KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Sander
Data: 22-05-2013 14:12:58
Niezły kolo ;) Stawia na to ,że chce być znany głównie z tego, że... jest znany.
Autor: Lukasz1991
Data: 22-05-2013 14:14:57
Debil. Facebooka niech założy i pisze ze szpilką, choć podejrzewam że artur z angielskim trochę na bakier.
Autor: Mike555
Data: 22-05-2013 14:15:06
Ja za niski i za lekki jestem na niego, ale może ktoś mu w końcu obije kichawę za to przeklinanie i obrażanie ludzi w mediach.
Autor: mirco30
Data: 22-05-2013 14:17:50
Koleś ma coś na zwojach,chyba powinien iść do lekarza.
Autor: Vroo
Data: 22-05-2013 14:19:44
Myślę, że Kliczkowie z Hayem kiedyś się dogadają żeby Fury'emu zrobić kocówę. ;-)
Autor: Imperator
Data: 22-05-2013 14:25:34
Tyson jest po prostu idiotą. Nawet Haye czy Mayorga nie obrażali w ten sposób. Oni robili oprawę do walki z danym pięściarzem, ale nie, że gościu ma wolne i bluzga na każdego kogo zobaczy czy coś mu się w nim nie spodoba. Można kogoś pocisnąć, ale są różne rodzaje jechania po pięściarzach. Fury nie potrafi w gentlemański sposób obrażać. Jeśli ma zostać zapamiętany to zostanie, ale jako prymityw.
Autor: Vroo
Data: 22-05-2013 14:30:10
Na razie będzie się go pamiętało z tego że leżał z Cunninghamem i że sam się mało nie znokautował. :) Do czasu ostatniej walki sądziłem, że on jest w stanie choć trochę przestraszyć Kliczków. Ale niewykluczone że będziemy mieli drugiego Granta.
Autor: Comex
Data: 22-05-2013 14:32:47
Obraża Haye`a, a dziwnym trafem nie chce z Nim się spotkać w ringu. Waciak Cunn go wyłożył to Hayemaker zrobi z Niego wiatrak.
Autor: proOf
Data: 22-05-2013 14:33:01
Panowie trochę z innej beczki, wybiera się ktoś do Bydgoszczy 15 czerwca ??
Autor: MLJ
Data: 22-05-2013 14:33:54
Cunningham obnażył Fury'ego i dodatkowo osmieszył powalając takie chłopisko na matę. Faxcet chyba zdał sobie sprawę z własnych ograniczeń i zaczyna obrażać kogo się da, by w ten sposób sie dowartościować. To samo robił Toney, ale ten przynajmniej miał się pochwalić skillem w ringu. Poza tym James to mistrz trashtalkingu na spółkę z Mayorgą :) Mamm nadzieję że Pulew Furego zdeklasuje.
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 14:41:13
Bracia Kliczko,David Haye,David Price wszyscy furemu fundują ciężkie KO w Witali przed egzekucja jeszcze leje go jak worek.Żenujący typ frajer i parówa napina się przez neta każdy tak potrafi cwanym być na odległość...Prawdziwi mężczyźni załatwiają w cztery oczy ale własnie co drugi troll nie jest mężczyzna i nie załatwi sprawy w cztery oczy bo się wyspina i prędzej pobiegnie na policje...
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 14:42:10
proOf Prawie kadz bojkotuje pana W
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 14:42:35
WARIATKRK Pulew da taki wycisk temu Furemu że zobaczysz.
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 14:44:36
Faraon Ja o tym wiem i jestem pewien ze fury będzie coś cisnął do panny Puleva
Autor: BlackDog
Data: 22-05-2013 14:45:57
Fury się zachowuje jakby wpadał w cug alkoholowy i wtedy pisał te pierdoły/ Później jak wytrzeźwieje wstydzi się swoich poczynań. W końcu na kary nie zarobi... Coś czuję że z Kubratem po bardzo dobrej walce ale jednak przegra.
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 14:50:14
WARIATKRK Widziałeś treningi ostatnie bułgara? Masakra te w górach.
Autor: proOf
Data: 22-05-2013 14:51:12
spoko Wariat, szanuję poglądy innych :) pozdrawiam
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 14:52:24
Faraon nie daj link jak masz
Autor: bak
Data: 22-05-2013 14:55:12
W swoim zachowaniu przebija Szpilkę z najgorszych czasów (z hejtów na Adamka i z konferencji z Zimnochem). Mam nadzieję, że Pulev w końcu spierze na kwaśne jabłko tego chorego człowieka, o mały włos udało się to Cunninghamowi gdzie w 2 rundzie ten internetowy bohater miał minę jakby na serio był przerażony ;)
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 14:55:17
Na nootboku mam a żona w pracy ale podeśle to z tamtego tygodnia trening.
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 14:55:34
proOf lepiej poczekać na gale Babilon na pewno będą emocje wyrównane walki. Każdy będzie miał tyle samo czasu na przygotowania i kto wie możne odbędzie się rewanż Cieslak-Kransopolski
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 14:56:11
Faraon okey
Autor: WRU
Data: 22-05-2013 14:58:05
Hahaha jak jest news o wypowiedziach Tysona Fury to wiadomo, że cięzkie wrzuty lecą na lewo i prawo.
Autor: KamilW
Data: 22-05-2013 14:59:54
Chętnie bym jego pojedynek z Wachem zobaczył :)
Autor: dzejmsblant
Data: 22-05-2013 15:02:40
i co teraz powiecie obrońcy Furego? Jest zrównoważony psychicznie? Czy aby na pewno?
