POTWORNA I KRWAWA WOJNA DLA JONESA - LEBIEDIEW ZDETRONIZOWANY

Dodano: 17 maja 2013 22:17
POTWORNA I KRWAWA WOJNA DLA JONESA - LEBIEDIEW ZDETRONIZOWANY
Redakcja, Informacja własna
Obraz własny

Po jednej z najlepszych i najkrwawszych walk - nie tylko w tym roku, ale w historii boksu, Guillermo Jones (39-3-2, 31 KO) przegrywając na punkty i inkasując setki potężnych bomb ostatecznie zastopował Denisa Lebiediewa (25-2, 19 KO), dzięki czemu powrócił na tron federacji WBA kategorii cruiser.Rosjanin bardzo dobrze zaczął ten pojedynek. W pierwszej odsłonie był bardziej ruchliwy od Panamczyka, często bił lewym na korpus, ale nie ustrzegł się przed dwoma prawymi bezpośrednimi, przy czym ten drugi rozciął mu lekko łuk brwiowy. W drugiej rundzie rozpętała się prawdziwa wojna, a nokaut wisiał w powietrzu. Trochę aktywniejszy pozostawał Lebiediew, który dużo ciosów przestrzelił, ale zadawał ich też dużo więcej. W ostatnich sekundach Jones trafił mocnym podbródkowym, jednak w odpowiedzi dostał lewy sierp.W trzecim starciu Denis trafił akcją prawy-lewy i nogi pod Guillermo lekko się ugięły. Szybko jednak doszedł do siebie i ripostował prawym krzyżowym. W końcówce natomiast znów błyszczał reprezentant gospodarzy, który "wsadził" rywalowi kombinację trzech błyskawicznie bitych sierpów w kombinacji. Na początku czwartego starcia Jones przyjął straszliwy lewy krzyżowy i prawy sierp, lecz nieustannie parł do przodu, dodając do swojego arsenału haki w okolice tułowia. W ostatniej minucie rozpętała się znów krwawa wojna, a Lebiediew schodząc na przerwę miał już praktycznie zamknięte prawe oko.W piątej rundzie początkowo Denis zamiast bić się zaczął boksować, co wychodziło mu nieźle, ale Jones lepiej finiszował, wywierał coraz większy pressing, a wszystko udokumentował lewym podbródkiem. Szalone, wręcz mordercze tempo w końcu trochę spadło na koniec szóstej odsłony i gdy obaj przeżywali kryzys, większą determinację wykazywał Rosjanin, przechylając lekko szalę na swoją stronę. W rundzie siódmej dał wręcz popis. Ciosami po dole zupełnie odebrał Jonesowi oddech i zepchnął do głębokiej obrony. W pewnym momencie Panamczyk bronił brzucha i opuścił ręce, a Lebiediew wystrzelił akcją lewy-prawy-lewy sierp. Głowa rywala latała na wszystkie strony, jednak stał dalej na nogach, a po chwili nawet na moment przeszedł do kontrofensywy. W ósmym starciu Denis mistrz świata zamarkował lewy sierp i po skręcie tułowia wystrzelił potwornym prawym sierpowym wprost na szczękę rywala. Jones nic sobie z tego nie robił, bo on bardziej odczuwał uderzenia po dole. W dziewiątej odsłonie Jones zmienił pozycję na mańkuta i nawet nieźle sobie radził przez minutę, ale znów zainkasował kilka straszliwych sierpów. I gdy wydawało się, że już nic nas nie zaskoczy, nagle Guillermo odrodził się w dziesiątym starciu, w końcówce będąc bliskim wygranej przed czasem.Lebiediew na początku jedenastej rundy znów ruszył do przodu, trafił kilka razy, ale Jones był tej nocy natchniony i miał misję. Przyjął setki ciosów, ale zepchnął championa do lin i po kilku rzucanych byle jak i byle gdzie ciosach zmusił Rosjanina do przyklęknięcia. Ale Denis już nie wstał...

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: wrzeluk
Data: 17-05-2013 22:21:52
Gdyby Jones lepiej się przygotował i miałby siłę trzymać gardę to szybciej by się to skończyło. Ale walka była dobra.
Autor: ArktycznaMalpa
Data: 17-05-2013 22:22:28
kurwa to bylo szalone! Jones jest popierzony
Autor: NATHAN
Data: 17-05-2013 22:22:40
Nie oglądałem ale wynik prze jaja !!! A miałem postawić na Jonesa :/ szlag mnie teraz trafia !
Autor: MilfHunter
Data: 17-05-2013 22:22:46
opuchlizna Wolaka przy dziesiejszej twarzy Lebiediewa to malutki siniaczek..
Autor: awel
Data: 17-05-2013 22:23:12
rzeznia pierwsza klasa, oko lebiediewa wyglada gozej niz wolaka czy goloty po walce z mollo swietna mlocka w stylu ulicznym wato bylo czekac
Autor: Undisputed
Data: 17-05-2013 22:23:22
Krótko: nieprawdopodobna walka.
Autor: Sierak2012
Data: 17-05-2013 22:23:35
brawa dla sędziego za arcyszybkie przyspieszenie liczenia
Autor: menkks
Data: 17-05-2013 22:23:45
ZAJEBISTA WALKA !!!!!!!
Autor: bak
Data: 17-05-2013 22:24:01
Brawi! Brawo Jones! 33333333333333
Autor: jasin
Data: 17-05-2013 22:24:24
jezu, to było cos niesamowitego!!!! nigdy czegos takiego nie przeżyłem!!!!! horror!!! ale grozilo to już naprawde kalectwem!!! ALE ROSJA TO STAN UMYSŁU!!!!!
Autor: clyde22
Data: 17-05-2013 22:24:29
Dozywotni zakaz uprawiania zawodu przez sedziego ringowego i lekarza. Skandal, dawno powinno byc TKO dla Jonesa.
Autor: matkapolska
Data: 17-05-2013 22:24:33
zajebista walka!!!!!!!!!!!!!!
