ŁATWA ROBOTA PROKSY
Dodano: 9 lutego 2013 20:09
Autor: Redakcja, Informacja własna
Zdjęcie: Obraz własny
Grzegorz Proksa (29-2, 21 KO) udanie powrócił na ring po porażce z Giennadijem Gołowkinem. Dwukrotny mistrz Europy wagi średniej bez problemu pokonał Norberta Szekeresa (13-21-3, 8 KO).Polak przez sześć rund obijał swojego przeciwnika i zwyciężył wyraźnie w stosunku 60:54. Niestety już w pierwszej rundzie Grzegorz "Nice Super G" Proksa złamał rękę.
Więcej informacji:
Grzegorz Proksa
KOMENTARZE
ZOSTAW SWÓJ KOMENTARZ
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Whisper
Data: 09-02-2013 20:19:20
No i dobrze. Miejmy nadzieje, że ta walka "odrdzewi" Grześka. Teraz czas na Adama albo Zbika :)
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:21:55
Waciarz...
Autor: simbadbox
Data: 09-02-2013 20:23:03
Trochę przesadzili z tym zawodnikiem, rozumiem że to miało być na przetarcie ale ...13-21-3 do 29-2, 21 KO samo mówi za siebie. Podejrzewam że Grzechu miał lepszych sparingpartnerów :)
Autor: Matiz77
Data: 09-02-2013 20:23:28
No jak to już wygrał, przecież transmisja w nSport miała być o 23...
Autor: ElChapinho
Data: 09-02-2013 20:26:49
Pewnie będzie retransmisja. Przecież nie wstawią Proksy z kelnerem w czasie największej oglądalności. O ile w ogóle walka była nagrywana, bo transmisja na Box Nation startuje o 21:00
Autor: bartekbialy25
Data: 09-02-2013 20:28:39
Teraz czas na kogos lepszego,mam nadzieje ze Grzesiek dostanie jeszcze raz szasne o mistrzostwo zawalczyc...
Autor: KOSTROMA
Data: 09-02-2013 20:28:40
Świetna wiadomość Proksa to niezwykle utalentowany gość ale charakter zwycięstwa potwierdza ,że powinien walczyć w niższej kategorii...
Autor: Matiz77
Data: 09-02-2013 20:28:50
Na pewno retransmisja, skoro już po walce, ale będę ją teraz oglądał już bez tych emocji... :) mogłem nie wchodzić na orga...
Autor: psychox
Data: 09-02-2013 20:28:58
Nie jestem fanem tego pana.
Autor: endriu
Data: 09-02-2013 20:30:48
K... przegapiłem Pytanie dlaczego Grzesiek go nie skończył przed czasem?
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:31:45
Brawo Grzesiek, Martinez jak widział tę walkę to przyklęknął z wrażenie, odwoła walkę z Murrayem by z Tobą zawalczyć!
Autor: nosorozec
Data: 09-02-2013 20:33:20
Ciekawe jak to jest na prawdę z tym Adama. Bo Boxrec cały czas pokazuje że to będzie rywal Proksy. Czasem promotorzy mówią że dementują bo pewnie chcą mieć ostatnie zdanie a wiadomo że jest już wszystko pewne.
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:33:45
Co wy, przecież Proksa to zaraz po Gołowkinie najsilniej bijący zawodnik wagi średniej... tylko walka była zakontraktowana tylko na 6 rund, a rywal miał betonową szczękę. Ciosy Grześka skumulowałyby się na szklanej szczęce Martineza, który ma w dodatku słabą obronę i byśmy mieli nr. 3 w P4P ! :P
Autor: ThaRealest
Data: 09-02-2013 20:33:56
bak Ty serio jesteś aż taki żenujący ? Serio to myślałem, że masz trochę więcej rozumu..
Autor: nosorozec
Data: 09-02-2013 20:34:26
Proszę o ban dla bak
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:35:56
Żarciki a o Jonaku to niby co, lepsze ? :O
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:37:37
Dobra, żeby uratować resztki honoru w tym wpisie: -Najważniejsze, że Proksa wygrał. -Rywal nie był zbyt wymagający. -Był do znokautowania, nie wiem czemu męczył się z nim pełny dystans. -Waga średnia to nie dla Grzegorza, jest za mały. -29 marca nie będzie miał łatwo.
Autor: Krzyzak
Data: 09-02-2013 20:38:05
Proksa nie ma powera w łapach , ma slaby cios bazuje na kumulacji ciosów , a jak te kumulacje nie wchodzą to klepie runda po rundzie. Obrone ma na średniaków , fizycznie słaby . Nie będe robił nad nim zachwytów ze walczy w takim a nie innym stylu
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 20:39:16
endriu znając życie Grzesiek potraktował tą walkę jako taki sparing w warunkach bojowych,czyli chciał przeboksować cały dystans
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 20:41:37
Powrót po sromotnej przegranej zaliczony. Teraz Adama na ESPN.
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:41:41
Obóz przygotowawczy miał podobno najkrótszy w karierze, co odbiło się na formie, nie zachwycił, ale wygrał... Jest za mały na wagę średnią, ze wzrostem 170 cm powinien ważyć w półśredniej.
Autor: ThaRealest
Data: 09-02-2013 20:42:19
bak mam w dupie, żarty o Jonaku. Faktem dla mnie są bzdury które wypisujesz teraz, tutaj, pod tym newsem. Czasem potrafisz wnieść wiele do dyskusji. Ale czasem... no właśnie.. pozdro. SNI
Autor: Matys90
Data: 09-02-2013 20:43:42
Proksa to dla mnie przypadek podobny do Wolaka: 1)Jest mały na swoją wagę 2)Ma wielkie serducho do walki 3)Prowadzi swoją karierę w sposób amatorski 4)Nigdy nie walczył w Polsce 5)Do swojej pozycji nie doszedł dzięki układzikom promotorskim, tylko pokonując faworyzowanego rywala 6)Uwielbiam Go oglądać w ringu i będę mu kibicować nawet jeśli nigdy nie będzie mistrzem świata, czy nawet stanie się journeymanem.
Autor: KOSTROMA
Data: 09-02-2013 20:44:02
Najgorsze jest to ,że nie mając mocnego uderzenia jak na tą kategorię wagową walczy w stylu opierającym się na zadawaniu ciosów zamachowych ze stosunkowo małą częstotliwością...
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:44:39
@TheRealest Nie kłóćmy się, wszyscy którzy tutaj jesteśmy mamy jedną pasję- boks! To nas łączy, a dzielą nas jedynie poglądy i niekiedy chamskie żarty (np. moje). Mam poczucie wstydu i głupio mi gdy mi zwróciliście uwagę, przepraszam.
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:46:43
@Matys90 1)Wolak to był stereotypowy przykład swarmera walczącego w półdystansie i bardzo dobry w tym był, wywierał presję niemal idelanie. Proksa to raczej boxer, a już w większości ostatnich walk kiepski slugger i tu mu warunki fizyczne nie pomogą. 4)Wolak walczył w Polsce nawet zdobył pas Polish International czy coś takiego :D 5)Wolak był promowany przez Top Rank :D
Autor: KOSTROMA
Data: 09-02-2013 20:46:49
ThaRealest przecież to co napisał bak to widoczna ironia mniej lub bardziej udana ale widoczna.
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 20:47:29
bak Kiedy Wolak walczył w Polsce?,w którym to było roku?
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:48:49
@Yuuri w 2007 !
Autor: KOSTROMA
Data: 09-02-2013 20:49:03
bak no właśnie Proksa walczy ostatnio jak slugger co wydaje się być absurdalne przy jego stosunkowo małej jak na warunki kategoeii średniej sile fizycznej.
Autor: Karule
Data: 09-02-2013 20:49:14
"Brawo Grzesiek, Martinez jak widział tę walkę to przyklęknął z wrażenie, odwoła walkę z Murrayem by z Tobą zawalczyć!" Rozwaliłeś system koleś TOTALNIE :D
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 20:49:18
bak aha dzięki
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:50:35
@KOSTROMA No, ale on chyba kibicuje Proksie i mogły go urazić takie ironiczne uwagi, a nie chcę by tutaj przeze mnie jakiś konflikt w tym poście był.
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 20:51:03
bak masz szczęście, że przeprosiłeś, jeszcze raz i będziesz biegał wokół boiska, pamiętaj.
Autor: nosorozec
Data: 09-02-2013 20:51:32
Mam nadzieję że Proksa dojdzie jeszcze do walki o pas. Ta pierwsza próba była wzięta na 2 miesiące przed walką i z lepszym zawodnikiem. Może jest jakiś inny gdzie miałby większe szanse. W sumie jedna wygrana walka z dobrym zawodnikiem i może będzie druga szansa. A potem dobra walka na HBO i 300 tys $ Mam nadzieję że taką walką by pokazał TVN a nie N co go ma kilka procent
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:53:07
@KOSTROMA Problem w tym, że po walce z Navasuescem i Sebastianem Sylvestrem rzeczywiście uwierzył w to że jest kopią Martineza i że mocny cios, który uratuje go z każdej opresji, w walce z Kerry'm Hope totalnie zaniedbał technikę, wdawał się w uliczne bójki przy linach, dobra sława po walce z Niemcem i zbyt wielka wiara we własne możliwości totalnie Grzegorzowi zaszkodziła...
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:53:36
@kochamboks296 Tak jest Panie generale! Melduję wykonanie zadania!
