PACQUIAO W CHINACH ZA 5 DOLARÓW

Dodano: 24 maja 2013 10:24
PACQUIAO W CHINACH ZA 5 DOLARÓW
Redakcja, Boxingnews24
Obraz własny

Rynek chiński wciąż jest jeszcze nieodkryty w boksie zawodowym i na pewno można z niego wyciągnąć sporo "kasy". Wie o tym doskonale tak przebiegły gracz jak Bob Arum, który 23 listopada w prowincji Makau zorganizuje ciekawą potyczkę Manny'ego Pacquiao (54-5-2, 38 KO) z Brandonem Riosem (31-1-1, 23 KO).Kibice w USA chcąc obejrzeć ten pojedynek będą musieli zapłacić w systemie PPV aż 70 dolarów. Jednak amerykański promotor spróbuje również rozkręcić PPV w Chinach. Tu będzie to wszystko znacznie tańsze i za prawa do oglądania fani zapłacą jedynie 5 dolarów. Oczywiście Arum wspomoże się prawdziwym bohaterem tamtejszych ludzi - Zou Shimingiem (1-0). Biorąc jeszcze pod uwagę populację Chińczyków, być może będzie to strzał w dziesiątkę...

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: MrAdam
Data: 24-05-2013 10:31:08
Nawet tak Arum wie ze trzeba obniżyć cenę na takim rynku. Niestety Wasyl tego nie wie, zobaczył cenę Adamek vs Vit i cały czas jebie za byle gowno 40zl.
Autor: voutan
Data: 24-05-2013 10:35:10
Przecież Wasyl nie zrobił nawet jednej gali w PPV w pełni sam...
Autor: Sajgonski
Data: 24-05-2013 10:37:57
"Biorąc jeszcze pod uwagę populację Chińczyków, być może będzie to strzał w dziesiątkę..." Ładniej byłoby "Biorąc pod uwagę liczebność/wielkość populacji Chińczyków", bądź "liczebność narodu Chińskiego". Nie to żebym się czepiał, ale mam już po prostu tak, że zwracam bardzo uwagę na takie rzeczy. Pozdrawiam.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 10:38:41
5 dolarów na warunki Chińskie to nie jestem mało nie mówie o Pekinie czy Szanghaju ale ubogich prowincjach gdzie miska ryżu to jedyny rarytas w trakcie dnia.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 10:52:44
Miliard w środe miliard w sobote tak się chińczyki rozmnazaja. Tam jest tyle ludzi że to może być strzał w 10.
Autor: arp
Data: 24-05-2013 10:57:42
No gdyby za 70$ chciał sprzedać w Chinach walkę w PPV, to na pewno wiele nie zarobiłby.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 11:09:39
Faraon Hindusi przegonili Chińczyków teraz Indie są na miejscu nr 1 miliard 500 mln.W Chinach jest zakaz posiadania w miastach powyżej dwóch dzieci i opuszczania wiosek.W Indiach nikt tego nie nadzoruje w samej Kalkucie ok.500-600 każdego dnia umiera dzieci do 7 roku życia.
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 11:31:42
Sajgonski jak juz poprawiasz to rob to dobrze :D "narodu chinskiego", a nie "narodu Chinskiego" WARIATKRK czasy sie troche zmienily ;) dwojke dzieci mozna miec (a nawet wiecej), sa pewne warunki, ktore trzeba spelnic i tyle :D a przepis dotyczy tylko Hanow, oprocz tego masz pelno mniejszosci narodowych, a Ci moga sie mnozyc jak kroliki ;) Co do 5$ - nawet jakby bylo za 15$ to powinno sie sprzedac. Ludzie, ktorzy mieszkaja na wsi i tak nie beda tego ogladac, ale w duzych miastach - dlaczego nie? Jak chcecie cos wiedziec o Chinach z pierwszej reki to smarujcie, mieszkam tu dluzej niz polowa z Was ma do czynienia z boksem :D
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 11:32:18
Az sam sie walnalem z wrazenia - ci, nie Ci :D
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 11:33:06
Autor komentarza: Faraon Data: 24-05-2013 10:52:44 Miliard w środe miliard w sobote tak się chińczyki rozmnazaja. To już teraz rozumiem skąd tylu u mnie w mieście....lol..to oni już wyszli za Ural???...lol..
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 11:36:17
Autor komentarza: twojstary Data: 24-05-2013 11:32:18 Az sam sie walnalem z wrazenia - ci, nie Ci :D Nie pisałeś kiedyś jako Dab czy cos na literę D trzy literowego.... Pamiętam takiego uzytkownika.....redaktorzy orga....az sie pewnie trzęśli ze złosci jak im tamten user wytykał byki w artach...
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 11:37:59
PolakMaly3 W Polsce sa Wietnamczycy przede wszystkim.Handlują ciuchami,bielizna i co raz częściej sa likwidowane ich uprawy konopi indyjskiej
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 11:38:29
Nie, nawet nie kojarze ziutka, ale ja tu jestem w sumie nowy (jako 'aktywny' uzytkownik' bo zagladam od dawna) ;)
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 11:41:54
ej i co sie podziało z Liśćthc??? BO tez go nie widać... wariat u mnie sami Chińczycy... i sa bardzo ok...szanują polskość. Widać, ze chcą się zasymilować.
