KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: gender1
Data: 03-01-2013 09:44:23
I Wszyscy żyli długo i szczęśliwie
Autor: Shadolf
Data: 03-01-2013 09:46:47
żenada
Autor: Ania
Data: 03-01-2013 09:59:38
Szkoda, że nie zajął się Andrzejem 15 lat temu
Autor: Boban81
Data: 03-01-2013 10:02:58
Dlaczego żenada...jest napisane..."mimo 45 lat" Trener Gmitruk uważa że jak na swój wiek z Andrzejem nie jest źle, wręcz przeciwnie. Ludzie, nie można porównywać Gołoty sprzed 10-15 lat a obecnego. Popatrzcie na chłopa obiektywnie, nie jest otłuszczony, widać że jest w ruchu, Gmitruk go zna i wie co mówi. Wiadomo że "Andrew" już niczego nie zdobędzie, ale po tych dwóch pierwszych wpisach to rzygać mi się chce.
Autor: Ania
Data: 03-01-2013 10:04:22
A i w tv były urywki z treningu Gołoty. Nie wyglądało to dobrze. Jakby to powiedział Kostyra, Andrzej jest wolny jak keczap. I nie sądzę, aby to poprawił w ciągu 8 tygodni
Autor: nurgle
Data: 03-01-2013 10:14:11
a co ma powiedzieć trener o swoim zawodniku? że jest do d... a trenuje go, bo chce dorobić, bo brakuje mu 2 koła na nowy wóz?
Autor: Darxoon1
Data: 03-01-2013 10:15:16
Mike Tyson : Gołota? - "Dwukrotny niekoronowany mistrz świata" Tyle w temacie. Kiedys go docenicie dziś mozecie pluć z za klawiatury... kogo to obchodzi.
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 10:19:08
Oj Panie Andrzeju , za pare dudkow Goloty takie rzeczy wygadywac... Zawsze uwazalem Pana za profesionaliste , niestety ta wypowiedzia troche stracil Pan w moich oczach
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 10:20:16
Gołota to brylant. Był nim, jest i będzie. Minusów nie ma. Trenować go to wielka nobilitacja – dodał 62-latek Ja dziekuje za takie brylanty :)
Autor: twix111
Data: 03-01-2013 10:21:15
Gołota jest zajebisty i kropka. A frustraci i tak będą pienić ryje.
Autor: kulavik
Data: 03-01-2013 10:21:36
a tu jak zwykle... większość z Was to zwykłe trole. Zazdrosne małe ludziki, które nie rozumieją ile tak serio Gołota zrobił dla Polskiego sportu. Jak lał Riddicka w `96-ym to Polska za oceanem kojarzyła się z kolesiami od azbestu i kiełbasą. A tu na ring wychodzi The Pride of Polish Nation! To było coś... Nawet jak wyszedł do Lennoxa i dostał łomot to jednak był to pierwszy NASZ w ciężkiej, który miał szansę. Gołota to zawsze masa emocji i jeden z ostatnich, który nie gada pierdów typu: jak się kasa będzie zgadzać to wejdę do ringu. Przecież wiadomo, że to ich zawód i chcą dobrze zarobić, tylko po kiego wała o tym cały czas gadać? DAJESZ ANDRZEJ!!!!
Autor: Vroo
Data: 03-01-2013 10:23:39
A co tu można poprawić w ciągu paru tygodni. Będzie trochę mniej zardzewiały, szybkości nie odzyska.
Autor: milan1899
Data: 03-01-2013 10:25:22
Autor komentarza: adamekrzondzi Data: 03-01-2013 10:20:16 Gołota to brylant. Był nim, jest i będzie. Minusów nie ma. Trenować go to wielka nobilitacja – dodał 62-latek Ja dziekuje za takie brylanty :) a ja dziekuje za wpisy takich znawców Gołota dał wiele rozczarowań ale dał tez największe emocje , walki z Bowe to już historia HW i tego nikt Mu nie zabierze
Autor: undisputed1987
Data: 03-01-2013 10:25:43
cytuje: Autor komentarza: Shadolf Data: 03-01-2013 09:46:47 żenada żenadą jest twój komentarz.A.Gmitruk jest wybitnym trenerem i komentowanie jego słów w ten sposób to dopiero żenada. Nie rozumiem ludzi którzy tu piszą przecież boks to nasza wspólna pasja. Niestety są ludzie którym wiecznie coś nie pasuje wszystko jest do dupy!!! Ogólnie super sprawa że będzie taka gala w Polsce że coś się dzieje ciągły postęp. Andrzej gołota czy ktoś go lubi czy nie jest ikoną polskiego pięściarstwa i należy mu się szacunek a nie kmioty który siądzie przed kompem z wielką samarą i nawija jaki to on jest wolny.Zapraszam tych wszystkich znawców żeby sami ruszyli do jakiegoś treningu wtedy poczują jak ciężko jest wypracować formę.
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 10:26:14
Vroo Mozna poprawic stan konta Gmitruka o ladnych pare tysiecy .
Autor: Radar12875
Data: 03-01-2013 10:27:02
do adamekrzondzi!!!odrazu widac ze jestes imbecylem wiec kogo obchodzi ,ze stracil w twoich oczach durniu!!!!skad sie biora tacy ludzie jak ty??????
Autor: zombi
Data: 03-01-2013 10:27:49
Ania, a w wieku 45 lat jaki ma być? Oczywiście, że będzie wolny na tle czynnych zawodników, ale już w kontekście jego wieku, kompletnego roztrenowania, no i na tle zapewne megaqa szybkiego Salety, można mówić tak jak to ujął Gmitruk. Poziom sportowy walki będzie pewnie mizereny, ale pojedynek może nieść ze sobą sporo emocji, może być zacięty a o to w sporcie przecież chodzi. Mi osobiście tego barkuje na większości gal KP, gdzie z góry wiadomo jaki będzie wynik. To się mija ze sportem. Lepiej juz było u Gmitruka, czy Babilona, tam czasami walki były zacięte i widać było że przeciwnicy są dobrze dobrani.
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 10:28:50
Radar12875 Ciebie obchodzi barania torbo , bo to czytasz :P
Autor: Radar12875
Data: 03-01-2013 10:32:52
do undisputed1987!madre slowa bracie,zakompleksieni ludzie ciagle narzekaja.
Autor: zombi
Data: 03-01-2013 10:33:22
nie odpisujcie admkowirzondzi, to sfrustrowany po ostatniej przegranej Adamka jego psychofan i trol, nie wolno go karmić:)
Autor: weentM
Data: 03-01-2013 10:34:53
w Gmitruku widze szanse pokonania salety przez Andrzeja,bardzo mu kibicuje
Autor: nurgle
Data: 03-01-2013 10:34:56
milan1899, Radar12875 i inni. ludzie, dlaczego dyskutujecie z trolem - przegrywacie w każdym wypadku. trol najpierw sprowadzi was do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. nie komentujcie wpisów trola.
Autor: Radar12875
Data: 03-01-2013 10:35:17
czytam opinie normalnych ludzi a ze debile tez wypisuja to trzeba ich eliminowac pustaku do adamekrzondzi!!!
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 10:35:29
zombi Ostatnia walke Tomasz wygral i nie zmieniaj faktow !!!!
Autor: PanJawelDrugi
Data: 03-01-2013 10:36:24
Gołota to brylant. Był nim, jest i będzie. Minusów nie ma "Za siedmioma górami za siedmioma lasami..."
Autor: milan1899
Data: 03-01-2013 10:40:14
nurgle masz 100 % racje tylko nad niektórymi bredniami trudno przejść obojętnie ,
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 10:41:07
milan1899 Prawda w oczy kole... :)
Autor: twix111
Data: 03-01-2013 10:42:15
undisputed1987 - racja
Autor: twix111
Data: 03-01-2013 10:43:10
adamekrzondzi - ciebie ktoś w dupę kole i dlatego głupoty wypisujesz.
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 10:49:26
Gołota to ikona polskiego boksu! Autor komentarza: adamekrzondzi Data: 03-01-2013 10:35:29 zombi Ostatnia walke Tomasz wygral i nie zmieniaj faktow !!!! Fakt jest taki że to nie sztuka nakopać emerytowi i się cieszyć z tego! Oszczęć sobie tą tandetną błazenade!
Autor: Shogun90
Data: 03-01-2013 10:52:17
Gołota wygląda teraz i porusza sie jak kupa gówna . Holyfield , mimo że jest o kilka lat starszy , jest o lata świetlne lepszy od Gołoty pod każdym względem
Autor: weentM
Data: 03-01-2013 10:58:17
shogun widziales go na tarczy teraz?? naprawde wg mnie robi wrazenie,chociaz to tylko tarcza
Autor: adam12
Data: 03-01-2013 10:58:23
Gołota przyniósł masę rozczarowań, żenady ringowej i obciachu nam Polakom, ale trzeba przyznać że to dla niego wstawało się o 4 nad ranem. Nie wiem co Gmitruk wymyśli, jaki plan, jakie założenia, wiadomo że nie może powiedzieć o Andrzeju jak Okniński o Pudzianowskim.
Autor: Shogun90
Data: 03-01-2013 11:02:11
weentM widziałem tylko kilku sekundowy urywek na polsacie i było słabiutko . Wach też ponoć był szybki jak błyskawica na tarczy , niektórzy uważali , że szybszy od Kliczki a jak było w walce wszyscy wiemy... Gmitruk to nie cudotwórca ... Nie odmłodzi Gołoty o 15 lat
Autor: weentM
Data: 03-01-2013 11:03:51
Ale Golota nie walczy z Kliczko,mozen a saletey wystarczy!