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 20:54:06
nosorozec nie ma co liczyć że TVN pokaże jeśli taka walka by się odbyła,swego czasu TVN pokazywał boks(np.debiut Grześka) ale teraz nie ma co na to liczyć
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 20:54:45
obecnie w TVN nie ma miejsca na żaden sport(szopki "gwiazdy TVN" vs Sejm nie licze)
Autor: ThaRealest
Data: 09-02-2013 20:55:03
KOSTROMA Wiem, że to była po części ironia. bak nie jestem fanem Proksy, ale mu kibicuję :)
Autor: Matys90
Data: 09-02-2013 20:55:30
Autor komentarza: bak Data: 09-02-2013 20:46:43 @Matys90 1)Wolak to był stereotypowy przykład swarmera walczącego w półdystansie i bardzo dobry w tym był, wywierał presję niemal idelanie. Proksa to raczej boxer, a już w większości ostatnich walk kiepski slugger i tu mu warunki fizyczne nie pomogą. Oczywiście, nie musisz mi tłumaczyć, że są stylowo jak ogień i woda. 4)Wolak walczył w Polsce nawet zdobył pas Polish International czy coś takiego :D Faktycznie, nie zauważyłem. 5)Wolak był promowany przez Top Rank :D Mówiąc o amatorstwie nie mam na myśli kto go promował, bo Hearn od Proksy to też nie jest byle kto. Wolak do końca nie zrezygnował z pracy na budowie.
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 20:56:13
Matys90 tylko że Hearn potrafi promować tylko swoich niestety
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:56:16
TVN nic kompletnie ciekawego nie pokazuje, Kuba Wojewódzki, Pani Domu, niane-sranie i inne programy dla kobiet, tylko dla tej płci ta stacja jest przeznaczona, a TVN24 i ten Jarosław K. co prowadzi wiadomości to w ogóle antyreklama dziennikarstwa.
Autor: bak
Data: 09-02-2013 20:57:31
@TheRealiest Ja też nie życzę mu źle jako Polakowi, ale tym chciałem nie wykpić Grzeogrza tylko fanatyków co po walce z Sylvestrem "wysyłali go" na Martineza :P
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 21:00:20
bak inna sprawa że Sylvester nigdy nie był wybitnym bokserem(dla mnie najgorszy mistrz wagi średniej w historii oraz najgorszy "niemiecki mistrz świata")
Autor: payback
Data: 09-02-2013 21:00:48
Zadnej walki z Adamą nie bedzie. Nie dogadali sie co do kasy: http://realcombatmedia.com/2013/02/07/osumanu-adama-fight-proksa-boxrec-incorrect/
Autor: payback
Data: 09-02-2013 21:01:07
Zadnej walki z Adama nie bedzie - nie dogadali sie co do kasy http://realcombatmedia.com/2013/02/07/osumanu-adama-fight-proksa-boxrec-incorrect/
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 21:02:05
payback "no i w pizdu,i cały misterny plan też w pizdu",szkoda była okazja znowu zaprezentować w Stanach
Autor: bak
Data: 09-02-2013 21:04:11
@Yurii No B-Hopa a Sylvestra trochę dzieli :P
Autor: bak
Data: 09-02-2013 21:10:38
Zobaczyłbym walkę Wolaka z Proksą. Sądzę, że Wolak (w formie z walki z Foremanem czy Rodriguezem) by wygrał, ale to moje osobiste zdanie :)
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 21:13:47
bak Miałem na myśli to że Sylvester to był tylko średni bokser nic więcej,to nie był bokser na mistrza świata
Autor: KOSTROMA
Data: 09-02-2013 21:18:22
Przy tym wszystkim naprawdę robi się żal patrząc jak marnowany jest talent Proksy bo przecież co by nie mówić to naprawdę utalentowany pięściarz!
Autor: bak
Data: 09-02-2013 21:19:29
Tylko dla walk Adamek vs. Szpilka czy Wolak vs. Proksa (ewentualnie Jonak i tutaj na serio!) warto byłoby robić PPV
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 21:22:32
bak jeszcze Masternak vs Włodarczyk
Autor: cop
Data: 09-02-2013 21:24:56
Walki nie widzialem, walczylem ze sniegiem...lol... Oczywioscie tego typu pojedynkow nie nalezy traktowac w innym aspekcie jak tylko i wylacznie odbudowy psychicznej. Po porazce z GGG Proksa zrobil to, co wszyscy inni piesciarze w takich wypadkach robia, czyli walka odbudowywujaca, cos na przetarcie... Mowiac to, pytam tylko dlaczego z kims takim i dlaczego w jakims obskurnym miejscu w Irlandii???
Autor: Shogun90
Data: 09-02-2013 21:25:12
Od początku pisałem , że Proksa jest słaby i ma watę w łapie
Autor: Coperek
Data: 09-02-2013 21:25:22
W ogóle mnie ta walka nie obeszła, jestem wręcz zaskoczony że już walczył bo myślałem że będzie kiedy indziej. I tak będzie Grzesiek cały czas jeśli będziesz się wydurniał z takimi lamusami.
Autor: trucker
Data: 09-02-2013 21:25:53
brawo grzechu,tylko szkoda że rywal z pułki kelnerów.ale to miało być przetarcie teraz czas na kogoś z wyższej pułki
Autor: Slayer85
Data: 09-02-2013 21:26:03
Autor komentarza: cop Data: 09-02-2013 21:24:56 Walki nie widzialem, walczylem ze sniegiem...lol... Oczywioscie tego typu pojedynkow nie nalezy traktowac w innym aspekcie jak tylko i wylacznie odbudowy psychicznej. Po porazce z GGG Proksa zrobil to, co wszyscy inni piesciarze w takich wypadkach robia, czyli walka odbudowywujaca, cos na przetarcie... Mowiac to, pytam tylko dlaczego z kims takim i dlaczego w jakims obskurnym miejscu w Irlandii??? Bo Hearn nie uwaza Proksy za swoj priorytet.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 21:28:29
"KOSTROMA Data: 09-02-2013 21:18:22 Przy tym wszystkim naprawdę robi się żal patrząc jak marnowany jest talent Proksy bo przecież co by nie mówić to naprawdę utalentowany pięściarz!" Nic dodac, nic ujac. Moj znajomy ostatnio, po obejrzeniu paru walk Proksy, ktore mu podrzucilem do wgladu, powiedzial iz Polak musi koniecznie zmienic trenera, sztab szkoleniowy, promotora i zaczac walczyc u nas, by moc rozwijac swoja kariere. Obijanie sie po czeresniackich galach w Irlandii jest strata czasu i moze zniechecic najlepszych..
Autor: cop
Data: 09-02-2013 21:31:13
"Slayer85 Data: 09-02-2013 21:26:03 Bo Hearn nie uwaza Proksy za swoj priorytet." Oczywiscie, przeciez to prymitywny Angol. Dodam jeszcze, ze kiepski promotor. Jak Proksa moze przezwyciezyc te wszystkie przeciwnosci? Beznadziejny promotor, menadzer bez najmniejszego pojecia o boksie zawodowym, niewlasciwy trener, brak dietetyka etc... Parodia.
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 21:32:13
cop Hearn napewno nie jest kiepskim promotorem,tylko jak pisałem wcześniej potrafi promować tylko swoich
Autor: cop
Data: 09-02-2013 21:37:26
"YuuriBoxing Data: 09-02-2013 21:32:13 cop Hearn napewno nie jest kiepskim promotorem,tylko jak pisałem wcześniej potrafi promować tylko swoich" Kiepski promotor dla Proksy. Moze powinienem byl napisac wczesniej, ze niewlasciwy dobor sztabu odbijaj sie i odbija wciaz na karierze Polaka, ktory naprawde jest o wiele lepszy niz wiekszosc z was tutaj sadzi. Do tego ten jego widowiskowy styl...
Autor: lubieznyzenon
Data: 09-02-2013 21:38:32
Cokolwiek nie powiedzieć o Proksie - jest ekscytujący w ringu i pewnie da jeszcze niejedną ciekawą walkę. Może trochę przeceniliśmy jego możliwości w pewnym momencie, co absolutnie nie znaczy, że jest bez szans na wielkie sukcesy.
Autor: KOSTROMA
Data: 09-02-2013 21:40:34
cop szkoda ,że Proksa wydaje się nie wyciągać wniosków z przebiegu dotychczasowej kariery a zegar tyka i niedługo może być już za póżno na jakiekolwiek zmiany.Sam nie wiem może jest uwikłany w jakieś zniewalające go układy?Nie znam się na zawiłościach promotorsko-biznesowych...
Autor: DaroGie
Data: 09-02-2013 21:50:17
po tym jak przeczytalem, ze Proksa wygral na pkt, wiedzialem ze jakcys idioci napisza ze jest waciakiem. Nie zdziwilem sie, kiedy przeczytalem drugi komentarz baka... Coz, swiadczy to tylko o nim :)
Autor: bak
Data: 09-02-2013 21:53:46
@Yourii i jeszcze Fonfara vs. Kostecki (po więzieniu) :DD
Autor: cop
Data: 09-02-2013 21:55:23
"KOSTROMA Data: 09-02-2013 21:40:34 cop szkoda ,że Proksa wydaje się nie wyciągać wniosków z przebiegu dotychczasowej kariery..." Tak to przynajmniej mozna odebrac z miejsca obserwatora. Jakie sa zawilosci kontrakturalne czy tez uklady personalne proksy i reszty "towarzystwa" tego nie wiemy a czasami domyslanie sie moze byc zwykla strata czasu... Jak jest z ta walka Proksy na ESPN? Jakies wiadomosci?
