SZPILKA JUŻ 22. W RANKINGU BOXREC

Dodano: 18 czerwca 2013 08:27
SZPILKA JUŻ 22. W RANKINGU BOXREC
Leszek Dudek, fot. www.derblitz.pl
Obraz własny

Sobotnie punktowe zwycięstwo nad solidnym Brianem Minto (37-6, 24 KO) dało niepokonanemu Arturowi Szpilce (15-0, 11 KO) awans z 26. na 22. miejsce w rankingu popularnego serwisu statystycznego boxrec.com.

Za plecami "Szpili" znajdują się teraz tacy zawodnicy jak Dereck Chisora (16-4, 10 KO - 23.), Steve Cunningham (25-6, 12 - 24.), Malik Scott (35-0-1, 12 KO - 27.), David Price (15-1, 13 KO - 28.), Chris Arreola (35-3, 30 KO - 32.) i Rusłan Czagajew (31-2-1, 20 KO - 35.).

Z drugiej strony przed 24-letnim bokserem z Wieliczki wciąż plasują się przeciętny Francesco Pianeta (28-1-1, 15 KO - 17.) i porozbijany Aleksander Dimitrenko (34-2, 21 KO - 18.).

Artura Szpilkę wyprzedza obecnie tylko dwóch Polaków - Tomasz Adamek (48-2, 29 - 4.) i Mariusz Wach (27-1, 15 KO - 21.). Dalej notowani są Andrzej Wawrzyk (27-1, 13 - 46.), Albert Sosnowski (47-6-2, 28 - 62.) i Krzysztof Zimnoch (15-0-1, 11 KO - 73.).

Więcej informacji: Artur Szpilka
Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Ajemdeczempion3
Data: 18-06-2013 09:03:25
za plecami Szpili znajduja sie tacy zawodnicy jak Dereck Chisora -z którym Szpilka przegrywa do drugiej rundy , Steve cuningham z którym Szpilka dosyaje okrutne baty i pada na ryj do d rundy Malik Scott który brutalnie nokautuje Szpileczke mysle ze nie dalej niz w 3 odslonie David Prive z ktorym popłynie do 6 rundy chris Arreola -oj ciezkie baciory dla arturka i Rusłan czagajew-no max 4-5 rund jakby z nim wytrzymał to wszystko . To teraz powiedzcie mi co ten ranking odzwierciedla ? bo napewno nie prawde :)
Autor: Ernesto
Data: 18-06-2013 09:07:12
Zobaczyłbym Szpilkę z Arreolą albo żeby przetestował się na Pianecie. Dimitrienko jest niebezpieczny, moze ma słabą psychikę, ale trafi i po Arturze. W sensie, że porażka to nic takiego, ale Aleksander ma teraz wyrobioną straszną reputacje, porażka z nim to krok w tył. Porażka z Arreolą to jszcze nei tragedia.
Autor: speed
Data: 18-06-2013 09:17:36
Szpilka wypromowal sie na emerytach...
Autor: Adihash
Data: 18-06-2013 09:25:58
No to teraz walka z Władimirem Kliczko. Wypłata życia i Bahama.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 09:27:52
Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Data: 18-06-2013 09:03:25 za plecami Szpili znajduja sie tacy zawodnicy jak Dereck Chisora -z którym Szpilka przegrywa do drugiej rundy , Steve cuningham z którym Szpilka dosyaje okrutne baty i pada na ryj do d rundy Malik Scott który brutalnie nokautuje Szpileczke mysle ze nie dalej niz w 3 odslonie David Prive z ktorym popłynie do 6 rundy chris Arreola -oj ciezkie baciory dla arturka i Rusłan czagajew-no max 4-5 rund jakby z nim wytrzymał to wszystko . To teraz powiedzcie mi co ten ranking odzwierciedla ? bo napewno nie prawde :) Wypisywane przez Ciebie głupoty są jeszcze gorsze niż cały ten ranking i zioniesz hejterstwem w stronę Artura. Derek Chisora w ostatniej walce dał jedną z najnudniejszych walk w ostatnim czasie, ospale kumulując przez 9 rund takiego asa jak anonimowy Hector Alfredo Avila (rekord 21-14), który w kolejnej walce dostał KO1. Kogo to niby Malik Scott brutalnie znokautował, huh? Oczywiście Steve Cunningham, który w wadze ciężkiej nie potrafił chociaż raz zranić policjanta na telefon, który walki bierze z 3 dniowym wyprzedzeniem czyli Jasona Gaverna, naszemu Szpilce "sprawia okrutne baty i posyła go na ryj" David Price ze swoją odpornością to w dalszym ciągu zagadka. Chris Arreola to rozbity wojnami i ilością przyjętych ciosów kotlet, a Ruslan Szagajew ma już mocno z górki. Weź się chłopie stuknij w głowę i przestań pisać komentarze, wszystkim wyjdzie to na lepsze.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 09:32:28
Autor komentarza: speed Data: 18-06-2013 09:17:36 Szpilka wypromowal sie na emerytach... A z kim wypromował się Robert Helenius (miejsce nr 9) - rozbity Brewster, rozbity Peter, stary Liakowicz. A z kim wypromował się Deontay Wilder (miejsce nr 13) - Tu już w ogóle szkoda komentować rozbitego Harrisona. A z kim wypromował się Carlos Takam (miejsce nr 15) - stary Botha i stary Grant.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 09:33:14
Autor komentarza: Adihash Data: 18-06-2013 09:25:58 No to teraz walka z Władimirem Kliczko. Wypłata życia i Bahama. Spokojnie kolego, to tak nie działa. Szpilka jest najmłodszym bokserem z całej pierwszej strony rankingu. On ma jeszcze czas.
