KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 20:13:13
Pulew niech lepiej dalej walczy ze średniakami bo jego 0 z rekordu szybko zniknie.
Autor: WalterAlfa
Data: 18-07-2013 20:19:13
Opcja z Bojcowem bardzo ciekawa. Wreszcie zobaczylibyśmy na co stać Bojcowa.
Autor: xionc
Data: 18-07-2013 20:26:09
Pulew ze sredniakami? Nie ma w wadze ciezkiej zawodnika, ktory dobiera trudniejszych rywali. Moze poza Chisora, tylko on z nimi przegrywa.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 20:31:17
@xionc rozumiem że chodzi Ci o Ustinova i Dimitrenko, rzeczywiście top topów. Pewnie patrzysz na rekordy, ale nie zapominaj,że Wawrzyk też był niepokonany.
Autor: bak
Data: 18-07-2013 20:35:43
I tak każdy się boi Kubrata więc po eliminatorze...
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 20:37:19
Jasne każdy drży przed tym drewniakiem bez ciosu
Autor: andrewsky
Data: 18-07-2013 20:43:16
TomekNieAdamek Nie kazdy Jak narazie zbroje obsrali jedynie Adamek i Dimitrienko Furego nie licze bo on wybral trudniejszego przeciwnika,za lepsza kase
Autor: milan1899
Data: 18-07-2013 20:46:00
Pulev nie jest drewniakiem , koordynacja na jego gabaryty jest ok , bardzo dobry lewy prosty ustawiajacy rywala , przyzwoita szybkosc , cios nie nokautujacy ale silny potrafiacy sie kumulowac patrzac na to ilu solidnych bokserow juz odpuscial walke z nim musi to byc niebezpieczny rywal
Autor: tomek9876
Data: 18-07-2013 20:48:10
Jak już podajecie kto zrezygnował z walki to podajcie jeszcze Chagaeva bo widzę,że portale kopiują z siebie zapominając o nim. Thompson prawdopodobnie zawalczy z Jenningsem.Natomiast Boytsov ? Od długiego czasu marzy mi się ich starcie.
Autor: bak
Data: 18-07-2013 20:48:51
@milan Oooo bardzo mądrze napisane :)
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 20:50:43
@andrewsky Nie rozśmieszaj mnie. Jakby kasa się zgadzała to Adamek wchodzi i ogrywa Pulewa do jednej bramki. Czy tylko ja widziałem jego walki? Nie ma ani ciosu,ani kondycji, a jego technika jest mocno średnia. Idąc Twoim tokiem myślenia to Adamek obsrał zbroję też przed Szpilką bo on też wyzywał go walki.Abdusalamow też się rwie i co Adamek ma brać każdego kto wyśle maila z propozycją walki? Może z Najmanem ma walczyć jak temu się zachce?
Autor: voutan
Data: 18-07-2013 20:54:42
tomek9876 No i jeszcze Jennings wymiękł przed Pulewem.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 20:54:54
Pulew średnio wyglądał nawet z Walkerem który o walce się dowiedział 2 tyg wcześniej i w walce wyglądał jakby go siłą od piwa i kebabów odciągnęli.
Autor: bak
Data: 18-07-2013 20:55:32
Z walki z Pulevem zrezygnowali kolejno -Tomasz Adamek, -Tyson Fury (wybrał walkę z Haye'm), -Bryant Jennins (dwukrotnie, za pierwszym razem proponowano mu 25 tyś dolców), -Ruslan Chaghaev, teraz negocjują z Thompsonem.
Autor: Furmi (Redaktor bokser.org)
Data: 18-07-2013 20:55:32
-tomek9876- nie do końca. Nie zrezygnował, bo do walki nigdy miało nie dojść, o czym pisal;iśmy jakieś 2-3 tygodnioe temu. Pulew chciał, ale obóz Czagajewa od razu odrzucił tę ofertę, ponieważ mają finansowo/promotorsko zupełnie inne plany. Nie można więc pisać, że Rusłan zrezygnował...
Autor: un4given
Data: 18-07-2013 20:58:21
Bojcow może się zgodzić bo On nie ma nic do stracenia praktycznie. No może poza zerem w rekordzie. Thomson będzie szukał raczej bardziej płatnych ofert z USA. Jak wiadomo obóz Puleva za bardzo nie chce płacić bo i nudnego Kubrata mało kto chce oglądać.
