FLOYD WCIĄŻ NIEZADOWOLONY Z SIEBIE

Dodano: 8 sierpnia 2011 15:35
FLOYD WCIĄŻ NIEZADOWOLONY Z SIEBIE
Leszek Dudek, fighthype
Obraz własny

Choć zdaniem trenera i sparing partnerów Floyd Mayweather Jr. (41-0, 25 KO) doskonale prezentuje się podczas przygotowań do walki z Victorem Ortizem (29-2-2, 22 KO), 'Money' nie jest z siebie zadowolony i zapewnia, że może osiągnąć jeszcze wyższą formę.

- Wszyscy są pod wrażeniem, lecz ja wiem, że stać mnie na więcej - mówi 34-letni Mayweather. - Sparuję z Kassimem Oumą, Deandre Latimorem i Sechew Powellem oraz kilkoma innymi pięściarzami. Łącznie mam od czterech do sześciu sparing partnerów.

- Nie jestem jak inni zawodnicy, nie potrzebuję żadnych trenerów od przygotowania fizycznego. Wszystko czego mi trzeba to Bóg i trzy treningi dziennie - dodaje wciąż niepokonany na zawodowych ringach 'Money'.

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Szopen
Data: 08-08-2011 16:02:49
Trzy treningi dziennie ??? Dla odmiany mnie potrzeba trzech browarków i wszystko... ten boks jest dziwny...
Autor: milan1899
Data: 08-08-2011 16:10:06
autor komentarza : Floyd :) "- Wszyscy są pod wrażeniem, lecz ja wiem, że stać mnie na więcej - mówi 34-letni Mayweather. " cały Floyd , pewność siebie i przekonanie o własnych umiejętnościach to podstawa daj Bóg nie zawalczą z Mannym , zadnej walki tak nie pragnęjak tej konkretnej :)
Autor: Fryto666
Data: 08-08-2011 16:12:43
@Szopen Dlatego masz miliony na koncie i zostaniesz zapamietany na zawsze.
Autor: liscthc
Data: 08-08-2011 16:15:00
Ciekawe po ile godzin te treningi i w jakim odstępie czasowym?
Autor: ShaneMosley150
Data: 08-08-2011 16:19:32
Diablo" Włodarczyk przyznał się do zdrad Pięściarz jest już na tyle silny psychicznie, że udzielił wywiadu. W rozmowie z dziennikarzem magazynu "Gala" opowiada m.in. o tym, że nie był świętym człowiekiem. - Wiele przygód, brzydko mówiąc, zdrad czy wpadek - mówi otwarcie Krzysztof Włodarczyk. Diablo zarzeka się, że z kochankami już skończył. - Byłbym skończonym kretynem, gdybym teraz ukrywał jakiś romans - dodaje. Pięściarz wie, że może liczyć na przyjaciół i na swoją żonę Małgorzatę Babilońską. - Całym sercem jestem z Gosią, a ona ze mną. Kocham ją za to, że zawsze jest sob a. Nigdy nie udawała. Nie zrobiła czegoś przeciwko mnie - mówi Diablo.
Autor: fat1s
Data: 08-08-2011 16:40:33
Floyd już chyba past prime, ale chaotycznie atakujący Ortiz nie sprawi mu raczej większych problemów. Shane po ch.. wstawiasz tu info o Włodarczyku? O tym gościu wogóle nie chcę już słyszeć i czytać, jest skończony dla mnie i jako sportowiec i jako człowiek.
Autor: everlasting
Data: 08-08-2011 16:55:34
Tarczowanie Floyd'a z Roger'em. Nagranie z 21 lipca: http://www.youtube.com/watch?v=wzoqstmQvfQ&feature=related
Autor: Deter
Data: 08-08-2011 16:55:50
fat1s Floyd już od jakiegoś czasu ma szczyt formy za sobą, widać było to w walce z Mosleyem.
Autor: liscthc
Data: 08-08-2011 17:05:51
Na tym tarczowaniu wygląda niekulawo,ja tam o jego formę raczej jestem spokojny. Deter Nie wiem co takiego było widać na walce z Mosleyem,bo ja widziałem kompletną dominacje Floyda,a ten cios z drugiej rundy niczego nie zmienia.
Autor: everlasting
Data: 08-08-2011 17:11:56
http://www.youtube.com/watch?v=-_9DQu-T7A4&feature=related Ciekawe i Floyd placi swojej ekipie za takie uslugi. Ma wszystko jak na tacy. Nie musi sie nawet schylac po ciezarki. Nawet t-shirt'a mu poprawiaja jak wyjdzie ze spodenek :)))
Autor: puziol123
Data: 08-08-2011 17:13:56
trening to jedno a walka to drugie- mam nadzieje ze ortiz bedzie tak samo zdeterminowany kiedy walczył z berto a moze nawet bardziej:)
Autor: Deter
Data: 08-08-2011 17:15:02
