VIDEO. ORTIZ I MAYWEATHER NA WADZE
Dodano: 17 września 2011 01:37
Autor: Redakcja, YouTube
Zdjęcie: Obraz własny
KOMENTARZE
ZOSTAW SWÓJ KOMENTARZ
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: WARIATKRK
Data: 17-09-2011 01:47:10
Floyd okrutnie się wozi....
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 02:03:52
o ludzie co za wiesniak,masakra oby Ortiz go zniszczyl
Autor: JUNIOREK
Data: 17-09-2011 03:22:45
Floyd - trzeba przyznać ma coś z tym pustym łbem nie tak - zresztą to u nich rodzinne. Po prostu taki tani wieśniak (nie obrażając w tym momencie ludzi ze wsi). Ale bym był szczęśliwy jak by go Ortiz znokautował -chociaż marne na to szanse , podobnie jak na wygraną Ortiza.
Autor: iwan80
Data: 17-09-2011 03:22:50
zaraz znawca COP bedzie sie tutaj wypowiadal...
Autor: JUNIOREK
Data: 17-09-2011 03:24:40
Wiem że być może to wszystko udawane , ale po prostu nie przepadam za tego typu ludźmi.
Autor: meti
Data: 17-09-2011 06:21:27
Mayweather od wszystkich wymaga testów , ale patrząc na niego i jego zachowanie to sam powinien zrobić testy , ale psychiatrycznie !!
Autor: Pajus007
Data: 17-09-2011 08:44:23
Widzę panowie, że macie problemy ze sobą.
Autor: husta
Data: 17-09-2011 08:51:33
alvarez z gomezem beda sie bic na tej gali ?
Autor: Paulpolska
Data: 17-09-2011 09:10:46
Większa mrzawa przy wejściu Ortiza. Super
Autor: Paulpolska
Data: 17-09-2011 09:11:59
Za taką galę to bym dał 40 zł. Vargas vs Lopez, Alvarez vs Gomez itp. Dużo ciekawych walk nie jak u nas
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 09:13:49
Alvares Gomes w Los Angeles.
Autor: Paulpolska
Data: 17-09-2011 09:16:57
ale jest Erik Morales lubię tego typa oglądać ;d
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 09:17:03
tutaj walczy jeszcze Morales-Cano i Vargas-J.Lopez
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 09:18:23
Pajus o co Ci chodzi?
Autor: Adam89
Data: 17-09-2011 09:33:02
Ja rozumiem że tutaj chodzi o promocje walki, ale irytuje mnie takie zachowania Floyda. Szacunek dla wielkich bokserów, którzy nie robią z siebie debili przed walką.
Autor: Faraon
Data: 17-09-2011 09:33:46
Autor komentarza: Paulpolska Data: 17-09-2011 09:11:59 Za taką galę to bym dał 40 zł. Vargas vs Lopez, Alvarez vs Gomez itp. Dużo ciekawych walk nie jak u nas No ja też bo te pojedynki mają coś takego w sobie! Ortiz zachowuje się spokojnie i może a nawet ma szanse uszczelic zarozumialca! 50/50 stawiam choć wiem ze Ortizowi bendzie bardzo trudno ale zobaczymy? O której gala sie zaczyna i czy bendą linki? POZDRAWIAM!
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 09:35:42
o 3,linki zawsze sa:)
Autor: Faraon
Data: 17-09-2011 09:37:35
Autor komentarza: weentM Data: 17-09-2011 09:35:42 o 3,linki zawsze sa:) To fajnie bo dopiero od wczoraj mam poinstalowane i narszczie moge oglądać cokolwiek Napisz dokładnie o której gala? POZDRAWIAM!!!