Autor: milosz762
Data: 09-02-2013 21:55:40
Proaksa zrobił swoją robote i dalej uważam że mimo ko od świetnego Gołowkina to po Maternaku najbarziej utalentowawny nasz zawodnik!! ale niestey Waga średnia jest wysoko obsadzona i Oprócz Gołowkina i Martineza (co tu dużo mówić niestety poza jego zasiegiem) są grozny Pirog Chavez jr Qoiln ale uważam ma szanse wywalczyć Mistrzostow Europy ni jest stary i moze kiedyś dostać szanse walki O poważny tytuł! bak Data: 09-02-2013 20:56:16 to prawda teraz tvn to lekka porązka żeby nie powiedziec całkowaita fakty lansiarskie dzień dobry tvn programy plotkarskie jakieś bzdury ukryta prawda ! ale pamietam dawniej kiedyś w 2005 roku pokazywali walkę gołoty bodajże z Brewstrem i czy wcześniej z ruizem!i walki Prosky
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 21:56:07
cop nie dojdzie do niej,nie dogadali się jeśli chodzi o kasę
Autor: Whisper
Data: 09-02-2013 21:57:19
Proksa ma dobry cios. Nie jest to jakaś petarda ale na pewno nie jest to też głaskanie. Strasznie chciałbym zobaczyć go z tym Adama lub Zbikiem. Byłyby to dobre pojedynki które pokazałyby nam czy Proksa reprezentuje poziom czołówki kategorii średniej.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 21:58:55
"DaroGie Data: 09-02-2013 21:50:17 po tym jak przeczytalem, ze Proksa wygral na pkt, wiedzialem ze jakcys idioci napisza ze jest waciakiem..." No coz, Proksa z pewnoscia nie posiada zabojczego uderzenia, ale nazywanie go "waciakiem" nie jest absolutnie poprawne. To znakomity piesicarz, ktory moze zakonczyc pojedynek pojedynczym uderzeniem, ale jego styl polega raczej na refleksie, szybkosci i mobilnosci a nokauty sa sytuacjami pochodnymi. Jezeli sie zdarza, to OK, ale prawda jest taka iz Grzegorza zwyciestwa punktowe sa przyjemna dawka interesuajacych wydarzen w ringu... Oczywiscie podkreslam tylko te, osiagniete z dobrymi przeciwnikami.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:00:33
"YuuriBoxing Data: 09-02-2013 21:56:07 cop nie dojdzie do niej,nie dogadali się jeśli chodzi o kasę" To jest jakas potwierdzona wiadomosc, czy tez na chwile obecna tylko jedna z wersji?
Autor: YuuriBoxing
Data: 09-02-2013 22:01:37
cop http://realcombatmedia.com/2013/02/07/osumanu-adama-fight-proksa-boxrec-incorrect/-tu więcej informacji
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:03:30
"milosz762 Data: 09-02-2013 21:55:40 Proaksa zrobił swoją robote i dalej uważam że mimo ko od świetnego Gołowkina to po Maternaku najbarziej utalentowawny nasz zawodnik..." Bez watpienia Proksa i Masternak to dwie perelki polskiej sceny zawodowej. Masternak uczynil krok w inteligentnym kierunku. Proksa niestety popelnia bledy w doborze ludzi go otaczajacych. Gdyby bylo go stac na poczynienie kroku jaki zrobil Adamek, z pewnoscia jego kariera w US bylaby zupelnie inna...
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:06:37
Obawiam się że Grzesiek z Łapinem daleko nie zajdzie...To przeciętny trener, a pozatym Grzesiek nie jest z KP wiec zawsze będzie na końcu... Na najwyższym poziomie potrzebuje trenara z top 10...
Autor: btfh
Data: 09-02-2013 22:07:42
Na miejscu Hearn'a też nie uważałbym Proksy za swój priorytet a to dlatego, że Proksa nie uważa boksu za swój priorytet. Nie opłaca się lokować swojego wysiłku i pieniędzy w kimś kto nie jest zainteresowany ciężką pracą ponad wszystko.
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:08:23
Trudno się z Tobą nie zgodzić COP mam podobne zdanie..
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:09:36
YuuriBoxing - thx. No coz, to niezbyt dobra wiadomosc, gdyz ewntualne zwyciestwo nad Adama postawiloby Prokse ponownie w bardzo dobrej pozycji na naszym rynku...
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:09:50
btfh skąd masz takie informacje o grześku? Oglądasz go na treningach?
Autor: Leniuch
Data: 09-02-2013 22:10:36
Kuwa żalowy n-sport,zeby walki na zywo nie pokazac tylko jakis zjebany mecz.......
Autor: bak
Data: 09-02-2013 22:13:50
@Lefithuck Przecież wiadomo, że praca w banku jest dla niego najważniejsza...
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:14:13
"btfh Data: 09-02-2013 22:07:42 Na miejscu Hearn'a też nie uważałbym Proksy za swój priorytet a to dlatego, że Proksa nie uważa boksu za swój priorytet. Nie opłaca się lokować swojego wysiłku i pieniędzy w kimś kto nie jest zainteresowany ciężką pracą ponad wszystko." Jakies detale dotyczace tej sytuacji? Mozesz elaborowac stwierdzenie: "...nie uwaza boksu za swoj priorytet...."? Czytam czasami podobne komentarze, ale tak naprawde trudno mi uwierzyc by Proksa nie dawal z siebie wszystkiego w ringu i w czasie treningow... Stalem pare stop od Grzegorza udzielajacego wywiadu tuz przy ringu po przegranej walce z GGG. Porozbijany, z wyrazem kompletnego braku aprobaty za swoj wystep, wkurzonego na siebie samego, niemalze ze lazami w oczach... Tak nie wyglada piesicarz, dla ktorego boks jest tylko dodatkiem... Oczywiscie moge sie rozmijac z prawda.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:16:08
"bak Data: 09-02-2013 22:13:50 @Lefithuck Przecież wiadomo, że praca w banku jest dla niego najważniejsza..." Slysze o tym banku nieustannie, ale jakiego rodzaju prace Proksa tam ma? Jakie wuyksztalcenie pozwala mu na prace w sferach finansowych? Rozumiem, ze ma tytul z zakresu finansowego lub ekonomicznego my moc zareazbiac przyzwoite pieniadze w bankowosci. Czy to jest prawda?
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:17:38
Ten facet to pasjonat...A jego pasją jest boks...Takie jest moje zdanie
Autor: btfh
Data: 09-02-2013 22:18:48
@Lefthuck Chociażby walka z Hope'em o EBU bez narożnika, inne walki często przyjmowane w ostatniej chwili (w szczególności GGG). Ostatnio sam mówił "to najkrótszy obóz przygotowawczy w mojej karierze". Siedzi gdzieś u siebie, może tam trenuje, pewnie trochę tak. Pewne jest, że żadnego profesjonalnego wsparcia w treningu tam w Beskidzie nie ma. Sądzę, że sam nie do końca wie czego chce, pewnie jest rozdarty pomiędzy karierę a rodzinę, rozumiem to do jakiegoś stopnia. Jednak jeżeli zależy mu na boksowaniu na najwyższym poziomie musi podjąć męską decyzję, tylko czy go na to stać ?
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:19:35
Proksa jest w zarządzie banku, do którego zaprosili go ze względu na sponsoring..Nie ma tam decydującego głosu, jest członkiem honorowym...I dostaje za to kaskę..Taka jest prawda...
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:22:51
@btfh No napewno jest coś w tym co piszesz...Powinien wyjechac do stanów jak wach ..spać na sali i zapierdzielać pod okiem jakiegos konkretnego trenera...Wtedy miałby realne szanse na tytuł...Talent ma bezwątpienia..Jego Styl w stanach zrobiłby furorę
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:24:17
"Lefthuck Data: 09-02-2013 22:19:35 Proksa jest w zarządzie banku, do którego zaprosili go ze względu na sponsoring..Nie ma tam decydującego głosu, jest członkiem honorowym...I dostaje za to kaskę..Taka jest prawda..." OK, czyli nie musi poswiecac specjalnie duzo czasu na tego typu zajecie. Nie jest to zadna praca a dodatkowy dochod. Przez chwile myslalem, ze pracuje w banku regularne godziny...
Autor: btfh
Data: 09-02-2013 22:25:45
@Lefthuck Też jestem pasjonatem, moja pasja to sporty motorowe. I z tej pasji wynika tylko tyle, że jestem całkiem niezłym amatorem. Jak chcę jechać na zawody to najpierw pytam się rodziny, czy mogę, czy nas stać itp. Wiem, że mógłbym być lepszy, ale musiałbym wszytko inne rzucić i zająć się tylko i wyłącznie ściganiem, podporządkować wszytko tylko temu celowi ale zależy mi na jednym i drugim. Myślę, że tak samo ma Proksa. To nie jest profesjonalne podejście, to jest amatorskie podejście. Bawię się w sport po godzinach. Myślę, że tak samo ma Proksa.