Autor: malyboy
Data: 17-05-2013 22:24:53
Jones w swoim stylu "byle jak" ,ale kolejnego przeciwnika rozbił koncertowo.
Autor: naguso
Data: 17-05-2013 22:24:58
Dajcie "link-video", dzięki.
Autor: Sherkan
Data: 17-05-2013 22:25:17
Epicki bój. Normalnie kandydat do walki roku. MASAKRA!!!
Autor: dytwa
Data: 17-05-2013 22:25:26
Kurna,sędzie juz mógł puścić tą walke do konca,było by jeszcze ciekawiej...Szacunek dla Jonsa za charyzmę po tak długiej przerwie:)
Autor: voutan
Data: 17-05-2013 22:25:40
To była prawdziwa masakra i chyba każdy z niecierpliwością będzie czekał teraz na rewanż. Normalnie 10/10 sędziów przerwałoby ten pojedynek z powodu kontuzji Rosjanina, ale wielkie brawa dla obydwu za charakter i twardość.
Autor: canuck
Data: 17-05-2013 22:25:59
Co za walka! Jedyna prawdziwa walka na tej calej gali, bo w poprzednich byl zupelny mismatch. Rosjanie rozwalali swoich przeciwnikow bardzo szybko, bo mieli bardzo slabych rywali. "Stary" mistrz Jones pokazal co to znaczy miec granitowa szczeke, ogromny zasieg oraz doswiadczenie ringowe. Po prostu zmasakrowal twarz faworyta oraz "zajechal" go fizycznie. Lededev bedzie dochodzil do siebie przez co najmniej kilka miesiecy.
Autor: noclipek
Data: 17-05-2013 22:26:13
Panowie jest jeszcze studio polsatu? Jeśli tak mógłby ktoś linkiem rzucić?
Autor: Krzych
Data: 17-05-2013 22:26:24
To było jakieś szaleństwo! Lebedev chodził przez ponad pół walki z gigantyczną opuchlizną a Jones zbierał potężne i kompletnie czyste bomby na szczękę jakby nigdy nic! Nieprawdopodobne jest to co się działo w tej walce. Lebedevowi i tak się należy szacunek, i tak bardzo długo wytrzymał z taką opuchlizną. Ale wszystko na swoje granice. Jones pokazał starą szkołę boksu. Aż się przypomniały wojny ze złotych lat HW. Pozostaje tylko jedno - rewanż!!!
Autor: zin
Data: 17-05-2013 22:26:50
już dawno w CW takiej walki nie było , jednym słowem jadka i na wyniszczenie , a Lebiediew wyglądał strasznie... jakby go potrąciła ciężarówka :D
Autor: WonderBoy
Data: 17-05-2013 22:26:58
Wrzeluk takie głupie gdybanie. Gdyby Jones nie miał łba ze stali to by leżał do 3 rundy a co tu dużo mówić Lebiediev do czasu rozrostu kontuzji wygrywał na punkty. Później było coraz gorzej właśnie przez potworną kontuzję ale i kondycje. Pewnie czuł ,że coraz gorzej z twarzą i siłowo chciał to zakończyć co się nie opłaciło. Rewanż wskazany a Jones to wybitny, twardy, niewyboksowany zawodnik.
Autor: loic
Data: 17-05-2013 22:27:02
SUPER WALKA!!!!
Autor: endriu
Data: 17-05-2013 22:27:02
Świetna walka obaj panowie sporo przyjeli za co szacun Denis rażony zasięgiem pokazał jaja Ale dla mnie to i tak sensacja w Rosji
Autor: mirco30
Data: 17-05-2013 22:27:16
o KUR...A no to ja tez wtopiłem!
Autor: Jabba
Data: 17-05-2013 22:27:25
Noo Mistrz jest jeden - tej federacji. Denis myślał chyba że z dziadkiem pójdzie łatwiej. A tu klops. Cholernie odporny i wytrwały. Denis gdyby boksował by spokojnie wygrał a tak to chyba muszę obejrzeć walkę Jones z USS
Autor: WARIATKRK
Data: 17-05-2013 22:27:40
Czytałem dziś komentarze ze Specnaz rozjedzie do 5-6 rundy Jonsa!!! GRATULUJE tym którzy postawili na Panamczyka!!!
Autor: YuuriBoxing
Data: 17-05-2013 22:27:46
powiem tak THIS IS TURE WAR!,co tu dużo mówić genialna i trzymająca w napieciu do końca walka! Specnaz wyglądał gorzej niż Wolak ale moim zdaniem za póżno walka została zatrzymana,brawa też dla Jonesa za powrót z "zawiatów" tylko żeby znowu nie odwalał(znaczy Don King) maniany z obronami paska
Autor: pankracy
Data: 17-05-2013 22:28:27
Jedna z lepszych walk w ostatnich latach w CW.Nie wiem z czego Jones ma zrobioną szczenkę ale te bomby Denisa szczególnie lewe sierpowe spływały po nim jak po kaczce.Gość jest niesamowity, aż trudno uwierzyć, że ma 42 lata.
Autor: leonidas79
Data: 17-05-2013 22:28:36
Super walka typowa wojna wymiany piekne ale to niemozliwe ze jones to ustał piewrszy raz widze cos takiego dostawał takie bomby i nawet nie był zamroczony ani go nie chwiało. Wogóle jaki styl dziwny ma ten jones nie ma gardy balansem tez sie nie broni ale te łapy ma strasznie długie i przy tych ciosach zostaje z nogami i sie wychyla tułowiem:) Był strasznie odsłoniety ale z taki lbem to sie nie miał co bac ko.
