MAYWEATHER-BERTO. TYPY BUKMACHERÓW, CENA PPV, ALL ACCESS

Dodano: 5 sierpnia 2015 10:26
MAYWEATHER-BERTO. TYPY BUKMACHERÓW, CENA PPV, ALL ACCESS
Redakcja, boxingscene.com
Mark Robinson/Matchroom Boxing

Współpracownicy Floyda Mayweathera Jr (48-0, 26 KO) robią wszystko, aby przekonać opinię publiczną, że Andre Berto (30-3, 23 KO), potwierdzony już jako wrześniowy rywal najlepszego pięściarza świata, jest dla niego godną konkurencją.

Wielu obserwatorów początkowo traktowało jako żart zapowiedzi Mayweathera, który od kilku tygodni nalegał, że zmierzy się z wypalonym i nieco już zapomnianym po trzech porażkach w ostatnich sześciu walkach byłym mistrzem kategorii półśredniej. Teraz wiemy, że 38-latek mówił całkowicie poważnie i 12 września rzeczywiście skrzyżuje rękawice z młodszym rodakiem. Jego sztab przystąpił więc do prób uzasadnienia tego wyboru.

- Mamy przyjemność dać kibicom tę świetną walkę, a do tego niesamowity, pełen akcji undercard. Andre Berto to silny pięściarz, który stanowi prawdziwe zagrożenie dla Floyda. Mayweather będzie musiał użyć wszystkich swoich umiejętności, aby spowolnić rywala - stwierdził dyrektor generalny Mayweather Promotions, Leonard Ellerbe.

Walki broni też oczywiście Stephen Espinoza, szef sportu w stacji Showtime, która w 2013 roku związała się z Mayweatherem kontraktem na sześć walk. Ta z Berto będzie ostatnią w ramach potężnej, liczonej w setkach milionów dolarów umowy. - Floyd nigdy nie unikał starć z najlepszymi pięściarzami. Andre Berto to rywal, który zawsze podejmuje walkę i zawsze zapewnia emocje. Jego siła i atletyzm czynią go zagrożeniem dla każdego boksera i spodziewamy się, że przeciwko Floydowi będzie tak agresywny, jak jeszcze nigdy dotąd nie był - powiedział.

Wielkie show w ringu zapowiadają też sami pięściarze. - Nie interesują mnie to, co nie udało się jego 48 poprzednim rywalom. Ktoś 12 września zostanie znokautowany i nie będę to ja - mówi Berto, podczas gdy Floyd przekonuje: - Berto jest młody, silny i głodny tego, aby pokonać najlepszego. Próbowało już czterdziestu ośmiu, teraz wygram po raz czterdziesty dziewiąty.

Bukmacherzy tymczasem nie spodziewają się w pojedynku, który odbędzie się w MGM Grand w Las Vegas, żadnych emocji. Mayweather jest olbrzymim faworytem, w przypadku niektórych fim nawet 100:1. Inne, bardziej pobłażliwe dla Berto firmy wskazują starszego z Amerykanów "tylko" w stosunku 40:1.

Pojedynek Mayweather-Berto będzie kosztować w systemie PPV $64,95 za regularną transmisję i $74,95 za HD. Wcześniej telewizja Showtime tradycyjnie wyemituje program "All Access", pokazujący życie i przygotowania obu bokserów do walki. Premiera 28 sierpnia.

Więcej informacji: Floyd Mayweather Jr
Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: MadButcher
Data: 05-08-2015 10:36:52
Berto to straszny prymityw. Taki jeździec bez głowy, z tym, że też i bez nóg (bardzo słaba praca nóg). Dużo słabsza wersja Ortiza. Na nokaut raczej szans nie ma, bo Berto jest twardy, a Mayweather ma piąstuszki. Poza tym będzie się bał cokolwiek zaryzykować, podejść. Walka będzie jednostronnym, brzydkim widowiskiem. Mówiąc wprost, to wstyd i żenada. I nie podpierałbym się tym, że Mayweather jest już stary, że miał trudne walki i takie tam bzdety. Spotkanie z Pacquiao pokazało, że atutów swoich nie stracił (dalej jest szybki, sprytny, elastyczny), po prostu nie ma już bezpiecznych rywali...