Autor: bak
Data: 22-05-2013 15:05:08
@WARIATKRK Ta walka rewanżowa, mogła by być jak dla mnie nawet walką wieczoru!
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 15:06:36
dzejmsblant Wypraszam sobie ja tego typa nigdy nie lubiałem.
Autor: arp
Data: 22-05-2013 15:13:34
Gość ma dwubiegunówkę
Autor: Krzyzak
Data: 22-05-2013 15:17:15
Czekaj szmaciarzu przyjdzie czas na KO
Autor: dzejmsblant
Data: 22-05-2013 15:24:19
Faraon a czy ja do Ciebie piszę? O co Ci chodzi? Przecież oczywistym jest że zwracam się tylko do tych którzy tutaj próbowali wmówić że on jest normalny i tylko tak sobie mówi - dla promocji... to teraz już chyba wyraźnie widać że ten koleś nawet nie tyle jest pajacem co jest po prostu pierdolniety w dekiel
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 22-05-2013 15:28:27
Autor komentarza: dzejmsblant Data: 22-05-2013 15:24:19 Faraon a czy ja do Ciebie piszę? O co Ci chodzi? Przecież oczywistym jest że zwracam się tylko do tych którzy tutaj próbowali wmówić że on jest normalny i tylko tak sobie mówi - dla promocji... to teraz już chyba wyraźnie widać że ten koleś nawet nie tyle jest pajacem co jest po prostu pierdolniety w dekiel Nie ma się co zbytnio oburzać, przecież podobnego słownictwa w stosunku do innych użytkowników używa 3/4 piszących na bokser.org...
Autor: bak
Data: 22-05-2013 15:28:57
@dzejmsblant Pomylić się można co do każdego.
Autor: Nabuchodonozor
Data: 22-05-2013 15:29:00
Jego sposób mówienia wynika z jego sposobu myślenia, a raczej jego braku. Znam trochę ludzi ze środowiska, z którego się wywodzi, no i wcale się nie dziwię. On jest najzwyczajniej tak prosty i głupi. Trzeba by sprawdzić, czy on potrafi pisac i czytać. Więc czego oczekiwać od kogoś, kto ma poziom intelektu psa podwórkowego? Szczekania.
Autor: BlackDog
Data: 22-05-2013 15:31:23
A co ty możesz wiedzieć o tym dżejmsblant?? Może taką właśnie taktykę obrał. Być nadmiernie agresywnym/// Zwróć uwagę ile on już osiągnął. Pokonał więcej klasowych rywali niż nie jeden bokser Hw np lub tyle samo, patrz choćby Haye czy Adamek a ile ma lat chłopak. Tym gadaniem a raczej obrażaniem wyrobił sobie już grupę i fanów i hejterów. Można uważać że jest świrem (tego nie wiemy) ale to co wyprawia jest skuteczne. Na ten moment gdyby nie chciał walczyć z Kubratem ma już całą gamę możliwości kasowych walk. Popatrz na takiego Adamka. Od pół roku ponad rywala nie mogą znaleźć...
Autor: MirKiewicz
Data: 22-05-2013 15:35:32
Witam, czy to jeszcze marketing czy już przemyślenia własne. A jeśli marketing czy wszystko powinno w nim być dozwolone? Moim zdaniem nie. A ciekawe, że wymienia tych wszystkich z którym prawdopodobnie nie zawalczy, a jak zawalczy to raczej bez sukcesu. Pulew chyba nauczy go nieco pokory. A swoją drogą Michalczewski chyba widział jak Fury to pisał, bo nieco wcześniej skomentował, że Tyson jest be :)
Autor: bak
Data: 22-05-2013 15:36:45
Ja bym zobaczył Fury'ego z Manuelem Charrem. Na pewno konferencje i ważenie byłyby zabawne xD
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 15:41:55
dzejmsblant żle mnie zrozumiałeś a wiesz dlaczego? Bo masz racje co napisałeś i to była w pewnym sęsie metafora. Pozdro.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 22-05-2013 15:48:22
Autor komentarza: Faraon Data: 22-05-2013 15:41:55 Bo masz racje co napisałeś i to była w pewnym sęsie metafora. Faraon niszczysz system, w pewnym "sęsie" :)))
Autor: proOf
Data: 22-05-2013 15:50:06
@Wariat Wariat, tam też z przyjemnością bym się przejechał, spotkał i pogawędził z normalnymi userami :) niestety do Legionowa czy bodajże następna gala Babilona ma być w Wieliczce ?? mam pół polski do przejechania w przeciwieństwie do Bydgoszczy gdzie mam rzut kamieniem i na pewno na poniedziałek do roboty będę mógł się zjawić :P
Autor: Nabuchodonozor
Data: 22-05-2013 15:50:17
Znam sporo Travelersów, zresztą zdycham po wczorajszej imprezce z nimi, i szczerze, nie spotkałem jeszcze wśód nich normalnej osoby. Wypowiedzi Furego doskonale wpisują się w młodzieńczą butę i pewność siebie,ale zawierają nutkę bezmyślnego szaleństwa i wulgarności, tak charakterystycznych dla tych ludzi. Jedno jest pewne, dzięki temu więcej ludzi przyjdzie zobaczyć jak wygrywa i więcej po to, by zobaczyć jak przegrywa. I wszyscy zapłacą pieniążki.
