ARIZA: MARQUEZ NIE PODJĄŁ RYZYKA

Dodano: 18 listopada 2011 16:16
ARIZA: MARQUEZ NIE PODJĄŁ RYZYKA
Redakcja, FightHype
Obraz własny

Alex Ariza uważa, że Juan Manuel Marquez (53-6-1, 39 KO) na własne życzenie przegrał pojedynek z Mannym Pacquiao (54-3-2, 38 KO), nie spełniając swoich buńczycznych zapowiedzi i odpuszczając w ostatnich dwóch rundach. Ostatecznie 'Dinamita' przegrał z Filipińczykiem dwa do remisu.

- Marquez nie wyszedł do ringu, żeby stoczyć wojnę. Miał inny plan. Chciał przetrwać do końca i skupiał się jedynie na swoich kontrach, próbując wygrać na punkty. Wcale nie próbował znokautować Manny'ego. Spodziewaliśmy się, że pokaże to, co inni meksykańscy wojownicy, ale on tego nie zrobił. Owszem, niektóre jego kontry były piękne, ale w ten sposób nie da się odebrać tytułu agresorowi. Co się stało z krwią i sercem, które miał zostawić w ringu? Zapewniał, że zmierzy się ze śmiercią, żeby wygrać, ale wybrał bezpieczniejszą opcję - oświadczył Ariza.