Autor: Matys90
Data: 18-06-2013 10:00:19
Nie lubię takich "artykułów", jakby komuś się chciało to mógł już miesiąc temu obliczyć ile punktów w boxrec da Arturowi zwycięstwo punktowe nad Minto (bo za KO/TKO dostałby więcej punktów, i może byłby 21!) No, ale boxrec to jest to co kręci większość oglądających Szpilkę.
Autor: hatsan1000
Data: 18-06-2013 10:03:56
hahahahahahha jakie jaja... każdy bokser , który jest za szpilką tutaj podany by jemu wje.bał takie baty , że nie pozbierał by się do emerytury... hahahahaha co za eksperci są w tym BOXREC .. tosz to zwykli żule z pod sklepu by bardziej obiektywnie ocenili ich poziomy.hahhahahhaa
Autor: bak
Data: 18-06-2013 10:05:13
Im więksi kelnerzy tym większy awans? Dziwna polityka BoxRec.
Autor: bak
Data: 18-06-2013 10:06:29
Mam nadzieję że Vitali pokona Stiverne, Haye'a zostawi młodszemu bratu na rewanż a sam ukarze Szpilkę za te zarozumialstwo ;3
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 10:10:11
Autor komentarza: Matys90 Data: 18-06-2013 10:00:19 Nie lubię takich "artykułów", jakby komuś się chciało to mógł już miesiąc temu obliczyć ile punktów w boxrec da Arturowi zwycięstwo punktowe nad Minto (bo za KO/TKO dostałby więcej punktów, i może byłby 21!) No, ale boxrec to jest to co kręci większość oglądających Szpilkę. Wytłumacz to takim znawcom jak Ajemdeczempion3, którzy poranne przeglądanie newsów bokserskich zaczynają od tego "kto ile podskoczył lub spadł" w rankingu boxrec, a sam ranking tworzony na podstawie czystej matematyki traktują jako prawdę objawioną. Ranking, który swoją drogą nie bierze pod uwagę tego jak dana walka wyglądała, ale czysty rezultat. I tak Robert Helenius dostaje punkty dodatnie za "zwycięstwo" z Chisorą, a Manny Pacquiao otrzymuje punkty ujemne za "porażkę" z Bradleyem. Boxrec - biblia dla laików.
Autor: Ajemdeczempion3
Data: 18-06-2013 10:30:31
NietrzezwyTomasz -obiektywny pasjonat stajni UKP ? Czy moze to Kamila W . w przebraniu , ???? od każdego za plecami Artura w tym Rankingu Szpilek dostaje po papluli co nie znaczy czy nie nawiążę z nikim z nich walki , W każdym razie jego postawa w walce z Minto pokazala ze to nie jest jego lokata , a obsadził sie na niej tylko dlatego ze dobrze "punktuje" co nie jest jego zaslugą tylko promotora :) To tyle Nietrzezwy Tomaszu , nie czytaj porannych newsów i ich komentarzy na sucho bo zle to interpretujesz.....wypij coś wczesniej , bo jak jestes trzezwy ......TO GWIAZDOZYSZ !!!! N@ra
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 10:34:55
Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Data: 18-06-2013 10:30:31 NietrzezwyTomasz -obiektywny pasjonat stajni UKP ? Czy moze to Kamila W . w przebraniu , ???? Dlaczego? Bo obnażam głupoty, które wypisujesz? Nie ustosunkowałeś się w ogóle do mojej wypowiedzi, więc Twój komentarz, po raz kolejny jest merytorycznie bezwartościowy. Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Data: 18-06-2013 10:30:31 To tyle Nietrzezwy Tomaszu , nie czytaj porannych newsów i ich komentarzy na sucho bo zle to interpretujesz.....wypij coś wczesniej , bo jak jestes trzezwy ......TO GWIAZDOZYSZ !!!! N@ra Odpowiedź na poziomie dziecka z gimnazjum, który to poziom dumnie na tej stronie prezentujesz.
