PRZETARG NA PULEW-FURY PRZESUNIĘTY

Dodano: 24 maja 2013 19:41
PRZETARG NA PULEW-FURY PRZESUNIĘTY
Per Ake Persson, Boxingscene
Obraz własny

Kubrat Pulew (17-0, 9 KO) zajmuje pierwsze miejsce w rankingu federacji IBF, natomiast Tyson Fury (21-0, 15 KO) jest drugi. Obaj panowie są więc wyznaczeni do walki o miano oficjalnego pretendenta wagi ciężkiej.Wczoraj promotor mistrza Europy - Kalle Sauerland przyznał jednak, że do walki może nie dojść, gdyż obóz Brytyjczyka myśli nad innymi opcjami dla olbrzyma z Wilmslow. Początkowo datę przetargu wyznaczono na 28 maja, ale obie strony nie mogły dojść do porozumienia i przesunięto ten termin o kilka dni - dokładnie na 1 czerwca. Jeżeli nic się nie zmieni w negocjacjach, do przetargu dojdzie w Wiedniu w siedzibie EBU.

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 19:49:26
He he!!! Nadal twierdze że Pulew zrobi kuku Furemu i Fury ma jakieś obawy bo zaczeło się kombinejszen.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 19:50:08
Fury zrezygnuje olbrzymie okrutne ryzyko a kasa się nie zgadza.Nawet gdyby team Furego był pewny wygranej i 1 miejsca w rankingu IBF to jest jeszcze czas na Kliczke
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 19:51:29
WARIATKRK Dokładnie krakus i zgadzam się za wczas.
Autor: bak
Data: 24-05-2013 19:58:52
Spodziewałem się, że Fury nie wyjdzie za małą kasę tam gdzie pewna przegrana. Przecież planują walkę Fury vs. Haye pod koniec roku :) Fury go wyzywał do pojedynku, Haye składał ofertę, którą Fury odrzucił, ale dojdzie do tej walki, jakieś napięcie musi być.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:02:05
bak Większe baty od Davida.
Autor: bak
Data: 24-05-2013 20:03:41
@Faraon Wiesz. "Baty" muszą się opłacać a za walkę z Haye'm na pewno będą ;)
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:07:14
bak wiem ale teraz to mało bym się nieudławił kawą jak mi wnuk pokazał język he he...
Autor: leonidas79
Data: 24-05-2013 20:07:20
To było pewne ze fury sie obsra,ten cepiarz zbudował swoja kariere na wygranych z otłuszczonym i bez formy chisorą wrakiem kingpinem i cruserem cunnem który go posadził na dupie i z którym wygrał dzieki faulom, pulev by go zdeklasował. Mnie sie marzy walka haye -fury jesli do niej dojdzie to bedzie cos wspanialego obejrzec ciezkie ko na furym przeciez jego posadził na dupie cunn i pajkic a co dopiero haye.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 20:10:10
Fury ma dopiero 25 lat i ma czas na wszystko. Spokojnie. Puleva mało kto zna nawet w Bułgarii. Jest mało medialny, ma nudny styl walki i brak pary w łapie. Walka z nim nikomu kto ma już jakieś nazwisko się nie opłaca.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:13:22
un4given Kolego zapewniam cię że jesteś w wielkim błędzie Pulew jest bardzo popularny w Bułgari poczytaj i wtedy na ten temat się wypowiadaj. Sorry nic do ciebie nie mam ale fakt jest taki że Pulewem interesuje się dość długo! POZDRAWIAM.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 20:15:02
Faraon W Bułgarii to bardziej znana jest jego laska niż on i to jest fakt kolego ;)
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 20:15:21
bak Dokładnie za walke Fury - Haye zostaną wygenerowane olbrzymie pieniądze plus ppv a Pulev może i mnisze ryzyko ale hajs tez nie taki...
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 20:16:28
un4given W Bułgarii jest celebrytą jest najpopularniejszą parą z swoja zona piosenkarka Andreą
Autor: bak
Data: 24-05-2013 20:17:32
@Faraon Widzę że kawka to tradycja :D Pozdrawiam!
