KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Error
Data: 11-01-2013 11:58:27
Ciulem jesteś, a nie najlepszym w HW.. Moim zdaniem to Wilder by mu wpierniczył.
Autor: Artur1969
Data: 11-01-2013 12:00:57
Zawalcz napierw z Pricem, którego się boisz jak ognia...
Autor: YuuriBoxing
Data: 11-01-2013 12:04:18
nie wiem co Fury bierze ale ja też chce to spróbować :D
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 12:06:06
Przyleci do USA i wpierdol murowany!
Autor: Error
Data: 11-01-2013 12:06:20
YuuriBoxing Musi być dobre jeśli uważa, że mu się nieśmiertelność włącza.. On podbije rynek.. co najwyżej to jemu podbiją ślepia. Price i Wilder moim zdaniem sobie z nim poradzą. Chciałbym zobaczyć Jenningsa z którymś z nich.
Autor: BYKZBRONXU2011
Data: 11-01-2013 12:07:33
Najlepsze jest to ze ten psychol sam wierzy w to ze jest najlepszy na swiecie heheheh
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 12:08:09
Price mu też nastuka nieżle!
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 12:08:37
BYKZBRONXU2011 To tak jak Szpilka!
Autor: BYKZBRONXU2011
Data: 11-01-2013 12:08:51
Ten gosc by dostal lanie z Pulevem,,,oraz z Hukiem
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 12:09:32
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011 Data: 11-01-2013 12:08:51 Ten gosc by dostal lanie z Pulevem,,,oraz z Hukiem Też mi się tak wydaje !?
Autor: Matys90
Data: 11-01-2013 12:09:55
"Chciałbym się z nim zmierzyć najszybciej jak to tylko możliwe, tylko problem w tym, że Fury to tchórz. Nie wyjdzie do walki z nikim, kto stanowi dla niego realne zagrożenie - powiedział w rozmowie z Fighthype brązowy medalista olimpijski z Pekinu." Po wpisaniu w wikipedii hasła "hipokryzja", powinien wyskakiwać powyższy cytat.
Autor: WonderBoy
Data: 11-01-2013 12:10:55
Wilder hipokryta, no ale tylko szczekanie mu pozostało. Tyson szczeka ale ma do tego podstawy, jest najmłodszym i najlepiej prowadzonym prospektem od wielu wielu lat.
Autor: arp
Data: 11-01-2013 12:13:07
Fury za duzo zielska maczanego w brixie pali, ewidentnie siada mu na mozg.
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 11-01-2013 12:15:28
Artur Dokładnie. Przecież Fury'emu obóz Price za walke z nim oferuje milion dolarów! Durnie śmią mówić, że ten milion dla nich NIC NIE ZNACZY ! Bo Price nie osiągnął jeszcze takiej pozycji w boksie jak Tyson(F) ! Zabawne to się wszystko robi, bo ani Wilder, ani Banks, ani Price, ani tym bardziej Jennings nie odbiegają od siebie znacznie względem pozycji w wadze ciężkiej jak na dzisiejszy dzień. Aha, Fury do nich także należy ;-)
Autor: khorne
Data: 11-01-2013 12:19:48
nawet nie tyle dolarow co funtow ! Za walke z ktoryms z K2 zgarnalby pewnie mniej..
Autor: Error
Data: 11-01-2013 12:21:49
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011 Data: 11-01-2013 12:07:33 "Najlepsze jest to ze ten psychol sam wierzy w to ze jest najlepszy na swiecie heheheh" A nie przypomina Ci to kogoś? xD
Autor: token
Data: 11-01-2013 12:23:30
ale BUC
Autor: arp
Data: 11-01-2013 12:25:14
Swoja droga fury ma chyba zaburzenia afektywne dwubiegunowe. Chociaz z drugiej strony ostatnio przestal gadac o swoich depresjach i problemach z glowa. Moze bierze jakies psychotropy.
Autor: Error
Data: 11-01-2013 12:26:34
Autor komentarza: arp Data: 11-01-2013 12:25:14 "Swoja droga fury ma chyba zaburzenia afektywne dwubiegunowe. Chociaz z drugiej strony ostatnio przestal gadac o swoich depresjach i problemach z glowa. Moze bierze jakies psychotropy.", W czopkach...
Autor: Sierak2012
Data: 11-01-2013 12:27:00
price mu nastuka ? chyba w Fight Night
Autor: Error
Data: 11-01-2013 12:28:01
Sierak2012 Masz rację nie nastuka. Wpierdoli..
