KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Pfeifer
Data: 04-12-2011 00:09:02
hehe, równej.
Autor: Guantanamoo
Data: 04-12-2011 00:09:19
Moim zdaniem Wach by go rozwalił, Helenius to drewno
Autor: KapralWiaderny
Data: 04-12-2011 00:09:20
Jak dla mnie WALKA ROKU w HW ! Dwóch młodych , głodnych sukcesu wojowników (a nie jakiś frajer obijający dziada). Ostatnio tak dobrze bawiłem się chyba podczas walki Adamka z Arreolą. Duże brawa dla Chisory - bardzo dobrze przygotowany a bylem w gronie tych którzy skazywali go na pożarcie. Nie wiem też czy Fin trochę nie zlekceważył rywala robiąc przygotowania :) Życzyłbym Nam wszystkim tylu emocji w każdym pojedynku !!! ps. za rewanż typu Władimir - Haye podziękuję bo oglądanie boksu powinno być dla kibica rozrywką nie karą :/ ps2. w mojej punktacji wygrał dziś Chisora , rewanż obejrzałbym z przyjemnoscią :)
Autor: stavor
Data: 04-12-2011 00:09:21
BARDZO rownej ?!?! Redakcjo litosci, Helenius wygral maksymalnie 5 rund...
Autor: mateoteo
Data: 04-12-2011 00:09:31
jakiej rownej pojeeeee ta redakcja
Autor: Baboon
Data: 04-12-2011 00:09:33
Nie lubię Chisory, ale był zdecydowanie lepiej przygotowany.
Autor: NATHAN
Data: 04-12-2011 00:09:41
Ale wał !!! macie pytania ?? Chisora zlał Heleniusa i przegrał :/ Masakra !!! w ogóle jestem w szoku jeśli chodzi o dyspozycje Chisory, chyba nikt sie tego nie spodziewał !
Autor: black111
Data: 04-12-2011 00:09:46
nie prawda, byłem za Robertem ale powinien wygrać Derek, Robert walczył jak kołek
Autor: Ciorny
Data: 04-12-2011 00:10:07
Co za wał :/ Chisora wyraźnie panował w walce ehhh.
Autor: pepeTRN
Data: 04-12-2011 00:10:08
pokonał? hehe...
Autor: TarEllendil
Data: 04-12-2011 00:10:27
Zajebista walka brawa dla Chisory! Walki Kliczków nie dają takich emocji!
Autor: UrbanHorn
Data: 04-12-2011 00:10:30
Jakiej wyrównanej? HELENIUS NIE ISTNIAŁ!!!
Autor: cleberlang23
Data: 04-12-2011 00:10:31
Co to ma być? Chisora wygrał według mnie przynajmniej 10 rund tego pojedynku!!!
Autor: benwetz
Data: 04-12-2011 00:10:36
Kurwa jebana, napiscie że Helenius pokonał Chisore po wale ! Przecież ta walka to błazenada Chisora wygrał z 10 rund i to na luzie ! Tu nie ma żadnych protestów, Helenius od 5 rundy nie istniał w półdystansie dostawał praktycznie każdy cios, kurwa mać jebane niemieckie kurwy.
Autor: Lukimbo
Data: 04-12-2011 00:10:39
Jak już to remis, chociaż ja widziałem wygraną Chisory, pozytywnie mnie zaskoczył.
Autor: Niestosowny
Data: 04-12-2011 00:10:39
Czemu Jankowiak nie chciał tym razem dobrze?
Autor: formulark
Data: 04-12-2011 00:10:56
Przez takie wały HW jest na dnie. Zresztą nie tylko HW cały boks staje się dnem......
Autor: LiMao
Data: 04-12-2011 00:11:01
Prosze o tytul piosenki ktora leciala po walce Chisory.Wynik to brak slow.a czy wyrownana byla to bym sie spieral
Autor: coolpix
Data: 04-12-2011 00:11:02
dawno nie widziałem tak ciekawej walki w hw i taki wał to wstyd.
Autor: Federico
Data: 04-12-2011 00:11:02
Czekam na statystykę ciosów, w celnych nie powinno być dużej różnicy bo Chisora ciągle walił po rękach.
Autor: Pfeifer
Data: 04-12-2011 00:11:07
czas na walke, to dawid kostecki, uliczny fajter, jea. wieczór boksu.
Autor: ahoraquien
Data: 04-12-2011 00:11:27
Chisora wygrał walkę, ale Sauerland nie może pozwolić przegrać swojemu zawodnikowi.
Autor: Pfeifer
Data: 04-12-2011 00:11:29
żenada to wszystko.
Autor: TarEllendil
Data: 04-12-2011 00:11:31
Helenius nie ma takiego stylu dzięki któremu by dominował jak Bracia Mali ruchliwi szybcy zawodnicy będą jego największym problemem.
Autor: WARIATKRK
Data: 04-12-2011 00:11:40
POWIEM PANOWIE KRÓTKO WAŁEK OKRUTNY WAŁEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: Wolf
Data: 04-12-2011 00:11:42
Chisora wygrał . Wałek jak cholera . Jestem w szoku jeśli chodzi o Chisore . Helenius nie zrobił nic w tej walce . Nie wiem jak można przyznać mu zwycięstwo . No ale wiadomo . Sauerland .
Autor: ByczkoTryczko
Data: 04-12-2011 00:11:57
ŚMEICH NA SALI !! OSZUKALI CHISORĘ !! wygrął EWIDENTNIE !! dawno takiego oszustwa nie widiząłem !! ŚWIETNIE WALCZYŁ CHISORA, brawo... jestem pod wrażeniem jego postawy i jestem zalamany werdyktem
Autor: Igorexy
Data: 04-12-2011 00:11:57
Nie lubie Chrisory ale to on powinien byc zwyciezcą tego ppjedynku.
Autor: KingdomABC
Data: 04-12-2011 00:11:59
Chisora był dużo agresywniejszy, zadał dużo więcej ciosów i moim zdaniem powinien wygrać.
Autor: pigwus
Data: 04-12-2011 00:11:59
Jestem wkurwiony niczym niemiecki owczarek po tym werdykcie, a ktos pisze ,ze wyrownana walka.
Autor: cleberlang23
Data: 04-12-2011 00:12:02
Nigdy więcej nie obejrzę walki Heleniusa pan Kliczko Wład to przy nim profesor...
Autor: khorne
Data: 04-12-2011 00:12:06
Czemu kostecki nie wychodzi w uniformie?
Autor: Matitbg91
Data: 04-12-2011 00:12:19
Ja pierdole!!!!!! Boks juz chyba naprawdę umarł, teraz tylko kasa kasak kasa Kurwa, jedna z najlepszych walk w HW w ostatnim czasie, jak widać Chisora udowodnił, że potrafi przyjąć i zajebiście atakować. Co za WAłłłłłłłłłłłłłłłł
Autor: black111
Data: 04-12-2011 00:12:25
Ja pierdole czy kiedyś ci będzie czyste sędziowanie w tym sporcie? Kurwa Chisora to wygrał przecież to aż rzucało się w oczy
Autor: crow13
Data: 04-12-2011 00:12:34
ale wał udupili chrisore
Autor: Piotrowski
Data: 04-12-2011 00:12:42
przez to Boks umiera.
Autor: bratmateo
Data: 04-12-2011 00:12:44
kurwa wal jak chuj dawno czegos takiego nie widzialem zal powinni doslownie zniesc boks zawodowy kurwa
Autor: Ghostbuster
Data: 04-12-2011 00:12:49
sercem byłem za Heleniusem. ostatnią rundę oglądałem na stojącą, bo miałem wrażenie, że Fin na chwilę się przebudził. walka dała mi masę emocji. była świetna. Chisora znalazł patent na dwumetrowców. on mógłby dać nieźle w kość nawet Vitalijowi. jest lepszym technikiem niż saumuel Peter czy Chris Arreola. werdykt skandaliczny.
Autor: sknerus
Data: 04-12-2011 00:12:50
Znakomita walka,którą powinien wygrać CHISORA/zdecydowanie/.Kiedy wreszcie skończą się te przekręty?!
Autor: ByczkoTryczko
Data: 04-12-2011 00:12:51
mało tego, powiem nawet że takiej walki dawno nie było... szkoda że taki werdykt po chamsku... helenius nie zadał nawet z tego co Chisora 30%
Autor: Poirot
Data: 04-12-2011 00:12:54
Chyba Kostyra pisał ten artykuł. Walka bardzo równa hahahah
Autor: Kronk
Data: 04-12-2011 00:12:57
Lekki wałek powinien wygrać Dereck. Niemniej oklaski należą się obu, walka była lepsza niż większość pojedynków braci! Taką wagę ciężką chcę oglądać. Anglik mnie zaskoczył mega pozytywnie, myślałem że jest już skończony.
Autor: TarEllendil
Data: 04-12-2011 00:13:02
Jest wał ale przynajmniej była zajebista walka i to się liczy!
Autor: szansepromotions
Data: 04-12-2011 00:13:03
I jak ma być dobrze ? jakby Derek go znokautował to by sędziowie dali remis
Autor: jgslon
Data: 04-12-2011 00:13:04
Jak to była bardzo równa walka to ja jestem Stevie Wonder!Bzdury wypisujcie w tygodniku Fakt!Złodzieje znowu okradli chłopa!
Autor: Piotrowski
Data: 04-12-2011 00:13:06
i btw- prosze Szanowna Redakcje o pokazanie mi gdzie tu byla WYROWNANA walka ?!?
Autor: Pfeifer
Data: 04-12-2011 00:13:11
khorne, w uniformie spacerniakowej cizi nikogo w tv nie pokażą.
Autor: Vysogota
Data: 04-12-2011 00:13:20
Wątpliwy werdykt?!? WAŁ JAK CHUJ!!!
Autor: panpiotr1
Data: 04-12-2011 00:13:31
Zasrany wałek! W Chisorę nie wierzyłem, dał radę, świetna walka. Pieprzeni drukarze!
Autor: matek92
Data: 04-12-2011 00:13:33
jak już pisałem 116-112 dla Chisory na początku nieźle chodził lewy prosty Heleniusa a Chisora troche w powietrze ciosy wyprowadzał. Presja presją ale jednak nie był dokładny, od 8 rundy widać było kondycyjnie dużo lepiej wyglądał i na tle Heleniusa już wyglądało to na dominacje do 7 rundy jestem gotów nawet stwierdzić, że było 4-3 dla Heleniusa w rundach. Już czekam na lincz za taką wypowiedź :)
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 00:13:37
Nie wiem jak trzeba być slepby zeby ta walke nazwać równą. Przeciez zdecydowanie to wygrał Chisora i tak powinno byc. Nqajgorsze jest to,ze ta porażka załamie chisore i z goscia ktory młogby byc dobry i naprawde groźny moze byc wielka lipa!!
Autor: Krzych
Data: 04-12-2011 00:13:49
116-112 Chisora!!! Kolejny balonik pękł. Walka roku w HW jak nic. Chisora zaskoczył wszystkich.
Autor: georgedawid
Data: 04-12-2011 00:13:54
Leszek Jankowiak jest człowiekiem Sauverlanda i specialnie tak punktował od 20 lat na galach Sauverlanda tak sie okrada
Autor: UrbanHorn
Data: 04-12-2011 00:13:58
Najbardziej zabawne jest to jak wielu się spuszczało co przyszłości Heleniusa hehehehe. Było drewno i tak już pozostanie.
Autor: Hashemian1
Data: 04-12-2011 00:14:00
Paranoja ta walka udowodniłą, iż Helenius to zwykłe drewno, bez kondycji przegrał wysoko na pkt z Chisorą, wcześniej uważałem że Helenius wygrałby z Wachem po tej walce stwierdzam ze to zwykły nadmuchany balonik na wyboksowanych wypalonych bokserach i wach mógłbym sie pokusić o KO
Autor: LittleBan
Data: 04-12-2011 00:14:02
Chisora mnie zaskoczył, nie ma co. Od połowy pojedynku krzyczałem do telewizora żeby Derek walił Fina ile wlezie ;p Naprawdę mega walka! Szkoda że Chisora nie dołożył podbródków tylko cały czas sierpami próbował trafić. Paradoks- sędzia Jankowiak wytypował właściwy wynik! ;DD
Autor: Bawidamek15
Data: 04-12-2011 00:14:23
Ja punktowałem 112:111 dla Chisory rundy remisowe 9:9 dawałem.