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:17:44
un4given Masz racje kolego jest znana bardziej. Wkrótce Pulew wypłynie na większe wody zobaczysz. A generalnie to ma u mnie kredyt zaufania. Czy jest nudny? Nie odpowiem ci na to pytanie bo każdy lubi co innego.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 20:18:14
Przegrać z Hayem to nie wstyd, a jak jeszcze przy tym można ładnie zarobić to czemu nie ? ;)
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:19:08
bak Kawka nie ale żur tak pozdro.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 20:19:16
Wariat No dokładnie. Gdyby nie Andrea to Kubrat już w ogóle byłby noname w swoim rodzimym kraju ;)
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:19:56
Autor komentarza: un4given Data: 24-05-2013 20:18:14 Przegrać z Hayem to nie wstyd, a jak jeszcze przy tym można ładnie zarobić to czemu nie ? ;) Zgadzam się tutaj jest sedno tego
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:21:33
Autor komentarza: un4given Data: 24-05-2013 20:19:16 Wariat No dokładnie. Gdyby nie Andrea to Kubrat już w ogóle byłby noname w swoim rodzimym kraju ;) No ktoś to musiał zrobić. Ale jest coś w nim że naprawde może obnażyć Furego i ośmieszyć.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 20:22:58
Faraon Nie wiem co Ci się tak podoba w Pulevie. Przecież to jest straszny nudziarz. Typowy europejski styl, brak silnego ciosu, szybkością i dynamiką też nie imponuje, człapie po ringu. Jakiejś super widowiskowej walki też jeszcze nie dał i pewnie nie da. Naprawdę nie rozumiem fanów Kubrata.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 20:23:10
un4given Wole czarnulki ale dobra jest niby plastik ale Pulev ma na pewno wiele przyjemności wygląda na wariatke :) Nie wiem czy taki no name złoto i brąz na Mistrzostwach Europy,brąz na Mistrzostwach świata w państwach za żelaznej kurtyny boks amatorski popularny.Teraz jest w największej grupie w Europie i ma pas mistrza Europy
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 20:24:26
Nie sądzę by Fury się bał. Po prostu ma genialną sytuację. Może wybierać z całej masy propozycji. Pewnie kalkulują między eliminatorem a walką z Hayem. Stawiam że obydwie walki mógłby Fury przegrać (aczkolwiek nie uważam że z kretesem w tragicznym stylu, wręcz przeciwnie po twardej walce) więc pewnie i oni zakładają taką opcję. I teraz nie tyle pieniądze zdecydują (choć również) co konsekwencje ewentualnej porażki do kogo wyjdzie Tyson. Co by gorzej się odbiło na Furym porażka z Davidem czy z Kubratem? Dobre pytanie, myślę że dla większości to jednak David kojarzy się jako lepszy więc przegrana z nim mniej by rzucała cień na Tysona. Ja z kolei poprowadziłbym Tysona jeszcze inną drogą. Nie poszedłbym na walkę ani z tym ani z tym a poszukał bym walk z takim np Adamkiem. Spokojnie do pokonania a prestiż rośnie. Wtedy zapewne Kubrat odpadłby na jakiś czas po przegranej z Władem, Haye musiałby pójść w inną walkę i automatycznie ryzyko na razie spada. Haye być może przegrałby z Vitem i wtedy mogliby zorganizować walkę na Wyspach. Ach promotorem powinienem zostać :O
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:25:09
un4given Może tak Ale zobaczysz teraz jak się przygotóje. A Fury to co? To dopiero tandeta.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 20:25:43
Wariat Dlaczego Kubrat nie stoczył jeszcze żadnej walki w swoim rodzimym kraju ? ;) Bo nie ma tam wystarczająco dużej bazy kibiców. Proste.