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:26:47
@cop Teraz jeszcze złapał niezłego sponsora NICE...Tak że konfort finansowy posiada...(wysłałeś?:))
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:27:42
"btfh Data: 09-02-2013 22:18:48 Chociażby walka z Hope'em o EBU bez narożnika, inne walki często przyjmowane w ostatniej chwili (w szczególności GGG). Ostatnio sam mówił "to najkrótszy obóz przygotowawczy w mojej karierze". Siedzi gdzieś u siebie, może tam trenuje, pewnie trochę tak. Pewne jest, że żadnego profesjonalnego wsparcia w treningu tam w Beskidzie nie ma. Sądzę, że sam nie do końca wie czego chce, pewnie jest rozdarty pomiędzy karierę a rodzinę, rozumiem to do jakiegoś stopnia. Jednak jeżeli zależy mu na boksowaniu na najwyższym poziomie musi podjąć męską decyzję, tylko czy go na to stać ? " Niestey to sa wrazenia, ktore wiekszosc z nas moze wywierac. Czy tak jest naprawde? Trudno powiedziec, ale przyklady przez ciebie przytoczone sa rzeczywistoscia i wskazuja na brak profesjonalizmu. Jestem zainteresowany jakimkolwiek wywiadem z tym jego "menadzerem-kolega" Zbarskym... Byloby to z pewnoscia interesujace, gdyby ktokolwiek zrobil jakis rzetelny wywiad z gosciem i zadal mu kilkanascie podstawowych pytan. Nie sadze, by umial on usprawiedliwic taka ilosc bledoe w prowadzeniu Proksy, a moze zwyczajnie jie sa to bledy a ja nie znam sie na boksie zawodowym...lol...
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:30:08
"Lefthuck Data: 09-02-2013 22:26:47 @cop Teraz jeszcze złapał niezłego sponsora NICE...Tak że konfort finansowy posiada...(wysłałeś?:))" Sponsorzy i dodatkow epieniadze zawsze mile widziani. Czy to Hugo Boss,Red Bull, Portfel, Las Vegas czu NICE...nie ma to znaczenia, aby tylko $$$ sie zgadzaly. To biznes... Co to bylo za pytanie: "wyslales"?
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:30:19
@Lefthuck Też jestem pasjonatem, moja pasja to sporty motorowe. I z tej pasji wynika tylko tyle, że jestem całkiem niezłym amatorem. Jak chcę jechać na zawody to najpierw pytam się rodziny, czy mogę, czy nas stać itp. Wiem, że mógłbym być lepszy, ale musiałbym wszytko inne rzucić i zająć się tylko i wyłącznie ściganiem, podporządkować wszytko tylko temu celowi ale zależy mi na jednym i drugim. Myślę, że tak samo ma Proksa. To nie jest profesjonalne podejście, to jest amatorskie podejście. Bawię się w sport po godzinach. Myślę, że tak samo ma Proksa. Skoro na pół gwizdka prezentuje taki poziom to jaki to jest fenomen... Mimo wszystko myslę że ma nieco więcej czasu na boks niż ty na motory..On nie pracuje na etacie..
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:31:57
@cop No obiecałeś mi buteleczke exskluzywnego alkocholu..wygrałem w konkursie jaki ogłosiłes..
Autor: btfh
Data: 09-02-2013 22:33:27
@Lefthuck Zgadzam się, uważam, że Proksa ma wielki potencjał i chyba nie tylko ja, wiele osób mówi o marnującym się talencie.
Autor: Deafnom
Data: 09-02-2013 22:34:44
http://www.facebook.com/events/327136914073707/?fref=ts ZAPRASZAM SERDECZNIE!
Autor: Deafnom
Data: 09-02-2013 22:35:30
http://www.facebook.com/events/327136914073707/?fref=ts ZAPRASZAM SERDECZNIE!
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:36:47
"Lefthuck Data: 09-02-2013 22:31:57 @cop No obiecałeś mi buteleczke exskluzywnego alkocholu..wygrałem w konkursie jaki ogłosiłes.." Na imie masz M. ? Z miasta N.? Oczywiscie, ze wyslalem. Juz ci napisalem wczesniej... Sorry, ale twoj "nick" uciekl mi z pamieci... Powinienes dostac w najblizszym tygodniu, gdyz to przesylka lotnicza.
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:39:18
@cop Tak to ja:) Dziekuję uprzejmie...
Autor: pismen
Data: 09-02-2013 22:43:33
Niedługo walka wieczoru w Belfaście. Bardzo lubię Framptona, potrafi wywierać niesamowitą presję na rywalu walczy widowiskowo i jest wojownikiem
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:43:38
Dla mnie osobiscie, pomijajac aktualne dokonania w profesjonalnym boksie a uwzgledniajac tylko talent bokserski i mozliwosci ringowe, dostrzeglaem tylko pieciu polskich piesciarzy o swiatowym potencjale: 1) Golota 2) Adamek 3) Michalczewski 4) Proksa 5) Masternak... reszta nie istnieje.
Autor: Lefthuck
Data: 09-02-2013 22:43:48
Uciekam Panowie...Pozdrawiam
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:44:36
"Lefthuck Data: 09-02-2013 22:39:18 @cop Tak to ja:) Dziekuję uprzejmie..." No problem. Zlapales mnie w momencie slabosci a gdy cos obiecane, musi byc spelnione... Cheers.
Autor: krzysiek34
Data: 09-02-2013 22:46:36
cop Wymieniłeś pięciu , a reszta klasowych siedzi w kryminale.
Autor: MorenoMorales
Data: 09-02-2013 22:46:46
Ktoś wie coś więcej o tym złamaniu?
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 22:49:57
cop Kamil Łaszczyk.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:50:42
"krzysiek34 Data: 09-02-2013 22:46:36 cop Wymieniłeś pięciu , a reszta klasowych siedzi w kryminale. " Nie piszesz chyba o Kosteckim? Nie dlatego, ze mam coskolwiek przeciwko niemu, ale zwyczajnie nie uwazam go za bokseraq majacego najmniejsze zadatki na piesciarza swiatowej klasy... Jacys inni w wiezieniu?
Autor: nosorozec
Data: 09-02-2013 22:52:20
Mam nadzieję że Gołota nie da się trafić. Musi to wygrać i zakończyć karierę
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:52:23
"kochamboks296 Data: 09-02-2013 22:49:57 cop Kamil Łaszczyk." Trudno mi cos na jego temat powiedziec, gdyz to zbyt wczesnie na tego typu okreslenia. Moze masz racje, ja tego jeszcze nie wiem.
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 22:52:33
http://kochamboks.blogspot.com/2013/01/kamil-aszczyk-przyszy-mistrz-swiata.html http://www.youtube.com/watch?v=F1I2ehw-FIo http://www.youtube.com/watch?v=J5Ln63sCzKo
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:53:16
"MorenoMorales Data: 09-02-2013 22:46:46 Ktoś wie coś więcej o tym złamaniu? " Wlasnie. Jakies konkrety na ten temat???
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 22:53:42
kochamboks296 mam nadzieje ze wypad do zakopca sie udał ;) a Kostecki to jeden z najlepiej wyszkolonych polskich bokserów do tego szybki , absolutna 1 dwudziestka swiatowego lhv , mam nadzieje ze talent jeszce nie stracony
Autor: nosorozec
Data: 09-02-2013 22:54:13
A to że Włodarczyk jest mistrzem świata i 3 razy bronił pas to się nie liczy ?
Autor: btfh
Data: 09-02-2013 22:54:32
@cop Ja bym Michalczewskiego dał wyżej, wydaje mi się motorycznie lepszy zarówno od Adamka jak i Gołoty. Technika zbliżona do Gołoty, lepsza dynamika, co może być kwestią wagi ale ogólne wrażenie, w szczególności głowa na korzyść Michalczewskiego, dla mnie najlepszy polski pięściaż zawodowy.
Autor: nosorozec
Data: 09-02-2013 22:55:32
4 razy. A po za tym był też mistrzem IBF.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:55:36
k"ochamboks296 Data: 09-02-2013 22:52:33 http://kochamboks.blogspot.com/2013/01/kamil-aszczyk-przyszy-mistrz-swiata.html" Z ciekawostek, widzialem Laszczyka w Veronie. Byl tam razeme zWachem. Fajna para...
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 22:56:14
milan1899 Zatrułem się czymś, jeść nie mogę. Ja Kosteckiego też nie skreślam jeszcze. Musi dostać szansę. Podoba mi się to, że Wasilewski nie zostawia swoich w potrzebie.
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 22:56:24
kochamboks296 mnie łaszczyk strasznie rozczarował w walce z farmerem , dla mnie ta walka była remisowa, druga sprawa to nie jestem w stanie zroumiec jak dorosły facet moze wazyc ponizej 60 kg ...:)
Autor: cop
Data: 09-02-2013 22:57:18
"nosorozec Data: 09-02-2013 22:54:13 A to że Włodarczyk jest mistrzem świata i 3 razy bronił pas to się nie liczy ?" To, ze Wlodarczyk ma pas to calkowita zasluga jego promotora a nie klasa piesciarza. Ktokolwiek sledzi boks, moze to zauwazyc bez zadnych problemow.
