FURY KOPIE LEŻĄCEGO

Dodano: 7 lipca 2013 16:14
FURY KOPIE LEŻĄCEGO
Edward Chaykovsky, Boxingscene
Sylwester Wosko

Tyson Fury (21-0, 15 KO) nie mógł przepuścić takiej okazji... Na kanwie drugiej porażki z rzędu Davida Price'a (15-2, 13 KO) z Tonym Thompsonem (38-3, 26 KO) dobrał się zarówno do skóry przegranego, jak i Lennoxa Lewisa, wielkiego mistrza sprzed lat, który pomagał mu w przygotowaniach.LEWIS WŚCIEKŁY NA FURY'EGO >>- Mówiłem ci Lennox, że nie masz co go trenować. Miło, że w ogóle próbowałeś... Ujrzałem beznadziejne przedstawienie. Zero ciosów lewym prostym, zero zdrowia, beznadziejna praca nóg i przede wszystkim brak odporności na ciosy, zarówno na tułów jak i na górę. Tak w zasadzie to co ten Lewis robił podczas treningów z tym Price'em? To nie ma sensu. Tym razem nie chodziło już nawet o słabą szczękę, tylko o brak serca do walki - znęca się nad pokonanym jak zwykle kontrowersyjny Fury.

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: MrAdam
Data: 07-07-2013 16:18:53
To są ostatnie wypociny Furego o ile zawalczy z Haye, takze niech korzysta póki może.
Autor: Cooperek
Data: 07-07-2013 16:20:24
Bardzo wyważone słowa jak na niego.
Autor: un4given
Data: 07-07-2013 16:25:58
Fury w ogóle szanuje jakiegoś innego brytyjskiego boksera ? Czy jedzie ze wszystkimi równo ? :D
Autor: Ned
Data: 07-07-2013 16:34:34
No akurat trudno zarzucić cokolwiek tej wypowiedzi. Wszystko jest prawdą i podaną w umiarkowanie grzeczny sposób. Gdyby ten pajac Fury zawsze tak się wypowiadał, to nawet bym go lubił.
Autor: zeitgeist
Data: 07-07-2013 16:36:19
Fury robi swoje ,to jego 5 min ,przynajmniej do walki z Haye a pozniej ,bdzie w niebie ,albo bedzie sie tlumaczyl z porazki
Autor: MrAdam
Data: 07-07-2013 16:37:12
LMM vs Garcia na gali Floyda i Canelo!
Autor: Ned
Data: 07-07-2013 16:39:03
@zeitgeist "bdzie w niebie ,albo bedzie sie tlumaczyl z porazki" Na niebo po walce z Hayem nie ma najmniejszych szans, chyba że mówimy o zaświatach.
Autor: YuuriBoxing
Data: 07-07-2013 16:41:15
Ujrzałem beznadziejne przedstawienie. Zero ciosów lewym prostym, zero zdrowia, beznadziejna praca nóg i przede wszystkim brak odporności na ciosy,to ciebie też tyczy bo już niedługo dostaniesz łomot życia PS:jak widzę tego głąba to aż mnie korci żeby samemu wejść na ring i skopać mu dupę :D
Autor: YuuriBoxing
Data: 07-07-2013 16:41:15
Ujrzałem beznadziejne przedstawienie. Zero ciosów lewym prostym, zero zdrowia, beznadziejna praca nóg i przede wszystkim brak odporności na ciosy,to ciebie też tyczy bo już niedługo dostaniesz łomot życia PS:jak widzę tego głąba to aż mnie korci żeby samemu wejść na ring i skopać mu dupę :D
Autor: zeitgeist
Data: 07-07-2013 16:45:04
Ned niebo dlatego ze to HV i szanse jakies tam ma
Autor: Ned
Data: 07-07-2013 16:48:07
@zeitgeist Po tym co pokazał z Cunnem, to szanse ma jedynie matematyczne.
