LOEFFLER: GOŁOWKIN MOŻE ZEJŚĆ DLA FLOYDA DO KATEGORII JUNIOR ŚREDNIEJ
Dodano: 16 września 2013 14:43
Autor: Redakcja, ESPN New York
Zdjęcie: Obraz własny
Giennadij Gołowkin (27-0, 24 KO) wychodzi naprzeciw oczekiwań kibiców, dlatego też między innymi wybrał sobie za najbliższego rywala ekscytującego i bardzo groźnego w pierwszych rundach Curtisa Stevensa (25-3, 18 KO). Ale reprezentant Kazachstanu nie chce ograniczać się jedynie do kolejnych obron pasa federacji WBA wagi średniej i szuka coraz to nowych wyzwań. Nawet takich jak Floyd Mayweather Jr (45-0, 26 KO), absolutny król rankingu P4P.- Giennadij dla walki z Floydem Mayweatherem zejdzie do kategorii junior średniej. A czy jest to wykonalne? To już inna historia. Gołowkin to obecnie jedyny facet, który może go pokonać w takim limicie - powiedział dyrektor generalny grupy K2, Tom Loeffler.
KOMENTARZE
ZOSTAW SWÓJ KOMENTARZ
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: djpioter
Data: 16-09-2013 14:50:31
TAK,POPROSZĘ! :D
Autor: goldengloves
Data: 16-09-2013 14:54:33
Czy oni sa powazni? Money z Canelo nie walczyl w junir sredniej, a z Golovkinem zawalczy. Floyd nie bedzie wazyl wiecej niz 153 lbs jak jest w formie. Z Canelo byla mowa o 147lbs a z super silnym GGG zawalczy w junior sredniej:) dorzy oni sa:) jak GGG zejdzie do 154 funtow w kolejnych walkach, zdobedzie moze pas, pokaze, ze da rade zrzucic i nie ma problemu:)
Autor: jasin
Data: 16-09-2013 14:57:22
kolejne pompowanie balona... a prawda taka ze nikt floyda juz nie pokona do konca kariery. Przejdzie do historii jako absolutny krol boksu i pobije legende samego rickiego marciano. Tak jak mowilem- mozemy sie cieszyc, ze przyszlo nam zyc w czasach absolutnego krola boksu i moglismy na zywo sledzic jego niesamowite walki. GGG nic by floydowi nie zrobil. Prestrzelalby za kazdym razem jak Alvarez. Floyd jest tak ze 3 razy szybszy niz Kazach.
Autor: Adih4sh
Data: 16-09-2013 15:00:50
Floyda można zniszcyć tak jak to mógł zrobić Mosley i DelaHoya. Nie będzie ciosów na korpus które łatwiej trafiają nie będzie zwycięstwa.
Autor: Adih4sh
Data: 16-09-2013 15:01:10
albo na tułów pod przeponę.
Autor: djpioter
Data: 16-09-2013 15:01:47
Ok,ok,także dopiszmy od razu Floydowi 5 zwycięstw bez walki "bo i tak wygra".To prawda,że przeciwnicy dla niego się kończą,ale GGG to chyba najlepsza opcja z aktualnie dostępnych,gdzie Floyd nie byłby faworytem stuprocentowym.
Autor: jasin
Data: 16-09-2013 15:04:27
z Alvarezem tez nie byl, a skonczylo sie tak, jak sie skonczylo....
Autor: wojtekzg
Data: 16-09-2013 15:05:01
Uważam, że Gołowkin byłby za wolny dla Floyda. Druga sprawa - czy Kazach jest wystarczaJĄCO rozpoznawalnym bokserem dla Floyda - biznesmena ? Śmiem wątpić.
Autor: darekaa
Data: 16-09-2013 15:06:21
Panie Gołowkin czekają Martinez, Chavez Jr.,Froch, Ward, Quillin a nawet Alvarez. Aha no tak ma Pan już 31 lat a pieniędzy za duże pieniądze nie było? A kto gwarantuje dużą kasę? Floyd:)
Autor: wojtekzg
Data: 16-09-2013 15:06:58
Alvarez też miał być silny i miał przełamać Floyda - jak to wyglądało widzieliśmy.
