KLICZKO-ADAMEK W TELEWIZJI POLSAT
Dodano: 29 czerwca 2011 13:42
Autor: Redakcja, Informacja własna
Zdjęcie: Obraz własny
Jak dowiedziała się redakcja BOKSER.ORG, wrześniowa walka Tomasza Adamka (44-1, 28 KO) z Witalijem Kliczką (42-2, 39 KO) o pas WBC w wadze ciężkiej, nie zostanie pokazana na antenie publicznej telewizji. Prawa do transmisji zakupiła telewizja POLSAT, kierowana przez Zygmunta Solorza.
Wszystko wskazuje na to, że pojedynek będzie można na żywo zobaczyć tylko w systemie PPV, co może kosztować od 20 do 40 zł. Jest to kwota wyższa niż podawane dotychczas, jak podał dziennik Rzeczpospolita.
Więcej informacji:
Tomasz Adamek
KOMENTARZE
ZOSTAW SWÓJ KOMENTARZ
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Shawn6
Data: 29-06-2011 13:48:54
Polacy polaków dymają , najpierw na abonamencie tvp , teraz jakieś PPV gdy jednocześnie Niemcy sobie za darmo oglądną na RTL. Widać tacy bogaci jesteśmy,że MY możemy płacić.
Autor: Mats
Data: 29-06-2011 13:49:59
No i dobrze. Jak ktoś będzie chciał to zapłaci, a jak nie to do pubu lub zacinający się stream. Ja osobiście z chęcią kupie PPV, bo nie lubię się szlajać po barach.
Autor: AnanRukan
Data: 29-06-2011 13:50:51
Nie kupujcie tego PPV nie może im się to opłacić bo ciągle walki Adamka będą w PPV jak im się opłaci niech wiedzą że tego nie chcemy jesteśmy Polakami więc kombinujmy obejrzyjmy w internecie pójdźmy do baru obejrzyjmy na RTL kto może ewentualnie obejrzeć na YouTube (na drugi dzień ale nie znając wyniku)ale nie kupujmy tego PPV
Autor: Shawn6
Data: 29-06-2011 13:54:26
Mats ty jesteś tak zmanipulowany,że nawet byś płacił za możliwość podrapania się za uchem gdy w Niemczech to by było za darmo ; ) I jak w tej Polsce ma być lepiej gdy taki biedny krają walą na każdym kroku. Panie Solorz mam nadzieje,że jescze pan zmądrzeje i tą walkę puści na żywo chociażby na Polsat Sport Extra. Nie po to płacę 80 zł by teraz jeszcze dopłacać gdy jacyś Niemcy maja za darmo.
Autor: milan1899
Data: 29-06-2011 13:54:56
a ja proponuje skrzyknąć się ze znajomymi, kupić max 1 PPV , zrobić pożegnanie lata i przy piwku w dobrej atmosferze obejrzeć kolejny odcinek "co mi zrobisz jak mnie złapiesz "
Autor: pazdzo
Data: 29-06-2011 13:55:35
Dokładnie, darujcie sobie kupowanie PPV, jak im się to opłaci to sobie walk za darmo więcej nie pooglądamy. Taka walka mogłaby znakomicie promować boks to oni postanowili puścić ją dla wybranych, ja naprzykład u siebie nawet nie będę miał możliwości kupienia PPV.
Autor: Tomcur
Data: 29-06-2011 13:58:23
Ten system nie sprawdzi się w Polsce. Większość będzie szukać alternatywnych źródeł obejrzenia walki z RTL-em włącznie.