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 22:58:02
Autor komentarza: nosorozec Data: 09-02-2013 22:54:13 A to że Włodarczyk jest mistrzem świata i 3 razy bronił pas to się nie liczy ? to najbardziej niedoceniany bokser na tym portalu , w świwecie jednak bardzo szanowany , typowy puncher ze szczelną obroną kochamboks296 pewnie zatrueś się śliwowicą ;)
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 22:59:05
Autor komentarza: cop Data: 09-02-2013 22:57:18 "nosorozec Data: 09-02-2013 22:54:13 A to że Włodarczyk jest mistrzem świata i 3 razy bronił pas to się nie liczy ?" To, ze Wlodarczyk ma pas to calkowita zasluga jego promotora a nie klasa piesciarza. Ktokolwiek sledzi boks, moze to zauwazyc bez zadnych problemow. nie kto śledzi boks wie że Włodar to czołwoy cruiser swiata , tajemnicą poliszynela jest to ze wujekS unika walki Hucka z łodarem od dosć dawna
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 22:59:43
milan1899 No nie wypadł tam najlepiej ale on i Szymański wg. mnie wiele osiągną, Kamil ma jeszcze braki w obronie, ciekawe jak będzie mu szło pod wodzą Wilczewskiego, Kołodziej w niedalekiej przyszłości chce by walczył o tytuł, zobaczymy. W Global jest Bashir, nie wiem czy do tych niskich wag nie byłby to lepszy trener niż Piotr, Wilczewski się trenerki wciąż uczy.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:01:50
"btfh Data: 09-02-2013 22:54:32 @cop Ja bym Michalczewskiego dał wyżej, wydaje mi się motorycznie lepszy zarówno od Adamka jak i Gołoty. Technika zbliżona do Gołoty, lepsza dynamika, co może być kwestią wagi ale ogólne wrażenie, w szczególności głowa na korzyść Michalczewskiego, dla mnie najlepszy polski pięściaż zawodowy." Doskonale rozumiem takie opinie, gdyz rowniez docenialem Michalczewskiego. Co jest olbrzymim minusem jego kariery, to fakt iz byl mistrzem regionalnym, chronionym pod kloszem niemieckiego promotora. Oczywiscie brak walki z Royem Jonesem jest prawdopodobnie najwiekszym mankamentem w rozmowach o swiatowej klasie Michalczewskiego a pokonanie na punktu podstarzalego Virgila Hilla niestety nie jest tym, co IMHO mogloby oznaczac, iz Darius byl najlepszym polskim zawodowcem. Mowiac to, respektuje takie opinie.
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 23:05:20
cop Virgil Hill w 97 r. miał 33 lata, tylko 1 porażkę i znakomitą serię wygranych. Nie był podstarzały, to nieprawda. Hill prawie 10 lat później wygrywał walki mistrzowskie w C.W, lub dawał dobre pojedynki mistrzom. Wygrana Darka z Hillem była jego największym sukcesem i nieprawdą jest, że Hill był podstarzały czy past prime.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:05:50
"milan1899 Data: 09-02-2013 22:59:05 nie kto śledzi boks wie że Włodar to czołwoy cruiser swiata..." Chcesz powiedziec, ze bez pomocy (rozumiesz o jaka chodzi...lol...) Wasilwskiego, Wlodarczyk mialby pas WBC albo jakikolwiek inny??? C'mon dude...lol... Wszyscy wiemy, iz Wlodarczyk to przyzwoity rzemieslnik, ale z pewnoscia nie klasa swiatowa... Walki z Lebiedevem, Huckem, Alofabim, Masternakiem, Hernandezem i kilkoma innymi udowodnilyby to bez problemu, ale Wlodarczyka promotor chce walk z Mormeckiem czy Fragomenim...lol...
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 23:08:01
Włodarczyk to czołówka C.W na świecie. Hernandeza w mojej ocenie by znokautował.
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:08:48
kochamboks296 oczywiscie Hill obok RJJ był wtedy bogiem LHV a Tygrys to wygrał zdecydowanie , Darek to absolutnie top 10 lhv ever jak dla mnie cop tytułu to wypadkowa pracy promotora i zawodnika , sledzac boks zawodowy wpoinnes to wiedziec dude , żaden promotr nie doprowadzi do tytułu miernoty takie sa fakty
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:09:42
"kochamboks296 Data: 09-02-2013 23:05:20 Virgil Hill w 97 r. miał 33 lata, tylko 1 porażkę i znakomitą serię wygranych. Nie był podstarzały, to nieprawda. Hill prawie 10 lat później wygrywał walki mistrzowskie w C.W, lub dawał dobre pojedynki mistrzom. Wygrana Darka z Hillem była jego największym sukcesem i nieprawdą jest, że Hill był podstarzały czy past prime." Moze powinienem uzyc slowa "wypalony" lub w "nienajlepszym okresie swojej kariery" gdyz kalendarzowo to byl wciaz jeszcze trzydziestoparoletni piesciarz... Faktem jest, ze to jedyne istotne nazwisko swiatowej klasy w karierze Michalczewskiego... Musisz przyznac, iz brak pojedynku z Jonesem jr. jest bardzo kluczowy w ocenie Polaka?
Autor: Matys90
Data: 09-02-2013 23:09:42
A Huck, Hernandez mieliby pas bez pomocy Sauerlanda? A z kim Lebedev wywalczył pas? Z Toneyem? :D
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:11:06
Włodar może znokautować każdego cruisera na swiecie i to jest w tym zawodniku naciekwasze to puncher czystej krwi a nie jakis je.bany kumulator jak tu niektorzy pisza
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:12:26
lebiediev to wogole parodie z siebie robi , po kontorwersyjnym wyniku z huckiem zaczał obijać staruszków ... :(
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:13:22
cop darek pokonał Griffina i Halla po cięzkich walkach , tak dla twojej wiedzy żebyś już gaf nie walil ...lol
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:13:25
"milan1899 Data: 09-02-2013 23:08:48 tytułu to wypadkowa pracy promotora i zawodnika , sledzac boks zawodowy wpoinnes to wiedziec dude , żaden promotr nie doprowadzi do tytułu miernoty takie sa fakty" Powiedz to o takich piesciarzach jak John Ruiz czy Bruce Seldon... Dziesiatki innych przykladow potwierdzaja fakt, ze dobry promotor moze zrobic mistrza z rzemieslnika. Nie mowie o "miernotach" gdyz za takiego Wlodarczyka nie uwazam, ale nazywanie go piesciarzem klasy swiatowej jest co najmniej niewlasciwe, by nie powiedziec smieszne...
Autor: Clevland
Data: 09-02-2013 23:13:36
Proksa złamał rękę ? Szkoda bo to oznacza przerwę. No ale z kim Proksa może walczyć skoro na niego Hearn kasy nie rzuci. Adama się wycofał bo więcej Caritas by zaoferował niż Hearn. Zresztą jak ma rzucać kasę na boksera któremu najpierw trzeba popularność w Polsce zbudować. Może Hearn ma gale w Polsce organizować ? Zbarski zawalił promocję Proksy. Proksa trenując półzawodowo - Węgierska Górka + Warszawa to taki poziom może reprezentować. Pół zawodowy. To i tak jest genialny że tyle osiągnął. Jedyne wyjście to wyjazd do USA. Ale nie ma na to pieniędzy. Przykład Pawła Wolaka pokazuje że trzeba harować i dopiero później trenować.Bo inaczej na ubezpieczenie nie starczy... Proksa ma żonę i 3 dzieci... Kto ich utrzyma w USA?
Autor: rakowski
Data: 09-02-2013 23:13:57
Najgorsze jest to,że złamał rękę.CO do rywala nie możemy mieć pretensji,bo przegrał z GGG sromotnie i to jest normalne.Jeśli chodzi o miejsce,to normalne.Proksa w Polsce dostałby groszę,w Irlandii nie dostał ogromnej wypłaty,ale w Polsce ni płaci się funtami.Mieszka w Polsce.Łatwo przemnożyć przez 4,8 lub przez 5.
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 23:15:48
cop Oczywiście ale z RJJ z tamtego okresu Darek nie miałby cienia szans. Pamiętam jak dziś, jakie Tygrys miał obrony. Hall który dawał z nim równe walki, z RJJ nie istniał. Ale walka z Hillem czy wygrana w 4 rd. z Griffinem były super. Choć Griffin powinien być puszczony, tam był koniec rundy a sędzia skończył walkę.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:16:04
"milan1899 Data: 09-02-2013 23:11:06 Włodar może znokautować każdego cruisera na swiecie i to jest w tym zawodniku naciekwasze to puncher czystej krwi a nie jakis je.bany kumulator jak tu niektorzy pisza" Moze i moze, ale musi zadawac ciosy...lol... przynajmnie dwa na runde...lol... Nie podzielam twojej fascynacji Wlodarczykiem, gdyz to tylko bokserski rzemieslnik, bez zadnej wirtuozerii w swoim arsenale, ktorego promotor umiejetnie umial ustawic.
Autor: MrCrowley
Data: 09-02-2013 23:17:06
Jak to złamał rękę?? Mówiłem: "walki na przetarcie" to porażka. Nie ma żadnego zysku w rankingach a ryzyko kontuzji jest ogromne. Nie trzeba być specjalistą, żeby na to wpaść. Proksa na tym etapie kariery powinien walczyć z Andy Lee, a nie rozmieniać się na drobne z węgierskim kelnerem...
Autor: Clevland
Data: 09-02-2013 23:18:03
@cop Na Wasilewskiego można gadać, ale z taką grupą średnich bokserów coś osiągnął a Włodarczyk ma pełnoprawny pas a nie jakiś tam półpasiec jak to Gołota mówił. Uważam że u Wasilewskiego Proksa byłby gwiazdą i trenowałby i walczył w USA. Jak np. Szpilka. Tyle że podpisał cyrograf ze Zbarskim w 2004r. do 2011r. (no chyba że to były np. dwie umowy). A Zbarski w 2005r. miał taką kasę że Wasilewskiemu się to nie śniło (tak sam o tym mówił). Tyle że jak ITI kasę odcięło to mógł Proksę oddać do kogoś kto mu karierę odbuduje i walkę chociaż na jakiejś wsi w Polsce zorganizuje.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:18:56
"kochamboks296 Data: 09-02-2013 23:15:48 Oczywiście ale z RJJ z tamtego okresu Darek nie miałby cienia szans. Pamiętam jak dziś, jakie Tygrys miał obrony. Hall który dawał z nim równe walki, z RJJ nie istniał." Dokladnie. Mowiac to, podkreslam, iz Michalczewski to jeden z paru polskich bokserow, ktorych docenialem lub doceniam... Bardzo mala grupa zawodowcow z Polski zasluguje na miano swiatowej klasy bokserow, bardzo mala. Michalczewski byl jednym z najlepszych piesciarzy do 175lbs w historii boksu zawodowego. Moze nawet pierwsza 20.
