BESTIA PNIE SIĘ W GÓRĘ!

Dodano: 21 października 2014 20:22
BESTIA PNIE SIĘ W GÓRĘ!
Leszek Dudek, Opracowanie autorskie
Ed Mulholland/Matchroom Boxing

Już chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, że Giennadij Gołowkin (31-0, 28 KO) jest prawdziwym królem wagi średniej i zasługuje na wysokie miejsce w rankingu P4P. Podczas minionego weekendu "GGG" niczym walec rozjechał mocnego Marco Antonio Rubio (59-7-1, 51 KO), notując w ten sposób osiemnasty nokaut z rzędu.

Jeżeli do tej pory Kazach nie walczył z najlepszymi, to tylko dlatego, że ci od dawna go unikają. Z wypowiedzi Gołowkina oraz jego promotora Toma Loefflera i trenera Abela Sancheza wynika, że Giennadij nie ma żadnych preferencji i wyjdzie do ringu z każdym od wagi junior średniej do super średniej. Problem w tym, że nikomu - może poza Martinem Murrayem - nie spieszy się po niechybne lanie od ciężkorękiego superczempiona federacji WBA.

Zobacz też: POPRZEDNI RANKING P4P >>>

- Chcę Canelo, Cotto, Warda, Mayweathera - mówi Gołowkin. Niestety w najbliższym czasie żadnego z nich nie dostanie. Światem boksu rządzi polityka, dlatego pierwsi dwaj niechybnie wybiorą po 10 milionów za walkę na Cinco de Mayo, niepokonany "S.O.G." dalej będzie pauzował ze względu na konflikt z promotorami, a "Money" pozostanie przy stacji Showtime, która w przyszłym roku zapewne zaserwuje mu Danny'ego Garcię i Amira Khana.

Cała nadzieja w rosnącej sile marketingowej "GGG". Liczby nie kłamią - wyprzedane StubHub Center i 1,3 miliona kibiców przed telewizorami świadczy o poprawiającej się pozycji króla nokautu. Powinno wystarczyć, by w połowie przyszłego roku zacząć pokazywać Gołowkina w PPV. Wtedy zyski będą wystarczające, by skusić jedną z gwiazd. A czy będzie to Cotto, Canelo, Chavez, Froch, czy Kessler - kibice wygrają.

1. Floyd Mayweather Junior, USARekord: 47-0, 26 KOWiek: 37Pseudonim: MoneyKategoria wagowa: półśrednia/junior średniaDzierżone trofea: WBC (147, 154), WBA Super (147, 154), The Ring (147, 154)Ostatnia walka: M. Maidana - 13.09.2014 - W UD 12Następna walka: ?

2. Manny Pacquiao, FilipinyRekord: 56-5-2, 38 KOWiek: 35Pseudonim: PacmanKategoria wagowa: półśredniaDzierżone trofea: WBOOstatnia walka: T. Bradley - 12.04.2014 - W UD 12Następna walka: C. Algieri - 22.11.2014

3. Władimir Kliczko, UkrainaRekord: 62-3, 52 KOWiek: 38Pseudonim: Dr. SteelhammerKategoria wagowa: ciężkaDzierżone trofea: IBF, WBO, WBA Super, IBO, The RingOstatnia walka: A. Leapai - 26.04.2014 - W TKO 5Następna walka: K. Pulew - 15.11.2014

4. Giennadij Gołowkin, KazachstanRekord: 31-0, 28 KOWiek: 32Pseudonim: GGGKategoria wagowa: średniaDzierżone trofea: WBA Super, IBO, WBC InterimOstatnia walka: M.A. Rubio - 18.10.2014 - W KO 2Następna walka: ?

5. Guillermo Rigondeaux, KubaRekord: 14-0, 9 KOWiek: 34Pseudonim: El ChacalKategoria wagowa: super koguciaDzierżone trofea: WBA Super, WBO, The RingOstatnia walka: S. Kokietgym - 13.07.2014 - W KO 1Następna walka: ?