Autor: Armagedon
Data: 17-05-2013 22:28:38
Walka świetna, niesamowity pojedynek. Ale to że pojedynek trwał do 11 rundy to kabaret... Gdyby Jones był na miejscu lebiody to by już w 4 rundzie walka została przerwana. Kto wałami wojuje od wałów ginie sędzia szybciutko odliczył do 10 ;)))
Autor: narodowiec
Data: 17-05-2013 22:29:04
Stream z polskim studiem przestał działać przed tą walką i dopiero od 3 i to z przerwami to oglądałem a szkoda. Dobra walka. Troche szkoda że Lebiediev nie dociągnął do konca ale z drugiej strony mógł to jeszcze bardziej zdrowiem przypłacić. Fizycznie też już nie był w stanie walczyć, czy jednak głównie przez tą zmasakrowaną głowę?
Autor: WRU
Data: 17-05-2013 22:29:38
Po gali ekipa sprzątająca ma dodatkowe zadanie szukać oka Lebiediewa.
Autor: WARIATKRK
Data: 17-05-2013 22:30:13
Dobrze mówił Kostyra i Gmitruk bark żelazka w narożniku Specnaza to skandal!!!
Autor: georgedawid
Data: 17-05-2013 22:30:15
Nigdy nie oglądałem tak szalonej walki, była lepsza niż Ali-Foreman Jones jest prawdziwym MISTRZEM z kamienną głową. WALKA 200 - lecia
Autor: BlackDog
Data: 17-05-2013 22:30:40
Kurka liczyłem szczerze powiedziawszy na Jonesa. Nie spodziewałem się jednak że będzie aż tak kapitalny pojedynek. Trzymałem kciuki ale chyba 8 i 9 tak siadł że wszystko przyjmował i myślałem że przegra, co innego że Rosjanie starali się bardzo ale to bardzo doprowadzić do zakończenia po 12 rundzie. Niestety ale robili to kosztem Denisa. Oby mu nic nie było. Nie takie urazy decydowały o przerwaniu pojedynków a oni co? Przerwa na lekarza który i tak nic nie stwierdził a zrobili to bo Denis przyjął kilka mocnych ciosów. Niestety ile można przyjmować w tak spuchniętą twarz?? Przeliczyli się Ruscy oby nie kosztem zawodnika. To się sytuacja w cruser zmieniła co panowie ;D ;D Dobrze że taka walka pozwoliła zapomnieć o kompromitacji Wawrzyka który swoją drogą z oboma panami mimo że są cruserami dostaje niesamowite lanie.
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 17-05-2013 22:30:43
Don wasyl powinien się uczyć jak organizować gale, dzisiaj w Moskwie było wszystko co istnieje w boksie, Były walki prospektów, była freak fights w wykonaniu Povietkina no i była wojna której chyba nie zapomnę do końca życia, normalnie niczym Gatti vs Ward, jeszcze mam niezłe emocje po tym, Jones jesteś wielki, oby nie kisił tego pasa, liczę że zawalczy z kimś sensownym, swoją drogą Don King ma znów mistrza, ten dziad ma kupę szczęścia, bo jego podopieczny pokazał wszystko co piękne w tym sporcie, Rosjanie wiedzieli co dać na danie główne gali i się nie pomylili,
Autor: WARIATKRK
Data: 17-05-2013 22:31:02
Jones szczęka jak Mariusza Wacha tytan z betonem zmieszany!!! Kocham Panamczyka za takie wojny w ringu za to kocham boks własnie!!!
Autor: WonderBoy
Data: 17-05-2013 22:31:29
To teraz czekać na wielki rewanż w Panamie. Kto jest za ? Głupie pytanie xD
Autor: mixer4all
Data: 17-05-2013 22:31:44
Co za walka!!!!! Mastera dawać na Jonsa i kupie ppV!!!!
Autor: Norbert
Data: 17-05-2013 22:32:07
Nooo , ja też w temacie BOKSU i sportów walki od 35 lat jestem ale takiej RZEZI jeszcze kurde nie widziałem....uuuuuuch ! SZACUN dla OBU !
Autor: DirtyKick
Data: 17-05-2013 22:32:11
Brawo brawo brawo!! swietna walka,prawie tak dobra jak Wawrzyka z Saszką:)
Autor: YuuriBoxing
Data: 17-05-2013 22:32:30
WonderBoy REWANŻ MUSI BYĆ :D!
Autor: Grande
Data: 17-05-2013 22:32:32
"Powietkin pokonał Wawrzyka, który był OKROPNY. Ktokolwiek sprawił, że Wawrzyk ma na koncie 27 zwycięstw, zasługuje na szacunek - wyśmiewa polskiego pięściarza Dan Rafael, szanowany dziennikarz bokserski".
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 22:32:57
Autor komentarza: wrzeluk Data: 17-05-2013 22:21:52 Gdyby Jones lepiej się przygotował i miałby siłę trzymać gardę to szybciej by się to skończyło. Ale walka była dobra Jones zawsze tak walczył,on gardy nie trzyma ,taki ma styl,a nie że nie miał siły.
Autor: voutan
Data: 17-05-2013 22:33:12
Trzeba przyznać, że Jones odporność na ciosy ma nadludzką, szkoda że tak długo był nieaktywny. To była jedna z najlepszych walk w historii cruiser jakie oglądałem. Tak na marginesie to juz chyba z 4 raz podrząd, kiedy przeczuwam, że może być niespodzianka, ale nie obstawiam kasy, to underdog wygrywa.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 22:35:19
Autor komentarza: dytwa Data: 17-05-2013 22:25:26 Kurna,sędzie juz mógł puścić tą walke do konca,było by jeszcze ciekawiej...Szacunek dla Jonsa za charyzmę po tak długiej przerwie:) Sędzia dawno powinien to przerwać! Co Ty opowiadasz?!???
Autor: benwetz
Data: 17-05-2013 22:35:20
Ta walka w normalnych warunkach zostałaby przerwana w 4 rundzie.
Autor: os8
Data: 17-05-2013 22:35:54
Piękna walka!!! Pisałem przed walką, że postawiłbym na Jonesa, ale bałem się jakichś ustawek Kinga. Teraz żałuję! Zajebista walka, kandydat do walki roku, jak nic! A Ruscy chcieli przewieźć Denisa do werdyktu (powinny być zawieszenia dla lekarza i sędziego), ale nic z tego nie wyszło. Za takie walki kochamy boks!