Autor: rumburak
Data: 24-05-2013 11:42:11
PolakMaly3 Data: 24-05-2013 11:36:17 Od błędów to Deter
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 11:44:29
tak tak Deter...i od korony litewskiej..pamiętam te monologi..lol Deter ciagle mysli, że to Nasze...lol
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 11:46:50
Wracajac jeszcze do arta - pytanie brzmi czy Arum mowiac o tych 5$ ma na mysli Chiny kontynentalne czy Hong Kong i Macau? Bo tam to i za 170$ sie sprzedalo ;)
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 11:47:16
*by sie sprzedalo... Cos mi dzisiaj nie idzie pisanie :D
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 11:49:02
Autor komentarza: twojstary Data: 24-05-2013 11:46:50 Wracajac jeszcze do arta - pytanie brzmi czy Arum mowiac o tych 5$ ma na mysli Chiny kontynentalne czy Hong Kong i Macau? Bo tam to i za 170$ sie sprzedalo ;) Chińska Republika Ludowa bo wrzuca na undercard jakiegoś ich ziomka.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 11:49:19
PolakMaly3 No właśnie gdzie on jest i DAB też? W katowicach już co 2 skośnooki he he!
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 11:52:04
Ale powiem wam ewenement azjatów. W egipcie prawie eogóle ich nie ma a w tamtym roku spotkałem zaledwie 4 Czemu to niewiem ale widocznie sie boja bo Egipt przeciesz jest głównym przerzutem siatki terorystycznej i zasilanie finansowe.
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 11:55:33
@PolakMaly3 Ok, czyli miasta typu Szanghaj, Pekin, Shenzhen, Tianjin, Chongqing, itp moga byc dobrymi celami do sprzedazy PPV... Zobaczymy jak to sie potoczy, ja na pewno nic nie bede kupowal :D
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 11:56:17
Pisałem że duża część wpływu z turystyki jest zasilana alkaide a odbywa się to tak że bratctwo muzułmańskie bierze kase i zapiernicza na spotkania w celu opłat wiadomo jakiego. Oni są popmiedzy turystami a terorystami. Z ruskimi dobre interesy broń i kasa. Woże czasami ich i powiem że troche strach ale cóz adrenalina jakaś jest.
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 11:58:41
a wiedzą, że jesteś Polakiem??
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 12:02:36
PolakMaly3 Wiedzą i mnie lubią bo generalnie bulandie lubią. Pracuje dla ruskich ale ciagle mam stycznośc z egipcjaninami. Musze się pochwalić że poznałem pare razy Hawassa. Poprostu jestem ateistą i nie mam poglądu na temat religi i paradoks jest taki że muzułmanie bardziej cenią takiego niewierzącego co w inną religie wierzy niż ich.
Autor: werwoolf
Data: 24-05-2013 12:05:18
No wlasnie,ale jest tam pelno metropolii,gdzie luksus miesza sie z ubostwem,to tak jak ten juz podrecznikowy przyklad,ze w Moskwie jezdzi wiecej ferrari niz w Nowym Jorku,jest tam pelno milionerow co zarobili wlasnie na tych co gloduja,wiec i te 50 dolcow mialby kto zaplacic,ale to jest wlasnie madra polityka,zrobmy po 5 i tez zarobimy,a u nas wola sie 40zl,za jakies gowno ktorego nie da sie ogladac,i tu nie chodzi,czy stac kogos czy nie,ale o przyzwoitosc.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 12:08:16
werwoolf Słuszna uwaga i podzielam opinie.
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 12:08:49
źle operujesz liczbami i robisz czarny PR teraz....jak juz to napisz ze Nas niecałe 12 usd a tam 5 usd..co do jakości widowska to masz rację. Jescze jedna rzecz ponoć ze wzgledów logistycznych nie da się zrobić taniej PPV niż 40pln(12usd) a w Chinach się da???
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 12:12:25
@PolakMaly3 - tu (w Chinach) wszystko da sie zrobic ;)
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 12:13:49
twojstary Racja bo chiny , korea to największy rynek piracki na świecie.
Autor: Legionnaire
Data: 24-05-2013 12:14:44
Faraon mam wielu przyjaciol ( znajomych)muzulmanow , ale nauczylem sie jednego , ze na tematy religijne z nimi nie da dyskutowac. Wielu z nich tak naprawde nie zna swojej religi ,a wiele dziwactw ,praktyk , ktore oni uwazaja za religie sa tak poprostu niczym wiecej jak przestarzala tradycja z ich stron. Jesli chodzi o te tematy to sa oni odporni na argumenty cos w stylu "PIJANEGO" z tej strony.