Autor: tomek9876
Data: 18-07-2013 20:59:11
voutan No i jeszcze on,warto ich dodać do artykułu,a nie dyskredytować Tomasza. Dajcie spokój z tym,że się go boją.Sauerland nie płaci,w dodatku na punkty nie ma szans z nim wygrać to do niego nie chcą jechać. bak ładnie zrobił listę,dodaj jeszcze tego Dimitrenkę na koniec.
Autor: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:01:02
@Furmi,nie trzeba pisać w artykule kto zrezygnował,a po prostu odrzucił propozycję walki.Będzie bardziej uniwersalnie.Jeden kontuzja,jeden chce więcej kasy,jeden się boi.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 21:04:01
Przestańcie pisać,że ktokolwiek boi się Pulewa. Jak napisał tomek9876, nie ma dobrej kasy, a spora szansa na wałek więc każdy wybiera inną opcję i ma do tego prawo.
Autor: un4given
Data: 18-07-2013 21:08:13
Pulev jest tak samo unikany jak swego czasu Paul Williams. Wszyscy wiemy jak to się skończyło ;)
Autor: Mikolaj82
Data: 18-07-2013 21:12:22
Generalnie to nie jest tak, że Pulewa się wszyscy tak bardzo boją. Chodzi o to, że walka z nim nikomu z tych, którzy dotychczas odmówili nie dałaby specjalnie zarobić, co w połączeniu z ryzykiem przegranej z rąk Bułgara skutecznie wszystkich zniechęca. Gdyby Pulew był bardziej medialny i walka z nim byłaby korzystna finansowo to już dawno by się któryś zgodził. Nikt nie chce ryzykować wpadki za grosze. W boksie zawodowym liczy się głównie kasa skoro fakt, że byłby to eliminator nikomu nie wystarcza.
Autor: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:16:16
Jakie są wasze typu na wielką walkę Adamka który zapowiada Duva na koniec roku ? Prawdopodbnie zajęci są już: Fury-Haye Thompson-Jennings Arreola-Stiverne Abdusalamov,Glazkov,Solis,Banks mimo wszystko ? Może Wilder albo Chisora ?
Autor: bambam
Data: 18-07-2013 21:18:22
hahha, najbardziej unikanym.... blagam litosci, jak sie komus 2 zl za walke oferuje, to wybacz. Ze w Bulgarii bida to jedno, ale ze ludzie nie beda sie po ryju lac za oklaski to juz musza skumac, bo nikt z nim nie bedzie sie bil, taka jest prawda.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 21:18:58
@tomek9876 jeśli Chisora wygra z Mailikiem to stawiam,że będzie Del
Autor: Norbert
Data: 18-07-2013 21:19:13
Panowie ! Cała tajemnica jest taka że za walkę z Pulwem nie ma kasy. Jak mi Tomek Adamek powiedział ile mu zaproponowano za walkę z Pulewem to nawet ja ( stary dziad ) bym nie wyszedł... Kasa jak się zgadza to się wychodzi i walczy... A Pulew ma tylko ,,drobne" ze skarbonki
Autor: bambam
Data: 18-07-2013 21:22:21
dla ciebie kmiocie Tomek9876 to nawet jak psy na wiejskim podwörzu szczekaja powinno starczyc. A ten sarkastyczny "podton" ..("wielka walke Adamka" sobie mozesz w niemyta dziure wsadzic. Nie podoba ci sie to nie ogladaj prosta sprawa, co za kuzwa mentalnosc, tak samo ze szpilka kazdy sra, a pozniej ogladaja.
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 21:22:28
Tu jest paradoks z tym Pulewem bo wszyscy liczą na lepsze gaże ale najrozsądniej by było zadać pytanie Jak długo to potrwa bo przeciesz nie może być tak długo stagnacyjnym przeciwnikiem. Poprostu jest coś na rzeczy bo narazie kręcenie kota ogonem a uważam że nie powinno tak być bo ranking też do czegoś zobowiązuje.
Autor: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:24:13
Jak Pulev chce walczyć to nie widzę problemu,niech przyjedzie do Prudential Center i walczy za 40000$
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 21:25:21
Zgadzam się że za pojedynek mało kasy.