Autor: szymonekpop
Data: 17-05-2013 22:35:57
piekna walka,, Gratulacje dla Jonesa,,, faktycznie obydwaj pokazali wielkie serce,,, ale Guliano był leprzy walka powinna byc przerwana wczesniej,, to moze sie odbic na zdrowiu Lebiediewa,,,, Jons wygrał zasłuzenie pokazał ze mozna wygrac nie u siebie wielkie serce do walki posziw ,, i piekne widowisko takie walki chce sie oglądać
Autor: WonderBoy
Data: 17-05-2013 22:38:04
Jakie tam były zasady w razie przerwania ? Do 6 rundy prowadził Lebiediev na punkty.
Autor: leonidas79
Data: 17-05-2013 22:38:18
A i jeszcze zapomiałem dodac ze nie dosc ze jones ustawał z łatwoscia te sierpy na szczeka a przyjał ich ogromna ilos to jego twarz wygladał jakby grał w szachy!! Zero rozciec normalnie jestem w szoku. Ale prawda jest tez taka ze pewnie gdyby nie ta opuchlizna to lebiedev spokojnie wygrałby to na punkty miał dosyc spora przewage.
Autor: noclipek
Data: 17-05-2013 22:39:05
Może ktoś napisać czy jeszcze trwa studio polsatowskie? jeśli tak to prosiłbym o linka.
Autor: KAPISZON
Data: 17-05-2013 22:39:28
WOW.TO BYLO NIEZLE.
Autor: Grande
Data: 17-05-2013 22:39:31
Mnie zastanawia; gdzie był lekarz?? Kurwa, gdzie indziej przez byle jakie rozcięcia przerywają walki, a tu tak zmasakrowane oko i nic!
Autor: leonidas79
Data: 17-05-2013 22:40:58
No własnie dziwie sie ze ruscy nie przerwali i kazali podliczy kart sedziowskich.
Autor: benwetz
Data: 17-05-2013 22:42:12
Zasady były takie, że Jones wygrywa przez TKO.
Autor: Karule
Data: 17-05-2013 22:42:44
Mógłby mi ktoś powiedzieć jaki podkład muzyczny polsat podkłada pod powtórki poszczególnych akcji po walce? Taka "niepokojąca muzyczka".
Autor: przemasso
Data: 17-05-2013 22:46:04
Ja pierdziele, wyłączyłem transmisję po Wawrzku śmiejąc się ile tak naprawdę są warci bokserzy Wasilewskiego i popełniłem jeden z większych grzechów w moim życiu :( Totalnie nie dopuszczałem do myśli, że to może być dobra walka. Please. Give me video! :)
Autor: andrewsky
Data: 17-05-2013 22:46:18
Brawa dla obu zawodnikow.To byla masakara i esencja boksu.Nie to co walki RoboWlada albo Floyda Jones swoja postawa w ringu w pelni zasluzyl na zwyciestwo,ale w rewanzu dla mnie nie bedzie faworytem. Wawrzyk wywadl tragicznie Niby ma dopiero 25 lat i jest jeszcze mlodym zawodnikiem,ale wady ktore posiada jako bokser sa praktycznie nie do wyeliminoiwania.Co nie predysponuje go,do toczenia walk z zawodnikami wysokiej klasy W sumie to dobrze,ze przegral teraz,w walce o pas.Zarabiajac przy tym jakies pieniadze,niz przegrywajac z jakims kolejnym Bachtowem,w walce o nic i za grosze.Bo taki final byl bardzo prawdopodobny
Autor: GoodStance
Data: 17-05-2013 22:48:05
ale musicie przyznać, że żadnego wałkowania się u ruskich nie robi. lekarz mógł to przerwać i po zliczeniu punktów rusek byłby w domu( za pasem) a tu niespodzianka. byłem przekonany, że lekarz go nie pusci. zupełnie nie jak u wasilewskiego-sport górą tym razem.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 22:48:08
Ruscy oszukiwali jak mogli,ale im się nie udało. Sędzia nie reagował na faule,odpychania Ruska,Rusek rzucił w zapaśniczym stylu Jonesa i nic,a na dodatek czasu nie zatrzymał,byle tylko dowieźć Ruska do końca walki. Dobrze,że w końcu sędzia się zlitował,bo lekarz był chyba ślepy. Brawo JONES!!!
Autor: os8
Data: 17-05-2013 22:49:01
Nie zgadzam się z tym, że Jones jest taki dziurawy. Ja bym jednak powiedział, że chodzi o kondycję. Do 6 rundy przyglądałem się uważnie i dużo ciosów zbijał, dosyć dziwnie, ale sprytnie przepuszczał i dużo ruszał głową. Także uważam, że gdyby był lepiej przygotowany, byłby szczelniejszy :)
Autor: voutan
Data: 17-05-2013 22:50:51
GoodStance Gdyby przerwali walkę, to byłoby TKO dla Jonesa, bo rozcięcie było po prawidłowo zadanym ciosie. Trzeba jednak przyznać, że dobrze się stało, iż ta walka nie została przerwana, bo nie mielibyśmy tak wstrząsającego spektaklu. Oby tylko Lebiediew nie przypłacił tego zdrowiem...
Autor: GoodStance
Data: 17-05-2013 22:50:52
Karule to była klasyka amerykańskiego undergroundu the smashing pumpkins tytułu nie pamiętam ale trochę pogrzebiesz w you tubie. spróbuj bullet with butterfly wings to chyba to. zespół na 100%
Autor: Jedrusjestem
Data: 17-05-2013 22:51:56
Panowie, piszecie ze jones to wygral i chcieliscie tak obstawic ale tego niezrobiliscie i teraz zalujecie. Jones wygral to przez kontuzje lebiedieva i niesamowitá w tej walce odpornosc, to co chlop przyja to jego. Piszecie tez ze martwicie sie o zdrowie Dennisa, mnie bardziej martwi zdrowie Jonesa, kilka wstrzasow mozgu mial niewatpliwie podczas tej walki, przypominam ze briggs tez z Vitem niepadl. Niesamowite jest to co sie stalo i jak ktos pisze ze to przewidzial to jest smieszny, bo niemozna tego bylo przewidziec ze przy tylu przyjetych bombach gosc nadal bedzie napieral i wygra sila woli.