Autor: rocky86
Data: 18-06-2013 10:36:10
NietrzezwyTomasz Widzę, obiektywizm w Twojej analizie szans Szpilki z notowanymi za nim, a wzmienionzmi pryey Ajemdeczempion zawodnikami jest powalający :-) Derek Chisora- nawet jeśli wyjdzie średnio przygotowany, to ubije bez problemu Szpilę, skoro mniejszy od Szpilki Minto tak bardzo zdominował go fizycznie, to Chsisora, to Chisora go pressingiem i siła fizyczną zniszczy. Potencjalne starcie na chcwilę obecną nie sensu, to byłaby walka do jedne gęby. Malik Scott- ja bym tutaj o KO nie mówił, poza tym to wciąż nie sprawdzony prospekt(po walce z Dereckiem będziemy coś więcej wiedzieć) Steve Cunningham- równa walka z Adamkiem (możliwe, że wygrana, świetna walka z uważanym za czółówkę Furym. Rozumiem, że Szpilka jest obecnie, w Twoim przekonaniu, na poziomie czołówki HW? Steve jest znacznie, szybzy, lepiej przygotowany technicznie, ma dłuższe łapy itd. Generalnie pod kazdym pozorem (poza ciosem)jest poprostu lepszy. David Price- no błagama Cię :-) Znacznie większy, o wiele silniejszy, lepiej przygotowany technicznie, ze znacznie mocniejszym uderzeniem i większym doświadczeniem zmiata Arturka. Chris Arreola- znacznie silniejszy zawodnik wywierający ciągłą presję z bardzo odporną szczęką. Miażdżąca porażka Artura. Czagayev- jeśli wyjdzie przygotowany, to będzie to dla niego spacerek. Nie oszukujmy sie Szpila ma mnóstwo braków: - zero obrony, - słaby fizycznie (Minto i Mollo to pokazali) - przeciętne uderzenie, - przy swoich firmowych podbródkowych odkrywea całaą gębę (każdy ponad przeciętny bokser to wykorzysta) - brak pracy prawym prostym. Szpila na chwile obecną nie ma co próbować walk z zawodnikami z pierwszej 20. Każdy jeden go łatwo pobije. Arturek obrósł w tłuszcz i myśli, że jest prawdziwym ciężkim, ale przewaga siły fizycznej jego rywali wychodzi w ostatnich walkach, a powiedzmy sobie szczerze, to są co najwyżej przeciętniaki.
Autor: WalterAlfa
Data: 18-06-2013 10:39:54
Boxrec to automat. Za każdą wygraną przyznaje ilość punktów zależną od miejsca, które zajmował pokonany rywal. Nie wiem dokładnie jak to działa ale przypuszczam, że obijając raz na tydzień gości z końca pierwszej setki można spokojnie wejść do TOP10 :D
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 10:41:40
Autor komentarza: rocky86 Data: 18-06-2013 10:36:10 Zdziwię Cię kolego, ale ja w żadnym z moich komentarzy nie analizowałem szans Szpilki z wyżej wymienionymi, ba, również uważam, że nie jest faworytem z większością z nich. Obnażyłem jedynie głupoty jakie wypisywał laik Ajemdeczempion3, że wszyscy wymienieni robią Szpilkę łatwo przed czasem, łącznie z wacianymi Cunninghamem czy Scottem.
Autor: rocky86
Data: 18-06-2013 10:50:39
NietrzezwyTomasz Autor komentarza Data: 18-06-2013 10:41:40 Odnisłeś się do analizy Ajemdeczempion3 dot. potencjalnych szans, mocno ją deprymująć, wiec Twoja wypowiedź jest właśnie w taki spósob postrzegana. NietrzezwyTomasz Autor komentarza Data: 18-06-2013 10:41:40 "ba, również uważam, że nie jest faworytem z większością z nich" Tu nie chodzi o bycie faworytem, na chwile obecną Szpilka, to zawodnik 2 półki nuiżej niż ww. wymienieni Cunn, Arreola, Chisora, czy Price. Zobacz z kim męczy się Artur. Średniaki, do tego już podstarzali. Gdzie mu do czołówki, nawet tej szersze pierwszej 20-stki.