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: KOSTROMA
Data: 18-11-2011 16:35:49
Mam pytanie do redakcji.Większość świata bokserskiego widziała zwycięstwo Marqeza dlaczego na bokser.org zamieszczane są na ogół wypowiedzi ludzi widzących wygraną Pacmana nie wydaje się wam ,że to wypacza obraz sytuacji?
Autor: floydmartinez
Data: 18-11-2011 16:36:12
Buahahaha. Ten gość to chyba jakiś żart. Pewnie! Na tym polega boks żeby wyjść na ring i walić się po mordach kto dłużej wytrzyma. Marquez był mądrzejszy, wiedział co ma robić i to realizował. Może i Ariza jest fachowcem w tym co robi, ale większość jego wypowiedzi to jakaś pomyłka. "zmierzy się ze śmiercią"..hahahaha
Autor: KOSTROMA
Data: 18-11-2011 16:45:57
floydmartinez popieram.Boks pozostawia sporo swobody jeśli chodzi o rodzaj taktyki jaką zastosuje bokser.Dlatego(w ogromnym uproszczeniu) w zależności od predyspozycji jedni lepiej odnajdują się w jakiejś formie ofensywy inni stawiają na obronę i punktowanie.Obie formy walki są dozwolone a zwycięstwo najczęściej jest udziałem tego,który narzucił swój styl.
Autor: borass
Data: 18-11-2011 16:55:01
Skoro Marquez jest taki mądry to powinien wiedzieć, że jeśli nie ma KO/TKO to odebranie tytułu jakiemukolwiek mistrzowi graniczy z cudem. W pełni się zgadzam z Arizą. Szczególnie po tym jak Marquez zaczął wygadywać że jest najlepszy na świecie... chyba o Floydzie zapomniał z tego wszystkiego.
Autor: championn
Data: 18-11-2011 17:10:34
HHAHAHHAHA borass ty tumanie Widocznie pacman jest tak ograniczony że potrafi tylko sie młucić jak pod dyskoteką. A MARQUEZ POKAZAŁ NAJLEPSZĄ TAKTYKĘ TRAFIAĆ I NIE DAĆ SIE TRAFIĆ
Autor: KOSTROMA
Data: 18-11-2011 17:25:59
Idąc tokiem rozumowania Arizy i podobnie do niego myślących to taki Hopkins jest słabym bokserem bo unika wymian i wiele walk toczy pozostając w głębokiej defensywie:)
Autor: dzzem
Data: 18-11-2011 17:26:50
Zgadzam się absolutnie z komentarzem wyżej, większość bokserskiego świata widziała zwycięstwo Marqueza,a czytając bokser.org można odnieść wrażenie, że wszyscy widzieli wygraną Pacmana. To się nazywa manipulacja, nie posądzałem Was nigdy o obiektywizm, ale bez przesady. Ariza to jakaś pomyłka, facet zachowuje się jak niewydupczona panienka. Przed walką czytałem tu jego wypowiedzi, że wg niego Pacman znokautuje Marqueza już w pierwszej rundzie, na jego miejscu wstydziłbym się pokazywać publicznie.
Autor: KOSTROMA
Data: 18-11-2011 17:36:50
Ariza to niech się lepiej zajmie tym w czym jest dobry czyli przygotowaniu fizycznym a nie oceną taktyki.
Autor: Terrorist
Data: 18-11-2011 18:02:24
Trenerku, jakbys kiedykolwiek uprawial boks, i walczyl w ringu to bys wiedzial, ze nie ma czegos takiego jak 'walczyc bez podjecia ryzyka' samo stanie w ringu to ryzyko! Teraz juz nie odwracaj kota ogonem, bo kazdy pamieta jakie bzdury przed walka wygadywales
Autor: liscthc
Data: 18-11-2011 18:16:26
Bla,bla,bla!!!! Ariza widział swoje a ja swoje,moim zdaniem Marquez wygrał tą walkę 2 punktami,może nawet trzema,po prostu znalazł sposób na wyeliminowanie atutów Mannego,ale koniec końców dalej uważam że walka Floyd-Manny to 50/50 choć nie ukrywam że Pacman to jeden z moich ulubieńców.
Autor: Fryto666
Data: 18-11-2011 18:20:03
Pozwole sobie zacytowac Winky Wrighta: "It's called boxing, not knockouts". Tyle w temacie panie Ariza.
Autor: KOSTROMA
Data: 18-11-2011 18:26:34
Fryto666 moądre słowa a pamiętasz może w kontekście czego padła ta wypowiedż Wrighta bo bardzo mnie to zaintrygowało.
Autor: Fryto666
Data: 18-11-2011 18:29:46
@KOSTROMA Niestety kontekstu nie pamietam, sory, moze sie pozniej dowiem.
Autor: KOSTROMA
Data: 18-11-2011 18:31:04
ok ale dobre słowa .
Autor: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2011 19:00:22
- wypowiedz bez ładu i składu!- właściwie bełkot!!! - Marquez ma 38 lat! i był na straconej pozycji 1-12!!!! Marquez pokazał wspaniały boks i faktycznie pokonał Mannego - uznanego za najlepszego boksera P4P to KU.WA za mało? Miał go znokautować czy ośmieszyć jak ostatniego buma??? nie ma zbyt wielu walk w historii gdzie najlepszy bokser p4p zostaje deklasowany!! a na pewno już nie przez gościa 38letniego..
Autor: benwetz
Data: 18-11-2011 19:04:48
Najlepsze , że niektórzy tutaj sądzą że walki nie da się wygrać kontrując przeciwnika i walcząc na wstecznym:).
Autor: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2011 19:13:55
benwetz - najlepsze jest to że sądzą tak też ludzie związani z boksem:)) Trzeba by zmienić rekordy Floyda Mayweathera WON 26 LOST 16, Alego WON 36 LOST 24!!! bo przecież wszystkie punktowe wygrane mieli kontrując:) warto też zastanowić się nad walką Kliczko-Briggs bo to Briggs szedł w walce do przodu.
Autor: michal131131
Data: 18-11-2011 20:42:40
Macie tutaj streamy do dzisiejszych gal: Cuxhaven-Aleksiejev vs Brever http://mypremium.tv/stream/?id=1454&1295624457 Londyn-Maccarinelli vs Marosi - http://www.boxingguru.eu/gurutv1.html Francja-Jacob vs Capelle - http://www.livestream.com/fsctv
Autor: unlocer
Data: 18-11-2011 21:02:18
Jest teoria,że to była pierwsza walka gdzie był czysty w perpektywie walki z Floydem.Z trenerem pomyśleli sobie że tego starego Meksykańca to pokonają nawet bez witamin.Nie było jeszcze było sztuczek Aruma i wyszło,że to tylko przeciętniak. Dla tego nie będzie walki ani z JMM ani z FMJ.Ariza ty ogurasie WIElki Marquez dał wam wszystkim lekcje boksu.
Autor: andrew27
Data: 18-11-2011 21:11:20
NIE OSZUKUJMY SIĘ PACMANN PO PROSTU BYŁ W TEJ WALCE GORSZY I PRZEGRAŁ I JUZ....ALE ZA TO WIERZĘ W TO ŻE PROKSA WYGRA W NASTĘPNEJ WALCE W OBRONIE TYTUŁU NAWET W NIEMCZECH HEHEHE
Autor: michal131131
Data: 18-11-2011 21:16:30
A to dla tych co nie zamierzają spać w nocy(gale od 4 nad ranem) Meksyk-Rivera vs Piatula-http://www.firstrowsports.tv/watch/92744/1/watch-telemundo-fight-night-:-antonio-pitalua-vs-cosme-rivera.html Dominikana-Guzman vs Castellano-http://www.firstrowsports.tv/watch/92743/1/watch-boxing-:-joan-guzman-vs-florencio-castellano.html
Autor: KOSTROMA
Data: 18-11-2011 21:19:58
unlocer Hmm...Ciekawe.A tak swoją drogą ludzie widzący wygraną Paqiao ciągle piszą o tym ,że Marqez tylko kontrował a przecież zadał mnóstwo ciosów na korpus czy tego nikt nie docenia?
Autor: unlocer
Data: 18-11-2011 22:30:43
KOSTROMA Właśnie,przecież kontra jest solą w boksie a,Roy Jones był kiedys leszczem bo nie szedł na wymianę ze wszystkimi. Tak na prawdę Paqiao tylko próbował zadawać ciosy a JMM je zadawał.
Autor: Fryto666
Data: 19-11-2011 00:43:53
@KOSTROMA Winky wypowiedzial te slowa przed walka z Tito Trinidadem, kiedy wiekszosc fachowcow uwazala, ze brak nokautjacej sily ciosu powstrzymywal go od posiadania statusu wielkiego piesciarza.
Autor: KOSTROMA
Data: 19-11-2011 10:49:08
Fryto666 acha dzięki!
Autor: Fryto666
Data: 19-11-2011 12:01:23
Nie ma za co.
Kalendarz imprez