W walce stulecia będzie znacznie więcej nudy niż emocji, twierdzi Bernard Hopkins (55-7-2, 32 KO). Zdaniem najstarszego mistrza w dziejach boksu Floyd Mayweather Jr (47-0, 26 KO) nie da 2 maja najmniejszych szans Manny'emu Pacquiao (57-5-2, 38 KO).
- Pierwsze pięć, sześć rund będzie jeszcze wyrównanych ze względu na agresję Pacquiao. Manny nie ma jednak rewelacyjnej obrony. Mayweather będzie precyzyjny, kiedy trzeba będzie, odpowie, a po szóstej rundzie - cóż, to będzie już koniec. Ludzie będą wściekli z powodu drugiej połowy walki. Ona będzie tak jednostronna, że zaczną podejrzewać korupcję czy inny spisek. Będą szukali najróżniejszych wymówek. Wierzę, że druga połowa pojedynku to będzie dla Floyda trening. Dobrze w każdym razie, że w końcu się ze sobą zmierzą, lepiej późno niż wcale. To tegoroczne Super Bowl w bokserskim świecie, mam nadzieję, że po tym pojedynku będziemy mieli kolejne wielkie wydarzenia - stwierdził 50-letni "Kosmita".
Mayweather i Pacquiao spotkają się na ringu w MGM Grand w Las Vegas. W sumie dwaj najlepsi pięściarze świata mają zarobić za tę walkę 200 milionów dolarów.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: MML
Data: 26-02-2015 13:04:59
Wolalbym walke kovalev vs stevenson. Duuzo ciekawsze zestawienie. Ta cala walka floyda z pacmanem nie zasluguje na tak wielki hype. oczywiscie sa duze pieniadze ale to nie bedzie to na co czekalem 4-5 lat temu. mayweather to wygra wysoko na pkt.
Autor: Champion20
Data: 26-02-2015 13:07:52
Z całym szacunkiem dla kosmity ale śmieszą mnie tego typu wypowiedzi i opinie. Pacquiao to wielki mistrz legenda to nie jest ktoś pokroju Cotto czy Alvareza on jest ponad nimi nie można go skreślać ja stawiam 50 na 50 % niech wygra lepszy ale tu nie będzie deklasacji z zadnej strony to sa za cwane lisy na cos tego typu
Autor: Champion20
Data: 26-02-2015 13:09:35
MML - kovalev vs stevenson? co jest w tym ciekawego nie przesadzaj. Oni na tej walce nie zarobia nawet 10% tego co Manny i Floyd. Już wolałbym zobaczyć coś w stylu Kovalev vs Golovkin trudne do realizacji ale bardzo ciekawe
Autor: rusek
Data: 26-02-2015 13:19:39
Klitschko vs Golovkin... to by było coś...
Autor: rusek
Data: 26-02-2015 13:23:21
Hopkins jest już stary i bredzi niczym Jacek Gmoch.
Autor: KnockKnock
Data: 26-02-2015 13:32:16
"Ludzie będą wściekli z powodu drugiej połowy walki" Ludzie sa coraz czesciej wsciekli z powodu poziomu ekscytacji walk tego "najlepszego zawodnika w historii".....
Autor: hms
Data: 26-02-2015 13:33:39
@rusek To nie kwestia wieku Hopkinsa, on zawsze stawiał na czarnych.
Autor: PyrLandiA
Data: 26-02-2015 13:39:07
Władimir Kliczko jest pod ogromnym wrażeniem umiejętności i siły Giennadija Gołowkina. Kliczko z uwagą śledzi poczynania młodszego kolegi znanego z ringowej bezkompromisowości. "Doktor Stalowy Młot" przyznał, że nie chciałby mieć do czynienia z takim agresorem. - Widzieliście ostatnią walkę "GGG"? WOW! Cieszę się, że Gołowkin nie jest w mojej wadze - napisał na Twitterze ukraiński dominator.
Autor: ByWayOfKnockout
Data: 26-02-2015 13:53:22
I tak stonowana wypowiedź Bernarda jak na fakt, że to gala konkurentów Golden Boy Promotions
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 26-02-2015 13:55:01
Autor komentarza: PyrLandiAData: 26-02-2015 13:39:07 Władimir Kliczko jest pod ogromnym wrażeniem umiejętności i siły Giennadija Gołowkina. Kliczko z uwagą śledzi poczynania młodszego kolegi znanego z ringowej bezkompromisowości. "Doktor Stalowy Młot" przyznał, że nie chciałby mieć do czynienia z takim agresorem. - Widzieliście ostatnią walkę "GGG"? WOW! Cieszę się, że Gołowkin nie jest w mojej wadze - napisał na Twitterze ukraiński dominator. * * * Kliczko jest promotorem Gołowkina.
Autor: LatajacyDywanik
Data: 26-02-2015 14:00:25
Ci którzy wysyłają Gołovkina na Kowaliowa niech się pukną w łeb. Widać, na siłę szukanie pogromcy Kazacha. To nie jest jego waga i w ogóle rozmiary, i wcale nie musi walczyć z półciężkim by udowodnić, że zasługuje na miano jednego z najlepszych pięściarzy.