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 12:16:38
Autor komentarza: twojstary Data: 24-05-2013 12:12:25 @PolakMaly3 - tu (w Chinach) wszystko da sie zrobic ;) A w Polsce juz niekoniecznie...Nawet Chińczycy z autostradą wymiękli...lol
Autor: werwoolf
Data: 24-05-2013 12:19:27
Nie wiem o jaki czarny PR Ci chodzi,Chiny to mimo biedy tu i tam to ekonomiczna potega,warto zobaczyc jak ich najwieksze miasta wygladaja..nasza Wawa,czy nawet Berlin to jak trzeci swiat,tam serio ma kto placic,i w Indiach chocby tez mialby kto(oba panstwa chocby organizuja wyscig F1),co do przelicznika to chyba kazdy wie co po ile stoi,ja zarabiam w funtach a i tak sie w reszcie orientuje.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 12:20:21
Legionnaire Racja i zgadzam się bo znam ten temat.
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 12:25:38
Autor komentarza: PolakMaly3 A w Polsce juz niekoniecznie...Nawet Chińczycy z autostradą wymiękli...lol I to jest smutne, bo jakby nam zrobili drogi to bysmy mieli najlepsze w Europie... Szybki przyklad - tak wygladaja drogi w Szanghaju - http://img42.imageshack.us/img42/2360/estakada.jpg A tak budynki w lepszych dzielnicach - http://img823.imageshack.us/img823/6872/pionmaly.jpg ;)
Autor: Sajgonski
Data: 24-05-2013 12:35:01
twojstary Mała gafa, byłem jeszcze zaspany, ale nie ma się co tłumaczyć, mea culpa.
Autor: KratoZ
Data: 24-05-2013 12:48:24
A nas jebali na 40 zl... heh... pogratulowac, kto uwierzyl w 'swiatowe standardy' i obroncow legalnosci przekazu.
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 12:50:47
Autor komentarza: werwoolf Data: 24-05-2013 12:19:27 Nie wiem o jaki czarny PR Ci chodzi,Chiny to mimo biedy tu i tam to ekonomiczna potega,warto zobaczyc jak ich najwieksze miasta wygladaja..nasza Wawa,czy nawet Berlin to jak trzeci swiat,tam serio ma kto placic,i w Indiach chocby tez mialby kto(oba panstwa chocby organizuja wyscig F1),co do przelicznika to chyba kazdy wie co po ile stoi,ja zarabiam w funtach a i tak sie w reszcie orientuje. Chodzi o to ze inaczej wygląda zestawienie cyfry 5 i 40 niż 5 i 12 i zupełnie inaczej działa na wyobraźnie....zwykły marketing.... Ja jesli bedę chciał jakaś kwotę a raczej wyobrażenie o niej to powiem czterdzieści złotych a jeśli pomniejszyć powiesz 10 euro tak dla przykładu... Czy potęgą...nie sądzę wiadomo więcej ludzi ale wolałbym być biednym europejczykiem anizeli biednym chińczykiem.
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 12:57:49
Autor komentarza: twojstary Data: 24-05-2013 12:25:38 Autor komentarza: PolakMaly3 A w Polsce juz niekoniecznie...Nawet Chińczycy z autostradą wymiękli...lol I to jest smutne, bo jakby nam zrobili drogi to bysmy mieli najlepsze w Europie... Szybki przyklad - tak wygladaja drogi w Szanghaju - http://img42.imageshack.us/img42/2360/estakada.jpg A tak budynki w lepszych dzielnicach - http://img823.imageshack.us/img823/6872/pionmaly.jpg ;) No okej...a powklejaj zdjecia z ubogich dzielnic tych miast...to juz pięknie nie bedzie...słyszałem też, ze te bogate, reprezentatywne dzielnice są po prostu odgradzane od slamsów...
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 13:13:59
To nie Brazylia, zeby odgradzali biednych od starych ;) Tu przyklad: http://img593.imageshack.us/img593/3964/mur0423.jpg http://img40.imageshack.us/img40/3532/mur0492.jpg http://img827.imageshack.us/img827/4572/mur0539.jpg Tak wygladal stary Szanghaj, domki tego pokroju... jak widac za plecami nowe budynki. To osiedle zostalo zrownane z ziemia (zdjecia z maja tamtego roku czy cos), na to miejsce pewnie przyjdzie nowe osiedle albo biurowce ;) W miescie jest jeszcze ogrom takich osiedli, ale wszystko idzie ku nowemu... czyli wyburzaja stare osiedla i stawiaja nowe ;)
Autor: werwoolf
Data: 24-05-2013 13:15:49
Pewnie,ze lepiej byc biednym europejczykiem jak chinczykiem,zreszta tam jest chyba kara smierci za przemyt narkotykow chocby,co do gospodarek to zawsze bylo Usa,Japonia,Niemcy(w przyblizeniu),teraz z tego co mi sie obilo o uszy,a sory sprawdzac nie mam czasu Chiny sa juz nr2.Z tym,ze to jak Rosja,jedni bardzo bogaci,dluuugo nic i nedza,klasy sredniej prawie nie ma,dlatego Eu,to nadal lepszy wybor.
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 13:27:48
@werwoolf Klasa srednia rozwija sie w bardzo szybkim tempie. Wiadomo, ze przy tej skali kraju zapelnic dziure miedzy bogaczami i biednymi bedzie ciezko ale ogrom ludzi wychodzi z dolka i zaczynaja trzepac mega kase... kase, ktora teraz chce Arum :D
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 13:30:13
Autor komentarza: twojstary Data: 24-05-2013 13:13:59 A mogę zapytac ile juz mieszkasz w Chinach i co Ciebie tam sprowadzilo?