Autor: Gogito
Data: 04-12-2011 00:14:27
Ale wałek... jestem kompletnie zniesamoczony tą decyzją. Przecież takie decyzje zabijają boks. Helenius był naprawdę dzisiaj kiepski, a wręcz przeciwnie zaprezentował się Chisora i za to zasługuje na brawa oraz walkę o pas, chociażby z Povietkinem.
Autor: godja
Data: 04-12-2011 00:14:31
Równej? Kur...a! Trzy pierwsze rundy remisowe. Z racji, że walka w Helsinkach zaliczmy Heleniusowi. Kolejne 8 rund zdecydowanie dla Chisory. Ostatani runda remisowa. Zaliczmy Heleniusowi. Naciągane dla Heleniusa 116 - 112 dla Chisory. Ja nie mogę ile tych wałów w tym boksie. Jakaś masakra. Chciałbym zobaczyć statystykę z tej walki to nie będzie wątpliwości. Oczywiście nie wszystkie ciosy Chisory wchodziły, ale nawet jak 50 % to i tak więcej nić Helenius zadał. A on też mało trafiał ruchliwego Chisorę. Panowie i Panie również, proszę bojkotujmy te werdykty, bo tak być nie może. A Pan Szanowny Kulej, sorry, może i dużo osiągnął w boksie, ale swoje stronnicze komentarze to może sobie wsadzić w cztery litery!!!
Autor: jelczu1
Data: 04-12-2011 00:14:39
Boks schodzi na totalne psy. Przyglądnijcie się werdyktom kilku ostatnich "wielkich " walk. Same wałki. NIe dziwie się ,że kibice odwracają się od tego sportu na rzecz innych sportów walk. Pakman, Chisora, Sturm w poprzedniej obronie,nie wspomnę o lokalnych galach wał na wałku za przyzwoleniem komentatorów i mediów.
Autor: MrAdam
Data: 04-12-2011 00:14:43
Redakcjo trochę obiektywizmu 116-112 dla Chisory to byłby poblazliwy werdykt dla drewniaka, proponuje zmienić nagłówek... Wał XXI wieku
Autor: Pfeifer
Data: 04-12-2011 00:14:43
ja pierdole, na gali wasyla grają hymny rozstrojonymi skrzypcami. litości, co za wieczór. żadnej przyjemnośći w tym boksie już nie ma.
Autor: ByczkoTryczko
Data: 04-12-2011 00:14:56
drewno w ringu wygrało... mogliby tam postawić jakiś kij i werdykt też byłby taki sam?
Autor: bartoss
Data: 04-12-2011 00:15:00
Po wałku na Marquezie zrobiłem sobie przerwę od boksu. Pierwsza gala jaką oglądam i od razu na start zajebisty wałek. Chisora wyraźnie wygrał tą walkę. Chyba przestanę oglądać ten sport. Pan Sauerland - zero szacunku dla zawodników, zero szacunku dla kibiców.
Autor: KOSTROMA
Data: 04-12-2011 00:15:00
Redakcjo-czy wy jesteście na usługach Sauerlanda?Przecież ośmieszacie się pisząc ,że walka była wyrównana?Jesteście ślepcami,idiotami czy sprzedajnymi dziwkami?!
Autor: Polak18
Data: 04-12-2011 00:15:11
Ładnie wyruchali Chisorę,chyba niektórym się oczy otworzyły co do Heleniusa.To żaden następca Kliczków,ale zwykłe drewno.
Autor: jgslon
Data: 04-12-2011 00:15:58
Moim zdaniem to szmaciarstwo!
Autor: Jorginto
Data: 04-12-2011 00:16:11
Nawet żona Heleniusa widziała jego przegraną, ale drukarze zrobili swoje. W sumie po tej walce Chisora zyskał, mam nadzieję, że dostanie teraz jakąś ciekawą propozycję, ale niech lepiej się z wysp nie rusza.
Autor: KOSTROMA
Data: 04-12-2011 00:16:13
Pojebało was droga REDAKCJO? Wyrównana walka?Nie ośmieszajcie się!
Autor: Addy
Data: 04-12-2011 00:16:21
Kibicowałem Heleniusowi, ale on to przegrał...
Autor: godja
Data: 04-12-2011 00:16:46
Wał!!!
Autor: klopotynajmana
Data: 04-12-2011 00:16:47
CHisora wiedział że go wyruchają więc nacierał do samego końca licząc na nokaut. Niesamowicie mnie zaskoczył ten gościu
Autor: Kanalia19
Data: 04-12-2011 00:16:50
zna ktoś tytuł piosenki do jakiej wychodził Helenius ? bo była całkiem fajna :-)
Autor: PolakMaly
Data: 04-12-2011 00:16:53
Niestety ale przy mniejszych wałach mieliście bardziej dosadne tytuły niusów. A przecież tutaj mamy do czynienia z RABUNKIEM W BIAŁY DZIEŃ, plus promocja nieudolnego kliczkostyle. Brak słów.
Autor: TarEllendil
Data: 04-12-2011 00:16:55
O wiele więcej ciosów zadawał Chisora ale bardzo dużo było na gardę. Agresywny styl zrobił wrażenie styl tworzy walkę.
Autor: KingdomABC
Data: 04-12-2011 00:16:58
Ostatnimi czasy jak ogladam boks i walka nie kończy sie nokautem to zawsze werdykt jest niesprawiedliwy !!! DNO !!!!!!!!!!!!!!!! Brawa dla Chisory bo zdecydowanie to wygrał !!!
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 00:17:07
Załamłem sie i jak tu ogladac boks jak jest taki nie uczicwy? co ma przyciągac ludzi do tego sportu, taki wały. Pretendet taki chiosra prezentuje sie super a oni go kurwa wałują jak nie wiem. I kto poraz kolejny obejrzy takie smierdzace oszustwa?
Autor: Ghostbuster
Data: 04-12-2011 00:17:09
no w końcu sędzia Jankowiak pozytywnie mnie zaskoczył. co do moich prognoz to byłem przekonany, że ta walka pójdzie ciężej Heleniusowi i zdziwiłem się gdy Janusz Pindera z przekonaniem powiedział, że Helenius wygra to przed czasem. ja właśnie spodziewałem się trudnej przeprawy dla Fina, gdyż Chisora to na prawdę bardzo dobry zawodnik, który wie jak walczyć z dwumetrowcami.
Autor: Polak18
Data: 04-12-2011 00:17:13
Żeby tylko Pawła dzisiaj nie przekręcili,bo jutro cały dzień bym chodził wkurwiony po takich wałach.
Autor: GoodStance
Data: 04-12-2011 00:17:22
ku... juz nie moge znies takich chu..wych werdyktow. odynarny walek. kolejny. kulej to z najwieksza finezje boksu uznaje lewy prosty bity jak kolek i bez kroku i podwojną garde w obronie " piekne zaslony". uniki to nic nie znacza a koninacje mu bledna. fin wis na linach a ten zachwycony jakby widzial alego. to sie kurwa nie chce ogladac jak takiego tepego kołka ciagna za uszy niemcy. i ten trener z dupy wegner. wibieraja mu samych atletów bo ten sziad nie nauczy ich niczego oprocz gardy. zero walki na wsteczny garda po uszy jak szalik zimą i te zryy z cepami. huck abraham heleniu. wszyscy to samo.
Autor: shawty
Data: 04-12-2011 00:17:31
Najśmieszniejsze jest to, że jak zawodnicy dadzą dobrą walkę, to sędziowie zawalą. Wkurzają mnie już sędziowie, którzy lepiej punktują gospodarza walki. Walka jedną z lepszych, ale werdykt popsuł wszystko.
Autor: Hoody
Data: 04-12-2011 00:17:53
Redakcjo, litości, jaka równa walka? Chisora ośmieszył Heleniusa. Chamskie oszustwo a nie wątpliwy werdykt.
Autor: Dankho831
Data: 04-12-2011 00:17:57
Śmiać mi się z was chce drodzy znawcy. Dwie godziny temu 95% osób była za Heleniusem który miał zajebać Chisore, a teraz co? No co do kurwy? Jebać ten cały zasyfiony boks, co to kurwa ma byc? Redakcjo, bokser.org to najlepszy portal w Polsce o boksie, jakim cudem do chuja możecie pisać że walka była wyrównana? No jak kurwa? Jebać sauerlanda, Kostyre, Kuleja, sędziego ringowego i punktowych. Chisora dał najlepszą walkę w HW od kilku dobrych lat.
Autor: Sierak2012
Data: 04-12-2011 00:17:58
Niema to jak kameralna Gala w Polsce a spiker ringowy napierdala po angielsku
Autor: jurasss
Data: 04-12-2011 00:18:05
Walka roku i oszukany zostal moj faworyt z wyspy, nie chce takiego stronniczego jebanego sedziowania boks schodzi na psy przez takich sedziow sprzedawczykow kij im w oko gnojom
Autor: cleberlang23
Data: 04-12-2011 00:18:17
Panowie ale nas zrobili w bambuko! Mam nadzieje, że waga ciężka wróci do USA bo europejskie wydanie to tsunami przekrętów.
Autor: MrAdam
Data: 04-12-2011 00:18:24
Niech Helenius walczy z Vitem w marcu błagam niech go Kliczko zabije w ringu. Listonosz jest mega drewnem, zakorzeniony jak sekwoja kanadyjska.
Autor: DaroGie
Data: 04-12-2011 00:18:33
Chisora pozytywnie mnie zaskoczyl, pokazal swietne przygotowanie kondycyjne i powinien nieznacznie wygrac na pkt. Natomiast Helenius ma przed soba jeszcze duzo pracy, przedewszystkim musi zdecydowanie poprawic wytrzymalosc. Zaskoczylo mnie to, ze mimo duzo wiekrzej aktywnosci Chisory, to Helenius slanial sie na nogach pod koniec walki
Autor: Legionnaire
Data: 04-12-2011 00:18:39
Swietny pojedynek , ze smutnym koncem , czyli jak zawsze Sauerlandzkie swinstwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: LittleBan
Data: 04-12-2011 00:19:01
A co do Heleniusa to po takiej walce naprawdę rozumiem dlaczego Klitschkos są na szczycie. Przy 2m wzrostu ciężko o koordynacje, refleks, szybkość..
Autor: Dankho831
Data: 04-12-2011 00:19:13
jurasss Pokaż jakiś dowód że to był Twój faworyt. Teraz każdy będzie mówić że był za Chisorą a to chuja prawda!
Autor: NATHAN
Data: 04-12-2011 00:19:18
I takie właśnie WAŁY niszczą ten sport !!! Czapki z głów dla Chisory, Wład wcale by z nim nie miał lekko ! Napiszę to co niektórzy, JUŻ DAWNO żadna walka nie wywołała u mnie takich emocji ! Cały czas oglądałem każdą sekundę w napięciu, aż do samego końca, i tylko bałem sie żeby Helenius jakimś lucky punchem nie znokautował Chisory, a tu Dereck dominował przez większość pojedynku ! Z drugiej strony Helenius ma faktycznie betonowy łeb, ale pare ciosów odczuł i to było widać ! Dalej sądzicie że Helenius może wygrać z Władem ?? Chyba tylko jakimś lucky punchem właśnie, ale jeśli nie dawał mu sie trafiać "zapasiony" jak to niektórzy określal Chisore, to co dopiero Wład który przecież jest równy wzrostem Heleniusowi, no i świadomy swojej nie najmocniejszej szczęki. Powtórzę jeszcze raz, CZAPKI Z GŁÓW przed Chisorą, sprawił niesamowitą niespodziankę, szkoda tylko że został wydymany przez "miejscowych" sędziów, ale powiem szczerze że niestety spodziewałem się tego.
Autor: Daro603
Data: 04-12-2011 00:19:20
STRASZNY WAŁEK!!!!!!. Ja się strasznie bałem tego werdyktu i niestety stało się!!!. To DREWNO Helenius wygrało na pkt. Ten werdykt to jest WAŁEK ROKU!!!
Autor: Szczupak007
Data: 04-12-2011 00:19:24
A UFC tylko ręce zaciera...
Autor: Faraon
Data: 04-12-2011 00:19:38
Koledzy podajcie linka do cygana.
