CUNNINGHAM-FURY O KROK OD FINALIZACJI

Dodano: 31 stycznia 2013 11:00
CUNNINGHAM-FURY O KROK OD FINALIZACJI
Keith Idec, boxingscene.com
Obraz własny

Coraz bliżej walki Tysona Fury’ego (20-0, 14 KO) ze Steve’em Cunninghamem (25-5, 12 KO). Obie strony są już ponoć o krok od podpisania kontraktu na pojedynek, który miałby się odbyć 20 kwietnia w znajdującym się w nowojorskiej Madison Square Garden The Theater. Transmisję za oceanem przeprowadziłaby telewizja NBC, która pokazywała również ostatni pojedynek Amerykanina – grudniową potyczkę z Tomaszem Adamkiem.

Dla Fury’ego kwietniowy występ będzie debiutem w Stanach Zjednoczonych. Mierzący 206 cm pięściarz do tej pory tylko raz boksował poza granicami Wielkiej Brytanii – pod  koniec 2010 roku wystąpił na gali w kanadyjskim Quebec, gdzie wypunktował na dystansie ośmiu rund Zacka Page’a.

Cunningham, były mistrz wagi cruiser, po raz trzeci zaboksuje w kategorii ciężkiej. We wrześniowym debiucie wypunktował Jasona Gaverna. Pojedynek z Adamkiem przegrał, choć sam podkreśla, a wtóruje mu wielu obserwatorów, że zasłużył na zwycięstwo.

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: endriu
Data: 31-01-2013 11:20:48
Jestem ciekaw jak korespondencyjnie wypadnie walka Furego do Adamnkowej Kejti jedzie z Cunem jak sadystka aż strach pomyśleć jak to się moze skończyć Pełen szacun dla USSa
Autor: MarshallMathers
Data: 31-01-2013 11:29:01
Cunnowi może na dobre wyjść nawet ta "porażka" z Adamkiem,ludzie zobaczyli,że dobrze się zaprezentował to teraz może dostawać ciekawe oferty.
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 31-01-2013 11:30:15
Chyba duva chce się raz a dobrze pozbyć USS-a, a cunnowi należy się szacun że wychodzi po to by tylko zostać wypunktowanym, coś steve nie ma szczęścia do promotorów, bo u sauerlanda przyzwoicie zarobił, ale wilfrid nie miał zamiaru doskonalić cunna tylko chciał aby cunn posłużył mu jako produkt do wyhodowania nowego mistrza, a kathy ściągnęła go tylko aby wycisnąć z niego ostatnie soki mimo że choć waciany to ma w sobie potencjał który niestety fury zgasi, bo każdy inny wynik jak porażka cunna będzie sensacją
Autor: zombi
Data: 31-01-2013 11:30:40
Bardzo lubie uss, nigdy nie kucal, prawie same walki na wyjezdach, wojownik. Niestety szczeka nie za mocna i to moze zadecydowac, ze polegnie z furym. Waga ciezka, mocne ciosy ktore robia wrazenie na cunnie. W cw co prawda wstawal i nigdy przed czasem nie przegral, ale w hw ciosy wiecej waza. Ponadto, brak ciosu, czarno to widze, choc calym sercem za uss.
Autor: MarcinM
Data: 31-01-2013 11:53:28
cun wypunktuje furego , przekreca go i vit go wezmie na oborone tak jak bylo w przypadku chisory
Autor: Drago
Data: 31-01-2013 11:55:40
USS chyba po raz pierwszy będzie walczył z kimś kto ma dłuższe łapy od niego. Dla mnie Fury jest tylko nieznacznym faworytem, ma pewne braki, które niewygodny Cunningham może wykorzystać...zresztą jak Cunna przekręcą też zaskoczenia nie będzie.
Autor: costly
Data: 31-01-2013 12:01:59
USS powodzenia ale niestety czuję, że będą deski. Cunn na pewno jest odważny Adamek, teraz Fury. Nie ma zamiaru bić się z leszczami. Oby walka doszła do skutku bo jak rozumiem kontraktu jeszcze nie ma.