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 13:35:05
@PolakMaly3 Praca mnie sprowadzila. Teraz mieszkam od marca 2012, ale wczesniej mieszkalem 2 lata w innym miescie ;) (teraz Szanghaj).
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 13:40:03
Fajnie sie zyje? Słyszałem, ze Japonia jest nie do opisania dla zwyklego europejczyka...mam znajomą która tam pojechała juz na stale...a Chiny zawsze mi się kojarzyły z tandetą ubóstwem i wirusem HIV.
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 13:41:26
a widzę, że jest zgoła inaczej. Znam też pare osób z Filipin i Indonezji ale oni uciekali raczej do Europy za lepszym zyciem właśnie.
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 13:50:58
W Chinach zyje mi sie bardzo dobrze, ludzie jak wszedzie - wiekszosc mile nastawiona i bardzo zyczliwa, ale zawsze trafi sie jakis uj ;) tandeta jest tu i tam, ale taki kraj :D nie ma co probowac ich rozgryzac nasza europejska miarka bo to jest zupelnie co innego... i trzeba pamietac, ze Chiny istnieja od 3 tysiecy lat, ostatnie 100 lat to progress taki jak w PL przez ostatnie 1000. A Japonia to jeszcze wiekszy kosmos niz Chiny, ale wiekszosc info na temat tych krajow to stereotypy. Wszystko trzeba zweryfikowac na miejscu... Za to takie Filipiny i Indonezja to hartkor, zwlaszcza dla bialego...
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 13:58:32
Moja koleżanka się przeniosła do Japonii, bo sie w tym kraju zakochała, chyba nawet wcześniej niż tam była...miłosniczka mangii i tych tematów ...a ze na biedną nie trafiło to się przeprowadziła. Pewnie kiedyś wróci...bo rodzice tesknią za nią ale na razie nie zamierza.
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 14:03:47
ap ropo Filipin chcesz poderwać Filipinkę...zacznij od boksu i Mannego..wszyscy wiedzą kim On jest....z Nonito już znacznie słabiej..praktycznie no name przynajmniej u tych których Ja spotkałem.
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 14:14:12
Japonia jest droga do zycia. W Chinach jest latwiej chociaz ceny wynajmu mieszkan sa ostatnio bardzo wysokie, na szczescie zarcie tanie :D A co do Filipinek to wiekszosc z nich do najpiekniejszych nie nalezy... wystarczy pojechac do Hong Kongu, tam 99% opiekunek do dzieci to Filipinki. W weekend wylaza na miasto na ustawki (siedza duzymi grupami w roznych miejscach), wiec przeglad jest - stare i mlode ;) jak sie jakiejs trafi i poderwie pracodawce to od razu +100 do jakosci zycia ;)
Autor: TDI
Data: 24-05-2013 14:30:35
A teraz pytanie za 100 punktów Kto z was był w Japonii lub Chinach ?
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 14:37:51
Poczytaj wyzej to sie dowiesz kto byl/jest :D
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 14:49:41
PolakMaly3 Kto chciałbym mieszkać w Japonii tam cenzurują porno!!! :P
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 15:05:38
WARIATKRK sorry ze sie czepiam ale nie Hindus ale Indianie przegonili Chinczykow A co do Japonii ,to as konkrernie odjechani ,czytalem ze maja na ulicach automaty z uzywanymi majtkami do wachania
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:13:39
zeitgeist Japonia to dziwny kraj jak dla mnie a dziwactwa to tam tyle że szok! Japończycy lubią jeśc zbóki. Zakopane jaja leżą aż zaczną śmierdzieć.
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 15:18:42
W Chinach tez jedza dziwne rzeczy, ale za to dla nich 70% europejskiego zarcia jest dziwne :D tak jak mowilem - nie ma co ich nasza miarka oceniac, bo i tak sie nie uda ;) jak ktos chce to niech wpada do mnie, pokaze mu Chiny jakich standardowy turysta nie zobaczy...
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 15:22:45
Faraon A ogladales kiedys japonski reality show ? Tam dopiero maja jazde a soja droga ,bywasz w Egipcie zazdroszcze Ci tamtejszej kuchni
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:30:17
zeitgeist Ja pracuje w egipcie a jedzenie super tylko mało mięsa. A tak to ryby rewelacja i nawet te kolorowe.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 15:30:43
zeitgeist W Indiach są Hindusi Indianie to mieszańcy Ameryki Północnej gdzie zostali w 95% wymordowani garstka Indian żyje w rezerwatach i Ameryce Południowej w Amazoni.Wiec wypadało by zaglądnąć do podręcznika Geografii żeby nie kompromitować się...