Autor: bak
Data: 24-05-2013 20:26:28
Nikt się nie zdziwi, że Fury woli walkę z Haye'm. Jakbym ja dostał ofertę walki za (załóżmy) 50 tyś € z nieznanym szerszej publiczności Pulevem i to w Niemczech, w której bardzo prawdopodobna porażka przyniosłaby wstyd i ujmę i bardzo poważnie zaszkodziłaby dalszej karierze to wybrałbym walkę w swoim rodzimym kraju za (załóżmy) 250 tyś funtów z popularnym Hayemakerem, byłym mistrzem świata, nr. 3 wagi ciężkiej, w której porażka absolutnie nie byłaby ujmą (większość po porażce zwróci uwagę na wiek i małe doświadczenie Fury'ego i na przewidywania buckmacherów i ekspertów). (Bardzo nierealna) wygrana z Haye'm spowodowałaby że Fury dostawałby już same kasowe walki.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:27:48
BlackDog Racja bo z Davidem nie wstyd przegrać.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 20:27:51
un4given Wiesz Bułgaria to raczej nie jest bogaty i duży kraj...
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:29:43
un4given Znowu racja z kibicami. Wienc wychodzi że ja tu sam ale ok. Ja go lubie i wierze w niego na swój sposób.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:30:52
A ja to widze tak Oklep od Davida a na koniec od Pulewa i pogrom Furego.
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 20:31:06
Raczej sie nie dogadaja I mozliwe ze to jest ta kontuzja Haye ,bo jak juz powyzej napisano Fury vs Haye = kaasaa. A moze zdecyduje sie na Adamka ,tea moglo by byc ciekawie
Autor: bak
Data: 24-05-2013 20:33:13
Po prostu Fury zobaczył jak ciężko mu było pokonać wyciągniętego z cruiser Cunninghama (który nawet w cruiser nie był w stanie nikogo położyć pojedyńczym ciosem), a wie że Pulev to trochę większa, cięższa i młodsza wersja Cunna. Skoro taki Steve był w stanie rzucił go na deski to Pulev, który zapewne bije nieco mocniej niż Amerykanin też byłby w stanie zrobić. Sęk w tym, że doświadczony Cunn, który w przeciwieństie do Puleva nie miał warunków to i tak wiedział jak przycelować by Anglik się złożył.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 20:34:20
Wariat No to jest jakiś powód... Ja myślę jednak że gdyby Pulev był mega gwiazdą w swoim kraju to jakąś galę np. w Sofii Sauerland by mu zorganizował.
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 20:35:51
Bak Jak pamietam to Cunn polozyl Huka ,ale moge sie mylic
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:36:13
bak Powtarzam od 2 tygodni. Kubrat ma mordercze treningi w górach i jestem przekonany że nawet ko na Furym to mije zdanie i podtrzymuje.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:36:56
Sorry moje zdanie.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 20:37:56
Faraon Daj linka do tych treningów Kubrata zobacze czy faktycznie jest się czym jarać ;d
Autor: TomekNieAdamek
Data: 24-05-2013 20:41:58
bak Pulev to trochę większa, cięższa i młodsza wersja Cunna no stary ty to masz poczucie humoru. gdzie widzisz te podobieństwo? nie chodzi mi o kolor skóry heheh
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:42:52
un4given Podam pużniej ok ale wogóle to znajdziesz sam jest szukania w cholere. Szukaj tylko na bułgarskich i rosyjskich. żona w pracy a ma na nootboku. Nie chodzi o jaranie się nim a ja mam swój świat he he i bez dopalaczy oczywiście!
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 20:44:34
Faraon Janik tez wbiegł parę razy na Śnieżkę biegał w alpach na wysokości 3 tys m.n.p.m i nic z tego nie wynika...
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 20:45:16
Faraon Na youtube ten filmik ? Jak tak to podaj tytuł tylko.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 20:45:49
WARIATKRK Janik to nie Pulew.