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 11-01-2013 12:29:47
Pewnie, że mniej by zgarnął.. bo np. z jakich powodów miałby dostać więcej niż chociażby Wach ? Fury udaje kozaka, no ale jeśli naprawdę się takim czuje, to ten milion który mu oferują, to jest przecież dla niego łatwą robotą! Wyjdź, obij leszcza, który nie osiągnął w boksie tyle co ty, zarób milion zielonych czy tam funtów... i ciesz się kasą. No przecież z jego punktu widzenia, ten scenariusz powinien być prosty jak jebanie. No ale widocznie musi być coś na rzeczy ;-)
Autor: BlackDog
Data: 11-01-2013 12:30:50
Tyson Fury jest z nich najlepszy na obecną chwilę i jak na razie to Wilder może mu buty czyścić. Jest młody (chyba najmłodszy) a już ma najlepszy rozkład z nich wszystkich (on + Hellenius w miarę). W przeciwieństwie do nich jak on szczeka można się uśmiechnąć i człowiek wie że za chwilę może dojść do kolejnej dużej walki z nim a czytając wypowiedzi takich jak Wilder póki co pojawia się na mojej twarzy co najwyżej mocne zdziwienie. Nie wiem na jakiej podstawie wydajecie sądy na temat porażki Tysona z wszystkim co się rusza ale bardzo się zdziwicie ile on osiągnie. Price zostawcie w spokoju, przed nim test który na parę pytań na pewno odpowie. Tyson już takie miał. Wilder póki co w ogóle nie powinien być wymieniany w tym gronie. Gdy ME chciało jego walki z Jenningsem (który moim zdaniem by go pokonał) odmówił a teraz gada jak niszczyciel topowych zawodników/ Tak jak ktoś napisał odnośnie Hipokryzji:D Fury to świr ale myślę że najszybciej z wszystkich tych gości osiągnie poważne sukcesy, bo nie dość że jest dobry to medialnie jest interesującą postacią (np taki Haye jest uważany za 3 zawodnika w Hw a z czołówki pokonał praktycznie 2 liczących się zawodników, także gadaniem można osiągnąć bardzo dużo.)
Autor: Sierak2012
Data: 11-01-2013 12:30:58
Widzę, że koleś który ma na rozkładzie lepszych zawodników niż Wilder i Price razem wzięci jest mniej ceniony, bo co? Bo nie jest lubiany i jest idiotą ? Wilder to na razie walczy z gorszymi rywalami niż Wawrzyk a Price to w ogóle oprócz młotka w łapie niema nic, a obrone ma na poziomie lejka kozodoja
Autor: arp
Data: 11-01-2013 12:33:08
@Error W globulkach :)
Autor: Matys90
Data: 11-01-2013 12:33:30
Najważniejsze, że budzi emocje i ludzie kupują bilety, chcą go oglądać. Jedni, żeby zobaczyć jak wygrywa, inni żeby zobaczyć jak ktoś go w końcu posadzi porządnie na tyłku. Skoro u nas wzbudza takie zainteresowanie, to co dopiero w UK. Poza tym ustał po ciosie najlepszego pięściarza wagi ciężkiej, fajnie jakby HBO zrobiło kiedyś "Greatest Hits of Fury" z tym momentem :)
Autor: BlackDog
Data: 11-01-2013 12:36:29
"No ale widocznie musi być coś na rzeczy ;-)" Nic więcej jak niepotrzebne obecnie ryzyko. Fury idzie po większe pieniądze i przegraną która ewentualnie nie zastopuje tak bardzo jego kariery (mistrzowski strzał). Walka z Pricem jest mu niepotrzebna na ten moment do niczego oprócz zadowolenia kibiców. A Tyson to mądry chłopak i może dorobić się pozycji już po przykładowej przegranej z K2 za starcie z Pricem i może zarobić jeszcze więcej w przyszłości. Obecnie ma taką pozycję że walka z Davidem to krok w bok a nie do przodu. Zresztą czepcie się kogoś innego. Tak samo można pisać o Haye. Tyson go wyzywał, dużo by zarobił, wywindował swoją pozycję w WBC itd itd.
Autor: liscthc
Data: 11-01-2013 12:41:55
Matys90 Pytanie tylko czy to dowodzi twardości jego szczęki czy słabości jego ciosu? A poważnie to zgadzam się że rywali Fury ma całkiem przyzwoitych,o niebo lepszych niż Wilder i Pice.
