1. Floyd Mayweather Junior, USARekord: 43-0, 26 KOWiek: 36Pseudonim: Money/Pretty BoyKategoria wagowa: półśrednia/junior średniaDzierżone trofea: WBC (147), WBA Super (154)Ostatnia walka: M. Cotto - 05.05.2012 - W UD 12Następna walka: R. Guerrero - 04.05.20132. Andre Ward, USARekord: 26-0, 14 KOWiek: 29Pseudonim: S.O.G.Kategoria wagowa: super średniaDzierżone trofea: WBA Super, The RingOstatnia walka: C. Dawson - 08.09.2012 - W TKO 10Następna walka: ?3. Guillermo Rigondeaux, KubaRekord: 12-0, 8 KOWiek: 32Pseudonim: El ChacalKategoria wagowa: super koguciaDzierżone trofea: WBA Super, WBO, The RingOstatnia walka: N. Donaire - 13.04.2013 - W UD 12Następna walka: ?
4. Nonito Donaire, FilipinyRekord: 31-2, 20 KOWiek: 30Pseudonim: The Filipino FlashKategoria wagowa: super koguciaDzierżone trofea: brakOstatnia walka: G. Rigondeaux - 13.04.2013 - P UD 12Następna walka: ?
5. Sergio Gabriel Martinez, ArgentynaRekord: 51-2-2, 28 KOWiek: 38Pseudonim: MaravillaKategoria wagowa: średniaDzierżone trofea: WBC, The RingOstatnia walka: M. Murray - 27.04.2013 - W UD 12Następna walka: ?6. Juan Manuel Marquez, MeksykRekord: 55-6-1, 40 KOWiek: 39Pseudonim: DinamitaKategoria wagowa: junior półśredniaDzierżone trofea: WBOOstatnia walka: M. Pacquiao IV - 08.12.2012 W KO 6Następna walka: ?7. Manny Pacquiao, FilipinyRekord: 54-5-2, 38 KOWiek: 34Pseudonim: PacmanKategoria wagowa: półśredniaDzierżone trofea: brakOstatnia walka: J.M. Marquez IV - 08.12.2012 - P KO 6Następna walka: ?8. Władimir Kliczko, UkrainaRekord: 59-3, 50 KOWiek: 37Pseudonim: Dr. SteelhammerKategoria wagowa: ciężkaDzierżone trofea: IBF, WBO, WBA Super, IBO, The RingOstatnia walka: M. Wach - 10.11.2012 - W UD 12Następna walka: F. Pianeta - 04.05.2013
9. Robert Guerrero, USARekord: 31-1-1, 18 KOWiek: 29Pseudonim: The GhostKategoria wagowa: półśredniaDzierżone trofea: WBC InterimOstatnia walka: A. Berto - 24.11.2012 - W UD 12Następna walka: F. Mayweather - 04.05.2013
10. Saul Alvarez, MeksykRekord: 42-0-1, 30 KOWiek: 22Pseudonim: CaneloKategoria wagowa: junior średniaDzierżone trofea: WBC, WBA Super, The RingOstatnia walka: A. Trout - 20.04.2013 - W UD 12Następna walka: 14.09.2013
11. Carl Froch, Wielka BrytaniaRekord: 30-2, 22 KOWiek: 35Pseudonim: The CobraKategoria wagowa: super średniaDzierżone trofea: IBFOstatnia walka: Y. Mack - 17.11.2012 - W KO 3Następna walka: M. Kessler - 25.05.2013
12. Adrien Broner, USARekord: 26-0, 22 KOWiek: 23Pseudonim: The ProblemKategoria wagowa: lekkaDzierżone trofea: WBCOstatnia walka: G. Rees - 16.02.2013 - W TKO 5Następna walka: P. Malignaggi - 22.06.201313. Bernard Hopkins, USARekord: 53-6-2, 32 KOWiek: 48Pseudonim: The ExecutionerKategoria wagowa: półciężkaDzierżone trofea: IBFOstatnia walka: T. Cloud - 09.03.2013 - W UD 12Następna walka: ?
14. Abner Mares, MeksykRekord: 25-0-1, 13 KOWiek: 27Kategoria wagowa: super koguciaDzierżone trofea: WBCOstatnia walka: A. Moreno - 10.11.2012 - W UD 12Następna walka: D. Ponce De Leon - 04.05.2013
15. Timothy Bradley, USARekord: 30-0, 12 KOWiek: 29Pseudonim: Desert StormKategoria wagowa: półśredniaDzierżone trofea: WBOOstatnia walka: R. Prowodnikow - 17.03.2013 - W UD 12Następna walka: ?