Autor: Krzych
Data: 17-05-2013 22:51:59
Trzeba im podziękować bo uratowali tych, co kupili PPV. Gdyby nie ta walka to musieliby oni strzelić sobie w głowę
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 17-05-2013 22:52:46
Teraz to bym chciał widzieć walkę Mastera z Jonesem, przecież nasz rodak celuje w pas mistrzowski, a poco ma uderzać na włada skoro może pokonać starego El Felino, co wy na to, jakie szanse według was ma Master z tym szalonym Panamczykiem P.S Polecam do obejrzenia walkę Jonesa z Arslanem, tam aż boli od patrzenia, swoją drogą to panamczyk jest dla mnie jednym z najbardziej po części zmarnowanych talentów, ze swoimi predyspozycjami mógłby zostać spokojnie zunifikowanym mistrzem w tej wadze
Autor: Waters
Data: 17-05-2013 22:53:49
panowie, ktos wie czy na np.polsatsport będą jakies powtórki coby te walkę obejrzeć? Mże macie jakies linki i w necie można to już obejrzeć.
Autor: Michasiowy
Data: 17-05-2013 22:55:50
Niesamowita walka cios za cios i nikt nie pękał. Brawo dla Jones myślałem że w końcu rusek go przełamie. Co do kontuzji oka to już odpowiedzialność za to powinien wziąć sędzia i lekarz, ale bardzo duże ryzyko trwałym kalectwem. Takich walk jednak nie chce się przerywać gdy zwycięstwo może iść w każdą stronę do 12 rundy. Na pkt wygrałby Lebiediew.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 22:56:13
Jones zawsze tak walczył.On gardę trzyma w ostateczności.Idzie do przodu i młóci z luzu tymi swoimi długimi łapskami. Świetny repertuar ciosów zademonstrował,jak zawsze zresztą,z tym ,że już lata lecą. On unika ciosów balansem,odchyleniami,unikami,zbija ciosy rękawicami,albo po prostu przyjmuje na TYTANOWA SZCZENKĘ.
Autor: pyra90
Data: 17-05-2013 22:56:28
Pindera zawsze uparcie twierdził że Jones to najmocniejszy zawodnik w wadze cruiser ,jak widać miał rację
Autor: Jedrusjestem
Data: 17-05-2013 22:58:06
Jones zbijal ciosy??? Prawda taka ze denis napierd... ile wlezie i sie wystrzelal, do tego ta kontuzja, lebiedieva nokaut na mccarinellim to klasyk a te ciosy splywaly po jones z jakiegos powodu, mym zdaniem cos nie tak z tá odpornosciá u co niektorych piesciarzy to poprostu nieludzkie.
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 17-05-2013 22:58:29
Jedrusjestem Ale zarówno Jones jak i Lebiediew taki wstrząs mają bo obaj przyjęli po kilkaset strzałów, mnie zastanawia to nie tyle z czego jest szczęka Jonesa bo to musi być jakaś nowa substancja, ale mnie interesuje jak mu się nie udało praktycznie nie spuchnąć, po walce wyglądał bardzo dobrze wizualnie, jakieś małe opuchlizny i to wszystko. Pisanie o kontuzji jest dziwne, oczywiści to jest kontuzja ale powstała w wyniku przyjętych ciosów a nie że Jones mu zasadził z dyńki czy łokcia ,
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 22:58:52
Autor komentarza: voutan Data: 17-05-2013 22:50:51 GoodStance Gdyby przerwali walkę, to byłoby TKO dla Jonesa, bo rozcięcie było po prawidłowo zadanym ciosie. Dokładnie voutan -,skąd u niektórych wziął się pomysł podliczania kart sędziowskich?
Autor: os8
Data: 17-05-2013 23:00:11
Jedrusjestem Oczywiście masz rację. Powiem więcej. Oglądając walkę wydawało mi się już w 2 rundzie, że będzie KO na Jonesie. Co nie zmienia faktu, że gdybym obstawił tak jak chciałem, to bym był dzisiaj happy :) Nie zgadzam się z Tobą, że to była tylko kontuzja i odporność. Jones walczył jak wyjadacz. Gdy widział co się dzieje z okiem Denisa, lądował tam co 3 cios, jak nie więcej. Trafiał Lebedeva w momentach gdy ten był źle ustawiony i wybijał Denisa z rytmu, kto wie czy nie naruszał. Gdy zobaczył, że Lebedev ledwo żywy ze zmęczenia jeszcze dokręcił mu śrubę. Denis by dostał KO już wtedy, gdy się zabawił w zapasy. Jeszcze jeden cios i byłby knockdown, a Jones już by tego nie wypuścił. Moim zdaniem to było bardzo dobre boksowanie i kulminacja doświadczenia, zbierając przy okazji multum bomb :)
Autor: Jabba
Data: 17-05-2013 23:00:59
noo jones takie zbicia robi to mi przypomniał Sama Langforda z jakichś starych filmików z YT
Autor: Cartman
Data: 17-05-2013 23:01:00
Walka niesamowita. Opuchlizna Denisa przypominała tę z walki Gołota-Mollo. Z niecierpliwością czekam na rewanż. Myślę, że ten bój uratował PPV polsatu. Bo 40 zyta za to co pokazał cyc to jest po prostu skandal.