Autor: PanJanekTygrys
Data: 03-01-2013 11:04:21
Golota to najlepszy polski bokser zawodowy. Na nastepny taki talent przyjdzie nam dlugo czekac.Moze nawet nigdy nie bedziemy mieli drugiego takiego boksera.
Autor: Grzywa
Data: 03-01-2013 11:04:24
Gmitruk zgina sie z wiatrem, jak z Adamkeim to Golota emeryt, jak z Golota to Golota swietny. Nie uciekal nigdy po ringu jak Goral, ale z ringu to tak szybko ze sie kurzylo, ludzie na niego gwizdali, opluwali, szydzili a on spieprzal, z Lewisem tylko glupie miny, z Brewsterem dostal w ucho i bylo po chlopie. Nie zaslugiwal na walki o tytuly ale King mu to zalatwial za wiernosc. Nie lubie Adamka ale szanuje za charakter, odwage, to ze nie ma warunkow ale d..y jak Golota nei daje. Czy ktos sobie wyobraza Adamka jak ten wygrywajac walke, raz posadzony na dechy odmawia dalszej walke, ja nie i za to wlasnie dla mnie Adamek zasluguje na szacun, za ja.a, bo sa wieksze niz on sam. Ile razy Golota by uciekl z ringu gdyby go Vitek lal jak Adamka, ja mysle iz w drugiej rundzie byloby po imprezie. Gmitruk to trener dosc pazerny i bardzo zakochany w sobie, proponuje porozmawiac z zawodnikami ktorzy mieli sznse z nim trenowac i nie mysle tu tylko o Wachu, ktorego oszukal kilkakrotnie.
Autor: nurgle
Data: 03-01-2013 11:04:38
milan1899 wiem, że to trudne, ale lepszej metody nie ma. dla porównania obejrzyj sobie jakiś odcinek 'superniani'? - nie jestem pewny tytułu, ale było w TVNie. mechanizm działania trola jast identyczny jak dziecka, które drze się, bo nie pozwolisz mu np. włączyć telewizora. jeśli zaczniesz wlaczyć - zawsze przegrywasz, jeśli przetrzymasz - wygrywasz, bo dziecko widzi, że nic nie ugra. i w ten sposób należy postępować z trolami. od wykluczania za inwektywy jest Redakcja i należy jej to zostawić. sam zapomniałem o dobrym wychowaniu, więc nadrabiam zaległości: życzę szczęśliwego Nowego Roku, dopiero wróciłem z wojaży świąteczno-sylwestrowych, gdzie nie miałem dostępu do netu i kablówki. walki Adamka z Cunninghamem nie widziałem, nie zamierzam oglądać i komentować.
Autor: Adibas
Data: 03-01-2013 11:06:11
Autor komentarza: Shogun90 Data: 03-01-2013 10:52:17 Gołota wygląda teraz i porusza sie jak kupa gówna . Holyfield , mimo że jest o kilka lat starszy , jest o lata świetlne lepszy od Gołoty pod każdym względem Chciałem coś odpisać, ale się ogranicze do stwierdzenia, że jesteś zwykłym debilem i prostakiem pisząc coś takiego. Dziękuje. Nie karmie.
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 11:08:33
Grzywa A ty tak na poważnie czy dalej jesteś pijany?
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 11:10:39
Dla tych którzy orażają ikone polskiego boksu! http://www.youtube.com/watch?v=UY-FXvoDNNU
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 11:11:15
Miało być obrażają!
Autor: endriu
Data: 03-01-2013 11:15:38
Nie wiem co wam dają te frajerskie wpisy, przyklej gimbusie jeden z drugim link lub swoje zdjęcie, frajerzy za klawiatury
Autor: Shogun90
Data: 03-01-2013 11:16:18
Grzywa Zgadzam się z toba . Polscy kibice po walkach Gołoty chowali ze wstydu polskie flagi . Andrzej faktycznie te szanse walki o tytuł dostawał z kapelusza . Po pokonaniu takich herosów jak Brian Nix i Terrence Lewis dostał Byrda... Kpina jakaś . Również cenię Adamka właśnie za ten charakter a osiągnięciami w ciężkiej już dawno przegonił Gołotę .
Autor: Grzywa
Data: 03-01-2013 11:17:59
Faraon, nie bardzo lapie o czym mowisz, ale ja przed chwila wrocilem z pracy, nie pije w ogole, Golote znam osobiscie, Adamka tez poznalem i jako czlowieka wole tego pierwszego choc ma dosc monotematyczne zarty, zas drugie ulubionym tematem jest kasa. Moje opinie Faraon oparte sa na tym co widzialem w ringu, nie odczuciach z zycia prywatnego. Golote znam jeszcze z W-wy, teraz kilkanascie razy widzilem sie z nim w Chicago, Adamka znam troche z Chicago troch z innych miejsc w Stanach. Moze Ty znasz boksera ktory uciekl z ringu, innego niz Golota i to gdy mu placili wyplate zycia zas Polakow wysmiano na widowni. Nie wiem koles ile masz lat ale ja pomietam glupia mine Goloty z Seulu, gdy w polfinale walczyl z Koreanczykiem, taka saama mina odstawil w walce z Lewisem, mine glupola.
Autor: twix111
Data: 03-01-2013 11:23:23
Shogun90 - jak z kapelusza? Boks to biznes i na szczycie walczą bokserzy popularni. Gołota był bardzo popularny na świecie to i walki o tytuł dostawał. Nie wspominając, że z Byrdem zremisował... Teraz Endrju ma walkę pożegnalną to trolle internetowe powinny, na chwilę chociaż, zapchać ryje gównem i milczeć.
Autor: twix111
Data: 03-01-2013 11:25:24
Grzywa - no to dziękuję za takich znajomych jak ty. Tak to pewnie Gołocie się przymilasz, a w necie dupę mu obrabiasz. Super znajomość:)
Autor: szansepromotions
Data: 03-01-2013 11:27:48
Wszystkie wielkie walki Gołoty : Bowe: 2 razy poddanie się ( niby dlaczego specjalnie walił po jajach ) Lewis : Demolka w I rundzie Grant : Poddanie Tyson : Poddanie i ucieczka z ringu Byrd : Remis po wyrównanej walce Ruiz : Zamydlił oczy nokdaunami , ale Ruiz go oszukał Brewster: Demolka w I rundzie To ma być jakaś legenda? Ikona? nie różnił się niczym od zwykłego średniaka jak Botha , wyżej wspomniany Grant i paru innych . Jeśli ktoś piszę ,że to duma Polski , to poczytajcie sobie zagraniczne magazyny , fora i inne rzeczy z tamtego okresu , wszyscy nazywają Gołotę tchórzem , ciotą , leszczem , i w każdym zestawieniu pięściarzy (fantasy matchups) wskazywano ,że przegra w I rundzie . http://www.youtube.com/watch?v=aw0WPiYist8 freestyle ra rugged mana o boksie , 1:16-1:21 , fragment o tym jaką wasz ukochany Andrew jest ci*ą . Pozdrawiam .
Autor: szansepromotions
Data: 03-01-2013 11:27:48
Wszystkie wielkie walki Gołoty : Bowe: 2 razy poddanie się ( niby dlaczego specjalnie walił po jajach ) Lewis : Demolka w I rundzie Grant : Poddanie Tyson : Poddanie i ucieczka z ringu Byrd : Remis po wyrównanej walce Ruiz : Zamydlił oczy nokdaunami , ale Ruiz go oszukał Brewster: Demolka w I rundzie To ma być jakaś legenda? Ikona? nie różnił się niczym od zwykłego średniaka jak Botha , wyżej wspomniany Grant i paru innych . Jeśli ktoś piszę ,że to duma Polski , to poczytajcie sobie zagraniczne magazyny , fora i inne rzeczy z tamtego okresu , wszyscy nazywają Gołotę tchórzem , ciotą , leszczem , i w każdym zestawieniu pięściarzy (fantasy matchups) wskazywano ,że przegra w I rundzie . http://www.youtube.com/watch?v=aw0WPiYist8 freestyle ra rugged mana o boksie , 1:16-1:21 , fragment o tym jaką wasz ukochany Andrew jest ci*ą . Pozdrawiam .
Autor: grzemill
Data: 03-01-2013 11:33:21
gdyby Gołota miał tyle rozumu i zmysłu biznesowego co Kliczkowie to by parę dobrych lat na tronie HW siedział.
Autor: Titanium
Data: 03-01-2013 11:33:26
heheh..Chyba niezle sypnol kasy Gmitrukowi ze tak mowi! Minusow nie ma....kazdy kto sledzil kariere Goloty wie ze ma ich kilka,przede wszystkim PSYCHIKA,kontuzja barku po wypadku,teraz jeszcze wiek.Adamek przekladal go z reki do reki i Golota byl bezradny.Golota to POLSKA LEGENDA ale juz tylko Legenda.
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 11:35:44
Grzywa Z tym piciem to żart a boks śledze od połowy lat 80. Generalnie chodzi mi o to w jakich czasach walczył Gołota! szansepromotions Eee tam! zagalopowałeś się troche! Ja też byłem wkurwiony na maxa w tamtym okresie po tych podupczonych wybrykach Gołoty ale było już to tyle razy wałkowane że szkoda się ponownie wkurwiać! A teraz to mamy co w tych latach w HW?