Autor: Champion20
Data: 17-09-2011 09:43:35
DZIWIE sie wam że jestescie wszyscy tacy naiwni nic innego po za tym co widzicie nie zauważacie. Przecież to całe show jest udawane dla wiekszyc zyskow i Floyd i Ortiz to wiedzą i podgrzewaja atmosfere szkoda ze po walce juz bedą kumplami:( przyklad z przeszlosci moge podac Tyson-Lewis po walce wyszlo ze są dobrymi kumplami
Autor: Faraon
Data: 17-09-2011 09:50:43
Autor komentarza: Champion20 Kto jest naiwny? Zresztą każdy obstawia sobie jak chce i nawet bez uzasadnienia. Poprostu chciałbym żeby wygrał Ortiz ale czy to naiwnośc?
Autor: Faraon
Data: 17-09-2011 09:53:06
Tyson-Lewis Czy aby napewno są kumplami?
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 09:59:13
No dokladnie ja tez bym chcial zeby walke wygral Ortiz,lubie bardzo goscia. macie linki http://huckenbusch.dbv.pl/viewpage.php?page_id=13 -PL http://boxingguru.eu/gurutv1.html -UK http://pl-sport.tv/ -PL
Autor: Faraon
Data: 17-09-2011 10:02:03
Autor komentarza: weentM Dziękuje za linki!!!
Autor: oxy10
Data: 17-09-2011 10:02:24
Mnie już dawno przestał emocjonować takie rzeczy.Jak napisał Champion20 ,ten cały show dla tych którzy jeszcze nie zdecydowali się wykupić PPV. Możecie sobie zobaczyć, co było na face to face, którego tak naprawdę nie było.Tam był dopiero pokaż.Wcześniej na jakiejś konferenjci Floyd "ugryzł" w nos Ortiz'a, śmiechu co nie miara i jeszcze Oscar klepiący Floyd'a po ramieniu, którego wcześniej wyżywał od narkomanów,alkoholików i śmiał się ,że przebiera się za babę.No ludzie litości.Pewnie to był jeszcze pomysł Oscara."Floyd,jak wiesz dałem wywiad o moich problemach można to wykorzystać.No nie wiem Oscar mój przyjacielu, czy tak można.E tam , człowieku chodzi nam wszystkim o jedno HAJS"Pewnie na takiej zasadzie to się odbyło.Nie ma co się podniecać.Jakieś kontrowersyjne materiały muszą mieć choćby do 24/7. Floyd ma podobno dostać 25 baniek ,a Ortiz 2 + PPV. Trzeba się postarać , aby premia była odpowiednia.W ogóle komisja stanu podaje zarobki wszystkich i to normalne , a u nasz to tajemnica największa na świecie.'"Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają", tylko jakoś się przełamali, żeby powiedzieć społeczeństwu ,że za walkę Adamka trzeba zapłacić 40 zł.Co kraj to obyczaj.
Autor: Faraon
Data: 17-09-2011 10:06:00
Floyd ma podobno dostać 25 baniek ,a Ortiz 2 + PPV. Trzeba się postarać , aby premia była odpowiednia.W ogóle komisja stanu podaje zarobki wszystkich i to normalne , a u nasz to tajemnica największa na świecie.'"Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają", tylko jakoś się przełamali, żeby powiedzieć społeczeństwu ,że za walkę Adamka trzeba zapłacić 40 zł.Co kraj to obyczaj. No niestety u nas pewne rzeczy są objęte tajemnicą a to że z ważenia robi się SHOW to każdy wie! POZDRAWIAM!!!
Autor: Faraon
Data: 17-09-2011 10:09:12
A mnie najbardziej rozbawiła konferencja Najman/Saleta Rewanż he he dobre no nie? BEZ SESU!!!
Autor: jkd
Data: 17-09-2011 10:28:56
Ale wysoki kurs na Ortiza. Widac, wiekszych szans mu nie daja. Coz, ja bede trzymac kciuki za walecznego Victora. Czuje, ze czeka nas walka roku. Jesli Mayweather pozwoli sobie na takie bledy jak w walce z Mosleyem, to moze pasc na dechy.
Autor: Monteki
Data: 17-09-2011 10:32:27
Wie ktos na jakim kanale bedzie transmisja?
