WŁODARCZYK: SZPILKĘ DOSIĘGNIE RĘKA SPRAWIEDLIWOŚCI, MOJA RĘKA

Dodano: 2 kwietnia 2015 17:26
WŁODARCZYK: SZPILKĘ DOSIĘGNIE RĘKA SPRAWIEDLIWOŚCI, MOJA RĘKA
Redakcja, Super Express
Łukasz Furman

Krzysztof Włodarczyk (49-3-1, 35 KO) w rozmowie z Super Expressem powraca do bójki z zeszłego tygodnia z Arturem Szpilką (17-1, 12 KO) i zapewnia, że prędzej czy później sprawę z "kolegą" sobie wyjaśni.

Przypomnijmy, iż w poprzedni poniedziałek pięściarz z Wieliczki zaatakował "Diablo" na sali treningowej, rozcinając mu wargę. Włodarczyk oczywiście na policję nic nie zgłaszał, ale...

MOJE TRZY GROSZE

- Prędzej czy później każdego dopadnie ręka sprawiedliwości. Szpilkę dopadnie ciężka ręka Włodarczyka. Pewnego dnia zmierzymy się w ringu - zapowiada były dwukrotny mistrz świata kategorii cruiser.

Więcej informacji: Krzysztof Włodarczyk
Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: CroCop90
Data: 02-04-2015 17:36:28
Szpilka ośmieszyłby Włodarczyka w potencjalnej walce, nie wykluczam, że nawet znokautuje. Włodar najlepsze ma już za sobą, teraz tylko odcinanie kuponów.
Autor: GROiLLORT
Data: 02-04-2015 17:42:05
Taka była robiona wczoraj z tego afera, a machina medialna powoli się rozkręca i wszyscy są zadowoleni, na czele z delikwentami bezpośrednio w tą bójkę zaangażowanymi.
Autor: Szymonides22222
Data: 02-04-2015 17:45:28
nie róbmy ze Szpilki jakiegos macho, Szpilka jest przereklamowany z Adamkiem wygrał bardzo niewyraźnie Diablo moim zdaniem zgniata go na dystansie 12 rung, bo innej opcji nie widze dla Włodarczyka zeby 10 rund boksował ze Szpilka cofał sie nie bedzie w rozwoju, a Szpilka ma mocy na 6 moze 8 rund
Autor: roycer
Data: 02-04-2015 17:55:49
Szpilka wygrał z Adamkiem bo Góral słabo przygotowany był, a gwózdek walczył mądrze i nikt mu tego nie odbierze. Wygrał. Po ostatnich "dokonaniach" w jaki sposób zaatakował Diablo co jest dla mnie osobiście naganne bo tak nie postępuje normalny człowiek, a do walki dojdzie mam nadzieję.. To chciałbym aby "nie obskoczył" Włodarczyka, bo jak z bańki potrafił uderzyć co jest niesportowe-naganne to niech pokaże jaki to twardziel z niego jest pójściem na wymianę.
Autor: Niezapominajek
Data: 02-04-2015 17:56:56
Teraz Włodarczyk niech odbierze swój pas który na chwilę pożyczył a na jesień walka Włodarczyk - Szpilka a między innymi też walka Adamek - Sosnowski (Saleta się nie zgodzi)
Autor: progresywny
Data: 02-04-2015 18:03:06
Szpilka jest w środku małomęski (gatki w kropeczki, pantofel Misiuni, gejowskie teksty typu "złobię Ci dziecko fłajerze) dlatego odreagowuje to swoimi agresywnymi zachowaniami, szpanowaniem samochodem ;D
Autor: roycer
Data: 02-04-2015 18:03:16
Szczerze to nie widzę, aby Diablo wygrał z Drozdem. Serce jest za Włodarczykiem, ale rozum podpowiada że przegra, tak jak Manny. Obym się mylił.