Autor: Grzywa
Data: 03-01-2013 11:36:04
twix111, nigdzie nie napisalem ze jestem Goloty kolega, to ze sie znamy to co innego. Zas z toba koles polemizowac nie bede, swoimi wpisami wystwiasz swidectwo sojego prymitywizmu, wiec szkoda czasu. Mysle iz na polskich blokowiskach miedzy lysymi w dresach dobrze sie czujesz, tam mi zreszta pasujesz. Teraz mozesz troche postraszyc, pogrozic, lepiej nie bede czytal bo nie beda mogl zasnac.
Autor: Shogun90
Data: 03-01-2013 11:36:20
Jak się czyta zagraniczne fora o boksie np Eatsideboxing to faktycznie mają niezłą Pompe z Gołoty i w fantasy walkach typują albo K.o 1 rd albo DQ
Autor: Grzywa
Data: 03-01-2013 11:43:16
Faraon, ja w tamtych czasach dosc ostro trenowalem, dwie dyscypliny, ale boks od tamtych lat wlasnie pamietam. Golota nie mial charakteru, choc myslelem ze na pro ringu, zwlaszcza po walce z Sandersem tak nei bedzie. Co ciekawe to bylem w W-wie prze tym jak przed olympiada jeden (z niezyjacych juz) bramkarzy zlal Golote, nie byla to walka piesciarska, ale to Golota sie stawial i straszyl, zreszta kilku bokserow dostalo wtedy niezle lanie ale z Golota to bylo sam na sam.
Autor: Shogun90
Data: 03-01-2013 11:44:02
Faraon - Teraz sytuacja w HW jest znacznie lepsza , niż w latach 2004-2005 w których Gołota walczył o tytłuł 3 razy . Pasy były w posiadaniu papierowych mistrzów jak Byrd , Ruiz i Brewster . Kliczkowie a nawet Haye znacznie przewyższają tych zawodników
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 11:50:16
Shogun90 Teraz to HW to w poruwnaniu z tamtym okresem to tandeta! Autor komentarza: Grzywa Data: 03-01-2013 11:43:16 Faraon, ja w tamtych czasach dosc ostro trenowalem, dwie dyscypliny, ale boks od tamtych lat wlasnie pamietam. Golota nie mial charakteru, choc myslelem ze na pro ringu, zwlaszcza po walce z Sandersem tak nei bedzie. Co ciekawe to bylem w W-wie prze tym jak przed olympiada jeden (z niezyjacych juz) bramkarzy zlal Golote, nie byla to walka piesciarska, ale to Golota sie stawial i straszyl, zreszta kilku bokserow dostalo wtedy niezle lanie ale z Golota to bylo sam na sam. Sorry ale to nie ma nic do rzeczy jeżeli weżmiesz pod uwage z kim się wtedy Gołota pojedynkował! Ja 1977 pierwszy raz stawiałem nogi na lodzie i też mi trener muwił że nic ze mnie nie będzie lecz stało się tak że grałem 12 lat w hokeja. Poznałem Czerkawskiego w tamtym okresie co był wogóle nie znany i popatrz ironio losu NHL. POZDRAWIAM!
Autor: szansepromotions
Data: 03-01-2013 11:52:10
Gołota nawet w amatorskich czasach miał słabą psychikę , kiedy miał walczyć z Zatyką na legii , to wolał się przebierać koło trybun, niż w szatni
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 11:54:36
Autor komentarza: szansepromotions Data: 03-01-2013 11:52:10 Gołota nawet w amatorskich czasach miał słabą psychikę , kiedy miał walczyć z Zatyką na legii , to wolał się przebierać koło trybun, niż w szatni Niestety zgadzam się z tym że Gołota miał coś nie halo ale dał mi emocji wiencej niż Adamek! Emocje polegają też na tym że są złe i dobre!
Autor: Grzywa
Data: 03-01-2013 12:02:42
Faraon, zgadzam sie z toba co do emocji, to fakt. Zwlaszcza dzisiejszy Adamek jest nudny, Goly taki nei byl, nigdy, byl nieprzewidywalny, po swietnej walce z Bowe, gdzie ludzi bili brawa stojac zaczyna lac Amerykanina ponizej pasa, trzy razy po kolei, co cikawsze, zwalszcza naukowo z dzidziny psychiatri, sytuacja sie powtarza w drugiej walce. Tak to byly emocje, w walce z Lewisem, Tysonem, Brewsterem emocje byly przed walka bo w czasie nie zdarzyly sie "wydarzyc", he, he.
Autor: twix111
Data: 03-01-2013 12:05:16
Grzywa - bo się spocisz:) Gołota jest w Polsce popularny i wielu to w oczy razi. Teraz chłop przyjechał pożegnać się z kibicami, a trolle go opluwają bez powodu. Co miał zarobić to zarobił. Gość miał szmyrgla i dzięki temu wstawało się o 5 rano. Teraz Adamka walki są w Stanach o godzinie 14:00 bo w Polsce ludzie mają w dupie wstawać na takie walki. Chociaż Adamka szanuje, to ostatnio slabe są gale z jego udziałem.
Autor: amatuk
Data: 03-01-2013 12:05:39
''Autor komentarza: endriu Data: 03-01-2013 11:15:38 Nie wiem co wam dają te frajerskie wpisy, przyklej gimbusie jeden z drugim link lub swoje zdjęcie, frajerzy za klawiatury '' A co ci daja frajerskie wpisy na temat Adamka? Przyklej zdjecie..
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 12:06:41
Grzywa To już historia! Powiem tak! Gołota Adamek zasłużyli sobie na miano ikony polskiego boksu i dalej nie widze nikogo! Jeszcze na 3 miejscu widziałbym Michalczewskiego ale to odrębny temat!
Autor: amatuk
Data: 03-01-2013 12:07:10
''adamekrzondzi'' Coz za kretynski nick, w twoim przypadku głupota ''rzondzi''
Autor: szansepromotions
Data: 03-01-2013 12:12:20
Ja tam nikogo nie opluwam , po prostu wskazuje ,że nie zasłużył na miano ikony , czy to nasze umiłowanie do gloryfikowania porażek jest temu winne ? nie wiem . Jak repra Polski przegrała z Hiszpanią 6:0 , to też będziecie mówić ,że to legendy Polskiej piłki?
Autor: robak1
Data: 03-01-2013 12:12:33
Faraon Dla tych którzy orażają ikone polskiego boksu! http://www.youtube.com/watch?v=UY-FXvoDNNU Zauważ kiedy był ten wywiad. Adamek nie walczył wtedy jeszcze w wadze ciężkiej, więc stąd opinia Pindery taka a nie inna o obu pięściarzach i ich osiągnięciach w HW. Mało tego, nieliczni tylko mogli sobie wyobrazić "małego" Adamka w HW mając w pamięci w jakiej kategorii do niedawna walczył. A jednak ten mały Adamek jako tako daje sobie radę w cięzkiej. Myślę, że gdyby Adamek walczył w czasach Gołoty z jego przeciwnikami to np. z Lewisem, Tysonem by sromotnie przegrał, ale takiego Ruiza i w formie z Arreoli nie był by bez szans z Byrdem i Brewsterem. A warunki fizyczne jego a Gołoty to "przepasc". Jednego jestem pewny, nawet jak by z nimi przegrał to wstydu by nie przyniósł, nie uciekł by i walki nie poddał. Ale rozumiem te uwielbienie dla Andrzeja, sam na dobrą sprawę zacząłem się interesować tą dyscypliną zarywając nocki. Lubię Gołote ale nie jestem zaślepiony, wiem co osiągnął ale i co delikatnie mówiąc spie..ł.
Autor: twix111
Data: 03-01-2013 12:17:59
szansepromotions - Gołota zremisował w walce o mistrza. To nie porównuj tego z szmaciarzami piłkarzami. Brąz na olimpiadzie. Ilu masz innych takich sportowców? Jeszcze Adamek jest na topie. Tylko w przypadku Gołoty nie chodzi o osiągnięcia, ale szaleństwo , które pokazywał. Boks to widowisko i w tej materii sprawdzał się świetnie:)
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 12:18:22
robak1 Zgadza się spierdolił. wienc mam pytanie! Kogo widzisz jako ikone polskiego boksu? Dla mnie Adamek zawsze pozostanie nr2
Autor: coolpix
Data: 03-01-2013 12:21:11
cały problem, bo tomek porzucił dla kasy(co rozumiem) wagę naturalną i dodmuchał do ciężkiej,gdzie radzi sobie nieźle.ale wszedł widocznie w past i będzie to widać w kolejnych starciach.zastanawiam się kiedy miał prajm,myślę,że długo 2004-2009?pzdr.
Autor: milan1899
Data: 03-01-2013 12:25:44
coolpix zależy o jaki prajm pytasz , bo jeśli o prajm siły to Rodzer mówił ze dopiero przed Nim :) a na powaznie Adamek ma niepodważalnie większe sukcesy na ringach zawodowych od Gołoty ale tak już w zyciu jest że to Gołota wzbudzął/wzbudza większe emocje i to Gołota walkami z Bowe pozostanie w pamięci kibiców na wieki i trafi do histori boksu , no i Gołota najzwyczajneije w swiecie jest symoatyczniejszy od Górala a to w odbiorze kibiców również ma znaczenia
Autor: robak1
Data: 03-01-2013 12:25:53
Faraon Gołota był tym "pierwszym" dla wielu z naszego pokolenia z którym wiązaliśmy wielkie nadzieje dlatego rozumiem wszystkich którzy go na swój sposób nadal uwielbiają. Ale z perspektywy czasu trzeba spojrzeć na to troszkę inaczej dlatego, że kariera jego dobiegła końca i możemy ją ocenić. Na ocenę Adamka przyjdzie jeszcze czas.
