GRIGORIAN: BOJCOW BIJE MOCNIEJ NIŻ TYSON

Dodano: 27 lipca 2011 18:25
GRIGORIAN: BOJCOW BIJE MOCNIEJ NIŻ TYSON
Redakcja, sportbox.ru
Obraz własny

Wieloletni mistrz świata w wadze lekkiej Artur Grigorian swoją ostatnią walkę na zawodowym ringu stoczył dwa lata temu. Kontaktu z niemiecką grupą Universum Box-Promotion jednak nie stracił i od zakończenia kariery pracuje w niej jako trener. Obecnie "Król Artur" szkoli między innymi dobrze rokującego Denisa Bojcowa (28-0, 23 KO). Zdaniem Grigoriana, biorąc pod uwagę siłę ciosu, jego podopieczny przewyższa samego Mike'a Tysona.- Sądzę, że cios Bojcowa jest nawet silniejszy niż uderzenie Tysona. Aby wstrząsnąć rywalem lub go znokautować, Mike musiał intensywnie pracować korpusem, wykręcać swoje ciało, wyprowadzać cios ze skrętem. W przypadku Denisa wystarczy, że po prostu trafi przeciwnika. A jeśli jeszcze wyprowadzi uderzenie ze skrętem, to nokaut może być bardzo ciężki. Do dzisiaj Tysona uważa się za największego punchera w historii boksu, ale Denis depcze mu po piętach. Wygrał już 28 walk, z czego 23 przez nokaut. Daj Boże, aby dalej się tak rozwijał - mówi Grigorian, mistrz świata federacji WBO w latach 1996-2004.25-letni Bojcow pierwszą od dłuższego czasu (powodem poważna kontuzja dłoni) walkę stoczy 24 września w Hamburgu. Nad jakimi elementami bokser skupia się obecnie w pracy ze swoim szkoleniowcem?

- Teraz pracujemy głównie nad pracą nóg i ich szybkością. Powtarzam Denisowi: "Jak na swoją kategorię wagową jesteś niewysoki. Dlatego twoją przewagą w walkach z wysokimi rywalami może być praca nóg. Bez niej, bracie, nie będziesz mógł nic zrobić". Jeśli Denis wyjdzie na ring przeciwko moim przyjaciołom braciom Kliczko i będzie z nimi walczył na dystans, to jego szanse będą równe zeru. Jednak dzięki pracy nóg - zbliżeniom, odejściom, odskokom w bok - wysokim bokserom będzie z nim walczyć o wiele ciężej - tłumaczy Grigorian, którego polscy kibice pamiętają szczególnie z pojedynku przeciwko Maciejowi Zeganowi w 2003 roku. Uzbek zdołał obronić pas WBO po wygranej na punkty, jednak werdykt sędziów uznano na wielce niesprawiedliwy.

 

Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Nightmar3
Data: 27-07-2011 18:11:48
Tytuł skomentuje następująco: hahahahahahahahahahaahahahahahahahahaha
Autor: AdamekFightPL
Data: 27-07-2011 18:13:41
@Nightmar3 Nic dodać, nic ująć :)
Autor: Luton
Data: 27-07-2011 18:15:59
Kelnerzy tylko czekają na taki cios po którym nie będą musieli już wstawać. DAją sie wyliczać i kasują zapłate za walke. Bojcow trafi na kogoś zdeterminowanego, ze skillsami to sie zdziwi jak cięzki przebieg bedzie miała walka.
Autor: liscthc
Data: 27-07-2011 18:16:33
Następny się znalazł,dopiero co się dowiedziałem że Fury bije mocniej od Kliczków,a teraz to.
Autor: Jaguar
Data: 27-07-2011 18:20:10
a ja wyprostowany nie odrywając stóp biję mocniej niż Tyson Fury.... no i obaj bracia Klitschko... bo podobno Tyson Fury bije mocniej niż bracia Klitschko
Autor: Hugo
Data: 27-07-2011 18:22:10
Te wszystkie porównania, kto bije mocniej od kogo, nie są warte funta kłaków. Zresztą o efekcie ciosu decyduje nie tylko jego siła, ale także (może nawet bardziej) precyzja. Bokser trafiony "na punkt" padnie jak ścięty. Ten sam bokser może wytrzymać 12 rund z przeciwnikiem bijącym mocniej, ale mało precyzyjnie.
Autor: YipMan
Data: 27-07-2011 18:23:01
No w tytule mowa o Tajsonie ;) w domysle chodzi o Furjego ;) idąc zatem dalej tym tokiem, jeśli Fjury bije mocniej od Kliczków, a Bojcow mocniej od niego, To znaczyłoby że Bojcow powinien zmierzyć sie teraz z Najmanem.
Autor: Jaguar
Data: 27-07-2011 18:24:11
to niech zadzwonią do Death-leya Harrisona z propozycją byle szybko bo czeka na telefon tylko do końca przyszłego tygodnia potem zniecierpliwiony bierze jednego z braci na rozgrzewkę
Autor: Nightmar3
Data: 27-07-2011 18:24:58
Im po prostu się to wmawia i sami w to wierzą że mają atomowy cios. Dzisiaj w 1 rundzie walki bokserzy się ''badają'' jeden sprawdza na co stać drugiego robią to maksymalnie bezpiecznie. Tyson też badał rywali na swój sposób. Ładował ile wlezie w łeb i jak ktoś był dobry to walczył z nim dłużej niż 1 runda. A co do tego Bojcowa to jak napisał Luton do 1 lepszego rywala będzie żył w błędnym przekonaniu.
Autor: YipMan
Data: 27-07-2011 18:27:20
aaale żaden z wyżej wymienionych nie bije tak mocno jak ten gość... jedyny i legendarny: IVAN DRAGO- on nawet bez skrętu ciała bije mocniej niż ktokolwiek inny XD http://www.youtube.com/watch?v=V6K3IvJzJRg
Autor: AdamekFightPL
Data: 27-07-2011 18:29:50
Ej ale ludzie patrzcie. Bojcow walczył 8 rund z Maddalone i wygrał na pkt. W takim razie jeżeli Bojcow bije mocniej niż Mike Tyson a Adamek znokautował Maddalone w 5 rundzie to... strzeż się Witalij !
Autor: AdamekFightPL
Data: 27-07-2011 18:32:56
@YipMan Największy puncher w historii boksu uderzał z siłą 500 kg. Efekt podobny do kopnięcia konia. Ivan Drago bił ( przed walką z Creedem ) bodajże 1 ton a przed walką z Rockym coś ok. 2 ton. Efekt taki jak by ci na twarz 2 ton spadło ...lol.. :D Mimo to Rocky nie dał się znokautować i nawet za bardzo popuchniętej twarzy nie miał :D
Autor: horhe88
Data: 27-07-2011 18:36:31
uniki zejścia odejścia oraz pracę nóg Bojcowa w porównaniu do Adamka można zobaczyć w walce z maddalone, ktory z Adamkiem nie miał nic do powiedzenia i Adamek trzymał go na dystans oraz w pełni kontrolował to co się dzieje na ringu, natomiast Bojcowowi bez problemu narzucał swój "zapaśniczy" styl walki.
Autor: Sierak2012
Data: 27-07-2011 18:36:45
Tak Gregorian wmawiaj dalej swojemu podopiecznemu że wystarczy jak będzie machał łapami to już starczy do urywania głowy rywala, to zobaczysz jak Denis będzie przykładał się do walki, a poza tym co można o nim powiedzieć może najpierw niech zawalczy z rywalem który będzie wiedział o walce przynajmniej 2 miesiące wcześniej
Autor: szansepromotions
Data: 27-07-2011 18:37:52
Mike czy Kliczko to nic , Adamek podobnież kopie jak koń. Teofilo Stevenson miał uderzenie o sile 500 kg , i to podobno był najlepszy wynik w historii . Ale ja podchodzę do tego z dystansem bo nie mam pojęcia jaką siłę uderzenia ma zwykły człowiek , więc może te pół tony to trochę ponad średnią a może wykraczające poza umiejętności zwykłego śmiertelnika :)
Autor: Mietas
Data: 27-07-2011 18:38:30
nie moge czytać takich pierdół bo mi ciśnienie skacze.Skończ pan Panie Grgorian.Bojcow był,jest i będzie obijaczem pomocników kelnerów.
Autor: WARIATKRK
Data: 27-07-2011 18:40:49
hehehe Bojcowa do Tysona porównywać trzeba mieć poczucie humoru albo być nienormalnym....
Autor: Daw
Data: 27-07-2011 18:42:55
Grigorian to gada do lepszej promocji i szumu wokol Denida,bo niby skąd ma wiedziec jak mocno bil Tyson jak nie mial z nim stycznosci,glupie gadanie.
Autor: Napoleon
Data: 27-07-2011 18:46:28