Autor: karat
Data: 11-01-2013 12:50:20
Angole mają to do siebie, że mają niewyparzone pysie. Amirek też szczekał swojego czasu i co? W końcu został sprowadzony na ziemię. Takie śmieszne gadanie to tylko kwestia czasu.
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 12:53:07
- Gdybym wygrał z Adamkiem, to za walkę z Pulewem dostałbym jakieś 200-300 tysięcy dolarów. Wiem jak płacą w Niemczech, bo tę walkę organizowałby mój były promotor. Wygrana z Pulewem umożliwiłaby mi pojedynek z Władymirem Kliczko, a tam już do zgarnięcia byłby milion dolarów - wylicza Cunningham.
Autor: Sierak2012
Data: 11-01-2013 12:54:32
Adamek z Pulevem dostanie dużo więcej, pozycja Tomka w HW a Bułgara to niebo a ziemia.
Autor: Error
Data: 11-01-2013 12:54:52
karat Niejednemu by się takie "sprowadzenie na ziemię" przydało... Co do Anglików, to rzeczywiście są aroganccy, że aż razi..
Autor: Slayer85
Data: 11-01-2013 12:55:27
Ladnie mu Cain odpowiedzial. Ten gosc ma klase, a nie to co ten anglo - irlandzki buc.
Autor: Error
Data: 11-01-2013 12:57:58
Cain go nawet nie zna. Taka z Fury'ego gwiazda..
Autor: bstokrap
Data: 11-01-2013 12:59:12
I ma rację, co z tego, że jest bucem skoro dziurawego Price'a by wypunktował, nie mówiąc już o bumobijcy Wilderze
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:00:33
bstokrap To czemu z tym dziurawym Price'em nawet za milion nie wystąpi? Niech to pokaże. Ludzie chcą igrzysk :P
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:03:20
A mnie ciekawi zestawienie Helenius vs Fury!
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:03:49
Faraon Tu akurat stawiam na Fury'ego.
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:04:27
Error Dzisiaj będe w chorzowie jak chcesz to możemy się spotkać na chwile?
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:05:38
Faraon Dzisiaj to akurat nie dam rady.... Od nowego roku jakoś w ogóle mam mało czasu ;/
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:05:52
Autor komentarza: Error Data: 11-01-2013 13:03:49 Faraon Tu akurat stawiam na Fury'ego. A ja jestem tylko ciekaw tego pojedynku a stawianie na któregoś to nie mam pojęcia bo fin ma farta jak cholera!
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:06:35
Autor komentarza: Error Data: 11-01-2013 13:05:38 Faraon Dzisiaj to akurat nie dam rady.... Od nowego roku jakoś w ogóle mam mało czasu ;/ Szkoda to za 3 miesiące dopiero!
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:07:42
Nordycki koszmar mnie wkurwił z Chisiorą!
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:08:27
Faraon Zgadamy się jak oboje będziemy mieli czas ;) Może już wtedy będę w Kleofasie, więc będziesz miał bliżej :P
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:09:42
Mnie jakoś Helenius nie przekonuje. Duży jest to fakt, ale nie widzę w nim nic szczególnego.
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:09:57
Autor komentarza: Error Data: 11-01-2013 13:08:27 Faraon Zgadamy się jak oboje będziemy mieli czas ;) Może już wtedy będę w Kleofasie, więc będziesz miał bliżej :P Fajnie! znam tam paru chłopaków to napewno się poznamy bo czasami przychodze zobaczyć sparingi!
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:10:34
Autor komentarza: Error Data: 11-01-2013 13:09:42 Mnie jakoś Helenius nie przekonuje. Duży jest to fakt, ale nie widzę w nim nic szczególnego. Mnie też nie ale ma farta to fak!
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 13:11:35
Faraon Szukasz sobie chłopaka?
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:11:37
Hah jak masz na czole napisane "FARAON" to może Cię rozpoznam, bo inaczej możemy koło siebie łazić i nawet nie wiedzieć xD
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 13:13:44
Co myślicie o wczorajszej akcji ,,antyterrorystów''?
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:14:29
FaraonKRETkopalniany My raczej nie jesteśmy z obozu Szpili, żeby chłopaków szukać ;) Ale skąd u Ciebie od razu taka myśl hmm? ;)
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:15:01
Autor komentarza: Error Data: 11-01-2013 13:11:37 Hah jak masz na czole napisane "FARAON" to może Cię rozpoznam, bo inaczej możemy koło siebie łazić i nawet nie wiedzieć xD Na czole mam opaske z napisem Artur Szpilka he he! Powyżej jakiś kret się sra!