Autor: ttrroonnkk
Data: 02-04-2015 18:04:38
Powinnie go zawiesic ... Jak mozna byc takim cymbalem ? nie dosc ze w boksie nic nie osiagnie, to jeszcze nie panuje nad soba. Mysli ze jest juz kims bo pojechal do Ameryki ? a Adamek nie byl juz soba dosc dlugo + zle przygotowania do walki . Wyszedl po kase , a i tak sprawial Szpilce trudnosci. Nie trawie takich ludzi, a juz zaczynalem go bardziej lubiec . Wlodar powinnien zglosic to na police, mial by juz pojechane do USA. Ale w sumie jak go teraz bije to co dopiero jak by Krztsiek mu kariere zniszyczl? zabil by go ? . Do pierdla takich kretynow ;x .
Autor: Cooperek
Data: 02-04-2015 18:06:20
GROiLLORT Dokładnie, Wasilewski, wcześniej nastawiony negatywnie do pomysłu walki tej dwójki, teraz jest na nią otwarty... Robią propagandę i tyle. Co do starcia sprzed tygodnia. Stał sobie Krzysiu i nagle Szpilka zahaczył go bez powodu głową? O coś musiało pójść, była jakaś gadanina, bluzgi i tyle. Niektórzy się oburzają, ale powtarzam - nie wiadomo o co poszło. Są rzeczy za które sam poturbowałbym kogoś znacznie bardziej niż "wyrżnięcie z dyńki", i wy pewnie również, więc nie wpieprzajmy się między wódkę a zakąskę jak nie wiemy o co chodzi. Nie dajmy sobą manipulować. Kładą podwaliny pod ich walkę, starają się aby publika się podzieliła sympatiami, żeby podgrzać atmosferę. Bezpośrednio po tym była cisza, dopiero jak Szpilka wyleciał to "nagle" burza.
Autor: roycer
Data: 02-04-2015 18:14:08
ttrroonnkk Po pierwszym treningu z Ronnie też pochwaliłem gwózdka, nad czym ubolewam bo jak przeczytałem- dowiedziałem się, o tym że zachował się, jak bydlak bo tego inaczej nie można nazwać. Na police? Wtedy to nasz wspaniały miał by pożywkę:D Dobrze, że Włodar tego nie zrobił, zdzieli porządnie jak gwózdek pójdzie na wymianę.
Autor: gerlach
Data: 02-04-2015 18:15:35
Wlodar, nabij kilka kg i lej grypsera. Kryminał nie ma szczeny, to szklo, wystarczy, ze mu tam dosiegniesz. Polozyli go utyci kelnerzy, wypaleni dawno zawodnicy. Szpilka lezal juz w 3 walkach
Autor: StasioKolasa
Data: 02-04-2015 18:17:03
Autor komentarza: CroCop90 Data: 02-04-2015 17:36:28 Szpilka ośmieszyłby Włodarczyka w potencjalnej walce, nie wykluczam, że nawet znokautuje. Włodar najlepsze ma już za sobą, teraz tylko odcinanie kuponów. Masz rację,tak właśnie się stanie jak zrobią tą walkę i jestem tego pewny.Po jej zakończeniu Krzysztof będzie miał rozcięta nie tylko wargę.
Autor: gerlach
Data: 02-04-2015 18:18:38
Szpilka mysli oczywiscie, ze huknal Wlodara, przy okazji zbije na tym siano. Jest to dosc cyniczne ,ale o ile dotrwa do walki z Wlodarczykiem, to tam nastapi jego koniec. JENNINGS, MOLLO I TEN WIELKI ZDEZORIENTOWANY BOKSERSKO, PRZYPASIONY MURZYN - to lista "osiagow" Szpilki i przypomnienie jaki z niego maczo. Tylko bez usprawiedliwien potem, ze Szpilka mial juz rozbita glowe
Autor: progresywny
Data: 02-04-2015 18:20:12
Macie rację, Krzysiu miałby nie tylko rozciętą wargę pod warunkiem, że ustaliliby takie zasady, że Szpilka mógłby uderzać z główki tak jak wcześniej Zimnocha czy teraz Włodarczyka, bo na więcej tego bydlaka nie stać. Może jeszcze przydałoby się zezwolenie dla grypsera na gryzienie poniżej pasa.