Autor: NOSFERATU1922
Data: 03-01-2013 12:28:42
endriu Chłopie ale ty żałosny jesteś to się w pale nie mieści, taki stary chłop a taki głupi. Ktoś coś złego na Andrzeja napisał endriu już płacze i o jakiś zdjęciach pisze. Zapominasz co ty wypisujesz od kilku lat pod tematami z Adamkiem ? Amatuk odpisał bardzo sensownie :)
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 12:29:56
Autor komentarza: robak1 Data: 03-01-2013 12:25:53 Faraon Gołota był tym "pierwszym" dla wielu z naszego pokolenia z którym wiązaliśmy wielkie nadzieje dlatego rozumiem wszystkich którzy go na swój sposób nadal uwielbiają. Ale z perspektywy czasu trzeba spojrzeć na to troszkę inaczej dlatego, że kariera jego dobiegła końca i możemy ją ocenić. Na ocenę Adamka przyjdzie jeszcze czas. Masz częściowo racje ale nr 1 to nie nr 2 Piszemy o polskim boksie! Ale zwróć uwage bo to ważne z kim walczył Adamek a z kim Gołota? Nie da się nigdy sprawiedliwie rozdzielić dokonania tych panów! zresztą Adamek jak walczył w niszej kategori to tam też nie było specjalnie jakiegoś wibitnego pieńściarza!
Autor: szansepromotions
Data: 03-01-2013 12:31:22
@Twix111 Jak tak bardzo chcesz użyć tego argumentu , to wyobraź sobie ,że Byrd to co najwyżej Rumunia , a całe mistrzostwa świata są złożone z drużyn z miejsc 20-40 w rankingu fifa . Uwielbienie do Gołoty , a nie do Adamka polega na tym ,że Andrew od razu walczył w wadze ciężkiej , a Tomasz zaczynał w wadze LHW , co dla większości Polaków jest pewnie jakąś paraolimpiadą ( " dla Polaków wszystkie wagi poniżej cruiser to paraolimpiada " nie pamiętam czyj to był koment , ale jest genialny ) PS . Szaleństwo ? naprawdę lubiłeś oglądać jak za każdym razem była kompromitacja ?
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 12:31:31
A wogóle to mam szacunek do obydwóch i kropka.
Autor: Drago
Data: 03-01-2013 12:35:49
Jedni kochają Andrzeja inni nienawidzą ale jedno trzeba przyznać -jest niesamowicie popularny a dowodem na to są chociażby szybko rosnąca liczba komentarzy pod artykułem. Zawsze ludzie będą podzieleni. Jedni uważają go za głupka i beztalencie inni za człowieka, który wcale głupio się nie wypowiada, który miał talent do boksu. Ja Andrzeja lubię choć uważam że zawsze był trochę przereklamowany to jednak jak spojrzeć na obecny poziom wagi ciężkiej w Polsce to się docenia Andrzeja i jego dokonania.
Autor: milan1899
Data: 03-01-2013 12:42:03
szansepromotions zupełnie się nie zgodzę, LHV jest szanowaną wagą od lat i wartością marketingowa zdecydowanie przebija CW
Autor: bezols
Data: 03-01-2013 12:42:04
Autor komentarza: szansepromotions Tomasz zaczynał w wadze LHW , co dla większości Polaków jest pewnie jakąś paraolimpiadą ( " dla Polaków wszystkie wagi poniżej cruiser to paraolimpiada " dlatego wszyscy kochają diablo
Autor: Boban81
Data: 03-01-2013 12:44:18
Kurwa...czegoś tu nie rozumiem, oświećcie mnie. Gołota, po Janie Pawle II to najbardziej rozpoznawalna twarz w "Stanach", no może jeszcze bardziej rozpoznawalny jest agent "Bolek". Walczył z ABSOLUTNYM TOPEM HW (myślę że to nawet był najlepszy czas HW). Facet zdobył brązowy medal w boksie amatorskim na IO. Nie unikał innych pięściarzy, jest darzony wielką estymą w świecie bokserskim. Bokserzy którzy go nawet nie lubili, nie lubią, wypowiadają się o nim z należytym szacunkiem. Jeśli taki "wariat" jak Tyson docenia klasę naszego "Andrew" to KURWA coś w tym chyba jest...no nie? Nie mówię żeby każdy go lubił, ale wypowiadajcie się z szacunkiem o gościu na którego walki wstawało się w środku nocy całymi rodzinami i oglądało z wypiekami na twarzy. Jeśli ktoś jest na tyle młody że nie do końca wie kto to jest Andrzej Gołota, to niech może popyta, taty, mamy, starszego brata...
Autor: robak1
Data: 03-01-2013 12:46:12
Faraon Ale zwróć uwage bo to ważne z kim walczył Adamek a z kim Gołota? Zgoda, tylko ze wszystkimi znaczącymi przegrał, czy to jest powód do gloryfikowania go? Tym zasłużył wg Ciebie na nr1? Tak odpowiem od razu na pytanie które zadasz, Ruiz, Byrd, smiem twierdzić , że Adamek z nimi nie był by bez szans, a dobrze przygotowany szybkościowo mógłby z nimi wygrać co by było dużo większym osiągnieciem zważywszy na jego fizyczne możliwości. Gdyby adamek miał ciało :) Gołoty, swoją psychikę i wolę walki mieli byśmy pięściarza wybitnego. ale mamy to co mamy. Mnie osobiście ostatnio Adamek nie zachwyca ale doceniam go za to co osiągnął i za to do czego dąży a co z racji fizyczności jest poza jego zasięgiem.
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 12:46:19
Boban81 Mądrze napisane i szacunek!
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 12:48:43
robak1 Gdyby babcia miała wąsy ale miała biustonosz! Rozumiem cię ale śmiem twierdzić lecz nie na 100% że góral by sobie nie poradził z tymi panami!
Autor: bezols
Data: 03-01-2013 12:50:20
Autor komentarza: robak1 Data: 03-01-2013 12:46:12 Faraon Ale zwróć uwage bo to ważne z kim walczył Adamek a z kim Gołota? Zgoda, tylko ze wszystkimi znaczącymi przegrał, czy to jest powód do gloryfikowania go? za to adamek potrafi wygrac nawet przegrano walke ze stewem szacun za to
Autor: Clevland
Data: 03-01-2013 12:50:30
2 razy powinien być mistrzem świata, ale go oszukali. Walczył i przegrał z najlepszymi- Tysonem, Lenoxem. Jaki Polak w wadze ciężkiej walczył z mistrzem świata? Albercik? "Ustawka", którą Witalij mógł skończyć w pierwszej rundzie. Adamek? Mógł skończyć Adamka na samym początku ale stadion by gwizdał. Wach? 425 ciosów przyjętych na czysto- worek bokserski... Gołota nie miał psychy ale: Albercik nie potrafi boksować, Adamek nie ma warunków, Wach wielka niewiadoma.
Autor: Shogun90
Data: 03-01-2013 12:58:23
Gołota nie wygrał ani z Byrdem a tym bardziej z Ruizem . Wygrana Byrda nie byłaby wielkim skandalem . Gołota dosciskał Byrda do lin i ładował cepy nasadą rekawicy , natomiast waciany Byrd kilka razy skontrował Gołotę , że aż mu łeb odskoczył. ciosy Gołoty to było nic dla Byrda , w porównaniu z tym co zrobił mu Ibeabuchi czy Władimir Kliczko
Autor: robak1
Data: 03-01-2013 13:01:32
Ludzie dajmy sobie spokój z porównywaniem tych panów. Są to pięściarze z 2 róznych epok. Gołota był- jest bardziej rozpoznawalny w Stanach bo był tym pierwszym, który dla rodaków na emigracji był powiewem polskości i nadzieją, że polak pokaże co potrafi. Emocje były niesamowite, ale tym bardziej smutny okazywał się za każdym razem finał. Poza tym zainteresowanie boksem było dużo większe w tym przede wszystkim waga cięzką. Adamek może się za to czuć za to bardziej spełniony jako pięściarz. Myśle, że gdybysmy mieli wybitnego pięściarza w jakiejś wadze np "superśmiesznej" który zunifikował wszystkie tyuły i bronił je z powodzeniem przez 20 lat ;) to i tak Gołota byłby dla niektórych nr 1 polskiego boksu. A z jakiego powodu ? napisałem już wcześniej.
Autor: Boban81
Data: 03-01-2013 13:02:33
Pamiętam, że ktoś kiedyś pisał o Kliczkach że gdyby boksowali w latach 80-90, "Złotej Erze HW" to tak samo by dominowali...śmiem się nie zgodzić. Nawet gdyby byli w posiadaniu pasa, to jak wyobrażacie sobie jego wielokrotne obrony (tak jak to ma miejsce dziś). To nie byłyby walki z Mormeckiem, Charrem, Sosnowskim i Wachem ( z całym szacunkiem). Tyson, Lewis, Holyfield, Michael Moorer, Ray Mercer, Riddick Bowe, nasz "Andrew", George Foreman, Frank Bruno, Zelijko Mavrovic, Ike Ibeaubuchi, David Tua. Zestawcie sobie te nazwiska w Prime, a obecnych "pretendentów".