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 15:57:58
Faraon Mam tylko do Orange pakiety sms-ów
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 15:58:56
proOf ja od siebie z osiedla mam do Wieliczki 15 min do kopalin góra 20
Autor: krajana
Data: 22-05-2013 16:03:39
Ma ktoś jego gadu gadu ? Też chętnie mu nawrzucam :)
Autor: dzejmsblant
Data: 22-05-2013 16:04:13
BlackDog A co ty możesz o tym wiedzieć bo ja tyle ile przeczytam i ile wydumam. Ty więcej? Sory ale jak ktoś myśli że to dobra promocja to się grubo myli, przecież on w tej wypowiedzi obraził 10 bokserów czym zdenerwował ogromną grupę kibiców tych bokserów. Coś takiego nie może mu wyjść na dobre po prostu. Ewidentny brak mózgu. Dostanie znowu karę tylko tym razem myślę że dotkliwą. Najlepsze, że to wszystko przed pojedynkiem z Pulewem od którego prawie na 100% zbierze oklep a wtedy wszyscy będą się nad nim pastwić za te słowa których niejednokrotnie używał. A co tych jego super przeciwników na rozkładzie to w mojej opinii jedno z największych przekłamań w obecnym boksie. Chisora? Był totalnie bez formy. Firtha? Średniak który przegrał wszystkie ważne walki. Pajkic? no name bez ciosu z którym Fury leżał! Rogan? Taksówkarz z sercem do walki - zero techniki, typowy osiłek. Medalion? Minto który będzie przetarciem dla szpilki 2 razy go przed czasem pokonał. Johnson? Koleś który już dawno stracił jakąkolwiek ambicję żeby coś osiągnąć, jeździ po wypłaty i żeby nie dać sobie zrobić krzywdy. Cunn? Cruiser z watą w pięściach który miał go na deskach i niewiele brakowało żeby wygrał przed czasem. Nie wiem czy widziałeś walkę z Zackiem Pagem polecam obejrzeć, niezły ubaw miałem jak to oglądałem na żywo w tv. To są te osiągnięcia o których mówisz?
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:04:20
WARIATKRK Są pakiety do wszystkich sieci ale ok. Ten narąbany ,nietrzeżwy sra sie pod każdym tematem.
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 16:05:56
Faraon Mi wystarczą pakiety do Orange bo tam mam wszystkich i minuty darmowe do mojej
Autor: przemekw33
Data: 22-05-2013 16:07:07
Ja mam 10 min do kopalni ale zalezy po ile by byly bilety
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:07:44
WARIATKRK Zadzwonie puzniej.
Autor: dzejmsblant
Data: 22-05-2013 16:08:43
bak pomylić się można owszem, wszystko jest ok jeśli umie się do nich przyznać. Ja jeśli się mylę co do Furego (jeśli chodzi o umiejętności bokserskie) to odszczekam to że jest słaby. Bo za jego zachowanie już nigdy go nie polubię. Oby doszło do walki z Pulewem
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:09:47
dzejmsblant Pulew go ubije zobaczysz.
Autor: dzejmsblant
Data: 22-05-2013 16:10:15
Faraon niezły z Ciebie zakrętas :) pzdr
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:11:05
Autor komentarza: dzejmsblant Data: 22-05-2013 16:10:15 Faraon niezły z Ciebie zakrętas :) pzdr Całe życie he he!!! Pozdro.
Autor: dzejmsblant
Data: 22-05-2013 16:12:03
o właśnie patrzę że nie ma na youtubie nawet tej świetnej walki Furego z Zackiem Pagem, ciekawe dlaczego?
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 16:13:53
Faraon Dobra to pod wieczór bo mam parę finansowych spraw zawijam się tymczasem
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:16:04
WARIATKRK żeby ciebie niezawineli za lewe interesy. Do wieczora.
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 16:25:00
Z perspektywy polskiego kibica to Fury oczywiście przesadza mocno ale ... on to robi pod swoją publike którą na pewno ma. Więc jaki sens ma krytykowanie boksera za wypowiedzi kontrowersyjne , jak na razie radzi sobie w ringu i to daje mu paszport do wypowiedzi ! Osobiście ani nie ganie go ani nie chwale . W przeciwieństwie do Adamka wygrał z USS bezapelacyjnie , idolem moim nie jest ale generalnie dobrze że jest .
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 16:25:03
Imperator Data: 22-05-2013 14:25:34 "nawet haye czy mayorga nie obrazali w ten sposob" :))))) mayorga w akcji http://www.youtube.com/watch?v=pHr3P7qlk4k do de la hoyi: ty pedale! :D
Autor: BlackDog
Data: 22-05-2013 16:28:17
W ogóle nie dostrzegasz najważniejszego a mianowicie że ta złość odbija się na jego zarobkach b. dobrze. Nie piszę że jestem pewny swojego zdania ale mam wrażenie że Tyson po prostu umiejętnie zrobił z siebie "tego złego" i teraz zarobi kupę kasy. Piszesz jakbyś był tym wielce oburzony. To nie pierwszy raz. Niech obraża i 1000 osób w jednym wpisie co to ma za znaczenie? Ważne że o nim piszą, mówią itd. Jak już napisałem wyżej niech dotrze do ciebie ile ma możliwości Fury/ Może zdaje sobie sprawę że może przegrać z Kubratem i będzie chciał na tyle wyrobić sobie pozycję by po porażce z Buyłgarem i tak być gorącym towarem choćby dla takiego Haye... Napiszę jeszcze raz. Złość tych kibiców działa na jego korzyść. Im więcej szumu tym lepiej. Co do przeciwników to patrz na same nazwiska bo tymi kategoriami to mógłbym Haye, Adamka itd udowodnić że walczyli z samymi "bolkami". Ważne że pokonał dobrego ciężkiego, walecznego Chisorę, Cunna który pokonał Adamka uważanego za czołowego pięściarza. To już 3 gorące nazwiska. Tyson mimo iż mi ostatnio podpadł trzeba mu oddać że jest obecnie jednym z lepszych i "gorętszych" prospektów w Hw/// Wystarczy porównać go do Davida Price który już w pierwszym poważnym teście dostał ciężkie Ko/////// Można go nie lubić ale trzeba mu oddać że nie jest pierwszym lepszym leszczem, i że potrafi wypromować swoje nazwisko.