Autor: dywizjon303
Data: 02-04-2015 18:20:36
Szpilka osmieszy Włodarczyka w każdym aspekcie bokserskiego rzemiosła,w tej chwili szpila się rozwija i jest na fali,Diablo jest cieniem samego siebie i dąży już tylko do upadku.Co do zachowania Szpilki,to popieram go bo nie daje sobie wchodzić na łeb,to pozytywny świr,takim właśnie był Tyson,Briigs,czy nawet w ostatnim czasie David Haye
Autor: dywizjon303
Data: 02-04-2015 18:20:59
Szpilka osmieszy Włodarczyka w każdym aspekcie bokserskiego rzemiosła,w tej chwili szpila się rozwija i jest na fali,Diablo jest cieniem samego siebie i dąży już tylko do upadku.Co do zachowania Szpilki,to popieram go bo nie daje sobie wchodzić na łeb,to pozytywny świr,takim właśnie był Tyson,Briigs,czy nawet w ostatnim czasie David Haye
Autor: roycer
Data: 02-04-2015 18:22:58
Jeszcze Minto :D
Autor: roycer
Data: 02-04-2015 18:24:39
dywizjon303 Kogo do kogo ty porównujesz XD
Autor: un4given
Data: 02-04-2015 18:34:18
Cooperek To bardzo slaba masz psyche jesli pierwszy skakal byś z łapami czy jak Szpila z partyzanta z bani :) Co do tej potencjalnej walki to niestety jak lubie Krzysia tak mysle ze Ajtuj by go wypunktował.
Autor: wojtyla85
Data: 02-04-2015 18:43:41
Wlodarczyk swiety nie jest... Szpilka to taki osiedlowy dresik i to z niego calkiem nigdy nie wyjdzie choc nie wiadomo co tam Wlodarczyk szczekal do niego. To wszystko smierdzi promocja walki na jesien i tyle w temacie. Sama walka bedzie jednostronna i Wlodarczyk dostanie na punkty albo nawet przez nokaut bo nie ma nog i Szpilki nie zlapie tymi swoimi slamazarnymi atakami. Czas tez bedzie dzialal na jego niekorzysc... Drozd zrobi powtorke z rozrywki juz niedlugo. Szpilka poprawi i bedzie to koniec Diablo bo on juz tez mlody nie jest.
Autor: Maniek1986
Data: 02-04-2015 19:18:19
Po pierwsze nie wiadomo czy w ogóle jakieś zajście było Po drugie jeśli tak to podobno Wlodar gadał za plecami jakieś rzeczy i ktoś kto to usłyszał przekazał szpilce i taki efekt Po trzecie Włodarczyk jest bardzo ale to bardzo zazdrosnym rudzielcem. Boli go ze będąc w wieku szpilki zarabiał po parę tysi a szpilka kasuje dziesiątki i setki a teraz będzie miał raj na ziemii a po czwartke przy ew walce Krzyś przegra do zera będąc mocno obitym albo zostanie znokautowany do 8 rundy
Autor: jassin
Data: 02-04-2015 20:37:50
co za zalosna zagrywka Wasilewskiego. grupa sie mu posypala, to chce wydusic hajs z czego jeszcze moze. wie ze Wkodarczyk ma murowany wpierdol od Drozda i pitem brak perspektyw wiec chce doprowadzić do jego walki ze Szpila na kolejnym Polsat Boxing Night... w ppv oczywiscie. nie wierzcie w zadne tanie opowiesci o bojce. to promocja i tyle.
Autor: qwerty890
Data: 02-04-2015 21:21:05
Walka Szpilki z Włodarczykiem byłaby bez sensu. To po co niby Artur walczył z Adamkiem, żeby pojechać do USA i wrócić na walkę z Krzychem? Mam nadzieję że Szpilka ma trochę oleju w głowie i oleje ewentualną propozycję takiej walki ze strony Wasilewskiego.
Autor: jassin
Data: 02-04-2015 21:30:36
za taka walke na pbn w ppv szpila dostanie taka kase o ktorej w usa moglby tylko pomarzyc..