Autor: bezols
Data: 03-01-2013 13:04:44
Autor komentarza: Shogun90 no jasne czym jest opinia takiego no name jak briggs czy tyson wobec twojej
Autor: robak1
Data: 03-01-2013 13:05:20
@bezols wygrana dali mu sędziowie, cóż w moim przekonaniu walka była na remis. Za to w walce z Briggsem nie uciekł z podkulonym ogonem i po strzale od Walkera nie poddał walki bo mnie biją itp
Autor: Faraon
Data: 03-01-2013 13:06:40
Autor komentarza: Boban81 Data: 03-01-2013 13:02:33 Pamiętam, że ktoś kiedyś pisał o Kliczkach że gdyby boksowali w latach 80-90, "Złotej Erze HW" to tak samo by dominowali...śmiem się nie zgodzić. Nawet gdyby byli w posiadaniu pasa, to jak wyobrażacie sobie jego wielokrotne obrony (tak jak to ma miejsce dziś). To nie byłyby walki z Mormeckiem, Charrem, Sosnowskim i Wachem ( z całym szacunkiem). Tyson, Lewis, Holyfield, Michael Moorer, Ray Mercer, Riddick Bowe, nasz "Andrew", George Foreman, Frank Bruno, Zelijko Mavrovic, Ike Ibeaubuchi, David Tua. Zestawcie sobie te nazwiska w Prime, a obecnych "pretendentów". Dokładnie i dodam od siebie że wtedy nie było takiej spekulacji jak teraz i nie wybierało się oponenta po drodze komu rękawice pasują!
Autor: robak1
Data: 03-01-2013 13:07:36
bezols Data: 03-01-2013 13:04:44 Autor komentarza: Shogun90 no jasne czym jest opinia takiego no name jak briggs czy tyson wobec twojej Wypowiedź Tysona była czysto kurtuazyjna niestety. Walki były wyrównane, wynik mógł pójśc w obie strony, poszedł w stronę mistrza co było raczej oczywiste.
Autor: bezols
Data: 03-01-2013 13:13:16
Autor komentarza: robak1 Data: 03-01-2013 13:05:20 @bezols wygrana dali mu sędziowie, cóż w moim przekonaniu walka była na remis. Za to w walce z Briggsem nie uciekł z podkulonym ogonem i po strzale od Walkera nie poddał walki bo mnie biją itp jesli chodzi ci o walke z tysonem to nikt z nas nie wie jak bylo na prawde moze byla to jego slaba psychika a moze powazna kontuzja
Autor: Vysogota
Data: 03-01-2013 13:15:35
Myślę, że Gmitruk ma w tych wypowiedziach swój cel. Wiadomo jaką Endriu ma psychę, takie wypowiedzi poprawiają jego pewność siebie, może to naprawdę bardziej pomóc niż niejeden ostry trening.
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 13:17:06
bezols Jaka kontuzja ? o czym ty tu piszesz. Zesral sie goly jak zwykle , a ze nie wypadalo mu robic fikolkow doszedl do wniosku ze najlepsza obrona jest ucieczka... No i poszedl po prostej jak zajac w kapuste :P
Autor: twix111
Data: 03-01-2013 13:20:11
szansepromotions - mistrz to mistrz, a Byrd był mistrzem.
Autor: Ganymede
Data: 03-01-2013 13:23:58
Adamek Tomasz by go wciagnal lewa dziurka i wydmuchal prawa...LOL...
Autor: bezols
Data: 03-01-2013 13:27:46
Autor komentarza: Ganymede Data: 03-01-2013 13:23:58 Adamek Tomasz by go wciagnal lewa dziurka i wydmuchal prawa...LOL... z brigsem pewnie tez probowal takich sztuczek i od tego mial pekniety nos ?
Autor: kochamboks296
Data: 03-01-2013 13:29:26
Andrzej Gołota jest prawdziwa legendą nie tylko polskiego ale światowego boksu. Wojnami z Bowe, walkami z Lewisem, Grantem, Ruizem, Byrdem, na stałe wszedł do historii, będzie wspominany już zawsze. Przemek nie ma najmniejszych szans na równą walkę.Mimo wszystkich przejść , urazów, Gołoty. Andrzej traktuje to poważnie, biorąc Gmitruka, schodząc z wagi tylko to potwierdza, chce zmazać plamę jaką był tragiczna forma z Adamkiem.
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 13:30:59
bezols napisz nam lepiej jaki Golota wstyd przynosil Polsce , pieciokrotny pretendent za kazdym razem cos wymyslil zeby mistrzem nie zostac . Jkak nie za duze buty to Tyson go za mocno bil. A LL zrobil z niego wanke wstanke....
Autor: Matys90
Data: 03-01-2013 13:32:10
http://youtu.be/EHjORayeky4
Autor: robak1
Data: 03-01-2013 13:33:30
Osiagnięcia (za dużo by wymieniać, poza oczywiście poz 4) 1.Adamek 2.Michalczewski 3.Włodarczyk 4.Gołota (za walki z czołówką) Popularność 1 Gołota (za to że był 1 naszą nadzieją w HW, za dreszczyk emocji i niewiadomą jak zakończy sie walka) 2.Adamek (za bitki w niższych wagach,zdobyte tytuły,przysłowiowe jaja) 3.Michalczewski (za kilka dobrych walki, kilka naciąganych) 4.Włodarczyk (udane obrony ale ze słabymi przeciwnikami, lub naciągane werdykty)
Autor: kochamboks296
Data: 03-01-2013 13:36:15
Autor komentarza: Matys90 Data: 03-01-2013 13:32:10 http://youtu.be/EHjORayeky4 xD Coś w tym jest :)
Autor: bezols
Data: 03-01-2013 13:39:48
utor komentarza: adamekrzondzi Data: 03-01-2013 13:30:59 bezols napisz nam lepiej jaki Golota wstyd przynosil Polsce , pieciokrotny pretendent za kazdym razem cos wymyslil zeby mistrzem nie zostac . Jkak nie za duze buty to Tyson go za mocno bil. A LL zrobil z niego wanke wstanke.... lepiej ty mi napisz jak potoczyla sie piata walka o pas
Autor: Krzyzak
Data: 03-01-2013 13:41:24
Autor komentarza: Ania Data: 03-01-2013 10:04:22 A i w tv były urywki z treningu Gołoty. Nie wyglądało to dobrze. Jakby to powiedział Kostyra, Andrzej jest wolny jak keczap. I nie sądzę, aby to poprawił w ciągu 8 tygodni Musze powiedzieć że na boksie się nie znasz to raz . A dwa że widziałem Gołote i Hopkinsem to on być przy tej wadze nie może ( demon szybkości to on też nigdy nie był) ale jest całkiem dobrze być może lepiej niż Tomkiem Adamkiem , zobaczymy na wadze
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 13:42:39
bezols Jak zwykle w jego przypadku przegrana przez TKO w 5 rundzie
Autor: milan1899
Data: 03-01-2013 13:45:29
bezols pewnie ta 5 to walka z Adamkiem o pas polsatu :) miałem się wypowiedzieć ale widze że pod temat dotarł największy fachowiec z orga , także za chwile wszystko wszystkim powyjasnia ... he he
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 13:46:25
milan1899 dzieki milan ze mnie wyreczyles , na ciebie zawsze mozna liczyc ;)
Autor: bezols
Data: 03-01-2013 13:46:34
Autor komentarza: adamekrzondzi to zdradz mi jeszcze jak sie nazywal ten champion i o jaki pas walczyli
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 13:47:57
bezols milan ci to wyjasnil chyba wystarczajaco..
Autor: PreetyBoyK
Data: 03-01-2013 14:10:54
Andrej Gołota był mistrzem europy juniorów,i wicemistrzem świata juniorów. Do tego zdobył brązowy pas na Olimpiadzie. Tomasz Adamek nie ma żadnych osiągnięć w najcięższej wadze także opowiadanie takich dyrdymałów chyba mija się z celem. Chociaż oczywiście trudno się nie zgodzić z faktami,i to Adamek jest bardziej utytułowanym pięsciażem w boksie zawodowym. Ja osobiście dlatego zawsze bardziej się ciesze na widok Andrzeja niż Tomka,bo Andrew to postać nietuzinkowa,z dużym poczuciem humoru i dystansem do siebie. Zawsze miło jest Gołotę zobaczyć i usłyszeć I miło także będzie go zobaczyć w ringu,a do tych znawców i krytykantów mam jedną rade idzcie chociaż z dziadkiem Andrzejem pobiegać i dotrzymajcie mu kroku,bo od siedzenia przed kompem i wylewania jadu wytrzymałość organizmu się nie poprawi ;) Pozdrawiam
Autor: observer
Data: 03-01-2013 14:26:46
najlepszym finalem kariery bylaby walka z starym kliczko, o to powinni zabiegac jego managemant, ten czlowiek zostal 2 razy obrabowany z tytulu, gdyby wtedy go dostal, pewnie latami zasiadalby na tronie...
