ELLERBE: MAYWEATHER DYKTUJE WARUNKI

Dodano: 22 września 2012 13:44
ELLERBE: MAYWEATHER DYKTUJE WARUNKI
Redakcja, LA Times
Obraz własny

Pomyślałby kto, że ostatnia wypowiedź Manny'ego Pacquiao (54-4-2, 38 KO), w której Filipińczyk zgadza się na wszystkie warunki stawiane przez Floyda Mayweathera (43-0, 26 KO) i zapewnia, że zadowoli się podziałem zysków 45-55 na korzyść Amerykanina, przybliża obozy obydwu zawodników do ostatecznego porozumienia. Nic bardziej mylnego.

- Manny Pacquiao nie może nic mówić Floydowi Mayweatherowi - powiedział osobisty doradca pięściarza, Leonard Ellerbe, naturalnie okraszając cały cytat nie zawartym w przekładzie przekleństwem. - Kiedy i jeśli w ogóle ta walka dojdzie do skutku, Floyd będzie dyktował warunki - dodaje współzałożyciel Mayweather Promotions, którego zdaniem o czwartą walkę Pacquiao-Marquez "nikt nie dba".

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: pikawa
Data: 22-09-2012 14:13:58
Nie znoszę tych dwóch pajaców. Nigdy nic konkretnego od nich nie można się dowiedzieć, oprócz jakiś przekleństw i wyzwisk nie maja nic do powiedzenia, robią wszystkich w konia, dwa czarne placki. Uważałem, że Manny nie powinien brać walki z pięknisiem i po tych bzdurnych wypowiedziach utwierdzam się w tym przekonaniu.
Autor: Champion20
Data: 22-09-2012 14:25:25
Pewnie ze Floyd będzie dyktował warunki. Ma chłop łeb na karku smykałke do interesów i jest na dodatek wielkim mistrzem w boksie czego wiecej chciec? Tacy ludzie własnie stawiaja warunki innym trzeba się z tym pogodzic. A co do Pakmana niech niebędzie taki pewny siebie bo innej drogi zwyciestwa w ich ewentualnym pojedynku jak nokaut na Floydzie niema. A jesli walka skonczy sie po 12 rundach to kazdy kto ma troche oleju w głowie wie jaki bedzie werdykt
Autor: MMAA
Data: 22-09-2012 14:29:52
Jeśli Manny teraz przegra z Marquezem to stosunek zysków w walce z Floydem będzie 80% do 20% hehe
Autor: teodorparker
Data: 22-09-2012 14:37:21
No tak, na punkty ciężko z Mayweatherem wygrać bo sędziowie są zawsze za nim, nawet jak przegrywa. Ale nawet ostatnia walka z Cotto pokazała, że punktowe zwycięstwo było bardzo blisko.
Autor: torres
Data: 22-09-2012 14:39:53
mimo wszystko, mam nadzieje ze Floyd kiedys wkoncu przestanie uciekac przez walką z Pacmanem
Autor: Wujek785
Data: 22-09-2012 14:47:53
@teodorparker Jak sędziowie są za Mayweatherem stary chyba ci sufit na głowę spadł. Przecież Cotto urwał z 3 -4 rundy max a z Floydem nie da się inaczej wygrać niż przez KO bo ma wspaniałą defensywę i naprawdę to musiał by być dobry cios nie wiem czy Money kiedyś leżał na deskach ( z mosleyem o włos nie upadł) ale potem go obijał jak chciał. Myślę ,że teraz Floyd zażąda 63-35 % albo nawet więcej bo poczuł że Pacmanowi zależy na tej walce.
Autor: pikawa
Data: 22-09-2012 14:53:20
Wujek785 Na desach nie leżał ale raz powinien być liczony, bodajże z Zab Judah
Autor: teodorparker
Data: 22-09-2012 15:07:23
wujek785, tobie chyba ojciec kosę na głowie klepał, skoro nie widzisz realiów. Jest faworyzowany, punktacja z walki z Cotto to nic przy ewidentnym wałku z Castillo. Castillo go zwyczajnie wypunktował, ale Maywetaher miał tylko dotrwać do końca żeby wygrać i stało się. Niektórzy piszą, że Pacman przy równej walce z Marquezem dostał od sędziów zwycięstwo, to cóż powiedzieć o tym co się stało w walce Castillo-Maywetaher? Zab Judah go posadził również, chociaż nie wiedzieć czemu sędziowie nie uznali tego za knockdown. Z Carlosem Hernandezem leżał. W prawie każdej walce punktacja też jest zawyżana na rzecz Maywethera (nie negując oczywiście co do zasady zwycięstw). Reasumując przy obiektywnych arbitrach spokojnie jest do wypunktowania Mayweather. I na marginesie, analizując jego historię, nie jest wcale wielkim niepokonanym bokserem z nienaruszonym rekordem, który każdemu może dyktować warunki. Jak się porówna nazwiska z rekordu Pacmana, to lista ofiar Mayweathera nie robi już wielkiego wrażenia.
Autor: Baboon
Data: 22-09-2012 15:16:56
Redakcjo! Nauczcie się podstaw angielskiego! Końcówka ostatniego zdania powinna brzmieć: czwarta walka Pacquiao-Marquez nikogo nie obchodzi.
Autor: Waters
Data: 22-09-2012 15:19:40
Manny powinien zaprosić Floyda do studiaHBO, by tam Floyd powiedział jakie są jego warunki kontraktu, i spokojnie zgadzac się na nie. Na żywo w studiu, upubliczniając wszystko. Powinien powiedzieć: Floyd, chodź, mów wszystkim czego oczekujesz, ja zgadzam sie na wszystko. Poprostu chcę z Tobą walczyć, i niech świat się dowie o wszystkim... Ja nie mam nic do ukrycia...
