ARTUR SZPILKA NA KONFERENCJI
Dodano: 31 stycznia 2013 12:46
Autor: fot. Jacek Boczarski, Materiał własny
Zdjęcie: Obraz własny
Artur Szpilka w Chicago.



Więcej informacji:
Artur Szpilka
KOMENTARZE
ZOSTAW SWÓJ KOMENTARZ
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: beereeal
Data: 31-01-2013 13:01:40
o której ważenie ?
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 13:03:05
Co za szyk i styl. Nie ma to jak ubierać się na takie okazję w dresik... i trepy.
Autor: oldschool
Data: 31-01-2013 13:06:15
Ubiera się tak jak lubi i tak jak mu się podoba. I dobrze.
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 13:09:30
@up Czyli jak drech z osiedla. Też chodzisz w dresiku?
Autor: redakcja (Redaktor bokser.org)
Data: 31-01-2013 13:20:21
Panowie, to jest portal o boksie. Chwalcie, analizujcie, też krytykujcie Artura Szpilkę za to jakim jest bokserem, ale dajmy mu się ubierać jak mu się podoba. Do oceny ubiorów i gustu są na pewno lepsze miejsca.
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-01-2013 13:20:44
Sajgonski Ja czasem ubieram dres, i co w związku z tym ? Mam czuć się gorszy przez to ? inny ? Chodzę w tym co mi się podoba, w tym czym czuję się wygodnie... A te swoje zaściankowe pierdolenie zachowaj dla siebie.
Autor: adam77
Data: 31-01-2013 13:23:05
"Czyli jak drech z osiedla. Też chodzisz w dresiku?" Mysle ze mozemy pociagnac dalej ten temat-moze kady niech napisze czy ma dres w domu, bo w sumie jak ma to jest juz dresiarz..
Autor: adam43
Data: 31-01-2013 13:23:37
lysol dostanie wpie
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 13:27:45
Chyba uderzyłem w czuły punkt :D SkazanyNaInstynkt "zaściankowe pierdolenie" - no i pokazałeś się jako stereotypowy miłośnik dresu. Brawo! Kultura słowa przede wszystkim.
Autor: costa
Data: 31-01-2013 13:28:07
...w pierwszym tygodniu miesiaca walke z Mollo?
Autor: Mati056
Data: 31-01-2013 13:31:43
Klitschkowie na ostatniej konferencji przed walką, też przychodzą w dresiku.. I coś złego się dzieje ? Jesteś kompletnym debilem kolego
Autor: endriu
Data: 31-01-2013 13:39:43
Co jest ładny dresik po sportowemu chyba Poza tym firmowy z orzełkiem Dokładnie Sajgonśki uderzyłeś się w czuły punkt
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-01-2013 13:39:55
Sajgonski Nie uderzyłeś w czuły punkt, bynajmniej nie mnie. Nic do Ciebie nie mam, ale szufladkowanie ludzi na podstawie ubioru jest trochę nie na miejscu, nie sądzisz ?;) "stereotypowy miłośnik dresu" ? pierwsze słyszę ;) Przepraszam najmocniej, mam rozumieć, że nigdy w życiu, rozmawiając z kimś nie użyłeś wulgaryzmu ? ;)
Autor: przyczajony
Data: 31-01-2013 13:40:48
Sajgonski Idź trolluj gdzie indziej, albo wypowiadaj się na temat boksu ;) Oby ten Mollo był chociaż w średniej formie. Ta walka może być fajna jeśli Mollo będzie w formie.
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 13:42:47
Mati056 Po pierwsze nie jestem twoim kolegą. Natomiast debilem możesz sobie nazywać ojca, matkę, ew. jeżeli masz dwóch ojców to obu. Od razu personalne ataki i inwektywy. Cholera, kulturalne towarzystwo.
