BYRD O WALCE Z WITALIJEM

Dodano: 28 września 2011 16:37
BYRD O WALCE Z WITALIJEM
Jakub Biluński, boxingscene.com
Obraz własny

Pierwszego kwietnia 2000 roku na ringu w Berlinie Chris Byrd pokonał Witalija Kliczkę (43-2, 40 KO), zdobywając tytuł mistrza świata WBO wagi ciężkej. Kliczko nabawił się poważnej kontuzji lewej ręki i zrezygnował z dalszej walki w przerwie między dziewiątą a dziesiątą rundą. Byrd utrzymuje jednak, że kontuzja była raczej wymówką Ukraińca.

- Nie obchodzi mnie to, co mówią ludzie - on poddał się, gdyż wiedział, że go znokautuję. Ani razu mnie nie zranił. Zacząłem się do niego dobierać. Publiczność to zauważyła i oklaskiwała mnie. Gdybym był na miejscu Witalija, zażądałbym rewanżu, ale oni chcieli, żebym walczył z Władimirem, którego styl jest dla mnie trudniejszy - powiedział Byrd, który ostatnią walkę w swojej karierze stoczył w 2009 roku.

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: MatMaister90
Data: 28-09-2011 16:51:37
Z drugiej strony, co ma powiedzieć ? Przecież nie będzie gadał " Wygrałem, bo Witalij miał kontuzję i gdyby nie to, zapewne bym przegrał. "
Autor: DAB
Data: 28-09-2011 16:53:03
Ostatnio tę walkę znów obejrzałem to nie był do końca jeszcze ten Wit ze swoim dziwnym stylem.A dziwnie się patrzy jak on jest w odwrocie,kontuzja pewnie była,niby czemu miał operację.Jednak to co Wit prezentował nawet w ostatniej walce z Adamkiem i nie chodzi na tle rywala, a o jego styl i możliwości to naprawdę jest jak wino im starszy tym lepszy.W dodatku teraz jest pewniejszy siebie
Autor: DAB
Data: 28-09-2011 16:54:52
Końcówka była zdecydowanie Byrda,Wit kondycyjnie też za dobrze nie wytrzymał w 9 rd przyjął dużo bezpośrednich lewych.
Autor: DAB
Data: 28-09-2011 16:54:52
Końcówka była zdecydowanie Byrda,Wit kondycyjnie też za dobrze nie wytrzymał w 9 rd przyjął dużo bezpośrednich lewych.
Autor: adam77
Data: 28-09-2011 17:02:31
temu sie cos w glowie pojebal.. zreszta byrd to najwieksza ci.ta... HW
Autor: MrAdam
Data: 28-09-2011 17:04:42
Witalij nie wytrzymał kondycyjnie i sie poddał. Tak uważam. To były jeszcze czasy, w których bracia nie walczyli więcej niż 4 rundy, a później mieli problemy kondycyjne.
Autor: OneShoot
Data: 28-09-2011 17:17:19
-.- Vitali praktycznie walczył jedną ręką , i tak wygrywał większość rund.
Autor: Deter
Data: 28-09-2011 17:23:56
MrAdam Skąd pomysł, że nie wytrzymał kondycyjnie? A czasy były takie... że Vitalij w poprzedniej walce walczył 9 rund. Vitalij nigdy nie miał problemów z wytrzymałością - no chyba, że dajesz się nabrać na to, jak Vitalij oddycha robiąc "karpia".
Autor: Polak18
Data: 28-09-2011 17:25:09
adam77 Byrd największa ciota HW? Ta ciota pajacu dała świetną,emocjonującą walkę z naszym Andrzejem Gołotą i kilkakrotnie wychodziła do ringu z braćmi,w tym z Witkiem dał nawet równą walkę i nikogo nie unikała.Skoro on jest ciotą to jak nazwiesz siebie?
Autor: Polak18
Data: 28-09-2011 17:31:07
Dodatkowo pokonał między innymi: Evandera Holyfielda,Fresa Oquendo,Davida Tuę,Berta Coopera,Jameel'a McCline'a czyli czołówkę tamtych czasów.Jak na tak nędzne warunki do wagi ciężkiej osiągnął bardzo dużo.
Autor: DaszkiNaWymiarPl
Data: 28-09-2011 17:31:48
Grzesiu cisnij z Sylvkiem rozniesie go jest za dobry, silny i mlody. P.S. mam 2 miejsca dla chetnych na walke jake w piatek lub sobote.