Autor: szansepromotions
Data: 16-09-2013 15:07:27
Nie róbcie z niego murzyna do robienia w polu, nie ma sensu by Gołovking się dusił i tak już jest duży, jak na średniego. W wadze średniej ma jeszcze dużo do zrobienia , potem dopiero można myśleć .
Autor: Shogun90
Data: 16-09-2013 15:08:37
Floyd zrobiłby głupka na ringu z Gołowkina
Autor: arpxp
Data: 16-09-2013 15:15:32
Napiszę to po raz kolejny. FLOYD W DNIU WALKI Z CANELO WAŻYŁ 146 FUNTÓW, więc Gienia niech szuka wyzwań w swoim zakresie wagowym.
Autor: czejen47
Data: 16-09-2013 15:24:40
Ja to sie nie dziwie ze floyd ma takie ego, skoro wszyscy staja na glowie byleby z nim zawalczyc. Jest krolem boksu jak i krolem promocji, nawet taki malo znany guerrero zostal wypromoway przez floyda ze niektorzy mysleli ze moze go nawet zdetronizowac hehe. A co do golowkina martineza i reszty to niech boksuja u siebie i mysla nad skokiem w gore a nie patrza zarobic u wujka floyda
Autor: Ady
Data: 16-09-2013 15:37:41
Hopkinsy, GGG i inne brednie. Zawsze mogę nabrać masy i z Władem zawalczyć to samo Floyd. Oczywiście w sensie sportowym nie widzę sensu ale finansowo, GGG może zrobić z siebie zombie i odebrać wypłatę w 154funty.
Autor: Krzych
Data: 16-09-2013 15:38:03
Wszyscy pogłupieli. Floyd vs Golovkin? To może Golovkin vs Kliczko? Szkoda słów...
Autor: tomi500
Data: 16-09-2013 15:38:43
Gienek niedawno się pojawił i ma duży wybór zawodników których musi pokonać,a to że pokona wszystkich jest tak oczywiste jak to,że sędzina która wypunktowała remis w ostatniej walce Floyda z Canelo to skorumpowana świnia.Floyd rozdaje karty i on zadecyduje komu da zarobić na reszte życia w luksusie,jeśli dał by ją GGG to było by to niesprawiedliwe.uważam,że Hopkinsowi należy się taka walka najbardziej i da najwyższe zainteresowanie dla kibiców.
Autor: Krzych
Data: 16-09-2013 15:41:04
Choć Golovkin jest kompletnie niesprawdzony i wcale niewykluczone, że dostałby taką samą lekcję jak Canelo. Na 80% tak. Ale waga średnia to dla Floyda już za daleko. Jest ryzyko, że nawet umiejętności mu nie pomogą gdy przeciwnik będzie po prostu za silny fizycznie dla niego. Nie wiadomo czy ktoś ze średniej nie okazałby się dla niego tym czym był Kliczko dla Adamka
Autor: pyra90
Data: 16-09-2013 15:45:52
GGG nie gwarantuje dużych zysków ,a K2 to krętacze razem z tym pedałem Boente . Floyda nie pokona nikt ,Pacman miał szanse kilka lat temu . Golowkin jka pójdzie wyżej polegnie z Wardem
Autor: JasnieOswiecony
Data: 16-09-2013 15:48:41
Golowkin niech najpierw pokona kogoś konkretnego bo Proksa i Macklin to trochę mało jak na walkę z Floydem...
Autor: BlackDog
Data: 16-09-2013 15:55:06
jasin Jakie uwielbienie dla Floyda... Rozumiem że jest najlepszy ale nie przesadzajmy. GGG by go w swojej naturalnej wadze po prostu zabił. Inna sprawa że musiałby zbijać na ważenie co już dobrze nie wróży. Canelo właśnie dlatego wypadł tak tragicznie bo stracił swoje atuty przez zbijanie. Floyd jest najlepszy i już nikt go nie pokona ale nie jest na tyle dobry by pokonać Punchera z średniej i jak ktoś to wspomniał z aspiracjami na super średnią. Tak naprawdę Floydowi skończyli się rywale przy których można by w ogóle dawać jakieś szanse przeciwnikowi więc niedługo Klitschkę będziecie do niego wysyłali/ GGG zrobiłby tylko skok na kasę, a poza tym na limit 154 Floyd nie pójdzie bo to już spore ryzyko.