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 15:31:34
Twojstary Masz fajnie ,bo zorganizowana wycieczka nie daje realnego przegladu sytuacji ,bedac gdzies I zyjac w danym miejscu mass mozliwosc pznania kultury I ogladania miejsc gdzie pilot wycieczki Cie nie zaprowadzi. A tak swoja droga bywajac w kasynach zuwazylem ze Chinczycy uwielbiaja hazard 'czasami stanowili 80% klienteli
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:32:37
zeitgeist Oglądałem dokumentalne filmy o gastronomi japońskiej i muwie nie nie nie i nie chodzi o czystośc bo to akurat mają na wysokim poziomie ale jedzenie dla mnie nieporozumienie wole milion razy Chińskie i lubie.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:34:26
A w niedziele mam roady,kluski,czerwona kapusta i rosół i to mi wystarczy he he!!!
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:34:44
Rolady.
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 15:40:29
Zorganizowana wycieczka zalicza najwazniejsze miejscowki w tempie sprinterskim i ludzie po takich wycieczkach jednotygodniowych, dwutygodniowych kreuja sobie obraz Chin, a potem w necie/tv widac jakie pierdoly sie pojawiaja na temat tego kraju... az zal czytac/sluchac. Najgorsze jest to, ze potem jak sie chce cos takiego sprostowac (bo wielokrotnie musialem to robic) to tylko po glowie dostaje... bo przeciez oni wiedza lepiej bo byli tu przez pare dni i 'WSZYSTKO' widzieli na wlasne oczy :D Jezeli chodzi o hazard to wszyscy Azjaci go uwielbiaja... i niestety czasami to sie bardzo zle konczy. Kurna, pewno kiedys trzeba bedzie zakonczyc azjatycki watek pod tym artykulem, wiec jakby ktos chcial wiedziec wiecej co i jak to mozemy sie gdzies przeniesc ;)
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 15:43:36
Wariatkrk Tea tak kiedys myslalem ,ale bylem w bledzie 'Hindu to religia ,a mieszkancy. Indii to indianie..Kolumb odkryl Ameryke przez przypadek plynac do Indii dlatego tak sie przyjelo co jest bledne .Zapytaj sie obywatela Indii kim jest , Hindu to religia ,ten kraj jest wielo wyznaniowy.podobnie jest z Pakistanczykami , Iranem itd ludzie czesto nazywaja ich arabami .o zadnej kompromitacji kompromitacji nie ma mowy
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:43:51
twojstary Ja mam podobną sytuacje z egiptem a poznałem ją od kuchni można tak powiedzieć.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:45:00
zeitgeist na fb pasuje tobie pogadać kiedyś? Interesuje mnie wątki Chin itd.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:45:54
żona chce zwiedzić Chiny ale ja się zastanawiam?
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 15:47:19
Dostep FB w Chinach jest zablokowany, ale ja i tak nie mam tam konta wiec sobie raczej z Wami nie pogadam... ;)
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 15:48:29
Faraon, a co tu sie zastanawiac? Jak chcesz tu wpadac to daj znac kiedy i co byscie chcieli obejrzec i moge Wam zrobic trase mniej wiecej.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:48:44
twojstary Szkoda naprawde szkoda a w egipcie no problem internet itd.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 15:49:45
zeitgeist Hindusi,Indusi(ang. Indians) mieszańcy Indii nie Indianie jak Ty mówisz.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 15:50:51
zeitgeist Indian potocznie nazywanych czerwonoskórymi masz w rezerwach Kanada przed wszystkim i Puszcza Amazońska Ameryka Południowa.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:51:17
Autor komentarza: twojstary Data: 24-05-2013 15:48:29 Faraon, a co tu sie zastanawiac? Jak chcesz tu wpadac to daj znac kiedy i co byscie chcieli obejrzec i moge Wam zrobic trase mniej wiece Było by zajebiście. Chiny i kultura związana zawsze mnie ciekawiły ale nr 1 od dziecka to EGIPT. Mam fuksa że woże przyrządy archeologom i praktycznie mam wejścia tam gdzie turyści nie mają.
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 15:51:34
Faraon Nie posiadam fb ,I nie zamierzam zakladac jakos mi nie pasuje,ale pogadac mozna zawsze .Ja osobiscie nie lubie kuchni chinskiej ,wole arabska I afrykanska
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:52:24
A Tusk jak tak będzie robił to my polacy będziemy w rezerwacie.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 15:52:28
zeitgeist Indianie – najliczniejsza i najbardziej zróżnicowana z trzech – obok Inuitów (Eskimosów) i Aleutów – grup ludności tubylczej (rdzennej, autochtonicznej) zamieszkujących oba kontynenty amerykańskie, obejmująca – zarówno dawniej, jak i dziś – setki ludów, plemion i grup o bardzo różnym charakterze i stopniu rozwoju. Teraz już wszystkie fakty Ci przectwiłem.
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 15:53:11
zeitgeist To witaj w klubie bo lubie arabską kuchnie.
