Mateusz Masternak (24-0, 18 KO) to nie tylko jeden z najbardziej obiecujących polskich bokserów, ale również jeden z najgorętszych prospektów kategorii junior ciężkiej na całym świecie. Świadczą o tym zajmowane przez niego miejsca w rankingach - WBC #10, WBA #11, IBF #9, WBO #7. Teraz talent wrocławianina dostrzegli nasi zachodni sąsiedzi, a konkretnie największa grupa promocyjna w Europie i jedna z największych na świecie - Sauerland Event.
Niemiecka stajnia stara się pozyskać Masternaka pod swoje skrzydła, a on sam przebywa właśnie za granicą wraz ze swoim obozem i negocjuje potencjalną umowę.
Mateusz zyskał sławę dwa lata temu, kiedy podczas gali "Adamek-Gołota" pokonał zdecydowanie przed czasem Łukasza Janika. Potem rozprawił się efektownie między innymi z byłym pretendentem do światowego tytułu, Ali Ismaiłowem (TKO 5), a podczas niedawnej gali "Adamek-Kliczko" zdemolował dawnego sparingpartnera Andrzeja Gołoty, groźnego Carla Davisa.
O dalszym rozwoju wydarzeń będziemy Was informować...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Polak18
Data: 10-11-2011 20:32:09
Chodzi o kopromocję czy przejęcie zawodnika na stałe?
Autor: Polak18
Data: 10-11-2011 20:33:18
Mam nadzieję,że trenerem dalej będzie Andrzej Gmitruk,bo od niego Mateusz jeszcze wiele się nauczy,a u Wegnera się cofnie i będzie zmarnowany talent.
Autor: MrAdam
Data: 10-11-2011 20:34:22
Jak Gmitruk zostanie dalej trenerem to nie widzę przeszkód.
Autor: Darxoon1
Data: 10-11-2011 20:38:40
a ja widzę we wszystkim przeszkode .. jesli chodzi o mr Przekreta ... Master powinien myslec o rynku amerykanskim ... a nie Das wałken europejski .. prowadzenie jak krew z nosa ... i małe perspektywy - z uwagi chodzby na pochodzenie - to bedzi ograniczenie jego kariery pod skrzydłami Gebelsa.
Autor: andrewsky
Data: 10-11-2011 20:41:01
MrAdam Pewnie Masternakowi spadl kamien z serca:)
Autor: Luton
Data: 10-11-2011 20:41:21
ttaa waga cruiser i rynek amerykański
Autor: rumburak
Data: 10-11-2011 20:41:56
Sauerland Event sie nim interesuje"to wiedz że coś się dzieje"
Autor: rumburak
Data: 10-11-2011 20:44:20
Darxoon1 waga cruiser raczej w stanach nie istnieje
Autor: Polak18
Data: 10-11-2011 20:44:57
Sauerland Event dba o swoich pięściarzy.Tu wyjątkiem była walka Cunna z Hernandezem i przekręcenie swojego zawodnika,ale to tylko ze względu na brak zainteresowania nim.W Niemczech też jest sporo Polonii także spokojnie.Bądźmy też obiektywni.Waga cruiser w USA nikogo nie interesuje ,w Europie owszem,a w tej chwili najpotężniejszym promotrem w Europie jest właśnie Sauerland.
Autor: TarEllendil
Data: 10-11-2011 20:45:01
Dzięki takim promotorom Masternak prawdopodobnie dostanie za niedługo ciekawe walki i prędzej czy później dostanie walkę o pas i ktokolwiek to będzie to Master wygra.
Autor: TarEllendil
Data: 10-11-2011 20:45:40
Według mnie Masternak za parę lat z dobrym prowadzeniem będzie numerem 1 w tej kategorii.
Autor: MrAdam
Data: 10-11-2011 20:46:42
Do Sauerlanda praktycznie należy cała cw bez Jonesa i Denisa. Łatwiej mu zorganizują jakąś poważna walke niż Gmitruk.
Autor: Polak18
Data: 10-11-2011 20:48:06
Z drugiej strony nie chciałbym aby Masternak stał się bokserem typu Marco Hucka tzn bezpieczne obrony w Szwablandii,w razie co wałek, bo to mu chluby nie przyniesie.Aczkolwiek Felix Sturm boksuje w Niemczech i jest świetnym zawodnikiem,także niekoniecznie powyższy scenariusz musi się sprawdzić.