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 16:34:04
Absolutnie nie przekreślam Tysona w ewentualnym starciu z Pulewem . Raczej jestem skłonny widzieć go jako faworyta .Pulew jest dobry ale ... też wirtuozem nie jest o czym dobrze wiecie .
Autor: Pyskaty
Data: 22-05-2013 16:35:32
"Autor komentarza: arp Data: 22-05-2013 15:13:34 Gość ma dwubiegunówkę" Też o tym słyszałem, chociaż z tego, co pamiętam sam Tyson mówił tylko o depresji. Jeśli jednak Fury rzeczywiście cierpi na ChAD i jego zachowanie faktycznie jest wynikiem choroby, a nie jedynie elementem promocji, to nie ma się co oburzać jego słowami.
Autor: BlackDog
Data: 22-05-2013 16:35:38
Hahah Legia najlepsza Duva. Cieszy się i uśmiecha a zaraz gleba i omal nie dostała przez przypadek po łbie ;D
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 16:37:20
blackdog hehe w ogole reakcja na slowa de la hoyi "06.05 tytul bedzie moj!" "CO?????" :DDDDDD
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:37:40
atmel Wirtuozem nie jest ale na takie drewno wystarczy a Bułgar naprawde jest twardy.
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:38:41
Przedewszystkim jest szybszy i dynamiczniejszy.
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 22-05-2013 16:39:51
http://babol.pl/kat,1025465,title,Zmasakrowal-mu-oko-Szokujace-wyniki-badan,wid,15664801,wiadomosc.html?_ticrsn=3&ticaid=610a20 Prawdopodobny koniec kariery Denisa Lebediewa :(
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 22-05-2013 16:39:52
http://babol.pl/kat,1025465,title,Zmasakrowal-mu-oko-Szokujace-wyniki-badan,wid,15664801,wiadomosc.html?_ticrsn=3&ticaid=610a20 Prawdopodobny koniec kariery Denisa Lebediewa :(
Autor: BlackDog
Data: 22-05-2013 16:41:52
Ja bym powiedział że Kubrat jest dosyć wirtuozowski a już na pewno jego lewy prosty. Nie zgadzam się jednak z tym jakoby miał zlać Tysona i niesamowicie go ośmieszyć. Zapewne wygra ale po bardzo twardej walce/ Takie są moje przemyślenia. He fuckin glassed me !!! :D:D:D Od razu mi się przypomina. Rahman też był narwany nieźle http://www.youtube.com/watch?v=JpGh-7RhdbM
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:44:12
BlackDog Ośmieszyć nie ale wycisk mu da choć niewiadomo bo nawet może go upokorzyć. Jestem ciekaw opini Davida na ten temat że tak się sra Fury?
Autor: karko
Data: 22-05-2013 16:45:32
Fury faworytem z pulevem ? Jaja pulev nie jest mały i nie jest lekki, wiec te wieszanki - jedyny atut furego idzie w pizdu. Obstawiam ko do 6 Rundy. Chyba ze wkurwi konne i będzie cwaniakowal to do 2. Wszystkie atuty po stronie bulgara - wszystkie.
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:47:57
To jeden z starszych treningów Pulewa. http://www.youtube.com/watch?v=_Sr9KnkTw9Y
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 16:48:55
blackdog "he glassed me" to prawie jak "he kicked me!!!!" - berbicka :D
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 16:49:23
Faraon Data: 22-05-2013 16:38:41 Przedewszystkim jest szybszy i dynamiczniejszye ... Pulew też nie błyszczy jak gwiazda , dobrze wypada na tle wolniejszych przeciwników I nie jest zbyt waleczny . Ani Fury ani Pulew nie należą do bokserów którzy rzucają Widza na kolana .Oczywiście pisze to tylko we własnym imieniu nie roszcząc sobie żadnych praw do bycia ekspertem , ale to chyba wiadomo . Pozdrowionka !!!!
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:50:08
Pozwoliłem sobie jeszcze takie coś wrzucić. http://www.youtube.com/watch?v=vP2_TZQvJ1k
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 16:50:39
PS w moim prywatnym rankingu delikatnie przeważa Tyson , ale podkreśle delikatnie .
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:51:08
atmel Jak każdy z nas pozdrowionka.
Autor: KOska
Data: 22-05-2013 16:52:55
Ja tam to rozumiem, jakoś trzeba towarzystwo w HW rozgrzać i rozbujać, szkoda tylko, że dla tych słów możliwości są wąpliwym poparciem. Dr. Iron Fist, albo Steel Hammer go wyleczą;]
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:53:04
Fury młody to fakt jak i Bułgar tylko że u Pulewa widać postępy i to duże i tak jak pisałem jest twardy.
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 16:55:16
atmel Oczywiście że tak! Bo Fury jest znany a Pulew już słabo ale uwierz mi na słowo że wkrótce wyjdzie z cienia dryblasa.
Autor: donell
Data: 22-05-2013 16:57:52
Po walce z USS mozna bylo posluchac wywiadu w ringu z "Thug" Fury. Gosciu nie potrafi poprawnie mowic po angielsku, jego jezyk jest z typowego dresiarskiego, patologicznego swiatka Anglii, pewnie wychowywal sie w srodowisku chavsow. Nic dziwnego ze plecie , co mu do glowy przyjdzie, bez pomyslunku. Zwykly smiec.