Autor: rocky86
Data: 05-08-2015 10:39:46
100:1. Floyd powinien jakos posrednio postawic z 20mln i przegrac, wtedy bylby prawdziwym Money ;-) swoja droga zestawienie do dupy, ciekawe ile laczy sprzedadza, ale raczej sukcesow im nie wroze.
Autor: Woolite
Data: 05-08-2015 10:42:23
No to, ku***, dali Show, po ch**u! Szkoda, że to się nie rozgrywa w naszym kraju i nie mamy żadnego na to wpływu. W przeciwnym razie chociażby część społeczności bokser.org mogłaby nawoływać do bojkotu tego shitu.
Autor: poszukiwacz
Data: 05-08-2015 10:48:58
Oby była to pierwsza porażka Mayweathera pod względem finansowym. Wszyscy wiemy, że Floyd osiągnął już tyle, że nic nie musi udowadniać, ale jego słowa, że jest najlepszym zawodnikiem wszech czasów zobowiązuje go do doboru najlepszych przeciwników, nawet pod koniec kariery i bez wytchnienia. Sam sobie narzucił takie zobowiązanie wychwalając swoją osobę. W tym kontekście starzy mistrzowie mają rację krytykując go.
Autor: tommypnn
Data: 05-08-2015 11:11:02
Jaki bojkot? Nie rozumiem ludzi którzy są zdziwieni tym wyborem. Floyd wyraźnie zapowiedział, że skoro nie pasuje ludziom w jaki (wg. mnie perfekcyjny) sposób wygrywa z rywalami z najwyższej półki, to teraz zachowa się jak większość mistrzów, a mianowicie wybierze sobie przeciwnika takiego który pozwoli mu zarobić, a nie stworzy żadnego realnego zagrożenia. Kochacie jakiegoś Wildera czy innych tego typu, a oni przecież walczą z ogórkami. Raz na jakiś czas biorą poważną walkę i wszyscy są happy.
Autor: tommypnn
Data: 05-08-2015 11:13:05
I jeżeli dobrze pamiętam to dodał, że wszyscy za nim zatęsknimy. I zatęsknimy bardzo szybko.
Autor: gonavy
Data: 05-08-2015 11:15:03
Towarzysze, Prosiłem już wcześniej, ale nie doczekałem się pomocy. Powtórzę: Od dłuższego już czasu poszukuję kolegi, który uzależniał siłę ciosu od obwodu przedramienia lub nadgarstka. Ta genialna metoda pozwoli nam w przyszłości przewidywać wyniki pojedynków. Weszliśmy z towarzyszami w posiadanie tych danych. Dzięki zaawansowanej technice sowieckiej znamy obwody wszystkich pięściarzy. Pomożecie? Można zarobić dużo rubli. Berto ma większe przedramię od FMJ.
Autor: andrewsky
Data: 05-08-2015 11:17:25
Dziwne ze w ogóle buki przyjmują zakłady na zwycięsywo tego Berto Chyba się skuszę i postawię skromne tysiąc złotych
Autor: MILANorg
Data: 05-08-2015 11:17:47
a postawie z 1000 na teg Berto w koncu kiedys copa miał nick na czesc Berto wiec moze teraz ten jego wielkipotencjał eksploduje :)
Autor: gonavy
Data: 05-08-2015 11:23:00
Towarzysze poczekajcie, aż nasi genialni naukowcy to przeliczą. Nie znaju jeszcze, czy przedramię Berto pozwoli na wygraną. Może się okazać za małe, dlatego poszukuję Waszego geniusza.
Autor: ttrroonnkk
Data: 05-08-2015 11:35:43
Dobry wybor, mimo ze zagrozenia nie ma to w rozpiske przeciwnikow Floyda dojdzie kolejny byl mistrz swiata.