Autor: Darxoon1
Data: 10-11-2011 20:53:29
zgadza sie .... w Usa nie istnieje bo nie ma tam nikt paska oprocz Guilermo ktory nie walczy... sami sobie winni ... Ale jezeli ktos odbije "pasek" ... to moze rynek sie ruszy....
Autor: dzejmsblant
Data: 10-11-2011 20:54:28
co z tego ze felix sturm boksuje w niemczech jak akurat on nie ma nic wspolnego z sauerland event. A jedyny raz jak go zwałowali to jak pojechał do USA na Oscara
Autor: Polak18
Data: 10-11-2011 21:13:58
dzejmsblant Nie boksuje w Sauerland Event,ale chodziło mi o pewien typ pięściarza-przeciwieństwo Hucka.W Niemczech też można doszukać się świetnych bokserów w różnych grupach promotorskich.Kessler akurat jest u Sauerlanda i jest świetnym zawodnikiem.
Autor: rumburak
Data: 10-11-2011 21:14:01
Darxoon1 Cunningham miał pas zanim przegrał z Adamkiem i zarabiał drobne i jezdził po Europie żeby coś zarobić w stanach ta waga nie istnieje
Autor: Luton
Data: 10-11-2011 21:15:31
@Darxoon1 Nikt powazny nie chciał pokazać rewanżu Adamka z Cunninghamem w Stanach. Wiecej nie trzeba dodawać.
Autor: tolek78
Data: 10-11-2011 21:19:13
ja bym wolał żeby trafił do Anglii do Franka Warena jakoś nie widzę miejsca u Sauerlanda nie był by u nich priorytetem a Waren w tej kategorii nie ma zbyt ciekawych bokserów
Autor: polrex
Data: 10-11-2011 21:23:03
ale czy jego obencny team Gmitriuka oczakara, go pusci? czy przejscie do innego teamu to jak w futbolu? ile moze Gmitriuk zazadac za swojego najlepszego boksera? ile dostanie Masternak za podpisanie kontraktu? (sign on bonus) tylko te wielkie timy gwarantuja szanse ´na walke z zawodnikami topowymi, u Gmitriuka móglby jeszcze 10 lat boksowac bez szans na pas
Autor: UrbanHorn
Data: 10-11-2011 21:26:59
To Skandal! Masternak koniecznie powinien się dogadać z Wasilewskim. Tylko u niego i pod skrzydłami wszechświatowej klasy trenera, czyli Pana Fjodora, coś osiągnie. Mateuszu! musisz koniecznie próbować z KP, podejść do tematu z prjawej, ljewej, no bardziej energetycznie!
Autor: peter03
Data: 10-11-2011 21:27:07
Już widzę ten zapis w kontrakcie: Zawodnik będzie występował pod imieniem Mathias :D Chyba jednak zbyt ceniony juz jest na takie zabawy z ich strony
Autor: Hugo
Data: 10-11-2011 21:27:53
Atutem Niemiec jest to, że są blisko. Masternak mógłby trenować w Polsce z Gmitrukiem i raz na parę miesięcy jechać do Niemiec na walkę. To byłby dla niego idealny układ. Niezły także dla polskich kibiców, bo na walkę Masternaka o pas mistrza to nawet ja ruszyłbym tyłek i przejechał się do Berlina, czy Hamburga.
Autor: polrex
Data: 10-11-2011 21:28:55
powiedzcie mi czy masternak ma kondycje na poziomie pilkarza ekstraklasy? czy wytrzymalby treningi pilkarskie? jak to jest ze np. bokserzy robia 6 tygodni ostrych przygotowan do walki, podczas gdy pilkarze maja 6 tygodniowy obóz przygotowawczy który musi im starczec na caly sezon...
Autor: jacekWroc
Data: 10-11-2011 21:36:05
Bardzo dobrze, zarobi chociaż kase , i ma duzo wieksze szanse na tytuł mistrza świata, wreszcie sie dopcha do porzadnych walk
Autor: mareczek134
Data: 10-11-2011 21:36:50
Autor komentarza: Polak18 Data: 10-11-2011 20:33:18 Mam nadzieję,że trenerem dalej będzie Andrzej Gmitruk Z tego co wiem to Mateusza Wilk trenuje a Gmitruk tylko do ringu wychodzi:)
Autor: Polak18
Data: 10-11-2011 21:41:40
mareczek134 Nie przesadzaj.Trenują go wspólnie Wilczewski jak i Gmitruk,odwalając przy tym kawał dobrej roboty.Wiadomo,że trener Gmitruk czasem ma też swoje zobowiązania i jeśli nie może być na sali to trening z Mateuszem robi Piotrek i nic w tym dziwnego nie ma.Swoją drogą to po zakończeniu kariery widziałbym Wilka właśnie w roli trenera,bo ma zadatki.