Autor: MrAdam
Data: 09-02-2013 23:20:25
Wystarczy wejść na stronę WBC. Kliknąć w Champions. Vitek, Ward, Dawson, Martinez, Deleon, Cynamon, Floyd, Broner itd. Tylko Wlodar nie pasuje hehe
Autor: Clevland
Data: 09-02-2013 23:20:52
RJJ był geniuszem. Michalczewski tylko bardzo dobrym bokserem. To jest różnica. Proksa też jest geniuszem, ale nie ma kto go dopracować i nie ma na kim się dopracować. W USA byłaby szansa, w Polsce jest szansa na...
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:21:43
"milan1899 Data: 09-02-2013 23:13:22 cop darek pokonał Griffina i Halla po cięzkich walkach , tak dla twojej wiedzy żebyś już gaf nie walil" Wirtualny cop nie "wali gaf" a rekord Michalczewskeigo znam bardzo dobrze. jakbys czytal uwaznie, zrozumialbys iz nasz konwersacja nie byla o tym kogo pokonal a z kim nie walczyl, gdyz to wlasnei jest/ bylo najwazniejsze...
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:21:48
kochamboks296 tylko ze z RJJ w prime nikt nie miał szans , a Tiger był zaraz za nim cop najlepsze walki Włodara dopiero przed Nami , zrozum ze ciezko jest ogarnac dobra walke w cruiser , z jednej strony sauerland z drugiej hriunov i jak tu ogarnac gale bez ryzyka wałka ??? wszystko wskazuje ze gdzies w 2014 roku Master dopcha sie do odowiazkowgo w WBC , pewnie bedzie gala na stadionie w polsce i moim zdaniem 90 % stadionu na koniec walki krzyknie " o kurwa " jak master poleci na dechy , moze wtedy Włdoara docenicie
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 23:22:24
na eurosporcie była gala K1 ale niesamowity Holender z Surinamu tam był Groenhart. Predator.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:22:47
"Clevland Data: 09-02-2013 23:20:52 RJJ był geniuszem. Michalczewski tylko bardzo dobrym bokserem. To jest różnica. Proksa też jest geniuszem, ale nie ma kto go dopracować i nie ma na kim się dopracować. W USA byłaby szansa, w Polsce jest szansa na..." No coz, 100% zgoda!!!
Autor: Matys90
Data: 09-02-2013 23:24:30
Ale kogo z obecnych mistrzów cruiser nazwalibyście "artystą ringu" i więcej niż solidnym rzemieślnikiem?
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 23:24:52
milan Tak był drugi na świecie a bycie za RJJ to nie wstyd.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:25:03
"milan1899 Data: 09-02-2013 23:21:48 ...tylko ze z RJJ w prime nikt nie miał szans , a Tiger był zaraz za nim..." To fakt. Szkoda, ze do tej walki nigdy nie doszlo, gdyz pamiketam doskonale jak na nia czekalem...
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:25:08
clevlend czytam Vie jakis czas i wnioski mam dwa a) albo jestes z rodziny Proksy b) albo bliski przyjaciel Proksa geniusz ??? ten Geniusz zosatnie rozbity przez Barkere, Sturma , zbika a GG juz to zrobił
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 23:27:24
Ja w Masternaku widzę materiał na dominatora w junior ciężkiej ale trzeba czasu by się przekonać czy mam rację. Mentalnie, taktycznie i fizycznie,prezentuje się wyjątkowo, ma inteligencję ringową. Zaraz kto napisze, że obija "bumów" dlatego piszę, że trzeba czasu i lepszych rywali by to zweryfikować
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:28:21
"milan1899 Data: 09-02-2013 23:21:48 najlepsze walki Włodara dopiero przed Nami , zrozum ze ciezko jest ogarnac dobra walke w cruiser , z jednej strony sauerland z drugiej hriunov i jak tu ogarnac gale bez ryzyka wałka ??? wszystko wskazuje ze gdzies w 2014 roku Master dopcha sie do odowiazkowgo w WBC , pewnie bedzie gala na stadionie w polsce i moim zdaniem 90 % stadionu na koniec walki krzyknie " o kurwa " jak master poleci na dechy , moze wtedy Włdoara docenicie" Obys mial racje z tym, ze Wlodarczyk zawalczy z przeciwnikami, ktorych mistrz WBC wstydzic sie nie bedzie musial. Jezeli jednak dojdzie do walki Wlodarczyk - Masternak, jestem przekonany iz to reka Masternak bedzie w gorze. Nie jestem nawet w stanie wyobrazic sobie co musialby zrobic Wlodarczyk by pokonac Mateusza???
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:31:21
"milan1899 Data: 09-02-2013 23:25:08 Proksa geniusz ???" Mysle, ze chodzilo bardziej o potencjal drzemiacy w Proksie, jego charyzme i styl ringowy, ktorey predysponuje go do potencjalnej wielkosci. Oczywioscie jak na chwile obecna Proksa nie osiagnal jeszcze wiele, wiec realistycznie oceniajac nie jest zadnym geniuszem, ale zgodzilem sie z okresleniem, iz ma to cos, co mial np. Roy Jones jr... btw, nie jestem zwiazny z Proksa...lol...
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:32:29
Autor komentarza: kochamboks296 Data: 09-02-2013 23:27:24 Ja w Masternaku widzę materiał na dominatora w junior ciężkiej ale trzeba czasu by się przekonać czy mam rację. Mentalnie, taktycznie i fizycznie,prezentuje się wyjątkowo, ma inteligencję ringową. Zaraz kto napisze, że obija "bumów" dlatego piszę, że trzeba czasu i lepszych rywali by to zweryfikować wszystko to prawda o czym piszesz ale po Jego walkach juz chyba mozna stwierdzić że nie ma ciosu to raz , dwa mozna stwierdzić że łapie niepotrzbne proste na kontrze ( choc tu jest poprawa widac ze na tym pracuje ) moim zdaniem Master ma duze szcescie ze nie trafil na swojej drodze punchera
Autor: Clevland
Data: 09-02-2013 23:32:56
@ milan1899, Rodzina, przyjaciel? Nie ten adres. Chłodna ocena umiejętności. Trenuję boks, widzę i wiem, że Proksa ma coś co odróżnia go od innych. Walcz z opuszczonymi rękami. Wyjdź tak do najlepszych. Dla mnie to geniusz. Ty nazywaj to jak chcesz. Skoro trenuje pół zawodowo to jest na takim poziomie. Gdyby trenował profesjonalnie to mógłby walczyć z najlepszymi
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:35:01
Autor komentarza: cop Data: 09-02-2013 23:31:21 "milan1899 Data: 09-02-2013 23:25:08 Proksa geniusz ???" Mysle, ze chodzilo bardziej o potencjal drzemiacy w Proksie, jego charyzme i styl ringowy, ktorey predysponuje go do potencjalnej wielkosci. Oczywioscie jak na chwile obecna Proksa nie osiagnal jeszcze wiele, wiec realistycznie oceniajac nie jest zadnym geniuszem, ale zgodzilem sie z okresleniem, iz ma to cos, co mial np. Roy Jones jr... oj cop , cop potencjał to raz , jednak Proksa walczacy kategorie za wysoko ( co najmniej ) na codzien chodzacy do roboty do banku , nie mamjacy stałego trenera , nie zadajacy ciosów prostych moze być uwżany za przyszłego mistrza ? moim zdaniem nie
Autor: rakowski
Data: 09-02-2013 23:35:34
Ja nie wiem,jak was nie męczy cały czas pisanie o tym samym.Brawo za wytrwałość.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:38:49
"Clevland Data: 09-02-2013 23:32:56 ...Proksa ma coś co odróżnia go od innych." Mysle, ze co do tego to nikt nie ma zadnych watpliwosci. I nie sa to tylko te opiuszczone rece a raczej wszystko co sklada sie na ringowy styl Polaka, emanuje swa innoscia i charyzma... Ktos tu wspomnial nazwisko Barkera w kontekscie Proksy. Uwielbialbym ten pojedynek. Barker to jeden z najlepszych w dywizji ale bylby znakomitym przykladem jak Grzegorza nieortodoksyjnosc zabija regularnosc piesciarska... Oby do tej walki doszlo.