Autor: Krzyzak
Data: 16-09-2013 15:56:42
Nie tylko nie to GGG 160 funtów niżej to będzie katastrofa
Autor: Krzyzak
Data: 16-09-2013 15:59:16
BlackDOg masz racje Floyd nie pójdzie z nikim na limit 160 bo wie ze mogłoby się to dla niego źle skonczyć
Autor: Ady
Data: 16-09-2013 15:59:52
pyra90 Piszesz że K2 to krętacze tak samo jak Floyd, dlaczego z Canelo walczył w limicie 152 a nie 154?
Autor: jacktrick
Data: 16-09-2013 16:01:18
BlackDog Mistrzów wielbimy.
Autor: qler
Data: 16-09-2013 16:05:28
Autor komentarza: Ady Data: 16-09-2013 15:59:52 pyra90 Piszesz że K2 to krętacze tak samo jak Floyd, dlaczego z Canelo walczył w limicie 152 a nie 154? --- bo ku swojemu zaskoczeniu za słabo wypadł z Cotto, któremu dał pełny limit :)
Autor: BlackDog
Data: 16-09-2013 16:08:54
Zostawcie Pyre On pewnie do dziś nie może pojąć jak Władimir mógł go tak oszukać porównując Mormecka do Tysona. Ja Floyda bardzo szanuję choć go nie lubię. Chciałbym nawet by go ktoś pokonał ale to niemożliwe. Raz brak już takich pięściarzy a dwa to Floyd ma taką pozycję że nawet jak jest taki Gienadij to do walki dojdzie na zasadach Floyda. A że można rekordowo zarobić na walce z nim każdy się skusi. Mam nadzieję że GGG nie. Tyle że nie można mieć o to do Floyda pretensji. I ja absolutnie nie mam. W swojej wadze nie ma na niego kozaka i tyle. Musiałby być to ktoś z dużo większą siłą itp, a aż takiej przewagi żaden bokser nie bedzie miał w limicie wagowym 152. Przykładem niech będzie tu Canelo który wypadł wręcz fatalnie, dużo gorzej niż nawet Guerrero.
Autor: Krzyzak
Data: 16-09-2013 16:14:22
Sprawa rozbija się tylko o wage bo ktoś kto już zbija sporo do 160 jak zrobi 152-4 to już ledwo zyje, wielu bokserów to potwierdza że często pzez to brakuje sił i to już w pierwszych rundach. I prawda jest taka że GGG nie powinien się godzić na debilne limity z Floydem bo on może stworzyć własną historie bo już jest kreowany na takiego zawodnika
Autor: dziobanes
Data: 16-09-2013 16:31:26
już prędzej Martinez zasługuje na wypłatę życia od Money. przynajmniej wywodzi się z półśredniej, z tego co mówił nie miałby problemu z wagą, a jego ciekawy styl mógłby dać niezłe widowisko. GGG niech szuka wyzwań wyżej, tak jak już zrobili to jego koledzy, pokona kogoś z dwójki Froch, Ward, może przejdzie do historii. A co powiecie na pojedynek Diablo vs GGG ? heheh
Autor: NaCelowniku
Data: 16-09-2013 16:44:09
Ciekawe czy czyta to Grzesiek Proksa, on nie może a GGG twierdzi że tak.
Autor: Krzyzak
Data: 16-09-2013 16:45:09
Autor komentarza: dziobanes Data: 16-09-2013 16:31:26 GGG wygląda akurat na takiego zawodnika że 160 funtów to optymalna waga , wyżej moim zdaniem stracił by atuty ogólnej siły fizycznej i ciosu.