Autor: twojstary
Data: 24-05-2013 16:09:47
Autor komentarza: Faraon Data: 24-05-2013 15:51:17 Było by zajebiście. Chiny i kultura związana zawsze mnie ciekawiły ale nr 1 od dziecka to EGIPT. Mam fuksa że woże przyrządy archeologom i praktycznie mam wejścia tam gdzie turyści nie mają. To ogarniemy, tylko trzeba sie jakos skontaktowac - pisz na mejla, shaolin[malpa]o2.pl i damy rade. Inni jak cos chca wiedziec na temat Chin to tez moga pisac... ;) tylko nie proscie o pomoc w sprowadzeniu 100 par dzinsow bo eksportem sie nie zajmuje ;) A teraz ide spac bo sie pozno robi ;) dobranoc! :D
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 16:13:04
Wariatkrk Indian people people who are citizens of lndia Indian a person belonging to one of the South Asian ethnic groups. The mam swoje faith z wikipedii
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 16:13:20
Autor komentarza: twojstary Data: 24-05-2013 14:14:12 Japonia jest droga do zycia. W Chinach jest latwiej chociaz ceny wynajmu mieszkan sa ostatnio bardzo wysokie, na szczescie zarcie tanie :D A co do Filipinek to wiekszosc z nich do najpiekniejszych nie nalezy... wystarczy pojechac do Hong Kongu, tam 99% opiekunek do dzieci to Filipinki. W weekend wylaza na miasto na ustawki (siedza duzymi grupami w roznych miejscach), wiec przeglad jest - stare i mlode ;) jak sie jakiejs trafi i poderwie pracodawce to od razu +100 do jakosci zycia ;) Ja poznałem tylko te które już mieszkają w Europie albo się tu nawet już urodziły....a taka jedna Lily to miazga...każdy facet mięknie przy jej uroku...lol
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 16:15:21
Autor komentarza: WARIATKRK Data: 24-05-2013 14:49:41 PolakMaly3 Kto chciałbym mieszkać w Japonii tam cenzurują porno!!! :P Nie wiem czy to źle czy dobrze...lol Ja wole inne filmy...
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 16:21:58
zeitgeist Nie będe sie spierał dałem Ci poważne trzy argumenty.Mam racje bo gdy nie wiem czegoś nie udzielam się. Indianie – najliczniejsza i najbardziej zróżnicowana z trzech – obok Inuitów (Eskimosów) i Aleutów – grup ludności tubylczej (rdzennej, autochtonicznej) zamieszkujących oba kontynenty amerykańskie, obejmująca – zarówno dawniej, jak i dziś – setki ludów, plemion i grup o bardzo różnym charakterze i stopniu rozwoju. Hindusi,Indusi(ang. Indians) mieszańcy Indii nie Indianie jak Ty mówisz
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 16:22:52
PolakMaly3 Dla mnie bardzo źle wręcz okrutnie uwielbiam produkcje Brazzers z moja oglądać po kolacji :)
Autor: Faraon
Data: 24-05-2013 16:24:57
WARIATKRK A ja lubie produkcje Hanna i Barbara. Witaj Krakus.
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 16:30:19
WARIATKRK OK mozesz nazywac czerwonoskorych Indianami ,ale nie mozesz nazywac ogolnie obywateli indii hindusami ,jest logiczne gdyz nie wszyscy wyznaja Hindu wiec jest to blad
Autor: Matys90
Data: 24-05-2013 16:32:29
Może - hindus (z małej litery) to wyznawca hinduizmu, a Hindus (z wielkiej litery) to obywatel Indii. Nieporozumienie wynika z tego, że w agnielskim Hindu = wyznawca hinduizmu, a Indian = obywatel Indii, a Ty posiłkujesz się angielską wikipedią :)
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 16:39:54
Oczywiscie ze posilkuje sie angielska wikipedia bo angielski jest jezykiem ktorego uzywam na codzien
Autor: Matys90
Data: 24-05-2013 16:43:04
No to równie dobrze możesz za chwilę powiedzieć nam, że Włochów powinniśmy nazywać Italianami :)
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 16:58:08
Autor komentarza: PolakMaly3 Data: 24-05-2013 16:15:21 Autor komentarza: WARIATKRK Data: 24-05-2013 14:49:41 PolakMaly3 Kto chciałbym mieszkać w Japonii tam cenzurują porno!!! :P ale przynajmniej nie wpuszczaja muzulmanow......a to wielki plus
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 17:01:44
Matys Akurat to sprawdze i zapytam Indianina czy tea Hindusa Kim jest O co do wlochow nazywam ich makaronami ,co by nie bylo Moja racja jest najmojsza
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 17:04:52
Matys Jestes kumaty ,dlaczego w polsce mowimy na italiancow wlosi ? Bo pojecia nie mam ,
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 17:07:13
zeitgeist w prawie kazdej mowie jest jakas nazwa ktory odbiega do swiatowych standardow.........my np. z wlochami czesi sa jedynm z niewielu krajow na swiecie ktorzy nie mowia na Austrie "austria" tylko "rakousko".......wszedzie sa takie przyklady
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 17:14:49
Legia Spoko ciekawostka dobrze wiedziec A co do muslimow ,to nie idzie to w dobrym kierunku ,ale z drugiej strong Anglia Osama sobie sciagnela konia trojanskiego
Autor: Matys90
Data: 24-05-2013 17:25:29
Z tego co kojarzę, to podobno gdy królowa Bona przybyła do nas ze swoim włoskim dworem - faceci tam nosili się z długimi włosami, w przeciwieństwie do naszych golonych głów i tak ich nazywali - włochatymi. Coś w ten deseń, ekspertem nie jestem, może tylko powtarzam głupią plotkę ;)
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 18:28:36
Matys Z tymi indiami to racja w j polskim ,ale z praktycznych powodow nie bede tego uzywal ze wzgledow praktycznych ,gdyz obywatele tego panstwa zwrocili mi kiedys uwage zeby nie nie nazywac ich hindusami. Co do wlochow ,to ma to sens ,ja sie zawsze smialem ze sporo wloszek ma wasy I dlatego tak ich nazywamy
Autor: PolakMaly3
Data: 24-05-2013 18:35:38
a ja Wam mówie, że to od reklamy plusa i ta pani w motywie @włoski@
Autor: murmur
Data: 24-05-2013 19:53:41
"Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji"
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 20:20:07
zeitgeist po przedwczoraj zarty sie skonczyly.......jebac ich na fulla z bani!!!!! teraz jest reconquista!!!!!! fuck islam! matys90 chyba masz racje po przeczytaniu twojego komenta cos mi sie zaczelo przypominac.....