6. Timothy Bradley, USARekord: 31-1, 12 KOWiek: 31Pseudonim: Desert StormKategoria wagowa: półśredniaDzierżone trofea: brakOstatnia walka: M. Pacquiao - 12.04.2014 - L UD 12Następna walka: D.G. Chaves - 13.12.2014

7 Juan Manuel Marquez, MeksykRekord: 56-7-1, 40 KOWiek: 40Pseudonim: DinamitaKategoria wagowa: półśredniaDzierżone trofea: brakOstatnia walka: M. Alvarado - 17.05.2014 - W UD 12Następna walka: ?

8. Bernard Hopkins, USARekord: 55-6-2, 32 KOWiek: 49Pseudonim: The Executioner/The AlienKategoria wagowa: półciężkaDzierżone trofea: IBF, WBA SuperOstatnia walka: B. Szumenow - 19.04.2014 - W SD 12Następna walka: S. Kowaliow - 08.11.2014

9. Miguel Angel Garcia, USARekord: 34-0, 28 KOWiek: 26Pseudonim: MikeyKategoria wagowa: super piórkowaDzierżone trofea: WBOOstatnia walka: J.C. Burgos - 25.01.2014 - W UD 12Następna walka: ?

10. Carl Froch, Wielka BrytaniaRekord: 33-2, 24 KOWiek: 37Pseudonim: The CobraKategoria wagowa: super średniaDzierżone trofea: IBF, WBA SuperOstatnia walka: G. Groves - 31.05.2014 - W KO 8Następna walka: ?

11. Roman Gonzalez, NikaraguaRekord: 40-0, 34 KOWiek: 27Pseudonim: El ChocolatitoKategoria wagowa: muszaDzierżone trofea: WBCOstatnia walka: A. Yaegashi - 05.09.2014 - W TKO 9 Następna walka: M. Fuentes - 22.11.2014

12. Miguel Cotto, PortorykoRekord: 39-4, 32 KOWiek: 34Pseudonim: JunitoKategoria wagowa: średniaDzierżone trofea: WBC, The RingOstatnia walka: S. Martinez - 07.06.2014 - RTD 10Następna walka: ?

13. Siergiej Kowaliow, RosjaRekord: 25-0-1, 23 KOWiek: 31Pseudonim: KrusherKategoria wagowa: półciężkaDzierżone trofea: WBOOstatnia walka:  B. Caparello - 02.08.2014 - W TKO 2Następna walka: B. Hopkins - 08.11.2014

14. Adonis Stevenson, KanadaRekord: 24-1, 20 KOWiek: 36Pseudonim: SupermanKategoria wagowa: półciężkaDzierżone trofea: WBC, The RingOstatnia walka: A. Fonfara - 24.05.2014 - W UD 12Następna walka: ? - 27.09.2014

15. Danny Garcia, USARekord: 29-0, 17 KOWiek: 26Pseudonim: SwiftKategoria wagowa: junior półśredniaDzierżone trofea: WBC, WBA Super, The RingOstatnia walka: R. Salka - 09.08.2014 - W KO 2Następna walka: ?

Leszek Dudek

Leszek Dudek

Przygodę z Bokser.org rozpoczął w 2009 roku, obecnie zastępca redaktora naczelnego serwisu. Twórca artykułów i felietonów. Z ramienia portalu relacjonuje gale z Polski i Europy. W swoim dziennikarskim CV posiada wywiady z Royem Jonesem Jr, Evanderem Holyfieldem, Shannonem Briggsem, Oliverem McCallem, Olą Afolabim czy choćby ostatnimi wielkimi mistrzami wagi ciężkiej - braćmi Kliczko. Od lutego 2014r. także dziennikarz redakcji sportowej Super Expressu.

