Przeciwnik, z którym David Haye (26-2, 24 KO) zmierzy się 29 czerwca w Manchesterze, zostanie prawdopodobnie ogłoszony w połowie kwietnia. Wraz ze swoim trenerem i menadżerem - Adam Boothem - ''Hayemaker'' wyruszył za granicę, gdzie rozpoczyna dziś dwutygodniowy, stricte kondycyjny obóz. W międzyczasie nazwisko rywala powinno być już znane.- Mam nadzieję, że za dwa tygodnie będziemy mogli zorganizować konferencję prasową, gdzie ogłosimy przeciwnika. Jestem przekonany, że mam odpowiedniego gościa. Nie powiem teraz niczego, ale kiedy będziemy trenować za granicą, wszystkie dokumenty zostaną przesłane. Kiedy wrócimy, do walki będzie pozostawać jedenaście tygodni. Jak często zdarza się, by rywali ogłaszano tak wcześnie? - powiedział Booth.W tej chwili największe szanse na walkę z Haye'em ma podobno Manuel Charr (23-1, 13 KO), choć w mediach i kuluarach wymieniane są także inne nazwiska. Dziś rano niespodziewanie pojawiła się wiadomość o ofercie złożonej przez stronę brytyjską promotorom Andrzeja Wawrzyka (27-0, 13 KO), wciąż jednak nie są znane żadne szczegóły.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Ca5ini
Data: 02-04-2013 13:17:53
Szpilka konczy tego lalusia konfiture Haye'a do konca 5 rundy przez brutalne KO bomba z prawego krzyzowego z lewej reki z doskoku zza plecow.
Autor: albert223
Data: 02-04-2013 13:22:11
Wawrzyk - Haye. Pierwsza i ostatnia duża wypłata Wawrzyka. Charr - Haye. Druga i ostatnia duża wypłata Charra.
Autor: Adihash
Data: 02-04-2013 13:23:43
Czy ta redakcja piła na świętach i jeszcze im głupoty zostały po "pierwszym kwietnia" ?
Autor: gemba
Data: 02-04-2013 13:33:14
do ca5ini zejdz na ziemie czlowieku
Autor: StonkaKartoflana
Data: 02-04-2013 13:33:47
Charr-dla Haye to minimum "przyzwoitości" - przeciwnik szału nie robi, ale może nawet "zahacza" o koniec dwudziestki HW. Wawrzyk? Haye już walczył z Boninem wystarczy! Jeśli dojdzie do walki i Wawrzyk wytrzyma dalej niż 3 rundy to wieszam sobie nad łóżkiem jego plakat a co wieczór biję mu pokłony!
Autor: NOSFERATU1922
Data: 02-04-2013 13:36:51
Z Hayem to nawet nie chce wiedziec jakby wygladal Wawrzyk dance.
Autor: ArktycznaMalpa
Data: 02-04-2013 13:37:14
Haye Wawrzyk 1 runda ko
Autor: damos
Data: 02-04-2013 13:52:07
RZARTY SE STROJO PRYMA APRYLISOWCE JEBANE!
Autor: BlackDog
Data: 02-04-2013 13:54:43
Muszą być pewni zainteresowania bo bilety już się sprzedają. Widać Haye jest takim gwiazdorem że nawet jak by ogłosił "sierotkę Marysię" ludzi to nie interesuje ;D
Autor: Repcak
Data: 02-04-2013 13:56:00
Ca5ini Ale z Ciebie głąb człowieku chyba Cie jeszcze % świąteczne trzymają albo to wrodzona głupota ;) Szpila ma za małe doświadczenie z Mollo 2 razy dechy całował więc przemyśl co piszesz. Co do plotek na temat Wawrzyk - Haye to byłbym zawiedziony gdyby do takiej walki doszło bo niestety ale jak zaprezentowałby się Wawrzyk na tle anglika gdy mówiłem o walce Adamek - Haye wielu pukało się w głowę jednak Góral ma większe szanse niż Andrzej w ewentualnym starciu. Myślę ,że Hayemaker czuje się słaby skoro czyta się o takich doniesieniach iż Charr ma największe szansę na walkę, Manuel też szału nie robi...
Autor: garson
Data: 02-04-2013 13:57:00
jestem przekonany, iż nie będzie to Wawrzyk starają się promować tylko go na nazwisku Haye.