Autor: grizzly
Data: 05-08-2015 11:54:59
@gonavy nie trolluj, nie jestes ani smieszny ani blyskotliwy To co piszesz to takie prymitywne zarty, ze przestan sie kompromitowac Ja oczywiscie 1000 na Berto nie postawie, bo nie jestem jeleniem, lepiej obstawic walke Fury- Kliczko. Tutaj naprawde moze sie to okazac żyłą zlota, bo bukmacherzy sie osmieszaja ze swoimi typami, dajac 1,2 na Kliczko Z pewnoscia postawie tutaj jakies 500 zł na Fury'ego
Autor: gonavy
Data: 05-08-2015 12:05:15
@Grizzly Jak to u Was mówią: uderz w stół, a idiota się sam znajdzie. Czy jakoś tam. Nie znaju. Ale dlaczego taki inteligentny miedwied? Toże nie znaju.
Autor: tolek78
Data: 05-08-2015 12:07:04
Rafałku odpowiesz w końcu dlaczego jesteś takim kłamcą?Wypierałeś się że ty to nie ty wytłumaczysz nam swoje zachowanie.Jak ty możesz kogoś wyzywać od trolli jak sam jesteś największym na tym portalu i w dodatku kłamiącym
Autor: gonavy
Data: 05-08-2015 12:25:06
Oj nie nada kłamać. U nas w Kałmucji nikt nigdy nie kłamie. Fury nie pokona Wołodii. I Wilder toże niet. On nasz produkt.
Autor: grizzly
Data: 05-08-2015 13:00:51
"Autor komentarza: gonavyData: 05-08-2015 12:05:15 @Grizzly Jak to u Was mówią: uderz w stół, a idiota się sam znajdzie. Czy jakoś tam. Nie znaju." Prymitywie- w tym momencie jestes zgloszony do bana za tego 'idiotę' Pozdrawiam
Autor: grizzly
Data: 05-08-2015 13:05:24
"Autor komentarza: tolek78Data: 05-08-2015 12:07:04 Rafałku odpowiesz w końcu dlaczego jesteś takim kłamcą?Wypierałeś się że ty to nie ty wytłumaczysz nam swoje zachowanie.Jak ty możesz kogoś wyzywać od trolli jak sam jesteś największym na tym portalu i w dodatku kłamiącym" Lol... @TOLEK w ktorym momencie ja jestem trollem? Czy troll tak czesto poprawnie czytalby walki i trafial ze swoimi typami??
Autor: gonavy
Data: 05-08-2015 13:12:05
@grizzly Och te przysłowia. Nie nerwuj się. Nie znam tak dobrze polskiego, jak inni emigranci. Ja prawnuk Polaków zesłanych do Kazachstanu. Po Twojej reakcji wnoszę, że to Ty jesteś poszukiwanym przeze mnie geniuszem. Chętnie poznałbym więcej szczegółów, np. w którym dokładnie miejscu mierzysz przedramię, czy ręka jest wtedy zgięta, czy wyprostowana, co jeśli prawa jest większa, a lewa mniejsza, czy owłosienie może mieć wpływ na pomiar, a pośrednio na siłę ciosu. Czy myślałeś może o wpływie obwodu łydki albo kostki na długość kroków itp. Budźcie dobry Pan Grizzly i podzielcie się wiedzą z towarzyszami zza wschodniej granicy.
Autor: gonavy
Data: 05-08-2015 13:14:13
A i skażitie kto to jest towarzysz "ban", któremu mnie poleciliście. Jakiś Wasz zaprzyjaźniony naukowiec?
Autor: LennoxLewisLion
Data: 05-08-2015 13:15:18
Cytat:"Nie interesują mnie to, co nie udało się jego 48 poprzednim rywalom." Cytat:"Próbowało już czterdziestu ośmiu..." # # # Nie czterdziestu ośmiu, tylko czterdziestu sześciu, jeżeli o ścisłość chodzi...;-)
Autor: LennoxLewisLion
Data: 05-08-2015 13:20:05
@ttrroonnkk Twój cytat:"...w rozpiske przeciwnikow Floyda dojdzie kolejny byl mistrz swiata" # # # Kolejny, już 22 mistrz świata. Floyd pobił największą ilość mistrzów świata(byłych/obecnych) - 21. Drugie miejsce zajmuje Roy Jones Jr. - 19 pobitych mistrzów. Trzecie Oscar De La Hoya - 18-stu.