Autor: Ajemdeczempion3
Data: 18-06-2013 10:50:41
Juz wszystko wiem !!! Nietrzezwy Tomasz to nikt inny jak Pan Waasilewski (domniemam), czyli skrupulatnie obdarzony mecenasowkim jezykiem poeta.... Sluchaj Pan , Arturek sam sobie zapracował na swoj wizerunek wsrod hejterów , kibiców , patriotów, czytez kolegow z kicia , teraz tylko kwestia tego jak to ktos odbiera , inaczej pewnie hejter , inaczej kibic a inaczej ziom z pudła , tyle w temacie , zasluzyl sobie na te wszystkie obelgi ktore w jego strone od jakiegos czasu padaja swoim zachowaniem , i tyle .....to nie Ameryka ze beda go tłumy wielbić za to ze gwałci kradnie i bije zone !! Po za tym nie widze w nim potencjalu na mistrza !
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 10:57:48
Autor komentarza: rocky86 Data: 18-06-2013 10:50:39 NietrzezwyTomasz Autor komentarza Data: 18-06-2013 10:41:40 Odnisłeś się do analizy Ajemdeczempion3 dot. potencjalnych szans, mocno ją deprymująć, wiec Twoja wypowiedź jest właśnie w taki spósob postrzegana. Ciężko powiedzieć tu o jakiejkolwiek analizie ze strony słabiaczka "Ajemdeczempion3", bo jak można nazwać analizą rzucanie nazwisk i przypadkowych numerów rund, w których każdy z wymienionych łatwo nokautuje Szpilkę. To jest analiza na poziomie merytorycznego zera, a moja wypowiedź miała tylko na celu obnażenie głupot wypisywanych przez tego użytkownika.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 11:00:15
Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Data: 18-06-2013 10:50:41 Juz wszystko wiem !!! Nietrzezwy Tomasz to nikt inny jak Pan Waasilewski (domniemam), czyli skrupulatnie obdarzony mecenasowkim jezykiem poeta.... Sluchaj Pan , Arturek sam sobie zapracował na swoj wizerunek wsrod hejterów , kibiców , patriotów, czytez kolegow z kicia , teraz tylko kwestia tego jak to ktos odbiera , inaczej pewnie hejter , inaczej kibic a inaczej ziom z pudła , tyle w temacie , zasluzyl sobie na te wszystkie obelgi ktore w jego strone od jakiegos czasu padaja swoim zachowaniem , i tyle .....to nie Ameryka ze beda go tłumy wielbić za to ze gwałci kradnie i bije zone !! Po za tym nie widze w nim potencjalu na mistrza ! Tylko co Twoje hejterskie podejście ma wspólnego z głupotami z pierwszego komentarza i moją odpowiedzią na nie, w stosunku do której się nie odniosłeś? Twoja wypowiedź po raz kolejny jest bezwartościowa, merytorycznie słaba, do tego przesiąknięta hejterskim rzygiem.
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 11:08:04
Ha ha ha! Ten ranking pisany na kolanie w parku bez zastanowienia. Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Identycznie chciałem napisać. NietrzezwyTomasz Sorry nie pij bo piszesz bzdury.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 11:13:17
Autor komentarza: Faraon Data: 18-06-2013 11:08:04 Ha ha ha! Ten ranking pisany na kolanie w parku bez zastanowienia. Ten ranking nie jest "pisane na kolanie", tylko tworzony wg matematycznych wyliczeń, które ze stanem faktycznym nie muszą mieć wiele wspólnego. Niestety żeby to zrozumieć trzeba mieć elementarną wiedzą, której Tobie brak. Dlatego też, Twoja wypowiedź jest merytorycznie bezwartościowa i radziłbym nie zabierać głosu. Autor komentarza: Faraon Data: 18-06-2013 11:08:04 Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Identycznie chciałem napisać. To tylko potwierdza jaki poziom reprezentujesz.
Autor: un4given
Data: 18-06-2013 11:14:25
http://www.bokser.org/content/2010/01/09/235850/index.jsp Jakby kogoś interesowało jak działa boxrec...