Autor: oxy10
Data: 17-09-2011 10:43:37
Faraon Z tym każdy,to nie byłbym taki pewny.W USA takie rzeczy się sprzedają.Polacy z reguły tacy naiwni nie są.To ma też przyczyny z przeszłości.Nie wyobrażam sobie u nas gal wrestlingu , czyli cyrku.Nam starczy Cyrk Zalewski.Tam to dopiero się dzieje, jak publika się tym podnieca, to ja nie mogę na to patrzeć.Pomijam ,że są to głównie dzieci,ale u nas nawet dzieci nie wierzyłyby,że to naprawdę. Co do rewanżu Najman to jakaś kpina.Był wywiad z nim i redaktor o kogo się nie zapytał , to Najman z nim przegrał.Wawrzyk Pudzian,Saleta i co najlepsze z każdym rewanż, bo przecież on tak naprawdę nie przegrał.Plus ,że nie robi z siebie perfidnego kretyna i że jakoś tam potrafi po części powiedzieć ,że przegrał z Wawrzykiem i Pudzianem , ale z Saleta , to ręka sama odklepała.Nie maił nad nią kontroli.W ogóle ten rewanż , to powinni dać na wrestlingu albo po pokazach jako główna atrakcja w Cyrku Zalewskim, czy innym
Autor: Faraon
Data: 17-09-2011 10:49:15
Autor komentarza: oxy10 MASZ RACJE!!!
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 10:52:11
Mnie też nie bawią takie przedstawienia,czekam na walkę i liczę na niespodziankę.
Autor: alfagta
Data: 17-09-2011 10:59:07
Ale Wy jesteście wszyscy nudni… Floyd świr, Floyd debil, etc. Ortiz ma szanse na poziomie 50%? Pogieło Was? Ortiz to leszcz, którego przeciętny Maidana wykończył. Za co Wy Floyda tak nienawidzicie? Nie rozumiecie, że to jest publicity stunt? Po prostu kasa musi się zgadzać. Dzięki niemu boks jest ciekawszy, a nie Ci wszyscy nudziarze. FLOYD DO BOJU!
Autor: Faraon
Data: 17-09-2011 11:03:08
Autor komentarza: alfagta Kto napisał Floyd świr,debil i nudny? Chodzi o jego napinki i nic wiencej ale Many P. wybije mu z głowy te cyrki...
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 11:03:37
alfagta Dla mnie boks to walka w ringu nie jakieś sztuczne show ,wolę być nudny niż się cieszyć bo typ się buja jak gimnazjalista.Jestem za Ortizem
Autor: alfagta
Data: 17-09-2011 11:07:51
Chory psychicznie, pusty łeb, wieśniak. Ludzie, zrozumcie jedno! On napędza tę dyscyplinę. NIKT NIE PRACUJE CIĘŻEJ OD NIEGO. Poza tym widzę, że niechęć do Floyda przysłania Wam prawdziwe szanse. Ortiz NIE MA SZANS. Dostanie bęcki i będzie płakał jak po laniu z rąk Maidany.
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 11:17:27
Napisałem tylko,ze się buja nie każdy lubi takie osobowości.Napędza sprzedaż swojej walki po prostu.Czy nikt nie pracuje ciężej to coś czego nie wiesz,nie wiemy i nie zmierzymy.Co do szans 70-30 dla Floyda,ja po prostu kibicuję Ortizowi.
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 11:19:56
Kibicowanie nie ma nic wspólnego z oceną kto wygra walkę,faworyt jest ogólnie znany a to nie konkurs typerów,tak jak kibicowałem Adamkowi a ludzie się cieszą ,że dobrze wytypowali walkę z Witem,to śmieszne:)Co innego kibicować a typować,czy obstawiać,lubię niespodzianki wygrana Ortiza tak by namieszała,że to dopiero promuje dyscyplinę.Zmiany są potrzebne,działyby się ciekawe rzeczy.