Autor: gonavy
Data: 05-08-2015 13:44:34
Swoją drogą ciekawe, dlaczego grizzly w jednym zdaniu raz używa polskich liter, a raz nie. "Tutaj naprawde moze sie to okazac żyłą zlota, bo bukmacherzy sie osmieszaja ze swoimi typami, dajac 1,2 na Kliczko" Ach te nowoczesne klawiatury, kto to pojmie.
Autor: kapitanbomba
Data: 05-08-2015 14:05:24
grizzly Data: 05-08-2015 13:05:24 "Autor komentarza: tolek78Data: 05-08-2015 12:07:04 Rafałku odpowiesz w końcu dlaczego jesteś takim kłamcą?Wypierałeś się że ty to nie ty wytłumaczysz nam swoje zachowanie.Jak ty możesz kogoś wyzywać od trolli jak sam jesteś największym na tym portalu i w dodatku kłamiącym" Lol... @TOLEK w ktorym momencie ja jestem trollem? Czy troll tak czesto poprawnie czytalby walki i trafial ze swoimi typami?? Stary a gdzie ty trafiasz z tymi swoimi typami??? Ej chyba wiem... Bierz masło jak z nimi idziesz.
Autor: kapitanbomba
Data: 05-08-2015 14:06:52
LennoxLewisLion Data: 05-08-2015 13:20:05 @ttrroonnkk Twój cytat:"...w rozpiske przeciwnikow Floyda dojdzie kolejny byl mistrz swiata" # # # Kolejny, już 22 mistrz świata. Floyd pobił największą ilość mistrzów świata(byłych/obecnych) - 21. Drugie miejsce zajmuje Roy Jones Jr. - 19 pobitych mistrzów. Trzecie Oscar De La Hoya - 18-stu. Berto sam się nie podda nie odbieraj mu nikłych szans. Może Haymon postawi miliom na wygraną Berto i każe się FMJ podłożyć? Toć Floyd ponoć mawia że dla nie kasa ważna nie walki.
Autor: clyde22
Data: 05-08-2015 14:57:31
LLL Chavez pokonal trzydziestu sześciu byłych i obecnych mistrzów świata. Inni wielcy przed nim nie pokonali tylu, bo nie było kilku „mistrzów świata” w jednej wadze i tylu wag co teraz. Poza tym ważne jest też na jakim etapie karier byli ci pokonani mistrzowie. Same cyfry potrafią kłamać. Berto nie jest dzisiaj nawet w dziesiątce półśredniej.
Autor: clyde22
Data: 05-08-2015 14:59:18
Chavez zmierzyl sie z trzydziestoma szescioma mistrzami lol.
Autor: MadButcher
Data: 05-08-2015 15:09:04
Berto od zawsze był pompowanym balonem. Kwestią czasu było, aż ktoś sprowadzi go na ziemię i pokaże miejsce w szeregu. Do walki o pas WBC przystąpił z anonimowym, średnim co najwyżej Miguelem Angelem Rodriguezem, O pas IBF walczył z Janem Zaveckiemn (posiadaczem pasa) i wygrał po bardzo kontrowersyjnej decyzji. Berto uderzał tam dwukrotnie głową, czego sędzia raczył nie widzieć. Te uderzenia głową spowodowały kontuzję oka i lekarz uznał Zavecka za niezdolnego do walki. Walka była dość wyrównana, a przed przerwaniem to Zaveck częściej dochodził do głosu.
Autor: Woolite
Data: 05-08-2015 15:11:01
Autor komentarza: tommypnn: "I jeżeli dobrze pamiętam to dodał, że wszyscy za nim zatęsknimy. I zatęsknimy bardzo szybko." * Żeby zatęsknić za Mayweatherem trzeba być albo czarnym, albo ślepym.
Autor: un4given
Data: 05-08-2015 15:12:30
clyde Jak to policzyłeś ? ;p Na boxrecu w zakładace biography Chaveza jest notka: "Has a record of 18-4-2 (10 KOs) against former world titlists." Czyli Chavez pokonał 18 byłych mistrzów a ogólnie mierzył się z dwudziestoma czterema. No i trzeba dodać że oni licza podwójnie to samo nazwisko (match i rematch z tym samym mistrzem).