Autor: Imperator
Data: 03-01-2013 14:30:54
PreetyBoyK Zgadzam się z Tobą Man. Nie wiem w ogóle dlaczego wytworzył się jakiś trend do porównywania Adamka z Gołotą. nawet Michalczewskiego i Saletę nie porównywano z Gołym jak z Góralem. To jakieś współczesna zacietrzewienie młodych dzieciaków, którzy wychowali się na Adamku. Obaj panowie zrobili wiele dla Polski. Fakt jest taki, iż w latach 90 byli inni bokserzy, inne walki niż teraz. Nie było takiej posuchy. Tak jak Tyson nie lubił porównywać się do Ali'ego tak i Adamka nie powinno porównywać do Andrew'a. Co ma mówić Gmitruk, że Andrzej jest bez formy? Że ręka go boli w przedramieniu kiedy zarzuca wędką? Niektórzy to nie znają się w ogóle na realiach boksu, biznesu a wypowiadają się jako wielcy znawcy.
Autor: Imperator
Data: 03-01-2013 14:37:45
Różnica między Adamkiem a Gołotą w zachowaniu (wypowiedziach) jest taka, że ten pierwszy o swoim rywalu np Grancie mówi tak: "Jeśli Bóg pozwoli to go znokautuje. Roger mówi, że moje ciosy są coraz mocniejsze. Wierze w siebie, gdyż jestem wojownikiem. Gdybym nie wierzył w zwycięstwo to bym nie walczył". Gołota o tym samym przeciwniku: "Wiesz to duży murzyn, wielkie chłopisko. Trzeba będzie mocno bić"
Autor: szansepromotions
Data: 03-01-2013 14:40:13
Adamek miał 3 miejsce w mistrzostwach europy , i zdobył mistrza w dwóch kategoriach wagowych , nie no , w końcu to żadne osiągnięcia w porównaniu do 100 metrów Gołoty
Autor: PreetyBoyK
Data: 03-01-2013 14:45:16
@Imperator Wydaję mi się że że Andrzej jednak zdaje sobie sprawe co robi i do tej walki nie wyjdzie bez formy,jak to zrobił do Tomka. Pomijając fakt że nawet będąc wtedy w formie zapewne na punkty by przegrał bo Adamek jeszcze był szybki i dynamiczny,natomiast Andrzej jest już na takich zawodników po prostu za stary. Ja pamiętam jak czekałem na walke Gołego z Tysonem,przed nią walczył Adamek z Briggsem i jak się pewnie domyślacie rano byłem dumny z Tomka a na Andrzeja zły jak cholera. A i tak później bardziej jednak czekałem na kolejny występ Gołoty. Andrzeja kocham,z wielu względów jest on integralną częścią mojego życia i mi wstydu nigdy nie przyniósł,bo zamiast gadać to jednak czegoś w swoim życiu dokonał. Szanuje też Tomka i uważam że my wszyscy tu zamiast porównywaniem ich,powinnismy ich obu dopingować. Tomkowi żeby jeszcze dokonał czegoś wielkiego (choć z obecnym trenerem to raczej będzie trudne) A Andrzejowi żeby po tej walce już nie musiał nic nikomu udowadniać,bo to chyba dlatego wciąz wraca...
Autor: milan1899
Data: 03-01-2013 14:46:38
szansepromotions on pisał o wadze ciężkiej...
Autor: PreetyBoyK
Data: 03-01-2013 14:46:50
@szansepromotions Czytaj ze zrozumieniem kolego,ja napisałem że Adamek nie ma większych osiagnieć od Gołoty w wadze ciężkiej,a nie że w karierze...
Autor: neme
Data: 03-01-2013 14:50:21
bardzo cenie Gmitruka ale wypowiedź głupia. wiadomo że musi chwalić swojego zawodnika ale do tego stopnia ,że minusów nie ma to jakaś paranoja. Gołota być może prywatnie fajny gość, z wypowiedzi rzeczywiście bardziej zabawny od Adamka. pięściarsko ogromny talent i rozsławił w Polsce boks zawodowy. jestem w stanie zrozumieć porażkę z Lewisem ale ucieczkę z Tysonem, odmowę walki z Grantem już nie!!! Andrzej nie wygrał żadnej kluczowej i ważnej walki w swojej karierze!!! żadnej!!! w takim porównaniu z Adamkiem wypada bladzieńko
Autor: Matys90
Data: 03-01-2013 14:51:50
"gdyby wtedy go dostal, pewnie latami zasiadalby na tronie..." Uwielbiam Andrzeja, ale ciężko mówić o rabunku tak oglądając na chłodno te dwie walki. Z Ruizem oddał strasznie dużo rund, w ogóle walka gdyby nie psycho-trener i te 2 nokdauny - nudna jak prawie wszystkie Ruiza i ciężka do punktowania, koło remisu, chociaż dwaj sędziowie, którzy dali 9 rund Ruizowi dość mocno przegięli wg mnie. A teraz co do "panowania" później - ten Andrzej z walk z Byrdem i Ruizem miał może połowę swojego lewego prostego z walk z Bowem, a Ruiza zdeklasował monstrualnie otyły Toney. Najbardziej mnie śmieszy jak oglądam tamte transmisje HBO, że uznawano Toneya za właściwie najlepszego ciężkiego i dawano mu największe szanse na bycie tym prawdziwym, linearnym mistrzem wagi ciężkiej. Całkowicie jakby Amerykańce nie dopuszczali myśli, że Wład może przejąć pałeczkę. Zresztą Toney naprawdę błyszczał na tle Ruiza, Rahmana czy Petera, szkoda że nie dostał walki z Władem gdzieś w tamtym okresie, bo trzeba mu przyznać, że wychodził do każdego i wszystkich równo wyzywał :D
Autor: neme
Data: 03-01-2013 14:59:05
największym błędem było wystawienie Andrzeja po dwóch walkach z Bowem na Lewisa. moim zdaniem to załamało jego karierę. Bowe był już u schyłku kariery więc te walki nie były najlepszym wykładnikiem, trzeba było Andrzej jeszcze poobijać z równymi sobie rywalamia takich wówcza nie brakowało i dopiero puszczać do Lewisa.
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 14:59:59
PreetyBoyK Jezeli mamy rozpatrywac kto ma wieksze osiagniecia to chyba przez pryzmat calej kariery , a nie poszczególnych kategorii wagowych
Autor: lukaszenko
Data: 03-01-2013 15:07:17
Golota to brylant..to raczej diament, ktorego nikt nie oszlifowal..Golota fizycznie, technicznie byl ciezkim doskonalym nawet na ere wielkoludow tj Kliczkow..jedyne czego mu zabraklo to Psyche..tyle ze w boksie i w kazdym sporcie zawodowym to podstawa..do dzis tez niejasne sa jego znajomosci z Pruszkowem i jakie one mialy wplyw na jego kariere zawodowa..
Autor: PreetyBoyK
Data: 03-01-2013 15:10:36
@Matys90 Nie moge się z tobą zgodzić jednak co do walki z Ruizem,może jakiś mega wałek to nie był ale ja sobie ją oglądałem nawet pare tygodni temu i wyszło mi 2pkt dla Andrzeja. Uwierz mi że punktowałem bardzo zachowawczo,nie przeginałem wogóle w kierunku Andrzeja a nawet starałem się tonować. Andrzej powinien był te walke wygrać,a prawdziwą jej gwiazdą był Norman Stone :D Walka z Byrdem remisowa,tu zgoda.
Autor: PreetyBoyK
Data: 03-01-2013 15:12:35
@adamekrzondzi Jeżeli mnie zapytasz kto ma większe osiągnięcia w karierze,to ja ci odpowiem że Adamek. Ale tam ktoś wyżej stwierdził (może nawet ty,niewiem ;)że Adamek ma już większe osiągnięcia od Gołoty w wadze ciężkiej,co jest akurat nieprawdą.
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 15:17:26
PreetyBoyK Ciezko porownywac ich osiagniecia w ciezkiej , bo obaj ich za duzo nie maja :)
Autor: milan1899
Data: 03-01-2013 15:18:47
preetyboyk moim zdaniem Goły przegrał z Ruizem i paradkosalnie te 2 nokdauny z poczatku mu przeszkodziły bo za bardzo Go uśpiły na kolejne rd , a Ruiz swoim zwyczajem kradł kolejne starcia i wygrał zasłużenie choc kilka rd wygrywał minimlanie i gdyby Gołota miał większą ringowa inteligencje to mielibysmy mistrza swiata w HW a tak jeszcze długo poczekamy
Autor: szansepromotions
Data: 03-01-2013 15:19:41
Przyznaję , nie doczytałem . Jeśli chodzi o ciężką , to możemy brać pod uwagę tylko zawodowstwo , więc stwierdzam , że (uwaga , posypią się gromy ) Adamek , Sosna, Gołota mają te same osiągnięcia , a mianowicie: brak żadnego sukcesu w ciężkiej , ani pasa mistrza świata , ani pobicie jakiegoś niemożliwie trudnego przeciwnika . Jak ktoś piszę ,że Gołota to idealny ciężki gdyby nie psycha , to równie dobrze można by napisać ,że Sosna to idealny ciężki , gdyby nie Sosna .