Autor: Ajemdeczempion3
Data: 18-06-2013 11:16:48
nie bede sie odnosił to pierdół które wypisujesz Nietrzezwy Tomaszu , bo to denne :) moj pierwszy komentarz odnosi sie do pozycji Szpilki , która jest na wyrost wypunktowana -nie wywalczona w ringu tylko powtarzam wypunktowana marketingowo-i dobrze wiesz o czym mowie , i nie pisz tu pierdół o tym ze Szpilka mialby szanse z kims za jego plecami , bo teraz napewno nie .... a i juz wiem co mi odpisze : :) artua ma teraz inny kierunek i inne cele co za tym idzie innych rywali sie mu upatruje :) -czyli rywali z drugiej 50-tki tego rankingu-czyli dalej punktujemy pozycje marketingowo :) Nikt przecie niechce by Artur zderzył sie ze sciana przy bilansie 15-0
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 11:16:56
NietrzezwyTomasz Potwierdza to że nie masz racji a wsciekasz się że ktoś ci je wygarnia. Dziwna sprawa z tobą. Nie pij w takie upały bo żle skończysz. Co ty mi pierniczysz o poziomie robaczku? Na rowerek a nie tu zawraczasz dupe.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-06-2013 11:18:12
NietrzezwyTomasz zjedz snickersa bo zaczynasz gwiazdorzyć a Twoje uwielbienie do szpili jest delikatnie mówiąc podejrzane
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 11:18:27
Autor komentarza: un4given Data: 18-06-2013 11:14:25 http://www.bokser.org/content/2010/01/09/235850/index.jsp Jakby kogoś interesowało jak działa boxrec... Szkoda czasu kolego, tacy użytkownicy jak Faraon czy Ajemdeczempion3 i tak nie zadadzą sobie tyle trudu żeby przeczytać taką ilość tekstu, a co dopiero zrozumieć... za dużo od niektórych wymagasz.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 11:20:13
Autor komentarza: Faraon Data: 18-06-2013 11:16:56 NietrzezwyTomasz Potwierdza to że nie masz racji a wsciekasz się że ktoś ci je wygarnia. Dziwna sprawa z tobą. Nie pij w takie upały bo żle skończysz. Co ty mi pierniczysz o poziomie robaczku? Na rowerek a nie tu zawraczasz dupe. Co potwierdza, że nie mam racji? To, że piszę, iż ranking Boxrec tworzony jest na podstawie matematycznych wyliczeń, a Ty wyjeżdżasz mi z "pisaniem rankingu na kolanie w parku"? Przecież to jest tak groteskowe, że aż szkoda komentować te Twoje mądrości.
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 11:20:57
TomekNieAdamek Jak szkoda czasu to na rowerek.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 11:21:47
Autor komentarza: TomekNieAdamek Data: 18-06-2013 11:18:12 NietrzezwyTomasz zjedz snickersa bo zaczynasz gwiazdorzyć a Twoje uwielbienie do szpili jest delikatnie mówiąc podejrzane Proszę wskazać jakiekolwiek objawy uwielbienia w moim wykonaniu w stosunku do Szpilki w powyższych komentarzach. Bez tego Twoja wypowiedź jest merytorycznie bezwartościowa.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-06-2013 11:22:32
@Faraon a ja do Ciebie coś pisałem?
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 11:24:52
TomekNieAdamek Nie Ale ten pijany robi zament. Sorry.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-06-2013 11:25:12
@NietrzezwyTomasz wiesz, mi kobieta nie musi powiedzieć wprost, że chce iść do łóżka żebym nie zauważył że ma chcice. I skończ z tym "Bez tego Twoja wypowiedź jest merytorycznie bezwartościowa" bo rzygnę
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 11:26:55
TomekNieAdamek Sam widzisz że tamten to pijak i uposledzony wienc chciałem go posłać na rowerek żeby przewietrzył sobie głowe po wczorajszym.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 11:28:19
Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Data: 18-06-2013 11:16:48 nie bede sie odnosił to pierdół które wypisujesz Nietrzezwy Tomaszu , bo to denne :) Co potwierdza tylko, iż poproszony o rzeczowe argumenty na poparcie swoich głupich tez, uciekasz z podkulonym ogonem. Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Data: 18-06-2013 11:16:48 moj pierwszy komentarz odnosi sie do pozycji Szpilki , która jest na wyrost wypunktowana -nie wywalczona w ringu tylko powtarzam wypunktowana marketingowo Nie, w Twoim pierwszym komentarzu rzucasz śmieszne cyferki (numery rund), w których Szpilka jest według Ciebie nokautowany przez wszystkich wymienionych pięściarzy, nawet słabo bijących Scotta czy Cunninghama. Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Data: 18-06-2013 11:16:48 artua ma teraz inny kierunek i inne cele co za tym idzie innych rywali sie mu upatruje :) -czyli rywali z drugiej 50-tki tego rankingu-czyli dalej punktujemy pozycje marketingowo :) Jak większość prospektów, nawet tych starszych od Szpilki, mających większe sukcesy amatorskie jak np. Deontay Wilder. To jest normalne prowadzenie prospekta w wadze ciężkiej, oczywiście żeby to zrozumieć, trzeba chociaż postarać się na chwile zapomnieć o hejterstwie, czego Ty i inne merytoryczne słabiaczki zrobić nie potrafią.
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 11:28:53
TomekNieAdamek Z pijanym to groch o ściane i walka z wiatrakami a walczy o swoją piękną Dulcyneje.