Autor: pismen
Data: 09-02-2013 23:39:33
Co zrobić co zrobić - znokautować. Milan dobrze pisze, Włodarczyk jest niebezpieczny do ostaniej sekundy. A Master co prawda poprawił defensywę to jednak w dalszym ciągu przyjmuje przypadkowe ciosy. Na dzień dzisiejszy to moim zdaniem ich szanse to 50/50
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:41:20
clevlend a samego faktu walki z opuszczonymi ręcami nie można robić z zawdonika geniusza ringu geniusz ringou wygrywa walki na najwyszym swiatowym poziomie , Grzesiu miał na razie jedna taka walke , jak sie skończyła wszyscy niestety widzieli :(
Autor: MrAdam
Data: 09-02-2013 23:41:35
Milan1899" clevlend czytam Vie jakis czas i wnioski mam dwa a) albo jestes z rodziny Proksy b) albo bliski przyjaciel" Jak czytam Twoje to mam wrażenie , ze jesteś z rodziny Wlodara, bliski pryjaciel, albo z cyrk 12 Promotion
Autor: Clevland
Data: 09-02-2013 23:44:04
@cop Jackiewicz w wywiadzie mówił że on sobie zupełnie ze stylem Proksy na sparingach nie radził. Wcale się nie dziwię ponieważ tego nie można podciągnąć do żadnego szablonu.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:44:51
"milan1899 Data: 09-02-2013 23:35:01 oj cop , cop potencjał to raz , jednak Proksa walczacy kategorie za wysoko ( co najmniej ) na codzien chodzacy do roboty do banku , nie mamjacy stałego trenera , nie zadajacy ciosów prostych moze być uwżany za przyszłego mistrza ? moim zdaniem nie " Po pierwsze, zgadzamy sie co do tego, ze proksa walczy w zbyt duzej wadze. O tym pisalem wielokrotnie podkreslajac brak odpowiedniego sztabu szkoleniowego z dietetykiem na pelnym rozrachunku... Po drugie, z tego co piosaliscie, proksa nie pracuje w zadnym banku, gdyz nie ma takiego wyksztalcenia a czerpie tylko jakies tam dochody z bycia czlonkiem rady czy czegos tam... Nie jest to zadna praca na codzien... Po trzecie, jak popatrzysz na kariere Roya Jonesa, Naeema Hameda czy Sergio Martineza, rowniez nie doszuksz sie u nich zbyt wielu ciosow prostych, gdyz ich nieortodoksyjnosc, wyprowadzanie z roznych plaszczyz i oparcie na refleksie byly elementami, ktore zapewnily im sukces... Ciosy proste to zabojcza bron, ale nie dla kazdego piesciarza jest ta sama regula... pamietasz Pernella Whitakera???
Autor: kochamboks296
Data: 09-02-2013 23:45:56
Masternak bardzo mało przyjmuje, zresztą nie znam boksera który nie przyjmuje w ogóle. Trzeba mu lepszych rywali, to już raczej w tym roku. Może Czakijew.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:47:12
"Clevland Data: 09-02-2013 23:44:04 Jackiewicz w wywiadzie mówił że on sobie zupełnie ze stylem Proksy na sparingach nie radził. Wcale się nie dziwię ponieważ tego nie można podciągnąć do żadnego szablonu." Pomijam juz Jackiewicza, patrzae na swiatowa czolowke w tej dywizji i widze jak olbrzymie problemy styl Proksy moze sprawic niemalze kazdemnu. oczywiscie nie mozna brac walk na miesiac przed terminem, zmieniac strefe czasowa na kilka dni przed walka i nie iec w narozniku trenera, ktory umialby przygotowac plan i skutecznie go przekazywac w czsie walki...
Autor: przyczajony
Data: 09-02-2013 23:49:26
Po pierwsze: Proksa powinien zmienić trenera np na Richardsona lub kogoś jego klasy. Po drugie: zmienić promotora. Po trzecie: oddać się tylko boksu i rodzinie. Porzucić pracę w banku. Po czwarte (opcjonalnie): Przeprowadzić się do USA. Po piąte: ciągle trenować i brać dobrych przeciwników. Po szóste: zrzucić zbędne kilogramy i zejść kategorię niżej. W kategorii niżej Proksa miałby już bardzo dobry cios. Najbardziej z polskich zawodników lubię właśnie Proksę. Ma niesamowity talent, bardzo mi szkoda, że jego kariera nie potoczyła się inaczej. Ale przynajmniej dostał walkę z GGG. Ma jaja i wyszedł do największego punchera tej kategorii, pomimo krótkiego okresu przygotowawczego. Odbywając pełny obóz mógłby się zaprezentować lepiej. Uwielbiam jego styl walki, jest bardzo widowiskowy. Co do Włodarczyka: jeden z najsłabszych mistrzów. Dobrze, że ma WBC, bo przynjamniej mamy jednego mistrza. Jednak w walce on prawie ciosów nie zadaje, ostatnio myślał nad tymi ciosami i myślał zamiast odruchowo je wyprowadzać i walczyć seriami. Masternak-Włodarczyk stawiam 60/40 dla Mastera.
Autor: rakowski
Data: 09-02-2013 23:50:59
Masternak miałby na pewno kłopoty z Włodarczykiem i to byłaby trudna przeprawa dla niego."Diablo" jest twardy,a ciekawe jakby Masternak przyjął mocny cios od Krzyśka."Diablo" jak bije to widać ogromną siłę z kolei u Masternaka widać szybkość,ale wydaje się jakby jego gabaryty mu przeszkadzały i czasami brakuje mu dynamiki przy akcjach i wyglądają one jednostajnie.
Autor: cop
Data: 09-02-2013 23:51:29
"pismen Data: 09-02-2013 23:39:33 Co zrobić co zrobić - znokautować" Zeby nokautowac, trzeba zadawac ciosy, gdyz nie wszyscy beda stali jak zmeczone australijskie kolki lub podstarzale wloskie przecietniaki...lol... Przecietniak Palacios pokazal gdzie jest Wlodarczyk we wspolczesnej dywizji do 200 lbs...
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:57:08
cop akurat martinez i RJJ mieli bardzo dobre ciosy proste jeśli chodzi o 2 walke z Paciosem , no cóż , wyraźna wygrana na pkt , wyraźne podłączenie do prądu zawodnika uznawanego za czołową 15 CW przez bilbile boksu na którą czesto sie tu powołujesz to mało ? p.s mradam tak jestem zaginjonym bratem Włodara
Autor: milan1899
Data: 09-02-2013 23:58:26
kochamboks296 no walka Mastera z Czakijewme byłaby super i moim zdanie uwazny master wygrałby to na pkt i taka wygrana zostałby an swiecie zuwazona :)
Autor: kochamboks296
Data: 10-02-2013 00:00:24
Ja jestem siostrą Masternaka:)
Autor: kochamboks296
Data: 10-02-2013 00:01:26
milan1899 Czakijew mocny jak cholera, to rywal, którego pewnie mistrzowie świata woleliby nie sprawdzać ale Mateusz widać chce takich pojedynków :)
Autor: Michasiowy
Data: 10-02-2013 00:05:51
Walka na przetarcie ale Grzesiu sie przetarl: w pierwszej rundzie Grzegorz "Nice Super G" Proksa złamal rekę.
Autor: milan1899
Data: 10-02-2013 00:05:57
Master ma jedną zajebistą cechę ( poza tym ze jest bardzo dobrym bokserem ) Jest bardzo mocno przekonany co do swoich umiejętności a to w walkach o tytuły tez jest wazne
Autor: cop
Data: 10-02-2013 00:09:05
"milan1899 Data: 09-02-2013 23:57:08 akurat martinez i RJJ mieli bardzo dobre ciosy proste" Zadnego styl nie byl ani nie jest oparty na zadawaniu ciosow prostych, z tym sie musisz zgodzic, gdyz to fakt. Oczywiscie, ze obaj piesciarze umieli/umieja poslugiwac sie ta bronia ale nie jest to cos, co wykreowalo ich dominacje nad innymi... Proska rowniez umie zadawac ciosy proste i ogladajac jego walki wielokrotnie mozna to zauwazyc, aczkolwiek jest to malo istotny element jego arsenalu... podobnie jak i Martineza czy Jonesa...
Autor: cop
Data: 10-02-2013 00:12:30
G'night Ladies...lece na sobotnia imprezke. Znajomi robia zimowe ognisko z pieczonymi kielbaskami i duza iloscia scotcha... Pozdrowionka.
Autor: milan1899
Data: 10-02-2013 00:13:41
no własnie nie Cop styl Martineza jest skuteczny bo przeciwnik ma w głowie że opuszczone ręce są " podpuchą " i mozna naciac sie na mocny jab , niestety u Grzegorza opuszczone rece sa po to zeby jak sam mowi " lepiej widziec ciosy " ... eh z jednym sie zgodze Grzesiu w półśredniej byłby jeszcze ciekwaszym zawodnikiem niestey Grzesiu chłopak 1.73 ( niektorzy pisza 1,7 m nie wiem na zywo nie widziałem ) mowiacy ze jest prblem z limitem wagi sredniej nie moze byc niestety powaznie rozpatrywany w kategoriach walki o powazne pasy
Autor: milan1899
Data: 10-02-2013 00:17:24
Autor komentarza: cop Data: 10-02-2013 00:12:30 G'night Ladies...lece na sobotnia imprezke. Znajomi robia zimowe ognisko z pieczonymi kielbaskami i duza iloscia scotcha... Pozdrowionka. no tego Ci zazdrosze szczerze , przez jeban.y woreczek od 2 tyg na diecie , na samych rybach zyje , masakra tez spadam , trzymajta sie :)
Autor: btfh
Data: 10-02-2013 00:49:35
Jestem bardzo sceptyczny co do Masternaka, jego ciężkawy styl w ogóle nie robi na mnie wrażenia. W walce z Włodarczykiem stawiam jakieś 70/30 na Włodarczyka. Na jego korzyść przemawia dobra obrona i dobry cios. Masternak jest szablonowy i dość łatwo go rozpracować, myślę, że Włodarczyk poradziłby sobie z Masternakiem.
Autor: pismen
Data: 10-02-2013 00:49:42
Dobra walka wieczoru! Godzine temu pisałem jak Frampton potrafi wywierać presję na rywalu, tymczasem role się odwróciły i całą walkę szedł do tyłu. Super walka i Carl wygrał ją konsekwencją taktyczną. Sporo do poprawy w obronie ale na jego szczęście szczęka mocna
Autor: MOONEY
Data: 10-02-2013 02:01:48
cop Zeby nokautowac, trzeba zadawac ciosy, gdyz nie wszyscy beda stali jak zmeczone australijskie kolki lub podstarzale wloskie przecietniaki...lol... Przecietniak Palacios pokazal gdzie jest Wlodarczyk we wspolczesnej dywizji do 200 lbs... 100 procent racji
Autor: genco
Data: 10-02-2013 02:43:46
Na * mu to było, tylko łapy połamał. Szkoda zdrowia na leszczy.