Autor: robinson85
Data: 03-01-2013 15:22:28
Pamiętam jak podczas walk Adamek vs Gołota podczas jednej z przerw między rundami trener Gmitruk powiedział do Tomka - " Spokojnie Tomeczku, on jest wolny jak ketchup" Jestem przekonany, że od tamtej walki się nic nie zmieniło, wrecz pogorszyło, ale to ma byc show dla kibiców, pożegnanie Andrzeja Gołoty. Gmitruk, Andrzej i wszyscy kibice znający się chociaz odrobine na boksie wiedzą, że Andrzej nie porafi dzisiaj zadać lewego prostego bez grymasu bólu na twarzy, myśle, że scenariusz na tą walke jest gotowy, Andrzej ma wygrać, jeżeli będa walczyć na serio to Saleta go zbije, on wygląda znaczniej lepiej od Andrzeja, jego cialo jest zdrowsze itp Andrzej Gmitruk musi się wten sposób wypowiadać, żeby wzbudzać coraz większe zainteresowanie walką, przecież nie może powiedzieć prawdy, każdy wie jak jest, czasu sie nie oszuka, walka pożegnalna i tyle, będzie zabawa
Autor: lukaszenko
Data: 03-01-2013 15:24:44
"Jak ktoś piszę ,że Gołota to idealny ciężki gdyby nie psycha , to równie dobrze można by napisać ,że Sosna to idealny ciężki , gdyby nie Sosna ." ;)..Goloty technicznie nie mozna porownac do Sosny..
Autor: KOSTROMA
Data: 03-01-2013 15:26:28
szansepromotions"Jak ktoś piszę ,że Gołota to idealny ciężki gdyby nie psycha , to równie dobrze można by napisać ,że Sosna to idealny ciężki "-Myślę ,że jeżeli weżmiemy pod uwagę zdolności ruchowe,wyczucie dystansu,pracę nóg,umiejętności techniczne to Gołota wyprzedza Adamka a tym bardziej Sosnowskiego przynajmniej o dwie klasy.Wydaje mi się jednak ,że nawet gdyby dysponował odpowiednią pdychiką to określenie "idealny" jest odrobinę na wyrost.
Autor: PreetyBoyK
Data: 03-01-2013 15:26:34
@szansepromotions Oczywiście w zawodowstwie,żaden z nich nie ma osiągnięc tu się z tobą zgodze. @milan1899 Mam inne zdanie,ale i twoje szanuje. Jak mówie nie był to dla mnie jakiś mega wałek,Andrzej za bardzo odpuścił ostatnie rundy,jakby tam docisnął to nie byłoby wątpliwości
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 15:27:05
lukaszenko Goloty psychicznie tymbardziej porownywac nie mozna do kogokolwiek :)
Autor: KOSTROMA
Data: 03-01-2013 15:28:11
Szkoda mi tego Gołoty bo faktycznie gdyby nie kaleka psychika gość miał wszystko ,żeby zdobyć upragniony tytuł...Postać tragikomiczna.
Autor: Mariucysz
Data: 03-01-2013 15:30:29
Andrzej Gołota to brylant i ikona polskiego boksu. Żaden z pięściarzy o Nim nic złego nie powie. (może poza Adamkiem któremu Gołota poprzez Radosława Kondera pomógł wystartować w USA )Dzięki temu że na Australijczyka Paul'a Brigsa jako ewentualnego Mistrza Świata wagi półciężkiej Australijczycy na galę w USA nie przyjdą więc wspólny promotor Adamka i Brigsa Dziadek Don King zrobił z Adamka mistrza świata a polonia do dziś wiernie płaci za bilety na Gale w USA. Podobnie stało się z USS Cuningham'em. Steve jest mało popularny w USA i na Nim nie da się zarobić.Więc Adamek musiał wygrać. To mega biznes który pomógł wygrać Michaelowi Grantowi z Gołotą który miał wygraną walkę a przegrał. W Antlantic City nie było mowy o przekręcie ale były wielkie wielkie pieniądze. ( Radosław Konder - człowiek który pomógł jak nikt Adamkowi , poznał Adamka z Gołotą i Zigim Rozalskim a Ci załatwili walkę o MŚ u Dona Kinga.(O Radosławie Kondarze któremu powinien być wdzięczny Adamek później mówił ( nagranie w internecie )że Konder załatwiał Gołocie dziwki a pozatym nic ich nie łączyło.Taki był koniec znajomości Gołoty z Adamkiem , sprawa w Sądzie i walka w Łodzi przed którą ok miesiąca odnowiła się kontuzja barku i przedramienia Gołoty.Gołota przyleciał do Polski nieprzygotowany do walki rządny zemsty za pomówienia Adamka ( otłuszczony, ale pewny że prawą ręką zmiecie Adamka. Niestety Adamek był szybki, silny i miał taktykę na walkę bo w narożniku stał Andrzej Gmitruk . Gołota Wygrał z Byrdem, Ruizem ( sam Tyson potwierdził że dwukrotnie okradli Gołotę z tytułów )Walka z Tysonem jako nieodbyta ( Marichuana w moczu Tysona i odszkodowanie dla Gołoty który dostał z byka i pękła kość policzkowa, Lenox Lewis ( kontuzja Gołoty lewego kolana i wstrzyknięty lek do organizmu na który zasze był uczulony , Lamon Brewster ( został wywołany za wcześnie z szatni - 20min Gołota stal w przejściu poza szatnią czekając aż go zapowie Buffer i wystudzony i zesztywniały wyszedł na ring a tam stał LEW który miał jeden cel- zniszczyć Gołotę. Tak więc jest wiele faktów i wiele niejasności. Gołota zasłużył na chwałę, zasłużył na to abyśmy byli teraz z Nim bo przyleciał się pożegnać z polskimi kibicami. Jeśli Jesteście kibicami boksu to błagam uszanujcie to. Długo będziemy albo sie nie doczekamy drugiego takiego pięściarza. Gołota jest jeden niepowtarzalny. Za dwa dni ma urodziny. Pozdrawiam Mariusz
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 15:37:10
Mariucysz Zapomniales tylko o za duzych butach Goloty napisac , no i jeszcze o tym zlym Levisie ktory od pierwszej rundy zaczal bic endriu po buzi.... :)
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 15:40:34
Mariucysz A tak bardziej serio , to jest boks zawodowy i gowno mnie obchodzi czy goly zesztywnial , dostal z byka , czy Tyson marycha sikal .
Autor: Shogun90
Data: 03-01-2013 15:42:50
Wymówki Gołoty Lewis - Zastrzyk w Kolano Tyson - Faule Grant - Bo myślał że przegrywa Brewster - Przeciąg i za duże buty Mariucysz - Koledzy z kadry narodowej niezbyt pochlebnie wypowiadają się o Andrzejku
Autor: Coperek
Data: 03-01-2013 15:54:04
Jeśli Gmitruk mówi prawdę, że Andrzej prezentuje się doskonale to zwracam honor, bo pisałem ostatnio że będzie zawiedziony. Nie chce mi się jednak wierzyć w prawdziwość jego słów, skoro mówi że Gołota nie ma minusów. Inaczej mówić nie może, ale to moje zdanie.
Autor: Shogun90
Data: 03-01-2013 15:56:55
Pozatym Gołota powinien przegrać przez DQ z niejakim Samsonem Pouha , który prawie Andrzeja znokautował . Pouha był w tej walce najcięższy w karierze i kompletnie bez formy a prawie sprawił sensacje . Dq powinno być w każdym razie
Autor: szansepromotions
Data: 03-01-2013 15:58:58
W kadrze nikt nie lubił gołoty , wiem to z pewnego źródła , nikt również nie chciał z nim dzielić pokoju . A słynna bójka między Michalczewskim a Gołotą , to zgadnijcie kto poszedł na skargę do trenera
Autor: Mariucysz
Data: 03-01-2013 16:28:04
Dlaczego nie poruszacie sprawy Radosława Kondera ( byłego znajomego Adamka ) albo Walk Gołoty z Ruizem czy Ryrdem. W czasach kiedy prym wiedli ciemnoskórzy pięściarze Adamek nie mieścił by się w czołowej 30. Jedno pytanie dla Adamkowiczów . Jakim cudem Adamek pięściarz bez poważnej walki z nikim z 10 wagi półciężkiej kompletnie nie znany w USA przylatuje z Polski dostaje walkę o MŚ z Paulem Brigsem ( walka bardzo wyrównana i wygrywa )
Autor: Mariucysz
Data: 03-01-2013 16:28:35
Byrdem oczywiście
Autor: Ganymede
Data: 03-01-2013 16:29:05
Szpilka to szmaragd ale Tomasz Adamek to prawdziwy diament!
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 16:31:11
Mariucysz A jakim cudem Golota byl czterokrotnym pretendentem ?
Autor: Deter
Data: 03-01-2013 16:32:14
Mariucysz Liczy się wyłącznie efekt końcowy. Wszelkie przeszkody, które umożliwiają wykorzystanie w pełni swoich możliwości (nawet jeśli faktycznie zaistniały), świadczą o słabości zawodnika. Jeżeli zawodnik jest kontuzjowany - to jego wina i słabość. Jeżeli jest uczulony na coś, co wziął przed walką - to jego słabość, wręcz głupota. Jeśli ktoś stoi 20 minut w przeciągu, to powinien mieć pretensje do siebie... że tam stał. Gołoty nikt nie okradł, ani nie oszukał jeśli chodzi o mistrzowskie walki. Czas przestać powtarzać te mity, zaś argument "bo Tyson tak powiedział" to trochę za mało. "Gołota zasłużył na chwałę, zasłużył na to abyśmy byli teraz z Nim". To niestety przejaw najgorszego sposobu kibicowania - kibic, który kibicuje zawodnikowi za zasługi, jest marnym kibicem. To przypomina gimnazjalistów, którzy kibicują Barcelonie tylko dlatego, że jest świetną drużyną. "Gołota jest jeden niepowtarzalny". No jak każdy.