Autor: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:26:49
@bambam sarkastyczny podton ? gdzie tam wyczułeś jakiś sarkazm ? Zapytałem poważnie,nie jestem hejterem Adamka ani Szpilki. hehe jak ktoś chce to wszędzie hejtera wypatrzy.
Autor: bambam
Data: 18-07-2013 21:26:50
faraon do czego niby zobowiazuje, te rankingi, pasy i caly reszta to tylko dodatek, najwazniejszy jest bokser i to ze on tam zyciem ryzykuje dla twojej rozrywki, wiec za to musi dostac pieniadz i to dobry pieniadz.
Autor: rocky86
Data: 18-07-2013 21:27:33
Jak już pisałem wcześniej, niektórzy przedstawiają Puleva jako potwora , tak strasznego, że gdy tylko o nim usłyszy jakiś bokser, to zaczyna się moczyć w nocy ze strachu. Kasa wręcz śmieszna, na gali Sauerlanda prawdobodobieństwo wałka niemal 100%, Pulev marketingowo to też nie Paris Hilton boksu, więc się tak nie podniecajcie tym, że ktoś nie przyjmuje oferty. Pulev w moim przekonaniu jest jeszcze zupełnie nie sprawdzony, sorry, ale jego największym dokonaniem jest pokonanie obsranego wiecznie Dimitrienki i klocka Ustinova, który stał w miejscu i zbierał na twarz wszystko co mógł. Żaden z tych zawodników nigdy nie był topem, co najwyżej solidnym średniakiem. Nie róbcie z niego supermana, bo jak narazie to można o nim powiedzieć, że ma potencjał i coś z niego może być, to wszystko.
Autor: bambam
Data: 18-07-2013 21:28:33
tomek9876, a bo mnie juz wsio wkurwia, dopierdalaja sie do ludzi za byle co i najgorsze ze byle kto, jak nie bylo nic ch..wego na mysli, to szczerze przepraszam.
Autor: andrewsky
Data: 18-07-2013 21:29:29
TomekNieAdamek Adamek po wygranej z Cunnem mial sie zmierzyc w ostatecznym eliminatorze IBF z Pulevem Walka sie nie odbyla i to dlatego,ze Adamek z niej zrezygnowal.Dlatego klasycznie obsral zbroje.Podobnie jak Dimitrienko.Ktory pomimo ze jest oficjalnym pretendentem EBU rezygnuje z walki o ten pas i tyle Przyklad ze Szpilka z dupy wziety
Autor: Norbert
Data: 18-07-2013 21:32:24
Tomkowi Adamkowi dawali za walkę z Pulwem 20.000 $ !!! Totalne jaja sobie robią , tym bardziej że za walkę z Kliczką Tomek wziął 5.000.000 $....
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 21:33:29
Autor komentarza: bambam Data: 18-07-2013 21:26:50 faraon do czego niby zobowiazuje, te rankingi, pasy i caly reszta to tylko dodatek, najwazniejszy jest bokser i to ze on tam zyciem ryzykuje dla twojej rozrywki, wiec za to musi dostac pieniadz i to dobry pieniadz. Masz racje to wytłumacz mi po co te rankingi?
Autor: Norbert
Data: 18-07-2013 21:34:01
A ten Pulew to żaden bokser ! Z kim On walczył ???? Przeważnie kelnerzy... Sami zobaczcie...
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 21:34:47
@andrewsky ja do roboty za 2zł/h też nie idę tylko szukam lepszych ofert. I co jestem nierobem, czy szanuje swoje zdrowie i rodzinę?
Autor: andrewsky
Data: 18-07-2013 21:34:54
Norbert To nie bylo 20.000$,tylko 20.000 kubanskich peso...
Autor: Krzyzak
Data: 18-07-2013 21:34:59
Ten sredniak Pulew zardzewieje do konca jak będą tacy łapczywi
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 21:35:06
Norbert Zgadzam się za mało kasy mogli dać wience lecz napewno nie tyle co z Kliczko bo od tamtej pory notowania Górala spadły.
Autor: Norbert
Data: 18-07-2013 21:35:21
Za przegraną walkę Tomka z kliczką , Tomek mógłby kupić Pulewa razem z miastem w którym mieszka , heeeh
Autor: Norbert
Data: 18-07-2013 21:36:59
Tomek poniżej ,, bańki " ( 1.000.000 ) do ringu nie wchodzi - trzeba się szanować bo szkoda zdrowia...