Autor: Ernesto
Data: 29-06-2011 13:58:56
Walka w Polsce, Polaka,o mistrzostwo świata. Więc albo obejrzę ją za darmo w telewizji na żywo (to i tak im dochody przyniesie) albo po prostu w ogóle. Powtórek NIE ZAMIERZAM oglądać skoro już tyle czekam na ten pojedynek to raz, a dwa co oni sobie myślą? Zarobią na PPV i jeszcze na puszczonej powtórce? KPINA. Polacy to nie idioci. Moim zdaniem więcej by zarobili wykupując audycje niż to zasrane ppv z którego nigdy w swoim życiu nie korzystałem i nie zamierzam tego robić. Polska dla Polaków, Adamek walczy dla siebie, kasy i kibiców. Polsat powinien się poważnie zastanowić nad tym co robi, bo traci kasę na podrzędne gale (są tam walki ciekawych Polskich zawodników, ale niestety z beznadziejnymi przeciwnikami). Lubię oglądać Polsat, ale jeśli będzie chciał puszczać EURO 2012 przez PPV to ja mówię ewidentnie PA PA. TVP da za darmo ;[
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 13:59:25
Ja na pewno nie kupię,i tak płacę kupę kasy za dodatkowe programy sportowe! Skoro oni nas walą,to my walmy ich!
Autor: parasol
Data: 29-06-2011 14:00:38
Bez przesady, ze po oplacalnym PPV, bedziemy mieli to juz zawsze. Ile walk, ktore potencjalnie oplacilyby sie w PPV w Polsce jestescie w stanie wymienic? Bo ja dwie Adamek - Vlad i Adamek - Vito, bo z Hayem, to juz nie bardzo. Nie ma drugiego Polaka, pod ktorego moznaby uruchomic PPV, a co dopiero zagranicznego piesciarza.
Autor: Luton
Data: 29-06-2011 14:01:00
PO-WO-DZE-NIA
Autor: Shawn6
Data: 29-06-2011 14:06:02
--- milan1899 Ale ja chce tak zrobić tylko tak jak Niemcy więcej przeznaczyć na alkohol a nie robić jakąś zrzutkę na PPV ; ) Jest to kpina niewyobrażalna jak Ernesto wspomniał, że walka w Polsce, Polaka,o mistrzostwo świata jest płatna gdy Niemcy maja za darmo! Ja jeszcze wierzę ,że to poleci na Polsat Sport Extra inaczej cała ekipa Adamka łącznie z nim ( jakim cudem mogli się zgodzić na takie coś dla polskich kibiców ? Zero szacunku ) jak i Polsat tracą u mnie szacunek.
Autor: StonkaKartoflana
Data: 29-06-2011 14:09:41
Wynik i przebieg walki oczywisty, chyba nie warto płacić.
Autor: Mats
Data: 29-06-2011 14:11:14
Shawn6 Nie przesadzaj. Nie jestem zmanipulowany. Oczywiście, wolałbym żeby walka była za darmo, ale jak wybrali PPV to trzeba się z tym pogodzić, a nie jęczyć tak jak Ty. 20-40zł to nie jest tak wielka kwota, a Ty płaczesz nad tym że nas obedrą ze skóry.
Autor: Shawn6
Data: 29-06-2011 14:14:04
A zresztą co ja będę gdybał, jako kibic Adamka wygląda na to,że Vitek potraktował mnie stanowczo lepiej i zapewnił darmowe oglądanie na RTL. W takim razie Vitali kibicuję tobie ! Ty wiesz jak kibiców się traktuje .
Autor: Mats
Data: 29-06-2011 14:15:28
Shawn6 Pomyśl trochę. Przecież to nie Adamek ma wpływ na to czy będzie PPV czy nie.
