KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Polak93
Data: 29-10-2012 20:12:05
Ciekawe czy dojdzie do walki Fury vs Bojcow.Nie ukrywam,że byłby to ciekawy matchmaking z szansami 50:50.Jeśli chodzi o Price vs Fury to kibicowałbym Irlandczykowi,ale faworytem i tak byłby Price.
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 20:18:19
Co jak co,ale temu kolesiowi wierze,ma jaja i nie boi sie wyzwan. To nie jest Price,albo Wilder. Go Tyson
Autor: Polak93
Data: 29-10-2012 20:21:07
intermediolan82 No ja też go lubię.
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 20:26:58
Polak93 Czyż nie mam racji? Facet może nie ma jakiejś wybitnej techniki,ale nie zasłania się tym,że ma mało walk,że nie jest gotowy...itp Ma na rozkładzie taki nazwiska ,że każdy prospekt może tylko pozazdrścić
Autor: IronTyson
Data: 29-10-2012 20:27:51
Fury obił by Price'a. Tyson to nie dziadkobójca, może też nei ma super rywali na rozkładzie ale przynajmniej nie uderzył kaleki Harrisona. 3mam kciuki za tego gościa.
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 20:28:32
....a do tego z każdą jego walką widać postęp
Autor: tomek9876
Data: 29-10-2012 20:29:19
Haha kocham tego gościa ;) "Wysłałem wiadomość do tego głupka" "dostanie porządny cios z prawej ręki i jeśli mi nie odda, ostro go obiję" A jak odda to będziesz leżał,hehe. Niech zrobią walki Jennings-Wilder,Price-Fury.Taki mini turniej,zwycięzca ma zagwarantowane 10mln dolarów.Wtedy im się zachce walczyć.
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 20:29:33
IronTyson Święte słowa,polać mu
Autor: Polak93
Data: 29-10-2012 20:30:58
No nie wiem Price wydaje się być lepszy technicznie i bardziej opanowany.Fury to chaos na zasadzie albo ja ustrzele ciebie albo ty mnie(walka z Pajkiciem)
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 20:32:16
No nie... Przepraszam was... Ale ten koleś zawakował pas mistrza wspólnoty, żeby uciec przed Price - obowiązkowym pretendentem. Powalczył w zamian o specjalnie wymyślony na tą okazje pas mistrza świata HW irlandii, z taksówkarzem Roganem, który kilkanaście miesięcy z nikim nie walczył i odwołał kilka walk przez kolejne kontuzje... A potem Maddalone... Lubię Furego, bo nie ma chłop zupełnie defensywy, kieski strasznie technik, ale nie pęka i idzie z każdym na wojnę (zawsze chwieje się na nogach, ale wygrywa) A Chisora w walce z Fury to był przecież nikt. Jeden z licznych, solidnych grubasków na angielskim poletku HW (wtedy takim kimś się wszak wydawał, bo nie było podstaw sądzić inaczej) Dopiero na Heleniusie wypłynął.
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 20:32:58
Jennings-Wilder to by była wlka. Pewnie większość stwierdzi,że Jennings nie miał by w niej szans,ale ja bym był ostrożny i nie stawiał go na straconej pozycji
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 20:33:07
Jeśli doszło by do walki Fury vs Price, to z miejsca stawiam 200zł na Price.
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 20:35:04
@IronTyson "Fury obił by Price'a. Tyson to nie dziadkobójca, może też nei ma super rywali na rozkładzie ale przynajmniej nie uderzył kaleki Harrisona. 3mam kciuki za tego gościa. " A kim jest Rogan? :D
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 20:35:13
addam23 Ale ten koleś zawakował pas mistrza wspólnoty, żeby uciec przed Price A zkąd ty to wiesz,że on się bał? Uzasadnij chłopie za nim coś napiszesz
Autor: czerwonykubek
Data: 29-10-2012 20:36:41
Fury prowokuje i kozaczy, a prawda jest taka, że dostałby w czosnek. Nie na tym polega boks, aby zachowywać się jak jaskiniowcy, to sport dla dżentelmenów.