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 11:24:14
walka z maidana byla dwa lata tenmu,ortiz sie zmienil poza tym jestem przekonany ze jak floyd dostalby tyle bomb co ortiz wtedy tez by nie chcial dalej walczyc mowie teoretycznie,bo wiadomo jaka jest jego obrona
Autor: Zamierzonykicz
Data: 17-09-2011 11:26:33
Czy mi się wydaje czy Mayweather nieco przytył ?:D Już nie jest to tak idealna sylwetka jak chociażby z walki z Marquezem...
Autor: milan1899
Data: 17-09-2011 11:28:51
mam rozdwojenie jaźni związane z tą walka , z jednej strony chciałbytm żeby Ortiz usadził Amerykańca i zmknął mu buzie z drugiej strony jeśli Ortiz wygra nigdy nie dojdzie do starcia z Paciem , na które tak długo już czekamy i , kóre ma szanse stac się największym wydarzeniem bokserskim które będziemy mieli okazaje obejrzeć , Na PS będzie ta gala bo jeszcze nie sprawdzałęm ???
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 11:31:52
Chyba extra. Wygrana też do walki z Pacmanem wcale nie musi prowadzić a porażka mogłaby ciekawe roszady zrobić.Nawet rewanż lub Ortiz vs Pacman a Money szybko chciałby powrócić do gry tego jestem pewny.
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 11:37:43
weentM Też uważam,że to już nie ten sam dzieciak Ortiz.Walka z Berto pokazała jego determinację.Choć wiadomo ,że to nie był rywal klasy Moneya to jednak silny boxer i szły ostre wymiany.W dodatku Ortiz jest na fali wznoszącej a Floyd to dla mnie niewiadoma ,zobaczymy w ringu.Na pewno będą emocje.
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 11:41:51
No wlasnie wlasnie,jak sie rzuci na Maywethera to nie wiadomo jak sie zachowa bedac pod presja:)
Autor: milan1899
Data: 17-09-2011 11:42:11
taka długa przerwa nie działą korzystnie na żadnego boksera , nawet taki mistrz jak Money nie powinnien sobie na nią pozwolić a Ortiz faktycznie to młody silny chłopak który nie będzie kalkulował , pierwsze rd będą mega ciekawe i do 3-4 rd musi zranic powaznie Moneya jak chce wygrac , poźniej będzie to już mega trudne bo doświadczenie Floyda plus mega obroną będą robić swoje
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 11:43:01
W dodatku mańkut,Floyd tak jak z Hattonem z mańkutem nie ucieknie na prawo i lewy łokieć pod szyję,tu będzie musiał walczyć:)
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 11:47:33
Jedyny mankut z ktorym FLoyd walczyl,ktorego kojarze wtej chwili to Judah,a z nim mial problemy
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 11:51:42
weentM Tak,bo Floyd ma idealną obronę na praworęcznych,ucieka na nogę prawą,unika długich prawych,amortyzuje,łokciem przeszkadza,także eliminuje pół atutów rywali swym cwaniactwem a jak ich zmęczy to ogrywa jak dzieci.Mańkut to inny świat przy takim systemie obrony jak robi Floyd,dlatego mnie to ciekawi.Pacman mańkut stad te szopki z walką on by mu nie pasował.Tutaj Floyd będzie zmuszony więcej walczyć,boksować.Technicznie jest lepszy tylko siła może przeważyć jakiś celny cios lub kumulacja.
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 11:53:38
no ja na niego licze bardzo,i wierze w to, w adamka nie wierzylem wogle w walce z kliczka,ale tu mimo tego ze pewnie buki daja podobne ceny to w niego wierze
Autor: milan1899
Data: 17-09-2011 11:55:17
jeżeli ogra Ortiza a cały czas nie będzie chciłą walki z Paciem to najchętniej obejrzałbym go z Khanem , któremu mał o kto daje szanse w takim starciu ale jak mawia klasyk "po wnikliwej analizie stylów" widzę że mógłby byc to mega ciekawy pojedynek w którym Floyd wcale nie miał by tak lekko ale na razie jhest Ortiz któego mam na kuponie bo stawka jest mega dobra :)
Autor: speed
Data: 17-09-2011 11:58:33
Tez zastanawiam sie czy nie postawic na Ortiza...