Autor: bak
Data: 24-05-2013 20:46:41
No właśnie komandosy Wasyla też ciężko trenują w Zakopanem a nadal oglądamy bumobicie i świniobicie ;p
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 20:47:00
Ogólnie to nie ma co się podniecać tym że ciężko trenuje bo każdy profesjonalista to robi. No chyba że Pulev wyprawia takie rzeczy na treningach jak Mayweather... :D
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 20:57:26
WARIATKRK Małe pytanko, znalazłeś może link do walki Granta? Chętnie bym obejrzał ale widzę że cisza. Widziałem przed chwilką zdjęcie z ważenia jedno małe i albo mi się wydaje albo z wielkiego umięśnionego byka jakim był Michael nie za wiele już zostało. Co do Kubrata to nie mam najmniejszych wątpliwości że jest to ścisła czołówka obecnie i np nie skreślałbym go w walce z Hayem a nawet lekko na niego wskazywał. Straszny twardziel, świetny amator, kapitalny lewy prosty, radzi sobie z większymi rywalami, mógłby mieć trochę lepszy cios ale może jeszcze minimalnie podciągnie ten aspekt a zresztą ma on i tak "wymowny" cios bo nie wytrzuymywali do końca Ustinow i Dimitrienko.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:01:10
BlackDog http://livetv.ru/pl/eventinfo/172160_carlos_takam_michael_grant/
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:01:10
BlackDog http://livetv.ru/pl/eventinfo/172160_carlos_takam_michael_grant/
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:02:29
un4given Znajdziesz napewno.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:03:16
BlackDog Dimitrienko sam z sobą przegrał poddał się po prostu a Ustinov udawał Witaliego z marnym skutkiem ważąc 140 kg nie ma mowy o pracy nóg i zwinności dlatego każdy lewy prosty Puleva wchodził jak w masło.
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 21:08:05
WARIATKRK Wielkie dzięki wiesz może jeszcze o której walka/? A co do Dimitrenki i Ustinowa to okej może i masz rację ale Adamek mógłby ładować w nich jeszcze więcej i nie sądzę by się poddali (patrz Mcbride) więc coś te ciosy muszą warzyć by na 2 czy ile tam było rund przed końcem się dać wyliczyć. Kubrat punczerem nie jest ale cios wymowę może mieć.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 21:12:42
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=5XiBLZBV5w4#t=852s przeceniacie tę odporność Puleva. Po prawym overhandzie od Davida by pływał. Bez wątpienia.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:14:17
BlackDog nie mam zielonego pojęcia sam czekam na gale.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:15:44
Dałeś stary materiał kolego ale ja pisze o Furym a nie o Davidzie a Fury nawet z tego pojedynku ma kuku. Ja angolowi dalej nie daje szans i no jedynie z jakimś słabym.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:17:06
A czy by pływał tego nie bądż pewien!
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 21:17:32
BlackDog Adamek jest mniejszy i nie ma tak dobrego lewego prostego jak Pulev stąd nie nawsadzałbym tyle Ustinovowi co Bułgar. A co do Dimitrenki to jestem pewien że Góral by go złamał w końcowych rundach. Przypomnę Ci jeszcze że Adamek skończył Walkera przed czasem a po drodze zafundował mu flash nokdaun czego kubrat nie był w stanie zrobić przez 12 rund. A sam Travis wyśmiewał siłę ciosu na sparingach u Szpilki.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 21:18:28
Faraon Jak stary materiał jak to jest ostania walka Puleva lol
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:19:53
un4given Sprostuje Chodzi mi o treningi. Masz racje Szanuje twoje zdanie i widze że znasz się wienc szacunek.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 21:21:25
Faraon Co do walki Pulev vs Fury jeśli do niej dojdzie to daje 60/40 dla Kubrata choć wolałbym żeby wygrał Tyson bo on zapewnia większe emocje.
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 21:22:43
Bo ja wiem czy by złamał. Adamek mało kogo łamie. Walker to się wystrzelał jak głupi a i tak ten nokaut przynajmniej kontrowersyjny był. Co do wyśmiewania siły ciosu to z tego co pamiętam przynajmniej raz pływał więc śmiać to się mógł podczas samej walki i może coś spróbować robić.