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:16:42
FaraonKRETkopalniany Myślę, że nie byli potrzebni, skoro podejrzani już nie żyli... Po co oni chcieli z nim negocjować (wiem, wiem dziewczyna, niewiedzieli czy zakładnik itp)? Ale gość do nich otworzył ogień, więc chyba mogli wcześniej mu na chatę wjechać?
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 11-01-2013 13:17:04
Z tym milionem to tylko gadanie do mediów, jestem ciekaw czy w ogóle fury dostał taką propozycję na papierze, a co do prica to z taką obroną został by na chwilę obecną wypunktowany lub nawet znokałtowany ze swoją kruchą szczęką. Ogólnie nie powinniście podniecać się tym co w mediach gadają różni goście, liczy się tylko to co jest ustalone
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:17:06
Error Ten pseudo kret to się urwał z choinki na rynku w mongoli i szuka akceptacji!
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:19:49
Error 3 lata temu widziałem gorszą akcjje Libi pogadamy już o tym prywatnie!
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 13:20:29
@Faraon Szukasz zaczepki? Widzę znowu się nudzisz tak to widocznie jest jak ktoś dostaje emeryturę w wieku 41 lat
Autor: black111
Data: 11-01-2013 13:21:06
Pasuje tylko jedno zdanie: Fury u fucking moron
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:21:21
Error Pokaże ci fotki że zdębiejesz i doznasz szoku! udało mi się to nawet sfilmować!
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:22:41
Error Ktoś tu szuka zaczepki albo chłopaka na noc!? Kret się sra nadal!
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 13:24:44
Faraon Ta twoja piękna żona wytrzyma 3 miesiące bez ciebie?
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:26:45
Faraon Dużo już widziałem uwierz ;) FaraonKRETkopalniany Po co te spiny?. Poza tym nie żebym bronił Faraona, ale wczoraj pisał, że nie dostaje emerytury tylko rentę za wypadek na kopalni. Inaczej idąc Twoim tokiem myślenia, że poszedł na emeryturę po 25 latach pracy, a obecnie ma 41, to wynika z tego, że zaczął jak miał 16 lat. WYLUZUJCIE ;)
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 13:29:03
@Error Jawnie wczoraj wyśmiewał pracowników tesco pracujących za tysiąc przy jednoczesnym chwaleniem, że tylko czeka na emeryturkę co miesiąc
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:29:49
Error Sprytnie to obliczyłeś i to żadna filozofia ale jak ktoś nie zna podstawy algebry to takie ciulstwa pisze! Pracuje nadal i będe pracował ile się da a wiek emertalny do 67 mam w dupie bo polak poradzi sobie!
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:31:36
Error Niech mu będzie emerytura jak tak sam na poczatku napisał! Skupmy się na boksie bo zaraz nas ktoś zjebie!
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:35:45
Faraon No to rzeczywiście nie było trudne ;) FaraonKRETkopalniany Ja pamiętam też, że pisał, że żadna praca nie hańbi i że szanuje wszystkich, którzy pracują nawet jak to napisałeś w tesco za 1000zł. Swoją drogą jeśli np. nie umiałbym znaleźć pracy, nie miałbym za co żyć, a nadarzyłaby się okazja do pracy na kopalni to też mnie nazwiesz kur.. ch.. itp. i będziesz mi życzył śmierci? Ale mniejsza z tym, wyjaśnicie to sobie może kiedyś przy browarze ;)
Autor: Imperator
Data: 11-01-2013 13:35:48
Na obecny czas notowania Furego są wyższe niż Wildera. Tyson walczył jednak z lepszymi zawodnikami. Jest sztywnym cepem, ale na papierze jest lepszy od jankesa.
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 13:37:48
Error Nikomu nie życzyłem śmierci pomyliłeś mnie z kimś innym
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:38:02
Imperator Na papierze. A nie od dziś wiadomo, że na ringu może to zupełnie inaczej wyglądać i wiele rzeczy się może wydarzyć ;)
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:38:45
Autor komentarza: Imperator Data: 11-01-2013 13:35:48 Na obecny czas notowania Furego są wyższe niż Wildera. Tyson walczył jednak z lepszymi zawodnikami. Jest sztywnym cepem, ale na papierze jest lepszy od jankesa. Masz racje notowania są wysze!
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 13:39:57
FaraonKRETkopalniany Ostatni raz pisze do ciebie! Odpierdol się odemnie i wypierdalaj z tej strony!