Autor: milan1899
Data: 29-06-2011 14:15:53
Mats własnie kwota jest niewielka szczególnie że większosć z Nas będzie oglądac to w większym gronie ale chodzi o jakieś zasady i zdrowe podejście do kibica
Autor: WARIATOO
Data: 29-06-2011 14:16:10
hehe milion zlotych to po ciulu zapłacił Polsat..Zrobią po 30 zł albo ponad 32 .Typ liczy ze beda miec najmniej 100 tys ppv wykupionych i sie chlop przeliczy hahahahaa
Autor: Shawn6
Data: 29-06-2011 14:16:41
-- Mats Człowieku ty nie bądź głupi. Trzeba się pogodzić ? Trzeba zapłacić ? A to płac jak jesteś głupi, a mądrzy Niemcy sobie za darmo oglądną . Hehe jaki typ on by zapłacił za wszystko, no po trzeba płacić ; )
Autor: psychox
Data: 29-06-2011 14:17:52
Ale wy GLABY jestescie! W UK jest tak samo: wszystkie duze walki sa pokazywane na SKY BOX OFFICE. Placisz za pakiet SKY + placisz za pakiet SKY SPORT + dodatkowo placisz za PPV. Takie zycie, ale Polacy to zawsze musza kombinowac i marudzic. Bedziecie sobie slodko ogladac za darmo Haye vs. Kliczko, a ja bede placil £12.00 za transmisje. Najlepiej wszystko Wam dac za darmo!
Autor: josh
Data: 29-06-2011 14:18:20
Shawn6 "Panie Solorz mam nadzieje,że jescze pan zmądrzeje i tą walkę puści na żywo chociażby na Polsat Sport Extra. Nie po to płacę 80 zł by teraz jeszcze dopłacać gdy jacyś Niemcy maja za darmo." Dokładnie , zgadzam się z tym w 100 % . Za cyfrowy trzeba bulic. Nie po to się kupuje ten dekoder , żeby za walkę , która potrwa max. 50 min płacic 20 - 40 zł .Już ten poslat sport extra mógłby to puścic. Solorz chyba już zaczyna się zbyt pewnie czuc na swoim stołku. To jest wielka przesada i niestety pokazuje nam to jak bardzo ta otoczka Adamka i sam Adamek są pazerni na kase . Wstyd...
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 14:19:02
Mats Jak ktoś płaci 150pln za TV i ma jeszcze dopłacić za tą walkę to jest nic innego jak zdzierstwo! A 40 zł to jest miesięczna rata za pralkę!
Autor: WARIATOO
Data: 29-06-2011 14:19:34
100 tys razy 30 -3 banki pewnie liczy najmniej hehhee ale to musi wykupic conajmniej 100 tys osob,,Barów w Polsce ile moze wykupic 10 tys?Panie Solorz sprzedasz pan góra 45 tysiecy ledwo za transmisje sie zwróci . TYLE SAMO BY ZAROBIL Z REKLAM,,,BO WCALE KOKOSÓW NIE ZROBI NA TYM PPV.
Autor: Mats
Data: 29-06-2011 14:19:50
psychox Masz racje. A niech te marudy dalej narzekają. W tym są najlepsi.
Autor: Shawn6
Data: 29-06-2011 14:20:23
-- Mats Taaa, Adamek i jego ekipa na nic nie mają wpływu. Jak tak na nic nie maja wpływu to niech lepiej Adamek nie walczy. Już podczas podpisywania umowy miało być z Polsatem wszystko uzgodnione,że leci na Polsacie na żywo dla polskich kibiców Już Adamek i jego ekipa się mieli o to postarać. Ty myślisz,że Kliczki by podpisywali jakieś umowy z RTL gdyby RTL chciało nadawać ich walki tylko w PPV ?
Autor: Jajunio
Data: 29-06-2011 14:21:20
Ludzie tego nie kupią nawet za dychę. A jak kupią to będa oglądać po 30 osób w jednym domu albo gdzieś w pubie. Solorz straci kasę i wyjedzie do Izraela.