Autor: Ghostbuster
Data: 29-10-2012 20:37:39
Tyson Fury daje się lubić. sprawia wrażenie szczerego. Jego wypowiedzi są medialne. Mimo wszystko z Pricem nie ma szans.
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 20:38:06
addam23 Ty się pytasz kim jest Rogan?????!! A ja się Ciebie spytam kim są przeciwnicy Price?????
Autor: MrAdam
Data: 29-10-2012 20:40:24
Fury to takie dziecko zagubione we mgle. Bez szans z Pricem. Gada bzdury, nie wiem może to przez depresje.
Autor: IronTyson
Data: 29-10-2012 20:40:43
@Addam23 Rogan to Rogan :) Po tym jak Price obił Harrisona który podłozył sie w 1 rundzie aby tylko gładko zgarnąć kasę i nie przypłacić zdrowiem - sorry Price musi zasłuzyć na mój szacunek poza tym że jest wielki nie ma nic. Nie piszcie że ma technike, bo już jeden durny milan rozpisywał etosy jaką to Povietkin ma super technike a obnażył go Cepiarz Marco Huck. Liczy sie serce do walki w HW, a że Fury i warunki fizyczne i serce wielkie stawiam na tego gościa:).
Autor: StonkaKartoflana
Data: 29-10-2012 20:40:56
Haha Jeden z niewielu bokserów który ma jaja! jak dawniej go krytykowałem to teraz go lubię i trzymam za niego kciuki :))). No to tyle, bo tak realnie to myślę że zarówno Price jak i Haye by go ubili ;((
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 20:41:22
@intermediolan82 Rogan = Harrison. Price walczył z solidnymi średniakami na scenie HW w anglii, żeby pas mistrza wspólnoty zdobyć. Teraz walczy z kolejnymi obowiązkowymi pretendentami. To Fury przed nim uciekł i zawakował pas.
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 20:41:40
Jedyny prospekt który ma jaja Taka prawda,jak patrze na przeciwników Price,Wildera,Boicowa ITP to mi się ż...ć chce....wieczni prospekci
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 20:43:58
@IronTyson Przecież Rogan jest na poziomi Harrisona właśnie. Równe boje ze sobą toczyli, z tym że Rogan to już kaleka fizycznie. Udało mu się wreszcie nie rozlecieć na treningach i wyszedł do walki. @StonkaKartoflana Tak, tak... Jaja. A nie tak wcale dawno wszystkie bokserskie serwisy wklejały zdjęcia kurczaka z głową Furego ;) Krótka jest ludzka pamięć jak widać ;)
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 20:44:53
@intermediolan82 Skoro ma jaja, to dlaczego zawakował pas mistrza wspólnoty?
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 20:46:17
addam23 Ja wiem,że ty żyjesz nadal nad walką z Harisonem,ale proponuje zejść na ziemie i przyjrzeć się wcześniejszym walką MR.Pirce a zobaczysz jakie głupie ciosy obrywał od tak zwanych ogurków i gdyby mu się to przytrafiło z bardziej klasowymi zawodnikami,to by pękł balonik o imieniu PRICE. Proponuje zejść na ziemie
Autor: StonkaKartoflana
Data: 29-10-2012 20:46:19
czerwonykubek - "Nie na tym polega boks, aby zachowywać się jak jaskiniowcy, to sport dla dżentelmenów." nie wiem po co używasz bezsensownych sloganów. W boksie świetnymi bokserami byli zarówno mordercy jak i dżentelmeni, pastorzy i gwałciciele, analfabeci i inteligenci...
Autor: IronTyson
Data: 29-10-2012 20:46:27
nie chce byc monotonny ale myślę że ten menel pod moim blokiem siedzący na chodniku z butelką wina oklepałby Harrisona. Price niech w końcu cos udowodni - Fury jest sporo przed nim jeśli chodzi o rozwój kariery.
Autor: IronTyson
Data: 29-10-2012 20:48:11
intermediolan82 - zgadzam sie.