Kluczowe walki w najbliższym miesiącu:
4 maja:Władimir Kliczko (59-3, 50 KO) - Francesco Pianeta (28-0-1, 15 KO)Daniel Ponce De Leon (44-4, 35 KO) - Abner Mares (25-0-1, 13 KO)Floyd Mayweather (43-0, 26 KO) - Robert Guerrero (31-1-1, 18 KO)18 maja:Lamont Peterson (31-1-1, 16 KO) - Lucas Matthysse (33-2, 31 KO)25 maja:Carl Froch (30-2, 22 KO) - Mikkel Kessler (46-2, 35 KO) II
Śledź autora na Twitterze >>>
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: atmel
Data: 28-04-2013 22:19:08
dokładnie tak myślałem że Martinez spadnie troche po ostatniej walce . Pytanie dlaczego nie spadają nie walczący Ward i Money ? Plecy ? .
Autor: basten1982
Data: 28-04-2013 22:20:01
Czekam aż Ward wkońcu przeskoczy na pierwsze i szkoda, że przytrafiła by się kontuzja bo mogłoby być szybciej. A co do całości rankingu oczyswiście, że subiektywne zestawienie, każdy z nas pozamieniałby miejscami, odjął i dołożył kilka osób.
Autor: basten1982
Data: 28-04-2013 22:22:28
atmel Martineza można było przewidzieć ale Nonito jakoś wciąż wysoko po porażce. Money ostatnio miał niezłą wymówkę, że nie walczył a Ward jednak miał inne plany w zeszłym roku niż siedzenie przed telewizorem....
Autor: atmel
Data: 28-04-2013 22:23:08
drobne wyjaśnienie , hamerykanie bardzo dbają aby sprzedawać drogo Cocakole !!!
Autor: basten1982
Data: 28-04-2013 22:26:39
myslisz, że któryś z poniższych zasługuje w chwili obecnej na pozycje nr 1 ??
Autor: WalterAlfa
Data: 28-04-2013 22:26:40
Kompletnie nie rozumiem czemu Kliczko jest przed Alvarezem czy Hopkinsem. W ogóle nie powinno go być w tej 15'ce. Przecież to jest ranking odzwierciedlający emocje dostarczane widzom... No chyba, że Niemcy sikają widząc jak obija kolejne miernociny (nie mówię, że to jego wina, bo innych nie ma ale emocji to nie dostarcza)
Autor: Matys90
Data: 28-04-2013 22:30:29
Ward miał kontuzję.
Autor: szansepromotions
Data: 28-04-2013 22:30:34
Po obiciu jednego porządnego zawodnika Alavarez wchodzi do 10 ? dajcie spokój
Autor: lipstef
Data: 28-04-2013 22:31:05
Chyba kogoś poj.....o ze stawia Rigo na trzecim a alvareza na 10. No ludzie!!!!!
Autor: szansepromotions
Data: 28-04-2013 22:31:43
I nie porównujcie tego z Rigo , bo kubańczyk odprawił szczyt szczytów swoje kategorii po jednostronnym pojedynku , a nie wyrównanej walce , jak to miało miejsce w walce Saul-Trout
Autor: Fryto666
Data: 28-04-2013 22:32:50
@WalterAlfa P4p nie ma odzwierciedlać bycia emocjonującym dla kibiców, tylko umiejętności bokserskie. To jest tak, jakby Donaire był rozmiarów Martineza, to czy by z nim wygrał? To jest oczywiście absurd, takie porównania, ale na tym to polega.
Autor: atmel
Data: 28-04-2013 22:33:57
Powiedzmy dlaczego Ward jest nr2 to rozumiem ale dlaczego \Money jest dzisiaj nadalnr1 tego nierozumiem , jedynie tłumaczy sie to że trzeba reklamować tego który daje najwięcej zarobić . Na dzień dziszejszy Majwajer po długim przestoju nie powinien być nr1 .Mam nadzieje że niedlugo będzie musiał walczyć z młodym z stajni Golden .Młody go załatwi .
Autor: lipstef
Data: 28-04-2013 22:33:58
Jasne, Rigo po jednostronnej walce i leżeniu na deskach.. Hahaha
Autor: Fryto666
Data: 28-04-2013 22:34:45
Moim zdaniem Alvarez i Broner za wysoko, Froch i Hopkins za nisko. 10. Froch 11. Hopkins 12. Alvarez 13. Broner
Autor: Fryto666
Data: 28-04-2013 22:35:33
Mayweather bezapelacyjnie nadal powinien mieć 1 miesjce, tym bardziej, że za 6 dni ma walkę.
Autor: arp
Data: 28-04-2013 22:36:32
Większych kontrowersji w rankingu nie widzę, prócz tego, że chwilowo Hopkins powinien być wyżej.