Liść Cios z drugiej rundy można pominąć. Co prawda była to chyba najsłabsza runda Floyda w całej karierze, ale wbrew (wbrew pozorom) można ją pominąć. Z faktu kompletnej deklasacji Floyda nie wynika to, że nadal jest w szczycie formy. Floyd mimo przewagi, zaprezentował się słabiej niż w poprzednich pojedynkach latach. Słabsza praca nóg, słabszy balans, gorsza koordynacja, słabszy refleks itd.
Autor: liscthc
Data: 08-08-2011 17:21:02
Deter No nie wiem,może i masz rację mówiąc że był trochę słabszy,ale ja bym nie powiedział że Floyd jest Past,zresztą więżę że on to udowodni teraz z Ortizem.
Autor: Deter
Data: 08-08-2011 17:25:29
Liść Włącz sobie jego walki z poprzednich lat - poobserwuj chociażby pracę nóg, balans ciała, koordynację. Nie tylko ja widzę, że szczyt formy Floyda minął.
Autor: pikawa
Data: 08-08-2011 17:30:13
everlastiing Floyd z pierwszego filmiku jaki pokazałeś już nie bije tak szybko i silnie w tarcze jak robił to kiedyś. Choć trzeba przyznać, że nadal robi wrażenie. W drugim filmiku praca na skakance to wirtuozeria i mogę oglądać to wiele razy, chociaż odnoszę wrażenie, po oglądnięciu jedynie tych dwóch filmików, że ambicja i zapał do treningów jakby zmalały.
Autor: liscthc
Data: 08-08-2011 17:31:28
Okey,szczyt pewnie miną,ale nawet 80% Floyda to dla większości Czomolungma,zresztą większość zawodników ma szczyt formy przez 2-3 lata,a reszta kariery jest etapem przed tak zwanym Prime albo po...
Autor: Deter
Data: 08-08-2011 17:42:47
Liść Również uważam, że 80% to dla prawie wszystkich poprzeczka nie do przeskoczenia. Czy szczyt formy trwa 2-3 lata? Myślę, że o wiele, wiele dłużej.
Autor: liscthc
Data: 08-08-2011 17:52:29
A ja myślę że 100% prime nie trwa długo.Co nie zmienia faktu że zawodnicy są blisko tego szczytu przez dużo dłuższy okres.Np Hopkins jest w formie od lat kilkunastu.Ale jego absolutny prime określił bym na lata 2001-2004.
Autor: DAB
Data: 08-08-2011 18:02:55
everlasting Na skakance jest przekozak:)
Autor: Deter
Data: 08-08-2011 18:25:24
Liść Hopkins od 10 lat nie jest w formie. Nie jest fizjologicznie możliwe żeby 46-latek był w takiej formie, w jakiej 36-latek. Oczywiście mówimy o boksie. 100% szczytu formy to raczej figura retoryczna niż realny, obiektywny wskaźnik. W bieganiu jest to skrajnie proste - wyniki mówią Ci o Twojej formie, w boksie to wszystko się rozmywa. Reasumując. Wydaje mi się, że fizycznie można być na 90% przez około 10 lat. Ale limituje to psychika, doświadczenie, taktyka itd.
Autor: Fryto666
Data: 08-08-2011 18:35:56
Wydaje mi sie, ze w boksie dochodzi do tego ogolne eksploatowanie organizmu. Jesli na przyklad bokser na najwyzszym poziomie walczylby 4x w roku przez 5 lat, to szybciej potem stracilby szczyt formy. Jak wiemy Floyd raczej nie eksploatowal sie tak bardzo, zwlaszcza biorac pod uwage ostatnie przerwy. Do tego dochodzi w boksie ilosc ciosow przyjetych na glowe i tu rowniez jak wiemy, Floyd ma pewnie przewage nad innymi zawodnikami w jego wieku, bo dzieki obronie unikal mocnych ciosow na glowe. Nie zapominajmy tez, ze Floyd to prawdopodobnie jeden z niewielu (5,10?) sportowcow prowadzacych najbardziej zdrowy i sportowy tryb zycia na swiecie. Niektorzy nawet twierdza, ze najbardziej...
Autor: liscthc
Data: 08-08-2011 18:40:40
Deter No to skoro Hopkins nie jest w Formie,to jak u licha wygrywa walki??? Same doświadczenie nie przechodzi w walkach o MŚ. 100% prime to tylko przenośnia,bo wiadomo że do każdej walki człowiek przygotowuje się nieco inaczej i różne detale mają wpływ na ogólną dyspozycję.Np Hopkins miał pewne problemy z Morade Hackarem,a to raczej nie jest półka Trinidada czy Oscara. Więc ja woglę dość ostrożnie podchodzę do stwierdzenia "Prime"