Autor: kalelonty
Data: 29-10-2012 20:49:35
A z kim takim dobrym niby walczyl ten Tyson Fury, ze go tak cenicie bardziej niz pozostalych "prospektow" hv ? Moze i ma w rekordzie nazwiska wieksze niz oni ale to wciaz sa CIENIASY. Zaden z nich nie ma tak na prawde narazie zadnego konkretnego rywala na rozkladzie. A przypisywanie Furemu zaslug za samo pierdolenie w gazetach i stwierdzanie ze ma jaja bo wszystkich wyzywa na pojedynek jest smieszne. Stare zasluzone kocury Mayorga i Toney tez szczekaja w mediach, zeby o nich nie zapomniano ale kazdy kto mysli wie jak skonczylyby sie ich wypady do ringu na walki z najlepszymi. I to samo jest z Tysonem A z tymi 20 milionami to normalnie mnie z krzesla zwalil haha
Autor: StonkaKartoflana
Data: 29-10-2012 20:50:57
intermediolan82 - co do jennings - wilder to zgodzę się z Tobą. mimo że Wilder jest dużo większy i silniejszy to moim zdaniem pod względem szybkości, umiejętności i techniki to Jennings jest najlepszy. Ps niestety nie sądzę aby Wilder po 25 bumach wyskoczył do tak dobrego i niezbyt znanego przeciwnika np takinp. Chagaew byłby dużo bezpieczniejszy i jest byłym mistrzem.
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 20:51:36
@intermediolan82 Ale czym tu żyć? Ja nieźle u buków zarobiłem na obstawieniu KO w 1 rundzie ;) Price ma kiepską obronę. Oczywiście. Z nikim nie walczył - pewnie. Ale Fury pływał po ringu z grubym Chisorą, z Firthą i sędzia mu bardzo pomógł z Pajkicem, z którym leżał, z trudem wstał i dostał jeszcze kilka bomb ;)
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 20:53:34
BTW Fury jest znany z tego że w przeciągu kilku dni udziela wywiadów w których wyzywa Kliczków na pojedynek, a następnie twierdzi że jest bardzo słaby boksersko, musi się wiele uczyć i nie ma z Kliczkami szans ;) Poszukajcie w bokser.org nawet ;)
Autor: StonkaKartoflana
Data: 29-10-2012 20:53:50
kalelonty - "A z tymi 20 milionami to normalnie mnie z krzesla zwalil haha" a poszukaj sobie ile hajsu zarobił Haye i Harrison za swoją farsę!!! to spadniesz z krzesła jeszcze raz :)
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 20:55:50
David wybije mu z głowy te pierdoły!
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 20:57:00
StonkaKartoflana Nie twierdze,że Jenings jest cienki,ale po 25 walkach mógłby się wreszcie zmierzyć z przeciwnikiem na poziomie,a tak to możemy tylko gdybać co do jego umiejętności,bo każdy w miare dobry zawodnik wygląda rewelacyjnie na tle tzw ogórka
Autor: JoeBlack
Data: 29-10-2012 20:57:23
Fury po pierwsze jest bardzo młody. A, że lubi gadać to dobrze dla niego, pokazał to Haye, nawet sam David poradził mu aby dużo mówił :) Być może kiedyś taka walka się odbędzie a pula będzie konkretna, za najnudniejszą walkę z Harrisonem Haye zarobił kilka milionów Funtów, jeszcze z rok i się skusi. Mi to gadanie nie przeszkadza, tego się nie bierze na poważnie, to są kreowane scenariusze jak u Drzyzgi.