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 13:47:37
przyczajony Nie trolluję. Z resztą widzicie moje posty na tej stronie nie pierwszy i nie ostatni raz, bo i też funkcjonuję tutaj od dawna. Po prostu napisałem to co pierwsze rzuciło mi się w oczy. SkazanyNaInstynkt "stereotypowy miłośnik dresu" - Wulgarny, chamski prymityw. Z resztą nie mam zamiaru tłumaczyć jak czterolatkowi. "Przepraszam najmocniej, mam rozumieć, że nigdy w życiu, rozmawiając z kimś nie użyłeś wulgaryzmu ?" - Rozmowa prywatna a publiczna dyskusja to dwie różne sprawy. W pierwszym przypadku mogę komuś naubliżać personalnie, natomiast takie zwroty i prowokacje w publicznej debacie są dla mnie nie do przyjęcia.
Autor: fcb2005
Data: 31-01-2013 13:50:22
Sajgonski To Ty się zbłażniłeś,to że ktoś nosi dres to od razu dresiarz?? ja też latam w dresie gdy idę na basen,na tenis itp a że robię to prawie codziennie to można mnie spotkać idącego w dresie po moim miasteczku a daleko mi do zachowania dresa z pod bloku
Autor: matkapolska
Data: 31-01-2013 13:53:25
przede wszystkim on jest SPORTOWCEM a sportowcy noszą SPORTOWE ciuchy, to takie logiczne ale jak widać nie dla wszystkich :)
Autor: un4given
Data: 31-01-2013 13:55:22
Dres dresem ale te buty ???? Za uja nie pasują ! :D
Autor: BlackDog
Data: 31-01-2013 13:56:54
Błagam panowie, trochę obiektywizmu... Wiadomo że szufladkowanie ludzi z powodu wyglądu/ubioru jest głupie ale nie ma co ukrywać że wszyscy Szpilkę znamy (chodzi mi o medialne/sportowe "znanie") więc Sajgonski absolutnie źle go nie ocenił bo Szpilka z dresiarskiego sposobu bycia nie wyrósł więc stop z tym kamienowaniem. Nie zgodzę się natomiast że każdy kto ma/ nosi dres reprezentuje ten typ ludzi. Jednak nie ma się co oszukiwać że przez wspaniałe Polskie społeczeństwo skojarzenia pojawiają się mimo woli. Dodam że sam często chodzę/trenuję w dresie.
Autor: SPEEDFIGHTER
Data: 31-01-2013 13:57:57
Tak na marginesie,o ktorej bedzie walka Szpili?
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-01-2013 14:02:19
Sajgonski " "stereotypowy miłośnik dresu" - Wulgarny, chamski prymityw. Z resztą nie mam zamiaru tłumaczyć jak czterolatkowi. "Przepraszam najmocniej, mam rozumieć, że nigdy w życiu, rozmawiając z kimś nie użyłeś wulgaryzmu ?" - Rozmowa prywatna a publiczna dyskusja to dwie różne sprawy. W pierwszym przypadku mogę komuś naubliżać personalnie, natomiast takie zwroty i prowokacje w publicznej debacie są dla mnie nie do przyjęcia." Nie masz zamiaru tłumaczyć, bo najzwyczajniej w świecie to co piszesz się kupy nie trzyma. skoro takie zwroty i prowokacje w publicznej debacie są dla Ciebie nie do przyjęcia, to jak wytłumaczysz komentarz powyżej ? "Po pierwsze nie jestem twoim kolegą. Natomiast debilem możesz sobie nazywać ojca, matkę, ew. jeżeli masz dwóch ojców to obu. Od razu personalne ataki i inwektywy. Cholera, kulturalne towarzystwo." Ma się rozumieć, że wycieczek personalnych nie tolerujesz, ale natomiast wycieczki na rodzinę, maja byc w porządku ? To jest Twoim zdaniem kultura ? brawo :) bo jak dla mnie to poziom niżej od rynsztoka ;)
Autor: andrewsky
Data: 31-01-2013 14:04:42
W sumie to sie nie dziwie wielu usera,ze tak zywilowa reaguja na newsy,ktorych mozna ocenic,ubior,fryzure,samochody,albo dziewczyne,jakiegos boksera Plotkarstwo to ulubione zajecie wielu osob.Nie krtytykuje tego.Absolutnie
Autor: Drago
Data: 31-01-2013 14:07:07
Nie lubię Szpilki, ale przypieprzać się do niego z powodu dresu to już przesada. Ja też lubię chodzić w dresach a chuliganem nie jestem...