Autor: owenn1988
Data: 16-09-2013 16:50:15
to moze trzeba poszukac kogos z niższych wag, np Nonito Donaira, roznica wagowa spora, ale jesli Flody w dniu ostatniej walki wazył 146 funtów , a Donair podobno sporo zbija wiec roznica bylaby niewielka. Ciekawe wygladałaby walka FMJ z zawodnikie szybszym od niego, moze walka wygladałby jak ostatnia Chambers w crusier? (wiem ze to nie ten poziom)
Autor: dziobanes
Data: 16-09-2013 16:50:22
Krzyzak też tak sądzę że to jego optimum, ale prędzej czy później będziej musiał iść wyżej jeśli będzie chciał szukać wyzwań. w super średniej może mieć nieco problemów z niektórym większymi , trochę jak Abraham. ale skoro legendy sparingów mówią prawdę, to strasznie chciałby zobaczyć go np. z Frochem.
Autor: Sierak2012
Data: 16-09-2013 16:50:40
Floyd to zawodnik 147lbs a nie 154lbs. On godząc się na 152 i tak stawia się w niekorzystnej sytuacji, a to że rywal zbija to już nie FMJ problem. Teraz mieliśmy starcie 146lbs ze 160 lbs w dniu walki !! Gienek zbija już teraz sporo do 152 nie zejdzie, a jak zejdzie skończy jak Toney w walce z RJJ, gdzie Jamesa trzeba było praktycznie wnosić do ringu
Autor: Matys90
Data: 16-09-2013 16:56:04
Kilka faktów: 150 ważył Floyd, 165 Alvarez. Gołowkin w dniu walki waży ~168 funtów. Zawodnicy kategorii junior średniej potrafią ważyć 174 funty (Kirkland, Angulo)
Autor: Sierak2012
Data: 16-09-2013 16:57:57
Floyd w dni walki ważył 146, a Alvarez 160
Autor: Siwy1
Data: 16-09-2013 16:58:19
Żenadyn Gołowkin niech się zajmie zawodnikami w swojej i w wyższej kategorii, do Mayweathera i tak brakuje mu umiejętności i talenu niedługo to Kliczko będzie chciał zejść do 154lbs
Autor: Matys90
Data: 16-09-2013 17:00:48
Sierak, chcesz się założyć?
Autor: Sierak2012
Data: 16-09-2013 17:02:41
tak :D
Autor: Sierak2012
Data: 16-09-2013 17:05:18
no masz racje http://sports.yahoo.com/news/mayweather-beats-alvarez-majority-decision-055544644--box.html
Autor: boksfaner
Data: 16-09-2013 17:05:22
Floyd pewnie nawet nie wie kto to Gołowkin, on jest za mało popularny
Autor: Matys90
Data: 16-09-2013 17:09:12
http://i.imgur.com/Y2iLRSy.jpg Te 146 lbs wzięły się pewnie z wywiadu po walce z Floydem, on powiedział, że jak wstał rano to tyle ważył. Nie wiem tylko czemu odchudzacie Rudego :)
Autor: Lombard
Data: 16-09-2013 17:12:33
GGG może zapomnąć ,że zagrozi Floydowi.
Autor: Lombard
Data: 16-09-2013 17:14:29
w gruncie rzeczy ciosy świstałyby po ramionach i łokciach. Już kto tu wczesniej pisał ,że Canelo sprawi kłopoty Floydowi a co niektórzy pisali że go znokautuje. Od początku pisałem ,że to będzie jedna z łatwiejszych walk Floyda. z GGG byłoby nieco ciekawiej ale na cud nie liczyłbym.
Autor: Overfull
Data: 16-09-2013 17:16:49
GGG w swojej naturalnej wadze zabiłby murzyna.
Autor: Boban81
Data: 16-09-2013 17:21:28
Ja uważam nadal że Golovkin da radę pokonać Floyda. I czekam na walkę.