Czytaj więcej najlepszych treści tego autora!
Więcej informacji: Giennadij Gołowkin
Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: rafaljanek
Data: 21-10-2014 19:55:55
Obiektywnie
Autor: boksfaner
Data: 21-10-2014 19:58:37
Pacquiao 2 ??????????????????? usuńcie ten ranking, bo to są okrutne żarty i kpina.
Autor: Woolite
Data: 21-10-2014 20:05:46
Po zamiance Włada z Rigo nie będę się czepiał. Pozdrawiam P. Leszka :)
Autor: boksfaner
Data: 21-10-2014 20:10:33
nr 15 nokautuje nr 2 w 6 rund. Brawo za ranking!...
Autor: Champion20
Data: 21-10-2014 20:12:46
Top 3 powinien wyglądac 1.Mayweather 2 Kliczko 3 Golovkin. Pacquiao na 2 miejscu to smieszne
Autor: Gogolius
Data: 21-10-2014 20:17:37
Nieźle że Pacquaio na drugim miejscu budzi takie kontrowersje, ludzie... ;)
Autor: Whisper
Data: 21-10-2014 20:19:17
Cotto pokonał byłego TOP 3/4 i jest dopiero 12? Pacman 2? Kowaliow za bicie bumów przed Stevensonem? gdzie jest Walters? Przeciez rozpierdzielił Darchinyana i Donaire? Pacman na miejscu 2 haha
Autor: rocky86
Data: 21-10-2014 20:28:05
Wladka dalbym niżej, fakt absolutnej dominacji w bardzo slabej HW moim zdaniem nie daje podstaw do ulokowania w TOP 3. Na jego miejsce wrzucilbym Rigo (geniusz ringu). Bradleya przesunąłbym na 5 lokatę (zasadniczo poza Manny'm i Floydem nie widzę nikogo kto bylby z nim faworytem w 147 funtach, a walkami z Pacmanem, Marquez'em i Prowodnikowem sobie na taka pozycję zasłużył (ale to oczywiscie moja opinia). Reszta pozycji z grubsza mi odpowiada, raczej w miare obiektywnie.
Autor: MocnoReki
Data: 21-10-2014 20:28:49
2 miejsce dla Pacmana to odpowiednie miejsce. brakuje Andre Warda
Autor: MocnoReki
Data: 21-10-2014 20:30:39
2 miejsce dla Pacmana to odpowiednie miejsce. brakuje Andre Warda.
Autor: rocky86
Data: 21-10-2014 20:32:30
@MocnoReki Absolutnie sie zgadzam, nie wiem skąd te oburzenie. Co do Warda, to raczej ze względu na dluga pauzę redakcja go nie klasyfikuję. Jak Andre wróci w formie, to pewnie wskoczy do TOP 3, bo gdzie indziej?
Autor: Dudas
Data: 21-10-2014 20:38:50
Dokładnie. Ward stracił pozycję przez nieaktywność. Kiedy już wróci i wygra z mocnym rywalem, od razu wskakuje na drugie miejsce i czeka na odejście Floyda. Ward lub GGG wkrótce na tronie.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 20:39:09
Cytat:"...notując w ten sposób osiemnasty nokaut z rzędu." 18 nokaut z rzędu to jeszcze nie taki duży rekord,natomiast 12 nokautów pod rząd w walkach o mistrzostwo świata to już coś,chociaż trzeba zauważyć,że to federacja WBA i tak naprawdę Golovkin zaliczył dwa zwycięstwa przed czasem w walkach o pełnoprawne mistrzostwo świata.
Autor: boksfaner
Data: 21-10-2014 20:50:34
@MocnoReki rocky86 Wy tak serio czy spać wam sie chce? Pacquiao nie powinien być w 10.
Autor: Dudas
Data: 21-10-2014 20:55:30
boksfaner - Potrafisz to sensownie uzasadnić? Sympatie na bok - Pacquiao to legenda, która w ostatnim występie pokonała znakomitego Bradleya. W dodatku jest jednym z trzech najbardziej utytułowanych wciąż aktywnych bokserów...
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 21:05:34
@Dudas Twój cytat:"W dodatku jest jednym z trzech najbardziej utytułowanych wciąż aktywnych bokserów..." Możesz podać nazwiska?...
Autor: Dudas
Data: 21-10-2014 21:19:53
Mayweather, Pacquiao i Hopkins.
Autor: rocky86
Data: 21-10-2014 21:20:10