Autor: andrewsky
Data: 18-07-2013 21:38:26
TomekNieAdamek To szukaj dalej.Good luck Moze znajdziesz rownie "intratna" oferte jak Tom Quick Hands ostatnio Czyli 100.0002 do podzialu na dziesieciu zawodnikow...lol....
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 21:38:46
Norbert Fakt że to wypłata życia ale pamietajmy że to nie Pulew jest odpowiedzialny za gaże a jak znajdzie się odpowiedni sponsor to będzie ciekawie. Krzyzak musze tobie przyznać racje tak też może być.
Autor: andrewsky
Data: 18-07-2013 21:39:33
100.000$
Autor: Norbert
Data: 18-07-2013 21:41:12
Panowie... Ale z tym Tony Grano to mogą być ,, niezłe jaja " bo gówniarz się nie boi , nie ma respektu , jest duży i silny a nie ma nic do stracenia...boję się o Tomka...musi uważać bo to człowiek Dona Kinga a ten nie daje kasy byle komu...to może być pułapka dla Tomka przygotowana przez tę czarną siwą małpę... ( kurwa jak ja go nie nawidzę , yeeeh )
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 21:43:08
Norbert Ja go nienawidze za Kid Dynamite.
Autor: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:47:38
@bambam Wyluzuj do nikogo sie nie dopierdalam,kibicuje wszystkim Polakom.Napisałem wielka walka bo taką zapowiada Duva,był artykuł na konkurencji ostatnio.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 21:50:14
@andrewsky o moją "gażę" się nie martw. Ale za psie pieniądze pracowałem tylko jako gówniarz, bo nie miałem wyboru.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 21:53:37
@Norbert Grano oprócz ciosu ma niewiele do zaproponowania. Musiał by mieć mega farta żeby znokautować Adamka. Oczywiście wszystko zależy od tego jakiego Tomasza zobaczymy w ringu.
Autor: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:54:53
Na gali Chisora-Scott ma podbno wystąpić Luis Ortiz,co najlepsze na dzień przed walką przeciwnik nie jest znany.Obstawiam,że będzie to Gavern albo Beck.Obaj oczywiście w życiowej formie.
Autor: WonderBoy
Data: 18-07-2013 21:57:37
(17-0, 9 KO) Jednej z, albo i najlepiej prowadzony zawodnik obecnego HW.
Autor: WonderBoy
Data: 18-07-2013 22:01:50
Jedynie 17 walk, niecałe 3,5 roku na zawodowstwie i takie nazwiska na rozkładzie jak : - Zack Page - Matt Skelton - Dominick Guinn - Paolo Vidoz - Derric Rossy - Travis Walker - Michael Sprott - Alexander Dimitrenko - Alexander Ustinov Brawo, życzę sobie więcej tak prowadzonych zawodników w HW.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:01:51
@WonderBoy Paweł Kołodziej (32,0,17) to jest najlepiej prowadzony zawodnik na świecie ;)
Autor: WonderBoy
Data: 18-07-2013 22:02:51
TomekNieAdamek nie będę ci tłumaczył osobno oczywistości.
Autor: Norbert
Data: 18-07-2013 22:04:12
Jak Don ( dżebany ) King wystawia Tony Grano to znaczy że jest przygotowany na Tomka w 250 % - trzeba uważać bo taki dupek nie ma nic do stracenia a jakby wygrał to ...GLORIA CHWAŁY i skok w rankach ... Dla Tomka każda walka jest walką życia bo jak by przegrał to tytuł mistrza świata się oddala...a Tomek musi go zdobyć. To nie Gołota ani Saleta to Tomek KING/GÓRAL Adamek ! Znam gościa to wiem że zdobędzie tytuł HW...amen !