Autor: mareczek134
Data: 10-11-2011 21:45:01
Polak18 no fakt moze troche przesadzilem bo doba piotrka musiala by miec 48 godzin :)
Autor: PenerFastryga
Data: 10-11-2011 21:52:12
Taa, czekac na oferte z USA...Ciekawe jak?Gmitruk jest dla niego i trenerem i menedzerem.W sumie to tak jakby bez promotora był i ciekawe jak on ma sobie poprawiac miejsce w rankingu?Na wyższe miejsca tzreba miec lepszych rywali na koncie,a społecznie nikt nie przyjedzie walczyc do Polski. I chyba to jedyny powód by walczyc u Wilusia, bo: -Master glupi nie jest i wie,że moze sam siebie za to znienawidzic(chocby dajmy na to nadgorliwosc na sedziow by wygrał w wykonaniu jego promotora) -czy tez dostanie walki o MŚ z kubanczykiem czy tym ciapą, Huckiem i wszytsko Wilus tak ustawi by nawet KO w wykonaniu Polaka dało sie zweryfikowac na dyskwalifikacje. Grajewski był i odszedł, może jakby został a Polsat sypnal pieniazkami Master nie musialby teraz tego robic.Ale to jzu było u Masternaka i w USA na pocztaku kariery z panem Galara czy jakos tak. Niech wreszcie ktos zainwestuje w grupe Gmitruka, zamiast w tych z Bulshit Criminal Promotion.
Autor: PanJanekTygrys
Data: 10-11-2011 21:54:46
andrewsky "MrAdam Pewnie Masternakowi spadl kamien z serca:)" Ja tez sie ucieszylem jak zobaczylem ze MrAdam wyraził zgode.
Autor: bandzior99
Data: 10-11-2011 21:56:44
chyba tylko koopromocja,albo warunek,ze trenerenm zostaje nadal Andrzej G.
Autor: Rogs
Data: 10-11-2011 21:58:17
Dobrze,niech tam idzie pod ich skrzydłami,może zostać posiadaczem wszystkich ważnych pasów w kategori juniorcieżkiej i zawsze bedzie mial plecy u sędziów zapewnione,dobra opcja.
Autor: horhe88
Data: 10-11-2011 22:00:11
Mimo że Sauerlad jest taki jak każdy wie to nie ma innej drogi, która umożliwiłaby sukcesy w wadze Cruiser. Sauerland rządzi w tej wadze, ale Gmitruk zapewne dalej będzie trenerem i współpromotorem Masternaka, coś na zasadzie Hurinov-Povietkin-Sauerland. Takie rozmowy oznaczają jednocześnie że szykuje się jakaś poważniejsza walka w Masternakiem.
Autor: Razparuk
Data: 10-11-2011 22:07:34
w CW tylko wujaszek Willie....żadna obraza bo Sauerland to mocny promotor i podobno nieźle płaci. pewnie będzie współpromocja itd, dobry chyba wariant. Wyczuwam walkę z hernandezem....
Autor: Darxoon1
Data: 10-11-2011 22:09:10
Oczywiscie zgadzam sie z faktem : W usa Cruiser nie istnieje ... Tyle ze uwazam iz Mastera w Deutschlandach zwałkują przy najblizszej okazji ... Raczej powinien czekac na szanse jak Proksa ... ktory dzis jest w koncu rozchwytywany... A Master ma przeciez jeszcze czas ... dopiero 24 lata - podkreslam dopiero... Jezeli przyjmie oferte Sauerlanda - to moze i zarobi ale wydaje sie ze nie adekwatnie do tego gdyby czekał i wykorzystał swoją szanse ktorą predzej czy pozniej dostanie ... Dzis poprostu pupile dziadka : Huck, Hernandez nawet Cun a nawet Licina ... mogli by traktowac MAstera jako goscia do obicia ... bo przeciez jezeli nie padną to sędziowie pomogą. Oczywiscie takie jest moje zdanie, puki co nie ma sie co tam pchac.