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 20:59:50
Btw A artykuł po raz jest o tym, że to po raz kolejny Fury odmawia walki ;) Z Adamka też najpierw wyzywał, a następnie odmówił walki - przypominam. I ja na prawdę lubię Furego! Nawet po walce z Pajkicem, kiedy to 90% bokser.org jechało po Furym jak po starej kobyle, ja bardzo go broniłem, bo zawsze daje wojny i ciekawe walki, mimo że talentu w nim za grosz. Tylko, że krew mnie zalewa, jeśli ktoś mówi o Furym, że ma jaja - po tym jak ZAWAKOWAŁ PAS, żeby uniknąć walki z groźnym przeciwnikiem, w zamian nie walcząc o żaden inny cel. To tak, jakby Powietkin zawakował pas, gdy oficjalnym pretendentem byłby niespodziewanie Mithel, a nie kolejny Rahman czy Boswell
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 20:59:52
Autor komentarza: JoeBlack Data: 29-10-2012 20:57:23 Fury po pierwsze jest bardzo młody. A, że lubi gadać to dobrze dla niego, pokazał to Haye, nawet sam David poradził mu aby dużo mówił :) Być może kiedyś taka walka się odbędzie a pula będzie konkretna, za najnudniejszą walkę z Harrisonem Haye zarobił kilka milionów Funtów, jeszcze z rok i się skusi. Mi to gadanie nie przeszkadza, tego się nie bierze na poważnie, to są kreowane scenariusze jak u Drzyzgi. święta racja i podobnie myśle!
Autor: kalelonty
Data: 29-10-2012 21:00:47
Stonka Haye to jednak znacznie popularniejsza marka w UK, zeby nawet nie powiedziec ze prawdziwa gwiazda i z kimkolwiek tak na prawde by nie walczyl to zgarnie taki hajs o jakim wiekszosci zawodowych bokserow nawet sie nie sni. Fury/Price to narazie za male nazwiska zeby wygenerowac taki zysk chociaz jestem przekonany, ze dobrze wypromowana gala z ich udzialem moglaby sie dobrze sprzedac.... ale 20 milionow, bez przesadyy ps. nie wiesz byc moze ile zarobil haye na walce z chisora ?
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:02:39
addam23 Powietkin jaja w szatni zostawił i przygląda się kiedy nabiorą odpowiedniego kształtu?
Autor: JoeBlack
Data: 29-10-2012 21:02:53
Autor komentarza: intermediolan82 Data: 29-10-2012 20:57:00 StonkaKartoflana Nie twierdze,że Jenings jest cienki,ale po 25 walkach mógłby się wreszcie zmierzyć z przeciwnikiem na poziomie,a tak to możemy tylko gdybać co do jego umiejętności,bo każdy w miare dobry zawodnik wygląda rewelacyjnie na tle tzw ogórka Póki co miał 15, albo mylisz zawodników albo ilość walk, bo Jennings walczył z Liachowiczem, mimo,że rozbitym to nie jest to ogórek a Wilder ma 25 walk.
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:03:31
addam23 Ja tylko staram Ci się uświadomić,że wiara w Price jest grubo na wyrost. Dla tego cenie bardziej Furego,że on nie boi się wyzwań,a co do tego że uciekł przed Pricem to można wsadzić sobie między bajki.
Autor: kalelonty
Data: 29-10-2012 21:04:42
JoeBlack "A, że lubi gadać to dobrze dla niego, pokazał to Haye, nawet sam David poradził mu aby dużo mówił :) Być może kiedyś taka walka się odbędzie a pula będzie konkretna, za najnudniejszą walkę z Harrisonem Haye zarobił kilka milionów Funtów, jeszcze z rok i się skusi. Mi to gadanie nie przeszkadza, tego się nie bierze na poważnie, to są kreowane scenariusze jak u Drzyzgi." I z tym sie jak najbardziej zgodze. Ale przypisywanie komus zaslug i dorabianie sztucznej otoczki "boksera z jajami" tylko dlatego, ze ktos gada jest.... troche nie na miejscu. Nie gadaniem a wystepami w ringu udowadnia sie swoja wartosc.
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 21:04:49
@JoeBlack I na dodatek w walce Liachowicz-Jennings to ten pierwszy był faworytem bukmacherów
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:04:51
JoeBlack pomyłka palec poszedł mi na 2:-)
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:06:40
Chisiora zarobił 350 tyś ale Davida pełnej kwoty nie podawają!
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:07:12
Top 3 HW na wyspach 1 David Haye 2 Tyson Fury 3 David Price,Derek Chrisora
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:08:05
Niby miał zarobić 3,5 miliona ale napewno było wiencej!