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:04:13
Szczególnie Zack Page (19-25-2) powala na kolana ;)
Autor: Norbert
Data: 18-07-2013 22:04:59
Kołodziej = Wawrzyk = amen
Autor: WonderBoy
Data: 18-07-2013 22:07:13
Autor komentarza: TomekNieAdamek Data: 18-07-2013 22:04:13 Szczególnie Zack Page (19-25-2) powala na kolana ;) Widać , że nie masz większego pojęcia o boksie zawodowym jeśli wymieniasz ze śmiechem rekord Page'a który był rywalem Puleva w jego czwartej walce na zawodowstwie. Pokolenie Boxrecu.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:08:21
@Norbert Trzeba pamiętać,że Adamek zawsze daje przeciwnikom czas na przygotowanie. Więc to,że Grano zrobi formę życia jest wiadome. Ja jestem dobrej myśli widząc jak Tomek zrzucił trochę balastu. Nie ukrywam, że liczę na TKO na Grano
Autor: bak
Data: 18-07-2013 22:09:45
Pulev chyba w 2-3 walce pokonał Oloukuna, który był jeszcze przed walką z Helleniusem!
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:10:30
@WonderBoy tak żałosnej riposty jak żyje nie widziałem. 4 rywal Pulewa hahah klękajcie narody przed nim
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 22:13:13
WonderBoy 100% racji.
Autor: pyra90
Data: 18-07-2013 22:16:41
oj tak zawodnik o wzroście 194cm i wadzę blisko 108 kg a więc prawdziwy ciężki nie ma ciosu ,oj hejty hejty walka Adamek vs Pulev miała być eliminatorem IBF , Adamek zrezygnował i nie dlatego że dostał by mało kasy ale dlatego że po porażce przekreślił by sobie plany na drugą wypłatę życia od K2 raz na zawsze Adamek obecnie idzie najłatwiejsza droga ,chce być wybrany na dobrowolną obronę . Pulev jest przebiegły jak lis i nie pokazuję do końca na co go stać ,w ringu jest wyrachowanym rzemieślnikiem i wzorowo wykonuje plan taktyczny
Autor: WonderBoy
Data: 18-07-2013 22:18:28
Autor komentarza: TomekNieAdamek Data: 18-07-2013 22:10:30 @WonderBoy tak żałosnej riposty jak żyje nie widziałem. 4 rywal Pulewa hahah klękajcie narody przed nim Niewłaściwie używasz wyrazów. Ma to zapewne związek w trochę komediowym i dusznym siedzeniu w jednym newsie i klepaniu w dziwacznym nacechowaniu na każdy post innych użytkowników. Nie widzę nigdzie riposty. Klękajcie Narody? Znaleźliśmy się nagle w przedszkolu ? To raczej strona internetowa o boksie. Nie masz pojęcia o boksie zawodowym nic a nic. Pulev to jednej z , lub najlepiej prowadzony zawodnik obecnego HW i wie to każdy człowiek interesujący się chociażby w średnim stopniu boksem zawodowym.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:20:35
"Pulev jest przebiegły jak lis i nie pokazuję do końca na co go stać" niezła teza, można pod każdego zawodnika ją podpiąć, większego g.ówna nie czytałem.
Autor: szansepromotions
Data: 18-07-2013 22:23:40
Dajcie spokój chłopaki , ten NieAdamek dostatecznie się skompromitował tekstem o Zack'u Page'u , by mu odpisywać. Dopiero znalazłem tą dyskusję, ale widzę , że milan i wonder podnieśli te argumenty, które i ja zwykle podnoszę w temacie Puleva
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 22:24:39
WonderBoy Dodam iż śledze Bułgara i zapewniam że nadal cięzko trenuje. TomekNieAdamek Kolega wyżej jasno wyjaśnił a jak masz problem z zrozumieniem to przykro mi bardzo i nic nie mam osobiscie do twojej persony.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:24:58
"Pulev to jednej z , lub najlepiej prowadzony zawodnik obecnego HW" pomijam fakt Twojej pisowni być może jesteś z Bułgarii, ja nie wnikam. Ale brakuje mi argumentów na potwierdzenie Twojej opinii.
Autor: szansepromotions
Data: 18-07-2013 22:25:52
Ja znalazłem jakiś dokument o Bułgarze, lecz niestety po Bułgarsku i nigdzie tłumaczenia nie mogłem znaleźć.