Autor: horhe88
Data: 10-11-2011 22:12:16
Razparuk "Wyczuwam walkę z hernandezem" Hernandez ma wyznaczony przez IBF rewanż z Cunnem więc odpada, Huck ma wyznaczonego obowiązkowego pretenetna Afolabiego i robi wszystko żeby ucieć przed tą walką - wyzywa K2 do walki, krzyczy o unifikacji w Cruiser, coś czuje że to o WBO z Afolabim przyjdzie Masternakowi się mierzyć, ale może być różnie.
Autor: michal131131
Data: 10-11-2011 22:19:57
Moim zdaniem lepiej jakby Masternak przeniósł się do Sauerlanda,bo u Gmitruka to raczej ciężko będzie mu coś osiągnąć.
Autor: Polak18
Data: 10-11-2011 22:25:32
Chciałbym zobaczyć Masternaka z Ranem Nakashem,który wziął walkę z Huckiem z marszu i stoczył wyrównany pojedynek.Byłaby dobra walka.Swammer z mocnym ciosem(Nakash)vs bokser z mocnym ciosem(Master).
Autor: dzejmsblant
Data: 10-11-2011 22:41:16
moim zdaniem dobrze by było gdyby master poszedl do sauerlandow ale na swoich warunkach, trenujac u gmitruka ale tez wykorzystujac baze bokserow sauerlanda(sparingpartnerow mialby zapewnionych na bardzo wysokim poziomie a jeszcze na tym etapie kariery jest to nie do przecenienia) A co do wałka to o to sie nie martwcie, bo talent i umiejętności zawsze obronią się same, nawet gdyby perfidnie go oszukali to świat boksu nie dałby sie oszukac. Sauerladny nie są ślepe i dostrzegają materiał na dominatora dlatego chcą go u siebie, i bardzo dobrze bo to niedaleko a masternak nie musiałby dawac szans sedziom tylko pokazywac swoj boks i ludzie by go pokochali. moze to zbyt optymistyczne ale tak to widze
Autor: kapitanbomba
Data: 10-11-2011 22:49:17
Wyczuwam że rzucą go na ruska! Lebiediew raczej obym się mylił może mu zrobić kuku , szkoda gościa , Hernandez to gość który jest dobry i może każdego zabić w 3 rundy a potem dostaje depresji , zapomina zadawać ciosy , oddychać i daje szanse sędzią , hmmm???? On nie ma czasem polskich korzeni ???
Autor: bonkers
Data: 10-11-2011 22:49:34
jak przejdzie to walki z czołówką rankingu ma jak w banku być może nawet o pas mistrza niezależnie od tego czy ostatecznie się zdecyduje czy nie dobrze że taka opcja mu się pojawiła
Autor: horhe88
Data: 10-11-2011 22:50:47
Może być tak że Sauerlnad chce Mastenaka, żeby wystawić go przeciw oficjalnemu pretentendowi do WBO - Afolabiemu, żeby ten nie zarżnął ich złotej kury Hucka. Jak już kogoś ma zajebać to lepiej żeby to był nieznany w Niemczech Masternak niż dochodowy Huck, który w tym czasie pójdzie do HW jako "dominator" Cruiser i tam będzie robił pieniążki dla Sauerlandów, a Masternak jak przegra to Sauerland nie straci tak dużo jak w przypadku porażki Hucka a jak Masternak wygra to stanie się dochodowy i Sauerland będzie zarabiał podwójnie czyli na Masternaku w Cruiser i na Hucku w heavy holując go walki z Kliczką, a po porażce z Kliczką Huck zawsze będzie mógł zejść spowrotem do Cruiser i znów bić się o pas.
Autor: martinez688
Data: 10-11-2011 22:59:09
Stalo się tak jak mowil szef Kp, Masternak mogl się zglosic do Sauerlanda lub do Kp. Dobrze zrobil bo marnowal czas, szkoda że nie ma zadnych argumentow np pasa mistrza europy. Cos czuje że to koniec grupy pana Gmitruka, już nikogo nie ma i podobno skonczyl się uklad w Canale bo się zmienil szef sportu. Wynika z tego że Masternak wreszcie zobaczyl że glupie gierki to marnowanie czasu. Smieszne jest to że Kp wycofalo zawodnikow że wspolpracy z firma pana Sauerlanda a Masternak teraz puka do tych drzwi. Mogl walczyc z Afolabi moze by go teraz prosili a tak sam teraz prosi. Nie to co Proksa.