Autor: kalelonty
Data: 29-10-2012 21:09:31
A tak na marginesie to wcale nie zgodzilbym sie z teza jakoby Tyson uciekl przed Prciem. Blizej bylbym stwierdzenia, ze raczej nie byl to wowczas odpowiedni czas na ta walke. Przede wszystkim ze wzgledow finansowych wlasnie. Im dluzej beda pompowac swoje rekordy tym bardziej taki pojedynek bedzie wyczekiwany, a TO - jest Anglia panowie. Tu bokserzy wychodza do siebie za nic maja sentymenty i calkowicie sie nie przejmujac tym ze "walcza przeciez z rodakiem.. no jak tak mozna..". Takze o to ze mimo wszystko do tej walki dojdzie bylbym spokojny.
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:09:53
A mnie interesuje Chisiora co teraz z nim się dzieje?
Autor: JoeBlack
Data: 29-10-2012 21:10:40
kaletony Tak tylko za występy w ringu można oceniać boksera na płaszczyźnie sportowej. Czasem czytamy, ten się tego boi itd. Zauważmy, że jak się pieniądze zgadzają to nie dość, że nikt się nikogo nie boi to o wpiernicz się prosi :) Sytuacja pretendentów do Kliczki np. Mormeck itp. nie chcę poruszać tematu Polaków. Chodzi o wielkość puli do wzięcia na 1 miejscu, nie ma co się oszukiwać. Za kupę $ i jaja urosną.
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:12:07
JoeBlack No właśnie ! A gdzie aspekt sportowy?
Autor: StonkaKartoflana
Data: 29-10-2012 21:12:33
JoeBlack - pisałem o Wilderze 25 walk
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:12:44
addam23 Tylko, że krew mnie zalewa, jeśli ktoś mówi o Furym, że ma jaja - po tym jak ZAWAKOWAŁ PAS Ale czy wziąłeś to pod uwagę,że ta walka by nic mu nie dała z zawodnikiem odległym w rankingu?? Bo kim tak naprawdę jest Jest Price? Nikim-na razie Choć nie przekreślam jego kariery,czas pokaże
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:13:17
Panowie! Mnie już przeraża ten cały biznes i oczekiwanie na porządny boks!
Autor: milan1899
Data: 29-10-2012 21:14:27
Tyson fajny chłopak ,zawsze można sie pośmiać z tego co mówi , to fakt ze ma jaja , wyzywa wielkich do walki ale pewnie wynika to w dużej mierze z faktu ze nikt mu porządnie po głowie nie dał , rozpatrując sytuacje na dzisiaj , bo niewuadomo jak rozwinie sie Jego talent , to sytuacja wyglada tak ze Haye byłby do Niego za szybki i szybko by go rozbił a Price spokojnie utrzymalby go jabem na dystans i spokojnie wypunktowal być może nawet znokautowal , Cały czas musi pracować nad technika ( fatalne ciosy proste ) oraz koordynacja , ciagle jest młody może jeszcze sporo poprawić
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:15:18
Faraon Panowie! Mnie już przeraża ten cały biznes i oczekiwanie na porządny boks! No to się doczekasz,Najman podobno wraca:-)
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 21:15:48
@intermediolan82 "Ja tylko staram Ci się uświadomić,że wiara w Price jest grubo na wyrost. Dla tego cenie bardziej Furego,że on nie boi się wyzwań,a co do tego że uciekł przed Pricem to można wsadzić sobie między bajki. " A pewnie, że na wyrost. W końcu mamy czasy w których prospekci w HW z nikim nie walczą do 30-dziestki Na jakiej podstawie twierdzisz, że Fury nie boi się wyzwań?! Bo plecie w wywiadach?
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:16:48
A nawiasem muwiąc! To ani ten ani ten jakoś mnie nie ekscytują!
