11:55:06
Ale co wy z tym bilansem? To tylko liczby. Wawrzyk, Kołodziej i Jonak też mają dobry bilans i co z tego? Oczywiście nie porównuje ich do Mayweathera, ale bilans to nie wszystko jak się walczy z takimi jak Berto.
Autor: hayabooza
Data: 13-09-2015 11:59:51
nawet nie zartujcie robaczcie kogo na rozkladzie ma marciano a kogo mayweather. Mozecie se jeczec ze nie chcial w ringu zostawiac tyle zdrowia co te wasze wszystkie kozaki ktore teraz ledwo mowia, ale fakty sa takie ze jego rozklad i bilans przy tym demoluja kazdego w historii
Autor: un4given
Data: 13-09-2015 11:59:53
Janku drogi przecież Floyd nie walczył całą kariere z takim jak Berto. Gość ma multum mistrzów na rozkładzie, multum świetnych zawodników, wielu obecnych i przyszłych członków HoF, walczył w 5 kategoriach wagowych. Marciano walczył z prawie samymi kelnerami :( Dla mnie sprawa jest jasna.
Autor: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 12:01:01
Autor komentarza: PanJanekTygrys Data: 13-09-2015 11:39:17 Mayweather miał dobieranych rywali, przegrał nie raz,ale sędziowie wydrukowali Raz przegrał napewno (walka z Castillo) a czy podobne plamy na swoim rekordzie ma Rocky ? Tego nie wiem bo nie sledzilem całej kariery.
Autor: Krusher
Data: 13-09-2015 12:01:21
Pamiętajmy o jednym, Marciano nie boksowałby dzisiaj w wadze cieżkiej ;) Myśle, że z taką kondycją i ciosem miałby szanse na pas nawet w XXI wieku. Bilans Floyda bez porównania lepszy.
Autor: un4given
Data: 13-09-2015 12:02:33
Poza tym nawet Berto to jest bardzo dobry zawodnik a nie żaden ogórek bo z takimi to włoski ogier walczył prawie całą kariere...
Autor: Krusher
Data: 13-09-2015 12:03:23
Oczywiście, że bilans jest ważny. Floyd pokazał, że w końcu wielki bokser nie musi kiedyś przegrać, że można odejść niepokonanym o czym praktycznie boks zapomniał. Pokonał kilkunastu MŚ, walczył z wielkimi zawodnikami, większość walk wygrał przekonująco, jest TBE.
Autor: wojt
Data: 13-09-2015 12:05:51
tak sie zastanawiam czemu walki gattiego tkwią mi w pamięci choć wybitny nigdy nie był a takiego genialnego maywethera jakoś nie bardzo hmmm...
Autor: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 12:09:39
Krusher Szczególnie przekonująco wygrał z Oritsem bo zdołał go znokautować. Tyle tylko że ten miał opuszczone ręce i przepraszał Mayweathera za faul.
Autor: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 12:10:14
Autor komentarza: wojt Data: 13-09-2015 12:05:51 tak sie zastanawiam czemu walki gattiego tkwią mi w pamięci choć wybitny nigdy nie był a takiego genialnego maywethera jakoś nie bardzo hmmm... Ja tu widzę taką "podprogową", marketingowa presję : "Niepokonany, więc trzeba go oglądać, nawet jak mnie tak naprawdę nudzi, no ale wstyd przecież to powiedzieć na głos bo niepokonany i ma dużo piniendzy, no i z USA". ;-)
Autor: Versalce
Data: 13-09-2015 12:10:52
"Papier przyjmie wszystko", więc rozmowa o bilansach i porównywanie ich pozbawione jest jakiegokolwiek sensu.
Autor: andrewsky
Data: 13-09-2015 12:11:33
Bilans obu zawodnikow i ich kariery sa nieporownywalbe.Tych piesciarzy dzieli po prostu wszystko Ale gdyby doszlo do walki to wygralby Marciano.Wiec ogolnie byl lepszy niz Floyd:)
Autor: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 12:20:58
Autor komentarza: PanJanekTygrys Data: 13-09-2015 12:09:39 Szczególnie przekonująco wygrał z Oritsem bo zdołał go znokautować. Tyle tylko że ten miał opuszczone ręce i przepraszał Mayweathera za faul. Własnie ostatnio po forach krążył taki żarcik : "Co robi sfrustrowany TBE gdy nie może znokautować rywala w normalnych okolicznościach ?" Odp : https://www.youtube.com/watch?v=ieJPRhlkVh4
Autor: Lukasz1991
Data: 13-09-2015 12:24:33
Nie uważam Floyda za TBE ale rekord ma znacznie lepszy niż Marciano którego uważam zdecydowanie za bardzo przereklamowanego. Trafił na bardzo słaby okres, to nawet nie TOP 10 wagi ciężkiej w jej historii.