Autor: Repcak
Data: 02-04-2013 13:59:17
Autor komentarza: damos Data: 02-04-2013 13:52:07 Usunięcie przez Tysona tatuażu z twarzy to żart redakcji, doniesienia o propozycji dla Wawrzyka są żenujące ale niestety prawdziwe u konkuręcji znajdziesz to samo
Autor: MAKAV3LI
Data: 02-04-2013 14:01:38
HAYE ZNOKAUTUJE NASZEGO TANCERZA NIE MAM CO DO TEGO ZADNYCH WĄTPLIWOŚCI
Autor: Cooperek
Data: 02-04-2013 14:11:15
damos "RZARTY SE STROJO" Oo, cześć, witamy kolege z Węgier :)
Autor: ThaRealest
Data: 02-04-2013 14:15:04
" Autor komentarza: BlackDog Data: 02-04-2013 13:54:43 Muszą być pewni zainteresowania bo bilety już się sprzedają. Widać Haye jest takim gwiazdorem że nawet jak by ogłosił "sierotkę Marysię" ludzi to nie interesuje ;D" Daj spokoj Black. Pewnie ze interesuje ludzi przyszly oponent Davida Haye'a... Generalnie cale zamieszanie na temat Wawrzyka wydaje sie byc wziete z dupy, dlatego nie ma co przykladac do tego wiekszej wagi. Ale jesli by to byla prawda, ze pojawila sie jakas oferta czy spekulacje, to Haye powinien za sam fakt zostac ostro skrytykowany. A co do okreslenia "gwiazdor".. mam dla Ciebie ostatnia wypowiedz Davida ;) "Będę raczej tonował ilość trash-talku. Wiele rzeczy, które dawniej mówiłem i robiłem miało na celu zwrócenie na mnie uwagi i spowodowanie, abym pojawił się na okładkach. Teraz już nie muszę tego robić. Mam bardzo wielu kibiców, którzy interesują się moją karierą. Kilka lat temu musiałem robić to, czego chcą media, aby wzbudzić ich zainteresowanie. Teraz już nie muszę tego robić." - powiedział Haye."
Autor: adam12
Data: 02-04-2013 14:52:48
yale u konkurencji wciąż milczy...
Autor: BlackDog
Data: 02-04-2013 14:54:54
Źle odebrałeś mu post. Zrozumiałeś go jakobym się z Haye naśmiewał prawda? A właśnie wręcz przeciwnie. Oczywiście zgadzam się że za Wawrzyka powinno mu się oberwać jak Władowi za Pianetę chociażby ale pisząc sierotka Marysia nawet na chwilkę o Wawrzyku nie pomyślałem. Mój post miał raczej za zadanie zauważyć że Haye to wielka gwiazda na Wyspach. Pomyśl jak bardzo ludzie czekają na jego powrót skoro już sprzedają się bilety na walkę nie wiadomo z kim. Wygląda na to że Haye ma naprawdę bardzo mocną pozycję marketingową skoro nie obawiają się problemów z rozejściem biletów. Przecież tak "Mr George" kupując bilet na tą walkę nie wie nawet czy Hayemaker zawalczy z kimś godnym uwagi. Godne podziwu zaplecze kibiców, i tyle.
Autor: Whisper
Data: 02-04-2013 15:00:59
@ThaRealest Poczekamy zobaczymy. Póki co nadal jest bokserem-gwiazdorem :)
Autor: Tomcur
Data: 02-04-2013 15:16:58
Ci, co spinaja się z powodu postu Ca5ini niech spróbują wykonać "prawego krzyzowego z lewej reki".
Autor: black111
Data: 02-04-2013 15:34:40
Ca5ini robi za PR pinezki stąd nie ma się co dziwić jego postom
Autor: wszawypomiot
Data: 02-04-2013 15:41:13
Nic się nie martwcie. Nie jestem fanem Haye ale muszę przyznać, że jego obóz jest sprawny propagandowo niczym Goebells. Za miesiąc ja sam będę święcie wierzył, że niepokonany Wawrzyk, czy też pokonany Charr są świetnymi klasowymi rywalami jak kiedyś Harrison.
Autor: Imperator
Data: 02-04-2013 15:44:48
wszawypomiot Jeśli obóz Davida jest świetny propagandowo to w takim razie jaki musi być świetny w tym fachu obóz Kliczko? xD
Autor: wszawypomiot
Data: 02-04-2013 15:47:56
Kliczkom jest łatwiej bo są mistrzami. Zawsze mogą powiedzieć - wziąłem tego bo jest następny w kolejce, w rankingach itd.
Autor: Wojciacho
Data: 02-04-2013 15:48:03
Ca5ini sobie jaja robi , a wy tu przeżywacie, że promuje Szpilkę i jest głupi. A mu się po prostu nudzi. A co do ew. oponentów haye'a. Charr ma dość głośne nazwisko w środowisku i piękny rekord, więc się nadaje. A do tego dużo gada, więc będzie wesoło. Tylko zażyczy sobie więcej kasy niż Warzyk i inni. Jednak ze względu na fakt, że walczył z Vitkiem, myślę, że to właśnie Diamond boy będzie przeciwnikiem Hayemakera.
Autor: ThaRealest
Data: 02-04-2013 16:09:31
" Autor komentarza: wszawypomiot Data: 02-04-2013 15:47:56 Kliczkom jest łatwiej bo są mistrzami. Zawsze mogą powiedzieć - wziąłem tego bo jest następny w kolejce, w rankingach itd." nie zgadzam się. rankingi rankingami, ale jakis poziom musi byc zachowany, szczegolnie jesli chodzi o walki Mistrzow Swiata. Czyz nie ? Juz sam fakt ze Janiki, Jonaki i Wawrzyki sa uwzgledniani w rankingach najwazniejszych federacji, bijac na wiejskich galach bumow bog wie skad jest totalnym nieporozumieniem. Swietnie obrazuje nam to ze "rankingiem" mistrz wytlumaczyc sie nie moze.