Autor: black111
Data: 04-12-2011 00:19:38
Boks umarł po raz kolejny
Autor: rumburak
Data: 04-12-2011 00:19:40
Ja i tak wiedzialem ze wygra fin! takie życie ale mnie to nie martwi bo postawilem na kolka Heleniusa i nie zdziwcie sie jak wygra Cotto coć przegra bo to jest boks zawodowy !!!!!!!!:):):)
Autor: oxy10
Data: 04-12-2011 00:20:10
Nie lubię Chrisory i byłem pewien ,że przegra przez KO.Jednak jestem za prawda,która w tym sporcie znaczy tyle co gówno.Ba,chyba nawet gówno więcej znaczy.Takich jak Sauerlad i im podobnych jebanych manipulatorów i drukarzy powinni przynajmniej wysyłać na Marsa bez powrotu.Rozumiem biznes,ale takie rzeczy robić,to głównie u tego skurwysyna.Sorry za słownictwo,ale oni zabijają ten sport,a w Europie szczególnie ten wujaszek zasrany i już nie długo nie będzie oglądania boksu ,bo nikt ie będzie chciał pokażywać tego,bo nikt tego nie będzie chciał oglądać. Ludzie już spierdalają do MMA ,a po tym coraz więcej takich będzie. Jebać drukarzy!!!Promotorzy=PZPN-Też jedne śmiecie
Autor: WoodyG
Data: 04-12-2011 00:20:10
Chisora pobił tego kloca i został ordynarnie obrabowany. Strasznie mi go szkoda bo zachwycił mnie swoją postawą i z pewnoscią wygrał więcej niz 7 rund, a to gdzie odbyła sie walka mam za przeproszeniem w dupie. Biedny Chisora nawet nie protestował za bardzo bo wiedział że jedzie zostać okradziony jak nie znokautuje tej kłody na jej podwórku
Autor: indefatigable
Data: 04-12-2011 00:20:19
======================= WHAT A FUCKING JOKE !!! ========================
Autor: mentikrk
Data: 04-12-2011 00:20:44
Wariaty gdzie komentujemy Kosteckiego??
Autor: TarEllendil
Data: 04-12-2011 00:20:50
I po jednej walce niecierpiany przez wszystkich bambus Chisora stał się bohaterem niczym Thompson. Rozumiem że Chisora wygrał tylko tu są sami jedno walkowi kibice...
Autor: Ozi1231
Data: 04-12-2011 00:20:53
Ałe wał. SZKODA CHISORY
Autor: Papa
Data: 04-12-2011 00:21:16
@MrAdam tez mi to na mysl przyszlo:) Vit dalby mu lekcje i pokazal jak sie walczy... bo dzis to tylko wujek sauerland mu pomogl... ja widzialem tylko pierwsza runde dla heleniusa, reszta dla derecka
Autor: Popiol
Data: 04-12-2011 00:21:23
To już była przesada. Trzeba coś zrobić z tym złodziejem Sauerlandem, jakiś bojkot jego gal czy coś. Tak dalej nie może być. Po co oni w ogóle walczyli jak i tak miał wygrać drewniany Hellenius? Trzeba było przed walką ogłosić werdykt. Do redakcji: Ta walka NIE BYŁA WYRÓWNANA. Chisora wygrał.
Autor: evergreen
Data: 04-12-2011 00:21:28
Tu można spokojnie o tym pogadać bez odswiezania strony. Chat na temat dzisiejszego wieczoru w boksie http://bit.ly/u6xTyW
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 00:21:34
Co z tego,ze kazdy przed walką była za Heleniusem ,jak w ringu było zupełnie inaczej i co mamy byc tacy jak ludzie Sauerlanda. Prawda jest taka,ze Chiosra wygrał zdecydowanie i tak powinno. Taki jest fakt
Autor: rumburak
Data: 04-12-2011 00:21:47
Faraon Nie warto sygan już nokautuje w pierwszej rundzie
Autor: cleberlang23
Data: 04-12-2011 00:22:54
Pierwszy i ostatni raz oglądałem Heleniusa dawno nie widziałem gorszego antytalentu! Jeżeli on ma być następcą Kliczków to błogosław Boże wadze ciężkiej. Nie będę pisał o jego szansach na pokonanie Kliczków ponieważ takie zdania to bluźnierstwo.
Autor: PolakMaly
Data: 04-12-2011 00:22:56
Najlepsza reakcja była Kostyra i Kuleja.... nawet ich zatkało przecież.
Autor: MatMaister90
Data: 04-12-2011 00:23:18
Hahahaha !!! Że niby walka bardzo równa była ? :D Chisora wygrał 9-10 rund.
Autor: Omen
Data: 04-12-2011 00:23:43
!KUR** JEb** sEDZIOWIE GRUP NIEMIECKICH!!!!! WSPÓŁCZUJE CHISORZE Z CAŁEGO SERCA , WALCZYŁ ŚWIETNIE , DO PRZODU , SUPER WYGLĄDAŁ ,DAL NIE ZAPOMNIANE EMOCJE , HELENIUS DO KLOS A SAUERLAND DO ZLODZIEJE !!!!! NIE WIEM JAK DERECK TO ZNIESIE.. BYL W FORMIE , BYL LEPSZY , WALA SUPER, PIERWSZY RAZ OD DAWNA NIE ODGLADAM TAKIEGO SWIETNEGO POJEDYNKU CIEZKICH.. ANGLIK POWINIEN MIEC PAS A WYJEZDZA BEZ NICZEGO.. CO ZA GÓWNO ! DLA MNIE POWINNO BYĆ 116 : 112 DO CHISORY I KAZDY INNY WERDYKT JEST DLA MNIE OSZUSTWEM , WIELKIM ZŁODZIEJSTWEM I TYLE . TYLKO SIE WKURWIŁEM , BO KOCHAM TEN SPORT , NIE WIEM CO BYM ZROBIŁ NA MIEJSCU CHISORY.. NIC TYLKO SIE WKURWIĆ NA DOBRANOC , ZOBACZYMY CO SIE BEDZIE DZIALO W NOWYM JORKU.
Autor: agresornik
Data: 04-12-2011 00:23:49
kurde złodzieje ukradli mi pieniadze stawiałem na remis w tej walce spokojnie mogli go dac
Autor: talajos
Data: 04-12-2011 00:23:50
zastanawia mnie czy Władek po takiej bombie jaką złapał Helenius w końcówce jednej z początkowych rund położyłby się na deski. Helenius ma mordę z betonu, albo chisora watę w łapie
Autor: benwetz
Data: 04-12-2011 00:24:02
Wiedziałem , że będzie wał jak zobaczyłem w ringu te 2 wredne mordy. ;( KURWA oni niszczą ten sport !!
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 00:24:11
oxy10 dokładnie ,jak człowiek ktory zaczyna kariere zawodowa jest dobry po kilku walkach dostajesz szanse i go ta wąłują? jak to ma przyciagnać ludzi do tego kibiców? Najwiekszy problem to jest to,ze jak wyjdzie ktos taki zwałują go i potem juz jest cisz. I to dlatego jest taka marność w tym okresie w wadze cieżkiej.
Autor: TarEllendil
Data: 04-12-2011 00:24:25
Helenius nie ma półdystansu za to ma twardy łeb.
Autor: Sierak2012
Data: 04-12-2011 00:24:31
Dankho831 ja chciałem aby Fin "urwał Chisorze głowę" i cieszyłbym się gdyby wygrał uczciwie, niestety Chisora o dziwo był lepszy chodź też niema się czym tak naprawdę zachwycać, Chisora jak i Helenius średniacy bez szans z czołówką, chodź Chisora myślę że jest bliżej pokonania kogoś ze ścisłego topu z racji tego że potrafi narzucić duże tempo
Autor: MatMaister90
Data: 04-12-2011 00:24:52
Marquez został obrabowany. Przy wałku na Marquezie, dzisiejszy wał można porównać do zbrodni przeciwko ludzkości. No tak się kurwa nie robi ! Nie do tego stopnia, bo to jest plucie wszystkim w twarz.
Autor: shawty
Data: 04-12-2011 00:24:55
Pocieszmy się, że chociaż jeden sędzia oglądał walkę. Wynik w granicach 115-113 dla Chisory byłby prawidłowy. Dereck dał świetną walkę.
Autor: Deter
Data: 04-12-2011 00:25:00
Kto z redakcji ośmieszył się tytułem? "Wyrównana walka" - żart roku. Nie macie oczu? Ile rund wygrał Helenius - 2,3?
Autor: gat
Data: 04-12-2011 00:26:07
CO JEST REDAKCJO ? WSPIERACIE OSZUSTÓW? JAKA WYRÓWNANA WALKA ? OSZALELIŚCIE ?
Autor: miguelangelcotto
Data: 04-12-2011 00:26:15
Można się było tego spodziewać, ale ludzie zapamiętają Dereka jako zwycięzcę. Heleniusowi brakowało werwy, okazał chłodny spokój, wiare w swój cios, ale Chisora przyjał inic mu nie było. Derek pięknie wywierał presję, jego flagowy prawy za lewe ucho działał świetnie, jednak Robert ma również twardą czache. Dla mnie wygrał Chisora 7-5 w rundach, dali piękną walkę i należą im się brawa, sauerlana to chyba trza olać i nie oglądać, tylko tyle możemy zrobić. Jeśli macie Polsat to nie oglądajcie jego gal na dekoderze, tylko na streamie (niech troszkę oszusty stracą). Helenius- pokazał to co zwykle, a nawet trochę więcej ładne kontry, cisoy w rytm, jendak jego wady było widać jak na tacy słaba szybkość, kij w d*pie(chociaż pare razy ładnie się odchylił), cienka obrona, wolne nogi i brak kontroli w zwarciu. Jednak pokazał też że potrafi przyjąć, że umie się wbić w rytm, zmieniać taktyke!!(raz walczył lewym, jak nie działało przez doskoki prawym Dereka to poszedł na wymiane). Dzisiaj wydaje mi się po prsostu za bardzo uwierzył w swój cios, owszem ma piorunujące kopyto, ale nie popatrzył na to że Derek chyba nigdy nie był naruszony. Z Roberta mogą być ludzie, ale nie przy Wegnerze, trener nie dał mu żadnej recepty na prawe w ucho Chisory, co ma robić jak ten będzie na linach, było jak zawsze "garda garda garda" i wydzieranie się bez sensu. Chisora- niespodzianka miesiąca, świetnie przygotowany udowodnił że ma talent, bardzo, bardzo wardy łeb, szybkie ręce i świetny balans. Znalazł na fina recepte i świetnie ją stosował. Ładnie wynajdował dziury w obronie i bezwzględnie je wykorzystywał. Bardzo mi się podobały jego doskoki, szkoda że nie ma mocniejszego ciosu i zapomina się zasłonić po ataku(ale to jest spokojnie do poprawienia). Derek to talnet, jeśli będziemy mieli takich zawodników za 5 lat w hw to ok, może nie najlepsi, ale z jajami. Boje się jednak że derek się teraz zaś zapuści, nie może do tego dopuścić, on może jeszcze sporo wywalczyć.
Autor: KlinczowalemZWladem
Data: 04-12-2011 00:26:21
Sauerland będzie się smażył w piekle za to co wyrabia w boksie. I pomyśleć ,że ta gnida należy do bokserskiej galerii slaw:(
Autor: mcwiklik3
Data: 04-12-2011 00:26:38
OMEN-SORY NAPISALES WSZYSTKO O CZYM MYSLALEM NAPISAC : W KUPIE SILA ROBIE KOPIE : !KUR** JEb** sEDZIOWIE GRUP NIEMIECKICH!!!!! WSPÓŁCZUJE CHISORZE Z CAŁEGO SERCA , WALCZYŁ ŚWIETNIE , DO PRZODU , SUPER WYGLĄDAŁ ,DAL NIE ZAPOMNIANE EMOCJE , HELENIUS DO KLOS A SAUERLAND DO ZLODZIEJE !!!!! NIE WIEM JAK DERECK TO ZNIESIE.. BYL W FORMIE , BYL LEPSZY , WALA SUPER, PIERWSZY RAZ OD DAWNA NIE ODGLADAM TAKIEGO SWIETNEGO POJEDYNKU CIEZKICH.. ANGLIK POWINIEN MIEC PAS A WYJEZDZA BEZ NICZEGO.. CO ZA GÓWNO ! DLA MNIE POWINNO BYĆ 116 : 112 DO CHISORY I KAZDY INNY WERDYKT JEST DLA MNIE OSZUSTWEM , WIELKIM ZŁODZIEJSTWEM I TYLE . TYLKO SIE WKURWIŁEM , BO KOCHAM TEN SPORT , NIE WIEM CO BYM ZROBIŁ NA MIEJSCU CHISORY.. NIC TYLKO SIE WKURWIĆ NA DOBRANOC , ZOBACZYMY CO SIE BEDZIE DZIALO W NOWYM JORKU.