Autor: Error
Data: 11-01-2013 13:41:52
FaraonKRETkopalniany Jeśli tak to sorry, pamiętam tylko, że pisałeś Ty i ktoś jeszcze i padały tam takie słowa, że np. powinno dziennie 5 górników zasypywać a 4 metan powinien palić.. Co dla mnie jest niezrozumiałe. Ale widać, że ta osoba nigdy nie była na Śląsku, a co dopiero na grubie (kopalni). Siedzi taki przed kompem i wymyśla innym, a sam do pierwszej wypłaty by nie wytrzymał na dole.. Ale to moja osobista opinia. Jak nie mam pojęcia o czymś to jak mogę o tym pisać skoro nie znam faktów i realiów?
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 13:43:54
@Faraon ,,Odpierdol się odemnie i wypierdalaj z tej strony!'' Popatrzcie wszyscy jakie nikczemne teksty wypowiada Faraon. Jego cytat świadczy o tym, że jest na poziomie dziecka z podstawówki i nie posiada żadnych logicznych argumentów w starciu z potęgą wirtualnego Kreta Kopalnianego
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 13:46:25
@Error O tym zasypywaniu to naprawdę pisał inny gość ale prawda jest taka, że w Polsce w wypadkach drogowych ginie około 10 ludzi dziennie 3500 na rok i nikt z tego lamentu nie robi a jak zasypie górnika to wrzast i rwetes w TV
Autor: liscthc
Data: 11-01-2013 13:50:09
FaraonKRETkopalniany Trzeba było zostać Górnikiem i też mieć wcześniejszą emeryturę,a nie lamentujesz tu na Faraona.
Autor: Imperator
Data: 11-01-2013 13:52:35
Autor komentarza: Error Data: 11-01-2013 13:38:02 Imperator Na papierze. A nie od dziś wiadomo, że na ringu może to zupełnie inaczej wyglądać i wiele rzeczy się może wydarzyć ;) Racja, ale nie ma co gdybać. Wiadomo, że boksie jeden cios może zadecydować o wygranej. Ale należny rozpatrywać tę potyczkę na bazie faktów, znajomości jakie mamy. Wilder ma wg mnie zajebisty bilans, ale jak się tak przyjrzeć mu to kogo on musiał pokonać? Robotników drogowych? Kanalarzy? Budowlańców? Nygusów z przecznicy 6/9? Arreola będzie jego pierwszym poważnym przeciwnikiem. I to wcale nie aż tak wymagającym jak co niektórzy myślą. Krzysiu to bardzo surowy bokser, bazujący na agresji. Jego blok można porównać do obrony Pearl Harbor. Dobrze przygotowany taktycznie Wilder może go wypunktować. A że ma cios to i nawet ustrzelić. Jednak to jest gdybanie. Chciałbym zobaczyć Wildera z Pricem. Któryś by padł na ring.
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 13:53:21
Liść Górnik jak pracuje 8 godzin to 3 godziny zjeżdża na dół do kopalni dwie pracuje i 3 godziny znowu wyjazd na powierzchnię. Nie zostałem górnikiem ponieważ nie chcę okradać reszty społeczeństwa pobierając 13 14 oraz wysokie emerytury
Autor: liscthc
Data: 11-01-2013 13:55:15
Error Z tym zasypywaniem i metanem to pisał wielce szacowny jełop Charakterny.
Autor: liscthc
Data: 11-01-2013 13:59:28
FaraonKRETkopalniany Ależ Ty szlachetny.Moja Matula "okradała" społeczeństwo przez wiele lat pracując w Tramwajach,dziś to niby prywatna spółka,ale przez X lat była Państwowa.Lepiej nie zajmuj się innymi tylko patrz na siebie.
Autor: adam12
Data: 11-01-2013 14:05:35
Szkoda że mało ludzi zwróciło uwagę na rzeczową odpowiedź Caina. Jak by nie było mój idol. Dokonania ringowe, życie prywatne, sposób wypowiedzi. Inni sportowcy mogli by brać z niego przykład.
Autor: liscthc
Data: 11-01-2013 14:08:19
adam12 Właśnie tak napisałem na sztukach walki org.Cain w ringu zwierzę,a po za nim spoko gość.