Autor: horhe88
Data: 29-06-2011 14:21:46
Pokażcie kino, w którym nie płaci się za bilet i wytłumaczcie dlaczego akurat w przypadku innego wydarzenia medialnego jakim jest walka bokserska miałoby być inaczej? Równie dobrze można być oburzonym żena stadion nie wpuszczają za darmo. Po pierwsze nie wiadomo czy odnośnie transmisji tej walki na Polskę K2 nie postawiło warunku że ma być to transmisja systemem PPV. Ponieważ transmisja tej walki w tym systemie zwiększy również sprzedaż biletów na stadion, a wielu kibiców jak bedzie miało zapłacić za transmisję, wybierze stadion. Nawet jakby nie było takiego wymogu ze strony K2 to Polsat przeprowadzi transmisję taką jaką będzie chciał i jaką będzie opłacało się przeprowadzić. Jak więcej dochodów bedzie z PPV niż z reklam to bedzie PPV i Polsat ma do tego pełne prawo ponieważ wykupił te prawa za swoje pieniądze. Polsat wyłożył 1 mln zł nie w celach charytatywnych tylko po to żeby zarobić.
Autor: Mats
Data: 29-06-2011 14:22:20
liscthc Nie jestem w twojej sytuacji (bo płace chyba 40zł za TV), więc wypowiadać się nie będe, ale Ty faktycznie możesz narzekać.
Autor: Shawn6
Data: 29-06-2011 14:22:20
-- psychox Ty dalej nie rozumiesz, będzie miał każdy PPV to super , tez kupuje. Ale nie będzie tak,że Niemcy maja darmo, a walka polaka w Polsce i ja mam bulić. Trochę pomyślunku i zdrowego rozsądku.
Autor: WARIATOO
Data: 29-06-2011 14:23:39
A moze Pan S mysliz e kazdy sie rzuci na bajeczny dekoder Polsatu i zwiąże sie umową na pare latek z słoneczkiem hehe .Nie kupienie dekoderu bedzie równoznaczne z nieobejrzeniem lepszych walk na Polsacie HAHA
Autor: badintentions
Data: 29-06-2011 14:27:22
Teraz to mnie wkurwili... Przyłączam się do bojkotu. Obejrzymy sobie to w knajpie.
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 14:27:47
Mats No właśnie o to chodzi,nie po to człowiek wykupił pakiet sportowy żeby teraz za sport dopłacać!
Autor: psychox
Data: 29-06-2011 14:28:24
Nie dosc, ze idioci to jeszcze rasisci.
Autor: ZelaznyMike
Data: 29-06-2011 14:29:32
Jak ktoś kiedyś mądrze powiedział : "Patrz na statystyke , chciałeś Ameryke to masz Ameryke " Musimy się wszyscy przyzwyczajać , że powoli Polska będzie odsuwała od siebie wizerunek państwa postkomunistycznego i pragnąc zaczerpnąć liczne motywy z zachodu najbardziej ucierpi na tym zwykła , średnia klasa społeczeństwa. Pan Solorz wyczuł interes wraz z Team Adamek i postanowili na tym zarobić , mimo wielu oburzonych głosów i zarzekania się , że PPV nie zostanie wykupione jestem pewny że w ostatniej chwili ludzie wybiorą elegancką spokojną transmisje we własnym TV a nie bawienie się w streamy , bary czy inne kombinacje. Ja osobiście nie widze tragedii w zapłaceniu kilkudziesiąt złotych za całą galę , która będzie niepowtarzalnym widowiskiem w historii naszego kraju. W Anglii tak jest , w Stanach już dawno , a jak wiecznie będziemy się patrzeć na Niemców to dobrze na tym nie wyjdziemy jak pokazała historia ;]
Autor: WalterAlfa
Data: 29-06-2011 14:29:47
A ja z uporem maniaka pytam: jak to PPV będzie realizowane w kablówkach osiedlowych, gdzie jest sygnał analogowy i nie da się oddzielić Pana Kowalskiego który chce oglądać od Pana Nowaka który nie chce! Jak zwykle blokowiska poszkodowane ;)
Autor: psychox
Data: 29-06-2011 14:31:21
@ MatMaister90 To po jakiego ch... siedzisz w takim beznadziejnym miejscu? Same narzekania - katastrofa.
