GŁAZKOW: POWIETKIN MA SZANSE

Dodano: 24 grudnia 2012 18:06
GŁAZKOW: POWIETKIN MA SZANSE
Ruslan Chicov, boxingscene.com
Obraz własny

W ostatni weekend Wiaczesław Głazkow (14-0, 10 KO) odniósł jedno z najcenniejszych zwycięstw w swojej karierze odbierając ochotę do dalszej walki Torowi Hamerowi (19-2, 12 KO) w przeciągu 4. rund. Amerykanin zrezygnował z kontynuowania walki w przerwie między rundami."The Czar" został zapytany o potencjalne szanse Aleksandra Powietkina (25-0, 17 KO) w starciu z mistrzem WBA, WBO, IBF oraz IBO - Władymirem Kliczką (59-3, 50 KO). Zdaniem Głazkowa ludzie przedwcześnie kreślają Rosjanina, który jest według niego jednym z najlepszych zawodników wagi ciężkiej.- Wiem, że wielu nie daje mu najmniejszych szans w walce z Władymirem. Moim zdaniem, są oni w błędzie. Kliczko będzie faworytem, to jest pewne. Powietkin jest jednak zawodnikiem światowej klasy, z mocną pozycją w świecie boksu. Takich pięściarzy nigdy nie można skreślać - powiedział Głazkow.

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: MilfHunter
Data: 24-12-2012 18:47:17
Povietkin za czasów Atlasa był na prawdę niezły, bardzo podobał mi się jego styl walki, ale teraz ma szanse takie, jak każdy inny bokser obecnej HW, czyli bliskie 0 ;)
Autor: zin
Data: 24-12-2012 18:57:03
Poveitkin to solidny bokser, twardziel , jak bym go nazwał bardzo dobrym rzemieślnikiem bez finezji... jest naprawde bardzo dobry, ale niestety na Kliczke jest za mały :]
Autor: bane777
Data: 24-12-2012 19:10:00
Bracia K to prawdziwe maszyny do zabijania, nikt, absolutnie nikt nie jest w stanie ich pokonać, a takie opowiastki Głazkow może wsadzić między bajki
Autor: woland85
Data: 24-12-2012 19:28:26
Skoro Hukic mu dał popalić, to Władek nie da rady ?:D..
Autor: zniszcze
Data: 24-12-2012 19:57:30
Dramatycznie wolny spasiony Sasza nie ma szans z Kliczko. Jakbym mial go do kogos porownac w obencnym czasie Powietkin=Adamek, walka remisowa by byla, a z kliczko wpierdlol
Autor: WARIATKRK
Data: 24-12-2012 20:23:46
Głazkow gładko wygrał bo dostał chłopa bez jaj i ambicji a to ze za swoim rodakiem staną i pozytywnie się o nim wypowiada jest standardem u radzieckich pięściarzy.
Autor: WARIATKRK
Data: 24-12-2012 20:25:10
Aż dla mnie dziwne ze mistrz europy,świata mistrz IO tak przeciętnie z przebłyskami prezentuje się jako zawodowiec.
Autor: woland85
Data: 24-12-2012 20:36:45
WARIATKRK - problem podobny jak u Adamka, niepotzrebna zmiana trenera
Autor: KoksowaleMzWachem
Data: 24-12-2012 21:11:57
Ma taka szanse jak Zydzi w Oświecimu :)
Autor: BronuarKomuszenko
Data: 24-12-2012 21:19:47
Povietkin najlepszy okres w swojej karierze na walkę z władem już zaprzepaścił a ten najlepszy okres był po wygranej z chambersem. Teraz ma szanse tylko iluzoryczne np. wład dostanie kontuzje lewej ręki w pierwszej rundzie i będzie zmuszony walczyć tylko prawą;)
Autor: milan1899
Data: 24-12-2012 21:39:45
Bronuar Przecież zawodnik walczący jedna ręka ma przewagę ;) Panowie Z góry przepraszam , wiem ze są święta , wszyscy wszystkim ślą życzenia ale nie mogę się powstrzymać. MilfHunter Jesteś blaznem , Twoja wiedza jest delikatnie mówiąc tragiczna , po raz pierwszy stwierdziłem to czytając Twoje wpisy pod tematami z Adamek vs Cunn , teraz wpisem ze Sasza był niezły za Atlasa tylko potwierdziles moja hipotezę Powietkin nie mając 30 lat pokonał w dobrym stylu Chambersa i Byrda a potem przyszedł Atlas i Go spierdolil ,Teddy może śmiało rywalizować z Rodzerem kto bardziej popsuł zawodnika A powietkin z Wladem bez szans , powiedziałbym ze wręcz jest to wymarzony stylowo rywal dla młodszego kliczki
Autor: MilfHunter
Data: 24-12-2012 21:57:31
@milan1899 nigdzie nie napisałem że Povietkin był w swojej najlepszej formie za czasów Atlasa, ale że był na prawde niezły i podobał mi się jego styl walki Dopiero po rozstaniu mielismy aż żal patrzeć spasionego kompletnie bez pomysłu Povietkina w walce Huckiem, także błaznem to możesz co najwyzej ojca nazwac że takiego pajaca zrobił jak Ty, jak już wrócisz do gimnazjum po feriach to poproś nauczycielke z polskiego żeby ci dodatkowe lekcje czytania ze zrozumieniem zafundowała..