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 11:59:47
weentM Adamek był Polakiem ja im zawsze kibicuję ale to sprawa każdego jak uważa.Nie postawiłbym tam na niego a na Ortiza licząc na niespodziankę być może postawiłem:)Ale nie dużo.Jednak Faworyt to Floyd i wszystko inne będzie niespodzianką,które kurde lubię! Co do Khana rozwija się też jak burza,ciężki będzie dla każdego kto nie powali go w stylu Prescota.Częstotliwość akcji ofensywnych rodem z Pacmana ,narzuca swój styl walki.Nie lubię go ale jest coraz lepszy
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 12:02:01
no teraz bedzie walczyl z Pettersonem,wg mnie troche krok w tyl ale to nic,nie ma z kim walczyc.. ja nie kibicowalem adamkowi za jego gwiazdorzenie,na drugi dzien nabral pokory i zupelnie inny czlowiek
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:02:12
speed Ja wolę za grosze zagrać coś po takich kursach niż kumulować 8 faworytów by mi coś wyszło a zawsze ktoś i tak przegra.Jak gram to szukam niespodzianek ale tam gdzie są szanse.Dobrze ,że Mtagwy nie zagrałem a już ku.wa miałem tylko porąbało mi się ,że ta walka też dziś.Bo bym przegrał a kurs mnie kusił.
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:03:25
weentM Petterson jest niedoceniany uważam,całkiem dobry zawodnik.Po tym co Zab pokazał a raczej czego nie pokazał to dobry rywal.Remisował też z Ortizem,jest technicznie bardzo ułożony.
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 12:04:44
no zobaczymy,ale Khan go rozklepie latwo
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:08:15
weentM Nie zdziwi mnie to ale to rywal z górnej półki,jak tak to znaczy,że Khan powinien walczyć z zawodnikami pokroju Floyda,Pacmana ,jeśli wygra łatwo.No zobaczymy ja liczę jednak na spory opór
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:10:16
Własnie jeszcze Bradley o tym to ucichło... Pogromca Petersona jak Amir wygra niech walczą.
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:13:16
http://youtu.be/6NXgQVYnB-A Najlepsze momenty Peterson vs Ortiz.Widać moc Victora w pierwszych rundach:)Ale jak Floyd przetrwa to później może być dominacja tu nawet do głosu doszedł Peterson
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 12:17:59
no wlasnie,z tego co pamietam to dziwilem sie ze remis,bo jednak Paterson mial koncowke
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:19:05
No wstrząsnął tam Ortizem,jak Victor tak siądzie z Floydem to pozamiatane.Z Berto jednak cisnął dobrze do końca.
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 12:23:52
liczymy jednak na dobry poczatek:) a dzisiaj gala ufc jeszcze rownolegle leci:) ale boks wiadomo ze ponad mma:)
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:29:47
weentM Ostatnio Cormier mnie nie zawiódł,świetna stójka tego zapaśnika:)Ja bym go w H.W widział.Kombinacje ma ekstra już walkę wcześniej to pokazywał.Ja lubię to i to ale boks bardziej,najbardziej:)A UFC śledzę długo ale głównie z powtórek:)
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:32:27
Cormiera po wygranym Finale widziałbym z kimś z dwójki Dos Santos vs Cain ,nie musi byc wygrany.A Lesnar z Overeemem też będzie Hit:)
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 12:32:29
Cormier walczyl dawno:) teraz ma z Silva walczyc,ale nie wiem kiedy:D
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 12:33:17
czy walczyli??? :O
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:36:20
Pokonał go zdemolował w stójce dobił młotkami:)
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 12:36:49
oja pierdziele:D bylem przekonany ze przegra,gdzie to jest?????????? od razu bym obczail:D
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:37:53
Poszukaj gdzieś na pewno będzie to z tydzień temu chyba ja oglądałem na jakiejś powtórce.Bokser z niego wysmienity.