boksfaner Wpis o tym, ze Pac nie powinien być w TOp10 mówi wszystko o Tobie i Twoim stosunku do Filipińczyka. Zrozumialbym, gdyby ktos wskazał, ze Manny nie powinien być w top3, ale Top10? Hejterstwo w czystej postaci...
Autor: Rollins
Data: 21-10-2014 21:23:53
boksfanerData: 21-10-2014 20:10:33 nr 15 nokautuje nr 2 w 6 rund. Brawo za ranking!... * * Jak to mówi Andrew Golota "Tak myslisz?" :-)
Autor: WalterAlfa
Data: 21-10-2014 21:24:50
Po raz n-ty pytam: w jakiej wadze miałąby się odbyć walka Mayweather - Gołowkin? Pierwszy wnosi do ringu 152, drugi 175 funtów. Oczywiście pewnie Gołowkin dałby radę zejść do 154 ale wtedy na pewno Floyd wygrałby z nim do zera. Na wyższy limit Mayweather się nie zgodzi, bo różnica warunków będzie zbyt duża. Alvarez, Cotto to rozumiem ale Mayweathera trzeba już zostawić w spokoju :)
Autor: Rollins
Data: 21-10-2014 21:26:45
boksfanerData: 21-10-2014 20:50:34 @MocnoReki rocky86 Wy tak serio czy spać wam sie chce? Pacquiao nie powinien być w 10. * * Tak jak dla Ciebie lepiej by było, gdybyś milczał. Przynajmniej w tym wątku.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 21:27:03
@Dudas Twój cytat:"Mayweather, Pacquiao i Hopkins." ...a JMM..? Wiem,że ma przestój ,ale jeszcze w sunie nie ogłosił zakończenia kariery...
Autor: Rollins
Data: 21-10-2014 21:27:33
WalterAlfa Jeśli Gołowkin zszedłby do 154, to Floyd i tak z nim nie zawalczy.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 21:27:36
*w sumie...
Autor: derfelcadarn
Data: 21-10-2014 21:48:13
a co robi mejweder na 1 miejscu? przecież on nie pokonał nikogo z 1 dziesiątki od wieków,pac ,który pokonał będącego na 3 miejscu bradleya bardziej na to zasługuje
Autor: Whisper
Data: 21-10-2014 21:54:20
@derfelcadarn Tak, a Alvarez to był taki random, który wg. 80%userów miał znokałtować Floyda. Spoko. @Rollins Alvareza też Floyd się przecież bał. A wyszło ez job dla Floyda. Sory ale Golovkin który notabene nawet w amatorce był w wadze średniej powinien patrzeć wyżej, a nie niżej. Wymaganie od Floyda walki ze średnimi to absurd.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 21:59:18
Jak ktoś ma 6 minut zbędnego czasu to polecam ten świetny highlights... Super muza,super jakość Video i super montaż...! FUN! http://www.youtube.com/watch?v=ryAdsMpGKHY
Autor: Rollins
Data: 21-10-2014 22:06:20
Whisper Nigdy nie mówiłem, że Alvarez pokona Floyda, tak jak nigdy nie chciałem jego masakry z rąk GGG. Niech sobie dalej będzie dla innych idolem.
Autor: Rollins
Data: 21-10-2014 22:15:39
LennoxLewisLionData: 21-10-2014 21:59:18 Jak ktoś ma 6 minut zbędnego czasu to polecam ten świetny highlights... Super muza,super jakość Video i super montaż...! FUN! http://www.youtube.com/watch?v=ryAdsMpGKHY * * Faktycznie dobry. Ale trwa 4:30, a nie 6 minut. Nie oglądałeś do końca ;-) Mam nadzieję, że w tym fragmencie po 1 minucie, to nie jest to słynne "koksowanie się" własnym moczem? ;-)
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 22:15:57
http://www.youtube.com/watch?v=ryAdsMpGKHY#t=89 Czy przypomina Wam ten pan Arturo Gatti...:-)...? W tym kadrze....oczywiście...
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 22:19:10
@Rollins Twój cytat:"Faktycznie dobry. Ale trwa 4:30, a nie 6 minut." "Właśnie czekałem na taki komentarz...:-) A Wiesz dlaczego?...Domyślasz się...?
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 22:22:28