Autor: komandofoki
Data: 24-12-2012 21:57:45
Mam pytanie do redakcji lub do kogos innego jak wie;D jest gdzie w necie walka martineza z chavezem bo szukam i nie umie jakos jej znalesc;D
Autor: torres
Data: 24-12-2012 21:59:24
milan1899 pisze o braku wiedzy na temat boksu BUAHAHAHA
Autor: milan1899
Data: 24-12-2012 22:03:16
No właśnie kolejny dowód na zerowa wiedzę , przed Huckiem to Atlas był głównym trenerem Saszy , głównym trenerem który wolał komentować dla espn niż stać w narożniku swojego zawodnika Za Atlasa nic nie było niezłe , z walki na walkę był regres , Spasiony Sasza to brak koncepcji Atlasa Kwestie mojego ojca pomine , rozumiem ze święta w pokoju bez klamek do najlatwiejszych nie należą stad ten pokaz frustracji połączony z brakiem kultury ... He he
Autor: MilfHunter
Data: 24-12-2012 22:09:35
Przed walką byla afera że Atlas nie przyjedzie do Powietkina i juz go do walki nie przygotowywał "święta w pokoju bez klamek do najlatwiejszych nie należą stad ten pokaz frustracji połączony z brakiem kultury ... He he" masz na prawde przykre przezycia, ale widze ze pozwolili ci chociaz w okresie świątecznym skorzystac z internetu
Autor: milan1899
Data: 24-12-2012 22:14:28
Tak Saszy nikt nie przygotowywał bo Atlas zostawił zawodnika samemu sobie , bo zobaczył ze wszystko spartolil Walka Saszy z Huckiem była apogeum nieudanej współpracy , Atlas jako trener jest zdyskredytowany i nikt poważny już go do sztabu nie zatrudni Na dzisiaj tyle wracam do rodzinki eksperci ... he he
Autor: Matys90
Data: 24-12-2012 23:08:25
komandofoki Nie wiem jaki jest problem znaleźć tą walkę, wystarczy wpisać w google, no ale z okazji Świąt, proszę: http://youtu.be/IPFZiWYsM0M :)
Autor: woland85
Data: 24-12-2012 23:50:58
milan1899 - po co ci te ataki personalne i prowokacje ? Sam zachowujesz sie jak błazen. Typowy polaczek co zamiast dyskusji woli od razu dowalić...
Autor: milan1899
Data: 24-12-2012 23:55:52
Autor komentarza: woland85 Data: 24-12-2012 23:50:58 milan1899 - po co ci te ataki personalne i prowokacje ? Sam zachowujesz sie jak błazen. Typowy polaczek co zamiast dyskusji woli od razu dowalić... widze brednie reaguje tak już mam , dlaczego wpis uznałem za brednie wyjasniełm we nastepnych wpisach i trudno sie chyba ze mna nie zgodzić ? no chyba ze tez uwazasz ze Atlas był dla Saszy idealnym trenerem ?
