CZWARTA WALKA, A ZYSKI WIĘKSZE NIŻ Z TYSONA PO WIĘZIENIU

Dodano: 11 grudnia 2012 09:32
CZWARTA WALKA, A ZYSKI WIĘKSZE NIŻ Z TYSONA PO WIĘZIENIU
Redakcja, ESPN
Obraz własny

15 403 biletów sprzedano w sławnym hotelu MGM Grand w Las Vegas, gdzie odbywała się czwarta wojna pomiędzy Juanem Manuelem Marquezem (55-6-1, 40 KO) a Mannym Pacquiao (54-5-2, 38 KO). Łączne wpływy z wejściówek zagwarantowały zysk w wysokości ponad dziesięciu milionów dolarów - dokładnie 10,888,890$.Jeśli chodzi o zarobek z biletów w całej historii walk bokserskich odbywających się w stanie Nevada, to 13. rezultat. Zyskami przebito drugi, rewanżowy pojedynek Mike'a Tysona z Frankiem Bruno, w którym "Żelazny" odzyskał tytuł mistrza wszechwag. Paru dolarów zabrakło natomiast do zarobków ze spotkania Floyda Mayweathera z Shane'em Mosleyem.

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Champion20
Data: 11-12-2012 09:57:40
Może i większe zyski ale Walka Tysona z Bruno to było coś Większego coś na co cały świat bokserski czekal i odliczal sekundy do walki . Walka Pacquaio nigdy tamtej nie dorówna
Autor: WonderBoy
Data: 11-12-2012 11:00:50
Hehe : ) Oczywiście czekamy jeszcze na wyniki PPV ale w boksie zawodowym nie liczy się kto jak bardzo czekał i jaki ma sentyment ale zyski : ) Bo to zyski ukazują zainteresowanie. Czas na piąty pojedynek! Padnie pewnie jakiś rekord.
Autor: lizbona
Data: 11-12-2012 11:31:46
tamta walka była 16 lat temu. troche inne czasy... inflacja itd
Autor: wanderkei
Data: 11-12-2012 11:32:30
Ciekawe jaka jest pierwsza 5-tka?? wie ktoś??
Autor: teodorparker
Data: 11-12-2012 11:35:52
Myślę, że zyski z piątej walki mogą być większe niż z potencjalnej walki Pacmana z Mayweatherem. To najlepsza walka na przyszły rok.
Autor: BrunonTrocki
Data: 11-12-2012 11:48:49
Mnie się wydaje że powinni powiedzieć "STOP" takich rzeczy się nie odgrzewa. Czwarta walka była potrzebna tylko z racji wygranej któregoś przez KO bo sędziowie byli różni.. Teraz jest KO i po co to ciągnąć. Jeżeli zrobimy z tego serial brazylijski to za którymś razem emocje opadną.
Autor: liscthc
Data: 11-12-2012 11:55:27
wanderkei Tu jest lista PPV. Najbardziej dochodowe walki w historii Pay-Per-View (całkowita liczba wykupień): 1 Oscar De La Hoya - Floyd Mayweather Jr. 2,45 mln. - maj 2007 2 Mike Tyson - Evander Holyfield II 1,99 mln. - czerwiec 1997 3 Mike Tyson - Lennox Lewis 1,97 mln. - czerwiec 2002 4 Mike Tyson - Evander Holyfield I 1,59 mln. - listopad 1996 5 Mike Tyson - Peter McNeeley 1,55 mln. - sierpień 1995 6 Oscar De La Hoya - Felix Trinidad 1,4 mln. - wrzesień 1999 7 George Foreman - Evander Holyfield 1,4 mln. - kwiecień 1991 8 Mike Tyson - Frank Bruno 1,37 mln. - marzec 1996 9 Mike Tyson - Donovan Ruddock 1,25 mln. - czerwiec 1991 10 Oscar De La Hoya - Manny Pacquiao 1,25 mln. - grudzień 2008 Najbardziej dochodowi pięściarze w historii Pay-Per-View (całkowite przychody z walk): 1 Oscar De La Hoya 682 milionów dolarów (19 walk PPV) 2 Mike Tyson 545 milionów dolarów (12 walk) 3 Evander Holyfield 543 milionów dolarów (14 walk)
Autor: liscthc
Data: 11-12-2012 11:56:52
Ups ta lista to z 2008 roku.
Autor: Faraon
Data: 11-12-2012 12:04:50
K2 by miało poważny problem z Frankiem Bruno! Sami panowie widzicie że K2 brakuje bardzo,bardzo wiele jeżeli chodzi o kasowe pojedynki.