Autor: BlackDog
Data: 17-05-2013 23:01:12
Walka kapitalna ale trzeba dwóch naprawdę twardych zawodników by takie coś stworzyć. Już myślałem że Jones padnie bo miał dwie rundy gdzie miałem wrażenie że nie ma siły stać. Ale Lebiediev nie mógł tego wytrzymać. Bardzo się starali by mu pomóc ale kosztem jego zdrowia więc dobrze że padł. Co do Wawrzyka zaś trzeba by się mocno zastanowić co z nim dalej. Poziomem boksu chłopak reprezentuje klasę właśnie takiego Bakhtova może trochę lepszą. Nie zdziwiłbym się gdyby przegrał z nim rewanż przed czasem. Nie wiem czy to problem natury fizycznej czy psychicznej ale skoro go nokautują dzieciaki na sparingach??? I do tego zero agresywności, po nokdaunie mógł chociaż rzucić się szaleńczym atakiem, może by zadał wreszcie ciosy, a nie stał przy linach i odwracał się plecami. Nic z niego nie będzie i to takie nic że ciężko w ogóle stwierdzić czy opłaca się go utrzymywać. Może do wypchania gal, bo nie wskoczy już na wyższy poziom chłopak. A szkoda bo mimo kilku klas różnicy mógł pokazać się z lepszej strony. Ale jak chłopak po najlepszych przygotowaniach zalany jest tłuszczem a mięśni tyle co u gimnazjalisty no to o czym my mówimy. Parę słów o Garcarczyku i reszcie. Bezczelnie bali się powiedzieć prawdy o Polskim boksie. Mówią o nabijaniu rekordu po czym dodają że Andrzej nie... Niestety strach się wychylić a prawda choć brutalna jest właśnie taka że Wawrzyk to nabijany rekord na kimś od kogo prawdopodobnie połowa z nas zrobiłaby lepszą karierę gdyby do boksu w odpowiednim czasie trafiła. Chłopak nie może trenować?? A boksować może?? Lol/ Dobrze że osłodziła nam ten wieczór wspaniała walka cruserów którzy by Wawrzyka zabili...
Autor: Jedrusjestem
Data: 17-05-2013 23:03:02
Bronuar Prawda jest taka ze Denis to nie waciak, bil jonesa z calych sil a ten nic, zero reakcji , to jest nieludzkie, mysle ze wach wie cos o tym i briggs. Jones przyjá wiecej mocnych ciosow i to bitych ze skretem w brode a on mowie "deszcz pada" Tym sie trzeba zajác to jest nienormalne zeby ktos ustal takie bomby.
Autor: voutan
Data: 17-05-2013 23:03:15
BronuarKomuszenko Gdybym nie wiedział jakim puncherem jest Lebioda, to oglądając tylko tę walkę myślałbym, że jest waciany, bo jego ciosy spływały po Jonesie jak po kaczce, normalnie szok.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:03:49
Autor komentarza: os8 Data: 17-05-2013 23:00:11 "Denis by dostał KO już wtedy, gdy się zabawił w zapasy. Jeszcze jeden cios i byłby knockdown, a Jones już by tego nie wypuścił. Moim zdaniem to było bardzo dobre boksowanie i kulminacja doświadczenia, zbierając przy okazji multum bomb :)" 100% racji,podpisuję się pod tym.
Autor: pyra90
Data: 17-05-2013 23:03:57
Jeśli spotykają się dwaj zawodnicy o takich samych stylach to jest wojna Super walka.
Autor: Marcin77
Data: 17-05-2013 23:05:26
A gdzie ten frajer co 900 dolcow na Denisa postawil,znikl?Wstydzi sie odezwac? Jones to szaleniec,wielka niewiadoma dlatego postawilem na Saszke.Mniej niz 5 rund i wpadlo ale na druga walki nigdy niezaryzykowalbym takiej kasy.
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 17-05-2013 23:09:14
Jedrusjestem A może zamiast węszyć spisek, to po prostu Jones ma takie predyspozycje i tyle, takiego Khana choćby nafaszerować wszystkimi cudami świata to i tak padnie na mate z kimś takim jak Matthysse czy Thurman, Bokserzy słynący z odporności jak Hagler czy McCall rodzą się z pewnymi odstępstwami od normy, taki Hagler to miał o 50% grubsze kości w niektórych miejscach np. czoło, Jones też Jest takim fenomenem a nie sądzę aby coś kombinowali zwłaszcza że walka w Rosji a tu zostanie przebadany
Autor: Jedrusjestem
Data: 17-05-2013 23:09:58
os8 Ja niemowie ze Jones to cieniak, poprostu ta nieludzka odpornosc to cos czym sie trzeba zajac bo co niektorzy piesciarze nagle majá szczeny z tytanu i koparká mu jej nierozwalisz. Lebiediev bil piekne sierpy i podbrodki a to na nim zero wrazenia. Denis sie wystrzelal ale co smieszne nie ciosami w powietrze czy w garde tylko ciosami na punkt praktycznie. Cos tu nie tak.
Autor: WARIATKRK
Data: 17-05-2013 23:10:42
Dodam jeszcze ze gdyby team Specnaza miał to cholerne żelazko krwiak mógłby nie urosnąć do takich rozmiarów i wtedy Denis widziałby więcej ale teraz to gdybanie...
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 17-05-2013 23:15:57
Jedrusjestem Denis padł też kondycyjnie nie dlatego bo się wystrzelał ale też dlatego że to Jones się coraz częściej w niego wstrzelał, wolny stary Jones pokazał jak umiejętnie rozkładać siły, świetne uderzenia, ogromny repertuar uderzeń choć wolnych to piekielnie mocnych, koleś wymiata, włodara dać mu
Autor: Jacol92
Data: 17-05-2013 23:16:22
Ale zfrajerzylem ;/ Myślałem że dzis wieczór bedzie nudnawy i pierwszy raz od dawna opuścilem gale a tu teraz słysze takie huki były.. Macie ktoś może link do replaya?? Byłbym bardzo ale to bardzo wdzięczny
Autor: Trochim
Data: 17-05-2013 23:17:47
@BlackDog Parę słów o Garcarczyku i reszcie. Bezczelnie bali się powiedzieć prawdy o Polskim boksie. Mówią o nabijaniu rekordu po czym dodają że Andrzej nie... moze dlatego "Andrzej nie" bo wychodza z zalozenia ze "lezacego sie nie kopie" i pewne zeczy woleli przemilczec?...