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 12:38:46
http://www.youtube.com/watch?v=CzF-rBIiPbE od razu!:)szkoda ze nie wiedzialem o tej walce,chcialem to obejrzec
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 12:42:13
ale mu dzwona zafundowal :O w pierwszej minucie
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:42:22
weentM Ja akurat byłem za nim i to przez walkę wcześniej i stójkę na sporty walki.org pisałem,jak takie coś wchodzi fajnie jest ,bo faworytem nie był:)Ty jesteś lepszy w szukaniu streamów dasz radę.Barnett też wygrał i są w finale
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:43:41
Widzisz jak szybko znalazłeś:)Świetny jest i to zapaśnik?Walka wcześniej jakie kombinacje w stójce robił to głowa boli jeden z lepszych byłby w H.W
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 12:47:21
no bo szybko mi na tym zalezalo:D hah,druga walke obejrze potem:) a myslalem ze po zwyciestwie nad Fedorem Silva bedzie TOP,a to tylko pokazalo jaki ten Fedor jest obecnie slaby:) to byly dwa ciosy,podbrodek i mlotek,jako symboliczne wykonczenie,dobry gosc bo nawet agresywny nie jest;)
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 12:49:16
weentM Tak Fiodor mój ulubieniec to już nie to.Cormier opanowany w jego stójce nie ma chaosu:)Podbródek musiał być potężny ale już wcześniej go naruszył też.Mocno bije.
Autor: Paulpolska
Data: 17-09-2011 12:55:34
Typujemy ?:D Ortiz vs Floyd - Ortiz Morales vs Cano - Morales Vargas vs Lopez - Vargas
Autor: weentM
Data: 17-09-2011 13:01:23
tak bedzie,w dwoch ostatnich przypadkach a z Floydem i Ortizem,nie wiadomo. no mocno bardzo:) ten dzwon po ktorym padl byl bardzo mocny
Autor: derbinator
Data: 17-09-2011 13:04:01
obawiam się tylko jednego. widziałem że Floyd nosił w trakcie obozu opatrunek na żebrach... więc pewnie doznał jakieś kontuzji na sparingach. do tego Ortiz ma chyba najlepsze właśnie uderzenia na korpus. tu upatruje szans dla Victora i jednocześnie obawiam się o wynik walki bo całym sercem jestem za Floydem
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 13:04:35
Paulpolska Ortiz-chciałbym :) Ale szansami to Floyd Morales Vargas
Autor: derbinator
Data: 17-09-2011 13:06:53
dla tych co wypowiadają się o Floydzie i jego wieśniactwie.. to takie gadanie jak ktoś kto nie zna się na fizyce próbuje tłumaczyć jakieś zjawisko o którym nie ma zielonego pojęcia.. zabawni jesteście.
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 13:07:33
Tego Cano chyba nigdy nie widziałem.Ale rekord wydaje mi się nakręcony, w dodatku ma równe pojedynki wygrane ledwo ledwo ze słabymi rywalami.21 lat młody chłopak.Morales z formą a ją ma raczej nie powinien mieć kłopotu.
Autor: Paulpolska
Data: 17-09-2011 13:12:40
Floyd będzie się wolniej poruszał na nogach niż zwykle. Jeżeli Victor będzie napierał Floyd będzie miał problemy. Ma super refleks do unikania ciosów ale to za mało na Ortiza. Obaj mają cios więc Ortiz musi uważać bo Maidana już go zlał ostro. Jakby Ortiz agresją wygrał 3-4 pierwsze rundy to Floyd będzie musiał się otworzyć. Zobaczymy. Myślę, że wola zwycięstwa i kondycja za Ortizem ;]
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 13:18:16
Paulpolska Ogólnie to inny poziom wyszkolenia.No ale licze na Ortiza nie ukrywam mam nadzieję ,ze sprawi niespodziankę jednak jego porażka ma większe prawdopodobieństwo tak na zimno kalkulując.W jego leworęczności jest atut który sprawił,że zaryzykowałem sobie stawiając na niego parę groszy.Jednak to bardziej dla emocji,bo na Floyda to się nie opłaca dawać kilka groszy.