Autor: rumburak
Data: 04-12-2011 00:26:41
ja postawilem kase na Heleniusa więc sie ciesze ale wynik to jawny przekręt bo Czorny był duzo lepszy a co nie którzy widzieli w finie pogromce Kliczków
Autor: KOSTROMA
Data: 04-12-2011 00:27:09
Dankho831 masz rację żaden ze mnie znawca nie lubiłem Chisory i miałem nadzieję ,że dostanie srogie baty ale zaskoczył mnie zajebiście na plus wygrał zdecydowanie i jest mi go zajebiście szkoda w tym momencie.
Autor: Kanalia19
Data: 04-12-2011 00:27:16
zna ktoś tytuł piosenki do jakiej wychodził Helenius ?
Autor: Dantie
Data: 04-12-2011 00:27:33
kompromitacja redaktora, który pisał ten news. Powiem szczerze, najbardziej ordynarny WAŁ jaki widziałem. Nie mam pojęcia jak mógł tą walkę wygrać, jeśli zwyciężył MAX 2 rundy!! No litości, przecież to się w głowie nie mieści, brak słów, jebać sauerlanda!!!
Autor: MrAdam
Data: 04-12-2011 00:27:36
Redakcja pisze ze po 10 rundzie wynik był otwarty i dwie ostatnie wygrał Chisora bo Finowi nie starczyło sił. Ale wygrał Helenius? Zero logiki.
Autor: mentikrk
Data: 04-12-2011 00:27:50
Kostecki -z calym szacunkiem ,jak zwykle walka o pas bokser.org:)
Autor: Daro603
Data: 04-12-2011 00:27:55
Ja punktowałem tą walkę i mi wyszło AŻ 118-110 dla Chisory. Nawet jakby tyle niebyło to było tyle że Derek to wygrał JEDNOGŁOŚNIE na pkt!!!. DLACZEGO teraz w boksie takie rzeczy się dzieją????. To że to DREWNO walczyło u siebie nieoznacza że musi wygrać na pkt?!. Ktoś MUSI się zająć tym bo inaczej NIC Z TEGO NIEBĘDZIE!!!!!!!!!!!. Derek Chisora dziś dał WALKĘ ŻYCIA i prawie w KAŻDEJ rundzie DUŻO więcej razy trafił to DREWNO niż sam przyjął!. Więc wygrywał prawie wszystkie rundy!!!!!!. I na końcu takie jaja??. NIE TO JEST TZW. SZOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. A ja lubię Dereka i BARDZO chciałem żeby wygrał i WYGRAŁ ale to co zrobili sędziowie to przychodzi ludzkie pojęcie!!!!!!!!!!!!!!!!!. TRAGEDIA!!! TRAGEDIA!!! TRAGEDIA!!! !!!TRAGEDIA!!!
Autor: TarEllendil
Data: 04-12-2011 00:28:08
Ma ktoś link do cygana?
Autor: mateoteo
Data: 04-12-2011 00:28:12
!KUR** JEb** sEDZIOWIE GRUP NIEMIECKICH!!!!! WSPÓŁCZUJE CHISORZE Z CAŁEGO SERCA , WALCZYŁ ŚWIETNIE , DO PRZODU , SUPER WYGLĄDAŁ ,DAL NIE ZAPOMNIANE EMOCJE , HELENIUS DO KLOS A SAUERLAND DO ZLODZIEJE !!!!! NIE WIEM JAK DERECK TO ZNIESIE.. BYL W FORMIE , BYL LEPSZY , WALA SUPER, PIERWSZY RAZ OD DAWNA NIE ODGLADAM TAKIEGO SWIETNEGO POJEDYNKU CIEZKICH.. ANGLIK POWINIEN MIEC PAS A WYJEZDZA BEZ NICZEGO.. CO ZA GÓWNO ! DLA MNIE POWINNO BYĆ 116 : 112 DO CHISORY I KAZDY INNY WERDYKT JEST DLA MNIE OSZUSTWEM , WIELKIM ZŁODZIEJSTWEM I TYLE . TYLKO SIE WKURWIŁEM , BO KOCHAM TEN SPORT , NIE WIEM CO BYM ZROBIŁ NA MIEJSCU CHISORY.. NIC TYLKO SIE WKURWIĆ NA DOBRANOC , ZOBACZYMY CO SIE BEDZIE DZIALO W NOWYM JORKU.
Autor: mcwiklik3
Data: 04-12-2011 00:28:16
SAUER TO KURWA WREDNA , MAM NADZIEJE ZE JESZCZE ZNAJDZIE ZIE KILKU POLAKOW TYPU PROKSA CO MU STAJNIE WYBIJE PRZEZ SZYBKIE KO ......KAWAL KURWY SEDZIOW HELENIUSA NA SZNUR , EBU -WSTYD JESLI TO ODPUSCI , MYSLALEM Z TO PRESTIZOWA FEDERACJA ,
Autor: qler
Data: 04-12-2011 00:28:55
do redakcji... po walce Pacquiao - Marquez gdzie 2/3 rund była dość wyrównana i wynik mógł iść w każdą stronę pisaliście o wielkiej niesprawiedliwości, oczywistej oczywistości że Marquez to wygrał itp itd to ja się pytam - gdzie wy widzieliście "bardzo równą" walkę tutaj ?
Autor: TarEllendil
Data: 04-12-2011 00:29:14
To nie wina EBU że był taki werdykt.
Autor: PolakMaly
Data: 04-12-2011 00:29:40
O której Wolak panowie???
Autor: PolakMaly
Data: 04-12-2011 00:29:40
O której Wolak panowie???
Autor: pdzemo
Data: 04-12-2011 00:30:04
o 3:30
Autor: LittleBan
Data: 04-12-2011 00:30:20
uuu, Kostecki co trafił....
Autor: mentikrk
Data: 04-12-2011 00:30:31
Po zabawie
Autor: BBartek27
Data: 04-12-2011 00:30:48
O kurde!!!!!! Kostecki straszna bomba
Autor: BBartek27
Data: 04-12-2011 00:30:49
O kurde!!!!!! Kostecki straszna bomba
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 00:30:51
"Chisora okradziony w perfidny sposób ze zwyciestwa" tak powinien brzmieć tytuł newsa ,a nie po równej-wstyd z takim tytułem.
Autor: DaroGie
Data: 04-12-2011 00:31:29
Po Szpilce widac ze chlopak przytyl, brzuszek mu wystaje
Autor: MrAdam
Data: 04-12-2011 00:31:29
Dobra Cygan fajnie ładny nokaut ale powoli musisz jechać do Sztrasburga
Autor: drag
Data: 04-12-2011 00:31:46
jeszcze takiego szybkiego liczenia nie widziałem , smiac mi sie chce
Autor: PolakMaly
Data: 04-12-2011 00:32:12
ide spać gala w Wawie mi powiewa. Mam nadzieje ze wstane Na Pawła.
Autor: TarEllendil
Data: 04-12-2011 00:32:23
Nawet nie obejrzałem cygana bo tak szybko dziadzio poszedł spać...
Autor: mcwiklik3
Data: 04-12-2011 00:32:24
WIEM ZE NIE WINA EBU , ALE NAPEWNO FEDERACJA WIDZI W TYM PRZEKRET WIEC JESLI JEST BEZSTRONNA MISTRZA TU LATWO WSKAZAC WIEC WALKE UZNAC JAKA NIE WAZNA I ZARZADAC REWANZU, CIEKAWE CZY BEDA STATYSTYKI
Autor: benwetz
Data: 04-12-2011 00:32:25
Marquez Pacquiao to był wał, ale ta walka to jest wał historyczny.
Autor: WandaL
Data: 04-12-2011 00:32:38
hahah jak zwkle kolejny wałek :D werdykt byl do przewidzenia gdzies tak od 5 rundy odkad chisora zaczal przewazac bo wiadomo na terenie przeciwnika nie da sie wygrac na punkty
Autor: Daro603
Data: 04-12-2011 00:32:51
Dla mnie Helenius jest zwykłym "KAWAŁEK DREWNA"!!!. Oprócz silnego ciosu i świetnych warunków fizycznych on niema WOGÓLE NIC!!!!!!!!!. Bardzo łatwo jest go trafić. Już ostatnio Siergiej Liahovic pokazał mu jak trzeba walczyć... To STARE DREWNO NIEMA ŻADNYCH NAJMNIEJSZYCH SZANS na pas mistrza świata. Nawet Povietkin by mu MOCNO Dupę skopał!!!. A bracia Kliczko by sobie zrobili z niego DUŻY WOREK TRENINGOWY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Niechce więcej tego DREWNA oglądać!!!
Autor: konrad77
Data: 04-12-2011 00:33:36
To po co ci sędziowie?!Każdy huj na swój strój!!!Wałek!!! Kórwa moim zdaniem komputer liczy celne ciosy po każdej rundzie i kto zadał ich więcej wygrywa daną runde bo inaczej jaki kórwa sens sędziowania.Chisory mi szkoda bo włożył tyle serca w tą walke powinien spokojnie wygrac a tu wajcha!!!!!!!
Autor: TarEllendil
Data: 04-12-2011 00:33:41
Dawac Wacha z Heleniusem o pas!
Autor: Sierak2012
Data: 04-12-2011 00:33:41
Rozumiałbym werdykt jakby Helenius miał dobrą i efektowną obronę, wtedy sędziowie sa różni niektórzy stawiają na atak inni na obronę ale Fin tylko stał i zbierał na gardę i pysk a na korpus to chyba weszło 90% ciosów Chisory, zero baansu, uników itd.
Autor: Faraon
Data: 04-12-2011 00:34:27
A ja niechce wiencej takich kurewskich zagrań..
Autor: KOSTROMA
Data: 04-12-2011 00:34:48
"wstyd z takim tytułem"-Treść artykułu zamieszczonego artykułu też wstyd i kompromitacja!
Autor: mentikrk
Data: 04-12-2011 00:34:59
Może sie jeszcze okazac,że sędzia podał karte punktową innego zawodnika:) i walke uniewaznią:)
Autor: Deter
Data: 04-12-2011 00:35:25
Komprimitacja sędziów, kompromitacja autora tekstu, który o boksie nie ma zielonego pojęcia. Helenius mocno obniżył swoje notowania, z kolei Chisora bardzo zapunktował. Spodziewałem się, że Helenius wygra z Chisorą przed czasem i będzie to łatwa walka - Chisora bardzo zaskoczył.
Autor: gerlach
Data: 04-12-2011 00:35:43
...zbiera mi sie na wymioty po tym werdykcie. Konczcie waszmosciowie, swiatlo zgascie. Choroba zwana telewizja, finowie kreca walki pod swoich, polsat pod swoich, a sport umiera
Autor: Omen
Data: 04-12-2011 00:35:46
hehe no w kupie siła !!! TRZEBA WALCZYĆ Z TYM CHAMSTWEM I ZLODZIEJSTWEM!! DO PIERDLA !! KIBICE POWINNI ZBOJKOTOWAĆ TAKIE COŚ!! JAK OGLOSILI WERDYKT TO BYLEM WKURWIONY TAK ZE KONIEC , W DODATKU PO PRZECZYTANIU ARTYKUŁU NA BOKSER.ORG MOJE WZBURZENIE WCALE NIE OPADŁO , PONIEWAZ PO 10 RUNDZIE JAK KTOS ŚMIE NAPISAĆ ZE WYNIK BYL SPRAWA OTWARTA" TO JA DZIEKUJE , I ZASTANAWIAM SIĘ JAKI POJEDYNEK KTOŚ Z REDAKCJI OGLADAŁ.. NIE WIEM JAK MOZNA DAĆ NA "SIŁE" ZWYCIESTWO KOMUS TAKIEMU JAK ROBERT HELENIUS , PRZECIEZ ON PREZENTUJE POZIOM FUREGO.. ZENADA , TWARDA SZCZEKA .. PERSPEKTYWA ? KLICZKO I CIŻKIE KO. BEZ EMOCJI. CHISORA ZAPRACOWAL NA ZWYCIESTWO I GO KOPNELI W DUPE!