Autor: StonkaKartoflana
Data: 28-04-2013 22:37:17
Ranking dość dobry, dyskusję zawsze będą - dla mnie najlepsi obecnie bokserzy to Rigondeaoux i Ward
Autor: Jedrusjestem
Data: 28-04-2013 22:39:37
Szansepromotions Dziwie sie ze wam sie ten hejt nienudzi, chlopak daje piekny pokaz boksu, jak trzeba jest agresywny jak trzeba oszukac przeciwnika to umie to zrobic.Ma super techniké, niezle udezenie, dobra szczena wielkie serce do walki a wy wkolko te farmazony. Ogladaj pajacujacego maraville ktory blokuje ciosy géba symuluje faule i pada od waciaka raz za razem.
Autor: atmel
Data: 28-04-2013 22:41:48
Rigo pomimo genialnej walki za wysoki skok , Pierwsze dwa miejsca niesłusznie na dziś utrzymane .
Autor: StonkaKartoflana
Data: 28-04-2013 22:42:53
arp - benek jest spoko ale Cloud to jeden z gorszych możliwych mistrzów, a Hopkins z Dawsonem przegrał sprawiedliwie. Jak wyglądał Dawson z topem P4P ...widzieliśmy ostatnio. Pomijając legendę a patrząc na obecne możliwości i wyniki benek jest tu na odpowiednim miejscu.
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 22:44:35
W klasztorze nagle otwierają się drzwi i z rozpędem do środka wpada młoda zakonnica. Biegnie prosto do matki przełożonej: - Matko przełożona, matko przełożona, zgwałcili mnie, co robić? - Zjeść cytrynę - odpowiada matka przełożona - Pomoże? - Pomoże, nie pomoże... ale przynajmniej ten uśmiech zniknie ci z twarzy
Autor: Whisper
Data: 28-04-2013 22:44:43
Nie wiem co Broner robi tak wysoko w rankingu.
Autor: atmel
Data: 28-04-2013 22:45:21
Nielubie Kliczków ale Władimir w moich oczach powinien być albo nr 1 albo powiedzmy nr2 , ranking zaklamany , kupujcie drogo cocakole bo ma reklame !!! tak to skomentuje .
Autor: DanseMacabre
Data: 28-04-2013 22:46:10
Fryto666 Data: 28-04-2013 22:35:33 Mayweather bezapelacyjnie nadal powinien mieć 1 miesjce, tym bardziej, że za 6 dni ma walkę. Dobra może i jest nr 1 p4p chociaż i tak wyżej cenie Warda ale co ma piernik do wiatraka ze za 6 dni ma walke?
Autor: szansepromotions
Data: 28-04-2013 22:50:30
@Jedrusjestem A rankingu się znajdujesz za osiągnięcia , nie za styl . A Alvarez poza Troutem obijał małych i wypalonych , to nie hejt , to obiektywne spojrzenie
Autor: Undisputed
Data: 28-04-2013 22:52:01
@StonkaKartoflana Hopkins pokonał Pascala, Pascal pokonał Dawsona, Dawson pokonał Hopkinsa - patrzenie na pojedyncze pojedynki niczego nie weryfikuje. Jeżeli patrzylibyśmy tylko na osiągnięcia - to "Kat" wylądowałby na pierwszym miejscu, bo żaden z obecnie aktywnych zawodników nie osiągnął tak wiele jak Hopkins. Jeżeli patrzylibyśmy tylko na umiejętności - to "Kat" wylądowałby na podium, mógłby walczyć o 1 miejsce z Wardem i Rigondeaux, z racji doświadczenia mógłby nawet tą rywalizację wygrać bo popełnia on najmniej błędów z całej trójki. Patrząc zaś na obecną dyspozycję - to Hopkins lokuje się około dziesiątego miejsca: wciąż jest lepszy od wielu młodych zawodników, aczkolwiek 48 lat nie pozwala mu być w tej najściślejszej czołówce. Fakt jest taki że Hopkins to najlepszy półciężki na świecie: pokonał Clouda, pokonałby Szumenowa, z Cleverlym mogłaby być wyrównana walka, ale na dzień dzisiejszy - wygrana Bernarda, a Dawson wybitnie nie leżał mu stylowo, do tego kontuzja: "Bad" nie ma jednak takiej wartości, pokazał to przegrywając z Pascalem, przegrywając z Wardem, i Chad niech się martwi o swój pojedynek ze Stevensonem.
Autor: atmel
Data: 28-04-2013 22:53:34
ranking zafałszowany .