Autor: pikawa
Data: 22-09-2012 15:27:17
Waters Ale jak ma to zrobić, jak Joy i jego otoczenie daje wyraźnie wszystkim do zrozumienia gdzie mają kibiców i przeciwników.
Autor: Coperek
Data: 22-09-2012 15:27:44
Hahaha, genialne! :D Wszyscy zastanawiali się jak Floyd się wykręci ale nikt nie przewidział takiego scenariusza :D Floyd - Manny musi zgodzić się na wszystkie moje warunki. Manny - Zgadzam się na wszystkie warunki Floyda. Floyd - Co się zgadzasz?! To ja decyduje czy ty się zgadzasz czy ty się nie zgadzasz! Ja dyktuje warunki! Teraz dopiero mnie wnerwiłeś! Wspaniałe :)
Autor: Waters
Data: 22-09-2012 15:34:29
pikawa Manny niech zapłaci za płatne głoszenie w TV :-) iniech na całe stany pójdzie taka reklama :-0, stać go przecież :-0
Autor: Waters
Data: 22-09-2012 15:35:56
coperek no fakt, nie wzielismy pod uwage tego że to floyd dyktuje warunki Mannemu i może jako jeden z tych warunkow podaje, że Manny sie na walke nie zgadza...
Autor: Matys90
Data: 22-09-2012 15:57:46
"Jak się porówna nazwiska z rekordu Pacmana, to lista ofiar Mayweathera nie robi już wielkiego wrażenia." Przy mojej dużej sympatii dla Manny'ego, muszę to zdanie skomentować następująco: ŻE CO K*RWA??!
Autor: MMAA
Data: 22-09-2012 16:27:16
teodorpaker do onetu;d
Autor: MMAA
Data: 22-09-2012 16:28:50
Teodorparker Cotto wygrał 3 rundy z Floydem. No chyba że Ty jesteś tak obiektywny jak pan Kostyra;d
Autor: DLH
Data: 22-09-2012 16:52:47
Autor komentarza: Waters Data: 22-09-2012 15:19:40 Manny powinien zaprosić Floyda do studiaHBO, by tam Floyd powiedział jakie są jego warunki kontraktu, i spokojnie zgadzac się na nie. Na żywo w studiu, upubliczniając wszystko. Powinien powiedzieć: Floyd, chodź, mów wszystkim czego oczekujesz, ja zgadzam sie na wszystko. Poprostu chcę z Tobą walczyć, i niech świat się dowie o wszystkim... Ja nie mam nic do ukrycia... Taa.....i jeszcze wszystkim przed telewizorami kawe postawic.... Chlopie, zejdz na ziemie.....
Autor: qler
Data: 22-09-2012 17:32:41
Tym małpiszonom i dupowłazom u boku Mayweathera, we łbach się poprzewracało. Tępe, wyniosłe czarne łby i pieprzone cwaniaki. Nic więcej o nich powiedzieć nie można.
Autor: MMAA
Data: 22-09-2012 17:37:17
Redakcjo proszę zbanować Pana qler.
Autor: bogusz88
Data: 22-09-2012 17:49:17
Ludzie ogarnijcie się i przestańcie wyzywać na prawo i lewo. Leonard Ellerbe powiedział tak bo te warunki na które zgadza się teraz pacman były aktualne jak nie przegrał z bradleyem (mniejsza o to, że wszyscy widzieli wygraną pacmana ale tytuł stracił) i przed trzecią walką z marquezem. Wtedy był bardziej konkurencyjny dla floyda z punktu marketingowego, teraz nie ma takiej mocnej pozycji. Myślicie, że zgodził się na te warunki czysto z dobroci serca bo chce uszczęśliwić fanów? gówno prawda... wie że w tej chwili nie ma takiego przebicia i stara ugrać się jak najwięcej. Na jego nieszczęście Floyd jak mało kto zna ten interes i doskonale wie co może wymagać.
Autor: teodorparker
Data: 22-09-2012 18:56:46
Jeśli idzie o walkę Maywetaher-Cotto to odsyłam do boxrecu i zapoznania się z typami różnych opiniotwórczych gazet. Walka bardzo wyrównana. Po tej walce, gdzie Mayweather przyjął masę bomb i wdawał się w bijatyki, w żadnym bądź razie nie pokazał, że jest poza zasięgiem kogokolwiek, a już na pewno nie Pacmana. Raczej jest już na równi pochyłej i widać, że forma mu się pogarsza. Jak dla mnie już Andre Ward przeskoczył go i lepiej walczy z defensywy. A nazwiska w rekordzie Pacmana są o wiele bardziej imponujące - chociażby, jak dla mnie najlepszy meksykański wojownik - Barrera oraz Morales, itp. Reasumując - w dupach się powywracało Mayweatherowi i jego kompanom. Nawet 50 Cent, bliski przyjaciel Mayweathera też to zauważył...
Autor: beniaminGT
Data: 22-09-2012 19:56:34
teodorparker, Zgoda. Problem w tym, że Pacquiao również nie jest już poza zasięgiem rywali. Obaj stracili nogi, dodatkowo Pacquiao agresję, a Mayweather częściowo refleks. Różnica jest taka, że Mayweather jest wyrachowany i nie pozwoli sobie zrobić krzywdy, a Pacman wychodzi do najgorszego z możliwych rywala - Marqueza.
Autor: teodorparker
Data: 23-09-2012 02:17:05
beniaminGT obaj są już poza szczytową formą, Andre Ward już jest przed nimi. Ale jeśli Pacman znajdzie sposób na Marqueza to walka z Mayweatherem znowu będzie najbardziej oczekiwaną walką.
Kalendarz imprez