Autor: zeitgeist
Data: 07-07-2013 16:50:49
Druga sprawa to ze ,Pirce utonal ,ciezko mu bedzie sie odbudowac o ile bedzie mial takie plany . z tej imprezy spoko byl Szkot ,szkoda ze przegral
Autor: cleberlang23
Data: 07-07-2013 16:51:50
Kokentarz furego adekwatny do tego co widzieliśmy na ringu w wykonaniu dawida. Ostrzegam przed lekcewazeniem tysona ten olbrzym ma duzy potencjal i jezeli zawalczy uwaznie w obronie haye ktory nie potrafi walczyc z wysokimi zawodnikami bedzie miał ciezko.
Autor: Faraon
Data: 07-07-2013 16:53:23
Fury nawet jak zostanie upokorzony w ringu to i tak dalej będzie szczekał bo to taki typ.
Autor: zeitgeist
Data: 07-07-2013 16:54:04
Ned Pewnie masz racje ,ale kto dawal szanse Dallasowi z Tysonem . Nie robmy z Furgo totalnego buma
Autor: Ned
Data: 07-07-2013 17:00:47
@zeitgeist "Nie robmy z Furgo totalnego buma" No na pewno jest lepszy od Price'a. Ale z drugiej strony kto nie jest ;)
Autor: zeitgeist
Data: 07-07-2013 17:09:02
Ned Fury jest mlody ,Price juz nie Fury walczyl z Cunnem i wygral przez ko . A Tomek po cizkich mekach ,wiec nie jest taki slaby
Autor: Champion20
Data: 07-07-2013 17:10:15
Zgadza się Price jest już skończony to smutne bo jeszcze rok temu był uważany za głownego następcę Kliczków. Co do Tysona Fury to powiem szczerze ze i on mógłby mieć problemu z Thompsonem
Autor: Ned
Data: 07-07-2013 17:13:01
@zeitgeist "Fury walczyl z Cunnem i wygral przez ko." Rezultat tej walki zamazuje jej rzeczywisty obraz. Tzn bezdyskusyjne prowadzenie małego i wacianego Cunna na punkty oraz KO po ewidentnym faulu. Haye jest od Cunna lepszy, większy, silniejszy i bardziej odporny.
Autor: lebkebuhalter
Data: 07-07-2013 17:24:16
Ned ale Haye słabo walczy z wysokimi pięściarzami, a poza tym to według mnie Cunningham ma większe umiejętności technizne niż taki Haye (nie rób z niego takiego boga, bo on pokazał z Valuevem i z Kliczko ile jest wart) i dlatego dobrze sobie radził z Furym. Myśle, że w tej walce Haye będzie faworytem, ale nieznacznym i wcale się nie zdziwie gdy ten Fury to wygra. A co do wypowiedzi Furego - nic dodać, ani ująć
Autor: Hangagod
Data: 07-07-2013 17:29:46
Pamiętajcie, że tu chodzi o grubą kasę - każdy orze jak może na swoim wizerunku, szczególnie, że skillowo ciężko braciom Kliczko dorównać. Skrajnym przykładem z naszego podwórka jest Marcin Najman, czy Koksu - jeden umie malutko, drugi nic, a przyszło ich oglądać całkiem sporo ludzi. Fury jest o tyle w komfortowej sytuacji, że to całkiem niezły bokser, a w najlepszej obecnie znajduje się David Haye, który korzystając z samego pijaru (no dobra, Dereckowi zgasił światło) jest bliski drugiej wypłaty życia. Tak się robi, chopaki ;P Tyson prywatnie zapewne jest spoko typem, co zresztą czasem się przebija przez jego teatralną maskę.
Autor: zeitgeist
Data: 07-07-2013 17:33:05
Ned moge napisac rowniez ze rzultat walki Adamek Cunn zamazuje jej rzeczywisty obraz tz niesprawiedliwy werdykt na wygrana Adamka wygrana Tomka po ewidentnym wale. i wcale nie twierdze ze Fury wygra z Haye,bo uwazam ze to przegra ,ale nie pozbawiam go szans
Autor: Ned
Data: 07-07-2013 17:35:43
@zeitgeist "moge napisac rowniez ze rzultat walki Adamek Cunn zamazuje jej rzeczywisty obraz tz niesprawiedliwy werdykt na wygrana Adamka wygrana Tomka po ewidentnym wale." Pewnie, że możesz i miałbyś 100% racji.