Autor: BlackDog
Data: 17-05-2013 23:25:52
Trochim Ale oni tak o tym problemie mówili że aż nie wypadało dodawać że nie chodzi o Andrzeja bo wyczytałby to dzieciak z podstawówki. Zresztą problem jest szerszy i nie dotyczy tylko Wawrzyka. Nie chodzi o kopanie leżącego. Przecież Wawrzyk debilem nie jest i widzi co się dzieje. Walczy jakby był i fizycznie i psychicznie rozbity, może przeżył załamanie po tym Ko na sparingu. Skąd mam wiedzieć. W każdym bądź razie chłopak chyba nie nadaje się do tego sportu przynajmniej nie jeśli mówimy o światowym poziomie.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:26:04
Jedrusjestem "Ja niemowie ze Jones to cieniak, poprostu ta nieludzka odpornosc to cos czym sie trzeba zajac bo co niektorzy piesciarze nagle majá szczeny z tytanu i koparká mu jej nierozwalisz." Proponuję zobaczyć wcześniejsze walki Guillermo.Nagle tej szczeny z tytanu nie nabył;) No chyba,że za jakiś czas wyjdzie "positive"
Autor: leonidas79
Data: 17-05-2013 23:28:25
Ja dalej nie moge uwierzyc jak jones ustał te ciosy nawet wach ich mniej wyłapał z władziem, najlepsze ze on nieraz sie chwiał przy poruszaniu po ringu ze sie wydawalo ze zaraz sie przewróci a te bomby nie robiły na nim wrazenia i do tego zero śladów na twarzy. Wie ktos czy on kiedys lezał na deskach? No i tełapy ma strasznie długie jak sie jeszcze wychyli to siegnie cie z konca rigu:)
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:32:37
leonidas79 Dostał KO ,ale w wadze półśredniej 16 lat temu.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:34:19
przepraszam w wadze lekkośredniej miało być do 69,9kg
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:35:04
Czujecie Jonesa w walce z Pacmanem,albo Floydem?
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 17-05-2013 23:39:33
LennoxLewisLion Z takimi warunkami to Jones fajnie by się prezentował z Wiliamsem, swoją drogą to kolejnym ewenementem jest fakt że Jones mimo że teraz jest zawodnikiem niemal 30 kilo cięższym to i tak posiada pikielnie silny cios, to jest coś niesamowitego
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 17-05-2013 23:40:42
LennoxLewisLion To ko to pewnie dostał z powodu odwodnienia raczej
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:40:53
Jones zaczynał w wadze półśredniej - 147 ibs / 66,7 kg ze wzrostem i zasięgiem lepszym niż wielu mistrzów świata wagi ciężkiej 193 cm - wzrost i zasięg!!!
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:42:35
Jones mimo że teraz jest zawodnikiem niemal 30 kilo cięższym to i tak posiada pikielnie silny cios, to jest coś niesamowitego" No ja nie wiem po kim on geny ma???:D i na czym jedzie???W tej Panamie?
Autor: rakowski
Data: 17-05-2013 23:44:49
Nie widziałem głównej walki wieczoru,bo musiałem zejść z komputera.Po tych komentarzach można wysnuć,że to była epicka wojna.Ma może ktoś linka do walki?
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:45:38
BronuarKomuszenko - ale skilla to ma chłop niesamowitego,a do tego ten jego wyglad,można się grubo pomylić;)D Podobny z budowy trochę do 25 -letniego naturalnego ciężkiego Wawrzyka;)
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:47:39
rakowski - chyba jeszcze za wcześnie,może jutro ktoś wrzuci na YT.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:49:52
BronuarKomuszenko - ale zauważ,że McCall też nigdy rozcięć na twarzy nie miał,ani rozwalonych łuków,no i nigdy nie był nawet liczony.
Autor: leonidas79
Data: 17-05-2013 23:50:48
Wiecie co teraz sobie pomyslałem? Ze zobaczyłem bym jonesa z władkiem,z taka odpornoscia duzym zasiegiem i nietypowym stylem boksowania mysle ze sprawiłby mu wiecej problemów niz wiekszosc dzisiejszej hw.
Autor: Krzyzak
Data: 17-05-2013 23:51:59
Gdzie to będzie można oglądąc ?? przegapiłem taką walke nie no kuzwa wszytsko oglądam a tu przegapiłem taką wojne
Autor: LennoxLewisLion
Data: 17-05-2013 23:57:56
Krzyzak - pewnie ktoś wrzuci jutro na neta.
Autor: bigdaddy
Data: 18-05-2013 00:02:05
Już jest cała walka na Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=VnSZwbWQE4Y
Autor: Wojtek
Data: 18-05-2013 00:03:48
Oko Lebiedeva to nic w porównaniu do rozbitego nosa Andrzejka. Gdyby nie to Andrzej został by zwycięzcą.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 18-05-2013 00:04:35
Autor komentarza: leonidas79 Data: 17-05-2013 23:50:48 Wiecie co teraz sobie pomyslałem? Ze zobaczyłem bym jonesa z władkiem,z taka odpornoscia duzym zasiegiem i nietypowym stylem boksowania mysle ze sprawiłby mu wiecej problemów niz wiekszosc dzisiejszej hw. A Wiesz,on już 3 walki stoczył w HW i 3 wygrał ,2 przez KO.
Autor: LennoxLewisLion
Data: 18-05-2013 00:05:42
bigdaddy - o proszę,szybkie chłopaki są;)
Autor: WARIATKRK
Data: 18-05-2013 00:12:29
http://www.youtube.com/watch?v=Gar-UBAS6X8 POVETKIN WAWRZYK dla tych co nie oglądali
Autor: WARIATKRK
Data: 18-05-2013 00:13:29
http://www.youtube.com/watch?v=DMRH7pm2BuE Specnaz -Jones tez dla tych co stracili walkę dekady minimum w crusier!!!