Autor: beniaminGT
Data: 25-12-2012 00:19:50
Povetkin jest całkowicie bez szans. I nie mówię tu o jego boksie, ale o głowie. Oglądając jego walkę z Rahman-em doszedłem do wniosku, że ten koleś ma poważne problemy z psychiką. Spięty do bólu przed emerytem, a jak w końcu trafił, to dostał jakiegoś pomylenia i nawet, jak już Rahman wisiał na linach z opuszczonymi łapkami, to dalej walił swoimi cepami, jakby chciał zabić. Ten facet się nie nadaje do boksu. Włodzimierz by z nim wygrał walkowerem, bo facet by się tak zestresował, żeby do ringu nawet nie wyszedł. Tak to przynajmniej widzę.
Autor: PrzystojnyRonin
Data: 25-12-2012 02:37:31
Povietkin nie ma szans, nie ma mentalności mistrza i wiary jak TOmasz Adamek. Zobaczycie, że nasz mistrz z Gilowic osiągnie sukces w wadze ciężkiej i znokautuje Władymira.
Autor: canuck
Data: 25-12-2012 04:19:47
Ja napewno mam bardzo abstrakcyjne oraz sarkastyczne poczucie humore, ale Povetkin zawsze przypominal mi bokserska dziewice: "Chcialbym, ale boje sie!"
Autor: torres
Data: 25-12-2012 09:34:35
@milan1899 widze brednie reaguje tak już mam , dlaczego wpis uznałem za brednie wyjasniełm we nastepnych wpisach i trudno sie chyba ze mna nie zgodzić ?" oczywiście że nie masz racji, a jakbym miał odpisywac na wszystkie twoje brednie które wypisujesz na bokser.org to nie starczyło by mi czasu, a teraz chowaj sie spowrotem do nory z której wyskoczysz po następnej walce Adamka skąd tyle barachła w serwisie bierze się po walkach Adamka ;s
Autor: liscthc
Data: 25-12-2012 11:09:26
A ja się zgadzam z Milanistą w kwestii Atlasa.Teddy stopniowo psuł Povietkina.
Autor: Claudinho
Data: 25-12-2012 11:12:40
PrzystojnyRonin "Povietkin nie ma szans, nie ma mentalności mistrza i wiary jak TOmasz Adamek. Zobaczycie, że nasz mistrz z Gilowic osiągnie sukces w wadze ciężkiej i znokautuje Władymira. " Hahahahahaha, dowcip ci sie trzyma. Nasz "miszcz" z Gilowic jest za mały by dać w łape sędziom w walce z kims takim jak Władymir. Ta szuja może dymac kogos z wlasnego podwórka, ale to tyle. Mam nadzieje że jesli dojdzie do tej walki to Wlad zafunduje temu klamcy taki cięzki nokaut, że ten nie będzie wiedział po niej do czego służą dolary na które naciąga kibiców w Polsce i nie tylko.
Autor: Dryja1996
Data: 25-12-2012 11:44:13
MAM DO SPRZEDANIA WORKI,GRUSZKI,BUTY ITP 11604578 NR GG
Autor: milan1899
Data: 25-12-2012 11:46:25
torres gdybym podejmował dyskusje z osobami na Twoim poziomie i Twoją wiedzą to odpisałbym Ci że : a) to TY wyskoczyłeś po walce Adamka , wcześniej praktycznie Cię nie kojarzyłem i za chwilę schowasz się do nory bo robota się skończy a boks nie jest Twoją mocną stroną , dlatego dyskusje pod innymi tematami odpadają b)To że Atlas " popsuł " Powietkina i na końcu współpracy nie miał na Niego już żadnego pomysłu to taka oczywistość jak porażka Górala z Cunnem No chyba że jesteś z tych którzy uważają że cały świat się nie zna a Ty masz rację ... ale nie podejmnę z Tobą dyskusji , dlatego Nic Ci nie napiszę ... he he
Autor: coolpix
Data: 25-12-2012 11:57:42
tak sobie czytam wypowiedzi po wysypie formowych grzybków,jak po każdej walce adamka i staje się to regułą-pobredzą i znikną.co do dziadzia bloodwortha trener z niego kiepski.ale trzeba zdawać sobie sprawę,że żaden trener nic już nic z tej kluski nie ulepi jadalnego.po kolejnych walkach będzie kolejna zgaga.