Autor: Error
Data: 11-01-2013 14:16:17
liscthc Dzięki nie chciało mi się już szukać ;) FaraonKRETkopalniany "Górnik jak pracuje 8 godzin to 3 godziny zjeżdża na dół do kopalni dwie pracuje i 3 godziny znowu wyjazd na powierzchnię." 3 godziny w szoli (windzie)? Nie będę tłumaczył.. A co do 13, 14, 15 itp. Ja nie pracuję w górnictwie, a też dostaję, za wkład pracy, bo pracuję dla kraju. I nie uważam się za złodzieja, bo sam sobie tej kasy nie daję tylko na nią pracuję. A skoro dają to co mam nie brać? Może gdzie indziej, ale nie w Polsce, która i tak bierze co może.. W kraju gdzie liczy się każdy grosz, gdzie nie jest łatwo utrzymać rodzinę. Adam12 Zwróciłem uwagę na to, że Cain ma go gdzieś, bo go nie zna. Co do tego jaki jest w ringu, a poza nim. Jak już wcześniej napisałem jak się nie znam to nie będę się wypowiadał ;) Lubię pooglądać MMA, ale tylko tyle, bardziej pasuje mi boks ;) PozdRo
Autor: Error
Data: 11-01-2013 14:19:15
Imperator Zapomniałem jeszcze o Tobie. Zgadzam się z Twoją opinią ;)
Autor: milan1899
Data: 11-01-2013 14:29:56
Fury ma prawo tak mówić , jest najodważniej prowadzonym młodym prospektem i na razie wszystkie testy zaliczyl bardzo dobrze trudno cokolwiek napsiac o potencjalnej walce Wilder vs Fury bo Amerykanin jest zupełnie nie sprawdzonym zawodnikiem
Autor: liscthc
Data: 11-01-2013 14:35:23
milan1899 Odnośnie Wildera jak najbardziej,ale odnośnie Caina to poszybował na orbitę.Niedługo powie że w szach ograłby Kasparowa,w tenisa Federera a na boisku przedryblowałby Messiego.Na koniec wsiądzie na rower i wygra TDF.
Autor: kochamboks296
Data: 11-01-2013 14:36:13
Fury bzdury gada, reklamuje się jest dobry w trash talku, jest dobrym bokserem, myślę, że będzie mistrzem. Ale Velasquez pokazał to co ja lubię, klasę, na zasadach mma zlał by Tysona jak każdego innego boksera, także braci Kliczko. To są różne dyscypliny, całkowicie.
Autor: kochamboks296
Data: 11-01-2013 14:37:35
A Wilder z kolei nie ma ani jednego rywala porównywalnego do Johnsona, czy otyłego nawet Chisory z jakimi walczył Fury.
Autor: milan1899
Data: 11-01-2013 14:41:52
lisć nie no z cainem to połynął , pisąłem juz pod tamtym artykułem , tu pełna zgoda ale dzieki temu chłopakowi jest od czasu do czasu bardziej kolorowo w tej HW i chwała mu za to :)
Autor: kochamboks296
Data: 11-01-2013 14:46:04
Autor komentarza: FaraonKRETkopalniany Data: 11-01-2013 13:53:21 Liść Górnik jak pracuje 8 godzin to 3 godziny zjeżdża na dół do kopalni dwie pracuje i 3 godziny znowu wyjazd na powierzchnię. Nie zostałem górnikiem ponieważ nie chcę okradać reszty społeczeństwa pobierając 13 14 oraz wysokie emerytury Po samym nicku widać, że jesteś mocno zepsuty już od narodzin, Faraon z placka by ci pie.rdolną to byś smarkał odbytnicą pajacu.
Autor: liscthc
Data: 11-01-2013 14:49:05
milan1899 Wiadomo,takie postacie jak Charr czy Fury dodają trochę kolorytu.Ale ja i tak zawsze wolę tych nazwijmy to skrytych zabójców,po za ringiem pełne opanowanie i wyważenie a w ringu "Killer Machine".
Autor: Error
Data: 11-01-2013 14:52:10
liscthc Tak samo. Szczerze to np. bracia K. są dziwni z tym swoim spokojem. Jak jakieś maszyny :D. Podobno jak jeden z braci wchodzi do szatni przeciwnika brata, aby być przy bandażowaniu itp. to się zimno robi xD. A co dopiero jak taki Vitek na Ciebie spojrzy :P
Autor: liscthc
Data: 11-01-2013 15:03:48
Error Też mam takie wrażenie,np. z niższych wag uwielbiam Matthysse,w ringu daje to co uwielbiam,nieustępliwość,pewność siebie...taki ringowy skurwiel,ale nigdy nie czytałem by komuś ubliżał na konferencji,zawsze o rywalach z szacunkiem,ale szacunek znika w ringu,po walce znów klasa.Maidana też,twarz mordercy,w ringu zabijaka,a w wypowiedziach bardzo wyważony.