Autor: rurek4444
Data: 31-01-2013 14:09:29
Sajgonski Ty to pewnie w garniturze nawet sypaiasz xDD Gosc sie dowala do czujegos ubioru ,na dodatek nie ma w nim nic dziwnego xD Widac ze gosc nie ma pojecia o niczym....
Autor: BlackDog
Data: 31-01-2013 14:15:37
Andrewsky mistrz nieśmiałej riposty...:D Jak chcesz nam pojechać że powinny nas interesować tylko sportowe sprawy to napisz to otwarcie a nie "przemycasz" pogardę pod pięknymi, słowami:D :D
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-01-2013 14:16:49
BlackDog Chyba się mylisz :) - "Co za szyk i styl. Nie ma to jak ubierać się na takie okazję w dresik... i trepy." - "Ubiera się tak jak lubi i tak jak mu się podoba. I dobrze." - "Czyli jak drech z osiedla. Też chodzisz w dresiku?" Chodzisz w dresie, jesteś "dresem z osiedla" .. nie widzisz tej subtelnej różnicy, że tu się nie tylko o Szpilke rozchodzi ? ;)
Autor: BlackDog
Data: 31-01-2013 14:21:50
Toż to napisałem że nie zgodzę się z tym że każdy noszący dres to dresiarz, oraz że ocenianie ze względu na wygląd jest bezsensowne. Uważam jednak że taka ocena idealnie do Szpilki pasuje, i myślę że tu każdy musi się zgodzić... Co do reszty racja. Nie każdy w dresie to taki typ człowieka.
Autor: Coperek
Data: 31-01-2013 14:27:27
To niewiarygodne jak w dzisiejszych czasach ludzie mają problem ze zrozumieniem kontekstu wypowiedzi. Może to przez szerzący się w kraju analfabetyzm, którego nie da się już negować. Zaczęło się od tego, że na oficjalnym spotkaniu ubrał się w zwykły dres kiedy inni "stosunkowo do sytuacji". O to chodzi a nie o to że po prostu się tak ubiera. To sportowiec a na dresie ma logo sponsorów więc widać tak miało być. Zresztą wolę żeby wyszedł w dresie niż jak "parówa z dużego miasta" jak ten goguś w kamizelce :D
Autor: costamjest
Data: 31-01-2013 14:29:21
Szpilka to dres z ubioru i zachowania więc to 100% dresa w dresie. Właściwie to 90% bo buty ma eleganckie.
Autor: Slayer85
Data: 31-01-2013 14:35:45
Autor komentarza: redakcja (Redaktor bokser.org) Data: 31-01-2013 13:20:21 Panowie, to jest portal o boksie. Chwalcie, analizujcie, też krytykujcie Artura Szpilkę za to jakim jest bokserem, ale dajmy mu się ubierać jak mu się podoba. Do oceny ubiorów i gustu są na pewno lepsze miejsca. Np. Pudelek.