Autor: Paulpolska
Data: 17-09-2011 13:21:38
@DAB No masz racja poziom wyszkolenia za Floydem, ale to Ortiz broni co ma znaczenie. Będzie doping raczej po jego stronie co już było widać na ważeniu. Nie wiem czy Ortiz ma taki cios jak Mosley, ale jeżeli tak to Floyd będzie mieć kłopoty bo Ortiz jest świeższy od Mosley'a i chcę wygrać. Ta walka to wstęp do wielkich pieniędzy dla niego i jego przyszłości. Moim zdaniem pierwsze 3-4 rundy zadecydują o tym jak potoczy się walka i kto wygra.
Autor: Paulpolska
Data: 17-09-2011 13:24:48
Obawiam się tylko tego, że Ortiz będzie przestrzelać a Floyd będzie go kontrował i prowokował
Autor: DAB
Data: 17-09-2011 13:33:49
Ja mam nadzieję ,że się nie wystrzela ,może będzie K.O na Floydzie (marzenia).Bo jak 12 rd. to jeśli Money osiągnie półmetek ,będzie próbował narzucić swój styl.Ortiz powinien atakować ale też z głową nie podpalać się,dbać o energię.Floyd w późniejszych rundach przeważa nad innymi szybkością i czasem reakcji,on zawsze był przygotowany pewnie na 15rd to lekko.Ma dobry organizm-zastanawia tylko wpływ przerwy,derbinator wspomniał coś o opatrunku,może coś było czego my nie wiemy a na korpus Victor uderzyć potrafi.
Autor: Paulpolska
Data: 17-09-2011 13:44:26
no nawet De la hoya w swoich najlepszych altach padał po ciosie na korpus także kto wie. Floyd miał przerwę. Pewnie trenował, ale nie ma to jak trzymać odporność na ciosy podczas walk ;]
Autor: Dumel
Data: 17-09-2011 14:12:35
nie lubię tego Floyda. Ortiz do boju !
Autor: Fankis
Data: 17-09-2011 14:32:52
Ortiz to idealny przeciwnik do stylu Floyda!Ortiz bedzie napieral,a Money bedzie go karcił w kontrataku..Wydaje mi sie ze Floyd zgasnie jak Roy Jones,ale mam nadzieje ze jeszcze nie teraz,bo szkoda by było pojedynu Manny-Floyd..wkoncu pieknisia opusci ten fenomenalny refleks i dostanie power puncha i w jego statystykach pojawia sie porazki..ps.wieksze szanse daje Marquezowi niz Ortizowi!
Autor: Maro
Data: 17-09-2011 14:52:38
Floyd sześciopak jak rzadko:D
Autor: prototype410
Data: 17-09-2011 15:08:08
O KTOREJ TA WALKA ???I CZY BEDZIE W TV???jak tak to na jakim kanale?a i czy w internecie bedzie transmisja jak tak to gdzie???
Autor: speed
Data: 17-09-2011 15:18:44
Kurs na Ortiza kusi jak nigdy wczesniej ;-)
Autor: Fankis
Data: 17-09-2011 17:01:10
Prototype zobacz na meczyki.pl,ja tam bede namierzal walke..
Autor: prototype410
Data: 17-09-2011 17:09:21
to ta gala w liverpoolu co sie o 21 zaczyna???tam pisze ze jakas waga piórkowa ;p
Autor: cienkiBolek
Data: 17-09-2011 17:39:20
na konkurencyjnym portalu jest lepsze wazenie bo jest pokazana tez przepychanka jak bylo face to face
Kalendarz imprez