Autor: Woolite
Data: 05-08-2015 15:12:57
@gonavy = zakaz karmienia trolla.
Autor: Woolite
Data: 05-08-2015 15:22:48
Statystyka, kto więcej mistrzów pokonał też jest gówno warta. Bo jak obiektywnie zmierzyć wartość mistrza świata, gdy kiedyś była jedna organizacja, potem dwie i mistrz zawsze musiał podejmować pretendenta nr 1. A dzisiaj jest 4 mistrzów i do tego prostytutka WBA dorzuca 2-óch wicemistrzów. Mistrzów jak psów, do tego dobierają sobie rywali jak chcą, co druga walka z ogórem, pauzowanie na kontuzji po 1,5 roku, i w co 3 walce wał sędziowski. Dlatego kiedyś pokonanie mistrza było czymś, dzisiaj już niekoniecznie jest to ten sam wyczyn. Boks sięga dna i od dłuższego czasu jedzie już tylko na rozgłosie Mayweathera, Pacquiao i W. Klitschki, o całej reszcie przeciętny fan sporu nie słyszał.
Autor: gonavy
Data: 05-08-2015 15:28:28
@Woolite Ja dodałbym jeszcze: pokonanie mistrza trzech kategorii = pokonanie trzech mistrzów.
Autor: gonavy
Data: 05-08-2015 15:29:34
Albo pokonanie mistrza dwóch kategorii w dwóch organizacjach = pokonanie czterech mistrzów.
Autor: clyde22
Data: 05-08-2015 15:31:42
Przed niedawnym wywiadem z Chavezem anonsowano go jako tego, który pokonał 36 zawodników, którzy byli ex, aktualnymi albo sięgnęli po pas już po walce z nim. Może to podpompowana statystyka, ale rzecz w tym, że liczy się aktualna dyspozycja przeciwnika, a to że kiedyś posiadał pas ma znaczenie drugorzędne. I tak pokonanie obecnego Berto to nie będzie powód do chwały, kiedy dostępni są Khan, Thurman, Brook i Porter. Owszem w statystyce 22 pokonany mistrz wygląda dobrze, ale to tylko cyfry. Taki Khan w wieku 28 lat ma na koncie zdaje się już 9 mistrzów a jednak jest niegodny wedle niektórych walki z Floydem.
Autor: un4given
Data: 05-08-2015 15:34:58
clyde Może chodziło o to ile walk stoczył o tytuł i tutaj by się mniej więcej zgadzało bo jego rekord w walkach o tytuł to 31-4-2 (21 KOs). Ale z aż tyloma mistrzami to nie walczył na pewno ;) Zgadzam się że to tylko cyferki i zwycięstwo nad Berto zbyt wiele znaczyć nie będzie ;p
Autor: LegiaPany
Data: 05-08-2015 15:36:31
. He holds records for most successful consecutive defenses of world titles (27), most title fights (37), most title-fight victories (31) and he is after Joe Louis (with 23) for most title defenses won by knockout (21). chavez sr. ma napewno wiecej niz 30 zwyciestw w walkach o ms - jezeli chodzi o samych mistrzow to 16-4-2 (9 KOs) albo bilans ktory podal un4given
Autor: un4given
Data: 05-08-2015 15:40:07
Podaje to co jest tutaj: http://boxrec.com/media/index.php?title=Human:8119 Has a record of 31-4-2 (21 KOs) in world title fights. Has a record of 18-4-2 (10 KOs) against former world titlists. Liczyć ręcznie mi się nie chce ;p
Autor: LennoxLewisLion
Data: 05-08-2015 17:30:21
@clyde22 Twój cytat:"Chavez pokonal trzydziestu sześciu byłych i obecnych mistrzów świata." # # # Nikt nie pokonał więcej niż 21 mistrzów, jak Floyd. Wg moich obliczeń Chavez pokonał 15 mistrzów świata.
