WŁODARCZYK: MUSZĘ COŚ ZROBIĆ Z TYM BAŁAGANEM

Dodano: 3 października 2014 19:01
WŁODARCZYK: MUSZĘ COŚ ZROBIĆ Z TYM BAŁAGANEM
Redakcja, Przegląd Sportowy
Ed Mulholland/Matchroom Boxing

Krzysztof Włodarczyk (49-3-1, 35 KO) po przegranej walce z Grigorijem Drozdem (39-1, 27 KO) i utracie mistrzowskiego pasa WBC w wadze junior ciężkiej przyznał w rozmowie z Kamilem Wolnickim z "Przeglądu Sportowego", że zlekceważył nieco swojego rywala, ale zapowiedział, że uporządkuje swoje życie prywatne i powróci na tron.

- Kiedy głowa nie jest spokojna, nie może być dobrze. A moja nie była. Niby wszystko wydawało się być w porządku, niby funkcjonowałem normalnie, ale nie było tak, jak powinno. Od następnego tygodnia biorę się też za porządkowanie własnego życia. Muszę coś zrobić z tym bałaganem. Coś dobrego, co pozwoli mi być spokojnym. Dzisiaj już wiem, zresztą dawno już wiedziałem, co muszę robić. Nie chcę tłumaczyć nic więcej, bo to skomplikowane, ale czas wziąć się za własny dom i budowanie jego przyszłości - powiedział były już mistrz świata.

Niedawno publikowaliśmy także wypowiedź promotora Tomasza Babilońskiego, prywatnie szwagra Włodarczyka, który doradzał polskiemu pięściarzowi zmianę trenera i wyjazd do USA. Z wypowiedzi "Diablo" wynika, że nie zamierza wprowadzać zmian w swoim narożniku.

- Trenera na pewno nie zmienię, bo Fiodor Łapin nie jest niczemu winny. To moje podejście musi być inne. Zresztą, podobnie jak kilka innych czynników - stwierdził w rozmowie z "PS" Włodarczyk.

Cały wywiad Krzysztofa Włodarczyka z Kamilem Wolnickim przeczytacie w serwisie "Przeglądu Sportowego".