Autor: Matys90
Data: 24-05-2013 20:32:54
Masakra z tymi muzułmanami, Zachód skończy jak Cesarstwo Rzymskie. Tolerancja działa tu tylko w jedną stronę, niech jeszcze bardziej piętnują chrześcijańskie korzenie Europy, wejdzie islam i w końcu lewacy poznają prawdziwą definicję słów "dyskryminacja" czy "prześladowanie".
Autor: coolpix
Data: 24-05-2013 20:45:59
zastanawiam się co by się działo np. w teheranie gdyby 2 chrześcijan ucięło rytualnie łeb muzłumaninowi.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 20:46:14
LegiaPany Dokładnie to jest imponujące i świetne ze w Kraju Kwitnącej Wiśni araby nigdy nie dostaną obywatelstwa :)))
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 20:54:01
Najgorsze jest to ze kazdy kin ma dwa konce ,Europejczycy sa zajeci okazjami w supermarketach I nie zwracaja uwagi na to co czyni NATO w Awganistanie Iraku ,libii ,Syrii ,Tam tea jest mordowana ludnosc cywilna I co najgorsze z obu stron cierpia niewinni ludzie .Politycy ktorzy wysylaja wojska dla checi zysku siedza bezpiecznie ,a co gorsze ja tez sie przykladam do tego placac podatki .Z drugiej strony trzeba byc kretynem zeby sciagac obywateli panstw na ktore sie pozniej napada.
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 21:00:16
Coolpix Iran to inna historia ,mniejszosci wyznaniowe maja swoje prawa I wcale nie jest tak jak nam to media ,ogladalem wywiady z zydami ktorzy mieszkaja w iranie I maja nawet przedstawicielstwo w parlamencie
Autor: coolpix
Data: 24-05-2013 21:05:16
zeitgeist o czym Ty piszesz?żydzi mają przedstawicieli w parlamencie irańskim czytaj dyktaturze wyznaniowej???
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 21:09:38
Wlasnie nawet prezydent iranu jest pochodzenia zydowskiego,poszukaj a znajdziesz
Autor: Matys90
Data: 24-05-2013 21:15:57
Prezydent Iranu. Dykatator Mahmud Ahmadineżad. Pochodzenia żydowskiego. LOL
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 21:16:51
matys90 a chce zlikwidowac izrael......rozdwojenie jazni....debile
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:18:01
LegiaPany izrael to sztuczny twór nie ma takiego państwa ja tez go nie uznaje.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:22:07
zeitgeist tak samo jak Indianie mieszkają w Indiach a Hindusi to tylko wyznawcy religii..dziwne tylko ze cały świąt za Indian uważna mieszkańców rdzennych Ameryki Północnej w Południowej.A ty Indians przeczytałeś w Wikipedii i zrobiłeś z Hindusów czerwonoskórych...
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 21:24:41
Matys Poszukaj a znajdziesz napewno ,glownym problemem tego rejonu jest polityka panstwa Israel I USA Troche z innej beczki polecam filmy Superpower Doktryna szoku Inside job I znieslawienie
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 21:34:23
Wariatkrk A moze to w Polsce tak jest ,wyjasnil to Matys ,mieszkasz w duzym miescie napewno as Tam obywatele Indii zapytaj a zobaczysz co Ci powie .Znalazlem ten sam artykul co Matys I jest Tam wyraznie napisane ze w Polsce jest problem z nazewnictwem . I nie przekrecaj moich slow ,bo do mnie dotarlo ze jest tak jak mowisz ale Tylko w Polsce
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 21:38:39
WARIATKRK http://rajscy.blogspot.co.uk/2012/07/hindusi-czy-hinduisci-indusi-czy.html
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 21:40:42
wariat to sie calkowicie nie zgadzamy w tej kwestii....poczytaj sobie o poczatkach islamu i plemieniu banu quaranza i bedziesz wiedzial dlaczego maja wieksze prawo do istnienia niz jakis sztuczny twor o nazwie palestyna (wczesniej egipt i jordania) problemem bliskiego wschodu nie jest izreal tylko usa oraz pustynne pastuchy ktore maja swieta misje wybicia z tamtad wszystkiego co nie-muzulmanskie........od 1400 lat problemem tego regionu jest i byl Mohammed to tyle ode mnie na ten temat ;)
Autor: Matys90
Data: 24-05-2013 21:43:03
Doktrynę szoku mam na liście książek do nabycia jak będę mieć trochę czasu (skończę sesję).