Autor: Wolf
Data: 10-11-2011 23:00:26
A ja tam bym nie chiał . Chłopak się dobrze rozwija , napewno się jeszcze w życiu zarobi a jakby miał go trenować Wegner to już zwyczajnie porażka .
Autor: kapitanbomba
Data: 10-11-2011 23:01:59
Wyczuwam że rzucą go na ruska! Lebiediew raczej obym się mylił może mu zrobić kuku , szkoda gościa , Hernandez to gość który jest dobry i może każdego zabić w 3 rundy a potem dostaje depresji , zapomina zadawać ciosy , oddychać i daje szanse sędzią , hmmm???? On nie ma czasem polskich korzeni ???
Autor: horhe88
Data: 10-11-2011 23:04:39
Rusek teraz poluje na kolejnego wypalonego boksera z nazwiskiem, żeby zarobić Hajs a Masternak nie jest mu do tego potrzebny. Huck zwakuje pas i Sauerlandy wystawią Masternaka na Afolabiego.
Autor: BYKZBRONXU2011
Data: 10-11-2011 23:07:38
Hehehe,a cos nikt sie nie interesuje bokserami Wasyla,,Czego Dela Hoya nie przyjedzie do Cygana z wielomilionowym kontraktem przeciez to przyszly Roy Jones Jr hahaaa
Autor: kapitanbomba
Data: 10-11-2011 23:07:45
Wegner ? a Cunna trenuje? no sorry ale czerwony ma swoich i starczy mu!
Autor: martinez688
Data: 10-11-2011 23:09:02
Poniucham w sobote rano w Nokaut, sam widzialem Kale Saerlanda z Wasilewskim w gymie z Kajem Kurzawa w srode na sparingu Wlodarczyka.
Autor: kapitanbomba
Data: 10-11-2011 23:10:20
arza: BYKZBRONXU2011 Data: 10-11-2011 23:07:38 Hehehe,a cos nikt sie nie interesuje bokserami Wasyla,,Czego Dela Hoya nie przyjedzie do Cygana z wielomilionowym kontraktem przeciez to przyszly Roy Jones Jr hahaaa tak!! masz rację Roy za parę lat będzie walczył jak Cygan dzisiaj!
Autor: Polak18
Data: 10-11-2011 23:11:39
kapitanbomba Masz rację i również licze na kontynuację współpracy Mastera z Gmitrukiem i Wilkiem w narożniku.Potem mógłby zbić do półciężkiej i tam zdobyć pas i przy okazji dobrze zaroibić bo zarówno w Europie jak i w USA ta waga jest popularna. W ciężkiej mielibysmy powtórkę z Adamka moim zdaniem.
Autor: horhe88
Data: 10-11-2011 23:13:01
No albo unifikacja Huck - Włodarczyk a dopiero później wakat. Bo tylko wakat i unifikacja ratują Hucka przed Afolabim.
Autor: martinez688
Data: 10-11-2011 23:13:34
Byku chyba nie masz racji bo Wlodarczyk, Szpilka i Wawrzyk maja wspolpromotora z Ameryki a Jonak, Kolodziej i chyba Hutkowski byli kiedys wspolpromowani przez Sauerlanda i Kp ich podobno wykupilo z powrotem wymiennie za relacje gal w Polsat. Jeszcze byl Janik.
Autor: martinez688
Data: 10-11-2011 23:14:47
Byku chyba nie masz racji bo Wlodarczyk, Szpilka i Wawrzyk maja wspolpromotora z Ameryki a Jonak, Kolodziej i chyba Hutkowski byli kiedys wspolpromowani przez Sauerlanda i Kp ich podobno wykupilo z powrotem wymiennie za relacje gal w Polsat. Jeszcze byl Janik.
Autor: zombi
Data: 10-11-2011 23:22:00
Martinez bo ci zylka pęknie:) Niemcy widza potencjał w masterze to i propozycje składają. Nie sadze, ze w takim przypadku będzie rzucanie na ruska itp. Na pewno nie teraz. Myśle ze się dogadają z OGT.