Autor: szansepromotions
Data: 03-01-2013 16:34:18
Ja wam powiem : DON KING !:D Mariucysz obstawiam ,że jesteś tym kolesiem co miał konto : silny i manager silnego , a wiadomości zaczerpnąłeś z cudu polskiej literatury , mianowicie " Tomasz Adamek , Historia prawdziwa " :D
Autor: polrex
Data: 03-01-2013 16:42:40
jaki byl taki byl ale z Byrdem powinien byl zdobyc pas, nalezalo mu sie, Golota nie byl jakims przypadkowym bokserem jak Saleta czy nawet Adamek co dla dutków sie podpompowal do HW bo tam posucha i uklady... kazdy szuka tylko gorszych do nabijania sobie recordu a Kliczkowie sa poza zasiegiem Golota byl i odporny na ciosy i bardzo dobry technicznie, byl szybki i dobry kondycyjnie, zjadaly go nerwy ale i tak mógl znokautowac w kazdej chwili
Autor: bambam
Data: 03-01-2013 16:44:21
oj kmioty tak peplacie i peplacie bez koncia, to na adamka, to na golote. Chcialbym was tak zobaczyc, w walce z tysonem, riddickiem, wtedy bylo by co komentowac, bym sie posral ze smiechu. Nicponie z paczkiem w gebie zza klawiatury oceniacie ludzi,ktörych stare skarpety maja wieksza wartosc niz wasze zakompleksione dupy.
Autor: Deter
Data: 03-01-2013 16:55:03
bambam "Nicponie z paczkiem w gebie zza klawiatury oceniacie ludzi" - nikt Ci przecież nie każe zza klawiatury oceniać ludzi.
Autor: adamekrzondzi
Data: 03-01-2013 17:03:31
bambam tych ludzi historia oceni , my tylko komentujemy ich bierzace czyny...
Autor: JohnClon
Data: 03-01-2013 17:14:26
Wszyscy wiedzą, że boks to biznes. Każdy chce tu zarobić (Gołota, Saleta, Gmitruk itd.). Ale oceniając obiektywnie to poza show jakim niewątpliwie będzie ten występ (bo walką bokserską tego nie nazwę) to będzie to łatwy zarobek dla dwóch starszych panów, którzy nie powinni już zakładać rękawic. Saleta nigdy liczącym się pięściarzem nie był (mistrzem Europy został dzięki zbiegowi okoliczności, zresztą co znaczy pas EBU w wadze ciężkiej... skoro nawet Sosnowski po niego sięgnął). Natomiast Gołota zawsze był średniakiem, ulubieńcem Dona Kinga. Dostał mnóstwo szans pojedynków mistrzowskich, jak mało który pięściarz. I co gorsza szanse te otrzymywał niejednokrotnie po przegranych walkach. Wszystkie walki, które wygrał toczył z bokserami przeciętnymi, słabymi lub dawno po swoim prime. Rozpoznawalny jest nie ze względu na talent, lecz kontrowersyjność jego postaci, która wynikała ze spektakularnych porażek, które odniósł. Swoje już chłop zarobił. Panu Gołocie (i Salecie również) już dziękujemy.
Autor: ALFIARZ
Data: 03-01-2013 17:15:06
Przecież logiczne nie powie ze Gołota sie już skończył, nie jest w formie itp bo by sobie sam gola strzelił.. Odpędzając przy tym chętnych na kupno biletów
Autor: rambuni
Data: 03-01-2013 17:35:28
Ojcowie święci, Trzeba tę wypowiedź ująć w pewien kontekst. Ja go rozumiem tak: Gołota to najzdolniejszy polski bokser zawodowy - w przekroju umiejętności bokserskich, motoryki, techniki, siły ciosu - ale przecież nie dzisiaj, tylko w swoim prime time. Psycha słaba i wszelkie inne wytykane Andrzejowi wady - pełna zgoda. Ale takiego potencjału i umiejętności żaden bokser polski w cięższych wagach nie miał, nie ma i mieć nie będzie. Taki np. Wach to jest 30% Gołoty z prime'u i więcej nigdy nie będzie. Andrzej miał (do czasów kontuzji) znakomity lewy prosty, świetną prace nóg i - jakby to powiedzieć - bardzo dobry ogólny przegląd sytuacji ringowej. To prawdziwy brylant, wspaniały zawodnik. Który - trzeba dodać - kilka razy haniebnie i spektakularnie przegrał.Ale to naprawdę nasz najlepszy zawodnik, z największym naturalnym talentem do boksu. Tak ja to, ojcowie święci, widzę.
Autor: PIT2303
Data: 03-01-2013 17:46:56
KAŻDY MATOŁ, KTÓRY OPLUWA TU POLSKICH FIGHTERÓW JEST ZWYKŁYM, ZAKOMPLEKSIONYM DZBANEM. KAŻDY Z TYCH PANÓW , KTÓRZY WYCHODZĄ NA RING ZAWSZE COŚ RYZYKUJE, ALE MIMO TO WYCHODZĄ. PIENIĄDZE ZARABIAJĄ BO TO JEST ICH PRACA. NIKOMU- Z TU OBECNYCH KOMENTATORÓW NIKT NIE ZABRANIA WYCHODZIĆ DO RINGU I TEŻ ZARABIAĆ. REASUMUJĄC STARAJCIE SIĘ BYĆ RACZEJ KRYTYKAMI A NIE HEJTERAMI. DLA NORMALNYCH POZDRO DLA ZASRAŃCÓW...........WIADOMO NAWET 13 W PIĄTEK
Autor: Deter
Data: 03-01-2013 17:54:20
PIT Bokserów opluwać nie można, a użytkowników orga już można?
Autor: Coperek
Data: 03-01-2013 18:14:42
Mariucysz "W czasach kiedy prym wiedli ciemnoskórzy pięściarze Adamek nie mieścił by się w czołowej 30. " ("mieściłBY") To jest twoja głupia teza, której nie można w żaden sposób zweryfikować więc daj sobie spokój bo nikt tego nie bierze poważnie. Jak cię tak bolą sukcesy rodaka to sobie powtarzaj to w kółko przed lustrem, może poprawi ci się humor. Ale to doprawdy niczego nie zmienia.
Autor: pyra90
Data: 03-01-2013 18:56:32
Gołota jest numer 3 w historii polskiego boksu ; pierwszy Kulej ,drugi Pietrzykowski . Dla mnie to on jest niekoronowanym mistrzem świata wagi cieżkiej IBF and WBA Amerykańce go w bezczelny sposób obrabowali z tych tytułów. Najsłabszym ogniwem Endriu byłą psychika ,zabrakło mu dobrego psychologa sportowego i sztabu prawych ,uczciwych ludzi.Każdy chciał go dymać z kasy jak Tysona. Gołota miał pecha że nie urodził sie 10 lat pózniej ,w swoim PRIME miał by pas jak ryba wodę .
Autor: PIT2303
Data: 03-01-2013 20:52:34
Deter Masz racje nie można, ale krew mnie zalewa jak widzę niektórych komentarze. Niejeden z tych smarkaczy boi się po 20 do żabki wyjść po chipsy, a tu pajacuje, że endriu taki, adamek taki, a szpila jeszcze inny. Niech jeden z drugim na osiedlu w piwnicy, na siłowni, rękawice założy i zobaczy jak to jest, a później niech się wypowiada.
Autor: milosz762
Data: 03-01-2013 21:28:04
małolaty niech sie niewypowiadają na temat Gołoty bon jak on walczył to w piaskownicy sie bawili!! gołota miał wszystko oprócz psychiki i mentalnosci twardziela miał duże szans e zostać Mistrzem Świata szansy nie wykożystał trudno takie życie. drugim zawodnikiem co miał talent cios był Dawid tua on mial pecha ze walczyłw czasach Lenoxa tysona i hoyfielda!
Autor: StonkaKartoflana
Data: 03-01-2013 22:00:03
milosz762 tworzysz legendy - Piękny techniczny bój z Whiterspoonem no fajnie ale w tym czasie Tim przegrywał wszystko nawet z Nielsenem przez KO cały dystans z starym zapasionym Norrisem i obita, zakrwawiona gęba??? Władowi zatłuczenie norrisa...zajęło minutę... - Tua - klasa Rahmana czy Barreta w formie...zresztą gdyby nie wały to by i z Rahmanem dwa razy przegrał.
Autor: PrzystojnyRonin
Data: 03-01-2013 23:25:20
StonkaKartoflana jak to Norrisa? Chucka Norrisa?
Autor: milan1899
Data: 04-01-2013 00:17:29
stonka z norrisem walczył Vit , pół roku po Gołym
Autor: maddog
Data: 04-01-2013 11:21:53
Autor komentarza: Grzywa Data: 03-01-2013 11:43:16 Faraon, ja w tamtych czasach dosc ostro trenowalem, dwie dyscypliny, ale boks od tamtych lat wlasnie pamietam. Golota nie mial charakteru, choc myslelem ze na pro ringu, zwlaszcza po walce z Sandersem tak nei bedzie. Co ciekawe to bylem w W-wie prze tym jak przed olympiada jeden (z niezyjacych juz) bramkarzy zlal Golote, nie byla to walka piesciarska, ale to Golota sie stawial i straszyl, zreszta kilku bokserow dostalo wtedy niezle lanie ale z Golota to bylo sam na sam. O tym fakcie pisalem kiedyś uzytkownikowi andrewsky,ale mnie wyśmiał.Facet,który najebal wtedy pod Hipodromem Golocie był moim wujkiem.Co ciekawe wujek nawet nie był pięściarzem a zapaśnikiem:)