Autor: genco
Data: 07-07-2013 17:36:14
Co w tym kontrowersyjnego? Price zrobił z siebie pośmiewisko i może kończyć karierę.
Autor: WARIATKRK
Data: 07-07-2013 17:49:01
http://prokocim24.pl/nagranie-z-monitoringu-smiertelnego-pobicia-na-ul-teligi/ 31-letni mezczynza zabił dziadka 69-letniego pobił go śmiertelnie nagranie z kamery osiedlowej!!!
Autor: Ozi1231
Data: 07-07-2013 17:57:25
zeitgeist no i właśnie na takich łatwowiernych kibicach , którzy się dają nabierać na paplaninę Fury'ego , Fury i Haye tyle zarobią. Fury nie ma żadnych szans. Leżał z Pajkicem , który ma 2 ko w rekordzie , co stanowi 7% wygranych przez nokaut . Leżał z Cunnem , który w cruiser był waciakiem , a co dopiero w Hw. No i na koniec w walce z kompletnie nieptrzygotowanym 120-sto kilogramowym Chisorą , przepłynął sobie 4-tą runde , niczym Otylia Jędrzejczak na basenie olimpijskim. Chsiroa nawet przygotowany (czyli 110kg max) ma cios najwyżej dobry-przeciętny .
Autor: tomek9876
Data: 07-07-2013 18:02:54
WARIATKRK Najlepsza reakcja babki w 12:44,jak popatrzyła i machnęła ręką.Ludzie to mają całkiem zatępiałe mózgi.
Autor: zeitgeist
Data: 07-07-2013 18:11:03
Ozi dlaczego zaraz latwowierny kibic ? to ze nie nazywam bumem Furego ? Tyson jest mlody ,walczyl z solidnymi zawodnikami ,a to ze gada ? dlatego walczy za 5 mln funow ze nie pozbawiam go szans ? HV, lucky punch ,kontuzja ,aklimatyzacja itd.
Autor: Ozi1231
Data: 07-07-2013 18:32:09
zeitgeist to teoretycznie nawet Pianeta miał szanse z Władkiem z tego co piszesz. Tylko ciekawe czemu wtedy nie pisałeś że nie pozbawiasz Pianety szans. A to że jest młody? haye nie jest starym dziadkiem , czy past prime , żeby to miał być jakiś atut. Fury wypadł jedynie dobrze na tle Johnsona który się dowiedział o walce na 3 tyg. wcześniej. No rzeczywiście Haye może mieć problemy z aklimatyzacja , ponieważ mieszka w Angli , raczej będzie też tam trenował i zaraz zaraz , walka też odbywa się w Angli. Fury nie ma ŻADNYCH SZANS. Nie wiem co niektórzy w nim widzą.
Autor: zeitgeist
Data: 07-07-2013 18:44:46
Ozi ok masz racje ,Fury nie ma zadnych szans,prawie przekonales mnie. Szczegolnie po zemolowaniu tej aklimatyzacji ,informacja ze walka jet UK ,ale jest jeszcze wola Boska
Autor: Ozi1231
Data: 07-07-2013 18:56:25
zeitgeist Cieszy mnie to że pomogłem Ci przejrzeć na oczy ;p
Autor: RealDolar
Data: 07-07-2013 19:05:41
tu nie chodzi o kopanie leżącego tylko o stwierdzenie faktu, nie cierpie furego ale to co napisał jest prawda i to jest zarowno porazka Price jak i Lenixa - szczerze wczorajsza walka w wykonaniu Prica byla zenująca!!!!