Autor: Yeahsure
Data: 13-09-2015 12:26:45
Pierwszy post do wyroznienia !!! Rolins "Papier przyjmie wszystko" podobnie jak twoja klawiatura . "rozmowa o bilansach i porównywanie ich pozbawione jest jakiegokolwiek sensu" .Jednym zdaniem pozbawiles chleba caly dzial sportowy ot tak ;) masz te moc.Z braterskim pozdrowieniem.
Autor: un4given
Data: 13-09-2015 12:27:49
Autor komentarza: Yeahsure Data: 13-09-2015 12:26:45 Pierwszy post do wyroznienia !!! Rolins "Papier przyjmie wszystko" podobnie jak twoja klawiatura . "rozmowa o bilansach i porównywanie ich pozbawione jest jakiegokolwiek sensu" .Jednym zdaniem pozbawiles chleba caly dzial sportowy ot tak ;) masz te moc.Z braterskim pozdrowieniem. +1 xD
Autor: PanJanekTygrys
Data: 13-09-2015 12:43:21
KapralWiaderny To "KO" na Oritzie to bylo kurestwo. Najgorsza pyta tak postepuje. Zero jakichkolwiek zasad i honoru. Moze Mayweather obawial sie ze nie wygra w uczciwej walce.
Autor: Barkley00
Data: 13-09-2015 12:45:56
Julio Cesar Chevez 87-0 rok 1993. Tyle właśnie znaczy bilans 49-0 NIC
Autor: Barkley00
Data: 13-09-2015 12:47:56
Autor komentarza: PanJanekTygrysData: 13-09-2015 12:43:21 To "KO" na Oritzie to bylo kurestwo. Najgorsza pyta tak postepuje. Zero jakichkolwiek zasad i honoru. Moze Mayweather obawial sie ze nie wygra w uczciwej walce. * * Żałosne pier**lenie Janusza boksu. Ortiz zagrał brudno, Floyd odwdzięczył się tym samym. Poza tym, pomijając zasadę "protect yourself at all times", w boksie zawodnicy przepraszając się stukając jabem z DYSTANSU. ortiz podchodząc sam szukał kłopotów. Dostał to na co zasłużył
Autor: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 12:51:37
Autor komentarza: Barkley00 Data: 13-09-2015 12:47:56 Autor komentarza: PanJanekTygrysData: 13-09-2015 12:43:21 To "KO" na Oritzie to bylo kurestwo. Najgorsza pyta tak postepuje. Zero jakichkolwiek zasad i honoru. Moze Mayweather obawial sie ze nie wygra w uczciwej walce. * * Żałosne pier**lenie Janusza boksu. Ortiz zagrał brudno, Floyd odwdzięczył się tym samym. Poza tym, pomijając zasadę "protect yourself at all times", w boksie zawodnicy przepraszając się stukając jabem z DYSTANSU. ortiz podchodząc sam szukał kłopotów. Dostał to na co zasłużył Publiczność w hali chyba jednak była innego zdania wygwizdując koksiarza.
Autor: Barkley00
Data: 13-09-2015 12:53:23
Publiczność w hali chyba jednak była innego zdania wygwizdując koksiarza. * Cóż ja też bym gwizdał skoro zapłaciłem dużą kasę za bilety, ale bardziej niż Floyda winił bym Ortiza. cała sytuacja była kuriozalna, ale winienie za nią całkowicie Floyda to jawne hejterstwo.
Autor: Yeahsure
Data: 13-09-2015 12:57:14
Sir Charles szkoda nerwow i cennego czasu sprawa oczywista .Btw "rozwiazanie" sytuacji z Ortiz tylko potwierdza genialnosc adaptacyjna Floyd Mayweather.