Hugo "Te wszystkie porównania, kto bije mocniej od kogo, nie są warte funta kłaków. Zresztą o efekcie ciosu decyduje nie tylko jego siła, ale także (może nawet bardziej) precyzja. Bokser trafiony "na punkt" padnie jak ścięty. Ten sam bokser może wytrzymać 12 rund z przeciwnikiem bijącym mocniej, ale mało precyzyjnie. " Zgadza się. Nic dodać, nic ująć. Być może Bojcow i ma "kowadło w łapie", NIEWYKLUCZONE- kwestia tylko taka czy tę "moc" potrafi wykorzystać w walce. Nie sztuka jest pruć powietrze "półtonowymi" ciosami, sztuką jest trafiać tymi ciosami w "punkt" i w dodatku z powtarzalną mocą, nie zapominając przy tym o czujności w defensywie.
Autor: amatuk
Data: 27-07-2011 18:50:19
Boycow? A kto to jest zeby go do Tysona przyrownywac?
Autor: ciapek911
Data: 27-07-2011 18:52:17
kurwa co za łeb nie wie co gada!
Autor: milek762
Data: 27-07-2011 18:56:06
be żartów ! ja pinderą nie jestem! moze sie kotś niezgodzić ale pojedynczy cios najsilniejszy ma Władimir porównywalny zLEnnoxem uważam było to widać jak jednym cisome nakałtował thompsona 2 metrowego i czy Brocka!i mercera i inych niezłych Kolesi!! jakby miał twarda szczeke to byłb mistrzem wszechczasów! vitalij potrzebuje 3 ciosów ale jest abrdziej odporny od Włada! hey mocny ale słabszy od kliczków bardzo mocny cios miał David tua! z lat 90tych i tyson petarde miał ale niewiem czy lennox nie mocnijeszy!
Autor: PP23
Data: 27-07-2011 18:59:51
To ten potężny Bojcow który nie uwalił Maddalone?
Autor: BESTIA
Data: 27-07-2011 19:00:16
Mike miał najsilniejszy cios na całym świecie.Gdyby nie psychika to by nie zaznał goryczy porażki.
Autor: BESTIA
Data: 27-07-2011 19:02:01
Ale nie ważne jak silny cios możesz zadać ale jak silne uderzenie możesz przyjąść i dalej iść do przodu.
Autor: BESTIA
Data: 27-07-2011 19:02:11
Ale nie ważne jak silny cios możesz zadać ale jak silne uderzenie możesz przyjąść i dalej iść do przodu.
Autor: milek762
Data: 27-07-2011 19:09:38
dodajcie muj komentarz
Autor: Jajunio
Data: 27-07-2011 19:26:28
Andrzej Gołota miał potężne uderzenie zwłaszcza poniżej pasa
Autor: DAB
Data: 27-07-2011 19:52:53
Ciekawe ile razy on trenował z Młodym Tysonem.Raczej nie wie nawet jak bił Tyson
Autor: DLH
Data: 27-07-2011 19:59:20
Trudno dzisiaj określić na co faktycznie stać Bojcowa, w wypowiedzi Grigoriana jest sporo kurtuazji.
Autor: Nixon
Data: 27-07-2011 20:17:21
http://www.youtube.com/watch?v=sOB7_BFqUeU Ten to lał mocno.chyba najmocniej w historii bijący bokser.
Autor: babu93
Data: 27-07-2011 20:17:24
Będę musiał użyć wyczerpujących argumentów aby to opisać ten news i słowa tego trenerka "hahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahha"
Autor: mikofangolota
Data: 27-07-2011 20:20:47
Skoro Bojcow bije mocniej niż Tyson,to ja jestem silniejszy od Pudzianowskiego .
Autor: everlasting
Data: 27-07-2011 21:01:00
Mozliwe, ze Bojcow ma mocniejszy cios od Tysona, ale na pewno nie potrafi wyprowadzac uderzen z taka szybkoscia i dynamika co Mike. Sprawdzcie te video: http://www.youtube.com/watch?v=4eplLem4jPs&feature=related Naukowcy porownuja sile uderzenia kobiety (Lucja Rijker) i mezczyzny.
Autor: everlasting
Data: 27-07-2011 21:03:57
Tyson rowna sie dynamika, sila, szybkosc i precyzja ciosu. Bojcow to tylko sila uderzenia.
Autor: Dominic
Data: 27-07-2011 21:23:45
Ale kawał uśmiałem się :D Nawet teraz w HW nie ma boksera który by z taką siłą,szybkością i dynamiką wyprowadzał cios jak Tyson - więc niech ten Uzbek który okardł Zegana,niech nie opowiada takich kitów !
Autor: Wolf
Data: 27-07-2011 22:01:17
Podpisuje się pod tym : Hahahahahahahahahahah 1 . Nie wierzę że ma silniejszy cios 2 . Tyson chociaż się ciosu napewno miał to nikt nie uważa go za najlepszego punchera w historii .
Autor: Sierak2012
Data: 27-07-2011 22:15:29
Wolf a kto jest najlepszym puncherem i jak to sprawdzić na przestrzeni tylu lat?? Nagrodę króla nokautów czy jakoś tak dostał Vit
Autor: Shadolf
Data: 27-07-2011 23:58:34
Gdzie on do Tysona go porównuje, niech ten trener się nie kompromituje lepiej. Głupi czy co... (pewnie taki marketing uprawia i tyle). Bojcow to mógłby Tysonowi buty na trening nosić, tyle.
Autor: lubieznyzenon
Data: 28-07-2011 00:00:16
Żenada, jak w ogóle można porównywać dwóch takich bokserów. Najważniejsze, że w mediach jest wrzawa, może przynajmniej świat sobie przypomni kto to jest Bojcow.
Autor: sznicki1
Data: 28-07-2011 00:20:13
Moim zdaniem najlepsze albo jedno z lepszych p..lnięc w HW miał Dawid Tua ale pewnie najlepsze lata ma juz za sobą.
Autor: sznicki1
Data: 28-07-2011 00:28:04
Fajny trening z Kuziemskim
Autor: BYKZBRONXU2011
Data: 28-07-2011 03:27:42
Moze chodzi o bicie konia haha
Kalendarz imprez