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 14:41:53
SkazanyNaInstynkt "Ma się rozumieć, że wycieczek personalnych nie tolerujesz, ale natomiast wycieczki na rodzinę, maja byc w porządku ? To jest Twoim zdaniem kultura ? brawo :) bo jak dla mnie to poziom niżej od rynsztoka ;)" ; "to co piszesz się kupy nie trzyma." - Hola, hola! Jeżeli ktoś mnie atakuje personalnie w tak niewybredny sposób, po prostu się odwdzięczam. Nazywanie mnie debilem czy też określanie moich wypowiedzi jako zaściankowe pierdolenie oceniasz wyżej od kąśliwej uwagi która skądinąd trzyma się aktualnych trendów w debacie publicznej? Poza tym nie napisałem "masz dwóch ojców", tylko ew. jeżeli ich masz, i nie napisałem "twój ojciec jest debilem" tylko, że może go w ten sposób nazywać. Jeżeli to nie trzyma się kupy to ja już nie wiem jak do ciebie pisać, po chińsku? Poza tym nie musisz umieszczać emotikona na zakończenie każdego zdania. Wystarczy zwykła kropka. Robisz to zapewne w celu złagodzenia swojej wypowiedzi. Nie musisz. rurek4444 "Ty to pewnie w garniturze nawet sypaiasz xDD Gosc sie dowala do czujegos ubioru ,na dodatek nie ma w nim nic dziwnego xD Widac ze gosc nie ma pojecia o niczym...." - Oh mistrzu! Ty za to popisujesz się merytoryczną wiedzą i błyskotliwym intelektem. Widzę to po tym, iż posiadasz wielkie pojęcie o konstruowaniu zdań w języku polskim. Chyba, że nie jesteś polakiem i w szkole nie miałeś. Jeżeli tak, to przepraszam. un4given "Dres dresem ale te buty ???? Za uja nie pasują ! :D " - Otóż to! W końcu ktoś zauważył :D matkapolska "przede wszystkim on jest SPORTOWCEM a sportowcy noszą SPORTOWE ciuchy, to takie logiczne ale jak widać nie dla wszystkich :)" - Czy jeżeli ktoś jest sportowcem to musi 24 godziny na dobę i wszędzie chadzać w dresie? To żaden argument. Tak samo kanalarz czy mechanik ma chodzić wszędzie w upstrzonym smarem drelichu a polityk w garniturze? - choćby np. na ryby. Wiele lat grałem w piłkę nożna, ale to nie znaczy, że wszędzie chodziłem w dresikach i korkach/halówkach. Mnie akurat razi, że kiedy ktoś nie potrafi bądź nie chce czasem wyglądać poważnie. Spójrz chociażby na Miguela Cotto. Zawsze elegancki, szykowny. Wie co ma kiedy na siebie założyć. Jak ważenie to wiadomo, że ubieramy dres. Natomiast w innych sytuacjach (gdy jest się jakby nie było osobą publiczną) powinno się coś sobą reprezentować. Zaraz posypią się argumenty, że ważne to co robi w ringu itd. Fakt, to jest najważniejsze. Ale pokazywać się z dobrej i strony w innych sytuacjach też nie zaszkodzi. Tym bardziej w przypadku Artura, który sporo w życiu nabroił i jest uważany za chuligana. Zakładanie wszędzie dresu z pewnością nie pomoże mu w zmianie tego wizerunku. Chyba, że mu takowy pasuje. Praktycznie wszyscy się oburzyli jakbym szargał jakąś świętość. Hah... święty dres. Dalej, rzucajcie sobie inwektywami. Pamiętajcie jednak, że wtedy wystawiacie świadectwo sobie.
Autor: coolpix
Data: 31-01-2013 14:45:04
ok,idąc tym okiem,to murzyn i szpilka na tym zdjęciu wyglądają najkorzystniej.mamy także od lewej pana z głębokiej azjatyckiej głuszy w kurtce,któremu zabrali czapę z nausznikami rękawice,kolegę nie od nas ale w naszych barwach-byka na schwał,oraz 3 metroseksualne kukły,chyba z jednego bojzbendu.nawet stanęli jak należy:)