Autor: gerlach
Data: 04-12-2011 00:36:11
BRAWO CHISORA! WYGRALES! Takich "mistrzow" jak Helenius szkoda ogladac
Autor: evergreen
Data: 04-12-2011 00:36:21
wbijac na roundone na czat
Autor: LittleBan
Data: 04-12-2011 00:36:31
MrAdam haha, dobre xDD Kostecki ma możliwości, jakby nie patrzył, tylko tak naprawdę w walce z "przebrzmiałymi" bokserami on nie łapie doświadczenia. Doświadczenie to by zbierał w równych walkach, nie mówie z samymi tuzami tej kategorii, ale czy nie ma młodych wilków w Europie w półciężkiej? Śmiem twierdzić że Kostecki jest w stanie wyczyścić ich wszystkich. Tylko właśnie.. Trzeba podjąć ryzyko ;]
Autor: zbychter
Data: 04-12-2011 00:36:41
cóz ja bym dał 116:113 dla chisory uwzględniając remisowe rundy. ale wał poszedł i to konkretny bo roberto nic nie zrobił. a komentarz tez denny " helenius swietnie sie porusza"
Autor: Polak18
Data: 04-12-2011 00:37:44
Punktowałem 116-112.Borek coś przycichł ostatnio.
Autor: zeitgeist
Data: 04-12-2011 00:37:44
mile zaskoczyl mnie Derek ,dal swietna walke ,po Helku spodziewalem sie wiecej, rozczarowal ,ale werdykt to porazka ,juz mogli dac remis co i tak bylo by niesprawiedliwoscia
Autor: unlocer
Data: 04-12-2011 00:37:52
I co geyowi piewcy drewnana. Może helenius wygral tę walke?ja k Włodarczuk z Palaciosem?ha ha ha ha ha Helenius nie istniał. Dupy wołowe.
Autor: qler
Data: 04-12-2011 00:38:05
Autor komentarza: MrAdam Data: 04-12-2011 00:14:43 Redakcjo trochę obiektywizmu 116-112 dla Chisory to byłby poblazliwy werdykt dla drewniaka, proponuje zmienić nagłówek... Wał XXI wieku dokładnie, 8 rund zdecydowanie i bez najmniejszych wątpliwości dla Chisory, 4 rundy bardziej wyrównane ze wskazaniem na Anglika... nigdy czegoś takiego nie widziałem, żeby tak bezczelnie kogoś przekręcić osobiście typowałem 118-110 choć jakby było 120-108 dla Chiosory to nikt nie powinien mieć obiekcji o wynik !!
Autor: Bawidamek15
Data: 04-12-2011 00:38:22
Wał historyczny to akurat Paul Williams vs Erislandy Lara. Ale ogólnie ten rok to rok wałków.
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 00:38:34
Wszedzie tytuły tematów ; "Po kontrowersyjnym werdykcie" itp. a na bokser.org : wyrównana walka. Niestety to troche kompromitacja takie tytuł.
Autor: mentikrk
Data: 04-12-2011 00:38:45
To samo wczoraj po walce Sturm - Murray.opis -skandaliczny werdykt:! Redaktorzy miejcie swoje opinie a nie na odper..ol sie kopiuj wklej T
Autor: donristo
Data: 04-12-2011 00:39:24
Wałek roku.
Autor: Polak18
Data: 04-12-2011 00:39:25
Teraz zwałują jeszcze Pawła i jutro dzień zjebany i można iść się nachlać.
Autor: DarekR
Data: 04-12-2011 00:39:51
czarny nie miał prawa tego wygrać. niestety taki jest boks.. :/
Autor: lubieznyzenon
Data: 04-12-2011 00:39:54
Widziałem pierwsze 3 rundy i byłem pewien, że Helenius go znokautuje do 8... jeśli Chisora wytrzymał przy tym tempie do 12 rundy to była spora szansa że wygrał, szacunek dla niego za kondycję. Compubox powinien liczyć ciosy w tej walce, wiele by to objaśniło.
Autor: KOSTROMA
Data: 04-12-2011 00:40:12
zeitgeist DOKŁADNIE! NAWET REMIS BYŁBY TUTAJ WAŁEM!A TU CI JAKIŚ WYBITNY "ZNAFCA" Z REDAKCJI PISZE O WYRÓWNANEJ WALCE!
Autor: dzejmsblant
Data: 04-12-2011 00:40:50
Chisory nie lubie ale wygral wyraźnie, nie wiem czemu sie tak spinacie kurwa u Sauerlanda zawsze są wałki, mi to sie nawet nie chce już na to wściekać. A Helenius jest idiotą bo jak można w takiej walce przy takiej przewadze zasięgu wchodzić caly czas w półdystans?! Zwykły kretyn z niego, albo to wina trenera. Trzymałby czarnucha na dystans to by wygrał bez problemu, żenada.
Autor: robak1
Data: 04-12-2011 00:41:32
Na "konkurencyjnej" stronie tytuł Helenius pokonuje Chisorę po skandalicznym werdykcie! trudno sie nie zgodzić
Autor: Omen
Data: 04-12-2011 00:41:32
!KUR** JEb** sEDZIOWIE GRUP NIEMIECKICH!!!!! WSPÓŁCZUJE CHISORZE Z CAŁEGO SERCA , WALCZYŁ ŚWIETNIE , DO PRZODU , SUPER WYGLĄDAŁ ,DAL NIE ZAPOMNIANE EMOCJE , HELENIUS DO KLOC A SAUERLAND TO ZLODZIEJE !!!!! NIE WIEM JAK DERECK TO ZNIESIE.. BYL W FORMIE , BYL LEPSZY , WALA SUPER, PIERWSZY RAZ OD DAWNA NIE ODGLADAM TAKIEGO SWIETNEGO POJEDYNKU CIEZKICH.. ANGLIK POWINIEN MIEC PAS A WYJEZDZA BEZ NICZEGO.. CO ZA GÓWNO ! DLA MNIE POWINNO BYĆ 116 : 112 DO CHISORY I KAZDY INNY WERDYKT JEST DLA MNIE OSZUSTWEM , WIELKIM ZŁODZIEJSTWEM I TYLE . TYLKO SIE WKURWIŁEM , BO KOCHAM TEN SPORT , NIE WIEM CO BYM ZROBIŁ NA MIEJSCU CHISORY.. NIC TYLKO SIE WKURWIĆ NA DOBRANOC , ZOBACZYMY CO SIE BEDZIE DZIALO W NOWYM JORKU..
Autor: Faraon
Data: 04-12-2011 00:41:48
Chisiora powinienen zrobic tak jak Thomson..
Autor: Daro603
Data: 04-12-2011 00:41:56
Ja niewiem jak można być tak okrutnym i tak oszukać boksera który walkę wygrał BARDZO wysoko na pkt??!!!. Jakby rundy były wyrównane to bym się zgodził że można dać win Heleniusowi. No ale PRAWIE ŻADNA runda niebyła wyrównana!!!. Tylko WSZYSTKO z dużą przewagą Chisory!!!. TEN WERDYKT TO WAŁEK ROKU NA 100%!!!
Autor: Hubosz
Data: 04-12-2011 00:42:11
Do redakcji: Nazwijcie to ku*wa po imieniu.
Autor: unlocer
Data: 04-12-2011 00:43:18
A gdzie honor oszustów.A zapomniałem. Oszusci nie maja honoru. A jak słysze tych pierdzieli.Kulej cos pierdoli o kondycji ? jakm on wakczył najwyżej 3 ruuuuundy.Co on może o tym wiedzieć. Panie Soloż wypierdol pan tych nieudacznikóów co o bosie widza tyle co moja teściowa!
Autor: stavor
Data: 04-12-2011 00:43:53
No widzicie, na gali "szanownego" pana Sauerlanda, trzeba zabic przeciwnika, bo w przeciwnym wypadku udowodnia ci, ze przegrales...
Autor: speed
Data: 04-12-2011 00:43:54
Chisore ojebali mowiac krotko i dosadnie
Autor: Omen
Data: 04-12-2011 00:44:03
!!musialem się powtórzyć , drewno ma pas podarowany przez wuja chu** , i bandyte . dobranoc . limit wału na dzisiaj się skończył , tak myśle..eh
Autor: unlocer
Data: 04-12-2011 00:44:07
A włodarczuk to miszcz świata . Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha .
Autor: Kanalia19
Data: 04-12-2011 00:44:15
zna ktoś tytuł piosenki do jakiej wchodził Helenius ? :-)
Autor: mcwiklik3
Data: 04-12-2011 00:44:37
EBU TO POWINNO ODWOLAC , UNIEWAZNIC TE WALKE , TAKI BOX TO HUJ NIE BOX , FAJNIE ZAUWAZYLEM W HELSINKACH LEBIEDEV SIEDZIAL DWA KRZESLA OBOK HUCKA-PAMIETACIE TAMNTEN WAŁ???? SAUERLAND DO KURWA, MAM NADZIEJE ZE MU WYBIJA TE STAJNIE NAPOMPOWANYCH MISTRZOW NIC NIE WARTYCH
Autor: gerlach
Data: 04-12-2011 00:44:45
Boks sie zrobil zenujacy, w tej dyscyplinie mozna wszystko kupic, zalatwic pod stolem, to juz coraz mnie ma wspolnego ze sztuka boksowania... Powolna agonia dyscypliny. Policzmy tylko te wieksze walki w tym roku to zrobi sie smutny wykaz przekretow i niestety coraz wiecej walk na najwyzszym poziomie jest "robionych". Kasa zabila ta dyscypline. Jesli ktos dzisiaj zrobil dobra walke to byl solo Derek, jesli ktos napieral 12 rund, sypal ciosami, znacznie bardziej urozmaiconymi akcjami to tylko Derek. Nie przepadam za jego charakterem, ale tam sie nie dalo dac tego typu werdytku, podobnie jak Wlodarowi wygranej nad Palaciosem. Mam tylko nadzieje, ze bardzo szybko Powietkin lub Kliczko wprowadza korekte, bo to kolejna hanba dla boksu. Ta walke od A do Z wygral Chisora
Autor: KOSTROMA
Data: 04-12-2011 00:44:49
dzejmsblant WŁAŚNIE O TO CHODZi ,że on nie dawał rady trzymać Chisory na dystans!
Autor: Daro603
Data: 04-12-2011 00:45:29
Chisora tą walką udowodnił że jest naprawdę świetnym bokserem:-o Jest ZDECYDOWANIE w top 10 najlepszych ciężkich na świecie!!!. Chciałbym zobaczyć Dereka z Adamkiem!
Autor: MrAdam
Data: 04-12-2011 00:45:59
Na east side boxing: Helenius wins against Chisora by GIFT DECISION czyli Helenius wygrywa przez " podarowaną decyzje lub w prezencie"
Autor: Nixon
Data: 04-12-2011 00:46:08
Dobrze,że Chrisora wypłacił mu liścia na ważeniu.Powinien to samo zrobić po walce.
Autor: BoomBox
Data: 04-12-2011 00:46:11
119:111 dla Chisory. Helenius wygrał tylko jedną rundę (siódmą), dwie były remisowe. Brak słów... To znacznie większy wał niż Włodarczyk z Palaciosem. Wał roku.
Autor: unlocer
Data: 04-12-2011 00:46:29
Włodarczuk wyłaś do Cisory.On....
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 00:46:45
dzejmsblant Były wałki i owszem,ale wałki były gdy zawodnik Sauerlanda wygra chodz 4-5 rd,a Helenius to nawet 3 rd nie wygrał. Na upartego i tak obiektywnie oceniaja mozna mu dac 2 rd i 3 uznać za remisowe,ale to jest nadciagniecie maksymalne. To i tak daje 5 rd nie ocenionyc dla Heleniusa. Tutaj zwałowali goscia ktoryu wygrał napewno 8 rd.
Autor: unlocer
Data: 04-12-2011 00:46:46
tak jak ty..................
Autor: DonPabloAlvarez
Data: 04-12-2011 00:47:35
Przed walką pisałem "biedny Chisora" i podtrzymuję moje słowa, ale w zupełnie innym kontekście. Myślałem, że dostanie baty porządne, a tu... sędziowie go wyrucha... Wiadomo. Żal.
Autor: stavor
Data: 04-12-2011 00:47:42
Ma ktos statystyki ciosow? Bylbym wdzieczny.