Autor: Milan
Data: 26-02-2015 14:15:08
Autor komentarza: LatajacyDywanik Data: 26-02-2015 14:00:25 Ci którzy wysyłają Gołovkina na Kowaliowa niech się pukną w łeb. Widać, na siłę szukanie pogromcy Kazacha. To nie jest jego waga i w ogóle rozmiary, i wcale nie musi walczyć z półciężkim by udowodnić, że zasługuje na miano jednego z najlepszych pięściarzy. Ooczywiscie masz racje i GGG nawet zosatjac w MW zostanie legenda ale z Kowalievem juz miał okazje sparowac i źle z opowiadan nie wyglądal , przewaga ruska bylaby sila fizyczna , Kazacha odpornosc a atutem obu niesmaowity cios na dzisiaj walka niewobrażalana za kilka lat why not :)?
Autor: Mike555
Data: 26-02-2015 14:17:06
Nie ma co skreślać Pacmana. Moim zdaniem przez to, że nie jest faworytem, faworytem się stanie. Szybszy. agresywniejszy, ma lepszy cios. Takie gadanie, że Pacman jest past prime jest dziwne, ponieważ Mayweather jest od niego starszy rok i niby nie jest past prime? Jest jeszcze bardziej, więc walka 50 na 50 albo 60 do 40 dla Pacquiao.
Autor: Milan
Data: 26-02-2015 14:18:46
czy gienek z Kowalievem nie walczyli na amtorce ?
Autor: Barkley00
Data: 26-02-2015 14:20:34
Autor komentarza: Milan Data: 26-02-2015 14:15:08 Ooczywiscie masz racje i GGG nawet zosatjac w MW zostanie legenda ale z Kowalievem juz miał okazje sparowac i źle z opowiadan nie wyglądal , przewaga ruska bylaby sila fizyczna , Kazacha odpornosc a atutem obu niesmaowity cios na dzisiaj walka niewobrażalana za kilka lat why not :)? * * Siła fizyczne Kowaliowa byłaby nie do przeskoczenia dla Gołowkina. czy to teraz, czy za 2 czy 5 lat. Silny fizycznie Hopkins odbijał się od Siergieja jak piłka. nie widziałbym Gołowkina z Kowaliowem.
Autor: Milan
Data: 26-02-2015 14:26:37
barkley nie wiem ile jest w tym prawdym ale ja Kazacha od sredniej do pólciezkiej nie skreslabym z nikim http://www.bokser.org/content/2013/09/02/122002/index.jsp
Autor: spienionyjohny
Data: 26-02-2015 15:02:21
O ktoś nie chce wysyłać Gieni na Kovaleva bo nie ta waga, rozmiary, siła szukanie na siłe jego pogrmocy... szkoda tylko że tak wiele osób chciało walki napompowanego półsredniego Mayweathera właśnie z Golovkinem. Co do walki to na dzień dzisiejszy faworytem Money ale nie tak oczywistym jak 4-5lat temu.
Autor: ByWayOfKnockout
Data: 26-02-2015 15:05:31
Gdyby GGG z Kovaliowem mieli sie spotkac w super sredniej, to czemu nie. Niebawem obydwaj calkowicie posprzataja swoje kategorie i beda musieli szukac tego typu wyzwan.
Autor: Barkley00
Data: 26-02-2015 15:18:41
Milan Słowa trenera danego zawodnika w kontekście mitycznych sparingów - tyle jeśli chodzi o prawdę z tym "strachem".
Autor: KratoZ
Data: 26-02-2015 15:35:09
Coz innego mogl zawyrokowac najwiekszy rasista i hipokryta w swiecie boksu? Przytloczony w dodatku mania wielkosci i ciezarem wlasnych osiagniec(jestem Legenda, jestem Kosmita i wcale nie przegralem z Calzaghem, Taylorem, czy Royem Jonesem, nie, wcale nie!). Osiagniec nikt mu nie zabierze, glupoty niestety tez sie nie pozbedzie.
Autor: pinczorio
Data: 26-02-2015 15:38:15
no właśnie, Floyd z GGG ok ale GGG z Kovalem już nie? hehe, co do Floyd vs Pac - to Floyd jest starszy o ok 2 lata, parę dni temu wybiło mu 38, Pacman ma jeszcze bodajże 36. prawda jest taka (piszę to już chyba ostatni raz bo mam dość), że oboje są mega kozakami, poza zasięgiem reszty w pobliżu swoich kategorii. dla mnie 60-40 na korzyść Moneya. ale hejterzy Floyda przy jego wygranej i tak będą to deprecjonować bo 1.)Pacman past prime i gdyby się go Floyd nie bał 5lat temu to by wygrał 2.) Pacman za mały na Floyda 3.) Floyd wybrał Pacmana bo stchórzył przed Khanem i Thurmanem i tak do usranej śmierci. co do Khana to raczej nie widzę jego wygranej z Floydem ale obstawiam, że dałby naprawdę dobrą walkę. Thurman zajebisty gość i obok Crawforda potencjalny dominator wag 'okołopółśrednich' ale moim zdaniem zanim wejdzie na topowy poziom to Pac i Floyd będą już na emach. co do Hopkinsa to też mu się zdarza czasem odlecieć z fantazją ale jak dla mnie taki scenariusz jest całkiem możliwy. zobaczymy, oby se Pac nie skręcił giry podczas gry w kosza...