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 21:23:40
http://www.fightnews.com/Boxing/michael-grant-252-78-vs-carlos-takam-241-12-200770 Mam nadzieję że nie wychwycę bana ale to tylko o zdjęcie Granta chodzi o którym pisałem. Zaryzykuję.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:24:43
un4given Owszem adamek miał Walkera na deskach ale walkę przerwano za wcześniej Walker nie był zamroczony i odpowiadał!!!
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 21:26:35
"... z tego co pamiętam przynajmniej raz pływał... " pics or it didn't happen ;)
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:27:23
un4given Jeżeli dajesz 60/40 dla Kubrata to sam widzisz że bułgar nie taki zły.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 21:27:46
Wariat Nie istotne. Czegoś takiego Pulev nie potrafił zrobić przez 12 rund.
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 24-05-2013 21:27:58
Widzę że kawę piją przed kompem, ja już nie piję kawy od kiedy zalałem sobie laptopa ;/ ale przynajmniej na zdrowszy będę dzięki rezygnacji z kawy
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:29:30
BronuarKomuszenko To fakt i kupie sobie Blacka.
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 21:31:37
Faraon Ja nie mówię że Pulev to jest zły zawodnik. Jest całkiem solidny ale nie widzę w nim nic szczególnego czym można byłoby się zachwycać.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:32:47
Faraon wiesz jakie energetyki to syf i chemia bardziej wątrobę niszczą niź chlanie 20 lat wódy Juz kawa lepsza choć tez syf kofeina zęby żółte ja nie kumam po co ludzie kawę pija wstrętna żaden smak jabłko zielone rano tak samo pobudza
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:34:31
un4given Ja się nie zachwycam nim ale jakoś go lubie. Zachwycałem się Tysonem ale Kid Dynamite,Joe Calzaghe i wielu innych. Ciekawi mnie opinia Davida na to co gadał Fury?
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:35:19
WARIATKRK Zęby wymieniam wienc czyste !
Autor: bak
Data: 24-05-2013 21:35:21
Ja nie rozumiem jednej rzeczy. Skoro Szpilka tak niby świetnie sobie radził z Walkerem na sparingach i obijał go, jest tak pewny wygranej, że niby ma mocniejszy cios od Adamka, skoro Walker zgodził się na sparingi z nim to czemu go nie ściągną dla Szpilki? Walka z niedawnym rywalem Adamka więcej powie.
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 21:36:07
Nie poważnie był chyba naruszony w którejś z rund wyraźnie pomijając fakt że ledwo stał ze zmęczenia przez pół walki. Ale tu trzeba spojrzeć trochę inaczej na to. 1/ Adamek był na deskach a Kubrat nie więc się wyrównuje. 2/ Walker po trafieniu Adamka wykorzystał chyba całą energię jaką miał na zamachowe ciosy z których i tak prawie niczym nie trafił. Myślę że takiego Walkera zdecydowanie łatwiej było czymś trafić niż Walkera nastawionego na przetrwanie. Załóżmy że jednak i z tym się nie zgodzisz, więc trzeba by spojrzeć na to jeszcze inaczej. Każdy bokser ma słabsze dni i słabsze walki. Każdemu się zdarza. Biorąc pod uwagę że Kubrat staje się jeszcze lepszy co pokazały następne walki można zwyczajnie założyć że Walker nie do końca mu wpasował, szczególnie tak walczący. Myślę że Kubrat skończyłby przed czasem i McBride i Cunninghama, być może miałby na deskach Granta. Naprawdę co użytkownik to zdanie ale nie sądzę by bił słabiej, a raczej stawiam że mocniej od Tomka bije.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:39:07
Faraon hehe no tak starość nie radość :P ja mam 3 sztuczne wprawione ale nie z starości wypadły mi :P
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:41:15
wie ktos kiedy walczy dziś Grant?
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:41:23
Mam komplet białych a co! Na kopalni straciłem he he!!!