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 22:27:56
Autor komentarza: TomekNieAdamek Data: 18-07-2013 22:24:58 "Pulev to jednej z , lub najlepiej prowadzony zawodnik obecnego HW" pomijam fakt Twojej pisowni być może jesteś z Bułgarii, ja nie wnikam. Ale brakuje mi argumentów na potwierdzenie Twojej opinii. Jestem ślązakiem,polakiem a wystarczy poczytać zobaczyć na innych stronach to takie proste a nie wyciagać wnioski pisane na kolanie lub zasłyszne w knajpce.
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 22:29:22
Autor komentarza: szansepromotions Data: 18-07-2013 22:25:52 Ja znalazłem jakiś dokument o Bułgarze, lecz niestety po Bułgarsku i nigdzie tłumaczenia nie mogłem znaleźć. Na rosyjskich stronach jest poszukaj ciężko ale znajdziesz.
Autor: milan1899
Data: 18-07-2013 22:35:54
Autor komentarza: TomekNieAdamek Data: 18-07-2013 22:04:13 Szczególnie Zack Page (19-25-2) powala na kolana ;) słabo sie robi jak sie ciebie czyta , ten zack page może spokojnie pokonac wielu młodych " prospektów " z zerem w rekordzie Adamek chce walki z Władem , nie było szybszej drogi do Włada jak walka z Pulevem do walki z Bulagarem nie wyszeł wnisoke jest prosty stawuanie innych hipotez jest smieszne a stawianie hipoetzy ze kasa sie nei zgadzala wogoel smieszy a kasa za walke z Grano sie kurwa zgadza no litosci
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:36:03
Zawsze mi się wydawało,że matura z polskiego jest wszędzie taka sama.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:39:45
@milan1899 Ja tylko czytałem,że chce walki o pas, nie wnioskował bym z tego, że chodzi o Włodzimierza. Według mnie Adamek poczeka na pas po Vitku.
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 22:45:24
TomekNieAdamek Ja górnik na emeryturze nie miałem czasu na mature a pisać na kompie sam się nauczyłem a ty zapewne miałeś informatyke a ja nie Gawarisz?
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 22:46:33
Panimajet i gawarisz pa rosku?
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:49:24
Zack Page przegrał ostatnio z 10 walk podrząd, głównie z kolesiami z 0 w rekordzie. Kogo on ma pokonać? Nie ukrywam,że kilku było niezłych, ale bez jaj. Z Cycem mógł by dać wyrównaną walkę, ale jego poziom jest bliski dna.
Autor: owenn1988
Data: 18-07-2013 22:51:35
trochę obiegając od tematu widziałem u konkurencji filmik z treningu Adamka i moim zdaniem szybkosc jest sporo lepsza niz przed ostatnia walka z USS. Faraon na jakiej kopalni pracowałes ?? :)
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:55:00
@Faraon ja rosyjski miałem tylko 4 lata w podstawówce i uczyła go mnie Pani od polskiego więc znam podstawowe zwroty. Później dojebali mi francuski z którego pamiętam jeszcze mniej. Dobra wale w kimę bo jutro arbeit z rana. Gute nacht
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 22:55:39
owenn1988 kwk wieczorek.
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 22:56:17
TomekNieAdamek Dobranoc!
Autor: owenn1988
Data: 18-07-2013 22:58:12
Faraon tak z ciekawosci pytam , bo zajmuje sie sprzedażą węgla
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 23:00:45
owenn1988 Syn teraz pracuje na kopalni a interes na węglu fajny biznes.
Autor: owenn1988
Data: 18-07-2013 23:08:37
Faraon osobiscie nie narzekam, ale bardzo ciezko jest kupic wegiel z bardzo dobrych Polskich kopalni(np Wieczorek) i co raz częściej klienci wybieraja znacznie tanszy wegiel rosyjski
Autor: Faraon
Data: 18-07-2013 23:37:54
owenn1988 Przyjdzie sezon daj znać a pomyślimy o węglu z wieczorka. Pozdro.
Autor: xionc
Data: 19-07-2013 01:14:48
Zack Page pokonal Manuela Charra, to dobry zawodnik
Autor: Ernesto
Data: 20-07-2013 15:12:09
Co od powyższych komentarzy: - Adamek z Grano nie powalczy - Gaża Adamka będzie porównywalna do tej proponowanej przez Puleva - Zack Page - kosa na pompowanych średniaków, journeyman - Hejtujecie ''TomkaNieAdamka'' ale często ma racje, która sprawdza się po walkach