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 14:50:08
Zadałem takie oto pytanie: "Czyli jak drech z osiedla. Też chodzisz w dresiku? " SkazanyNaInstynkt "Chodzisz w dresie, jesteś "dresem z osiedla" .. nie widzisz tej subtelnej różnicy, że tu się nie tylko o Szpilke rozchodzi ? ;)" - W którym miejscu napisałem, że każdy kto nosi dres jest osiedlowym drechem? No napisz mi w którym. Czy rozumiesz człowieku w ogóle co czytasz, czy jesteś takim fanem ortalionu, że coś złość zaczęła uciskać ci mózgownicę i masz problem z normalnym myśleniem? Coperek "To niewiarygodne jak w dzisiejszych czasach ludzie mają problem ze zrozumieniem kontekstu wypowiedzi. Może to przez szerzący się w kraju analfabetyzm, którego nie da się już negować." - Nieliczny głos rozsądku. Zgadzam się. Wtórny analfabetyzm to fakt i plaga naszych czasów. "o sportowiec a na dresie ma logo sponsorów więc widać tak miało być." - Jasne, racja. Aczkolwiek przecież mógł dać każdy inny ciuch do ostemplowania;)
Autor: Krzyzak
Data: 31-01-2013 14:54:41
Autor komentarza: Sajgonski Data: 31-01-2013 13:47:37 Hm ze też przez 4 lata cie tu nie widziałem. Wyjazd
Autor: AnomanderRake
Data: 31-01-2013 14:59:47
Też nie popieram naśmiewania się z ubioru, nie on świadczy o człowieku. Natomiast zachowanie Szpilki jak najbardziej pasuje do stereotypowego dresa. Jednak nie sposób ubierania to czyni, nie można wszystkich mierzyć jedną miarą. Nic nam do tego jak się celebryta ubiera. Także uczepienie się akurat ubrania jak najbardziej chybione. Z drugiej strony - powyżej widzę kilka nicków, które wyśmiewały Adamka za noszenie dresu z logiem portfel.pl - dzisiaj stoją po drugiej stronie barykady i piętnują takie zachowania :) Jak widać ludzie mogą się zmienić :) Gratuluję Wam stawania się lepszymi ludźmi :)
Autor: liscthc
Data: 31-01-2013 15:07:08
No kurna jak nie ma do czego to trzeba się do ubioru przyczepić.Ja pierdziele,może wrzucie swoje fotki,po oceniamy wasze ubiory.
Autor: Matys90
Data: 31-01-2013 15:10:32
O kuźwa, Castillo wygląda tu jak żul, ewentualnie dziad z bazaru :| Z tym Popocą jednak ostatnio wcale tak źle nie wyglądał, ale kurczę, po kiego on jeszcze walczy.
Autor: endriu
Data: 31-01-2013 15:10:40
AnomanderRake Nie masz chyba mnie na myśli nie trawię Adamka jak psa ale do jego ubioru się nigdy nie przywaliłem
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 15:11:22
Matys90 "O kuźwa, Castillo wygląda tu jak żul, ewentualnie dziad z bazaru :| Z tym Popocą jednak ostatnio wcale tak źle nie wyglądał, ale kurczę, po kiego on jeszcze walczy." - Właśnie nie byłem pewien czy to on. Cholera, koleś wygląda jakby miał z 50 lat.
Autor: Kassini
Data: 31-01-2013 15:13:20
Artur 'Pretty Face' Szpilka to jedyna obecnie polska nadzieja na zdobycie tytulu niekwestionowanego mistrza swiata kategori ciezkiej. Wiekszosc userow tutaj to zwykli hejterzy ktorzy zazdroszcza Arturowi slawy, medialnosci, umiejetnosci oraz pieniedzy a zapewne sami nie osiagneli chocby jednego pomila tego co Szpilka. Jest tu przynajmniej jeden krytykant ktory tak jak Artur jest zaliczany do scislej czolowki wagi ciezkiej?