Autor: costamjest
Data: 18-05-2013 00:26:12
Co go ruski napierdalał i nic! Musze to zobaczyć jeszcze raz ale w HD!
Autor: Repcak
Data: 18-05-2013 00:34:43
Link do filmu z walką Jones vs Lebedev http://www.cda.pl/video/86869a6/Guillermo-Jones-vs-Denis-Lebedev
Autor: fightnight
Data: 18-05-2013 00:37:19
http://www.allthebestfights.com/guillermo-jones-vs-denis-lebedev-full-fight-video-pelea-2013/tutaj również gdyby cos nie dzialalo
Autor: MrAdam
Data: 18-05-2013 00:52:54
Kuriozum, koleś trafia 380 razy Jonesa i to ze 300 to power punches, skuteczność 75% (sic!) i przegrywa walkę, przeciwnik zero śladu na twarzy walki.
Autor: rakowski
Data: 18-05-2013 00:57:37
To była rzeźnia.To było na śmierć i życie,bez środków ulgowych.Ta walak powinna zostać zastopowana przez lekarza lub przez narożnik w 6,7 rundzie,dali niesamowitą wolę walki.Porównajcie sobie odporność na ciosy Lebedeva i Jonesa i porównajcie to z Wawrzykiem,to tak samo jakby porównać słomkową z ciężką.Sport to sport,ale kur...a jak można było ciągnąć to aż tak długo,nie rozumiem niektórych ludzi.
Autor: BlackDog
Data: 18-05-2013 00:59:41
Ruscy nie chcieli oddać pasa za wszelką cenę, aż im sam twardy jak cholera (bo jednak na to oko przyjmował długi czas) Denis nie padł. Oby nie przypłacił tego zdrowiem.
Autor: LegiaPany
Data: 18-05-2013 01:04:44
KURWAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! nic nie widzialem bo mnie nie bylo, wyszlem po wylce cyca :(((((((((( NIEEEEEEEEEEEEE :))))))
Autor: LegiaPany
Data: 18-05-2013 01:07:47
bogu dzieki ruscy juz wrzucili na youtuba, teraz tylko szybko zgrac zanim skasuja :)
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 18-05-2013 01:09:50
LegiaPany Na boxing.pl jest już wrzucone więc spokojnie możesz zobaczyć
Autor: LegiaPany
Data: 18-05-2013 01:10:43
bronuar thx juz ogladam od ruskich :) zgram ja sobie od razu bo tak robie z lepszymi walkami od jakiegos czasu
Autor: LegiaPany
Data: 18-05-2013 01:11:46
*walce
Autor: tomek90
Data: 18-05-2013 01:15:20
Guillermo Jones odmówił poddania się testom antydopingowym. Jak informuje Sportbox.ru, Panamczyk Guillermo Jones, który kilka godzin temu odniósł zwycięstwo nad Rosjaninem Denisem Lebiedewem,odmówił poddania się testom antydopingowym. Jones zwyciężył Lebiediewa przez nokaut w 11 rundzie i odebrał mu tytuł mistrza świata WBA. Team Jonesa nie podaje przyczyny odmowy poddania się testom antydopingowym. Don King i organizator show Władimir Hriunow rozpoczęli wyjaśnianie sprawy za pomocą adwokatów. Co dotyczy Denisa Lebiediewa to po walce został przewieziony do szpitala. Badania nie wykazały poważnych urazów głowy.
Autor: Waters
Data: 18-05-2013 01:17:33
panowie oto fotka denisa po walce: https://www.google.pl/search?q=pi%C5%82a&hl=pl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ALeWUbmqJMbbswagwYDwBA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=679#imgrc=03hE30qzwzEfJM%3A%3BoeqLANWzki1sdM%3Bhttp%253A%252F%252Ftapeciak.net%252Fgallery%252Fphotos%252FPila-(4)%252FPila-(4)_1280x1024.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftapeciak.net%252Fwallpaper%252CPila-(4)%3B1280%3B1024
Autor: LegiaPany
Data: 18-05-2013 01:36:50
O JA PIERDOLE!!!!!!! a kliczko patrzy i nie wierzy w to co widzi :)
Autor: bonkers
Data: 18-05-2013 01:40:18
walkę obejrzałem ,nie wierzę że Jones był bez wspomagaczy
Autor: LegiaPany
Data: 18-05-2013 01:50:44
myslalem ze sa wspomagacze na kondycje, diety, budowe ciala, rzezbe, itp. ale zeby przez to szczeka stawala sie mocniejsza?
Autor: kawasaki
Data: 18-05-2013 12:07:16
Każdy zawodnik na dobrym poziomie powinien posiadać kilka cech - najważniejsze są niestety umiejętności, których jak widać na załączonym obrazku brakowało Andrzejowi. Poza tym psychika, przygotowanie atletyczne - w boksie jest jeszcze odwaga. Nie rozumiem tych promotorów, nie rozumiem ich - po co narażać na zdrowie pretendenta, skoro Wawrzyk mógł przegrać przez ciężki nokaut. Szkoda mi chłopaka ale tak jak napisał słusznie BlackDog, niestety Andrzej nie zajdzie daleko. Chyba, że poprawi znacznie muskulaturę i zwiększy siłę ciosu. Może Szpila się wybije? Kto to wie.
Autor: jedimind
Data: 18-05-2013 12:25:39
cala walka: http://www.allthebestfights.com/guillermo-jones-vs-denis-lebedev-full-fight-video-pelea-2013/
Autor: Matys90
Data: 18-05-2013 19:53:33
Hehe, tak jak pisałem przed walką? :) Szkoda, że tylko 2 dyszki postawiłem :) Zresztą paru użytkowników też czuło temat, tak jak pisaliśmy - Jones to jest pieprzony bydlak w ringu.
Kalendarz imprez