Autor: BlackDog
Data: 22-05-2013 16:58:21
Ciekawie to będzie jak /Tyson zacznie się bić na konferencjach :O Haye będzie ciężko przebić miał. Przyjechał na walkę Vitalija i jeszcze bójkę wszczął :D Nie dość że he glassed Dereck (;D) to jeszcze walnął w łeb swojego trenera statywem od kamery :D :D
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 17:00:37
Faraon ... :) jeśli kibicujesz Pulewowi to życze aby sie spełniło . ... Chambers ma mieć za kilka tygodni walke , to mnie bardzo ciekawi .
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 17:01:15
BlackDog A nie szklanką lub butelką?
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 17:02:19
atmel Dziękuje Wiesz co? Cholernie wierze w bułgara!
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 17:04:33
Zresztą niedawno w kwesti pojedynku Pulew vs Tysone wypowiadał się Bestia z wschodu i nie daje szans Furemu.
Autor: BlackDog
Data: 22-05-2013 17:04:58
Faraon Butelką dostał Dereck. Później machał na oślep statywem i dostało się Adamowi :D
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 17:05:22
Ps jeśli Chambers wygra to to mówi sie że na jego drodze stanie Masternak ! Ciekawie może być .
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 17:11:54
BlackDog Ok,ok Tam był kocioł wienc mam prawo się pomylić.
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 17:19:59
Sorki że nie w temacie ale ..... Jestem za tym aby T - rex stoczył walke z seniorem Mc call . Dlaczego to nie trzeba tłumaczyć a dla niedzielnego widza będzie to śmietana której sie nie oczekiwał .
Autor: zeitgeist
Data: 22-05-2013 17:33:44
Czego to ludzie nie robia by bylo glosno na ich temat ,Fury zachowuje sie jak idiota ,ale znam lepszych ,np Frytka ,Kim kardashian. Swiadczy to o naszych czasach ,czesto aby osignac medialny sukces wystarczy sie skurwic na oczach milionow widzow,kiedys molalnosc byla inna
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 17:39:33
Kim kardashian Kto to jest?
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 17:42:57
zeitgeist Data: 22-05-2013 17:33:44 ... nie sadze aby zachowywal sie jak idiota.Ponadto w swojej ostatniej walce nie siegał tak jak Adamek po oszustwo lecz wygrał w odróżnieniu od Adamka uczciwie !!!!!!
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 17:44:27
zeitgeist Data: 22-05-2013 17:33:44 ... Pytanie czy jesteś ślepy czy idiota ?
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 17:50:41
Lukasz1991 Data: 22-05-2013 14:14:57 Debil. Facebooka niech założy i pisze ze szpilką, choć podejrzewam że artur z angielskim trochę na bakier. :DDDDD Fury: you fucking polish prick! Szpilka: ju mata faka, aj mejk ju children when is very christmas end den ju will fiil de grejt atfosmir ;)
Autor: PolakMaly3
Data: 22-05-2013 17:53:44
Autor komentarza: WARIATKRK Data: 22-05-2013 14:41:13 Bracia Kliczko,David Haye,David Price wszyscy furemu fundują ciężkie KO w Witali przed egzekucja jeszcze leje go jak worek.Żenujący typ frajer i parówa napina się przez neta każdy tak potrafi cwanym być na odległość...Prawdziwi mężczyźni załatwiają w cztery oczy ale własnie co drugi troll nie jest mężczyzna i nie załatwi sprawy w cztery oczy bo się wyspina i prędzej pobiegnie na policje... w 4 oczy i oczywiście siła....bardzo kurwa męskie...lol
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 17:54:05
zeitgeist Data: 22-05-2013 17:33:44 Czego to ludzie nie robia by bylo glosno na ich temat ,Fury zachowuje sie jak idiota ,ale znam lepszych ,np Frytka ,Kim kardashian. Swiadczy to o naszych czasach ,czesto aby osignac medialny sukces wystarczy sie skurwic na oczach milionow widzow,kiedys molalnosc byla inna .... Jedynym który sie skórwił w HW ostatnimi czasy jest Tomasz Adamek .
Autor: zeitgeist
Data: 22-05-2013 18:21:17
Atmel Scale nie pialem ze Fury sie skurwil ,ja mu kibicuje ,ale tez uwazam ze gada glupoty byle bylo glosno na jego temat .Ciekawe co z ta walks z Cainem Velasquezem ? Wg mnie robi z siebie idiots sadzac sie do wszystkich,zawsze mozesz miec nine zdanie,ale nie rozumiem dlaczego jestem slepy ,albo idiota
Autor: zeitgeist
Data: 22-05-2013 18:22:37
A Adamek to inna historia
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 18:24:08
Nie lubie Górala ale dajmy mu już spokój.
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 18:34:10
Oki jasne jest że w tekstach Furego jest 90% przesady , jednak nie oceniamy bokserów zawodowych po tekstach lecz po wynikach walk . Fury podgrzewa otoczke , niech to robi . A co nam do tego to jego sprawa . Faktem jest że Fury doszedł do pewnego punktu , to co miał wygrać już wygrał , teraz nadchodzi czas prawdziwego sprawdzianu . Poprostu Fury już wdrapał sie na gOre , teraz idzie o to czy pokona tych co są na szczycie .
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 18:37:22
atmel Wkrótce będzie wielkie Buuuum na ziemie z tej góry.