Autor: SpecjalistaodBoksu
Data: 16-09-2013 17:22:36
Ja waże w granicach 195 funtów , jeśli dostane dobrą oferte moge bez problemu zejsc do 150 funtow. Sądze , że wygram bo jestem lepszym bokserem niz Floyd
Autor: Siwy1
Data: 16-09-2013 17:23:58
Overfull Kliczko w swojej naturalnej wadze zabiłby Kazacha
Autor: Krzyzak
Data: 16-09-2013 17:24:18
Jak GGG da się wciągnąc w gre Floyda ze schodzeniem z wagi 160 funtów to ma marne szanse
Autor: BeyrootPl
Data: 16-09-2013 17:29:59
@ dareka Przestan pier.... o kasie. O Wardzie, Frochu itd! Od ponad roku Gienek rzuca wyzwania wszystkim "miszczom" 154-168. To ze nikt z nim nie chce walczyc to nie jego wina. Wku.... mnie te wypowiedzi o Gieni. Bo niesprawdzony, bo kur... to, bo kur.... tamto. Szanowny PANIE Ward - Absolutny królu Super sredniej przeciez koles zmkat. nizszej rzuca Ci wyzwanie!!! Co robi prawdziwy "Miszcz"? Spierdala.... Jak Ward Quillin itd. Smiesza mnie wasze wypociny.
Autor: SpecjalistaodBoksu
Data: 16-09-2013 17:32:58
Jak myślicie czy FLoyd wygrał by z Wladem jakby ten zeszedl do 152 funtow ??
Autor: Siwy1
Data: 16-09-2013 17:35:01
Podobno nawet z Wałujewem ma walvzyc w limicie 160lbs
Autor: Cooperek
Data: 16-09-2013 17:38:38
Nie lubię Floyda, ale muszę przynać, że jest najlepszy i nie do przejścia. Pacman z nim przegrałby teraz zdecydowanie, Gołowkin tak samo. Nie ma nawet o czym mówić. PS. W Alvareza przestałem wierzyć tuż przed walką jak zaczęli mówić o atakowaniu Floyda na korpus, który to ma szczelnie zasłonięty.
Autor: BlackDog
Data: 16-09-2013 17:39:01
"Jak myślicie czy FLoyd wygrał by z Wladem jakby ten zeszedl do 152 funtow ??" Bo ja wiem. Na pewno byłby na Włada pogrzebie skoro mieliby razem walczyć. lol
Autor: Siwy1
Data: 16-09-2013 17:41:39
BeyrootPl Rzucać wyzwanie to sobie może każdy, na walke z Wardem trzeba sobie zasłużyć a GGG sobie jeszcze nie zasłużył zresztą jak kiedys dojdzie to takiej walki to będzie obskoczony jak Alvarez z Mayweatherem
Autor: Siwy1
Data: 16-09-2013 17:48:47
SpecjalistaodBoksu a co powiesz na walkę z Rigo w 120lbs? dasz radę zejść?
Autor: cut
Data: 16-09-2013 17:52:34
ludzie pojebalo ich 160 funtöw i floyd, przeciez to jakies brednie, co za kurwa pomysly.
Autor: Lombard
Data: 16-09-2013 17:54:30
Siwy1 Data: 16-09-2013 17:41:39 Rzucać wyzwanie to sobie może każdy, na walke z Wardem trzeba sobie zasłużyć a GGG sobie jeszcze nie zasłużył zresztą jak kiedys dojdzie to takiej walki to będzie obskoczony jak Alvarez z Mayweatherem. Nic dodac nic ująć.