Autor: TomekNieAdamek
Data: 18-06-2013 11:29:30
@Faraon Spoko, ja nie mam za bardzo czasu na polemiki z pijaczkiem, trzeba wziąć się za robotę. Miłej walki aloha
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 11:31:33
TomekNieAdamek Już nie bede z nim pisał też nie mam czasu na alkocholików.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 11:32:06
Autor komentarza: TomekNieAdamek Data: 18-06-2013 11:25:12 @NietrzezwyTomasz wiesz, mi kobieta nie musi powiedzieć wprost, że chce iść do łóżka żebym nie zauważył że ma chcice. I skończ z tym "Bez tego Twoja wypowiedź jest merytorycznie bezwartościowa" bo rzygnę Poproszony o podanie dowodu na poparcie Twoich słów, iż przejawiam uwielbienie w stosunku do Szpilki nie potrafisz tego zrobić, więc Twoje oskarżenia i sama wypowiedź jest merytorycznie bezwartościowa. Proszę więc nie kłamać i nie wprowadzać innych użytkowników w błąd. Oszczędź mi natomiast opowieści o Twojej kobiecie, "bo rzygnę".
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 11:33:41
Autor komentarza: Faraon Data: 18-06-2013 11:24:52 TomekNieAdamek Nie Ale ten pijany robi zament. Sorry. Mylenie nicków swoich rozmówców, rozkojarzenie, gubienie się w swoich wypowiedziach jest znamienne dla Ciebie, resztę dopowiedz sobie sam.
Autor: Ajemdeczempion3
Data: 18-06-2013 11:35:24
Wszystko wskazuje ze Pan Wasyl jest dzis w skórze NietrzezwegoTomasza ,choć postawiłbym tu tez ze to Tomek Hutkowski :))) nie ma bata to którys z nich , wasyl tak lubi owijac szczegóły w "metoryczne ,wartosciowe "komentarze :) czyli duzo gadać ładnie adwokackim jezykiem , a główno robić :) owszem Panie NTomaszu ma pan racje chyle czoła i prosze redakcje o usuniecie moich wyzej komentarzy .... -głupszym sie poprostu ustepuje .....
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 11:35:29
Autor komentarza: Faraon Data: 18-06-2013 11:31:33 TomekNieAdamek Już nie bede z nim pisał też nie mam czasu na alkocholików. Proszę o podanie dowodów na to, iż jestem alkoholikiem (swoją drogą radzę sięgnąć po słownik, bo z ortografią jak zwykle na bakier). W przeciwnym razie Twoja wypowiedź jest bezwartościowa.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 11:40:12
Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Data: 18-06-2013 11:35:24 owszem Panie NTomaszu ma pan racje chyle czoła i prosze redakcje o usuniecie moich wyzej komentarzy .... Cieszę się, że przyznajesz się do błędu i tym samym rację mojej osobie. Naprawdę nie spodziewałem się, że będziesz w stanie zrozumieć tych kilka prostych zdań i argumentów. Autor komentarza: Ajemdeczempion3 Data: 18-06-2013 11:35:24 -głupszym sie poprostu ustepuje ..... Lub w Twoim przypadku i Tobie podobnych, ucieka się z podkulonym ogonem, kiedy zostaje się poproszonym o podanie dowodów i argumentów na poparcie rzuconych beztrosko tez, a ich najzwyczajniej brak. Rozumiem i współczuję.
Autor: BlackDog
Data: 18-06-2013 11:47:52
Znów copia copa przyszła i próbuje siać zamęt? Nie zwracajcie uwagi to ucieknie. Jakiś czas nie było problemu ale widać musiał sobie przypomnieć o swoim trolowym zajęcie. Każdy normalny zrozumie o co chodziło użytkownikowi Ajem bo nie trzeba nawet brać tego dosłownie a i tak większość się zgadza. Minto czy Mollo to i tak poziom niżej niż słabo przygotowany Chisora itd a objawili ile na dzień dzisiejszy jest wart Arturios. A tak nawiasem mówiąc to Nietrzeźwy Tomaszek nawet pewnie nie ma takiego zdania o Szpilce jakie tu przedstawia a jedynie próbuje rozkręcić temat. Już sobie wyobrażam co by było gdyby naszedł się 2 dni wcześniej i zobaczył temat z Kubratem o Adamku... lol Dajcie sobie spokój. p.s Marna copio darowałbyś sobie chociaż te tandetne nie mające nic na celu kilometrowe przerwy w postach. Nie zwiększaj wartości wizualnych swoich marnych postów a jeśli chcesz by wszyscy je widzieli pisz więcej a przede wszystkim z sensem...
Autor: LegiaPany
Data: 18-06-2013 11:53:50
boxrec jest ok tylko trzeba umiec sie z nim obchodzic....i nie odberac wszystkiego co jest tam napisane jako 100 % prawde
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 11:56:02
LegiaPany witam! boxrec to kupa. To wytłumacz mi ty dzisiejszy temat co teraz piszemy.