Autor: ojciecZradiaMAryja
Data: 31-01-2013 15:18:04
cos redakcja ostatnio bardzo niechce walki z wasylem bo ostatnio wrazliwa na szpile i wasyla jak diabli (choc on nie pochlebnie wypowiadal sie o szanownej redakcji na konkurencji)ojciec nie widzi nic zlego ze ktos pisze ze ubral takie choropy do dresu i pasuja jak szpilka do brata tysona jakby ubral garnitur i adidasy tez przeciez mozna by napisac ze troche wiesniacko (ojca zdaniem ubral takie piekne trzewiki bo koturna dodaje mu ze 3 cm na bide pan z wami i z redakcja (dajcie sobie bracia spokoj z wasylem on i tak tego nie doceni dopoki nie bedziecie pisal tylko pochwalne bzdety bedziecie i tak beeee )
Autor: ojciecZradiaMAryja
Data: 31-01-2013 15:20:46
jakos dziwnie wyglada prawdziwy ciezki :) przy tych kurczaczkach ni wzrostem ni szerokoscia jakos nie powala :) ale moze ojciec tadzio jest przewrazliwiony
Autor: AnomanderRake
Data: 31-01-2013 15:21:22
Świeży wywiad z Zimnochem - warto obejrzeć: /watch?v=_ODHU_UDB_I
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-01-2013 15:28:24
Sajgonski Dałeś mi to wyraźnie do zrozumienia tym komentarzem : "Czyli jak drech z osiedla. Też chodzisz w dresiku?" Nie chodzi Ci tylko o Szpilkę, jesteś gotów zaszufladkować każdego co chodzi w dresie, do roli drecha z osiedla. Co do emotikonek, to nie maja one zamiaru niczego załagadzać... raczej podkreślić, że piszę z pełnym luzem, bez spinania się. Bo to nie portal stworzony do nawiązywania znajomości - lol. mam rozumieć, że trendem jest, kąśliwa uwaga na temat poszukania sobie debila w rodzinie ? i jest to jak najbardziej słuszne i dozwolone ? :) Odpowiedz tym samym, nazwij go debilem, moje posty także zaściankowym pierdoleniem, ale nie wjeżdżaj na rodzinę, po prostu... chyba tego nie muszę tłumaczyć ?
Autor: Matys90
Data: 31-01-2013 15:35:40
Nawet jeśli jest dresiarzem, to co z tego? Gdzieś wprowadzili wymagania, że aby być bokserem zawodowym, to trzeba mieć tytuł doktora nauk i znać 4 języki oraz chodzić pod krawatem? Przecież to nie są wybory Miss America, ani prezentacja wyborcza, chyba że ja o czymś nie wiem?
Autor: ojciecZradiaMAryja
Data: 31-01-2013 15:37:07
na box jest ten wywiad z wczoraj niezly a na ri.. jest fajny wywiad izu o sparingu szpili i zimnocha
Autor: endriu
Data: 31-01-2013 15:41:23
Tak z innej beczki, dokładnie nie pamiętam w którym wywiadzie ale na pewno ze już juesej Artur często kaszlał Tak bez śmiechu ale w PL panują epidemie grypy i innych zaraz a to potrafi solidnie osłabić organizm, do tego szybka aklimatyzacja Obym się tylko mylił
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 15:43:29
SkazanyNaInstynkt "Nie chodzi Ci tylko o Szpilkę, jesteś gotów zaszufladkować każdego co chodzi w dresie, do roli drecha z osiedla." - Ja swoje a ten dalej swoje... Cóż za zacietrzewione indywiduum. Przecież niczego takiego nie napisałem i nie proszę mnie tutaj nie pomawiać. Wypraszam sobie. Widocznie wiesz lepiej ode mnie samego co miałem na myśli, co siedzi w mojej głowie etc. Skoro tak, to może zgłoś się do TVN i zatrudnij w charakterze telewizyjnego wróżbity. Szkoda żeby taki talent się marnował.
Autor: Szef99
Data: 31-01-2013 15:44:48
No rzeczywiście z boksem związaną dyskusje prowadzicie. Ale to jeszcze nic niedawno na Boxing Scene kłócili się o depilowanie brwi przez mężczyzn ;)
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-01-2013 15:51:07
Sajgonski Rozważę Twoją propozycję, całkiem ciekawa się wydaje ;) endriu chyba nawet przed wylotem do USA, było słychać w jego głosie, że jest coś nie tak, że choróbsko go musiało dopaść..
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 15:51:18
SkazanyNaInstynkt "Odpowiedz tym samym, nazwij go debilem, moje posty także zaściankowym pierdoleniem, ale nie wjeżdżaj na rodzinę, po prostu... chyba tego nie muszę tłumaczyć ?" - Oczywiście, lepiej od razu obrzucić oponenta ekskrementami, naubliżać, nazwać opóźnionym w rozwoju. Tak przecież będzie kulturalniej, zacniej i bardziej elegancko :D
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 15:52:38
Szef99 "No rzeczywiście z boksem związaną dyskusje prowadzicie. Ale to jeszcze nic niedawno na Boxing Scene kłócili się o depilowanie brwi przez mężczyzn ;) " - Że też umknęło to mojej uwadze. Zachęciłeś mnie, zaraz się tam zarejestruję. Hahahaha :D
Autor: zombi
Data: 31-01-2013 15:53:31
Coolpix, dobra chwile usmiech nie schodzil mi z ust:), a na marginesie czytam to siedzac w dresach:) Ojciec, tez mi sie to rzucilo, szpila nie ma za dobrych warunkow na hw.