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 18:38:16
Drobna uwaga , lepiej robić interesy z Ruskiem niż z Polakiem !!!! Stara prawda !!!!
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 18:41:50
atmel W egipcie pracuje dla ruskich i dobrze płacą.
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 18:45:46
Faraon Data: 22-05-2013 18:37:22 atmel Wkrótce będzie wielkie Buuuum na ziemie z tej góry. ... Nie twierdze że nie masz racji .
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 18:47:22
atmel 5 od zgreda.
Autor: zeitgeist
Data: 22-05-2013 18:52:11
Ja do Rosjan nic nie mam ,oni maja bardziej niz my.Co do Polakow ,to smutne ale jestesmy jednymi z wiekszych szmaciazy .
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 18:55:59
Apropo Rosjan ... zawsze należy rozróżniać Rosjan tych co są uwarunkowani politycznie do mordowania od Rosjan tych pozostałych . Poprostu Nie należy mylić tych ludzi pomiędzy sobą pomimo że noszą miano tej samej narodowości ale Różnią sie zasadniczo !!!!!!!!
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 19:02:27
Napoleon dostał w dupe i Hitler i inni a taki Kaczyński podskakuje jak wesz. Nie wierze w zamach tupolewa a Putin to specjlnie robi. Natomiast Macierewicz to dopiero zryty beret. Wojna polsko ruska he he już to widze. Za dziecka nie lubiałem rosjan ale gdy dorosłem i poznał historie to zmieniłem zdanie.
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 19:03:21
zaitgeist i atmel - srajcie na swoich.......zalosne ludnosc ruska moze i jest ok..... na odwrot w niemczech....tam rzad raczej ok dla Polski (z malymi wyjazdami) ale duza czesc rodowitych niemcow uwaza dalej ze Polak to wrog
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 19:04:02
Rosjanie lubią polaków ale muszą trzymać gębe na kłudke.
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 19:04:29
zaitgeist sorry ale jezeli piszesz ze Polacy to szmaciarze a ruscy sa w porownaniu do nas ok to jestes debilem, sorry....jezeli to miales na mysli to tak jest twoj niemiecki nick tez daje do myslenia duchu czasu
Autor: karko
Data: 22-05-2013 19:05:14
Ciężkie KO na furum :) każdy chyba z czołówki jest w stanie go pokonać. Chyba bym nawet Charra i jego arabskie jaja postawił w roli faworyta. Fury może oklepac ewentualnie przereklamowanego Heleniusa. Wszedł juz w takie gówno ze wieszaniem i faulami nic nie zdziala. Obojętnie teraz z kim wyjdzie, czy to będzie Pulev czy Haye, Wilder czy Kliczko, skończyło sie sranie po kątach i zwalanie na kota. Droga którą obrał prowadzi juz prosto do KO, a z jego psychika ( depresje, mysli samobójcze ) skończy jak Dimitrienko. Będzie wielkim testerem przed wielkimi, albo sie zalamie. To co on robi i gada to jest sposób odstresowania się od tego ze ogólnie jest posmiewiskiem i nikt go tak naprawdę nie bierze na serio. Patrzac na jego zaufanie do własnej szczęki przez odkrywanie jej i cwaniactwo, a jej stan faktyczny, Walka z povetkinem skończyła by sie identycznie jak dla Wawrzyka :)
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 19:05:29
LegiaPany Niemcy maja głęboko zakorzenione uprzedzenia do polaków ale nie wszyscy.
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 19:06:14
faraon dlatego napisalem duza czesc a nie wszyscy
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 19:07:18
karko Popieram i jestem tego samego zdania.
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 19:08:04
LegiaPany Wiem A co to za link na FB bo nie sprawdzałem?
Autor: alert
Data: 22-05-2013 19:08:38
Nudny ten trash-talk, postarałby się Fury bardziej.
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 19:09:27
po to wysylam zebys wlasnie kliknal :) sprawdz
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 19:11:00
LegiaPany Ok pużniej Mam nadzieje że nie red tube bo mi moja zrobi salceson pod okiem.
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 19:13:56
faraon ja takich rzeczy nie wysylam a po drugie pisze przeciez www.youtube ....... wiec?
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 19:15:16
LegiaPany żartuje.
Autor: zeitgeist
Data: 22-05-2013 19:20:42
Legia Spotkalem wiele narodowosci ,mam mozliwosc je obserwowac od 15 lat I zaden narod nie jest w stosunku do siebie tak wredny jak my ,mozesz sie z tym nie zgodzic ,ale na tak to widze ,przykladow jest wiele a nawet powiem ze to temat rzeka.Oczwiscie nie chcialem nikogo urazic ,ale jak patrze na inne narody jak sie traktuja to wychodzi ze mnie taka typowa Polska zazdrosc
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 19:24:16
LegiaPany Data: 22-05-2013 19:03:21 zaitgeist i atmel - srajcie na swoich.......zalosne .... Nigdy ale wielu tak zwanych swoich jest jedynie sprzedawczykami ,i sprzedają właśnie swoich !!!! legiapany mas problem z tym że ci którym warto wierzyć nie zawsze mają barwy biało czerwone ?
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 19:24:26
zaitgeist niemiec niemcowi nie pomogl gdy 6 muzulmanow kopalo go w metrze....austriak austriakowi tez nie Polak Polakowi tak........... nie bede dalej drazyl tego offtopa, bo ludzie si o offtopy juz wkurzaja ale jak czytam cos takiego to mysle o gazecie wyborczej
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 19:28:53
Sorki chłop\aki ale do upadłości wielkiej Polski przyczynili sie polacy , tym że woleli sprzedać sie za gwaracje. Jeśli szuka sie czegoś zlego w boksie to należy tego szukać jedynie w naszym narodzie !!!!!!