Autor: SpecjalistaodBoksu
Data: 16-09-2013 17:57:22
Szakal generuje za małe pieniądze zebym tyle schodził. Szkoda , że Szakal nie jest większy bo chętnie bym go zobaczył z Floydem. Pojedynek dwoch genialnych technikow :)
Autor: Overfull
Data: 16-09-2013 18:09:12
Siwy1. Nie wiem czy TY to widzisz, ale jest różnica pomiędzy 160/168 funtami przy 200 funtach, a 147/154 do 160/168. Zasadnicza różnica polega na tym, że idąc limitami w danych wagach Władimirowi brakuje do śedniej, super średniej - około 32 - 40 funtów. Z kolei Gołowkinowi wystarczy zbić 6 funtów ja limit junior średniej. Jest chyba różnica pomiędzy 40 funtami, a 6 funtami, prawda :) ?. Według boxrec Gołowkin ma zasięg 178 cm ( wydaje mi się, że trochę większy o_O ), wzrost 179 cm. Floyd ma według tych danych zasięg 183 cm przy wzroście 173 cm. Czy dysproporcje są aż tak ogromne ?, nie wydaje mi się. Walka z Gołowkinem to dobry pomysł, ale tylko gdyby Giennadij nie musiał zbijać jakichś dodatkowych wymuszonych z obozu murzyna funtów. Szkoda tylko, że to praktycznie niemożliwe ... Floyd nie odważyłby się walczyć z Kazachem który byłby na 100% przygotowany ;) - czemu ?, bo wie, że zostałby zabity w ringu.
Autor: Drago
Data: 16-09-2013 18:46:26
Czytając niektóre komentarze zastanawiam się jaka jest średnia wieku osób wypowiadających się tutaj... Jedynym sensownym rywalem dla Floyda wydaje się być Pacman lub Garcia.
Autor: gemba
Data: 16-09-2013 18:55:50
no to by byla mega walka.lubie i tego i tego.ale ja jednak bym chcial wkoncu walki floyd vs paqiao
Autor: Tokio
Data: 16-09-2013 19:02:06
Jestem pełen podziwu dla Floyda za jego wartość sportową, jak nikt życzę mu w końcu porażki, ale nie z GGG, bo ten jest zwyczajnie za duży, zbijanie wagi mogłoby zabić, więc walka z zombi nie ma sensu poza tym GGG mimo, że niezwykle zajebiście się zapowiada na wielkiego mistrza, musi to potwierdzić z lepszymi rywalami, przecież w średniej jest kilku niezłych brytyjczyków, ten czarny mistrz, degeal z australii, martinez jak się wykuruje, tak samo Pirog, po tym jakby wyczyścił średnią powinnien iść do super średniej i zabrać pasy Wardowi
Autor: Ady
Data: 16-09-2013 19:09:40
Zawsze Floyd może nabrać masy i skoczyć wyżej i zawalczyc z GGG albo zrzucić i zawalczyc z Rigo obaj w swoich kategoriach by go poskladali. Nie rozumiem szukania na siłę przeciwników którzy mają zrzucać. Floyda ogranicza budowa tak jak i innych jest arcymistrzem swojej wagi. Większe szanse na pokonanie go ma ktoś z jego wagi. Alvarezowi przezornie obniżył limit do 152 widocznie bal się ryzyka. Chce szukać wyzwań niech sam zmieni limit.
Autor: Overfull
Data: 16-09-2013 19:44:12
Drago. To sensowni rywale, ale bez problemów ich pokona.
Autor: Ghostbuster
Data: 16-09-2013 19:57:37
GGG jest chyba niepoważny. zejść poniżej limitu 154 a może nawet niżej, bo Floyd będzie walczyć o jak najlepsze warunki dla siebie. to jest nienormalne. Takie zabawy z wagą mogą odbić się na zdrowiu Golovkina.
Autor: Spartacus
Data: 16-09-2013 20:09:42
Walke na pewno bym zobaczyl, jezeli dojdzie oczywiscie do niej. Pewnie nawet bym wierzyl, ze Gennady moze to wygrac. Mimo to uwazam, ze jest wielu innych zawodnikow z ktorymi Golovkin moze walczyc i stworzyc nie zapomniane widowisko,tworzac nowa historie, czego mu zycze. Zbijanie wagi jest mu niepotrzebne, a wyzwan w jego obecnej kategorii nie brakuje. Jezeli zabraknie mu przeciwnikow, to moze probowac, choc to tez nie jest mu chyba potrzebne, zeby przejsc do hostorii.
Autor: Drago
Data: 16-09-2013 20:19:54
Bez jaj z tą ich walką naprawdę...Nie dojdzie do niej chociaż by dlatego że GGG jest popularny głównie w Europie. Wymiar sportowy takiej walki też żaden.