Autor: djpioter
Data: 28-04-2013 22:54:20
szansepromotions "A Alvarez poza Troutem obijał małych i wypalonych.." Nic dodac,nic ując.Poza Troutem,który jest zawodnikiem światowej klasy.
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 22:54:32
Mayweather już dawno nie powinien być number one. Broni go tylko powiedzmy ,,nieskalany,, rekord. Moim zdaniem przegrał z Oscarem i Cotto. Porównajcie go np do Rigondeauxa (to jest gość-jak on się rusza w ringu) Maywether to już nie ten Maywether co np z walki z Marquezem
Autor: Undisputed
Data: 28-04-2013 22:54:58
Moim skromnym zdaniem w "top 15" powinien znaleźć się jeszcze Danny Garcia. Co do reszty zestawienia - nie będę dyskutować, są to kwestie czysto subiektywne.
Autor: Blancos
Data: 28-04-2013 22:55:12
Pozdrowienia dla zbanowanego copa :)
Autor: djpioter
Data: 28-04-2013 22:55:13
Co oczywiście oznacza,że pozycja w rankignu jest zasłużona ;).
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 22:57:37
Blancos Jak to? zbanowali go wreszcie? :))))
Autor: StonkaKartoflana
Data: 28-04-2013 22:58:16
Undisputed - benek jest faktycznie najlepszy w półciężkiej ale waga ta słaba jak nieszczęście. różnie można to oceniać.
Autor: kochamboks296
Data: 28-04-2013 22:58:41
1.Ward Floyd stoczył 4 walki od powrotu z przerwy, to niewiele. Wygrał z Marquezem, nie robiąc limitu. Walka ze starym Mosleyem nie porwała. Pokonał Ortiza w dziwnych okolicznościach. Wygrał w 154 z Cotto, który nie jest topowym zawodnikiem junior średniej, był dobrze dobrany, walka i tak była ciężka dla Floyda. Andre Ward od łacznie z walką z Mirandą ma aż 8 pojedynków od maja 2009 r. Wygrał s6,miał dobrych rywali i zlał Dawsona. Nie rozumiem wciskania Maywesthera wiecznie na 1 miejsce. Martinez powinien być zdecydowanie wyżej, wygrał z olbrzymim jak na 160 Chavezem, pokonuje Wyspiarzy, mimo, że ma 38 lat robi kawał roboty z niewygodnymi , głodnymi sukcesów rywalami. 2 Martinez. 3. Floyd. 4. Juan Manuel Marquez 5. Rigondeaux. 6. Donaire 7. Manny Pacquiao 8. Hopkins 9.Władimir Kliczko 10.Carl Froch
Autor: djpioter
Data: 28-04-2013 22:58:45
Blancos Jeśli to prawda i nie zobaczę więcej tego zjebanego nicku,to wyślę Ci pocztą piwo,obiecuję.Buźki
Autor: Hubosz
Data: 28-04-2013 22:58:47
Co się dzieje z Toma$zem Adamkiem?
Autor: benwetz
Data: 28-04-2013 22:59:49
Przecież w półciężkiej najlepszy jest Dawson.
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 23:01:34
KochamKoks Nie myślałem ze to kiedyś napisze ale zgadzam się z Tobą ( co do Floyda)
Autor: Blancos
Data: 28-04-2013 23:03:57
djpioter Mogę Ci adres podesłać :)
Autor: StonkaKartoflana
Data: 28-04-2013 23:04:44
kochamboks296 - Uwielbiam Marqueza - ale poza morderczym KO na Mannym jego walki w ostatnich paru latach to męki mimo że przeciwnicy to nie był sam top. na mój gust ostatnia wygrana nieco zaciemnia jego prawdziwą wartość.
Autor: Fryto666
Data: 28-04-2013 23:05:18
"Autor komentarza: DanseMacabre Data: 28-04-2013 22:46:10 Fryto666 Data: 28-04-2013 22:35:33 Mayweather bezapelacyjnie nadal powinien mieć 1 miesjce, tym bardziej, że za 6 dni ma walkę. Dobra może i jest nr 1 p4p chociaż i tak wyżej cenie Warda ale co ma piernik do wiatraka ze za 6 dni ma walke?" A no to, że dużo ludzi zarzuca mu, że jest nieaktywny i dlatego powinien wylecieć z rankingu. Za 6 dni udowodni, że nie bez powodu jest na pierwszym miejscu.
Autor: kochamboks296
Data: 28-04-2013 23:05:46
A jeśli miałbym wybrać pięściarzy za same czyste umiejętności bokserskie na chwilę obecną to: 1. Rigondeaux 2.Ward 3. Mayweather Guillermo jest najlepszym bokserem na świecie ale pokonanie Donaire to za mało by dawać go na 1 miejsce P4P.