Autor: DaszkiNaWymiarPl
Data: 28-09-2011 17:33:15
Sory to do walki Grzesia ;-)
Autor: adam77
Data: 28-09-2011 17:33:35
Polak18 Wiem jak nazwie siebie,ale tez wiem jak nazwie ciebie-cwelu zajebany... Byrd to placzek,koles ktory zamiasta walczyc pokazuje ze go przeciwnik faluje... zreszt po jaki Hu.. ja ci odpowiadam jak ty tak tempa palo nie zrozumiesz..
Autor: Polak18
Data: 28-09-2011 17:40:17
adam77 Mam dobre określenia na twoją osobę:Kozak w necie,fajer w świecie. Dobra dzisiaj dzień dobroci dla zwierząt i nie będę się nad tobą znęcał.
Autor: adam77
Data: 28-09-2011 17:48:26
Polak18 tobie syneczku cos w glowie pojebalo?? Ja jestem kozak w necie?? A kto obrazil pierwszy moja osobe?? Co twoj maly mozdzek nie moze juz wymyslic nowych argumentow- skoncz pieprzyc leszczu...
Autor: Polak18
Data: 28-09-2011 17:50:10
Coś taki agresywny? Miałeś ciężki dzień w gimnazjum? Koledzy dokuczali?
Autor: adam77
Data: 28-09-2011 17:55:58
Ale mi dowaliles!! Masz leb!!! hahahaha
Autor: andrewsky
Data: 28-09-2011 19:45:29
Walka z Byrdem to najwiekszy blamaz w karierze Vita,no i chyba jedyny:)
Autor: Luckas
Data: 28-09-2011 19:53:24
Byrd ciota? TEN TYP obskoczył prawie że wszystkich i był mistrzem swiata HW. Jakby sie uprzeć to nie dał rady tylko Władkowi, bo ostatnich porażek nie ma o liczyc bo to juz cień tego zawodnika co byl wczesniej. SZACUN. Adamkowi tylko zyczyc takiej kariery w ciezkiej.
Autor: Polak18
Data: 28-09-2011 19:56:56
Luckas Coż mogę powiedzieć.Redakcja po 10 września nie usunęła jeszcze wszystkich trolli.Liczę,że niedługo to uczyni.Nie ma już użytkownika Wejherowo liczę,że innych trollów także nie będzie.
Autor: Faraon
Data: 28-09-2011 20:00:40
Faktycznie robi się tu bagno i wciąga razem z butami! Autor komentarza: adam77 Nierozumiem cię czemu tak ubliżasz i twierdzisz ze to ciota co? To napisz z jaką ciotą walczył a moze z ciotką na poduszki? Zrozum że niemasz racj i niepotrzebne jakiekolwiek obelgi! POZDRAWIAM!
Autor: nik
Data: 28-09-2011 20:21:01
Kliczko przegral i tyle,kontuzji nie dostal na treningu tylko w walce, kiedys byl wysoki poziom HW i wystarczyl Byrd zeby sprawic mu klopoty.
Autor: Krzych
Data: 28-09-2011 20:51:13
Patrząc na tą ostatnią rundę to gdyby Byrd te ostatnie rundy ostro atakował to byłoby po Vitaliju. Ale nie rozumiem tej decyzji, co to za problem pouciekać 3 rundy i wygrać na pkt?
Autor: bonkers
Data: 28-09-2011 20:53:41
Chris był takim waciakiem jakim teraz jest Adamek, momentami nawet rywali bardziej klepał niż uderzał przerażenie Vitalija po pierwszym otrzymanym trafieniu i strach przed rychłym KO musiał być zatem ogromny...
Autor: andrewsky
Data: 28-09-2011 21:27:20
A swoja droga to Byrd,ktory byl kurduplem i waciakiem pokazal co mozna zdzialac w hevy umiejac myslec w ringu,majac swietna technike,niewygodny styl boksowania jaja we wlasciwym miejscu...
Autor: krzysiek34
Data: 28-09-2011 21:42:59
andrewsky Takie były wówczas czasy! Byrd wygrał eliminator z bardzo ograniczonym Tua( o ile pamiętam sędziowie punktowali w granicach 116-112) . Potem pokonał w najgorszym okresie kariery Holyfielda( słabszego niż w walkach z Wałujewem czy Ibragimowem) . Kilkakrotnie bronił tytułu ze średniakami i w dwóch przypadkach ( Golota, Quendo ) pomogli mu sędziowie. Poza walką ze starszym Kliczko walczył tylko dwukrotnie z bokserskim topem. Były to dwie walki z mlodszym bratem w których 4czy 5 razy zaliczał deski!!