Autor: JoeBlack
Data: 29-10-2012 21:17:19
Faraon Nie wiem :) Ja do roboty też za darmo nie pójdę, nawet jak ją lubię. Myślę, że idąc w boks zawodowy każdy chce zarabiać w tych czasach w których sport stał się maszyną do robienia pieniędzy. Czy mi się to podoba, nie...Zawsze idealizowałem sport ale przestałem, miejsca na etykę,zasady jest w nim coraz mniej. Trudno. Pozdrawiam udanych dyskusji.
Autor: addam23
Data: 29-10-2012 21:17:29
@intermediolan82 Tak, tak. I właśnie dlatego wakuje się pasy ;) Bo walki z Roganem i Maddalone dały mu dużo więcej ;) Koleś zawakował pas, przed groźnym chelengerem, a potem krzyczy w wywiadach co to nie on ;)
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:18:25
A ja mam pytanie z innej beczki! Kto się wybiera latem 25 lipca na koncert DEPECHE MODE na narodowy?
Autor: milan1899
Data: 29-10-2012 21:19:41
Jeśli chodzi o kasę w boksie to niepodwazalnie jest mega ważna , mnie cieszy fakt ze walki Haye z chisora oraz hucka z powietkinem pokazały ze można robić tez biznes w hw bez udziału K2 co powinno być przykładem dla promotorow , jest ktoś kto nie chciałby obejrzeć Haye z Arreola czy Adamka z Mitchelem ? Wiadomo kolejki do Włada bedą jeszcze długo ale ruch za plecami Braci tez by sie przydał , byłoby ciekawie ,
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:20:12
addam23 Na jakiej podstawie twierdzisz, że Fury nie boi się wyzwań?! Po jego dokonaniach Adamie. On jest jeszcze bardzo młody i z walki na walkę staje się coraz lepszy.Nie zauważyłeś?
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:20:41
ntermediolan82 A kto to jest Najman? Pływak,Narciarz,bilardzista? Przytocz mi jego sylwetke sportową!
Autor: milan1899
Data: 29-10-2012 21:21:03
Faraon A dach będzie otwarty czy zamknięty ? ;)
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:22:52
Autor komentarza: milan1899 Data: 29-10-2012 21:21:03 Faraon A dach będzie otwarty czy zamknięty ? ;) He he dobre,dobre! Ja nawet w ulewie i śniegu moge stać! POZDRAWIAM!
Autor: milosz762
Data: 29-10-2012 21:24:01
no bajerke ma Fury dużo gada hey by w ich ewentualnej walce znokałtował! niech spotka sie z Pricem ! lepszych rywali miał Fury! ale myśle że Price by go znokałtował! niech stoczy walke z Bojcowem byłoby ciekawie!!
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:25:18
addam23 Tak, tak. I właśnie dlatego wakuje się pasy ;) Bo walki z Roganem i Maddalone dały mu dużo więcej ;) Nie chcę się na siłę przerzucać argumentami,ale nie porównuj Harisona w obecnej formie do Medaliona,albo Rogana bo podejrzewam że oni by go sprali podobnie jak Price i są na wyższym poziomie
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:27:56
http://countdown.depechemode.com/ Tutaj dla zainteresowanych najnowsze dzieło DM POZDRAWIAM!
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:31:29
A jak się zapatrujecie na walkę Fury-Boicov? Jestem ciekaw waszych opini
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:32:08
Faraon DM klasa sama w sobie
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:33:10
Autor komentarza: intermediolan82 Data: 29-10-2012 21:32:08 Faraon DM klasa sama w sobie Wiem dlatego jestem wiernym fanem od 1985r POZDRAWIAM!
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:34:11
Autor komentarza: intermediolan82 Data: 29-10-2012 21:31:29 A jak się zapatrujecie na walkę Fury-Boicov? Jestem ciekaw waszych opini Stawiam na Tysona!