Autor: BlackDog
Data: 31-01-2013 12:08:42
Szacunek i współczucie. Szacunek za to że przed nikim nie pęka, a współczucie z powodu ME i planów względem niego, a raczej braku planów. Fury raczej to wygra. Jest młody, wielki, dość dobry i pokonał już ciekawych przeciwników. Szkoda że Duva nie dba o Cunna tak jak o jak to ktoś świetnie określił "swoje najukochańsze lwiątko", bo Cunn przy dobrym i ostrożnym prowadzeniu mógłby zarobić sporo kasy. Przy takim stylu dobierania rywali (Fury'ego nie dali Adamkowi chociaż trąbił o tej walce, a podstawowym argumentem fanów Adamka było to że Fury nie przyjedzie do USA. Psikus...) szybko rozmienią rekord Cunna na drobne lub zakończą jego karierę. Bardzo Cunna lubię i ja osobiście akurat tego przeciwnika bym mu odradzał. Co innego że może Cunn spektakularnie mnie zaskoczy, zobaczymy/// Niestety szczerze w to wątpię.
Autor: andrewsky
Data: 31-01-2013 12:24:29
Cunn jest juz blizej konca kariery niz dalej Swego czasu,to byl wybitny cruiser.Ktory jak na ta kategorie mial doskonale warunki fizyczne.Byl tez szybki,bardzo dobry technicznie Lubil sie bic,mial ogromne serce do walki.Brakowalo mu ciosu ale i tak byl bardzo dobry Mial jednak pecha,do promotorow i nie zyskal takiej popularnosci,na jaka zaslugiwal Dzisiaj dorabia do emerytury.Mysle,ze bedzie skakal pomiedzy kategoriami,az do konca kariery ME umozliwia mu zarobienie pieniedzy,niejako rewanzujac mu sie za niesluszna porazke z Tomem Quick Hands Ale nie beda opierac przyszlosci grupy na Cunnie,ktory jest juz wysluzony i nie ma odpowiedniego zaplecza kibicowskiego
Autor: WielkiPies
Data: 31-01-2013 12:25:46
A co jeśli Furego wypunktuje, wygra( jak Adamek z Arreolą- skazywany na porażkę, lub z Grantem - "gabaryty")?? Jaka będzie wówczas jego pozycja? Kto następnym przeciwnikiem?
Autor: coolpix
Data: 31-01-2013 12:28:21
przecież fury zgniecie cunna.
Autor: zombi
Data: 31-01-2013 12:30:13
Andrewsky slusznie oceniles sytuacje. Dziwne troche jest to ze nie mila nigdy mocnego zaplecza kibicow. Jego sie nie da nie lublic, w dodatku to byl b. Dobry piesciarz, dajacy widowiskowe walki.
Autor: andrewsky
Data: 31-01-2013 12:33:00
WielkiPies Adamek byl faworytem,w walkach z Arreola,jak i z Grantem. Jezeli Cunn wygra z Tysonem,to powinien byc notowany bardzo wysoko w rankingu WBC.Wtedy mialby olbrzymia szanse,na titleshot...
Autor: Srogi
Data: 31-01-2013 12:33:21
Szkoda, że Cunn nie ma odpowiedniego wsparcia promotorskiego. Z Furym nawet jak wygra (a łatwo nie będzie) to przegra z sędziami.
Autor: BlackDog
Data: 31-01-2013 12:33:23
Pewnie ktoś kto go wyeliminuje:/ Wiadomo że nie chodzi mi o uczynienie z Cunna głównej gwiazdy ME. Oni już mają świetnego prospekta który najprawdopodobniej już niedługo zajmie miejsce obecnej gwiazdki której notowania i forma spadają na łeb na szyję. Chodzi mi jednak o to że przy dobrych chęciach uważam i piszę to szczerze że możliwe by było nawet dopchanie Cunna do walki o pas, i uważam że tak powinni go poprowadzić. Obecne prowadzenie (mimo iż zgodzę się tu z Andrewskym że walka z Furym to taka trochę nagroda pocieszenia żeby Cunn zapomniał o przekręcie) to raczej wypychanie go na pole minowe- możliwość że dobiegnie do celu jest, ale nie tak duża gdyby zamiast go poganiać, dać mu sprzęt do wykrywania min i pomoc... Niestety nie chce tu wyjść na hejtera czy jakiegoś zawistnika ale moim zdaniem cel w jakim sprowadzono Cunna do ME był jasny. Niestety mocno się przejechali na tym pomyśle i teraz Cunn jest postacią znaczącą, a taką by zapewne nie był gdyby Adamek go łatwo znokautował .