Autor: Maniek1986
Data: 02-04-2015 22:01:30
A w zyciu. Za Adamka dostał 500-600kola Więc za wlodara zarobi może połowę i tylko zawalczy bo to łatwa kasa. Za jenningsa dostał 100kola więc przy hajmonie będzie zarabiał super kasę jak będzie wygrywał w co wierzet
Autor: matd
Data: 02-04-2015 22:10:05
No Szpilka wiadomo jaki jest.Teraz wlodarczyk juz powoli zaczyna pokazywac ze tez bez winy nie jest,bo juz zaczyna gadac. ..jemu kariera moze zaraz stanc,i sie juz troche lapie tratwy,jak przegra to juz nie bedzie mogl krzyczec takich sum kosmicznych jak na wage crusier.Tylko rosjanie wala taka kase .No to pod ewentualna porazke trzeba ubic sobie droge na duza kase ,a taka kase moze dostac tylko na PBN .A z kim, tylko ze Szpilka moze dobrze zarobic..Artur jest narazie na bokserskiej oazie,a wlodarczykowi ,moze sie zaraz palic grunt pod nogami.
Autor: KnockKnock
Data: 02-04-2015 22:28:52
Na ostatnim video z tarczowania z Shields'em w tle slychac Gancarczyka ktory niechcaco ujawnia gdzie mieszka Szpilka. Z tego co zrozumialem to mieszka na Camden Sugar Grove, pare minut autem od Plex'u. Linki dla zainteresowanych: https://www.google.co.uk/maps/dir/Camden+Sugar+Grove+Apartments,+12250+South+Kirkwood+Road,+Stafford,+TX+77477,+United+States/Plex,+711+Avenue+East,+Stafford,+TX+77477,+United+States/@29.6261149,-95.5967328,14z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x8640e7bfa134a217:0xa07dcc1d012ea522!2m2!1d-95.585303!2d29.646316!1m5!1m1!1s0x8640e624892b6949:0x3a35f88e76e6386d!2m2!1d-95.569956!2d29.609632!3e0?hl=en-GB http://apartments.camdenliving.com/houston-tx-apartments/camden-sugar-grove/default.aspx Nie przepadam za tym polmozgiem ale warunki do rozwoju ma naprawde zajebiste, nic tylko robic postepy.
Autor: jassin
Data: 03-04-2015 00:24:55
rtg981 Krzysiek Zimnoch, to ty:)? bo jakbym go słuchał:)
Autor: trucker
Data: 03-04-2015 01:28:11
Chciałbym żeby włodar sprowadził Szpilke na ziemie...najlepiej lewym sierpowym...Przesadził Szpila...
Autor: skud
Data: 03-04-2015 13:14:58
Nie ulega watpliwosci ze''zlo'' jeszcze drzemie w Szpilce!Ale ,moze byc tez sytuacja ze to Diablo sprowokowal.wie ,ze raczej z Drozdem nie da rady i ulozyl sobie plan B,czyli walka z Arturem!Za walke ze Szpilka otrzymalby powazna kase.Kg-nie musi zbijac poza tym dostac walke z 10 boxrem ,HW nie jest tak latwo,trzeba na to zasluzyc tym bardziej ze po ewentualnej porazce z Drozdem spadnie na 10 /mce w Crusier.Co do samej walki to na pewno Szpilka ,wytrzyma caly dystans,tym bardziej po treningach w USA.Krzysiek lepiej nie wezmie sie za ostre treningi .gdyz czekaja go najwarzniejsze walki w jego karierze ''byc albo nie byc''!
Autor: Kadej
Data: 03-04-2015 13:35:01
rtg981 Adamek w walce z Aguilerą był w gorszej formie niż z Chambersem, tylko na tle szybszego zawodnika gorzej wyglądał niż w walce z Naggym. Trudna w wytypowaniu walka niby Szpilka jest szybszy, ale Diablo jak go trafi to może mieć Artur ciężko. Minimalnie stawiam na Diablo.