@Rollins Twój komentarz :"Nie oglądałeś do końca ;-)" Ja to oglądałem setki razy....:-) Oczywiście przesadzam,ale wiele,wiele razy...kapitalny HL...jeden z najlepszych jakie widziałem....
Autor: JAx00
Data: 21-10-2014 22:25:01
"Autor komentarza: boksfaner Wy tak serio czy spać wam sie chce? Pacquiao nie powinien być w 10. " a ty tak serio czy jakis czubek ? a Gieniek jak dla mnie za wysoko .
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 22:27:27
@Rollins - też Ci przypomina Arturo młody JMM? Z tego linku powyżej co podałem,czy to tylko moje odczucie vel złudzenie?
Autor: Rollins
Data: 21-10-2014 22:34:09
Nie. nie Gattiego. Mi chyba bardziej przypominał młodego Chaveza Sra. Może nie sama podobizna, co ta mimika, zadziorność twarzy.
Autor: Rollins
Data: 21-10-2014 22:35:47
A faktycznie 1:31 to młody Gatti :-)
Autor: Dudas
Data: 21-10-2014 22:38:29
LennoxLewisLion - Jestem odosobniony w swojej opinii, ale według mnie Marquez to nie jest poziom Pacquiao, tylko raczej Barrery, Moralesa itp. JMM miał to ogromne szczęście, że wyrósł do miana legendy trochę na plecach idealnie pasującego mu geniusza, z którym do śmierci będzie toczył zacięte wojny z szansami na zwycięstwo. Na tle innych rywali widać wyraźnie, że Marquez to nie klasa Pacquiao. Zanim ktoś mi zarzuci hejt, przypomnę grzecznie wszystkim, że jestem chyba największym fanem meksykańskiego boksu w Polsce ;-) Pozdrawiam!
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 23:03:34
@Dudas - ale ja nie porównuję JMM do Pac-Mana. Twój cytat:"W dodatku jest jednym z trzech najbardziej utytułowanych wciąż aktywnych bokserów..." Ja widzę czterech najbardziej utytułowanych bokserów,z tym,że z ta aktywnością JMM nie wiadomo,ponieważ nosi się on z zamiarem zakończenia kariery,ale troszkę nie doceniamy mistrza świata w 4-ech kategoriach wagowych,a gdyby nie ten werdykt w walce Pac vs. Bradley to w pięciu kat. wagowych. Także wydaje mi się,że JMM stricte pod względem tytułów przewyższa B-Hopa.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 23:08:41
@Rollins Twój cytat:" Mi chyba bardziej przypominał młodego Chaveza Sra. " Tak,w pierwszym ujęciu również przypomina mi Chaveza...1:30... Heh...jednak nie tylko ja mam takie skojarzenia...:-) Pozdrawiam.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 21-10-2014 23:13:14
@Rollins Twój cytat:"Mam nadzieję, że w tym fragmencie po 1 minucie, to nie jest to słynne "koksowanie się" własnym moczem? ;-)" Hahaha....Jak,nie jak TAK! To jest właśnie to!!!...XD
Autor: Rollins
Data: 21-10-2014 23:49:03
Dla mnie Marquez, czy Pacquiao to bokserzy naprawdę bardzo zbliżeni klasą, czyli tą najwyższą. U Marqueza nieco inaczej ta kariera się toczyła, chociażby dlatego, że i inaczej wspinał się po tej drabince kategorii wagowych.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 22-10-2014 00:26:34
Ten HL to pewnie wszyscy znają,ale od czasu do czasu do niego wracam. Świetnie dopasowana muzyka z video. http://www.youtube.com/watch?v=lLXcgZ84ndk
Autor: PanJanekTygrys
Data: 22-10-2014 01:43:25
Bestia była tylko jedna-Iron Mike
Autor: Rollins
Data: 22-10-2014 13:55:05
Naseem Hamed sam świetnie dodawał sobie adrenaliny, animuszu, pewności siebie. Podejrzewam, że gdyby próbować go przestawić na boks bardziej rozważny, ostrożny, wyrachowany, przyniosłoby to odwrotny skutek.
Kalendarz imprez