Autor: Barkley00
Data: 26-02-2015 15:47:30
Autor komentarza: KratoZ Data: 26-02-2015 15:35:09 Coz innego mogl zawyrokowac najwiekszy rasista i hipokryta w swiecie boksu? Przytloczony w dodatku mania wielkosci i ciezarem wlasnych osiagniec(jestem Legenda, jestem Kosmita i wcale nie przegralem z Calzaghem, Taylorem, czy Royem Jonesem, nie, wcale nie!). Osiagniec nikt mu nie zabierze, glupoty niestety tez sie nie pozbedzie. * * Przesadzasz. Tak, Hopkins ma rozdęte ego, ale podobnie było z innymi wielkimi mistrzami. Co do jego twierdzenie, jakoby nie przegrał z Jonesem to nieprawda. B-hop nigdy tego nie powiedział i zawsze uznawał swoje porażki z Mitschlelem, Jonesem, Dawsonem a teraz Kowaliowem. Pozostałe były bardzo wyrównane i werdykt mógł pójść w obie strony. Co do prognozy Kata walki Pac v Floyd, to moim zdaniem jest bardzo prawdopodobna.
Autor: KapralWiaderny
Data: 26-02-2015 15:58:24
W walce stulecia będzie znacznie więcej nudy niż emocji, twierdzi Bernard Hopkins (55-7-2, 32 KO). Zdaniem najstarszego mistrza w dziejach boksu Floyd Mayweather Jr (47-0, 26 KO) nie da 2 maja najmniejszych szans Manny'emu Pacquiao (57-5-2, 38 KO). Nie wypada sie nawet z wielkiem mistrzem spierać, przyznaje mu racje. Dodam jeszcze ze bardziej elektryzujaca wydaje sie kolejna potyczka Hopkinsa (czy dziadek da jeszcze rade?) po ktorej w przypadku zwyciestwa moglby udac sie na emeryture :) ps. promocja promocją ale i tak kazdy wie ze RUMBLE IN THE JUNGLE nie przebije nic :)
Autor: Bongo
Data: 26-02-2015 17:10:54
Walka Paca i brak emocji - Aha!
Autor: beniaminGT
Data: 26-02-2015 17:18:11
KapralWiaderny: "ps. promocja promocją ale i tak kazdy wie ze RUMBLE IN THE JUNGLE nie przebije nic :)" To, że każdy to wie, nie znaczy, że tak się nie stanie. "Wystarczy", że wejdą do ringu, stoczą 12 zaciętych rund z wymianami na poziomie kosmicznym, zaliczając po drodze kilka nokdaunów każdy, a w dwunastej Mayweather wyleci przez liny po firmowym lewym Paca, przewracając stoły i ludzi. Rumble in the jungle przebite jak nic.
Autor: Woolite
Data: 26-02-2015 17:18:36
Jak można taki pojedynek porównać do Super Bowl, które jest co roku? Nie chce mi się dalej komentować.
Autor: MrAdam
Data: 26-02-2015 17:42:22
Ciekawe czy walka będzie tak emocjonująca jak choćby Castillo vs Corrales? A nie zapomniałem, że Floyd walczy...
Autor: samqualis
Data: 26-02-2015 19:41:33
mayweather i wymiany XD to jak kolodziej i twarda szczeka
Autor: gluton
Data: 26-02-2015 21:22:10
Pacman - Floyd to będzie lanie niezwyciężonego.Uciekający ganiusz padnie około 7- 8 rundy , wstanie i będzie faulować.
Autor: kapitanbomba
Data: 26-02-2015 22:33:54
gluton Chińska pchła będzie walczyć i walczyć ale nie przewróci bo za mała na mudzina:P Floyd jak zawsze wielki ! Ale dla was sceptyków i tak przegra - żal mi was:PPP
Autor: Lombard
Data: 26-02-2015 23:33:35
Jak juz mówiłem walka podobna do tej z alvarezem , może manny urwie cos więcej ale wątpie.
Autor: lecho9
Data: 27-02-2015 14:10:07
to będzie łatwa walka dla floyda, bardzo łatwa, bo manny jest po prostu głupi lata po tym ringu jak pojebany i często logiczne myślenie gdzieś mu umyka... jeszcze jego forma jest fatalna, nie ma żadnych szans, chyba, że floyd sam siebie znokautuje.
Autor: LegiaPany
Data: 27-02-2015 16:13:16
nic specjalnego....hopek zawsze stawial na czarnych