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:35:35
Faraon Ja jestem fanem gdzieś od połowy lat 90 z racji tego,że mam 30lat:-( Ale DM nie rozpieszczają nas jakoś specjalnie często nowymi albumami:-(
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:37:15
Faraon Fury-Boicov Tyson by KO do 10rundy
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:38:21
intermediolan82 Ta nowa cała płyta ma być coś jak VIOLATOR ale zobaczymy! Link co podałem to utwór światło dzienne zobaczyło 24.10.12
Autor: milan1899
Data: 29-10-2012 21:39:46
Inter 30 lat najlepszy wiek , tez sie zblizam ;) W walce Fury z Bojcowem trudno wskazać faworyta , na dzisiaj postawiłbym na dennisa bo dopóki nie wypracuje dobrych ciosów prostych to mali ciezcy bedą przedzierac mu sie do polsystansu i tam zyskiwać przewagę ,
Autor: milan1899
Data: 29-10-2012 21:42:19
... Bo dopóki Fury ...
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:43:02
Autor komentarza: intermediolan82 Data: 29-10-2012 21:35:35 Faraon Ja jestem fanem gdzieś od połowy lat 90 z racji tego,że mam 30lat:-( Ale DM nie rozpieszczają nas jakoś specjalnie często nowymi albumami:-( Wiem,wiem i dlatego czeka się tak ekscytująco cokolwiek wydają! Z ostatniej płyty kozak to WRONG! Ale kultowe Live to 101 Rose Bowl Music for the Masses Tour, w Pasadenie.
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:45:29
milan1899 Miło,że się odezwałeś do mnie:-) Ostatnio jakoś inaczej się zapatrywałeś na to:-) Pamiętaj boks to nie piłka:-)
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:49:05
Fakt Bojcow nie został jeszcze przetestowany,ale gdyby miało dojść do walki Fury-Bojcov(w co szczerze wątpie ) to za faworyta uważał bym Furego jakoś nie umie sobie wyobrazić jak Denis mógł by się dobrać do Tysona
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:50:32
Faraon Wiem,wiem i dlatego czeka się tak ekscytująco cokolwiek wydają ...może w tym właśnie jest ich urok:-)
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:52:31
Faraon Mój ulubiony ich album jak do tej pory to ULTRA
Autor: milan1899
Data: 29-10-2012 21:53:53
Inter ;) Dokładnie boks to nie piłka , już sam nie wiem co lepsze Najgorsze ze w tym sezonie będzie cieżko złapać Inter , o Juve nie wspominając ... eh
Autor: Faraon
Data: 29-10-2012 21:55:07
MUj to Black Celebration!
Autor: Niezapominajek
Data: 29-10-2012 21:56:47
Ciekawe czy jakby dawali mu 20 mln za walkę z niedźwiedziem to czy by się zgodził. Koleś po prostu chce zarobić kasę a to że zostanie zmasakrowany to inna sprawa.
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 21:58:54
milan1899 Inter nie sądzę,że będzie ciężko złapać,ale Juve na pewno. Mam nadzieje że Inter pokaże klasę w sobotę i utrze nosa Turyńczykom ,co będzie z korzyścią dla czerwo-czarnej części Mediolanu również:-)
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 22:03:25
Po raz wtórny do REDAKCJI!!!!! Czemu nie mogę edytować swojego profilu??????? Naprawicie to? Czy tak zostanie??
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 22:06:32
Niezapominajek Ciekawe czy jakby dawali mu 20 mln za walkę z niedźwiedziem to czy by się zgodził. .... a ciekawe czy jak byś miał trochę więcej szarych komórek to byś to napisał??
Autor: BlackDog
Data: 29-10-2012 22:06:50
Nie wiem czy chodzi mu o kasę... Widziałem jego zdjęcia i sądzę że jest już bogaty. Czy jest dobrym bokserem? Dobrym tak a myślę że może być bardzo dobrym. Odważniejszy niż reszta na razie, oprócz Helleniusa. Mówię wam że Tyson Fury jeszcze może namieszać w szczególności po odejściu Klitschków będzie mocnym pionkiem. Co do jgo walki z Boystovem to nie mam pojęcia kto by wygrał. Szczerze obu lubię i o obu sądzę że mogą namieszać. Boystov Powinien sprać najpierw kogoś pokroju Chisory zanim pójdzie na ważne walki. Tak dla pewności/ Co do DM to wiem tyle że piosenka Free Love jest mocarna/ Pozdrawia,m
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 22:20:54
Taka mała prośba. Ma ktoś może linka do filmu Skyfall? Tylko proszę mnie nie wysyłać do kina i nie wyzywać od złodziei jak to miało miejsce na filmwebie,gdyż mieszkam na małej wysepce w Irladii gdzie jest tylko kilka sklepów. Bardzo mi zależy na tym filmie. Z góry dzięki
Autor: BlackDog
Data: 29-10-2012 22:24:03
Próbowałeś na stronach typu kinomaniak, czy kino5.pl?