Autor: speed
Data: 04-12-2011 00:47:56
Hellenius straszne drewno beztalentne i jego osoba pokazuje dokladnie jak duzo w dzisiejszym boksie znaczy dobry manager
Autor: Daro603
Data: 04-12-2011 00:49:06
Niech teraz TO DREWNO Zawalczy z Vitalim lub Władymirem Kliczko. Zobaczymy jak to DREWNO ROBI ZA RUSZAJĄCY SIĘ DUŻY WOREK TRENINGOWY!!!!!!. Ja chciałbym aby np Vitali BARDZO CIĘŻKO znokautował to "DUŻE I GŁUPIE DREWNO"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: dzejmsblant
Data: 04-12-2011 00:49:19
KOSTROMA No ja wiem że nie dawał rady, ale też od 2 czy 3 rundy przestał w ogole probowac, zawalczyl starsznie slabo i głupio oraz nie konsekwentnie. Myslalem ze cos z niego bedzie ale nie bedzie nic.
Autor: DonPabloAlvarez
Data: 04-12-2011 00:49:22
Tak dysponowany Chisora jak dziś powinien był zlać Furyego i ogólnie byłby wyżej notowany z rankingach... Może nawet dałby ciekawą walkę z Władkiem lub z Hayem...
Autor: Sierak2012
Data: 04-12-2011 00:49:25
stavor z gal Sauerlanda statystyk ciosów na oczy nie zobaczysz
Autor: unlocer
Data: 04-12-2011 00:50:02
I teraz widacc jakim miszcem jest ten nasz Włodarczuk. I ten ich heleniusz. W tartaku rodzeni . O boksie wiedza tyle co kulej.
Autor: Faraon
Data: 04-12-2011 00:50:17
Panowie! mam zjebany wieczór i noc a jedynie co poprawi mi nastrój to wygrana Wolaka ale i tak to bendzie mało.
Autor: peter03
Data: 04-12-2011 00:50:19
Redakcjo, dlaczego taki komentarz? Wątpię, abyście mieli jakieś koneksje z tymi złodziejami, dlaczego nie napiszecie normalnego artykułu? Nie żal wam było poprzez szczerość nadszarpnąć wtyków w KP, to dlaczego nie napiszecie prawdy o Sauerlandzie, z którym nic Was nie łączy?
Autor: Bawidamek15
Data: 04-12-2011 00:51:14
Jak to żadna runda nie była wyrównana ? Helenius Chisora 1. 10 9 2. 9 19 10 19 3. 10 29 9 28 4. 9 38 10 38 5. 9 47 9 47 6. 9 56 9 56 7. 10 66 9 65 8. 9 75 9 74 9. 9 84 10 84 10. 9 93 10 94 11. 9 102 9 103 12. 9 111 9 112 112:111 Chisora :D
Autor: Srogi
Data: 04-12-2011 00:52:02
Warto słać maile/pisać na fejsbuku Chisorze, że fani widzeli inny wynik. To naprawdę dobry bokser i mam nadzieję, że da jeszcze dużo dobrych walk.
Autor: unlocer
Data: 04-12-2011 00:52:09
Właśnie tak wygrywał nasz niemiecki Michalczewski. A w kościerzynie poległod jednego strzała. Od kolegi .
Autor: dzejmsblant
Data: 04-12-2011 00:52:11
Ja sie nie denerwuje już tym - po prostu pierdolę w zęby grupe Sauerlanda i tyle. szkoda nerwów
Autor: Faraon
Data: 04-12-2011 00:52:50
Srogi Masz racje i jestem za.
Autor: BoomBox
Data: 04-12-2011 00:53:02
Chisora przypomina trochę Tysona (ale nie Fury'ego...)! Od dziś zostaję jego fanem.
Autor: Jackass
Data: 04-12-2011 00:53:53
Ale wałek poszedł! Żenada.
Autor: unlocer
Data: 04-12-2011 00:54:02
Cisora tak by zlał Furego ,jak zla heleniusa. Jak zlał Włodarczuk Palaciosa.
Autor: Daro603
Data: 04-12-2011 00:54:40
Sędzia w Polski Leszek Jankowiak dał zwycięstwo dla Chisory w stosunku 115-113 Ale to itak za mało!!!. Powinno być 118-110 a nawet więcej!!!. A tamci pozostali dwaj sędziowie co zrobili??!!!. NIE TEGO JUŻ JEST ZA DUŻO!!!!!!
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 00:55:35
Zgodnie Pindera i Gmitruk przyznali i dali do zrozumienia ze oszukali Chiaore.
Autor: KOSTROMA
Data: 04-12-2011 00:56:46
Nawet Gmitruk widział wyrównaną walkę ale to chyba dla tego ,że nie chce się narazić Sauerlandowi do którego idzie Masternak.Wstyd panie Gmitruk ale jestem w stanie to zrozumieć.
Autor: Kurasek
Data: 04-12-2011 00:57:15
tytuł tego newsa na bokser.org to wstyd dla całej redakcji! jak widać macki SE sięgają aż tutaj. Lipa kurwa na maxa. Pozdro
Autor: Faraon
Data: 04-12-2011 00:57:49
KOSTROMA A ja niejestem w stanie tego zrozumieć nie i H....
Autor: Federico
Data: 04-12-2011 00:57:59
Szykuje się dobry rekord Masternaka, musi tylko nie dać się nokautować ;)
Autor: GoldenBoy
Data: 04-12-2011 00:58:36
Dać heleniusa naszemu Wachowi !!! Mariusz dałby mu rade i może nawet KO by się trafiło :)
Autor: KOSTROMA
Data: 04-12-2011 00:58:46
Rogs A mnie Gmitruk i Pindera zaskoczyli negatywnie tak jak gdyby starali się unikać tematu tak jak gdyby udawali ,że werdykt nie wzbudza większych kontrowersji!
Autor: stavor
Data: 04-12-2011 00:59:01
"Bardzo rownej walce" No dalej drogi redaktorze podpisz sie pod tym artykulem, oklamuj ludzi tak samo jak Sauerland.
Autor: tonka
Data: 04-12-2011 00:59:42
Helenius na przy tak wspaniałych warunkach zbiera na twarz więcej niż grzybiarz z 30-letnim stażem prawdziwków w zapomnianym lesie po ulewie. Skrzywdzili Chisorę.. Nie przepadam za nim, ale został oszukany!! 115-113 lub 116-112 dla niego, bez dwóch zdań. Robert zwany drewnem nawet nie ma czego szukać w zderzeniu z dyszlem któregoś z braci, a już na pewno Witalija.
Autor: Daro603
Data: 04-12-2011 01:00:07
BoomBox Ja od DAWNA jestem fanem Chisory. To co on dziś pokazał w ringu to było NAPRAWDĘ WSPANIAŁE!!!!!!. Niebał się wogóle tego "SKURWIELA". Trafiał wspaniałymi ciosami... Też robił sobie jaja z tego DREWNA. Ten język był bardzo fajny;-) Ja tak chciałem żeby sędziowie dali WIN Chisorze i NIESTETY taki wałek. ŻAL. ŻAL. ŻAL. ŻAL. ŻAL.ŻAL. ŻAL.
Autor: BYKZBRONXU2011
Data: 04-12-2011 01:00:08
Chisora zlał Helleniusa jak jakiegos Buma hahaha,,Ten wynik to kryminał,,Ta menda Sauerland jest w Galerii Sław buhhaha,Hellenius wygral 1 runde w całej walce,,,Zawiesic tą całą grupe,,Hellenius nie istnial w tej walce a to ze dotrwał do konca zawdziecza swojej twardej dynce..Brawo Dereck,,Walcz rewanz z Furrym i omijaj z daleka nawóz zwany Sauerland
Autor: adgoi
Data: 04-12-2011 01:00:53
To jest żenada!!!!Chisora napiera całą walkę i trafia tego drewniaka a sędziowie go przekręcają!!!!!brawo Chisora i szacun za walkę!!!
Autor: Daro603
Data: 04-12-2011 01:01:55
Vitali by to DREWNO ROZNIÓSŁ W PYŁ!!!
Autor: adgoi
Data: 04-12-2011 01:01:57
Wał!!!!!!!!!!!!1111
Autor: Leniwy666
Data: 04-12-2011 01:02:05
A ja się zastanawiam, czemu redaktor piszący tego niusa nie ma odwagi podpisać się swoim nazwiskiem. Walki co prawda nie widziałem, ale z tego co piszecie to był wałek. Po wyraźnym zwycięstwie Marqueza nad Pacquiao Redakcja również widziała wyrównaną walkę...
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 01:02:46
KOSTROMA Wiem,wiem nie chcieli drązyc teamtu. Powiedział ze wynik jest kontrowersyjny i tyle, pewnie jakies powody ma niewiem dlaczego? Ale uwierz ze jestem pewien,ze oni wiedzą,ze wał był. Gmitruk tylko Pinderze przytaknął i juz. Czasem cos lub ktos nie pozwala zbytnio źle mowić o takich sliskich sprawach.
Autor: Adihash
Data: 04-12-2011 01:03:00
"HELENIUS POKONAŁ CHISORĘ PO BARDZO RÓWNEJ WALCE I WĄTPLIWYM WERDYKCIE" Co to za tytuł ? Jaka wyrównana ? Sami sobie zaprzeczacie. Skoro była by wyrównana to nie ma co powątpiewać. Ewidentnie Chisora wygrał i ewidentny WAŁ ! Kibicowałem Finlandczykowi ale zawiodłem się. Za mało było w nim wojny a Chisora go cały czas obijał. Kolejny werdykt z księżyca a dla mnie albo balon pękł albo słabo się przygotował Nordycki Koszmar. Chisora mnie zaskoczył. Dobrze sie przygotował. Znacznie w lepszej formie sie dzisiaj zaprezentował niż z dwoma poprzednimi rywalami.
Autor: Faraon
Data: 04-12-2011 01:03:14
Furego teraz by wypykal.
Autor: adgoi
Data: 04-12-2011 01:03:15
Jebane oszusty!!!!!
Autor: DonMatteo30
Data: 04-12-2011 01:03:44
stavor Ten "redaktor",NIE podpisze się . Obłuda ma to w sobie,że WSTYDLIWA jest ... Hahahahahaha ... "redaktór",raczej . Tak,jak "miszcz" helenius ... A na temat kostyry,kuleja,pindery i gmitruka - NIE wypowiadam Się ... ŻAL !!! ...
Autor: Vysogota
Data: 04-12-2011 01:05:21
Redaktorzyna
Autor: KOSTROMA
Data: 04-12-2011 01:05:23
Dla mnie wielki minus dla panów PINDERY i GMITRUKA takie autorytety szanowane przez większość fanów w Polsce powinny grzmieć na taki skandaliczny wał a oni zachowują się jak gdyby nic wielkiego się nie stało!
Autor: Bawidamek15
Data: 04-12-2011 01:05:23
Tak czy siak widział bym Chisore z Arreolą.
Autor: Hoody
Data: 04-12-2011 01:05:25
Gmitruk i Pindera zachowali się jak nasi politycy i obeszli trudny temat rzucając kilka frazesów o potencjale Chisory i pracy jaką ma przed sobą Helenius. Czy na antenie Polsatu nie można dyskutować na temat werdyktu? Pudzian wygrał, zero wątpliwości, Pacman to samo, teraz prezent dla Heleniusa i nic.
Autor: Srogi
Data: 04-12-2011 01:05:36
Coraz więcej wałków w boksie. Co walka to oszustwo. Przecież taka sytuacja nie może trwać w nieskończoność. To kiedyś będzie musiało się załamać. Ludzie w końcu przestaną chcieć oglądać takie farsy.
Autor: Kanalia19
Data: 04-12-2011 01:06:11
znacie tytuł piosenki do jakiej wchodził dziś przegrany Helenius ?
Autor: Faraon
Data: 04-12-2011 01:07:07
Ci komentatorzy to wypowiadają się wymijająco i dyplomatycznie he he! Coś niedobrego się dzieje w sporcie i komentowaniu.
Autor: Vysogota
Data: 04-12-2011 01:07:48
Wy macie jakiś kontrakt z Sauerlandem? normalnie jak to czytam to mam wrażenie że oglądałem nie tą walkę
Autor: KOSTROMA
Data: 04-12-2011 01:07:54
Rogs pewnie chodzi o związki Gmitruka z Sauerlandem odkąd Master dołączył do niemieckiej grupy.Gmitruk nie chce podpadać a Pindera nie chce mu robić lipy.
Autor: panradek
Data: 04-12-2011 01:08:13
Kanalio To byl ktorys z kawalkow roya jonesa juniora. Poszukaj se na youtube.