Autor: Wujek785
Data: 18-06-2013 12:00:56
Moim zdaniem też ten ranking jest śmieszny. Myślę ,że Artur jak nie wezmie się do pracy to nic nie z niego nie będzie. Mniej marketingu a więcej potu na treningu. Myślę ,że sam Wasyl powinien mu powiedzieć ,że albo zapierdziela albo wypierdziela. NietrzezwyTomasz A z kim wypromował się Deontay Wilder (miejsce nr 13) - Tu już w ogóle szkoda komentować rozbitego Harrisona. Powiem ci ,że różnica między Wilderem a Szpilką jest diametralna. Sukcesy amatorskie a i po za tym Deonaty nie ma problemów z "Średinako-bumami" i nokałtuje ich jeden po drugim.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 12:03:21
Autor komentarza: BlackDog Data: 18-06-2013 11:47:52 Marna copio darowałbyś sobie chociaż te tandetne nie mające nic na celu kilometrowe przerwy w postach. Nie zwiększaj wartości wizualnych swoich marnych postów a jeśli chcesz by wszyscy je widzieli pisz więcej a przede wszystkim z sensem... Niestety opcje komentowania na stronie bokser.org nie pozwalają na przytoczenie cytatu wypowiedzi, do której chcemy się odnieść, tak więc oddzielam te Twoje farmazony długą przerwą (niczym patykiem), żeby ktoś przypadkiem nie pomyślał, że te głupoty są mojego autorstwa. To tak po krótce. Co do reszty wypocin i pomówień w wykonaniu czarnego azora, to skorzystam z rady "nie zwracaj na niego uwagi, to ucieknie", a więc - do budy!
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 12:05:36
Wujek785 Słuszna uwaga z Wilderem. Leje ich po koleji a Arturek się męczy.
Autor: Grzywa
Data: 18-06-2013 12:06:37
Szpilka zaprowadzony na wysokie miejsce w rankingu, troche tylnymi drzwiami, emerytami ale jest wysoko. Ja czekam az zawalczy z kims kto jest i ambitny i mlody i chce zwyciezyc a nie dorobic do emerytury. Nazwisko Mollo wiecej znaczy niz Fedosov w swiecie tylko ze Mike na dzisiaj to zadna czolowka, wypalony, bez kondycji do tego podstarzaly osilek ktory wszystko co mial przegrac zrealizowalzas Fedosov to ktos kto chce boksowac, cos osiagnac i odkupic sie po ostatniej wygranej. Piesciarzy na dorobku jest wielu tylko ze Wasylowi nie na reke ryzykowac, bo jak Szpila przegra to koniec grupy. Mysle iz Chkijev tez moglby zawalczyc ze Szpila za srednia kase tylko czy to nie bylaby powtorka z Wawrzyka?
Autor: Ajemdeczempion3
Data: 18-06-2013 12:07:03
ide sie napić
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 12:08:00
Ajemdeczempion3 Na zdrowie i tylko bezalkocholowe.
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 12:08:45
Grzywa Możesz mieć racje z tym Chkijevem.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 12:09:54
Autor komentarza: Wujek785 Data: 18-06-2013 12:00:56 Powiem ci ,że różnica między Wilderem a Szpilką jest diametralna. Sukcesy amatorskie a i po za tym Deonaty nie ma problemów z "Średinako-bumami" i nokałtuje ich jeden po drugim. vs Harold Sconiers (rekord 18-27) http://www.flickr.com/photos/55531388@N00/6423595005/
Autor: BlackDog
Data: 18-06-2013 12:10:26
Heh jest wiele innych sensowniejszych sposobów na oddzielenie tego co piszesz ty i tego co cytujesz choćby " " o którym chyba nie słyszałeś a właśnie się go stosuje w cytowaniu. To plus jedna linijka odstępu i efekt gwarantowany- nikt nie pomyli się w tym co piszesz. Zresztą i tak każdy zna twój styl. Trzeba kolego myśleć to nie boli, (a nie tylko zarzucać brak tej czynności innym) choć zdaje sobie sprawę że w twoim wypadku jest to podyktowane również chęcią zaistnienia a że nie masz tyle sensownych rzeczy do napisania wypełniasz posty pustym miejscem. Ważne że są widoczne... Do reszty się nie będę odnosił bo to mało merytoryczne personalne ataki na poziomie przedszkolaków...