Autor: andrewsky
Data: 10-11-2011 23:45:38
Zadziwiajace z jaka wyrozumialoscia spolecznosc Bokser org.przyjela wiadomosc,iz Mariusz negocjuje z tym szwabem,zlodziejem i oszustem spod znaku gapy Sauerlandem....lol...
Autor: Polak18
Data: 10-11-2011 23:46:59
Jaki Mariusz?
Autor: zombi
Data: 10-11-2011 23:50:30
Andrewski -złodziejem? A co do ewentualnego nowego promotora, to jesetm pewien, ze w niedlugimm czasie MM dostanie szanse walki o pas. Jest szansa na poważne walki.
Autor: andrewsky
Data: 10-11-2011 23:53:45
Polak18 Brawo za spostrzegawczosc,nie sprawdzilem na Boxrecu jak na imie ma Masternak,oczywiscie Mateusz Przepraszam i obiecuje rychlo poprawe
Autor: martinez688
Data: 11-11-2011 00:14:10
Zombi ja uwazam że to dobry ruch, mogl miec po wygranej walce z Afolabi co było dla mnie pewne pozycje do konkretnych negocjacji nie mial jaj i nie ma pozycji. Ruch dobry bo inaczej dalej mialby poczekalnie
Autor: JUNIOREK
Data: 11-11-2011 00:35:42
No i super!!! Może coś się w końcu ruszy jego kariera , bo to przyszłościowy zawodnik o ile będzie dobrze prowadzony (czytaj większy budżet coraz lepsi przeciwnicy) @andrewsky "Zadziwiajace z jaka wyrozumialoscia spolecznosc Bokser org.przyjela wiadomosc,iz Mariusz negocjuje z tym szwabem,zlodziejem i oszustem spod znaku gapy Sauerlandem....lol... " O co Ci w tym przeszkadza??? A Don King to super uczciwy promotor??? - a nie przypominam sobie żeby ktoś miał jakieś "ale" jak Adamek (choć tu skompus trafił na skompusa i zakończyło się jak się zakończyło - choć mimo wszystko zobacz jak się rozpędziła wtedy jego kariera) podpisywał z nim kontrakt lub Gołota??? A Wasyl??? Więc nie wiem w czym widzisz problem??? Przecież chyba najważniejsze żeby w końcu za Masternakiem stanął ktoś z porządną kasą bo wtedy będą lepsze warunki do trenowania (na lepsze obozy będzie mógł sobie pozwolić,lepsi sparingpartnerzy, lepsze suplementy itd), lepsze warunki finansowe (zarobki) więc i lepsza motywacja dla samego Mastera do osiągania wyników a co za tym idzie proporcjonalnie jeszcze większe zarabianie kasy bo nie znam osoby której kasa by nie motywowała. No i może w końcu będzie szansa przebicia się do walk z lepszymi zawodnikami i w końcu możliwość zorganizowania mu walki o tytuł - WIĘC JAK DLA MNIE TO BOMBA!!! Oby tylko nie było warunkiem do tego zmiana obywatelstwa i występowanie pod niemiecką flagą
Autor: Polak18
Data: 11-11-2011 00:43:19
Spokojnie.Myślę,że Mateusz za kilka euro więcej nie wyrzeknie się swojego kraju,z resztą nie jest to konieczne,bo przecież u Sauerlanda walczą bokserzy różnych narodowości.Powietkin-Rosjanin,Helenius-Fin,Yoan Pablo Hernandez-Kuba,Steve Cunningham-USA,Enad Licina-Serbia. Zatem o kwestię narodowościowe byłbym spokojny.
Autor: JUNIOREK
Data: 11-11-2011 01:15:16
@Polak18 Żartowałem sobie trochę z tym zrzeczeniem się obywatelstwa - znaczy się przynajmniej mam taką nadzieje ;-) Chociaż, trochę to popularne zwłaszcza u niemieckich zawodników - Michalczewski, Dimitrienko, Huck i wielu innym - nawet Kliczki opowiadali że mieli taką propozycję - łącznie ze zmianą nazwiska. Albo zobacz naszego modlącego patriotę Adamka - raptem po 3 letnim (nie pamiętam dokładnie ile???) pobycie w Stanach wychodzi pod dwiema flagami bo to przecież jego drugi dom , a taki Gołota po 20 latach tylko pod Polską Więc wiesz: nigdy niczego a w tym przypadku raczej nikogo nie można być pewnym.