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:43:07
Jak wychodze wieczorem to zęby w domu zostawiam bo szkoda by było jak ktoś mi z partyzanta da!
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 21:43:18
A ja stawiam że bije podobnie jak Cunn i Adamek. Czyli obaj biją słabo jak na HW i tyle w temacie. Kubrat ma już 32 lata a Ty mówisz że wciąż się rozwija :) Może niech zatrudni Rodżiego to jest specjalista od zwiększania siły ciosu. Ustinov i Dimitrenko są po prostu słabi i na ich tle Pulev wypadł dobrze.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:44:17
A wogóle to żartuje he he!!
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:46:13
Ja tu pitu pitu a kiełbase spaliłem! heh.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 21:46:58
Panowie napisze pużniej ide patelnie skrobać.
Autor: MrAdam
Data: 24-05-2013 21:48:22
Biggers better. Walczy przeciwnik Najmana z Malujda.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:49:02
MrAdam w zakopanym tak?
Autor: MrAdam
Data: 24-05-2013 21:49:12
Tak
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 21:51:45
Oj widze że chłop chyba zgarnie te premie od Wasyla i Babilona hehe
Autor: bak
Data: 24-05-2013 21:58:02
Najman to przegra, sama postura tego gościa budzi grozę
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 22:02:41
Hmm coś nie załączają transmisji z Granta a z boku jest napisane że od 21:00 Nic najwyżej obejrzy się powtórkę.
Autor: Kibic1904
Data: 24-05-2013 22:05:27
BlackDog Tu leci gala z Francji (Grant vs Takam ) narazie walki mniej znanych zawodników - http://blinertv.ucoz.com/247/freeppv.html
Autor: bak
Data: 24-05-2013 22:06:16
No sądząc po dyspozycji Słowaka gala w Oświęcimiu całkiem ciekawa może być i pełna niespodzianek ;p A o jaki pasek w końcu walczy Wawrzyczek?
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 22:07:42
O wielkie dzięki tu się załączyło. Nic trza wyczekiwać.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 22:13:58
Kibic1904 Dziękuje.
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 22:32:32
Grant!!
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 22:34:38
Faron jstem tutaj
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 22:35:59
jest Grant :)Ale ta panna wyje...
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 22:36:04
A ja w domu he he! No teraz Grant.
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 22:36:45
Liczę na Granta!
Autor: krzysi
Data: 24-05-2013 22:38:22
jest i Wach na trubunach
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 22:41:49
co we wiedniu????? no to wbijam sie im w towarzystwo i zrobie kur... porzadek :)
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 22:43:21
Grant ładnie na łeb zbiera ale jak na razie spływa to po nim jak woda po kaczce
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 22:43:22
Grant coś nie halo?
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 22:44:08
na eurosporcie leci bigger is better z zakopanego :DD
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 22:44:09
Grant omal nie upadł jak go sędzia odepchnął coś jest ne tak :O
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 22:45:42
dla mnie takam byl faworytem
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 22:48:36
walka do kotleta ja osobiście bardzie byłbym skupionym tym co mam na talerzu Grant dobra sylwetkę utrzymuje ale w ringu katastrofa stoi w narożniku czeka,odwraca się tyłem Carlos go upoluje.
Autor: bak
Data: 24-05-2013 22:48:48
jak Tomas Mozny wygra BB to Najmanowi większych szans nie daję ;p
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 22:55:42
Mi się tam wydaje że strasznie z sylwetką poleciał. Niby to wiek ale Vitali jakoś może ;D
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 22:55:48
Cień Granta nawet tego z adamkiem ze mu się opłaca na takie gale do kotleta przyjeżdżać...
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 22:56:04
Nie nie to jest nie ten grant.
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 22:59:52
Faraon podmienili tego prawdziwego na słabą podróbkę ;D
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 23:01:00
BlackDog Made in China.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 23:01:39
Jak dobrze że jutro Froch Kessler!