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 21:46:13
LegiaPany izrael bez USA nie istnieje ciągle bombardują wioski,wojsko wysyłają na dzieci z proca w ręku a przed światem paczą że są atakowani.Nie popieram arabów ale w tym przypadku jestem za Palestyczykami mordowanymi przez żydowski Mosad
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 21:51:52
Wariatkrk Akurat co do Palestyny sie zgadzamy ,a Israel to faszystowki kraj ,oczywiscie nie wszyscy Zydzi popieraja polityke swego panstwa . Wyslalem City link ,I co Ty na to?
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 21:52:03
wariat to jak mowie poczytaj o podanych tematach i bedziesz wiedzial co i dlaczego.............ciekawy jestem co myslalbys na ten temat gdyby to Polska byla atakowana od 65 lat przez fanatycznych debili i to tylko dlatego ze jakis cwel 1400 lat temu tak im nakazal palestyna to sztuczny utwor krajow arabskich aby miec pretekst przed calym swiatem do zwalczania izraela (gaza przed 1946 nelezala do egiptu a west bank do jordani) Polakom proponuje nie mieszac niecheci do Izraela z powodow ekonomiczno-gospodarczych w Polsce...................z logicznym spojrzeniem na konflikt Izrael vs. pustynne brudasy
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 21:53:07
wariat a to dlatego ze usa bez pieniedzy izraela nie byla by taka potega....cos za cos....chyba logiczne, nie rozumiem oburzenia z tego powodu
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 21:55:25
proponuje zapoznanie sie z hadysami bo to jest po czesci historia zycia Mohammeda..........w przeciwienstwie do koranu napisane sa "bez cenzury"
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 21:58:38
najwiekszym bledem w tej sprawie to wychodzic z zalozenia ze konflikt ten zaczal sie w 1947 roku to wszystko zaczelo sie w roku 617 - gdy mohammed przystapil do posania 2 czesci koranu "meddaniah"
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 21:58:52
Legia Trudno nazywac arabow brudasami ,gdyz w islamie higiena to podstawa,jak Arabowie mieli sauny ,laznie to europejczycy byli oblepieni wszami I mendami
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 21:58:55
*pisania
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 21:59:46
zeitgeist wiem w palacu Versailles nie bylo ani jednej toalety i lazienki - mi chodzi o ich zachowanie gdy pisze "pustynny brudas"
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 22:06:02
Legia A druga sprawa ze Islam jest religia agresywna . Gdzie as religie Tam jest konflikt ,nawet Sw Wojciech chrystianizowal Polske mieczem ,za nie przestrzeganie post lamano szczki ,roznica jest taka ze Islam nie ewoluowal I Koran mozna roznie interpretowac
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 22:10:58
Legia Na juz jakis czas temu przestalem oceniac ludzi po narodowosci ,wyznaniu ,kolorze skory ,szanuje kazdego kto szanuje mnie I dlatego mam przyjaciol roznych ,katolikow ,protestantow jak I muzeumanow
Autor: WARIATKRK
Data: 24-05-2013 22:16:28
zeitgeist Legia Dokładnie jak Arabowie wykonywali trepanacje czaszki znali setki leków,ziół to w Europie średniowiecznej metoda było wrzucenie do pieca żeby wygonić diabła.Lidzie myli się raz do roku a w krajach arabskich były łaźnie i sauny.W Persij były złote pałace dywany wzywane złotem a w Europie wilgotne zamki z kamienia i kara wybicia zębów za nie przestrzeganie postu... To jest temat rzeka można pisać dzień,dwa a nawet miesiąc wiec ciach bajera panowie.
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 22:19:57
zeitgeist koran mozna interpretowac tylko w jeden sposob - wszystko jest wyraznie napisane.......384 (czy co kolo tego) jednoznaczne wersy ;) tez mi sie nie chce juz pisac tego offtopa....co mialem napisac napisalem pacman rozbije riosa...chociaz jestem pewien ze ten rowniez bedzie mial swoje momenty....tko dla paca 9-10
Autor: LegiaPany
Data: 24-05-2013 22:24:53
zeitgeist ja rowniez hindusow itp. doslownie kazdego.....ale nie muzulmanow szanuje zbyt wielu czarnoskorych sportowcow (a frazier, sweet pea lub ronaldinho sa dla mnie niemal jak bogowie) aby oceniac ludzi przez kolor skory lub przynaleznosc kontynentalna "nie dla meczetow" na FB - polecam
Autor: zeitgeist
Data: 24-05-2013 22:32:39
Legia Frazier ,lubie wracac do jego walk Zobacze nie dla meczetow I polecam filmy ktore podalem A co do walki zycze wygranej Riosowi lubie niespodzianki
Autor: twojstary
Data: 25-05-2013 03:43:22
Ladnie zjechaliscie z tematem... ;)
Kalendarz imprez