SZPILKA: 'CZŁOWIEK MOŻE BYĆ NIENASYCONY'

Dodano: 27 marca 2012 10:28
SZPILKA: 'CZŁOWIEK MOŻE BYĆ NIENASYCONY'
Kamil Wolnicki, Przegląd Sportowy
Obraz własny

- Teraz chciałem się pokazać z jak najlepszej strony, chociaż w ringu okazało się, że nie było zbyt wiele czasu. Trafiłem go i tyle - mówi o walce z Terrance'em Marbrą Artur Szpilka (10-0, 8 KO). Przegląd Sportowy: Wraca pan ze Stanów Zjednoczonych do Polski po wygranej walce z Terrance'em Marbrą. Wreszcie było trochę więcej boksu z prawdziwego zdarzenia, choć całość trwała krótko, bo niespełna rundę. Jest pan zadowolony ze swojej postawy?Artur Szpilka: No tak, byłem bardzo dobrze przygotowany i wyszedłem do ringu skoncentrowany. Moja poprzednia walka, z Davidem Saulsberym dała mi dużo do myślenia. Teraz chciałem się pokazać z jak najlepszej strony, chociaż w ringu okazało się, że nie było zbyt wiele czasu. Trafiłem go i tyle. Zalety oraz wady pojedynku? Te ostatnie widzą ci, którzy wolą oglądać walkę na dłuższym dystansie. Trafiłem jednak rywala pierwszym ciosem, a po drugim ledwo wstawał. Pięknie... Chociaż, faktycznie, człowiek może być nienasycony.  - Tym razem ciosy, które powaliły rywala, wynikały z szybkości.AS: Dobrze wkręcałem lewe proste, bo byłem wyluzowany. Buch! Te końcowe trafienia miały swoją siłę. Chciałem powalczyć z nim trochę z kontry. O to chodzi w boksie.- Kolejna długa wycieczka za ocean i krótka walka.AS: Mówiłem nawet o tym ze śmiechem mojemu promotorowi. Z czterech walk w USA wyszło łącznie pięć rund boksowania.

Rozmawiał Kamil Wolnicki, cały wywiad we wtorkowym "Przeglądzie Sportowym"