Autor: szansepromotions
Data: 08-08-2011 19:50:24
Hopek nie pije itp , ale mnie bardziej zastanawia złość w jaką wpadał jak Pascal mówił o testach antydopingowych
Autor: DAB
Data: 08-08-2011 19:56:20
szansepromotions Znowu jakieś domysły, plotkarstwo widzę w modzie
Autor: szansepromotions
Data: 08-08-2011 19:58:37
nie domysły , obejrzyj sobie konferencje prasową przed drugą walką
Autor: DAB
Data: 08-08-2011 20:00:15
Jak nie domysły masz dowody?Dorośnij.Ktoś sie wku.wi to koksuje co za mądre myślenie.Panna ubierze mini to d.iwka wg Ciebie?Dziecinada
Autor: szansepromotions
Data: 08-08-2011 20:04:46
nie mówię ,że koksuje to raz , po 2 przecież mógł to przyjąć na spokojnie , widziałeś żeby Marquez czy Ortiz się tak bulwersowali jak Money zażądał testów ?
Autor: DAB
Data: 08-08-2011 20:09:19
Jego sprawa jak mu gówniarz coś zarzuca jak reaguje,miał rację.To on jest prawdziwym mistrzem i legendą a nie jakiś szczyl który w dodatku pierwszą walkę wałkiem z nim wygrał.Floyd też Aniołek się znalazł śmiechu warte.Jedyny czysty w boksie.
Autor: DAB
Data: 08-08-2011 20:11:31
Teraz nastała widzę moda na szukanie koksów przez koksów.Kto pierwszy powie na drugiego ten nie jest koksem:)Bo inni podłapują i powtarzają bzdury. Nie ma dowodów nie ma winy a póki co przepisy są jakie są równe dla wszystkich.Hopkins nic nie musiał.
Autor: DAB
Data: 08-08-2011 20:16:44
Inni się łatwo godzą bo tak im bardzo zależy na zarobku z Floydem.Pacman jest nr.1 nic nie musiał a i tak się zgodził.Hopkins też nie musiał bo go jakiś Pascal o coś podejrzewa.To dla mnie bzdury są te wszystkie oskarżenia wokół.Sami święci wskazują palcami kto bierze kto nie.
Autor: fat1s
Data: 08-08-2011 20:43:54
Rozpętała się dyskusja na temat koksu, a trzeba by zacząć od definicji tego czym jest koks. Lobby producentów wszelkich wspomagaczy jest silne i dzisiaj legalnie mozna kupić jako "suplementy diety" , specyfiki które kiedyś byłyby zaliczone do koksu. To nie przypadek, że rekordy długowiecznośći (nie tylko w boksie) są bite teraz. Wraz z rozwojem sportu rozwija się medycyna sportowa, która nawiasem mówiąc jest nastawiona, niestety bardziej na wynik niż na zdrowie. Ktoś kto zawodowo zajmuję się sportem, w dzisiejszych czasach, musi z tej wiedzy korzystać jeśli coś chce osiągnąć. Dlatego w tej branży nikt nie jest do końca czysty.
Autor: DAB
Data: 08-08-2011 20:48:37
Dlatego ociera się o paranoję to oskarżanie.Są po to przepisy dotyczące badań by ich przestrzegać.Wszystko dodatkowe to kwestia negocjacji.Ale nie gadania bzdur publicznego plotkowania.To mi stare baby przypomina niż poważnych facetów.
Autor: Fryto666
Data: 08-08-2011 20:50:55
@DAB Masz racje, lepiej by bylo, ze by to zachowywali dla siebie i szybko doprowadzali do walki. Ale czy walka Pacman - Money by zostala tak wypromowana bez telenoweli o testach? Jesli do tej walki dojdzie to padnie niewiarygodny rekord i to miedzy innymi dzieki wlasnie takiemu gadaniu. Nic na to nie poradzimy. Ciagle beda znajdowac nowe rzeczy do dyskusji, a koks ostatnimi czasy jest na topie i ciagle bedziemy o nim slyszec, czy to ma sens czy nie.
Autor: DAB
Data: 08-08-2011 21:03:24
Fryto666 Masz całkowitą rację.Chociaż ja nie mogę przywyknąć do tego,zawsze będzie mnie to denerwowało, nawet jak to tylko promocja. Niech zawalczą .bo nie jeden zwariuje czekając na ten pojedynek i się spierając.
Autor: DAB
Data: 08-08-2011 21:05:11
Jak nie trawiłem nigdy mody na sukces tak nie trawię plotek i takich,pomówień,historii bez końca.Jak miałem jeden tv i leciała moda musiałem z domu wychodzić to było tak denerwujące ,że szok.
Kalendarz imprez