Autor: BlackDog
Data: 02-04-2013 16:15:21
Skazany A ja się zgadzam. Dodatkowo bracia mają kapitalną wymówkę. Ich wszyscy się boją, nie są gotowi, jeszcze nie teraz itd itd. Rozumiem że wybór Pianety jest średnio wspaniały ale analizując sytuację dużo innych wyjść Władek nie miał. Na szczęście na horyzoncie ciekawe nazwiska które raczej walki unikać nie będą chciały. Jest Powietkin, jest Pulev, Jennings. Haye natomiast ma coś do udowodnienia. Musi wspinać się w rankingach i najlepiej gdyby "wspinał się a nie wjeżdżał kolejką górską". Na nim ciąży spora odpowiedzialność. Zresztą on w przeciwieństwie do braci nie zlał całej szeroko pojętej czołówki. :D
Autor: ThaRealest
Data: 02-04-2013 16:18:46
Black Poczesci tak to odebralem, ale ok nie wazne, juz czaje o co Ci chodzilo ;) oczywiscie ze Haye ma ogromne zaplecze kibicow. Spora ich czesc zyskal jeszcze w CW. Przechodzac do wagi ciezkiej zaskarbil sobie takze ogromne grono jego przeciwnikow, ktorzy z utesknieniem czekali az pyskaty murzyn dostanie po gebie :) Chcac nie chcac, ogladali go jedni jak i drudzy.. Ludzie licza na show w wykonaniu Davida, i niewatpliwie jego nazwisko im sie z tym kojarzy, dlatego biora to w ciemno. Taki przynajmniej ja mam poglad na te sprawe. pozdro
Autor: ThaRealest
Data: 02-04-2013 16:26:32
Wszystko mozna podwazyc, jedynie mam nadzieje ze Haye nie bedzie sie wspinal w tych rankingach ani wjezdzal na nie kolejka gorska - mam nadzieje ze Haye w te rankingi wpierdoli sie z buta, z jakims konkretnym rywalem ;))
Autor: NATHAN
Data: 02-04-2013 16:31:12
ThaRealest : oby było jak piszesz :)
Autor: Matys90
Data: 02-04-2013 16:38:29
Haye już jest w tych rankingach, w WBA #1, a w całej reszcie czwarty-piąty.
Autor: NATHAN
Data: 02-04-2013 16:54:25
Ale jaja faktycznie Haye jest #1 w WBA :O http://wbanews.com/artman/uploads/1/WBA_RATING_FEBRUARY_2013_1.pdf Ale Povietkin na 100 % nie wyjdzie do Haye'a, bo tam już by wałek nie przeszedł :)
Autor: Matys90
Data: 02-04-2013 16:57:57
NATHAN, Powietkin wychodzi do Kliczko latem, pas regular zostaje zwakowany i biją się o niego #1 i #2 - Haye z Ortizem, ewentualnie wieczny pretendent WBA - Czagajew.
Autor: ThaRealest
Data: 02-04-2013 16:59:01
Matys Tak Haye jest notowany w rankingach, ale te miejsca mu nie zapewniaja walki z Vitkiem - do ktorej przeciez dazy. Wiec jak sam powiedzial, bedzie chcial go do tego zmusic i zalatwic sobie prawo pretendenta.O ile dobrze pamietam :)
Autor: NATHAN
Data: 02-04-2013 16:59:05
Matys, dokładnie tak by to wyglądało. Ale Haye niby celuje w WBC teraz, chociaż cholera go wie w sumie.
Autor: Matys90
Data: 02-04-2013 17:01:47
Prędzej chce wymusić na opinii publicznej taki status, bo może się nie doczekać tego statusu pretendenta w WBC. Ja myślę, że mając dobre chody w WBA znowu przytuli pasek regular, co będzie jakąś kartą przetargową, chociaż Witalij pasa WBA odebrać nikomu nie może.
Autor: Matys90
Data: 02-04-2013 17:06:43
Witalij walczy generalnie 1 obowiązkową, dwie dobrowolne. Do ringu nie wyjdzie więcej niż dwa razy w roku, nie wiadomo czy 2013 nie jest ostatnim w karierze. Jak odprawi zwycięzcę Arreola/Stiverne w 2013, to kolejny obowiązkowy pretendent najwcześniej w drugiej połowie 2014, a załatwić sobie pozycję "obowiązkowego" nie będąc Meksykaninem to też niełatwa sprawa. Stiverne to od 3 lat nic innego nie robi jak walczy w eliminatorach :)
Autor: damos
Data: 02-04-2013 22:31:37
Cooperek i Repcak Odpowiedziałem żartem na żart jakim jest dla mnie powyższy artykuł. Bez znaczenia czy jest prawdziwy czy nie Wawrzyk w najbliższym czasie nie powinien się pojawić w ringu z Hayem.