Autor: Nabuchodonozor
Data: 07-07-2013 19:44:58
To normalne ze bokserzy, kibicea zwlaszcza bokserzy lubia kopac lezacego. Ja napisze pare slow w obronie Pricea. Gdyby dokonczyl dziela i znokautowal Tonego, swiat bylby inny prawda? Niewiele zabraklo. A to niewiele to brak doswiadczenia w walce ze starymi lisami. Za duzy przeskok. A apropos hejterow; gdyby nie zabraklo tych kilku sekund na skonczenie Tonego, to oznaczaloby ze Price jest silny szybki i w ogole najlepszy? To jest boks, padaja ciosy o wadze kilkuset kilo, tu decyduja sekundy i kiedy stoi dwoch kolesi po sto parenascie kilo, de yduje czasami traf szczescia, psychika, najczesciej ringowe cwaniactwo wynikajace z xoswiadczenia. Dla Davida to byl po prostu zbyt duzy przeskok. To prawda, lewy nie istnial a on byl kluczem do zaszachowania Tonego, to prawda, ze gubil sie w obronie i dal sie oslabic doskonalymi notabene ciosami na korpus. Ja bym bardzjej upatrywal kunsztu Johnsona jak wielkiej slabosci Pricea. Jesli chodzi l Tysona, faktycznie jest bardziej doswiadczony od Prica. Trudno z drugiej strony oceniac to, ze powstal po dechach i przetrwal, bo to byly dechy po ciosie 95 kilowego a nie 117 kilowego kolesia. Dla mnie Fury jest za wolny i dziurawy zeby przetrwac z najlepszymi. Haye go zniszczy do 3 rundy, i kazdy z obecnej czolowki tez by to zrobil. Za szybko pcha sie mlode wilki na starych wyjadaczy i takie sa efekty. Mi w to graj, bo nienawidze angielskiej pychy i zaeozumialosci i chce ogladac wiecej upokorzonych krzykaczy. Pyskiem jeszcze nikt walki nie wygral panowie Haye, Chisora, Price i Fury. Oprocz tego ostatniego wszyscy juz po nauczkach, loser club czego na kolejnego czlonka. Juz niebawem ;-)
Autor: Nabuchodonozor
Data: 07-07-2013 19:49:26
Sorry za bledy, nienawidze dotykowej klawiatury...
Autor: RealDolar
Data: 07-07-2013 20:00:40
Nabuchodonozor Data: 07-07-2013 19:44:58 Tak się zastanawiam czy ogladalismy tę samą walkę czy innną... tuttaj nie chodzi o brak doswiadczenia o to zeby go skonczył czy tez nie tylko o: - brak umiejetnosci bokserskich - bardzo slaba praca nóg - brak lewego propstego - trzymanie nieszczelnej gardy - kombinacje bokserskie na bardzo niskim poziomie - przewidywalne ciosy i prawda jest taka ZE PRICE NIE ZASTOPOWAŁ NIKT MOCNY TYLKO "PAST PRIME" TONY tHOMPSON KTÓRY Z KLICZKĄ w drugiej walce nic nie pokazał!! no nie oszukujmy się Price wypadł katastrofalnie i "miszcz" z niego nie będzie !!! zastanawia mnie o jakim przeskoku Ty mowisz? gdyby walczył z Hayem i by przegrał - spoko megaaa przeskok ale Thompson??? nie zartuj!
Autor: Paulpolska
Data: 07-07-2013 20:04:00
Prawda. Serce do walki to ma gorsze niż Gołota chyba. Zero psychiki
Autor: RealDolar
Data: 07-07-2013 20:04:55
ja sie zastanawiam po jakim ciosie ten kurna dwumetrowiec sie tak zesrał? no ja pierdziele to nie byl zaden czysty cios tylko stał przy linach z gardą!!! masakra!!!
Autor: mrhajd
Data: 07-07-2013 20:05:02
WIATRAK - to znowu u Ciebie w Krakowie? Ale tam macie dziki zachód. Tego gościa powinni zaj...ć
Autor: mrhajd
Data: 07-07-2013 20:06:01
sory WARIAT. jestem pod wpływem
Autor: Nabuchodonozor
Data: 07-07-2013 20:34:59
RealDolar Data: 07-07-2013 20:00:40 Ogladaliśmy tą samą walkę. faktycznie patrząc na poprzednich przeciwników Davida trudno mówić o przeskoku. Ja bym upatrywał tu jednak bardzo, bardzo dobrą postawę Tonego. Dziadek zawalczył mądrze i ograł w pięściarskie szachy Angola. Nie oznacza to brak umiejętności bokserskich, bo gdyby ich nie miał, nie byłby tu, gdzie jest. Ja też mam ogromne zastrzeżenia do Pricea, ale jak juz wspomniałem, to nie jest powód,żeby w takim stopniu wieszać na nim psy. A czy będzie mistrzem świata? Wątpię takowoż, aczkolwiek po zakończeniu hegemonii braci wszystko sie może zdażyć. Price ma duzo pracy przed sobą i dużo czasu, pytanie czy to zrealizuje.