Autor: Napoleon
Data: 11-11-2011 01:53:00
Jest szansa że "masterek" w końcu wyniesie się od tego pseudo promotora Gmitruka i zasłuzy na przydomek "Master"...
Autor: Dominic
Data: 11-11-2011 03:01:09
Może wreszcie rzeczywiście coś ruszy z jego karierą . Bo chłopak ma naprawde talent do boksu i ma dużą szanse się przebić na szczyt ! Także "Master" powodzenia i jedziesz tam z nimi . Poza tym jeżeli będzie dobrze walczył - to szwaby nie będą miec pretekstu aby ciachali wałki ;) a kasa się napewno przyda !
Autor: Ghostbuster
Data: 11-11-2011 06:48:34
Wystawienie Mastera na gali we Wrocławiu było dobrą inwestycją. Chciałbym, żeby obóz Mastera się dogadał i do tego na jak najbardziej korzystnych dla niego warunkach, żeby nadal trenował go Gmitruk. Sauerland Event może mu bardzo pomóc w rozwinięciu kariery. Dobrze, że takie rozmowy są.
Autor: Hugo
Data: 11-11-2011 07:07:08
Grupa Gmitruka jest finansowo za słaba na dłuższe samodzielne istnienie. Jej przekształcenie się w polską filię Sauerlanda byłoby naturalnym procesem z korzyścią dla bokserów i być może także samego Gmitruka. W każdym razie wolę by Masternaka przejął Sauerland, niż Wasilewski.
Autor: Razparuk
Data: 11-11-2011 08:42:43
Amen Hugo....:)
Autor: odyniec
Data: 11-11-2011 09:35:27
Mateuszek u wujka bedzie mial dobrze w koncu przestana od niego wymagac dobrych rywali i bedzie mogl robic to co robi najlepiej - obijac kelnerów i jeszcze dobrze zaplaca
Autor: kolaj
Data: 11-11-2011 09:54:46
odyniec Albo toczyć ringowe wojny z zawodnikami typu Palacios :)
Autor: Krzych
Data: 11-11-2011 10:16:01
Gorzej być nie może. Do takich skorumpowanych złodziei się przenieść. Jestem zawiedziony...
Autor: Razparuk
Data: 11-11-2011 10:45:43
Nikt nie mówi że wujaszek będzie musiał wałkować na korzyść Mateusza. Gmitruk nie wypromuje mateusza a do stajni KryminalnychPromotion pewnie chłopak nie ma serca iść.
Autor: pyra90
Data: 11-11-2011 11:17:55
Co zrobi to jego sprawa i chuj wam do tego
Autor: Sierak2012
Data: 11-11-2011 11:56:48
Jeśli chodzi o wage cruser stajnia Sauerlanda to najlepsze miejsce.
Autor: karat
Data: 11-11-2011 12:21:22
Hardcore negoszjejters
Autor: MatMaister90
Data: 11-11-2011 15:29:48
I chyba tak byłoby najlepiej. Mam nadzieje, że nie chodzi o wyłączność a jedynie o współpracę. Wiadomo człowiek by chciał, żeby Master robił karierę w stanach i walki na HBO, ale w tym limicie w stanach nikt nie interesuje się Masterem. Tam rynek na tę kategorię umarł. Dlatego Sauerland to dobra opcja. Niech tylko to będzie współpraca, a nie całkowite "wykupienie" zawodnika. No i oczywiście Gmitruk w narożniku. Inaczej sobie tego nie wyobrażam.
Autor: canuck
Data: 11-11-2011 23:22:59
Masternak oraz Proksa to dwoch polskich zawodowych piesciarzy, ktorzy maja "papiery" na duzej klasy mistrzow. Pozostali, albo osiagneli juz swoj pulap w karierze, albo unikaja powaznej konfrontacji. W wadze CW lepiej jest zostac w Europie, bo w Stanach nie ma za duzo zainteresowania ta waga, czyli nie ma duzych pieniedzy.
Autor: Polak18
Data: 12-11-2011 00:06:56
No tak bo jacy zawodnicy są w Stanach? Zaledwie garstka.Lateef Kayode,Antonio Tarver, stary Roy Jones Jr i niezły Eric Fields.To tyle,w Niemczech wybór rywali jest dużo większy i dużo lepsze nazwiska tam są.