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 23:04:11
Takam fajna wata :D
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 23:04:23
Coś o prawym zapomniała podróbka :D
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 23:04:38
Cukrowa?
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 23:05:07
un4given no niesamowita....chyba adamek mocniej bije
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 23:07:55
Prawym nie trafi bo Takam dobrze broni się barkiem. Poza tym jest wolny jak wóz z węglem.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 23:08:40
un4given Szkoda gadać.
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 23:08:47
Takam opuszcza ręce może Grant zbierze się na chociaż jeden udany soczysty prawy, tak wa nagrodę że go oglądamy :D
Autor: un4given
Data: 24-05-2013 23:10:26
w końcu :D
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 23:10:37
hahaha chcial uciec :) TKO!
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 23:10:44
Ha ha ha nie ma już Granta.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 23:10:57
Carlos gdyby nie taka wata to Grant leżałby do 3 rundy
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 23:11:32
no to takam-adamek w grudniu? :DD
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 23:12:13
I dobrze ze koniec ,bo Grant byl bezradny
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 23:13:19
Tak jak pisałem na początku ciekawsze zajęcie to spojrzeć na to co ma się w talerzu i tym się zając... Grant wyszedł po wypłatę sam myślał ze padnie szybciej ale nie spodziewał się ze Carlos ma taka watę...
Autor: Calaf
Data: 24-05-2013 23:14:32
Grant to zawsze była wydmuszka,aktualnie szkoda patrzeć,było do przewidzenia po pokazach z Bothą.
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 23:17:07
Oby Grant odszedł na zasłużoną emeryturę. Mam nadzieję że nie będzie się sprzedawał Wilderom i innym żądnym łatwych głośnych rywali bumobijom, bo szkoda na to patrzeć.
Autor: bak
Data: 24-05-2013 23:18:07
Pewnie go Szpilce dadzą teraz jak widzą, że ryzyko praktycznie żadne a nazwisko gorące z ładnym bilansem.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 23:22:15
Autor komentarza: bak Data: 24-05-2013 23:18:07 Pewnie go Szpilce dadzą teraz jak widzą, że ryzyko praktycznie żadne a nazwisko gorące z ładnym bilansem. To by były jaja.
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 23:23:38
bak wytpie zeby szpilka chcial walczyc z grantem
Autor: BlackDog
Data: 24-05-2013 23:24:42
Wach pewnie się koło niego zakręci. Kołodziej wyciągnie $$$ i Grant się pewnie skusi. A szkoda bo żal na niego patrzeć. To już starszy pan którego nawet nie stać na dietę (zmalał straszliwie). Wach lubi jednak takie nazwiska. Wcześniej Grant był jeszcze za groźny ale po tym co pokazał skończyłby identycznie jak Fields...
Autor: Krzyzak
Data: 25-05-2013 00:00:15
Nadszedł czas Granta na emeryturke ostatnią dobrą walke dał Fieldsem czy jak mu tam
Autor: bak
Data: 25-05-2013 00:18:04
WARIATKRK, Legia, Faraon, Black,un4given w tym temacie najlepsze grono, fajnie by było jakby w takim kameralnym gronie ale o dobrej jakości ciągle toczyły się dyskusje ;p
Autor: Faraon
Data: 25-05-2013 00:19:22
bak Dziekuje no było by fajnie.
Autor: bak
Data: 25-05-2013 00:45:20
Pierwszy piątek na bokser.org, w którym pisałem bez żadnego alkoholu nawet bez Lecha Free ;p
Autor: rakowski
Data: 25-05-2013 00:58:01
Za kilkadziesiąt minut pojawi się mój premierowy filmik.Nie jest to wybitny film,ale pierwsze koty za płoty. http://youtu.be/Rk2kZ3p1x2E
Autor: LegiaPany
Data: 25-05-2013 14:33:20
bak widac bo nigdzie nie pisze nic o vicie
Autor: bak
Data: 25-05-2013 16:07:16
@Legia Bo to temat o Pulevie, Fury'm i ewentualnie o Haye'u!
Kalendarz imprez