Więcej informacji: Artur Szpilka
Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Homer
Data: 27-03-2012 12:35:51
nie mam jakoś sympatii do pokolenia jp, ale ze szpili może coś być fajnego. faktycznie wygląda na to, ze w łapie ma urodzonego rzeźnika. życzę mu, by lał równo, co popadnie. ofc, w ringu. młody, pewnie zmądrzeje. ;)
Autor: PeterManfredo
Data: 27-03-2012 12:40:40
Trochę jeżdziec bez głowy na razie ale póki walczy z bumami może sobie na to pozwolić choć pewnie jeszcze 3-4 walki i ktoś poważniejszy stanie na jego drodze. Wówczas zobaczymy jak Artur wygląda na dłuższym dystansie itd
Autor: FilipUTD
Data: 27-03-2012 12:43:59
zgadzam sie mlody,bije szybko i celnie i ma charakter i ma dobra technike jak na jego wiek.... jedynym bledem jakiego sie dopatrzylem to to ze gdy idzie na wymine prostuje sie pionowo i odslana szczeke a powinien co kolwiek wyprowadza trzymac szczeke przy klacie bo jak go kiedys ktos mocniej przypli tak sie siadzie ale ogolie jest dobrze a tego nawyku moze sie pozbyc... Szybki,silny,mlody,charakterny mlody mistrz nadchodzi ........
Autor: puziol123
Data: 27-03-2012 12:53:32
a ja bym go zobaczył z miłą chęcia z fieldsem lub chazzem witherspoonem,ciekawe jak by sobie poradzil???
Autor: DirtyKick
Data: 27-03-2012 13:03:38
puziol23 z Fieldsem? "On jest sztywny jak pomnik Lenina" cytując redaktora Kostyre nie zagroził by mobilnemu Szpilce zbytnio moim zdaniem
Autor: Adihash
Data: 27-03-2012 13:15:32
Po walce z Ovenem sądzę, że mógłby poradzić sobie z lepszymi rywalami którzy nabyli nieco więcej doświadczenia. Choć na tle technicznym Szpilas wypadł wg mnie miernie nie mniej jednak walka z takim Tysonem Fury była by nie złym pomysłem.
Autor: Rogs
Data: 27-03-2012 13:18:57
Ja to licze na jakiego rywala,ktor przetrwa chcoiaz 3 rd. On musi zawalczyc chodzby 6,7 rd byle by sie sprawdzić jak bedzie wygladała kondycja,krótcko mówiac czas na lepszych rywali.
Autor: michciuu
Data: 27-03-2012 14:33:26
Szpilka jest niski jak na HW, ma podobne parametry jak Adamek, pewnie większą siłe ciosu, ale umiejętności pięściarskich ma na razie niewiele, obijanie bumów przez najbliższe lata, a jak trafi na lepszego murzyna to zostanie obity i sprowadzony na ziemie jak i jego fani, bo na razie jest nikim w światowym boksie.
Autor: hanysero
Data: 27-03-2012 14:59:58
Szpila godoł że chetnie by sie zmierzył z Agilerą. Myśla że mogło by sie to żle skończyć dla pewnego siebie Szpilki,choc z drugiej strony szybkie Ko mogło by sie zdarzyć.
Autor: mocuch
Data: 27-03-2012 15:13:55
Buch! Założe się, że w rzeczywistości to brzmiało Bach! :)
Autor: LegiaPany
Data: 27-03-2012 16:02:49
spoko chlopak a jak juz wiele razy pisalem on juz nie ma nic wspolnego z chuliganka.....moj kuzyn zna go dobrze prosze was dajcie mu czas 8-10 walk 2-3 lata i wtedy naprawde mozna na powaznie pogadac co on moze zdzialac... pozdro
Autor: LegiaPany
Data: 27-03-2012 16:03:26
@michciuu: jak sam napisales "na razie" ;)
Autor: Elmer
Data: 27-03-2012 16:38:48
Dajcie mu szalonego Briggsa!! Walka na pewno potrwa dłużej niż 1runda:D Jest wypalony ale potrafi przyjąć a nóż widelec uszczelniłby Spilke..
Autor: mocuch
Data: 27-03-2012 16:56:28
Elmer Ale dowaliłeś z tym Briggsem, facet ma 41 lat i po laniu od Vita wątpię aby szybko powrócił na ring o ile w ogóle wróci... Moim zdaniem najlepszą opcją na obecną chwilę byłby Ondrej Pala.
Autor: mocuch
Data: 27-03-2012 17:23:14
HomerS Jak masz bzdury wypisywać to przynajmniej rób to pod właściwym tematem.
Autor: Elmer
Data: 27-03-2012 17:30:31
Mocuch- To tak humorystycznie bardziej miałem na myśli. Ale gdyby miaøo dojść do takiej walki.. naprawdę myślisz ze Spila by wygrał?? Briggsy bez kontuzji mógłby czasami trafić mocnym ciosem,a gardę spila czyma po nizej pasa..
Autor: Elmer
Data: 27-03-2012 17:31:45
HomerS- bodziesz teraz wklejał to pod każdym tematem?
Autor: mocuch
Data: 27-03-2012 18:13:04
Autor komentarza: Elmer Data: 27-03-2012 17:30:31 "...Ale gdyby miaøo dojść do takiej walki.. naprawdę myślisz ze Spila by wygrał?? Briggsy bez kontuzji mógłby czasami trafić mocnym ciosem,a gardę spila czyma po nizej pasa.. " Szczerze to nie mam pojęcia na co stać Briggsa na obecną chwilę ale gdyby był w takiej dyspozycji jak w walce z Vitem to myślę, że to za wysoka półka dla niedoświadczonego Szpilki. O wiele za wysoka.
Autor: necropedophile
Data: 27-03-2012 19:37:04
Szpili potrzebny rywal, który nie jest szklany. Niech zawalczy jakąś ośmiorundówkę na pełnym dystansie z przeciętnym, ale odpornym przeciwnikiem. Na dobrych rywali to jeszcze za wcześnie.
Autor: hanysero
Data: 27-03-2012 19:53:02
Dokladnie chopy. Szpilce potrzebny jest ktoś z twardym łbem bo narazie wszyscy sie skłodali jak colsztok.
Autor: Elmer
Data: 27-03-2012 19:59:26
To też dla jaj z Briggsem wyskoczyłem,a Spilka mógłby zapomniec o wystraszeniu rywala i przepychance na warzeniu lub tez na ringu
Autor: dj1986
Data: 27-03-2012 20:31:22
Vit nie położył Brigssa to Szpilka tym bardziej by tego nie dokonał a sam mógłby dostać...
Autor: WISDOMlukas
Data: 27-03-2012 21:05:49
ale byla by jazda jak doszedlby tak do mistrza swiata ... z kazdym max dwie rundy i pas WBC hahaha i okazaloby sie ze to najwiekszy talent w historji piesciarstwa zawodowego!!!
Autor: Mateusz89
Data: 28-03-2012 00:05:44
Zgadzam sie z Wami Panowie, Szpilka potrzebuje walki z kims ze stalowa szczeka, ale to musi być jakis journeyman, przed wysłaniem go na mocniejszych przeciwnikow przydałoby sie go obejżeć na dłuższym dystansie
Autor: oscardelaroger
Data: 28-03-2012 00:18:51
szpilka - wawrzyk
Autor: Grzywa
Data: 28-03-2012 04:53:06
Mowienie o Szpilce jako o przyszlym rozdajacym karty w heavy jest jak wrozenie z fusow. To ze pokonal kilku leszczy nie swiadczy o niczym innym niz o tym ze byl od nich lepszy. Nie nalezy zapomninac ze Szpila to zawodowiec pelna geba, boks to i jego pasja i jego praca i srodek utrzymania a to wielka przewaga nad dotychczasowymi rywalami. Poczekajmy na rywala ktory nie tylko ma licencje ale i ambicje i perspektywy i chce cos w boksie osiagnac nie zas dorabia do czeku z budowy. Wasilewski jeszcze kilka razy go wystawi przeciw kelnerom, nabijanie rekordu bo doswiadczenia w walce jednorundowej sie nie zdobywa, przy okazji nabija kasy, Szpila jest na topie, wszedzie go sporo choc jeszcze oprucz 1.5 roku za kratami niewiele osiagnal.
Kalendarz imprez