Autor: liscthc
Data: 31-01-2013 15:56:00
Szpilka to ledwie mały "Dresik",Smuda to dopiero kawał "Dresa",wszak większość trenerów nie chodzi w dresie na konferencje czy nie siedzi w dechach na ławce.
Autor: Manolis
Data: 31-01-2013 15:58:08
costamjest- buty ma outdoor nie elganckie jestes takim samym tepakiem jak sajgonski
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-01-2013 15:58:22
Chodziło mi tylko, abyś go nazwał też debilem - lol. Ale jak tam chcesz, pamiętaj, że to też zależy od skilla wygadania i ciętej riposty :D nie bedzie kulturalniej, ale wjeżdżanie na rodzinę, to już osobna sprawa, i chyba trochę nie przystoi bądź co bądź poważnej osobie ?
Autor: Sajgonski
Data: 31-01-2013 16:08:10
SkazanyNaInstynkt Ale ja nie wjechałem na rodzinę, tylko zaproponowałem żeby się tak do rodzicieli odnosił - o ile mu oczywiście na to pozwolą. Nieważne. Poniżej Zastosowałem się do wskazówek :D Manolis "costamjest- buty ma outdoor nie elganckie jestes takim samym tepakiem jak sajgonski " - Za po stylu w jakim się wypowiedziałeś wystawię szybką diagnozę tylko dla ciebie - Jesteś skończonym imbecylem :D
Autor: WRU
Data: 31-01-2013 16:13:46
Pojebana ta strona. Chciałem poczytać o pięściarstwie a ci się wyzywają bo Szpilka założył dres na konferencję.
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-01-2013 16:16:28
nie samym boksem człowiek zyje.. Sajgonski Szybko się uczysz.. ;)
Autor: ojciecZradiaMAryja
Data: 31-01-2013 16:23:56
bo czesc braci tu nie lapie ze ta strona poszla dalej :) jest towarzysko bokserska nie tylko bokserska pan z wami bracia i paciorek przed snem i ksiedza po koledzieprzyjac nie udawac ze nikogo niema :)
Autor: endriu
Data: 31-01-2013 16:24:35
WRU Strona jest ok, twój wpis niekoniecznie a tematy bokserskie były wałkowane kilkukrotnie
Autor: lolek
Data: 31-01-2013 16:41:00
Mógł ubrać do tego dresu sandały.Chociaż ja bardziej stawiałbym na lakierki ewentualnie takie na wysokim koturnie!
Autor: ojciecZradiaMAryja
Data: 31-01-2013 16:47:15
sandaly ok ale musza byc na biale frote skarpety najlepiej przetarte na piecie
Autor: pyra90
Data: 31-01-2013 16:50:16
Piszę książke historyczną ,na co dzień chodzę w dresach jestem jakiś zaścianek czy co ?
Autor: JohnClon
Data: 31-01-2013 17:19:04
Trzeba definitywnie ukrócić te kłamstwa na temat wzrostu Szpilki. Boxrec wskazuje,iż ma 193cm. Ja się pytam, gdzie? Carlos Molina ma 175, i na pewno nie jest niższy od Szpilki o 18cm. Proponuje małe głosowanie. Ile wzrostu ma Szpilka? Obstawiam, że 185-186 cm.
Autor: liscthc
Data: 31-01-2013 17:23:28
A co to woglę za tendencja do zawyżania wzrostu? Ja bym wolał go zaniżać jak już,to samo zasięg.Lepiej chyba by rywal myślał że dysponuje się gorszymi warunkami i go kapeńkę zaskoczyć.