Autor: Undisputed
Data: 28-04-2013 23:06:37
@benwetz A czemu nie np. Pascal, który Dawsona pokonał? "Bad" nie jest tak uniwersalny żeby można byłoby go uznać za ogólnie najlepszego. Może mieć problemy ze Stevensonem, Pascal prawdopodobnie pobiłby Dawsona w rewanżu, jest Kovalev - kilku mocno bijących zawodników którzy w ringu stanowiliby dla Dawsona o wiele większe zagrożenie niż dla Hopkinsa, czyli człowieka mogącego ich wszystkich wypunktować, co zresztą uczynił z Pascalem.
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 23:07:15
kochamboks296 A jeśli miałbym wybrać pięściarzy za same czyste umiejętności bokserskie na chwilę obecną to: 1. Rigondeaux 2.Ward 3. Mayweather popieram w 100%
Autor: kochamboks296
Data: 28-04-2013 23:07:31
StonkaKartoflana Ja uważam jednak, że taka wygrana musi go premiować,ciężko znokautował Pacquiao, który uważany był za 1-2 P4P. Mimo, że Meksykanin ma ewidentnie patent na niego to takiej wygranej praktycznie nikt się nie spodziewał.
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 23:10:29
kocham jak ty dziś mądrze piszesz aż nie wierzę. brawo chłopaku rośniesz w moich oczach
Autor: benwetz
Data: 28-04-2013 23:10:46
Autor komentarza: Undisputed Nie chce tutaj gdybać, ale według mnie gdyby Dawson w tamtej walce z Pascalem nie dostał kontuzji, to wygrałby prawdopodobnie przed czasem i myśle, że Dawson ma największe umiejętności obecnie w półciężkiej i jeśli dojdzie do rewanżu z Pascalem to prawdopodobnie go wypunktuje.
Autor: arp
Data: 28-04-2013 23:12:17
Stonka Może i masz rację, bo ja postrzegam Bernarda poprzez pryzmat wcześniejszych dokonań i faktu, że jest najstarszym mistrzem świata i żywą legendą. Jednak denerwuje mnie fakt, że jest umieszczony pomiędzy Bronerem a Maresem, to mu trochę ubliża.
Autor: atmel
Data: 28-04-2013 23:13:30
ciągle pomijacie Kliczków w tych rankingach , sorki ale Władimir wygrywa ciurkiem ze wszystkimi a cigle zasługuje jedynie na jakieś tam 6 miejsce ?? Inna sprawa nagły skok Rigo , gdzie o0n był wcześniej ? na którym miejscu ? Da świetną walke , jest dobry ale tak od razu hop na 3 miejsce ?? Manipulacja uwłaczająca zdrowemu rozsądkowi ,że nie wolno ruszyć mistrza nr 1 który daje ostatnio dość słabe walki w dodatku unikając co po niektórych walczaków .
Autor: Blancos
Data: 28-04-2013 23:14:36
Kolejny news z rp 29 czerwca Haye-Charr ...
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 23:14:41
haye z charem walczą!!! trochę na inną walkę liczyłem ale cóż.....
Autor: atmel
Data: 28-04-2013 23:15:03
Ta od razu Rigo na 1 miejsce , co za jaja !!!!
Autor: Blancos
Data: 28-04-2013 23:17:18
ScumbagCop Chyba możesz już zmienić nick :):):)
Autor: Owerfull
Data: 28-04-2013 23:17:31
Lol, to kogo jeszcze Floyd musi obić żeby nie mieć wątpliwości co do jego miejsca w rankingach P4P. Zdecydowanie zasługuje on na miejsce pierwsze, bo obił WSZYSTKICH, których powinien obić ... Zniszczył do jednej bramki tak wybitnego pięściarza jak Marquez, który z kolei jest lepszy od Pacquiao ... Natomiast teraz ma przeciwnika który jest naprawdę silny i dynamiczny, jest również notowany w wielu rankingach P4P i jest ścisłą czołówką swojej wagi ... NIe rozśmieszajcie mnie ludzie. Andre Ward nie zasługuje na miejsce pierwsze z JEDNEGO JEDYNEGO POWODU - NIE PRZYCIĄGA LUDZI, TŁUMÓW. Co innego Mayweather, bo to jest pięściarz wybitny na każdym poziomie. Zgadzam się natomiast z miejscem Guillermo, obił on człowieka który po prostu był number one swojej wagi i zniszczył każdego kogo mógł zniszczyć ( no z jednym wyjątkiem, ale ten wyjątek nie sprawia niespodzianki w moim mniemaniu ).