Autor: tolek78
Data: 05-08-2015 17:41:30
grizzly Lol... @TOLEK w ktorym momencie ja jestem trollem? Czy troll tak czesto poprawnie czytalby walki i trafial ze swoimi typami?? O trollu odpowiedziałaś a dlaczego zamilkłeś jak ci zarzuciłem udowodnione kłamstwo?Jesteś trollem i to kłamiącym i bez honoru.Pamiętaj takiego drugiego zera jak ty tu nie ma
Autor: andrewsky
Data: 05-08-2015 17:50:51
Przecież w tych śmiesznych kategoriach w ktorych walczy Floyd czy Pacman to jak rzucisz kamieniem to trafisz dwóch mistrzów Niedługo róznica miedzy kategoriami bedzie wynosic 300 gram.Przecież to nawet śmieszne już nie jest
Autor: clyde22
Data: 05-08-2015 18:15:55
@LLL Pewnie masz rację z tą ilością mistrzów, ale co to w praktyce oznacza. Wieloletni dominator jednej czy dwóch kategorii w czasach gdy jest jeden tylko jeden prawdziwy mistrz a wagi dzieli wiele nie miałby szansy pokonać wielu mistrzów. Tu trzeba byłoby liczyć liczbę godnych pretendentów. Przy ilości dzisiejszych wag i namnożeniu "mistrzów" dawne gwiazdy miałyby po kilkudziesięciu byłych czempionów na koncie. Także w praktyce te cyfry znaczą niewiele.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 05-08-2015 19:10:33
@clyde22 Oczywiście, że to są tylko dane statystyczne, ale jednak coś nie coś mówią nam o danym pięściarzu. Racją jest również to, że od 1988r. mamy aż 4 mistrzów w danej kat. wagowej i aż 17 kategorii. Kiedyś był tylko 1 mistrz w danej kategorii wag. i mniej tych kategorii. Ja np. u "starych" mistrzów świata nie liczę tylko ilu pokonali mistrzów, tylko ilu pokonali pięściarzy/mistrzów, którzy są członkami galerii sław - Hall of Fame. Taki, np. Henry Armstrong pokonał 16 mistrzów świata, ale aż 14-stu sławnych, którzy są w galerii sław HoF. Harry Greb pokonał aż 16 pięściarzy, którzy są w galerii sław HoF. Ilu mistrzów pokonanych przez Floyda wejdzie do galerii sław, przekonają się następne pokolenia...;-) Takie dane nie pokazują nam, czy pokonany mistrz, był aktualnym mistrzem, jak dobrym był mistrzem i co bardzo ważne w jakiej był aktualnej formie, czy był w PRIME, czy past. To są tylko dane statystyczne i oczywiście nie potwierdzają i nie dowodzą tego , iż ktoś jest lepszym, czy też gorszym pięściarzem, ale w pewnym stopniu nakreślają nam format danego pięściarza. Mnie akurat takie dane statystyczne i rekordy interesują, ale w ramach ciekawostki, nie wysuwam na ich podstawie wniosków o prawdziwej wartości danego mistrza.
Autor: LegiaPany
Data: 05-08-2015 19:13:30
trzeba rozrozniac miedzy walka o mistrzowstwo swiata ( np. title defense) i walka z bylym lub panujacym mistrzem swiata....
Autor: LennoxLewisLion
Data: 05-08-2015 19:31:48
@LegiaPany Dobrze prawisz. Zdetronizowanie aktualnie panującego mistrza świata, jest zdecydowanie bardziej wartościowe, niż pokonanie byłego mistrza. Pamiętać należy również o pięściarzach, którzy w przyszłości zdobędą tytuł. Tua, np. pokonał Ruiza i Maskaeva kiedy jeszcze nie byli mistrzami świata,natomiast Rahmana i Moorera kiedy już nimi nie byli.....miał chłop pecha, no ....;-) Z aktualnie panującym mistrzem, czyli Lennoxem Lewisem przegrał po 12 rundach - dość nieciekawych, jak dla mnie.