Autor: DonMatteo30
Data: 04-12-2011 01:08:33
Ten tytuł na bokser.org, jest taki sam,jak ten "cudowny" werdykt ... Po co ta walka, się w ogóle odbyła ? Dać od razu zwycięstwo,fińskiemu drewniakowi . Zaocznie . Tragikomedia !!!
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 01:08:37
I przez takie cos własnie mamy kryzys wogole w boksie,a tym bardziej w wadze cieżkiej. Przyjezdza gosć ,jest lepszy ao ni go oszukuja i przegrywa i skad on ma wziaść dalej motywacje,jak moze myślec ze sytuacja sie powtórzy, ogolnie w boksie tak jest. Pięniadze,biznes,pormotorzy,układy znisczyły ten sport. To juz jest jak hazard a nie sport.
Autor: qler
Data: 04-12-2011 01:09:18
co miał biedny Gmitruk mówić... że Masternak i on, podpisali kontrast z panem Sauerlandem a tu takie wały u niego na galach...
Autor: oxy10
Data: 04-12-2011 01:10:03
Najgorsze jest to ,że my się wkurwiamy ,bo naprawdę leży nam na sercu sport w tym sporcie.Pewnie wszyscy, albo prawie kochamy ten sport,ale przez takie rzeczy serce zaczyna boleć. W tym czasie taki Sauerland ,którego nienawidzę i nie mogę patrzeć nawet na jego kurewski ryj i jego synalka,siedzą i mają to w dupie ,bo w tym czasie liczą hajs i rozmyślają ile zarobią na kolejnej gali gdzie wyniki już napisali dla sędziów.Ale to nie tylko on ,ale już tak jest.Myślę ,że zawodnicy zwałkowani nawet z tym nie walczą i nie przejmują się tym.Wiedzą co i jak.Jadą zarobić i cieszą się ,że mają taką okazję.A pasy?Pas jest po to ,żeby ustalać gaże pretendenta i samemu zarabiać więcej.Cel samego mistrzostwa i posiadania pasa mniej znaczy od gówna.Znów trzeba to niestety kurwa potwierdzić.To biznes a nie spor.A ja pierdole chyba gale Wasyla(wały+dobór rywali) i Sauerlanda.Same wyniki z ciekawości tylko popatrzę i uśmiechnę się tylko.Po co marnować czas na oglądanie?
Autor: Faraon
Data: 04-12-2011 01:10:07
Pindera od jakiegoś czasu mniej gada i dziwnie gada to nie ten Pindera!
Autor: pyra90
Data: 04-12-2011 01:11:17
Kanalia19 Three 6 Mafia - It's A Fight
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 01:11:43
KOSTROMA Pewnie,tak bo to by była dłuższa dyskusja,a po niedawnym podpisaniu kontraktu przez Masternaka,sytuacja mocno była byc niesmaczna,wiec lepiej dyplomatycznie powiedziec "wynik kontrowersyjny" Zobaczymy,moze Pindera wypowie sie na ten temat w innej okolicznosci i wtedy powie jak myśl,zobaczymy.
Autor: Faraon
Data: 04-12-2011 01:12:03
oxy10 W rzeczy samej i pozdrawiam.
Autor: Srogi
Data: 04-12-2011 01:15:44
Co do Pindery - on często wypowiada się bardzo dyplomatycznie tuż po walce ale w poniedziałek w Rzepie albo w wywiadach w następnym tygodniu mówi już dosadniej. Przypuszczam, że woli przeanalizować walkę na spokojnie i nie poddawać się emocjom. Te jego zachowawcze wypowiedzi tuż po walce to wyłącznie profesjonalne podejście do sprawy :)
Autor: Vysogota
Data: 04-12-2011 01:15:50
Jak ktoś wychodzi do boksera sauerlanda to powinien się na ko nastawiać od 1 rundy
Autor: Kanalia19
Data: 04-12-2011 01:17:58
dzięki pyrka nareszcie ktoś mnie zauważył :-)
Autor: Emilio
Data: 04-12-2011 01:19:09
Walka piękna, werdykt z kapelusza... Czyli serial "Wałki w sportach walki" epizod 125697...
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 01:20:06
Tak z perspektywy czasu,to dobrze ,ze Proksa tak szybko zmasakrował tego Sylvestra,bo chuj wie jakie mogłby przyjsc do głowy pomysły sędziom...
Autor: lukaszenko
Data: 04-12-2011 01:20:47
Walka super!!..Werdykt zenujacy..Ja widzialem tam moze jedna runde dla Fina i z dwie remisowe gora!!!..SKANDAL!!!!!..
Autor: Srogi
Data: 04-12-2011 01:26:29
Podobno Helenius złamał prawą rękę w pierwszej rundzie. Hmm szczerze mówiąc to nie pamiętam, żeby zadał jakiś mocny cios prawą w tej rundzie.
Autor: lukaszenko
Data: 04-12-2011 01:29:54
Dereck okazal sie kozak..Wiedzialem ze to ciekawy zawodnik ale nie spodziewalem sie ze tak zdeklasuje tego draga Heleniusa..Fin , niech zapomni o walkach z Kliczko w ogole ze scisla czolowka bo zostanie wymieciony z ringu..Jedyne co potrafi w ringu to lewy prosty i czasem prawy w dystansie..boze jaki on jest ubogi!!!!..nieudolnie chca z niego zrobic drugiego Wladka, heh..dawac go Wachowi ..
Autor: NATHAN
Data: 04-12-2011 01:35:34
Chisora powinien wygrać przez UD i koniec kropka. Btw. Vit by Heleniusa ZABIŁ choć ciężko by mu go było znokautować, bo szczene ma chyba porównywalną, no jeśli powiecie że przesadzam to ok, ale napewno lepszą niż Wład. Natomiast jego "kunsztu" bokserskiego, po tej walce, nie skomentuje bo nie ma czego komentować. Aha i bardzo dobre to "Helenius wins by GIFT DECISION" , nie sposób sie z tym niezgodzić. A pomyśleć że ja ostatnio pisałem " proste że wygra Helenius " , no i "wygrał" :/
Autor: NATHAN
Data: 04-12-2011 01:39:28
Aha i jeszcze zapomniałem dodać jedną rzecz, mianowicie przed walką Włada z Hayem ktoś pisał że Helenius został odesłany ze sparingów do domu, bo nie dawał rady, powiem szczerze że troche niedowierzałem ale po tym co zobaczyłem dzisiaj, jak Chisora go ośmieszył, to nie mam żadnych wątpliwości że to prawda, bo przecież wiadomo ile Haye jest szybszy i zwinniejszy od Chisory (nie ujmując nic Dereckowi po dzisiejszej świetnej walce).
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 01:44:42
Tak naprawde Helenius to balon napompowany i wylansowany po pokonaniu wraków,były mistrzów swiata,wyboksowanych bokserów. Chodz gdyby Liachowicz mial lepszą kondycje to tez by wygrał tą walke, bo ogolnie wygrywał. Jasno trzeba powiedziec : To typowy drąg,co tak naprawde nic nie osiagnie. Gdy tylko nie bedzie generował pieniedzy w Finlandii i Niemczech,zostanie odesłany na 2 plan. Dzisiejsza walka pokazała jego prawdzie oblicze,na tle boksera młodego nie wyboksowanego,majacgo jakies aspiracje,a nie tylko zarobić.
Autor: YellowKing
Data: 04-12-2011 01:45:43
I co leszcze,mówiłem że się przejedziecie na finie :D Intuicja dobrze mówiła... Nie oglądałem walki ale widzę po samych komentach i nagłówku że był hardcore. PRawie każdy tu jechał Chisorę a mówiłem że będzie niespodzianka :D
Autor: Rogs
Data: 04-12-2011 01:47:27
Jeszcze dodam,ze z Peterem,tez wcale nie mial jakies przewagi do tej 9 rd,było remisowo.
Autor: horhe88
Data: 04-12-2011 01:53:50
lukaszenko "Jedyne co potrafi w ringu to lewy prosty i czasem prawy w dystansie" Wręcz na odwrót, jego lewy prosty to padaka, natomiast prawy ma dobry ale tylko w półdystansie. Wbrew warunkom fizycznym Helleniusa, to jest to bardzo słaby zawodnik dystansowy a dużo lepszy półdystansowy. Brewstera, Petera i Liachowicza lał w akcjach z bliska a nie z daleka, Chisora natomiast to bardzo dobry swammer bo mimo że pasował Helleniusowi - solidnemu półdystansowemu sluggerowi, to i tak go rozwalił. Chisora był niedoceniany przez pryzmat przegranej walki z Furym, bo nikt nie zwrócił uwagi że ważył w niej o 10 kg więcej niż zazwyczaj i mimo tego ta walka była wyrównana, a Fury mimo że i tak nie jest żadnym rewelacyjnym zawodnikiem, to i tak "boksuje" lepiej niż Hellenius. Hellenius jeszcze gorzej będzie wyglądał na tle równie wysokiego zawodnika dystansowego. Czyli K2 Wach Dymitrenko. Z nimi walczyłoby mu się gorzej niż z Chisorą i innymi niskimi zawodnikami. Jedne szanse miałby przez laki pancz, bez tego byłby ogrywany jeszcze łatwiej niż dzisiaj przez Chisorę.
Autor: Hugo
Data: 04-12-2011 02:14:48
To nie Helenius był bardzo słaby, tylko Chisora bardzo dobry i razem stworzyli najlepszą od dawna walkę w HW. Werdykt oczywiście niesprawiedliwy, ale ci co widzieli 118-110 dla Chisory też grubo przesadzają. Było 2-3 pkt dla Chisory. Helenius po walce usprawiedliwiał się kontuzją prawej ręki w 1 rundzie i mogło być coś na rzeczy, bo jego ciosy nie miały takiej mocy, jak zwykle. Faktem jest jednak, że Chisora w jeszcze większym stopniu, niż Lachowicz obnażył kiepską obronę i słabą szybkość Fina. Chisora zawalczył rewelacyjnie. Zaimponował dynamiką, odpornością na ciosy i dobrą kondycją. W takiej formie jak dzisiaj sprawiłby zapewne problemy nawet Władimirowi Kliczce.
Autor: KartkaPapieru
Data: 04-12-2011 02:23:48
hahaha wszyscy tak chwalili Heleniusa przed walką, jedne potknięcie i mieszacie go z błotem. ps: werdykt niesprawiedliwy
Autor: Koko
Data: 04-12-2011 02:28:26
kto chwalil heleniusa typie? od zawsze bylo wiadomo ze to pieprzony drewniak, taki Kliczko tlyko ze 2 poleczki nizej Chisora obnazyl wsyztskie ejgo rbaki, i poakzal jak powinno sie walczyc np wlasnie z Kliczkami. Szacunek dla heleniusa , bardzo twarda szczeka, ustal sporo mocnych ciosow i w sumie nienajgrosza obrona. Ale kompletny brak blyksu, agresji i pomyslu Chisora powinien to wygrac na akzedje z kart minimum 116-112
Autor: LegionistaL3
Data: 04-12-2011 04:58:28
co tu komentować dobrym podziękować!
Autor: JayavarmanPL
Data: 04-12-2011 08:36:14
Ten rok to jakaś masakra. Więcej wałków niż sprawiedliwych rozstrzygnięć. Wystarczy sobie przypomnieć kuriozalne decyzje sędziowskie w walkach Włodarczyk-Palacios (Polska), Hernandez-Cunningham (Niemcy), Brook-Jackiewicz (Anglia) czy Pacquiao-Marquez (USA) i teraz Helenius-Chisora (Niemcy) żeby zwątpić w tę dyscyplinę. Jeżeli dorzucimy do tego takie cyrki jak w Hopkins-Dawson czy niesportowe zagrania w Mayweather-Ortiz (obydwaj) to rzygać się już od tego chce. Boks zmienia się w cyrk objazdowy! :(
Autor: borass
Data: 04-12-2011 08:41:40
Kolejny wałek Sauerlanda. Oczywiście Kulej oglądał tradycyjnie inną walkę, od połowy starcia dopiero się kapną i zaczął gadać normalnie - jak już było wiadomo że Helenius nie wygra (bo nie wygrał!!!)