Autor: menyy
Data: 31-01-2013 17:23:53
JohnClon, ja mam 184-185 i jestem sporo nizszy od Szpili, 193 moze nie ale 190 cm spokojnie :)
Autor: malyboy
Data: 31-01-2013 17:27:09
Szpilka na pewno nie ma 193 cm , może jeszcze Wasilewski go odmłodził jak innych swoich zawodników ;p
Autor: endriu
Data: 31-01-2013 17:40:14
Ludzie jak wygląda Castillo ten pierwszy na zdjęciu masakra jak się postarzał
Autor: ojciecZradiaMAryja
Data: 31-01-2013 17:41:02
bracia rodacy wezcie jeszcze pod uwage ze szpila ma trzewiki na 3 cm przynajmniej koturnie pan z wami
Autor: endriu
Data: 31-01-2013 17:43:19
Wygląda jak odpowiednik Polskiego Snarary
Autor: 93kowalx
Data: 31-01-2013 17:55:07
tylko wezcie to ze na wiekszosci zdjec szpilka stoi lekko pochylony/przygarbiony. Jak by sie wyprostowal to calkiem realne jest te 193cm wzrostu :)
Autor: dzejmsblant
Data: 31-01-2013 18:19:10
ale wy co poniektórzy macie cały czas problem z tym wzrostem Szpilki. Już to kiedyś pisałem, ale napiszę jeszcze raz. Spotkałem Artura kilka miesięcy temu w Wwa (miał wtedy kontuzję ręki) i z nim chwilę pogadałem. Mam 186cm wzrostu (prawdziwego, wpisanego w dowód :)) i Artur był ode mnie wyraźnie wyższy, żałuję że nie zapytałem go wtedy o to ale akurat gadaliśmy o inny rzeczach. Też nie jestem ułomkiem ale Szpilek był znacznie większym ode mnie chłopiskiem i to 193 cm jak dla mnie całkowicie realne, a 190 to nawet bez dwóch zdań. Śmieszne są te opinie internetowych znawców, którzy wnioski wyciągają na podstawie zdjęć, na których jest różna perspektywa, a dodatkowo Artur ma zazwyczaj postawę przygarbioną dość znacznie. Ruszcie dupy, idźcie na jakąś konferencję prasową, lub do gymu 12rd KP gdzie możecie zobaczyć Szpilke na żywo to przestańcie bzdury pierdolić
Autor: WARIATKRK
Data: 31-01-2013 18:56:45
Temat okrutnie ambitny widzę jak szpila śmiga ubrany.Gratuluje merytorycznej konwersacji na temat.
Autor: Trolol0
Data: 31-01-2013 20:07:43
Sajgonski to tępy huj i tyle. I huj mu w oczy
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-01-2013 20:31:57
metr pięćdziesiąt w kapeluszu ma..
Autor: Salvatore
Data: 31-01-2013 20:34:24
ale szpila zajebiscie wyglada obok tych geyi a ty sajgonowski to pewnie jestes gey albo z pedalony typ i pewnie bys sie ubral jak ten w tym krawaciku heheh co za glab
Autor: gerlach
Data: 31-01-2013 22:59:13
tez biegam w dresie, chodze w nim... kogos to boli? naprawde duze wewnetrzne problemy chlopaki macie :) w uk chodzi sie po miescie w pizamach i nikt nie ma z tym problemow jak wy tutaj. SZPILA 6 RUND NA TYCH DWOCH KELNEROW! ;)
Autor: milan1899
Data: 31-01-2013 23:02:02
gerlach też chodzę w dresie , szczególnie jak ide na trening to nie wyobrażam sobie innego stroju , kazdy nosi o co lubie a boksra powinno oceniac się chyba za inne aspekty ...
Autor: ojciecZradiaMAryja
Data: 01-02-2013 00:31:35
a ojciec tadzio jak niema czystej bielizny to popierdziela nieraz bez niej pod sutanna i niemieszka w UK
Autor: meahh
Data: 01-02-2013 11:46:32
mrrrr ale ten Pan w środku to ciasteczko :)
Autor: Salvatore
Data: 01-02-2013 13:14:30
ej wszytkie geye sajgonowski i mu podobni mollo tez jest w dresach hahhah
Kalendarz imprez