Autor: un4given
Data: 05-08-2015 19:57:54
Widze że dalej panowie lecicie ze statystykami więc kolejna porcja Mayweathera: 21 mistrzów na rozkładzie a z tego: - 11 panujących - 8 linearnych (zdobyli pas pokonując innego mistrza) ;)
Autor: clyde22
Data: 05-08-2015 20:11:50
Un4 oj nie, nie. Mistrz linearny to ten kto pokona najlepszego zawodnika kategorii, a nie jakiegokolwiek mistrza. To jest stary termin z czasów kiedy był tylko jeden mistrz. Teraz też się tego używa, ale tylko dla klarownych mistrzów w danej wadze.
Autor: un4given
Data: 05-08-2015 20:16:06
clyde No właśnie teraz cięzko to określić bo lineranym należałoby nazywać tylko tego który pokona undisputed championa czyli tego który ma wszystkie pasy. Np. Fury byłby lineranym gdyby pokonał Władka. Tylko że takie sytuacje rzadko się zdarzają teraz ;p Niemniej jednak Floyd pokonał 8 mistrzów którzy zdobyli pas bijąc innego mistrza ;)
Autor: clyde22
Data: 05-08-2015 20:18:58
Dla jasności to ja tu nie podważam dorobku Floyda tylko przekonuję że najwięcej zwycięstw nad tzw. mistrzami świadczy tyle o wielkości Floyda, Oscara, Jonesa i Manny'ego jak o tym że z czasem jest coraz więcej patologii w boksie. Za dużo wag i za dużo mistrzów. Dzisiaj co drugi to były mistrz.
Autor: clyde22
Data: 05-08-2015 20:21:17
Zgadza się. W jednej wadze może być tylko jeden mistrz linearny.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 05-08-2015 20:31:02
@un4given Mógłbyś wymienić tych 11 panujących mistrzów, których pokonał Floyd, bo nie umiem dojść z tym wszystkim do ładu i składu...:-)
Autor: un4given
Data: 05-08-2015 20:45:45
Genaro Hernandez,, Jose Luis Castillo , Arturo Gatti, Carlos Manuel Baldomir, Oscar De La Hoya, Ricky Hatton, Shane Mosley, Victor Ortiz, Miguel Cotto, Saul Alvarez, Marcos Rene Maidana , Manny Pacquiao. W sumie to wyszło nawet 12. Nie liczyłem Corralesa który zdał pas IBF przed walka z Floydem i Marqueza który był mistrzem ale w lekkiej przed walką z Floydem.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 05-08-2015 21:04:17
Ciężko jednoznacznie to uporządkować. Z Corralesem Ok,ale zapomniałeś o Judah Hatton chyba nie miał pasa jak walczył z Floydem.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 05-08-2015 21:05:34
No właśnie i co z JMM? On pas w LW zwakował przed walką z Floydem?
Autor: un4given
Data: 05-08-2015 21:13:18
Judah był po porażce z Baldomirem ale rzeczywiście miał pas IBF. Hatton faktycznie poszedł wage wyżej do Floyda a pas miał wage niżej tak samo jak Marquez który miał pasy w lekkiej i musiał je oddać. Wszystko się zgadza. Wykreśl tylko Hattona a wstaw Judaha. Wyjdzie 12 panujących mistrzów.
Autor: Maniek1986
Data: 05-08-2015 21:17:04
Autor komentarza: grizzly Data: 05-08-2015 13:00:51 "Autor komentarza: gonavyData: 05-08-2015 12:05:15 @Grizzly Jak to u Was mówią: uderz w stół, a idiota się sam znajdzie. Czy jakoś tam. Nie znaju." Prymitywie- w tym momencie jestes zgloszony do bana za tego 'idiotę' Pozdrawiam jak w dziecinstwie: Jesteś u Pani!!!
Autor: LennoxLewisLion
Data: 05-08-2015 21:22:13
@un4given Dzięki za konwersację. Pzdr.
Autor: un4given
Data: 05-08-2015 21:28:58
LLL Również dzięki. Pozdrawiam ;)
Autor: gluton
Data: 06-08-2015 00:02:39
po pierwsze błąd , poniewaz w grę wchodza sprawy osobiste 2.Co jesli jednak przegra z zmotywowanym Berto?? 3. Potwierdza hejterskie wersje że dobiera sobie kiepskich rywali. Mysle ze sensacja możliwa ale wybor rywala mnie rozczarował.
Kalendarz imprez