Autor: NATHAN
Data: 28-09-2011 22:07:15
To fakt że Wład był dla Byrda bardziej niewygodny. Ja mimo wszystko gościa lubie, a po oglądnięciu filmu o Kliczkach jeszcze bardziej go polubiłem :)
Autor: andrewsky
Data: 28-09-2011 22:24:41
krzysiek34 Tua byl ograniczony,ale byl naturalnym ciezkim z twardym lbem i jednym z najmocniejszych ciosow w historii hevy.Byly momenty,w tamtej walce ze Byrd wdawal sie w wymiany z Tua!!! Tamten Tua wymiotlby cala dzisiejsza czolowke,lacznie z Wladem Wyobrazasz sobie ze Povietkin,Haye albo Adamek poszedlby na wymiane z Tuamanem sprzed 10 lat? Byrd zaliczal deski z Wladem,ba on przelecial pol ringu po jednym takim strzale,byl zalany krwia,a mimo to dalej chcial walczyc.Dzisiejsi supertwardziele jak Arreola czy Peter wylapia pare lewych prostych,ze dwa prawe proste i z placzem schodza z ringu,a to przeciez naturalni ciezcy sa....
Autor: dj1986
Data: 28-09-2011 22:43:15
Podziwiam Byrda za całokształt w ciężkiej!!!!!!!
Autor: canuck
Data: 29-09-2011 01:27:33
To jest zdumiewajace, jak ci "wspaniali" bokserzy nagle sie odzywaja "tak jakby znikad." Tu napewno nie chodzi o pieniadze, tylko o sport oraz meska dume! Vitek oraz Wladek maja bardzo trudne zadanie prezd soba na przyszlosc, bo juz przeciez otlukli pewnie 90% w miare rozsadnych "twarzy" w HW, ktore byly do otluczenia. Nie zapominajmy, ze bracia K2 potrzebuja co najmniej 5-6 nowych twarzy na rok. Do tego te twarze nie moga pochodzic z tzw. katgorii "lekko pol-smiesznej", bo przeciez bracia K2 musza sie nieco szanowac. Do tego ci potencjalni przeciwnicy musza chciec z K2 walczyc! Takze, Toney, Tarver, Byrd, Holyfield, Botha, Field, Tua, jak tez Warzyk oraz Szpilka na razie odpadaja. Wawrzyk oraz Szpilka to jest oczywiscie taki rodzimy dowcip! Jezeli Wach wygra nastepne dwie walki z bokserami z nazwiskami, to bedzie mial swoja szanse. Do tego dochadza Helenius, Povetkin, oraz Boycov. No i kto wiecej? Ta lista jest ogromnie krotka! No to jest w najlepszym wypadku czterech facetow na przyszly rok. Fury, Wilder oraz inni prospekci to musza jeszce dlugo poczekac, bo przeciez nikt ich nie chce odbierac ze szpitala!
Autor: un4given
Data: 29-09-2011 01:44:56
"Do tego te twarze nie moga pochodzic z tzw. katgorii "lekko pol-smiesznej", bo przeciez bracia K2 musza sie nieco szanowac" Mam nadzieję, że masz rację i nie dojdzie do zakontraktowania walki Wladimira z Mormeck'iem bo byłby to niesmaczny mismatch :/
Autor: KubaRozpruwacz
Data: 29-09-2011 08:41:31
Dopiero teraz zauwazylem ten artykul... No coz, tak to jest z czarnymi, nawet jak go czysto znokautujesz to i tak powie, ze sie poslizgnal i uderzyl glowa w naroznik. Byrd co najwyzej moglby wygrac to na punkty. Nie zapomne jego walki z Wladymirem haha po kazdej rundzie wracal do naroznika i mimo ze dostawal baty krzyczal: " Uuuuuuu aaaaa yoooo im black!!! uuuu aaaa im gona crazy to night !!! - czy cos w tym stylu, oczywiscie swoje dodalem :) a jak to sie skonczylo wszyscy pamietaja
Autor: kuba2
Data: 29-09-2011 10:27:14
Byrd z Vitem był bezradny ale krzywdy sobie zrobić nie dawał. Kontuzja, kondycja, małe doświadczenie Ukraińca .... tak czy inaczej nawet laik który oglądał pierwszą walkę w rewanżu na Chrisa by raczej nie postawił. tak więc bez przesady, Kliczko to jednak inna liga.
Kalendarz imprez