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: MrAdam
Data: 03-10-2014 19:14:31
Zacznij sparować z kimś normalnym, a nie w kółko z tymi samymi bumami.
Autor: cut
Data: 03-10-2014 19:27:18
polak madry po szkodzie
Autor: rafalteo
Data: 03-10-2014 19:39:40
Sparingi nic nie pomoga tu trzeba by bylo zmienic psychike, albo chociaz zadzialac bardzo silnymi emocjami na siebie tak jak to zrobil 20 letni Tyson (raczej nieswiadomie)
Autor: Jacexus
Data: 03-10-2014 19:43:49
Wypowiedzi niektorych zawodnikow (ofiar) nawet nie przypominaja ale sa dokladnie takie jak politykow. Przed walka : wszystko gra, jeszcze nigdy nie bylem w takiej formie, to byl oboz mojego zycia, jestem w najlepszej formie, to jest moj czas, jest moc itd Niestety po kilku uderzeniach w glowe (jak w tym przypadku) nagle okazuje sie ze wszystko bylo do D... od samego poczatku zle jest w domu, na sali, zly trener, sparing partnerzy a kontuzje mnoza sie od stop do pustego lba. Nie da sie latwo zrozumiec osoby ktora jest Zawodowcem i ma placone za to zeby byc w doskonalej formie - jak w PL. Panowie maja doskonale warunki i jak sie pozniej okazuje sa wrakami zeby nie powiedziec sierowami niezdolonymi do minimum ktore wymagal by kibic. Wlodarczyk czy Kolodziej przegrali - i nic w tym nie bylo by zlego gdyby pokazali ze maja serce a bylo jak bylo..... Teraz placz nad rozlanym mlekiem i kolejne obiecanki. Krzychu zacznij byc facetem z jajami a nie rob sobie Jaj ! Kiedy trzeba jakos nie bylo ich widac.
Autor: Cooperek
Data: 03-10-2014 19:47:11
Tak naprawdę to nic nas nie obchodzą twoje problemy w domu. Kiedyś na wizji zasugerował że regularnie zdradza żonę a teraz płacze, że ma burdel w sprawach rodzinnych, wielka niespodzianka. Co nas to kurna obchodzi? Najgłupsze tłumaczenia to właśnie te w stylu "To nie był mój dzień, nie miałem humoru".
Autor: KapralWiaderny
Data: 03-10-2014 19:54:09
Najważniejsza w tym wszystkim była dla niego walka z Wasylem o większą kase za wejscie do ringu. Jak ten cel osiągnął reszta zaczęła mu zwisać. Po walce bardzo zadowolony pstrykał sobie focie z nowym mistrzem :-) Kasa na alimenty zarobiona więc w jego mniemaniu wszystko gra a mediom jakąś baje o złym dniu się wciśnie. Zdaję sobie sprawę z powaznych ograniczeń Diablo jako boksera ale oprócz tego zdecydowanie przeszedł sobie obok pojedynku.
Autor: ghost
Data: 03-10-2014 20:35:13
Naprawdę przykro to czytać. Pierdoły takie... Niczym Masternak po... Drozdzie.
Autor: ghost
Data: 03-10-2014 20:36:34
Cyt. "- Trenera na pewno nie zmienię, bo Fiodor Łapin nie jest niczemu winny." Jest winny i od tego trzeba zacząć. Np tak się zastanawiam, czy widział ktoś kiedyś Diablo na tarczy z Łapinem, żeby ćwiczyli jakieś dłuższe serie, kombinacje? Bo ja nie.
Autor: ghost
Data: 03-10-2014 20:39:15
Cooperek Data: 03-10-2014 19:47:11 Tak naprawdę to nic nas nie obchodzą twoje problemy w domu. Kiedyś na wizji zasugerował że regularnie zdradza żonę a teraz płacze, że ma burdel w sprawach rodzinnych, wielka niespodzianka. Co nas to kurna obchodzi? Najgłupsze tłumaczenia to właśnie te w stylu "To nie był mój dzień, nie miałem humoru". * * Najgorsze,że przed walką wszystko było OK, a teraz nagle wychodzi jakiś "bałagan we własnym życiu" itp bzdety. Eh! Szkoda gadać.
Autor: cut
Data: 03-10-2014 20:50:57
co on wymysla, przegral i tyle , drozd jest lepszym bokserem od wlodarczyka, przgotowal sie powaznie do walki, a Wlodziu to ma nasrane w glowie, i to wszystko, to widac odrazu, przeciez wszystko co czlowiek möwi i robi jest przejawem tego co w "srodku" a jak wygladaja jego walki, zawsze jakies takie pojebane, pojebana taktyka, pojebane podejscie, jeszcze bardziej pojebany trener i wogole ten caly cyrk. Facet ma talent, ma kopa ale cos tam kuzwa jakby nie tego.
Autor: Donxxx1987
Data: 03-10-2014 20:54:13
"Trenera na pewno nie zmienię, bo Fiodor Łapin nie jest niczemu winny. To moje podejście musi być inne." Bardzo niepokoi mnie takie myślenie. Trener nie ma być po walce winny/niewinny, trener ma być ojcem sukcesu. Zmiana trenera nie musi wynikać nawet z jego "winy", po prostu bokser potrzebuje być może nowych bodźców. Nie można tak myśleć bo to początek końca.
Autor: Spons
Data: 03-10-2014 20:56:03
Jedyna szansa dla Diablo jest taka, że wyjedzie do USA i zmieni trenera, tak jak napisał to Tomasz Babiloński. Inaczej marnie to widzę, jeśli doszło by do rewanżu z Drozdem w Polsce, z tym samym sztabem, to Włodar również to przegra.
Autor: Miro
Data: 03-10-2014 21:44:04