Autor: xionc
Data: 29-10-2012 22:25:08
James Toney wysp brytyjskich
Autor: intermediolan82
Data: 29-10-2012 22:27:42
BlackDog Właśnie tera spróbowałem ,i nie ma...ale dzięki za dobre chęci.
Autor: Niezapominajek
Data: 29-10-2012 22:45:26
Robisz mu loda ?
Autor: andrewsky
Data: 29-10-2012 23:20:27
Haye zbilby Tysona jak dzieciaka,Price tez Fury ma calkiem niezle umiejetnosci poparte swietnymi warunkami fizycznymi.Do tego potrafi je wykorzystywac Jednak jak na takiego chlopa ma sredni cios,podejrzana szczeke i bardzo przecietna obrone Jak dlugo bedzie walczyl na wyspach to bedzie pod ochrona.Jezeli wysciubi nos poza wyspy i do tego trafi na dobrego rywala z mocnym ciosem to przegra Co do jego rekordu to trzeba pamietac,ze trafil na Chisore ktory byl fizycznie slabo przygotowany.Do tego meczyl sie z nim caly dystans,a w 2 rundzie malo co nie przegral przed czasem. Z Pajkiciem tez mial trudne chile.Pomogl mu sedzia ringowy,ktory pozwolil na faule Tysona.Po jednym z nich Kanadyjczyk zostal ogluszony i liczony.Nastepnie ringowy przedwczesnie przerwal walke.... Reszta jego rywali to typowi nabijacze rekordow.Nie ma sie nad czym spuszczac,a i niektore zwyciestwa przyszly Tysonowi w bolach Sredniak z niego o tyle
Autor: Vysogota
Data: 29-10-2012 23:58:50
intermediolan82 Data: 29-10-2012 22:27:42 Skyfall może znajdziesz już na torrentach ale na pewno będzie to wersja cam z kina. Ogólnie to ciężko teraz będzie o coś dobrego na streamie. Torrentz.eu Możesz też szukać linków do pobrania na stronach typu darkwarez czy warez bb
Autor: intermediolan82
Data: 30-10-2012 00:14:05
Vysogota Wielkie dzięki,znalazłem na torrentz.eu
Autor: BYKZBRONXU2011
Data: 30-10-2012 03:55:34
Price by go nauczyl pokory,,,Dlamnie Price jest lewel wyzej...Brutalnie by znokautowal Tysona
Autor: costa
Data: 30-10-2012 09:23:08
Teraz tylko kasa sie liczy... Jakby byl wojownikiem i wiedzial tak na 100% ze zdeklasuje Pirce'a co wygaduje w tych swoich wystapieniach to nie wakowalby paska tylko stanal z nim do walki. Napewno dostalby do tego wiecej kasy niz za kilka walk z poprzednimi rywalami swoja droga. A do tego jesli faktycznie pokonalby Pirce'a to awansowalby porzadnie w rankingach a jesli dalej zaczepialby Heye'a byc moze zgodzilby sie z czasem na walke i z nim, a to wygererowaloby juz ogromne dochody. A moze K2 by sie zdecydowali zawalczyc z wygranym tego pojedynku? To tylko spekulacje, ale calkiem prawdopodobne. Fakt jest taki ze i jeden i drugi jest obsrany o 0. Jakby byli pewni swego to by sie zgodzili na walke, bo korzysci z niej plyna ogromne dla wygranego