Autor: Fryto666
Data: 11-12-2012 12:17:55
@Faraon Oni nie walczą w PPV w Stanach, ale robią ogromną kasę w Niemczech. Poza tym każda ich walka ma ogromną oglądalność. Wcale im tak wiele nie brakuje, przynajmniej jeśli chodzi o ich własne zarobki. @listhc Zgadza się, ta lista jest już stara. Brakuje tutaj walk Mayweather - Mosley, Mayweather - Cotto, Pacquiao - Cotto, Pacquiao - Marquez 2. Ponadto nie wiem, czy Mayweather i Pacquiao nie wyprzedzili już Tysona i Holyfielda jeśli chodzi o najbardziej dochodowych pięściarzy w historii.
Autor: Faraon
Data: 11-12-2012 12:19:58
Zobaczcie sobie jak Tysone się zdenerwuje w ringu 5 runda! tyson vs Frank Bruno 1989.
Autor: Faraon
Data: 11-12-2012 12:22:12
Autor komentarza: Fryto666 Data: 11-12-2012 12:17:55 @Faraon Oni nie walczą w PPV w Stanach, ale robią ogromną kasę w Niemczech. Poza tym każda ich walka ma ogromną oglądalność. Wcale im tak wiele nie brakuje, przynajmniej jeśli chodzi o ich własne zarobki. Masz racje ale pamiętaj ile lat temu to było i mimo tego to i tak tamte pojedynki przeszły do histori jako kasowe a o K2 nic się nie nadmienia w tej kwesti!
Autor: Faraon
Data: 11-12-2012 12:33:45
Taki Tony Tucker był prawie nie do zajechania i jak na jego wzrost poruszał się genialnie. (1.96 m)
Autor: bak
Data: 11-12-2012 12:42:58
Ja nie wiem czemu Mayweather jest najlepiej zarabiajcym bokserem. Fakt jest cholernie skuteczny i efektywny, ale jego walki są nudne jak flaki z olejem. Praktycznie same kontry i defensywa i unikanie otwartej walki- nie to co dynamiczne pełne wymian walki Paca z Marquezem czy Moralesa z Barrerą.
Autor: Faraon
Data: 11-12-2012 12:47:46
Autor komentarza: bak Data: 11-12-2012 12:42:58 Ja nie wiem czemu Mayweather jest najlepiej zarabiajcym bokserem. Fakt jest cholernie skuteczny i efektywny, ale jego walki są nudne jak flaki z olejem. Praktycznie same kontry i defensywa i unikanie otwartej walki- nie to co dynamiczne pełne wymian walki Paca z Marquezem czy Moralesa z Barrerą. Zgadzam się z tobą!
Autor: Fryto666
Data: 11-12-2012 13:02:22
@Faraon Tamte pojedynki przeszły do historii, bo były ciekawe i brali w nich udział głównie Amerykanie. O Kliczkach się w Stanach w ogóle nie mówi, bo po pierwsze nie są z USA = nie są tam znani, a po drugie nie mają przeciwników, z którymi mogliby dawać wielkie walki. To nie ich wina. Poza tym, chyba i tak dobrze się czują w obecnej sytuacji :) Gdyby Kliczkowie byli z USA, to byliby wychwalani i byliby pewnie jednymi z najlepszych w historii, a tak to są tam uznawani za nudziarzy.
Autor: Fryto666
Data: 11-12-2012 13:06:26
Mayweather jest najlepiej zarabiającym sportowcem na ziemi, bo najlepiej potrafi się wypromować i wie co robić poza ringiem, aby ludzie chcieli kupić PPV. Poza tym jest z USA i na drodze spotykał wielkie gwiazdy boksu, i przy każdej takiej okazji zyskiwał sobie nowych kibiców/hejterów. Kiedyś czytałem bardzo interesującą wypowiedź Mayweathera. Mówił w niej, że udzielił jakiejś dziennikarce (to chyba nawet było na 24/7) bardzo długiego wywiadu o swoim życiu. O tym jaki jest na prawdę, o swojej rodzinie, jak wygląda jego życie, gdy nie jest kamerowany itd. Wtedy dziennikarze stwierdzili, że jest to mało interesujące i kazali mu wzbudzić jakieś kontrowersje w celu uzyskania większego zainteresowania. No i Mayweather powiedział, że zrobił to co mu kazali, a pierwszy materiał został wyrzucony do kosza. Biznes to biznes.