Autor: RealDolar
Data: 07-07-2013 20:46:35
Autor komentarza: Nabuchodonozor "Nie oznacza to brak umiejętności bokserskich, bo gdyby ich nie miał, nie byłby tu, gdzie jest." ( a gdzie on wlasciwie jest ? - nigdzie!!!) w dzisiajszym boksie nie do konca umiejetnosci a czesto szczescie oraz interes decyduje o tym z kim i na jakim etapie walczy dany piesciarz spojrzmy wstecz na polskich piesciarzy Wawrzyk rekord przed Powietkinem?? rewelacyjny... umiejetnosci?? no wlasnie.... kolodziej - rekokrd nieskazitelny... umiejtnosci ?? bez komentarza i tak mozna by wyminiac.. lepiej dowiedziec sie w tym wieku co Price ze nie ma czego szukac w boksie bo samym wzrotem walki nie wygra.. prawda jest okrutna - Price nic nie pokazał po wskazówkach od Lenoxa i to jest absolutne!
Autor: marus10
Data: 07-07-2013 20:58:35
Powiem tak . Prince , żełośnie w ringu się zaprezentował . Był po prostu kiepski . Z tym się z Furym zgadzam . Ale z drugiej strony na miejscu Furyego bym się wogóle nie wypowiadał . Po żałosnej walce z Cuninghamem ma czelność mówić komuś , że był słaby . On mówi , że Prince ma szklaną szczękę . A on to co ? Cun rzucił go na deski . Gdyby Steve był bardziej wytrzymały to Fury by padł z palcem w nosie .
Autor: Calaf
Data: 07-07-2013 21:48:33
Fury ma 100% racji i na pewno nie ma takiej szklanki jak Price,walka z Cunnem bynajmniej żałosna nie była bo go rozwalił na strzępy,a że przyjął na czysto w szczękę cios ze skrętu bo pajacował to poleciał,większość by poleciała,jeśli kiedyś byś boksował to byś to wiedział.Odporności na ciosy Fury wybitnej nie ma,ale Price pod tym względem jest po prostu patologiczny,poza tym cała reszta u niego leży poza ciosem,przyznam szczerze że się zawiodłem na nim.Gdyby Steve sramto siamto...Ale Steve jest taki jaki jest i szans z Tysonem nie ma.
Autor: ShaneMosley150
Data: 07-07-2013 21:49:59
prawde napisal....
Autor: cleberlang23
Data: 07-07-2013 23:35:03
Nadal uwazam ze fury to bardzo niedoceniany bokser. Ci ktorzy twierdza ze hej zgniecie go w ciągu dwoch rund zwyczajne nie znają się na sztuce walki na pięści. Jeżeli tyson zawalczy uważnie i nie będzie pajacowal co doprowadzilo go do dwokrotnych glupich desek moze sprawić hejowi olbrzymie problemy. Hej slabo walczy z wysokimi a tu zapowiada się przepaść 15 w wielkosci i 17 na w wadze plus rok absencji ringowej.
Autor: milosz762
Data: 08-07-2013 16:21:01
Fury niezły pajace krzykacz ale chyba odrobine lepszy niż Price ale i na niego i jego szczęke przyjdzie pora na przetestowanie!i prawdopodobne ko za dużo gada bzdur lansuję się a do walki z Heyem i tak niedojdzie moim zdaniem Fury nie podjemie wyzwania i promuję się na Hye takie moje zdanie!
Kalendarz imprez