Autor: KapralWiaderny
Data: 13-09-2015 12:58:52
Autor komentarza: Barkley00 Data: 13-09-2015 12:53:23 Publiczność w hali chyba jednak była innego zdania wygwizdując koksiarza. Cóż ja też bym gwizdał skoro zapłaciłem dużą kasę za bilety, ale bardziej niż Floyda winił bym Ortiza. cała sytuacja była kuriozalna, ale winienie za nią całkowicie Floyda to jawne hejterstwo. Sugerujesz że cegiełkę do skompromitowanego Floyda dołożył też sędzia ? Cóż...sędziowie "dziwnym" trafem zawsze mu sprzyjali ;-)
Autor: Barkley00
Data: 13-09-2015 13:01:08
Tak, sprzyjali mu to jest fakt:) Nie jestem ślepym fanboyem Floyda i to widzę. Ale jak czytam takie brednie co wypisuje pajac janektygrys to robi mi się słabo. Zasrany, zakompleksiony hejter i nic więcej. Cortez nie zapanował nad sytuacją w ringu, co zrobic. Winę ponosi cała trójka.
Autor: andrewsky
Data: 13-09-2015 13:01:59
Maywether zadajac cios zawodnikowi,który wyciągnął do niego rękę w przepraszajacym geście zachował się jak tani cwaniaczek. A ze,przy tym Floyd nie złamał reguł boksu,dla mnie nie ma znaczenia
Autor: Barkley00
Data: 13-09-2015 13:02:45
Autor komentarza: YeahsureData: 13-09-2015 12:57:14 Sir Charles szkoda nerwow i cennego czasu sprawa oczywista .Btw "rozwiazanie" sytuacji z Ortiz tylko potwierdza genialnosc adaptacyjna Floyd Mayweather. * * Faktycznie troche mnie poniosło. Po prostu nie mogę zniesc takich śmieci jak panjanektygrys... Można kogoś nie lubic, ale żeby hejtowac w kilku kolejnych tematach to lekka przesada.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 13:06:42
Bilans Floyda jest zdecydowanie lepszy od Marciano, tu nie ma nawet czego porównywać. Rocky miał akurat jeden z najsłabszych resume z niekwestionowanych, najlepszych mistrzów świata. Najlepszy bilans to miał Ali i Louis.
Autor: andrewsky
Data: 13-09-2015 14:07:53
Dla 90% nazwisk w rekordzie Joe Louisa nic nie mówi Ali dokonał rzeczy wielkich pokonując i to przed czasem Listona i Foremana.Zwyciestwa nad Frazierem też mają duza wymowę Świetny resume ma Holyfield.Bowe,Tyson,Foreman,Holmes,remis z Lewisem Sam Lewis też ma bardzo dobry rekord Marciano tez nie ma sie czego wstydzic.Joe Louis,Archie Moore,Jersey Joe Walcot czy Ezzard Charles to legendy boksu
Autor: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 14:38:52
@andrewsky Twój cytat:"Dla 90% nazwisk w rekordzie Joe Louisa nic nie mówi..." Na pierwszy rzut oka nic nie mówi , ale Louis pokonał min.: 1.Jim Braddock - Członek galerii sław Hall of Fame 2.Primi Carnera - Członek galerii sław Hall of Fame 3.Max Baer - .....Członek galerii sław Hall of Fame 4.Max Schmelling - Członek galerii sław Hall of Fame 5.Billy Conn -.....Członek galerii sław Hall of Fame 6.Jimmy Bivins.....Członek galerii sław Hall of Fame 7.John Henry Lewis..Członek galerii sław Hall of Fame 8.Jack Sharkey.....Członek galerii sław Hall of Fame 9.Lou Nova - ......Członek galerii sław Hall of Fame 10.Jersey Joe Walcott-Członek galerii sław Hall of Fame Ali to już w ogóle ograł takich "byków", że nie ma nawet o czym mówić i to niepokonanych w ich PRIME. Ali ma najlepsze "łupy" w wadze ciężkiej bez dwóch zdań.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 14:41:18
@andrewsky Twój cytat:"Świetny resume ma Holyfield.Bowe,Tyson,Foreman,Holmes,remis z Lewisem" # # Holmes nie walczył z Lewisem, tylko Ray Mercer i tam faktycznie werdykt mógł pójść w obie strony.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 14:41:59
@Primo Carnera miało być...
Autor: kuba2
Data: 13-09-2015 14:51:59
Co to za temat zeby porownywac tych dwoch kompletnie roznych bokserow, walczacych w zupelnie innych czasach, wyznajacych zupelnie inna filozofie boksu i o skrajnie roznych umiejetnosciach? co ma wspolnego Marciano z Mayweatherem?