Autor: Faraon
Data: 11-12-2012 13:11:05
Autor komentarza: Fryto666 Data: 11-12-2012 13:02:22 @Faraon Tamte pojedynki przeszły do historii, bo były ciekawe i brali w nich udział głównie Amerykanie. O Kliczkach się w Stanach w ogóle nie mówi, bo po pierwsze nie są z USA = nie są tam znani, a po drugie nie mają przeciwników, z którymi mogliby dawać wielkie walki. To nie ich wina. Poza tym, chyba i tak dobrze się czują w obecnej sytuacji :) Gdyby Kliczkowie byli z USA, to byliby wychwalani i byliby pewnie jednymi z najlepszych w historii, a tak to są tam uznawani za nudziarzy. Znowu masz racje ale dorzuce swoje 3 grosze! W stanach waga ciężka obecnie kuleje i popatrz na jedną rzecz! Czemu go nie znają? sam się nad tym zastanawiam ale pierwsze co przyszło mi do głowy to monopol bo w europie go mają ale w Usa by napewno by go nie mieli ale nie zmienia faktu że za pojedynki mogli by wygenerowć spore sumy! Zawsze był podział między USA a EUROPA! Pozdrawiam!
Autor: Faraon
Data: 11-12-2012 13:13:36
Autor komentarza: Fryto666 Data: 11-12-2012 13:06:26 Mayweather jest najlepiej zarabiającym sportowcem na ziemi, bo najlepiej potrafi się wypromować i wie co robić poza ringiem, aby ludzie chcieli kupić PPV. Poza tym jest z USA i na drodze spotykał wielkie gwiazdy boksu, i przy każdej takiej okazji zyskiwał sobie nowych kibiców/hejterów. Kiedyś czytałem bardzo interesującą wypowiedź Mayweathera. Mówił w niej, że udzielił jakiejś dziennikarce (to chyba nawet było na 24/7) bardzo długiego wywiadu o swoim życiu. O tym jaki jest na prawdę, o swojej rodzinie, jak wygląda jego życie, gdy nie jest kamerowany itd. Wtedy dziennikarze stwierdzili, że jest to mało interesujące i kazali mu wzbudzić jakieś kontrowersje w celu uzyskania większego zainteresowania. No i Mayweather powiedział, że zrobił to co mu kazali, a pierwszy materiał został wyrzucony do kosza. Biznes to biznes. Oglądałem to i lubie te 24/7 bo ciekawe materiały tam mają czyli tak swojsko od kuchni no i ta rozdzielczość!
Autor: Faraon
Data: 11-12-2012 13:19:56
Tak żeby sprawa była jasna! Nie ulega wątpliwości że K2 obecnie królują ale nie oszukujmy się jest bida i tyle a rzeczą oczywistą jest że to nie ich wina że mają takich rywali a nie innych a ich zimne kalkulacje to inna kwestia!
Autor: teodorparker
Data: 11-12-2012 16:15:28
Biznes to biznes, ale taki Pacquaio nie potrzebuje pajacowania, żeby się wypromować. Czyni to tym co robi w ringu i niczym innym. Tym się różni np. od Mayweathera. Poza tym Mayweather zarabia dużo za walki, ale toczy mało walk. Pacquaio zarabia równie dużo, a walczy częściej. Myślę, że gdyby Mayweather walczył częściej nie miałby takiej widowni. Po prostu by się przejadł.
Autor: Imperator
Data: 11-12-2012 17:02:20
Te walki były 15/20 lat temu. Gdyby obecnie wystrzelił ktoś taki jak Tyson, prawdziwy amerykański bokser, gdyby waga ciężka stała wyżej niż teraz, myślę, że współczesny Tyson znokautowałby swoich rywali wynikiem ppv.
Autor: carlitto30
Data: 11-12-2012 17:10:31
Nie rozumiem ludzi ,którzy mówia ze piata walka pacqiuao- marquez jest niepotrzebna,tak samo mowiono o czwartej ,a walka była zajebista i każdy ją oglądał.Ja z wielką chęcią obejrzałbym następną
Autor: WonderBoy
Data: 11-12-2012 18:41:08
Jeśli ktoś nie chce kolejnej walki na samym szczycie gdzie wynik może iść w dwie strony i szykuje się wojna niech wraca oglądać Wawrzyka : ) O zdrowie czy jakiś aspekt mentalny niech się martwią sami zainteresowani. To ich wybór.
Kalendarz imprez