Autor: DanseMacabre
Data: 28-04-2013 23:17:50
Fryto666 A no to, że dużo ludzi zarzuca mu, że jest nieaktywny i dlatego powinien wylecieć z rankingu. Za 6 dni udowodni, że nie bez powodu jest na pierwszym miejscu Ale ja nie neguje tego ze Floyd jest wybitny według mnie jest nr 3 defensywy w historii zaraz po nicolino locche i sweet pea lecz uważam ze na chwile obecna nie jest juz nr 1 p4p i jego miejsce powinien zajac SoG
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 23:22:24
Blancos jeszcze z tym chwilę poczekam :)
Autor: Blancos
Data: 28-04-2013 23:27:38
Panowie, sorka że tutaj piszę ale szuka z Was moze ktos roboty na necie? Bo szukam pracowników :)
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 23:34:39
Blancos Data: 28-04-2013 23:27:38 na mnie nie licz bo to ja daje robote innym
Autor: Blancos
Data: 28-04-2013 23:35:59
ScumbagCop To załatw mi coś spokojnego i dochodowego bo mam dość tyrania 18h dziennie :)
Autor: bak
Data: 28-04-2013 23:38:04
Malinowski zablokowany :(
Autor: arp
Data: 28-04-2013 23:41:14
Gdyby potrafił dyskutować, jak gentleman, za którego się podawał, to może i by go nie zbanowali.
Autor: kochamboks296
Data: 28-04-2013 23:41:16
Blancos jaką masz robotę ? Teraz większość jakiś ofert pracy w necie to jedna wielka ściema z tego co widzę.
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 23:42:18
Blancos a w czym jesteś dobry ????
Autor: bak
Data: 28-04-2013 23:44:38
@arp No, ale zawsze można było się pośmiać z tych dyskusji i historyjek a teraz nudniej będzie ;p
Autor: un4given
Data: 28-04-2013 23:46:00
Dobry ranking. Widzę to podobnie. Frocha dałbym ciut wyżej. Poza tym OK.
Autor: Blancos
Data: 28-04-2013 23:46:59
Trenerem relacji damsko-męskich jestem a do tego pracuje w branzy seo/pozycjonowanie i marketing internetowej sprzedazy. A robote mam taka ze szukam kogos kto bedzie precle za kase pisał :)
Autor: atmel
Data: 28-04-2013 23:54:55
Owerfull Data: 28-04-2013 23:17:31 Lol, to kogo jeszcze Floyd musi obić żeby nie mieć wątpliwości co do jego miejsca w rankingach P4P. Zdecydowanie zasługuje on na miejsce pierwsze, bo obił WSZYSTKICH, których powinien obić ... Zniszczył do jednej bramki tak wybitnego pięściarza jak Marquez, który z kolei jest lepszy od Pacquiao .. żeby być nr1 musi obić Kliczke .Pozatym Marqez nie jest lepszy od Pacmana .
Autor: dzejmsblant
Data: 28-04-2013 23:55:08
blancos Ja dorabiam na pisaniu różnych dokumentacji technicznych dla ludzi znalezionych w necie i pisać lubie i jak mi się chce to umiem :) jak chcesz pogadac o tym to daj kontakt to siebie. Albo ja dam Ci do siebie wiktorhub@gmail.com pozdro
Autor: ScumbagCop
Data: 28-04-2013 23:55:51
Blancos nie moja bajka nie pomogę ..:(
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 00:02:22
Dzięki ScumbagCop :) a czym się zajmujesz?
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 00:04:03
robię naprawdę grube tematy ale nie chcę tu o tym pisać bo zaraz pojawi się np. taki ozi123 i inni bedą mieli używanie
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 00:12:30
dzejmsblant Data: 28-04-2013 23:55:08 a ty piszesz z dubaju czy wciąż z paciorkowej woli???
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 00:14:08
dzejmsblant Mail poszedl, ale kontakt do mnie na gg: 749308
Autor: dzejmsblant
Data: 29-04-2013 00:23:39
ScumbagCop teraz przelotem jestem w Singapurze, a co tam słychać w pierdziszewie?
Autor: dzejmsblant
Data: 29-04-2013 00:31:58
cumshot już ci pisałem żebyś swoje homoseksualne fantazje kierował w inną stronę
Autor: Tokio
Data: 29-04-2013 00:39:18
Blancos ja siedzę w preclach, pisaniu artykułów tematycznych i szeroko rozumianego marketingu internetowego daj maila
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 00:41:52
cześć Tokio!!!! popiszemy dziś znów o ortografi?? pozdrawiam
Autor: Tokio
Data: 29-04-2013 00:44:06
ScumbagCop Data: 29-04-2013 00:41:52 Ty to kto?