Autor: andrewsky
Data: 16-09-2013 20:24:51
Po pierwsze to rusek zostanie znokautowany przez Stevensa.No ale sam tez ma czym przylozyc,wiec nie jest bez szans.Jezeli wygra to niech startuje do Floyda.Good luck.Chyba jest jakas przyczyna ze Floyd nie walczyl do tej pory z przedstawicielami europejskiej szkoly boksu...
Autor: Siwy1
Data: 16-09-2013 20:34:29
Overfull Tylko zauważ, że 154lbs to i tak za duża kategoria dla Floyda, na dobrą sprawe Maywetaher pewnie dałby rade mieścić się w kat 140 tylko On w ogóle nie zbija wagi to jest pewnym fenomenem na dzien dzisiejszy, więc mogą ich dzielić nawet 3 kategorie wagowe, więc skoro GGG jest takim Kozakiem niech zawalczy np w z Kowaliewem. GGG ustępuje umiejętnościami pod każdym względem Floydowi i nie wiem skad taki zachwyt nad jego osobą. Zawsze jest też Ward który również prezentuje prawie poziom Mayweathera więc wyzwan mu nie brakuje ale lepiej zbijać do 154lbs po wypłątę i oklep życia
Autor: zin
Data: 16-09-2013 21:19:06
GGG , jest zbyt mało lotny na nogach i dużo obrywa przez to, w swojej wadzę jak na razie radzi sobie świetnie dzięki kowadłu w łapach, ale czy to wystarczyłoby na Floyda jakby zszedł z wagą - wątpię.
Autor: jelczu1
Data: 16-09-2013 21:40:58
Sorry, wiem że Money dał dobry występ z canelo ,którego na sparingach Żenia przerwacał jak chciał. Myslę że Floyd w jrśredniej nie ma najmniejszych szans z GGG
Autor: Ghostbuster
Data: 16-09-2013 22:17:36
zgadzam się z opiniami, że GGG może tworzyć swoją własną historię. Floyd nie jest mu do szczęścia potrzebny. Golovkin ma jeszcze paru ciekawych przeciwników w wadze średniej, a jeżeli nadal w tak efektowny sposób będzie rozprawiać się z rywalami to wkrótce stanie się tak popularny, że to zawodnicy z sąsiednich kategorii będą chcieli przejść dla niego do wagi średniej. Szczególnie mam tu na myśli wagę super średnią. Zawodnicy z tej kategorii będą kuszeni przekonaniem, że są silniejsi niż Gienek i będą się godzić na umowne limity wagowe.Ja uważam, że jeżeli bokser jest świetny to zostanie zauważony, a według mnie GGG jest bardziej ekscytującym bokserem niż taki Andre Ward czy B-hop. Już wyniki oglądalności jego walk w USA to potwierdzają.
Autor: nauczyciel
Data: 16-09-2013 22:38:01
Niektórych postów w tym wątku po prostu nie da się czytać. Ja rozumiem, że nie wszyscy tutaj są bokserami, nie każdy musi być ekspertem, ale minimum zdrowego rozsądku można wymagać. Kilka faktów dla rozjaśnienia co poniektórym w głowach. Do tej walki nigdy nie dojdzie! Z dwóch powodów: 1. Mayweather walczy dla Showtime, Gołowkin dla HBO. 2. Mayweather doskonale wie, że GGG by go znokałtował. A teraz o Gołowkinie. To jest absolutny unikat. Diament. Kogoś takego od dawna w boksie nie było. Za 3 lata będzie mega gwiazdą tego sportu. Facet ma wszystko. Szczękę, cios, timing, czucie dystansu i przede wszystkim inteligencję. Nigdy nie był na deskach. Ani w amatorce (300 walk), ani na zawodostwie, ani nawet w gymie. A sparuje z dużymi chłopcami. Np. z Kowaliewem, któremu dwa razy zafundował KO. Kowaliew po sparingach z nim opowiadał "Gienia hits like sledgehammer - Gienia wali jak młot pneumatyczny". A wie co mówi bo sam ma ciężką rękę. On zdominuje wszystkich. Ze Stivensem możecie stawiać każdą sumę w ciemno. Na moją odpowiedzialność. Wypłata gwarantowana.