Autor: andrewsky
Data: 13-09-2015 14:52:40
LennoxLewisLion Nie widzialem zadnej walki Billego Conna,bivinsa,Joe Henry Lewisa,Lou Novy. Widzialem jakies urywki walk Braddocka,Baera,Carnery i to w zlej jakosci Naprawde trudno mi powiedziec jakiej klasy byli to zawodnicy. Joe Louis jest dla mnie postacia ksiazkowo-filmowa Niczego mu nie chce odbierac.Wielokrotnie bronil pasa mistrzowskiego i bardzo dlugo pozostawal niepokonany co swiadczy ze umial walczyc Ale jest zbyt malo materialow filmowych,zebym mogl sobie wyrobic na jego temat zdanie jak naprawde byl dobry
Autor: andrewsky
Data: 13-09-2015 14:55:50
LennoxLewisLion Moj cytat:Swietny resume ma Holyfield.Bowe,Tyson,Foreman,Holmes,remis z Lewisem W ktorym momencie tego zdania pisze ze Lewis walczyl z Holmesem? I co z tym wszystkim ma wspolnego Mercer...
Autor: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 14:57:58
@andrewsky Twój cytat:"Świetny resume ma Holyfield.Bowe,Tyson,Foreman,Holmes,remis z Lewisem Sam Lewis też ma bardzo dobry rekord # # # Szczerze mówiąc to Bowe nie za bardzo dobre ma resume, ale to tylko moja opinia. Z tych co wymieniłeś to Bowe najsłabszy, zdecydowanie lepszych rywali miał, np. Charles. # @andrewsky Twój cytat:"Marciano tez nie ma sie czego wstydzic.Joe Louis,Archie Moore,Jersey Joe Walcot czy Ezzard Charles to legendy boksu" # # Louis wtedy był dziadkiem, mocno PAST. Moore - OK Walcott - PAST PRIME Charles - był już jednak PAST PRIME, chociaż to była klasa sama w sobie. To już LaStarza był lepszym "łupem" od Charlesa. LaStarza był w PRIME i miał w 1 walce 23 i 26 lat w drugiej.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 14:59:28
@andrewsky No tu ,Twój cytat:"Holmes,remis z Lewisem".
Autor: andrewsky
Data: 13-09-2015 15:04:32
LennixLewisLion Napisalem ze Holyfield ma swietny resume i po kropce wyliczam najwybitniejszych zawodnikow z ktorymi walczyl.Przegrywal badz wygrywal Czyli Bowe,Tysona,Foreman Holmesa i remis z Lewisem Mam nadzieje ze juz wszystko jasne
Autor: LennoxLewisLion
Data: 13-09-2015 15:06:10
@andrewsky Aaaaaaaa to przepraszam, źle Cię zrozumiałem. :-)
Autor: andrewsky
Data: 13-09-2015 15:09:07
LennoxLewis Lion Przeciez ja nie pisze ze Rocky walczyl z prime Louisem,czy Walcottem,tylko ze podobnie jak Charles czy Mooore sa legendami boksu.Co tez ma znaczenie.Piesciarze nawet duzo lepsi niz Rocky jak np.Wladimir Kliczko nie pokonali zadnej legendy boksu
Autor: KECZAP
Data: 13-09-2015 15:49:37
Floyd to taki drugi Sven Ottke tzw. pykacz pospolity.Gdzie Wy go ku.wa porównujecie do kilera Marciano, który był wojownikiem z krwi i kości.Floyd to obok Johna Ruiza jeden z najbardziej nudnych mistrzów w historii boksu.Oglądając jego walki czuję się jakbym siedział na rybach.Połowa zawodników, których pokonał to emeryci lub rozbici zawodnicy skrupulatnie dobierani w odpowiednim czasie, oczywiście z kilkoma wyjątkami.