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 00:45:12
zapomniałeś to w takim razie nie ważne narka
Autor: Tokio
Data: 29-04-2013 00:47:19
ortografia masz racje nie(piszę się razem)ważne
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 00:47:40
Tokio blancos911@gmail.com
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 00:49:38
Tokio lol nie wierzę!!!!
Autor: Jedrusjestem
Data: 29-04-2013 00:54:50
dzejmsblant Kiedys bylem tu pod innym nickiem i pamietam jak byles na tej stronie merytoryczny (2-3 lata temu) a teraz sie tu uzerasz, co sie podzialo? Mowie powarznie (nopainnogain)
Autor: dzejmsblant
Data: 29-04-2013 00:57:00
Jedrusjestem merytorycznie też piszę (np. ostanio z Tobą sie merytorycznie droczyliśmy) ale przeczytaj komentarze pod tym artykułem, pisałem sobie do Blancosa a tutaj się jakiś scumbag sie wpierdala miedzy wodke a zakąske
Autor: Jedrusjestem
Data: 29-04-2013 00:58:28
Panowie ma ktos moze linka do youtube czy innego wynalzku do Alvarez - Trout, chcialbym przestudiowac.
Autor: Jedrusjestem
Data: 29-04-2013 01:00:11
Spoko, tak mi sie tylko przypomnialo. KEEP DISTANCE MATE
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 01:01:38
Olaboga, może w końcu administracja zajęła by się usuwaniem trolli - zważywszy na prestiż tego portalu uważam to za rzecz konieczną by w końcu można było tutaj wymieniać sensowne opinie dot. boksu :)
Autor: Jedrusjestem
Data: 29-04-2013 01:04:47
Panowie ma ktos moze linka do youtube czy innego wynalzku do Alvarez - Trout, chcialbym przestudiowac.
Autor: dzejmsblant
Data: 29-04-2013 01:10:17
ScumbagCop to sie nie wpierniczaj jak cie sprawa nie dotyczy. Nie mam takich umiejetnosci jak WARIATKRK zeby odpisywac takim pacanom ale mozesz sobie wyobrazic co bys otrzymał gdybym takie umiejetnosci posiadał :)
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 01:13:22
Jedrusjestem Link do walki: http://www.allthebestfights.com/saul-alvarez-vs-austin-trout-full-fight-video-pelea-2013/
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 01:14:17
no i mnie zbanowali za to że mnie obrazał dzejmsblant pod innym artykułem a teraz chciałem mu się odgryść :(
Autor: dzejmsblant
Data: 29-04-2013 01:16:09
scumbagcop hahaha gratulacje idź wypłacz się mamie w rękaw, pokaż palcem na dzejmsblanta że to wszystko jego wina, lol
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 01:20:41
dzejmsblant ciesz się bo z redakcją nie wygram. Cieszy mnie tylko świadomość że wiesz co o Tobie myślę.
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 01:21:51
Pozdrowienia dla redakcji i proszę o adres do wysyłki kraty browaru :) Jeszcze tylko zbanujcie resztę i porządek zostanie przywrócony!
Autor: dzejmsblant
Data: 29-04-2013 01:21:59
scumbag co o mnie myslisz to interesuje mnie jak zeszloroczny snieg. Nawet sie nie ciesze ani nie smuce bo jestes mi obojętny, zrozum.
Autor: Jedrusjestem
Data: 29-04-2013 01:22:00
Blancos Jak Cie kiedys bede obrazal to zamiast mi jechac, przypomnij kto dal link :) Dzieki stary.
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 01:24:54
Jedrusjestem Do tego pewnie nie dojdzie :) Nie ma za co.
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 01:26:06
Blancos przed chwilą jeszcze ze mną pisałeś a teraz chwalisz redakcę. czy ciebue czymś obraziłem? Jesteś jak chorągiewka. dzamsblant obrażał mnie i to grubo kilka dni temu. Redakcja też nie zna widocznie gezezy i wybiurczo mnie potraktowała ale płakać nie będę.
Autor: LegiaPany
Data: 29-04-2013 01:27:05
zamiast maresa moze jednak juz danny garcia? scumbagCop zmien nicka bo twoj juz nie aktualny :)
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 01:29:07
LegiaPany słyszałem dobre wieści. a co do nicka to muszę bo mnie też zbanowali:(
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 01:30:05
ScumbagCop Ja do Ciebie nic nie mam ale nie lubię czytać pod artykułem 50 postów gdzie ktoś sobie jeździ po drugim. Chwalę redakcję że to tępi bo dochodzi już tutaj do absurdów. Ja też zrobiłem dzisiaj masę off-topów i jak dostanę bana to będzie to uzasadnione. Jeśli chcesz być szanowany to szanuj drugiego.