Autor: nauczyciel
Data: 16-09-2013 22:41:56
Aha i jeszcze wielki szacunek dla Grześka Proksy, że ustał z tym rzeźnikiem 5 rund. Co prawda od tamtej walki to jest już inny Proksa, ale szacunek się należy.
Autor: ArktycznaMalpa
Data: 16-09-2013 23:28:09
Floyd mowil ze w dniu walki wazyl 146 funtow takze jak Golovkin to dlaczego nie Ward czy Haye?
Autor: canuck
Data: 17-09-2013 01:01:11
Ta walka jest dosc malo prawdopodobna, ale zalozmy ze do niej dojdzie. GGG ma atuty takie same jak Canelo, ale jest jeszcze wiekszy, jeszcze silniejszy oraz lepszy technicznie. Czy to znaczy ze by wygral. Napewno moglby wygrac, ale tylko wtedy gdyby czysto trafil "Money" jednym ze swoich patentowanych ciosow, po ktorych dobrzy bokserzy wija sie na macie. Ale co by bylo gdyby GGG byl duzo wolniejszy, tak zeby nie mogl tak trafic. Pewnie by przegral na punkty tak jak Canelo, tylko mniejsza roznica. Ale co by sie nie powiedzialo... Z czysto sportowego punktu widzenia koneserow boksu trudno sobie wyobrazic lepsza walke niz Money-GGG!
Autor: canuck
Data: 17-09-2013 01:10:57
@overall: Zawsze zasieg Golovkin podany w @boxrec wydawal mi sie podejrzany. Co prawda nie mierzylem go, ale facet wydaje sie miec dlugie ramiona!?
Autor: canuck
Data: 17-09-2013 01:13:13
Poprawka: @Overfull ...
Autor: Mario1977
Data: 17-09-2013 09:27:14
Już dawno temu Gienia mówił, że dla Moneya zejdzie do niższej. Co do walki to wydaje się, że może do niej dojść, no ale jaki limit będzie chciał Floyd. On rządzi teraz wszystkimi i wszystkim.
Autor: Mario1977
Data: 17-09-2013 09:29:26
Byłbym zapomniał. Dla Gienadija nie widzę przeciwnika w najbliższym czasie z którym mógłby przegrać. Analogicznie zresztą jak dla Floyda. Stevena zostanie zatłoczonym!
Autor: Mario1977
Data: 17-09-2013 09:30:30
...zatłuczony. Poszło z fona i się popieprzyło.
Autor: pavka84
Data: 17-09-2013 13:51:49
Floyda w 152 lbs nie pokona nikt bez kija. Floyd doskonale wiedzial, ze z Canelo wygra - dlatego wzial ta walke. On nie pozwoli sobie na stracenie 0 w rekordzie. Jedynym REALNYM zagrozeniem dla Floyda byl i MOZE?(sie okaze) jest Pacquaio (szybkosc rak i nog na podobnym poziomie). Floyd o tym doskonale wie. Dywagacje, ze GGG, Khan czy inni bokserzy beda w stanie zagrozic Floydowi mozna wsadzic miedzy bajki! Nie ta szybkosc, nie ta liga...
Autor: Mario1977
Data: 17-09-2013 15:11:08
Khan rzeczywiście nie ta liga ale GGG jest naprawdę w najwyższej lidze i najlepsi z jego wagi to wiedzą :-)
Autor: pavka84
Data: 17-09-2013 16:52:18
ggg-nie ta szybkosc, nie ta waga-zbijanie zabije go tak samo jak flojda. zeby powalczyc z flojdem trzeba miec szybkosc na jego poziomie, patrz Pacquaio...
Autor: pavka84
Data: 17-09-2013 16:52:42
tak samo jak canelo mialo byc
Kalendarz imprez