Autor: milan1899
Data: 25-12-2012 12:03:29
coolpix wesołych świąt bez obżarstwa :) jesli chodzi o Górala to jestem podobnego zdania że jest już za poźno , choc Ja podjąbym próbe powrotu do wagi max 98 kg , wtedy praca nóg byłaby inna i może wróciłyby te szybkie kombinacje lewy-prawy z których Goral słynął w CW ale niestety patrząc na zapatrzenie Tomka w Rodzera i patrząć na koncepcje tego starszego Pana na styl Górala to nie zdziwe sie jak na Puleva zrobia 104-105 kg najgorsze ze Gorala zaczynam odbierac tak że On naprawde nie za bardzo wie o co w tym wszystkim chodzi , moze skutek lania od Vita a moze jest po prostu dobrym aktorem
Autor: jetas
Data: 25-12-2012 12:06:47
Kiedyś ten szanujący się serwis składał czytelnikom i kibicom boksu zyczenia swiąteczne... trzeba sie ratowac zyczeniami od szpili :D
Autor: coolpix
Data: 25-12-2012 12:13:34
milan za późno,już jestem przejedzony,tu jeszcze 2 dni,chyba trzeba jakoś spalić trochę kalorii,nie wiem tylko czy playstation z dzieciakami czy jakiś film:)spacer albo sport zbyt duży wysiłek:)niebawem sam jako naturalny półciężki wejdę w hw.może byłbym dobrym następnym przeciwnikiem dla adamka-jestem starszy od niego,niepokonany,nie rozbity,może kasia się zgodzi:)pzdr.
Autor: milan1899
Data: 25-12-2012 12:23:01
coolpix jesli masz " watę " w łapach , jestes niższy , wolniejszy , gorszy technicznie to masz szanse :) a z jedzeniem pełna zgoda ja juz mam dosć a za jakas pół godz wracaha z kościoła i siadamy do obiadu ...eh
Autor: Wojciacho
Data: 25-12-2012 12:26:31
Teddy Atlas zepsuł Povietkina. Nie wiem co to za trener, który stroi fochy i nawet nie sprawia pozorów dbania o zawodnika. Bez szans z Władkiem. Zresztą chyba do niego nie wyjdzie, bo wie co go czeka. Povietkin dałby wyrównaną walkę z Adamkiem, ze wskazaniem na kacapa(o ile zrobi przyzwoitą formę). Kasa by się zgadzała, a nie wylądowaliby w szpitalu po starciu z dr Steelhammer.
Autor: Warren
Data: 25-12-2012 15:46:58
Dryja1996 Gruszki mnie interesują, ile za kilogram? ;D
Autor: Dryja1996
Data: 25-12-2012 16:16:02
warren mam gruszke everlast dobule impact i refleksówke słabszej firmy jak by co to na gg 11604578
Autor: kronkLL
Data: 25-12-2012 18:00:42
Powietkin bez szans jeśli do tej walki dojdzie. Przede wszystkim dlatego ze on się boi Władmira.
Autor: milosz762
Data: 25-12-2012 20:38:03
zdziwiony jestem wypowiedzią Głazkowa to ukrainieć rodak Kliczków może nie lubi utytułowanych rodaków i sta ten teksty hmmm ja uważam inaczej potym co zobaczyłem w walce povietkina z Huckiem a potem Hucka w walce z Arslanem. można pare wnisoków wyciągnać. Povietkin nie rozwija się to widać , za dużo waży w półdystansie nie czuje się dobrze co pokazała walka z Huckiem , Hucka nie nazwał bym też Dominatorem Cruser męczył się z Afolabim itp. Sasza jest poprawany technicznie ale nie praktycznie żadnych szans z władimirem nie tylko pod wzgledem technicznym umiejętności ale również psychiki . Władimir mimo ze nie zdeklasował Hey nabrał ogromnej pewności siebie potm pojedynku. przez najbliższe 2 lata niewidze rywala dla Włąda kto może nawiązać walke a co dopiero wygrać!
Autor: MAKAV3LI
Data: 25-12-2012 20:57:39
RUSEK LEDWO Z HUCKIEM PRZEGRAŁ A JAK MU WŁADIMIR JEBNIE TO MU ŚWIATŁO ZGASI. WALKĘ WYGRA WŁADEK Z RUSKIEM BEZ ZASTANAWIANIA SIĘ.
Autor: PrzystojnyRonin
Data: 26-12-2012 05:12:10
Na Kliczko musi być gość o podobnych parametrach do Kliczko, albo ktoś kto ma szybkie pięści jak Adamek. Tomasz Adamek niebawem dominatorem najcięższej kategorii wagowej!
Kalendarz imprez