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 01:30:13
Do redakcji trochę mi się należało i żalu nie mam :)
Autor: dzejmsblant
Data: 29-04-2013 01:31:49
ScumbagCop przecież już sie wypłakujesz, dziwne tylko ze dalej mozesz pisać skoro masz bana. Pan dziejmsblant cie nie obrazal tylko pisał prawde, a prawda jest tylko jedna i każdy już ją poznał. Sam z tego co pamiętam jezyka wtedy nie oszczedales i to ty zacząłeś szaleć jak ranny jeleń, a teraz odwracasz kota ogonem jak małe dziecko. Otrzyj łzy jutro też jest dzień, założysz sobie nowego nicka i jakoś to będzie, lol.
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 01:33:15
płaczę bo przywiązałem się do swojego nicka tyle.......
Autor: Jedrusjestem
Data: 29-04-2013 01:35:38
ScumbagCop Ja dostalem bana na org jakies 2 lata temu za wycieczki personalne do snarskiego (nalezalo sie) Na ringpolska dostalem za http://www.ringpolska.pl/krzysztof-zimnoch/25794-2013-04-11-16-17-10#comments (liczysietylkobajceps) to ja, rozmawialem z Babilonskim, wyciagnij wnioski.
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 01:40:11
Jedrusjestem Tam za bardzo na rp nie bylo z czego bana dac :)
Autor: ScumbagCop
Data: 29-04-2013 01:44:33
Żegnam i dobranoc Panowie Scumbag:)
Autor: Jedrusjestem
Data: 29-04-2013 01:47:10
Dostalem za to ze nielubie Szpilki, tamta strona to tuba wasyla i wszyscy bardziej ogarnieci dostaja bany. Przyznalem sie ze znam i lubie zimnocha po czym na drugi dzien problemy z zalogowaniem :) Mniejsza z tym, psy szczekaja karawana jedzie dalej :)
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 01:56:39
Heh, ja jutro też dostanę bana na rp :) Pytanie do redakcji: Jak to jest z tym banem? Bo widzę że mając bana można dalej pisać.
Autor: arp
Data: 29-04-2013 02:05:24
rp to jest dno, więc nie przejmujcie się banami. Też mnie tam zbanowali i w sumie nie chce mi się zakładać nowego konta, bo wypowiadanie się tam jest jak rzucanie pereł między wieprze.
Autor: Jedrusjestem
Data: 29-04-2013 02:05:58
miod na me serce, ogládam rudego w akcji
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 02:09:41
miod na me serce - dyżur do rana :(
Autor: abdel1908
Data: 29-04-2013 02:15:01
StonkaKartoflana Chciałbyś sprzedać kilka numerów The Ring Magazine? Czy tylko mi się zdawało że je masz?
Autor: Jedrusjestem
Data: 29-04-2013 02:53:20
Blancos fajny ten rusek co komentuje cyt "Trout zrobil spaghetti dance" pozdro
Autor: Challenger
Data: 29-04-2013 03:45:02
W chuj posrany ten ranking... 1.Money 2.Ward To ok.Maravilla i Marquez obiektywnie patrząc powinni być przed Donaire i Ringo.Guerrero przed Alvarezem hahah to jakiś joke.Bradley też za nisko,przecież jest niepokonany.Froch też za bardzo wyciągnięty wygrał z Bute i Abrahamem(jednowymiarowym) i tyle jego osiągnięć.Przegrał z Wardem,Kesslerem,słaba walka z Dirrelem (wałek jak dla mnie),ze starym Glenem wypadł bez rewelacji,przegrywał z Taylorem ale się uratował.Dla mnie przed Frochem Garcia albo Vitalij.
Autor: rakowski
Data: 29-04-2013 10:06:08
Przyznam szczerze,że ten ranking jest według mnie idealny.Można oczywiście jak w każdej takiej zabawie coś pozmieniać,ale ten ranking jest dobrze ułożony. Guerrero przed Alvarezem?Według mnie słusznie.Facet przeskoczył dwie kategorie wyżej i pokonał naprawdę dobrych,silnych zawodników.Alvarez natomiast wygrał z Troutem po wyrównanej walce. Froch jest na odpowiednim miejscu,to samo tyczy się Donaire'a,Rigondeaux czy Hopkinsa.Jeszcze raz powtórzę,naprawdę udany ranking.
Autor: Blancos
Data: 29-04-2013 15:38:47
A co gdyby ten ranking skupiał tylko mistrzów świata? Dużo łatwiej byłoby tworzyć taki ranking.
Autor: Trolol0
Data: 29-04-2013 16:27:28
Skoro jest Hopkins to powinien byc również Dowson.