Autor: WARIATKRK
Data: 31-01-2013 12:35:19
Krotko KO na USS.
Autor: WielkiPies
Data: 31-01-2013 12:38:12
"...przecież Fury zgniecie Cuna..." -pewnie tak. Ale załóżmy, że to będzie jakaś tam powtórka walki Adamek-Grant ( Gołota po pojedyńczym ciosie Granta zrezygnował z dalszej walki, rekord Granta też o czymś mówi). I co dalej z Cunem?
Autor: andrewsky
Data: 31-01-2013 12:42:13
BlackDog Walka Cunna z kazdym zawodnikiem,z czolowki to chodzenie po polu minowym...Wazne jest zeby przy tym zarobil
Autor: WielkiPies
Data: 31-01-2013 12:43:26
@andrewski - dzięki za odpowiedź.
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-01-2013 12:47:51
Cunn w sumie ma szanse... Fury jest dziurawy, USS szybki, może być ciekawie... I w sumie to stawiam na murzyna ;)
Autor: BlackDog
Data: 31-01-2013 12:48:39
"-pewnie tak. Ale załóżmy, że to będzie jakaś tam powtórka walki Adamek-Grant ( Gołota po pojedyńczym ciosie Granta zrezygnował z dalszej walki, rekord Granta też o czymś mówi). I co dalej z Cunem?" Nie wiem czy to możliwe. Od tamtej walki ta będzie różniła się diametralnie. Dwie główne różnice? 1. Tyson Fury jest prawie 20 lat młodszy od Granta, jest na "fali" wschodzącej, jest więc szybki itd, a przede wszystkim nie jest krótko po operacji pleców :D Dodam tylko szybciutko że wychodzi do ringu w miarę często a nie jak Grant raz na 3 lata :D :D 2. Cunn nie ma odporności którą miał Tomek w tamtym czasie, i na pewno nie będzie mógł przyjąć tyle co przyjmował wtedy Adamek który bądź co bądź omal nie przypłacił tego przegraną. Ale rozumiem że koniecznie chcesz wiedzieć co się stanie w momencie gdy Cunn go jednak pokona. Wtedy zapewne Duvie zaświecą się oczka i spróbuje dopchać go do pasów/// Cunn awansuje w rankingach a w WBC jak ktoś wcześniej pisał miałby już bardzo wysoką pozycję. Ja sądzę jednak że Vitali ma już swój plan działania i z nim Cunn o mistrzostwo raczej walczyć by nie walczył. Może spróbowali by do Włada albo jeśli jeszcze by żył do Aleksandra o ile będzie miał ten swój śmieszny pasek.
Autor: BlackDog
Data: 31-01-2013 12:54:05
Czy ja wiem czy z każdym?? Napiszę tak. Z kimś takim jak Fury to jest chodzenie w fabryce dynamitów po pijaku z pochodnią :0 Jest wiele przykładów że nie trzeba ciągle walczyć z czołówką by dojść wysoko. Teraz jakiś Maddalone, później ktoś tam, i walka z najsłabszym ogniwem z czołówki. Ja tak to widzę ale to oczywiste że plany były inne i też inaczej będzie to wyglądało. Pisząc o takich walkach jak ta trzeba pamiętać że boks to sport kontaktowy. Nawet jak Cunn by wypunktowywał Tysona ten może przypuścić naprawdę ciężkie do wytrwania i ucieczki ataki. Zresztą są jeszcze "walki które mogły pójść w obie strony" a przed kim większa kariera każdy chyba wie:D
Autor: coolpix
Data: 31-01-2013 12:54:45
@WielkiPsie grant jest wrakiem,do walki z adamkiem trochę "podliftoanym".nie widzę steva w tej walce.dla mnie to będzie rozbijanie cunna zakończone przed czasem.
Autor: Kassini
Data: 31-01-2013 13:52:49
Nasz Tomek go obil, wyboksowal i przestawial po ringu jak piorko no ale Tyson jest duzo slabszy od Gorala to moze bedzie to wyrownana walka.
Autor: cleberlang23
Data: 31-01-2013 14:10:02
To będzie kolejna porażka Stiva - płaczka który przeniósł się do kategorii wyżej łamiąc podstawowe prawo takiego transferu. Otóż aby pójść wyżej musisz mieć twardą głowę lub petardę w łapię nasz płaczek nie ma żadnego z tych dwóch argumentów. Udało mu się wygrać z fatalnie prezentującym się Adamkiem ale Fury go połamie.