Autor: canuck
Data: 10-02-2013 03:15:16
Proksa sie nie tyle "przetarl" co starcil nastepne kilka miesiecy nie zyskujac nic. Biorac pod uwage jego telent oraz widowiskowosc jego walk moge tylko powiedziec, ze facet "rozmienia sie na drobne"! A w dodatku nie znokatowal w spektakularnym stylu swojego slabego przeciwnika. Dla mnie Proksa jest irytujacy, bo nie traktuje swojej kariery profesjonalnie. Przeciez Proksa nie musial sie "odbudowywac" psychicznie, bo przegral z jednym z kandydatow do zunifikowanego mistrza wagi sredniej. Nie byl zadnym faworytem, nie byla zadnej sensacji, po prostu przegral z duzo lepszym bokserem. Co z tego bedzie to nie wiem, ale jezeli Proksa nie dokona drstycznych zmian w swoim nastawieniu, nie zejdzie w dol o wage oraz nie zmieni team, to wydaje mi sie, ze nic z niego nie bedzie.
Autor: Razparuk
Data: 10-02-2013 09:49:16
@canuck 100% racji. Szkoda Proksy lecz to wlaśnie jego nastawienie powoduje słbą progresję kariery w sensie biznesowym i niestety zastój sportowy....mam wrażenie że pod Łapinem Grzegorz nie robi zadnego postępu.
Autor: Shogun90
Data: 10-02-2013 10:10:23
Włodarczyk to żaden mistrz i puncher . Skoro jako jedyny znokautował Abdoula , dlaczego nigdzie nie można dostać Video z tej walki? Bo zatrzymanie było za wczesne . śmierdzi to wszystko na kilometr .Poza tym Rudy powinien mieć więcej porażek na koncie . Przegrał z Karaniewiczem , Mayfieldem , Cunninghamem za pierwszym razem, Fragomenim i Palaciosem
Autor: nik
Data: 10-02-2013 10:21:25
Proksa w tej walce pelnil role bumobijcy.
Autor: nik
Data: 10-02-2013 10:23:12
WLODARCZYK TO MISTRZ SWITA I W DODATKU PUNCHER.
Autor: Clevland
Data: 10-02-2013 10:39:28
Grzegorz powinien więcej wymagać od Zbarskiego. Szczególnie w okresie gdy ITI przestał go wspierać. Początkiem można było się zachłysnąć. 3 wali w Las Vegas, walki w Wielkiej Brytanii. Treningi z Floydem. A potem stagnacja. Nie wypromowany, nieznany. Bez zaplecza finansowego. Głupotą było trwać w układzie z Hearnem. Tym bardziej ze Zbarskim. No ale to przyjaciel przecież. Proksa nie ma szans na wybicie się. Nawet gdyby dostał znów walkę o pas, odbije się od muru. Nie jest przygotowany ani technicznie (z kim on sparuje na co dzień), ani fizycznie (kto dba o jego dietę, przygotowanie kondycyjne?). Jako trener- Łapin. Na najlepszych trenerów go nie stać. Jak widać na Adamę nie ma kasy. Hearn ma zapłacić? Po co? Nawet nie są w stanie walki mu w Polsce zorganizować... Jak się nie ma kasy to drepce się w miejscu... Zmiana kategorii wagowej na niższą? Pomysł dobry ale. Nie wiadomo czy szybkościowo Super G by sobie poradził. Waga niżej to oczywiście szybsi zawodnicy. Rylik mówi że najwięcej wagi Proksy jest w jego nogach. Nie mają pomysłu jak zbić wagę. Do kogo mają zadzwonić? W sumie zamiast takiej walki ja ta wczorajsza mogliby spróbować przeprowadzić eksperyment- walka w niższej wadze z mega bumem. Włodarczyk? po co tu się rozpisywać. Drewniany jest. Choć w ostatniej walce dało się go oglądać. Po raz pierwszy od lat. Do tego problemy z psychą. Jak takiego człowieka trenować, motywować. Łapin ma problem. Nie zazdroszczę Wasilewskiemu takiego cyrku prowadzić... Cygan co jakiś czas za kratami, Jackiewicz problem z ciastkami, Włodarczyk problem z psychą i sztywność. Jonak gdzieś chciał uciec, a z niewolnika nie ma... Wawrzyk- "tańczy" w starciu ze średnimi bokserami, Szpilka- silny w gębie i dziurawa obrona. Oczywiście niektórzy uważają że powinien zamknąć ten biznes. Przecież polska amatorka taka silna jest. Na olimpiadę tylu zawodników pojechało... No tak, tylko kobieta... I to określa potencjał polskiego boksu.
Autor: Razparuk
Data: 10-02-2013 11:18:41
Wasylowi nikt nie współczuje bo wyciąga z tego cyrku mega kase robiąc publike w balona. Jego "stajnia" to jego problem,wbrew pozorom jest troche uzdolnionych chłopaków /patrz selekcje Gmitruka/ trzeba jednak odpowiednio tych ludzi kierować szczególnie w aspekcie rozwoju sportowego a tego właśnie Wasyl nie daje...słabiutki trener oraz poziom oponentów.
Autor: Lowcajeleniwrocek
Data: 10-02-2013 11:44:02
komentarza: cop Data: 09-02-2013 22:43:38 Dla mnie osobiscie, pomijajac aktualne dokonania w profesjonalnym boksie a uwzgledniajac tylko talent bokserski i mozliwosci ringowe, dostrzeglaem tylko pieciu polskich piesciarzy o swiatowym potencjale: 1) Golota 2) Adamek 3) Michalczewski 4) Proksa 5) Masternak... reszta nie istnieje Spośród dzisiaj boksujących tylko Masternak , Proksa i - nie wiem czemu ciągle pomijany przez tutejszych:0 ekspertów - Łaszczyk to bokserzy o wielkim talencie i możliwości osiągnięcia czegoś na poziomie światowym Z racji określonej sytuacji Grześka tylko pozostała dwójka umiejętnie prowadzona nagromadzi kolekcję pasków Nie pozostaje nic innego jak jednak cieszyć oko i trzymać kciuki w każdym występie Proksy, wierzę, że do końca kariery uda się mu stoczyć kilka pojedynków ze znaczącymi bokserami swojej kategorii Masternak ma już spokój o prowadzenie jego kariery może się nie martwić , czas żeby się skupił jedynie na rozwoju sportowym i zmierzył z właścicielami pasków, czas też żeby przestał się rozmieniać na drobne będąc wszędzie:0 Kamilowi jednak wraz Wilczewskim przydałby się wyjazd na dłuższy okres do USA, by doszlifować Kamila a Piotr rozwinąłby swój warsztat Nie zmienia to faktu, że Kamil jest diamentem, przez wielu jeszcze w Polsce nie dostrzeganym
Autor: Adihash
Data: 10-02-2013 13:26:13
Jacy znawcy...;P "Proksa nie powinien walczyć w średniej bo jest za mały" Hahaha... Kurwa i z kim ja rozmawiam czasem na tym portalu ? Tysonowni jakoś wzrost nie przeszkadzał. Po 1: Proksa niech potrenuje muskulaturę i siłę ciosu. Po 2: Jako zawodnik z nastawieniem na punchera niech potrenuje uniki jak np. Haye. Potrafi także atakować z różnych płaszczyzn, bardzo wszestronne utalentowanie gdzie nie zobaczymy tego w boksie, to unikat jak np. Vitalij Kliczko czy Paul Williams. Po 3: Więcej biegać by wyćwiczyć sobie kondycję. Sama sala treningowa nie wystarczy. Wiem coś o tym bo sam zacząłem ćwiczyć kondycję przez biegi na dłuższym dystansie i to naprawdę działa. Już w dwa tygodnie zrobiłem formę z kilometra do 3 km, przedtem jeden kilometr zrobiłem umierając a teraz 3 robię na luzie.
Autor: TiC
Data: 10-02-2013 13:33:08
"NICE SUPER G" ?? hahahahahahahahaha xD
Autor: Vroo
Data: 10-02-2013 14:08:11
Proksa wrzucił na fejsa zdjęcie ręki. Nie wygląda to ładnie :(
Autor: miguelangelcotto
Data: 10-02-2013 21:02:15
Adihash Proksa niech potrenuje muskulaturę i siłę ciosu. Ta i zrobi się wolny jak flaki z olejem, pewnie. Siłę ciosu, niech zapyta Adamka, on ma doświadczenie w znacznym poprawianiu siły ciosu. Co do uników zgadzam się w całości. Co do robienia kondycjii, to wydaje mi się iż jego sztab wie jak to zrobić (chyba). Porównanie do Tysona to super dałeś nie ma co. Przecież ten sam styl, budowa ... Grzesiek potrzebuje nowego sztabu, obecnie ostatni dzwonek na radykalne zmiany, on nie ma 22 lat. Jeśli teraz zacząłby zmiany to są jeszcze szanse. Co do wagi, to mnie walka z GGG utwierdziła w przekananiu, że Grzesiek to zawodnik niższej wagi. Niestety zmiany najpewniej nie nastąpią, ze względu na samego Prokse, który zmarnotrawi swój na prawdę duży talent.
Kalendarz imprez