Autor: Champion20
Data: 13-09-2015 16:27:36
PANOWIE! O CZYM MY TU MÓWIMY! JEDNA Z WALK NP. ALI-FREIZER ZNACZY WIĘCEJ NIŻ 10 NUDNYCH OBRON FLOYDA RAZEM WZIĘTYCH. WIĘC PUKNIJCIE SIĘ CZOŁA KTO MA LEPSZE REKORDY
Autor: boxxx
Data: 13-09-2015 17:06:28
Mejłeter umie się wypromować jako niby najlepszy P4P to trza mu przyznać
Autor: Yaco
Data: 13-09-2015 17:23:33
Cóż, rzeczywiście warto spojrzeć kogo Mayweather Jr pokonał. Otóż wszystkich najlepszych. Pokonał w fenomenalnym wręcz stylu Corralesa, pokonał dwukronie Castilo, Gattiego, Judaha, de la Hoyę, Hattona, Cotto, Mosleya, Ortiza, Guerrero, ośmieszył wręcz Marqueza i Alvareza. Wygrał też z Pacquaio. Pokonywał liderów rankingu p4p. W wieku 38 lat imponuje niezywkłą szybkością i refleskem. Czytając powyższe opinie mogę tylko powiedzieć, że widzę, że nie dziś pewnie też nie za rok ani nie za dwa. Być może za 5 10 czy 20 lat po prostu przyznacie Floyd rzeczywiście należy do najlepszych, a kto wie czy rzeczywiście nie jest TBE. Zawsze będę pamiętał słowa Floyda, który powiedział, że po zakończeniu kariery najbardziej brakować mu będzie hejterów. Pozdrawiam czytelników :)
Autor: bodescu
Data: 13-09-2015 17:24:14
@ keczap Porównywanie FMJr do baloniarza Ottke od razu dyskwalifikuje Ciebie jako wiarygodnego dyskutanta. Można nie lubić stylu Floyda, można mieć jakieś tam zastrzeżenia, ale taki kretynizm od razu śmierdzi hejterstwem i to najniższego poziomu. Cóż, pozostaje Ci dusić się w swojej gryzocie i nienawiści do Floyda, ale jego bilansu, osiągnięć i stanu konta to nie zmieni. @ champion20 Puknięcie się w czoło polecam przede wszystkim właśnie Tobie, bo nie wiem co ma walka Ali-Frazier wspólnego z tematem pt. porównanie bilansów Marciano i Mayweathera Jr.
Autor: bodescu
Data: 13-09-2015 17:28:06
Ali rzeczywiście ma kosmiczny bilans, jedyny minus jego wspaniałej kariery jest taki, że od wielu lat (niestety) jest wrakiem i za swoją chwałę i sławę zapłacił mega wysoką cenę. Tymczasem Floud w czasie kariery zebrał łącznie groźnych ciosów tyle, co większość wielkich bokserów w jednej ringowej wojnie. Czy opinia internetowych klikaczy znaczy więcej i jest cenniejsza niż 30-40 lat życia w zdrowiu , w pełni świadomości i na więcej niż godnym poziomie? Odpowiedzcie sobie sami.
Autor: Versalce
Data: 13-09-2015 22:52:31
@bodescu Podobno choroba Parkinson u Alego nie wynika z boksu. Mówię "podobno", bo oczywiście nigdy pewności mieć nie można.
Autor: Versalce
Data: 13-09-2015 22:52:54
choroba Parkinsona
Autor: Maniek1986
Data: 13-09-2015 23:20:42
i ali sadzil ze jest najlepszy mimo ze zdarzaly mu sie gorsze walki, tyson kliczko fmj nawet ta nimota pacman tak o sobie sadzi tylko malo kto wyraza to w ten sposob powodujac takie wkurwienie u was i kontrowersje a co za tym idzie napychanie konta zielonymi co do parkinsona, oczywiscie ze boks ma na to ogromny wplyw bo jest to schorzenie neurologincze, wiadomo ze sam boks tego nie powoduje ale dostawanie w glowe nie powoduje raczej uzdatnienia ukladu nerowego. Ali mimo ze zawsze mowil jaki to jest szybki i ze nie da sie go trafic swoje zbieral to sie odlozylo i sume wszystkich ciosow widzimy teraz. Pac podobno tez ma zaczatki. Tak wlasnie jest wy chcecie wojen, bokserzy daja sie lac po łubie i w najlepszym wypadku od was zostaje tylko pamiec o takim biednych schorowanym czlowieku. Dlatego nie dziwi mnie postawa Kliczkow czy FMJ
Autor: holy
Data: 14-09-2015 08:36:31
Takie porównania nie mają sensu. To nie ten limit; jeśli jednak na tę sprawę tak patrzeć, rekord Marciana był kilka razy bity.