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 19:30:53
atmel z czym mam miec problem? z tym ze otaczam sie takimi ludzmi o bialo-czerwonych barwach ktorym moge zaufac a inni z "cywilizowanych" krajow jak niemcy, anglia lub austria juz pokazali nie raz jak mozna im ufac.....? wiadomo ze sa plusy i minus w kazdym kraju ale nawet nie wiesz ilu np. austriakow z ktorymi jestem zaprzyjazniny chcialo by mieszkac w Polsce....z roznych powodow przewaznie demograficznych bo juz nie wytrzymuja i tylko klna na wszystko co austriackie.....i co mi teraz powiesz?
Autor: zeitgeist
Data: 22-05-2013 19:36:37
Legia Takich przykladow jak podales jest setki I w druga strone ,ale popatrz np na Gruzinow ,Ormian, ,czy Albancow . Nie widze tu nic wspolnego z Gazeta Wyborcza szerzaca leap syjonistycznej propagandy
Autor: karko
Data: 22-05-2013 19:36:45
Atmel Tak ? A nie w niemczech, anglii i Stanach ? Bo historyczne przekręty raczej nie u nas. Sorry, kiedys walowali nam Andrzeja, w walkach o mistrzostwo, ale chyba nie u nas, co ? Jak sie w swiecie zapytasz kto jest największym zlodziejem... Ciekawe czy będą powielać Twój schemat Polaka oszusta czy jednak prędzej ludziom przyjdzie do głowy Arum, Don King, Sauerland...Mysle ze 90 % kibiców boksu na swiecie nawet nie ma pojęcia kim jest Andrzej Wasilewski.
Autor: atmel
Data: 22-05-2013 19:42:05
LegiaPany Data: 22-05-2013 19:30:53 ... szanuje ciebie choć nie rozmawiamy . Chcesz aby pokazać przykład gdzie należy nie ufać Polakowi ? Pokaże , Artur Szpilka , klasyczny przypadek gdzie widzimy iż to co wypracował jest nie ważne ....otóż koleś uważa że należy dostosować sie do tego co mówią ludzie od marketingu ( swojĄ drogą chorzy i nie znający sie ) i na dziś widzimy że Szpila to KŁAMCA !!!!
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 19:46:24
atmel to samo mozna powiedziec o sauerlandzie ard i rtl w niemczech.....nie wazne co sie prezentuje wazne zeby marketing i otoczka pasowaly
Autor: zeitgeist
Data: 22-05-2013 19:52:10
Legia Popatrz na nasza historie ,niby dlaczego Angole mieli by nas nie dymac skoro my sie semi wystawiamy ,sytuacje ktore oni wykorzystuja z z profitem dla 'Angli'. A to ze Poska jest atrakcyjna to inna sprawa I jeszcze nie jest tak zepsuta jak kraje zachodnie ,ale juz nie dlugo bo brniemy w to gowno. Popatrz na Wegry tam jest talkie cos jak chronienie tego co dobre ,a blokowanie tego co zle
Autor: karko
Data: 22-05-2013 19:56:46
"Jeśli szuka sie czegoś zlego w boksie to należy tego szukać jedynie w naszym narodzie !!!!!!" Legia I widzisz ? Ten koles może ja, patrz gok juz dorosnie i zacznie myśleć logicznie to nie napisze więcej takiego idiotyzmu. Jedynie u nas, widzisz jakim jesteśmy przeklętym narodem? Że juz nawet Polscy pisza bzdury bez pokrycia żeby tylko obsrac gniazdo :-/ Nóż kurwa, za takie coś walczyli nasi przodkowie ? Wstyd mi za tego dzieciaka, ojciec powinien mu spuscic lanie i zabrać internet.
Autor: karko
Data: 22-05-2013 19:58:47
Miało być " Ten koles może jak kiedys dorosnie "
Autor: zeitgeist
Data: 22-05-2013 20:02:19
Legia Napweno slyszales o Zolnierzach Wykletych ,czy nasze panstwo jest OK w stosunku do tych Bohaterow ,a Brat Naczelnego G Wyborczej siedzi w Szwecji pobierajac emeryture z Polski majac krew na rekach
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 20:25:41
LegiaPany http://www.youtube.com/watch?v=fK0zvWvhs0U
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 20:28:53
zaitgeist wspieram wszelkie akcje majace do czynienia z poszerzaniem wiedzy o "zolnierzach wykletych" - panstwo dla mnie to juz w duzej mierze wlasnie ci co usiluja zrobic cos pozytywnego w tym kierunku (czyli tez po czesci kibice, patologia czy jak kto tam to czasem nazywa) a nie az tak bardzo nasi politycy
Autor: YuuriBoxing
Data: 22-05-2013 20:32:16
już kiedyś pisałem że to już nie jest "trash-talk" to już jest choroba i bardzo poważne urojenia
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 20:34:59
wariat buhahahahahahahaha dobre
Autor: LegiaPany
Data: 22-05-2013 20:36:46
yuriiBoxing no wlasnie wiele osob pisalo juz tutaj ze trash talk mayorgi lub toneya to przynajmniej byl show i mozna bylo sie posmiac.....trash talk furyego to bardzo niski poziom chociaz podobalo mi sie jak mowil do cunna "you are like some kind of a philly gangster" z takim zajebistym angielskim akcentem :)
Autor: zeitgeist
Data: 22-05-2013 20:36:59
Legia politycy to dopiero patologia ,zero racji stanu ,dlatego nie biore udzialu w wyborach
Autor: WARIATKRK
Data: 22-05-2013 20:45:38
zeitgeist To bardzo nie dobrze własnie przez to że bardzo dużo ludzi zwłaszcza młodych nie idzie na wybory sprane mózgi emerytów wybierają na kolejną kadencje tuska z jego wataha a potem sami płaczą ze emerytury niskie,wiek emerytalny podwyższony,w szpitalu rok czekania na termin itd... Głos jest ważny każdy
Autor: Faraon
Data: 22-05-2013 20:58:05
WARIATKRK Jeżeli nie mam na kogo głosowć i nie zgadzam się z jakąś partią to nie mam prawa narzekać? Otóż nie bo żyjemy w wolnym kraju i to moja decyzja co dla mnie dobre a co złe. Urodziłem się w plsce i jestem z dziada pradziada pokoleniem polskim. A jakaś żydowska wesz nie będzie mi dyktowała życia.