Autor: madnon
Data: 04-12-2011 09:03:04
10-letni dzieciak kompletnie nie znający sie na boksie też by wskazał na chisore :) pierwszy raz obejrzałem w akcji dryblasa heleniusa i pierwsze co rzuciło mi sie w oczy to brak wysportowanej sylwetki,zobaczyłem obtłuszczonego faceta,który jak zawalczy z którymś z k2 to przegra...z dwumetrowców nie widze nikogo po za k2 o sylwetce wysportowanej i mocno wyrzezbionej tylko dwaj bracia tak wygladaja eh ukrainskie wieze jeszcze bedą królowac widać ze nikt z oponentów nie chce rozbić wielkiego banku tylko marzy o jednej walce o mistrzostwo by zgarnąc banke euro do kieszonki i modlic sie aby nie dostac za bardzo po buzi
Autor: biggeorge
Data: 04-12-2011 09:08:08
Świetnie przygotowany Chisora w moim mniemaniu wygrał ten pojedynek 116-113, Hellenius jedyne czym zaimponował to twardą szczęką ale brakowało mu pomysłu na tą walkę. Dawno nie mieliśmy okazji oglądać takich pojedynków w wadze ciężkiej, werdykt niesprawiedliwy i chętnie obejrzałbym rewanż na terenie Chisory który udowodnił że jeśli się dobrze przygotuję jest zagrożeniem dla każdego czołowego ciężkiego, naprawdę chciałbym obejrzeć rewanz ale wątpie by do niego doszło. Fin nie jest żadnym wielkim pięściarzem i wg mnie Kliczkowie nie mieliby z nim większego kłopotu.
Autor: Oneiros
Data: 04-12-2011 09:19:54
Hugo "ci co widzieli 118-110 dla Chisory też grubo przesadzają." Ja tak widzialem i nie uwazam zeby to byla przesada, nie dałbym Finowi wiecej niż max 4 wygrane rundy.
Autor: Piotrowski
Data: 04-12-2011 09:27:08
A ja Wam powiem tak: -gdyby Chisora mial pierdolniecie jak Tyson to byloby grubo.. Gibkosc facet ma, szybkosc jest, leb tward rowniez, od razu odpowiada petarda po ataku przeciwnika.. Tylko albo tych dwoch ostatnich (Fury, Helenius) maja rownie twarde lby, albo ma wate w rece.. - zobaczylbym go z Wladimirem- mogloby byc ciekawie ;) - najlepiej pasuje komentarz kogos we wczesniejszych wpisach: "Gdyby Chisora znokautowal fina, to moze daliby mu remis" ;))
Autor: Piotrowski
Data: 04-12-2011 09:38:23
'wins by Sauerland decision' ;]]]
Autor: StonkaKartoflana
Data: 04-12-2011 09:46:46
Piotrowski - gdyby Chisora znokautował Fina to ...przegrałby przez dyskwalifikację bo już i tak bywało:))) Nie wiem czemu się wszyscy dziwią ? tego Liakowicza, 120kg Petera i wrak Brawstera to i wyśmiewany Dimitrenko by najebał w podobnym a może i lepszym stylu... choć przyznaję że myślałem że Chisorze da jednak radę bo ten ostatnio walczył słabo (dopiero po wadze pomyślałem że może jednak)
Autor: Piotrowski
Data: 04-12-2011 09:50:24
hehhe 'za znokautowanie faworyta' :D Btw. nie wiem dlaczego w powszechnej 'oficjalnosci' tak bardzo unika sie szczerosci- Fin wyraznie przegral wiec nie wiem na chuj na sile ugrzeczniac i pierdolic bzdury w stylu 'bardzo rowna walka', 'helenius nie pokazal sie najlepiej, choc wygral' etc. Tak trudno powiedziec prawde? Czego boja sie redaktorzy? I bardzo prosze o podpisywanie sie nazwiskiem, abym mogl na przyszlosc wiedziec kto pisze ocene ;] pozdrawiam
Autor: Damian442
Data: 04-12-2011 09:53:40
Chisora moim zdaniem wygrał . Myślę , że mógłby wziąć rewanż na Tysonie Furym , bo tak przygotowany jak był dzisiaj rozwalił by tamtego
Autor: kierownik81
Data: 04-12-2011 10:32:26
DAMIAN ZGADZAM SIE.SWIETNA WALKA DOBRY BYŁ....TAK MOZE PRÓBOWAC Z WŁADYMIREM ...
Autor: xionc
Data: 04-12-2011 10:48:12
hahaha brawo boxrec, Helenius spadl w rankingu, Chisora poszedl w gore :)
Autor: KapralWiaderny
Data: 04-12-2011 11:01:02
Autor komentarza: Piotrowski Data: 04-12-2011 09:50:24 Btw. nie wiem dlaczego w powszechnej 'oficjalnosci' tak bardzo unika sie szczerosci- Fin wyraznie przegral wiec nie wiem na chuj na sile ugrzeczniac i pierdolic bzdury w stylu 'bardzo rowna walka', 'helenius nie pokazal sie najlepiej, choc wygral' etc. Tak trudno powiedziec prawde? Czego boja sie redaktorzy? I bardzo prosze o podpisywanie sie nazwiskiem, abym mogl na przyszlosc wiedziec kto pisze ocene ;] pozdrawiam Autor tekstu dając nagłówek "HELENIUS POKONAŁ CHISORĘ PO BARDZO RÓWNEJ WALCE I WĄTPLIWYM WERDYKCIE" widział chyba w tym pojedynku REMIS. Bo skoro wg niego walka bardzo wyrównana a wynik wątpliwy to innej możliwości jak obstawanie za remisem nie ma.
Autor: abuQ16
Data: 04-12-2011 11:22:14
Zawsze zastanawiałem się co ludzie widzą w tym otłuszczonym "Nordyckim koszmarze" i wczorajszego wieczoru utwierdziłem się w przekonaniu, że jest to jeden z najbardziej przereklamowanych zawodników świata. Brawa dla Chisory bo to głównie za jego sprawą walka była ciekawa.
Autor: nik
Data: 04-12-2011 11:28:13
Ten Helenius to cienki jest, nie mowiac o Chisorze, rusza sie gorzej niz Wach; ilu to znaFcow sie nim podniecalo?
Autor: nik
Data: 04-12-2011 11:29:37
Wynik takze przegiecie, ten BEZNADZIEJNY Helenius powinien przegrac!
Autor: nik
Data: 04-12-2011 11:30:33
Ten nordycki koszmar to jest KOSZMAR nie bokser.
Autor: Kaczus
Data: 04-12-2011 11:44:15
Kurwa pieprzycie takie głupoty że oczy bolą jeszcze wczoraj paru użytkowników jechało po Derecku twierdząc że jest grubas biedny bla bla bla pierdu pierdu , a dzisiaj DERECK wygrał cos tam Helenius to leszcz bla bla nie macie chyba co robić, banda hejterów, weźcie sie za robote lepiej bo od tego komputera wam w dupach sie porąbało. Walka jak dla mnie ze wskazaniem na Derecka 115-114 albo Remis ostatecznie. Powiem tak, ludzie weźcie troche na luz to wszystko komercja która jest po to aby chapać kase jak mozna. Dajcie Wacha dla Tego Nordyckiego i po kwiatkach. Pozdrowienia śle CYKLON B
Autor: szymonkrzemien
Data: 04-12-2011 11:45:02
Powinien wygrać Chisora a nie Helenius. Co to za głąby punktowali walkę
Autor: Grynius
Data: 04-12-2011 11:56:23
Zycie jak zwykle drukarnia przejeła incjatywe nie ma co w tej dyscyplinie dzieje sie coraz gorzej
Autor: Hugo
Data: 04-12-2011 12:03:00
Ja czuję satysfakcję, że dwóch europejskich bokserów dało w HW świetną walkę, prawie jak niegdyś Bowe z Holyfieldem. Jednocześnie "przedostatnia nadzieja USA" dostała gładki wpierdol od Powietkina. To, że dzisiejsza waga ciężka jest słaba to nieprawda i wymysł amerykańskiej propagandy. Kliczkowie to jedni z najwybitniejszych ciężkich w historii, a oprócz nich boksuje w HW wielu dobrych bokserów. Choćby walczący wczoraj Powietkin, Chisora i Helenius, a oprócz nich np. Fury, Pulew, Bojcow, Perez, Price i Gerber.
Autor: Kaczus
Data: 04-12-2011 12:06:22
Hugo ale nie zapominajmy o Wachu to naprawdę świetny i ambitny bokser, potrzebuje troche walk i czasu a wszyscy będą zdziwieni . Aaaa i Fury to nie jest żaden świetny bokser, to co pokazał z Pakiciem to dno i wodorosty co może potwierdzić około 70% gości z Bokser.org. Tak samo Wilder jest świetnym prospektem HW. Ogólnie według mnie najlepiej ogląda się wage Cruiser,Połcieżką i wszystkie rodzaje Średniej HW jest zdominowana i na najbliższy rok nie widze żadnych zmian dopóki Vitalij nie zrezygnuje z WBC
Autor: Wba
Data: 04-12-2011 12:14:50
Nie będę się bawił w ubieranie słów, Niemieckie kurwy zrobiły wała jak zawsze, powinniśmy zbojkotować wszystkie gale tego pedała sałerlanda!!! Ja już nigdy nie będę oglądał ich gal za dużo tych wałków. Pierdole taki boks, to ma być sport nie dość że narobili w huj kat. wagowych, pasów, pasków itp. to jeszcze takie walki, żal mi dzisiejszego boksu, wole oglądać stare walki prawdziwych mistrzów.
Autor: WonderBoy
Data: 04-12-2011 12:19:01
Kibicowałem Heleniusowi i punktowałem ! Wypunktowałem ,że Chrisora wygrał jedną rundą. Za dużo osób które nie punktowało za bardzo się tutaj podnieca , w wielu rundach Helenius przez pierwszą część walki zadał masę ciosów by w drugiej części rundy Chrisora przejmował inicjatywę i uderzał dużo mocnymi ciosami. Dawało to wrażenie ,że to Chrisora wygrał rundę a wcale tak nie było. Ogrom ciosów spadł ten na gardę Fina co nie jest punktowane. O żadnym przekręcie roku nie ma mowy , inna sprawa ,że jako kibic Heleniusa nie neguje ,że Chrisora według mojej punktacji wygrał tę walkę lub remis. Jednak nie były to duże różnice. Wracając jeszcze do Heleniusa , przestał się rozwijać , dziura obrona , brak wykorzystywania największych atutów , słabiutka praca nóg , wydarzyło się to co kiedyś musiało się wydarzyć , ponieważ nie zawsze wejdzie Ko a punktować on jakoś wybitnie nie umie. Szkoda.
Autor: WonderBoy
Data: 04-12-2011 12:20:43
-- Kaczus Idealny post. Pozdrawiam.
Autor: WonderBoy
Data: 04-12-2011 12:35:05
-- Hugo również niezły post. PS : Nie będę się zachowywał jak głupiec tutaj i nagle najeżdżał na fina po pierwszym gorszym występie , wiadome było ,że Helenius niezbyt dobrze punktuje a bardziej jest zawodnikiem z "petardą". Również nie on to punktował a swojego nie do końca "pewnego" zwycięstwa nie może oddać. Ja dalej będę mu kibicował , po walce byłem zniesmaczony i wiem ,że tej walki raczej nie wygrał , ale przecież nie będę głupio nagle na niego najeżdżał jakbym oglądaj jego walkę pierwszy raz. Oczywiste jest ,że nie zawsze wejdzie KO a o mankamentach fina już wiedzieliśmy prędzej. Ciekawe co z tą kontuzją , faktycznie po 1 rundzie jakby "siadł".
Autor: Ghostbuster
Data: 04-12-2011 12:44:55
to była świetna walka. ostatnią rundę oglądałem na stojąco, tak jak zresztą widownia w Helsinkach. Jestem fanem Heleniusa, ale muszę przyznać, że trochę się zawiodłem. nie za dużo bo oczekiwałem, że Derek da mu solidnie w kość, ale liczyłem, że w końcowych rundach trochę Anglik osłabnie i Fin go wykończy. tak się nie stało. Helenius powinien używać zdecydowanie więcej lewego prostego, odchyleń, schodzenia z lini ciosu, tego zabrakło. Moim zdaniem jest to wina Ulego Wegnara, który kładzie szczególny nacisk na szczelną gardę, która w przypadku wysokiego zawodnika, nie musi być tak częstym elementem obrony. z Heleniusem jest tak, że jak nie wygra przez nokaut to na punkty u niego ciężko.
Autor: dragon90
Data: 04-12-2011 13:10:14
Walka świetna w wykonaniu Chrisory.Werdykt z którym nie mogę się zgodzić,moim zdaniem jednogłośne zwycięstwo powinno być.Ten sport schodzi na psy po takich decyzjach.