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 15:04:42
kochamboks296 Czy mogę się już zacząć bać?
Autor: milan1899
Data: 11-01-2013 15:31:59
Autor komentarza: FaraonKRETkopalniany Data: 11-01-2013 15:04:42 kochamboks296 Czy mogę się już zacząć bać? jeszcze nie , bać się zaczniesz jak Ja zagroże liściem ;) ( nie mylić z naszym orgowym liscthc :) )
Autor: lubieznyzenon
Data: 11-01-2013 15:32:55
Wilder dostałby regularny wpierdol od Fury'ego w tej chwili wg mnie. Zresztą pewnie przy pierwszej poważnej walce będzie miał wielkie problemy.
Autor: liscthc
Data: 11-01-2013 15:39:05
milan1899 No,no,bo już chciałem napisać że moje usługi tanie nie są.
Autor: milan1899
Data: 11-01-2013 15:40:27
liscthc wiem dlatego muszę sobie sam poradzić , po drugie Jego trzeba tylko nastraszyć a Ty byś go zabił :)
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 15:43:01
@ milan1899, liść Śmieszni jesteście bobasy
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 15:43:26
Jeden drugiemu przytakuje LOL
Autor: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 15:45:42
Jestem podobnej mocy i postury co Szpilka
Autor: milan1899
Data: 11-01-2013 15:47:49
Autor komentarza: FaraonKRETkopalniany Data: 11-01-2013 15:45:42 Jestem podobnej mocy i postury co Szpilka a jak zbadałeś moc Szpilce i sobie ? Jestem ciekawy , zbadałbym sobie i porównał z innymi ...lol
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 16:54:38
kochamboks296 Jestem spokojny ale faktycznie bo mam dłoń jak łopata wyrobioną na kopalni i na odmulenie takiego plaskacza by mu się przydała! Wtedy płacz i lament że górnik pobił bobasa! To jest paranoje co tu się od paru dni wyprawia!
Autor: liscthc
Data: 11-01-2013 16:55:35
FaraonKRETkopalniany Lepiej być śmiesznym niż żałosnym.No i my przynajmniej mamy na tyle inteligencji by wymyślić własny nik.
Autor: Faraon
Data: 11-01-2013 16:59:17
liscthc masz racje!
Autor: canuck
Data: 11-01-2013 17:11:26
Fury wie co mowi! Troche z palanta to on w sobie ma, ale z drugiej strony walka w Stanach mialaby dla niego duzy potencjal promocyjny. Jezeli sie do tego doda potencjalnych Amerykanskich przeciwnikow, ktorzy maja raczej slabe szanse z Fury, to jego wywod, czy wyzwanie, ma duzy potencjal promocyjny, a do tego jest "madre."
Autor: Charakterny
Data: 11-01-2013 17:20:39
Szpila obor Pricea to najlepszy prospekt Hw. Tego calego furego zalatwil by do 5 rundy.
Autor: Charakterny
Data: 11-01-2013 17:20:49
Wklejam ponizej analize porownawcza Adamka i Szpilki autorstwa niejakiego Jodok-a: Jako ze wy zrezygnowaliscie z analizy porownawczej pozwole sobie sam troche pospekulowac na cel obiore sobie 2 gwiazdy wschodzaca i spadajaca a mianowicie Artura Szpilke i Tomka Adamka :-) Tak wiec zaczynajmy Sila ciosu : Pod tym wzgledem Artur bije Tomka na glowe o takim nokaucie jaki Szpila zaserwowal niepokonanemu wczesniej prospektowii Hadzaginowicowi goral moze tylko pomarzyc 2 punkty dla Artura Odpornosc na Ciosy: Tomkowi zdarzylo sie usiasc na przyslowiowej dupie w walkach z Walkerem ,Vitalijem oraz Brigssem natomiast Artur przyjlmowal juz bomby takich puncherow jak Mc Cline oraz Saulsberry i nic sobie z tego nie robil punkt dla Szpilki Szybkosc : u Tomka niestety spadla wraz z przyrostem masy ale wciaz jest jednym z najszybszych Hw natomiast Artur nimo ze dopiero sie rozkreca demonstruje nam rownie szybkie serie jak Tomek po 1 punkcie Praca nog : w tej kwestii Tomasz moglby brac od Arturaa Korepetycje. Tomek wraz z przybraniem swojej masy poruszaniem sie w ringu przypomina swojego