Spons gdzie Ty chcesz wysyłać Diablo do USA ? Żeby przepadł i zagubił się do końca ? Tam może wyjechać gość zdrowy i twardy psychicznie. Przecież z wypowiedzi Diablo widać jak na dłoni , że ma nie uporządkowaną głowę. Musi zaleczyć rany z Moskwy, następnie psycholog, żeby poukładał mu w głowie a potem może myśleć o przyszłości.
Autor: conceptofpower
Data: 03-10-2014 22:34:13
"rafalteo Data: 03-10-2014 19:39:40 Sparingi nic nie pomoga tu trzeba by bylo zmienic psychike, albo chociaz zadzialac bardzo silnymi emocjami..." Masz racje, ze psychiczne uwarunkowania sa glownym problemem Wlodarczyka, aczkolwiek nie sadze iz ma on czas na jakiekolwiek zmiany w tym momencie swojej kariery. Moje predykamentalne zrozumienie tej sytuacji jest bardzo proste: Polak pozostanie w polsce I bedzie odcinal kuponiki od tego co udalo mu sie dzieki swoim zdolnosciom a przede wszystkim swoim promotorom osiagnac. Zadnego wyjazdu wlodarczyka nie bedzie, zadnych extra poswiecen rowniez.
Autor: wyso
Data: 03-10-2014 23:26:00
Łapin to na pewno dobry szkoleniowiec i psycholog, ale nie może być tak że on sam ciągnie cała grupę. To po prostu zrobiło się kółko wzajemnej adoracji, a porażka Szpilki to będzie gwóźdź do trumny.
Autor: monocore
Data: 03-10-2014 23:38:30
wyso zgadzam się z Twoją opinią od drugiego zdania, niestety łapin nie jest dobrym szkoleniowcem ;D
Autor: OjciecZradioMaryja
Data: 03-10-2014 23:44:05
Ciekawy ojciec jest jak dlugo babilon bedzie szwagrem , przeciez tabloidy pisaly ze wlodar ma drugie dziecko corke ale nie zona ja porodzila :) wiec chyba to ma na mysli jak pisze ze trzeba uporzadkowac zycie prywatne :)
Autor: monocore
Data: 03-10-2014 23:52:13
Fiodor wracaj na kopalnię pracować , a nie trenować "Wasylowych Mistrzów" Włodarczyk dzięki za wiele emocji, za pas WBC, życzę CI dużo zdrowia i szczęścia w życiu swoje już zrobiłeś mistrza miałeś, dla mnie nie musisz nic już udowadniać, zmiany jakie powinny nastąpić: -łapin do kopalni z powrotem -nowy trener jakiś światowy gość który w 10 lat wytrenuje mistrza świata -wasyl cierpliwości do swoich żołnierzy a nie nabijać balonom rekordy i wypuszczać na mistrzów wasylowa taktyka w boksie nie przejdzie -rozwijać kuźnię boksu -rozpowszechniać boks w Polsce -wyjazdy do USA -uczyć się od lepszych -nie robić cyrków -sparingi z dobrymi zawodnikami zapraszać mistrzów na sparingi
Autor: canuck
Data: 04-10-2014 00:39:40
No musisz zrobic cos z tym balaganem, Diablo! Ale glowa to jedno, a umiejetnosci to drugie. Nawet jak Diablo uporzadkuje swoje zycie prywatne oraz ureguluje atmosphere pod sufitem, to dalej pozostanie jeden problem: jednowymiarowosc bokserska. Prawdziwy mistrz ma wiele atutow oraz planow na zwyciestwo w swoim arsenale bokserkim. Drozd dobitnie nam pokazal, ze Diablo ma tylko Plan A tzn. trafic rywala mocno pojedynczym ciosem. No a jak rywal nie sie trafic, to wtedy ..... trzeba przygrac!
Autor: piotr
Data: 04-10-2014 06:24:39
Czy was nie zastawia to, że Fjodor taki spokojny jest? Jakby troszkę olewał swoją pracę. Nie ma trochę za mało tzw. "sportowej złości?
Autor: ghost
Data: 04-10-2014 08:59:56
piotr Wszystkiego ma za mało,a przede wszystkim wiedzy, pomysłu, koncepcji. Taki jest,bo jest. Nie ma co się czarować.
Autor: Grzywa
Data: 04-10-2014 09:18:31
Lapin to bardzo dobry fachowiec, neistety nie ma materialu, zas z g..na piramidy sie nie ulepi. Zamiast krytykowac trenera, mozna sie zastanowic iloma zawodnikami sie opiekuje, ilu ma asystentow? Jak moze Lapin ogarniac cala stajnie Wojakow, trenowac od lekkiej do ciezkiej, wszystkich na raz, to jakis kierat a nie solidny trening. Uwielbiany przez wielu Gmitruk, poznalem, jako czlowiek srenio ciakawy, zarozumialy, pewny siebie..., osiagniec tez nie posiada jako trener profesjonalow. Jak w Polsce nie bedzie kasy to i nie bedzie gwiazd, jak nie bedzie kasy to utalentowani beda sie pchali pod budke z piwem, na bramki ale nie do ciezkiego treningu. Kryzys w heavy w USA nie jest dlatego iz brak utalentowanych ludzi, popatrzcie na footbolistow, 194cm wzrostu, 130kg wagi i setke, sorry oni sprawdzaja sie na 40 yards ponizej 5 sec do tego robi fiflacka czy salto z miejsca, ale po co dostawac w glowe jak mozna spokojniej za wieksza kase pobiegac po boisku.
Autor: skud
Data: 04-10-2014 10:39:08
W ,Polsce psycholog nic nie pomorze,tylko wezmie kase i wmówi sportowcowi ze już teraz będzie na dobrej drodze!Zmiana otoczenia i wyjazd do USA,dla by dużo więcej.Inne podejście do treningow.tam musiałby walczyc o swoje.Sparingi,no problem z murzynami:)Takich trenerow jak Lapin znajdzie w każdym gymie albo i lepszych!
Kalendarz imprez