Autor: LegiaPany
Data: 18-06-2013 12:21:02
faraon boxrec daje dobre info o bumach.....albo czesto tez pod tymi symbolami ksiazeczek po prawej sa ciekawe historyjki zwiazane z walka a ich ranking to czysta punktacja....niektore rankingi wbc lub wbo itp. ... tez sa czasem smieszne
Autor: Wujek785
Data: 18-06-2013 12:23:02
NietrzezwyTomasz Data: 18-06-2013 12:09:54 Przykro mi ale niego znaleź tej walki jako ,że jej nie widziałem to nie będę się wypowiadał jeśli masz jakiś link do filmiku to po proszę. A tak po za tym to zdjęcie jest trochę dziwne chodzi mi o postawę Sconiers bo nie wygląda by był na siłach.
Autor: Faraon
Data: 18-06-2013 12:24:58
Autor komentarza: LegiaPany Data: 18-06-2013 12:21:02 faraon boxrec daje dobre info o bumach.....albo czesto tez pod tymi symbolami ksiazeczek po prawej sa ciekawe historyjki zwiazane z walka a ich ranking to czysta punktacja....niektore rankingi wbc lub wbo itp. ... tez sa czasem smieszne No niby tak ale teraz bądż mądry i pisz wiersze. Sztuczne pompowanie rekordów itd. Przykładów można mnozyć i tak kazdy widzi co się dzieje w ringu. Nie nalatuje teraz na Szpilke ale akurat w tej kwesti to ranking wysypał się z rękawa.
Autor: grzemill
Data: 18-06-2013 12:25:27
Wasyl, ile kosztuje pozycjonowanie w boxrec'u? Bo jeżeli to nie jest aż takie drogie to może warto byłoby opłacić abonamenty paru innym jeszcze polskim bokserom?
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 18-06-2013 12:33:49
Autor komentarza: Wujek785 Data: 18-06-2013 12:23:02 Przykro mi ale niego znaleź tej walki jako ,że jej nie widziałem to nie będę się wypowiadał jeśli masz jakiś link do filmiku to po proszę. A tak po za tym to zdjęcie jest trochę dziwne chodzi mi o postawę Sconiers bo nie wygląda by był na siłach. Sconiers biegł do neutralnego narożnika żeby pozwolić ringowemu na liczenie, a jego nienaturalna pozycja wynika z tego, że szybko po zadaniu ciosu się odwrócił i biegnąc oparł się o liny. Wilder był oficjalnie liczony. Walka z youtube szybko zniknąła, zgadnij dlaczego. Wilder walczył tylko z jednym przyzwoitym średniakiem czyli Kalvinem Pricem, reszta to wraki bądź półciężcy, którzy nie walczyli po 5 lat jak Damon McCreary. McCline, Mollo czy Minto to dużo lepsi testerzy niż rozbity Harrison.
Autor: LegiaPany
Data: 18-06-2013 12:41:11
hmmm no nie wiem czy ktos placilby za awans w boxrecu......chyba raczej za awans w rankingu federacji
Autor: Cooperek
Data: 18-06-2013 13:35:09
Boxrec nic nie znaczy dla promotorów, fakt. Ale nie miejmy złudzeń, Wasyl to świetny dyplomata, Szpilka w ciągu dwóch lat może stać się pretendentem. I co wtedy? Powtórka z Wawrzyka i Powietkina.
Autor: voutan
Data: 18-06-2013 14:28:13
Oczywiście, że boxrec coś znaczy dla promotorów. Nawet Wasilewski i Werner mówili, że promotor dostając propozycje walki sprawdza potencjalnego przeciwnika właśnie w tym rankingu. Dla zawodników ranking boxrec chyba również jest istotny, nie dalej jak 3 dni temu Rogan w wywiadzie chwalił się miejscem, które zajmuje.
Autor: voutan
Data: 18-06-2013 14:35:23
Zresztą wystarczy wejść na jakiś artykuł o boksie na wp czy onecie. Pełno tam zaplusowanych wypowiedzi niedzielniaków, którzy piszą swoje eksperckie opinie w oparciu o ranking boxrec, zakładając, że to oficjalny ranking zawodników, tak jak w jakichś skokach narciarskich. Tego, że to niedzielni kibice są najważniejsi chyba nie muszę tłumaczyć...
Autor: Alonzo1
Data: 18-06-2013 17:39:51
Prawda jest taka, że zarówno ranking boxrecu, jak i te poszczególnych federacji, nawet nie starają się odzwierciedlać stanu faktycznego tj, realnych umiejętności poszczególnych zawodników. Ranking Boxrecu to matematyczna wyliczanka, zaś rankingi federacji to niejasna, brudna polityka oraz kumoterstwo.
Autor: LegiaPany
Data: 18-06-2013 18:15:50
voutan rogan...hehehehe no nie musisz alonzo1 dokladnie ale tutaj na orgu wiekszosc to raczej kuma
Kalendarz imprez