dawnego kolege Chrisa Areole natomiast Artur swietnie skraca dystans i pracuje na nogach 2 punkty dla Artura Warunki fizyczne : Tomek jest malym troche napompowanym Ciezkim i tego wzrostu troche zabraklo w walkach z Vitaliem lub Cunningamem natomiast Artur jako naturalny ciezki maa wszystko by zostac mistrzem 2 punkty dla Artura Psychika: obaj sa pewnii siebie niepokorny Artur az za bardzo jednak nie przegrywa on pojedynkow w tzw szatni. Tomek takze remis 1:1 Podsumowujac: Szpilka 8 Adamek 2 Mysle ze to juz czas dla Tomka aby poszedl na slynne juz ryby z Zigim, my nie musimy sie jednak martwic boo wyrasta w naszym kraju piesciarz kompketny ktory moze zdominowac wage ciezka
Autor: SkazanyNaInstynkt
Data: 11-01-2013 17:38:58
"Autor komentarza: BlackDog Data: 11-01-2013 12:36:29 "No ale widocznie musi być coś na rzeczy ;-)" Nic więcej jak niepotrzebne obecnie ryzyko. Fury idzie po większe pieniądze i przegraną która ewentualnie nie zastopuje tak bardzo jego kariery (mistrzowski strzał). Walka z Pricem jest mu niepotrzebna na ten moment do niczego oprócz zadowolenia kibiców. A Tyson to mądry chłopak i może dorobić się pozycji już po przykładowej przegranej z K2 za starcie z Pricem i może zarobić jeszcze więcej w przyszłości. Obecnie ma taką pozycję że walka z Davidem to krok w bok a nie do przodu. Zresztą czepcie się kogoś innego. Tak samo można pisać o Haye. Tyson go wyzywał, dużo by zarobił, wywindował swoją pozycję w WBC itd itd" Dlaczego niepotrzebne ryzyko ? Zdania tutaj są niesamowicie podzielone, jedni wyżej stawiają Price'a inni zaś wyżej w swoich notowaniach stawiają Furyego. Jeśli o mnie chodzi, to ich walka jest jak najbardziej na miejscu. Jeśli o nich mówi się, że są nadzieją na detronizację Kliczków, to niech zawalczą między sobą. Po co ? Po to, żeby była pewność, że Kliczko nie mógł sobie wybrać lepszego rywala do obrony tytułu. Będzie pewność, że wybrał najlepszego z obecnych prospektów. Ale oczywiście, każdy pójdzie swoją drogą.. eh za dużo chyba wymagam :P "Autor komentarza: BronuarKomuszenko Data: 11-01-2013 13:17:04 Z tym milionem to tylko gadanie do mediów, jestem ciekaw czy w ogóle fury dostał taką propozycję na papierze, a co do prica to z taką obroną został by na chwilę obecną wypunktowany lub nawet znokałtowany ze swoją kruchą szczęką. Ogólnie nie powinniście podniecać się tym co w mediach gadają różni goście, liczy się tylko to co jest ustalone" Nie musi być do końca tak jak piszesz. Skoro było to TYLKO gadanie do mediów, to mogli odpowiedzieć coś w stylu, że " ta cała oferta to totalna bzdura! nigdy czegoś takiego nie było, o czym oni mówią! " ogólnie cokolwiek, co by temu zaprzeczyło, że nie było takiej oferty! To, że nie chcą miliona, to dla mnie to tłumaczenie ma tylko jeden jedyny sens ;-) Ogólnie to nie kibicuje ani jednemu ani drugiemu, ale ich walkę mimo wszystko bym zobaczył ;)
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 11-01-2013 17:51:09
Fury jest bardzo solidnym ciężkim który widać że przynajmniej teraz się nie opird...ala z robotą na siłce, ma już spoko posturę, już nie jest żelbetonowym kołkiem tylko świetnie poruszającym się ciężkim o bardzo dużej częstotliwości zadawania ciosów, może ciosu nie ma najmocniejszego ale to też nie jest waciak jak chambers czy cunn. Ja furego w tym roku z chęcią zobaczyłbym z cunnem jak by się z nim zaprezentował, w mojej prywatnej opinii walkę tą by wygrał
Autor: andrewsky
Data: 11-01-2013 19:12:03
Walka pomiedzy tymi kolosami bylaby arcyciekawa Stawiam na Wildera i KO maks do 5 rundy