Autor: beniaminGT
Data: 22-05-2013 21:48:28
WARIATKRK: "To bardzo nie dobrze własnie przez to że bardzo dużo ludzi zwłaszcza młodych nie idzie na wybory sprane mózgi emerytów wybierają na kolejną kadencje tuska z jego wataha a potem sami płaczą ze emerytury niskie,wiek emerytalny podwyższony,w szpitalu rok czekania na termin itd... Głos jest ważny każdy" Każdy głos jest stracony. Demokracja to straczeńcza idea. Demokracja to gra, w której uczciwi i porządni są skazani na porażkę i NIGDY nie wygrają. Demokracja to sposób, by zabić w ludziach opór wobec władzy. Jeśli ludzie wierzą, że dzięki demokracji sami sobą rządzą, to pozwolą władzy na wszystko. Demokracja to najgorszy z ustrojów. Demokracja to ostatnie stadium upadku moralnego ludzkości.
Autor: zeitgeist
Data: 22-05-2013 21:57:28
WARIATKRK A na nie chodze na wybory ,gdyz uwazam ze nie posiadam wyboru,wybierasz polityka ktory kombinuje jak cie obrabowac z ciezko zarobionych pieniedzy ,lub uchwala po cichu ustawe ktora jest skierowana przexiwko tobie np GMO ,gdzie Kenia wprowadza zakaz. Kiedys ktos powiedzial ze gdyby wybory mogly cos zmienic na lepsze dla spoleczenstwa to napewno by je zakazano
Autor: coolpix
Data: 22-05-2013 22:01:04
@Beniek ładnie napisane,pozdrawiam.
Autor: rakowski
Data: 22-05-2013 22:30:11
Niech chłopak uważa,bo nie wszyscy takie słowa traktują z dystansem i do takich nazwisk,oby nie było za późno.
Autor: sofamanystylez
Data: 22-05-2013 23:37:31
Ja to bym Tysona nie lekceważył, jestem przekonany, że z klasowym przeciwnikiem nie pajacowałby tak jak z USS, a to sprawia, że wkładając maksimum wysiłku w swój boks mógłby dzięki faktycznym gabarytom odpowiednim do tej kategorii wagowej sprawić niespodziankę! Z Witkiem nie ma szans, z Hayem też, ale Władek jest słaby psychicznie, wywierając na nim presje, spychając do obrony jak USS'a Władek by się pogubił, szybkościowo są podobni, a Fury walczy brutalnie, bez respektu idąc na całość, jeśli starczy mu serca do walki i nie da się trafić jakimś mega mocnym ciosem może swoimi długiiiimiii łapami załatwić Władka bez mydła. Witali jest zbyt twardy i mądry więc z tym nie ma szans, a Haye za szybki i za dobry w obronie dlatego pomimo gorszych gabarytów mniej podpasowałby Furemu niż młody kliczko.
Autor: agresornik
Data: 23-05-2013 00:34:49
takich kretynów bedzie coraz wiecej bo to sie opłaca pokazał to poklask dla haye który szczekał na kliczków dostał walke i duze pieniedze a w ringu narobił w pampersa i nie podjał walki dla tego wole mma tam nie da sie byc bezkarnym albo potwierdzasz ze za szczekaniem idzie wartosc sportowa albo slizgasz sie na własnej krwi wyczołgując sie z oktagonu kilku pajaców z boksu poszło do mma ale szybko wrócili do obrazania bokserów bo tak bezpiecznie
Autor: sofamanystylez
Data: 23-05-2013 01:12:34
agresornik ma raceje, jednak Tysona nie traktowałbym w kategoriach pajaca, cyrkowca! Ludzie tak samo jak z Tomkiem adamkiem, jak Tomasz podejdzie to przeciwnika powaznie to pokaze klase, mlodosc, szybkosc, siłe, prace nog, czyli wszystko to czego teraz nie ma... Po prostu myslał, ze małego Chambersa, USS'a zleje jak gówno dlatego walki były na styku, a pozniej jak pojawił sie stres w trakcie walki wsztystko poszło nie tak... dajcie szanse Tysonowi, a gwarantuje Wam, ze sie zdziwicie, nawet jesli przegra to wszyscy beda o nim mowic jak dzisiaj o chisorze który pomimo tego, ze leja go wszyscy z urzędu jest uznawany jak mało kto!!! zAPAMIETAJCIE TO!!
Autor: gemba
Data: 23-05-2013 07:42:14
fury ty frajeze to wyjdz do kliczki skoro twierdzisz ze sa frajezy.urwali by ci lem z plucami .stive cie na dechy zucil a ty frajeze sie na braci zucasz trepie.powinien ci ktos to przetlumaczyc co napisalem parowo