Autor: TiC
Data: 31-01-2013 15:16:44
Fury spokojnie wygra z Cunnem bardzo spokojnie. Jego promotorzy doskonale wiedzą co robią i kogo dają swojemu podopiecznemu. Wygrana z USS bardzo wywinduje tego gościa i o to im chodzi.
Autor: TiC
Data: 31-01-2013 15:17:39
tzn wygra spokojnie błąd xD
Autor: un4given
Data: 31-01-2013 15:53:17
Ta walka pokaże że Cunn pasuje do cięzkiej jak wół do karety
Autor: G0ral
Data: 31-01-2013 19:11:18
Hmmmm, widze, że Cunn aspiruje coraz bardziej do roli journeymana. Chociaz poki co luksusowego. Szkoda, bo w crusier mogl dac jeszcze pare fajniejszych walk. W HW to bedzie takie mieso armatnie. Bez ciosu ,bez szczeki Szanuje go ale przejscie do ciezkiej to blad byl
Autor: TiC
Data: 31-01-2013 19:49:03
Ja i tak uważam, że Cunn'owi należy się szacun, bo nawet jak przegrywa, to daje dobre walki. Z Adamkiem pokazał klasę i świetne przygotowanie zarówno taktyczne jak i fizyczne.
Autor: WonderBoy
Data: 31-01-2013 19:55:51
Pasożyt Duva próbuje się Cunna pozbyć. Tyle ciekawych i intrygujących walk można by zorganizować w słabej HW dla USS gdzie wcale nie byłby na straconej pozycji. Povietkin, Banks, Huck, Chagaev, Pianeta i wielu wielu innych. Ale nie, Duvie zaszeleścili kasą i wrzuca Cunna na zawodnika o stanowczo lepszych warunkach fizycznych. Z którym USS straci każdy atut.
Autor: zombi
Data: 31-01-2013 20:43:57
Bez podniety, cunn to juz koncowka kariery, w anglii dobrze placa, nie bedzie mial zle. Ob tez zdaje sobie z tego sprawe, stad przejscie do hw.
Autor: andrewsky
Data: 31-01-2013 21:04:53
WonderBoy Povietkin-jego oboz,bedzie probowal doprowadzic,do walki z Wladem.Wiec odpada. Banks-Walczy teraz z Mitchelem,20 kwietnia to troche za wczesnie na kolejna walke,tym bardziej ze najpier ponownie musi wygrac z Mitchelem Huck-musi dac rewanz Afolabiemu Pianeta-jego planow nie znam,ale pod wzgledem kasowym,to Tyson wydaje sie lepsza opcja Chagavew-jest w zawieszeniu,bo nie ma promotora Tyson na obecny czas wydaje sie optymalna opcja dla Cunna
Autor: Calaf
Data: 31-01-2013 21:39:13
no to po Cunnie... Choć w sumie już Adamek miał go odstrzelić więc i tak potańczył dłużej niż planowano
Autor: milosz762
Data: 31-01-2013 21:53:07
szcunke + dla Cunnigaham jak che ta walke ale to jego zawód jakby niebyło/ i kase ma z tego nie przekreślam go z Furym jak nie wyłapie jakieś seri od Furego to moze nawiąząc wyrównanaą walke bo fury wibitnej techniczny nie jest ale faworytem Fury walka moze skaczyć nokutem ! Cunigahma będzie uciekał nie przyjmowął wymiany zapewne mimo wszystko choć ma jaja i serce do z czałówką anie wygra w cieżkiej a moze dostać nokaut.
Autor: gerlach
Data: 31-01-2013 22:57:17
Ciezkie KO Cunna... bez szans z Furym, chyba ze bedzie uciekal po calym rinu (a nawet poza nim) jak z Adamkiem. Nawet nie tknie Furego. Lej go Tyson!
Autor: LegiaPany
Data: 31-01-2013 23:03:52
Autor komentarza: BlackDog Data: 31-01-2013 12:08:42 Szacunek i współczucie. Szacunek za to że przed nikim nie pęka, a współczucie z powodu ME i planów względem niego, a raczej braku planów. - popieram! cunn nie sra w gacie jak "inni" bokserzy, tomek powinien brac przyklad choc wiadomo ze ME inaczej opbchodzi sie z jednym a inaczej z drugim............
Kalendarz imprez