Autor: UsAtmel
Data: 03-04-2015 16:15:39
Szpila jako osoba godna jakiegokolwiek szacunku nie istnieje dla mnie od afery z Zimnochem , z czasem zasadnosć takiego podejscia udawadnia co jakiś czas .To że kwalifikuje sie obecnie do powiedzmy scisłej 30 HW w niczym nie czyni Arturka człowiekiem wartościowym .Jego czyny wskazują na to że jest jednostką która chce iść do sukcesu po trupach innych , kolegów , znajomych , swojego trenera któremu kiedyś przyrzekał wierność . Boże broń nas przed takimi !!! Ludzmi.
Autor: Ernesto
Data: 03-04-2015 16:27:29
Niektórzy się wypowiadają, ale reprezentują nowobogactwo, cebulactwo i ludzi uprzedzonych, ale w porządku to u nas w Narodzie normalne. Dlatego normalny Polak nie podejmie żadnej konstruktywnej dyskusji z kimś za granicą, zawsze będzie narzucał swój światopogląd. To, że ktoś siedział nie znaczy, że jest złym człowiekiem. Nie znaczy, że jest wyrzutkiem. Jakby tak zliczyć "przestępców" to przeważają w narodzie. Dlatego cebulaki nigdy nie opanują tego kraju, a próbują to uskutecznić. Szczekając, ale na szczęście to szczekanie nic nie robi. Każdy mądry siedzi cicho i się śmieje.
Autor: UsAtmel
Data: 03-04-2015 16:35:36
Ernesto To, że ktoś siedział nie znaczy, że jest złym człowiekiem. Nie znaczy, że jest wyrzutkiem. Jakby tak zliczyć "przestępców" to przeważają w narodzie. //// sorki kolego ale pierdzielisz kit .wszystko wskazuje na to ze dawny skazany Artur po odbyciu kary wiezienia nadal w sytuacji konfliktowej z innym człowiekiem szuka rozwiązania w pobiciu tego człowieka i od jego(tegoż Artura) wyjscia z wiezienia nie zdarzyło sie to jeden raz .Ponadto ten Artur na każdym kroku podkreśla swoją nienawiść do innych ludzi .
Autor: Ernesto
Data: 03-04-2015 16:36:32
Było sobie dwóch kolesi pokłócili się bo już atmosfera była spięta, rozeszli się, ale przecież system mówi, że należy skarcić jednego za podniesienie ręki na 4lata, a drugiego za udział w bójce na zawiasy. Jako sportowcy mogą sobie wszystko powiedzieć w ringu. :) Oczywiście wielcy patriarchowie, wielcy potomkowie cesarzy babilońskich czyli użytkownicy orga będą mówić "Ah szkoda, że Diablo nie zadzwonił na policję" Takie zachowanie byłoby czystym sku**syńskim zachowaniem ze strony Krzyśka, ale zarówno Artur jak i Diablo mają coś w głowach i jeśli już chcą rozwiązać sprawy rozwiążą je w ringu. Leszcze tego nie zrozumieją. (tchórze i nie warto na nich polegać a nim na tym co mówią)
Autor: Ernesto
Data: 03-04-2015 16:40:50
UsAtmel Nie znasz go, a twierdzisz, że nienawidzi innych ludzi. Nie lubi tych co nagadują albo mają jakiś problem do niego. Zimnoch wyraźnie miał prawda? Z Włodarczykiem po walce się pogodzą, a teraz jeden drugiemu gra na nerwy.
Autor: UsAtmel
Data: 03-04-2015 18:15:53
Ernesto Data: 03-04-2015 16:40:50 UsAtmel Nie znasz go, a twierdzisz, że nienawidzi innych ludzi. Nie lubi tych co nagadują albo mają jakiś problem do niego. Zimnoch wyraźnie miał prawda? Z Włodarczykiem po walce się pogodzą, a teraz jeden drugiemu gra na nerwy. /// masz racje pisząc że nieznam Go ! niechce Go znać . Niechce znać osoby ktÓra bije z nienacka z główki osoby które mają inna zdanie niż on sam !!! Uważam że Szpilka to psychopata .
Autor: darek666
Data: 03-04-2015 23:12:26
Wlodar nawet swojej zony nie potrafi sprowadzic . Sory diablo twardy byles ale to koniec moze gdybys nie byl tak bity
Kalendarz imprez