Autor: Polak18
Data: 29-06-2011 14:32:52
Powiem tak.Osobiście jadę do Wrocławia obejrzeć tą walkę na żywo,natomiast uważam,że to kurestwo aby polsat i Solorz,który śpi na pieniądzach żądał od kibiców 40 zł za pojedyńczą transmisję.Wyśmiewałem malkontentów którzy narzekali,gdy była mowa o PPV w cenie 10 złotych,zaś tyle pieniędzy za 1 pojedynek to zwykłe złodziejstwo.Gdybym był na miejscu kibiców,którym nie dane jechać do Wrocławia,to olałbym to całe PPV i poszedł do pubu lub jak niektórzy tu piszą oglądał z pirackich streamów.
Autor: parasol
Data: 29-06-2011 14:34:34
Swoja droga, niezly bojkot z tym ogladaniem walki w knajpie... Zwazywszy na to, ze jej wlasciciel wcale nie zaplaci za transmisje 20-40zl, tylko pewnie z jedno zero wiecej.
Autor: horhe88
Data: 29-06-2011 14:35:37
Jeżeli jakiekolwiek wydarzenie medialne nie jest płatne bezpośrednio to jest płatne pośrednio a pieniądze te są wliczone w ceny produktów, które są reklamowane w ty czasie na antenie. Jak nie ściągną z PPV to ściągną np.przy sprzedaży piwa "wojak", które będzie w tym czasie reklamowane. Jakby na to nie patrzeć koszty tej transmisji ponosi końcowy odbiorca, czyli my wszyscy w taki lub inny sposob.
Autor: horhe88
Data: 29-06-2011 14:38:53
Swoją drogą podobno walka Kliczko Haye będzie na TVP1.
Autor: StonkaKartoflana
Data: 29-06-2011 14:39:13
Olejcie Polsat za DARMO opowiem wam jak będzie wyglądała walka... - na początku Adamek zaatakuje, doskok parę ciosów odskok, niestety ciosy te będą lądować na barkach i łapach Kliczki ciosów celnych niewiele a jak coś to nie groźne... Wład będzie walił proste przy doskoku Adamka i powoli ustawiał Polaka. Przy doskokach Tomka będzie oddawał sierpami i hakami, Adamek będzie musiał odskoczyć poza dystans bo gibać się i chodzić na boki nie za bardzo umie. jedna czy dwie rundy mogą być remisowe. Później Adamek trochę się wybiega, poczuje bezskuteczność swych poczynań a Witek będzie chodził jak niemiecka maszyna podkręcając tempo - środkowe rundy wyraźnie dla Witalija. Przy próbie doskoku proste później ruszy do przodu spychając Adamka do głębszej defensywy. Tomek będzie parę razy spróbuje mocniej się odgryźć i ruszy w półdystans i dostanie dobą kontrę lub parę haków z bliska tak, że szybko wróci do defensywy...... Jak sił w nogach wystarczy to dotrwa do końca przegrywając bardzo wyraźnie. Jak nogi spuchną lub zbyt mocno zaryzykuje to będzie TKO/KO w końcowych rundach.
Autor: Polak18
Data: 29-06-2011 14:40:55
horhe88 Nie podobno,a napewno
Autor: Polak18
Data: 29-06-2011 14:42:20
StonkaKartoflana A co Adamek ma wyjść jednocześnie z Władem i Witem,bo piszesz o obu? Nie wiedziałem.
Autor: sknerus
Data: 29-06-2011 14:43:41
Shawn6-zapytaj Kliczków ile dostają od RTL za to że ich walki są pokazywane w tej stacjii???ODP .Miliony EURO
Autor: horhe88
Data: 29-06-2011 14:45:30
Polak18 Dzięki za info.
Autor: Kris78
Data: 29-06-2011 14:45:52
Jestem zdania, że ppv się nie przyjmie - ludzie na pewno nie zapłacą 40 złotych, skoro na RTL lub w internecie będzie za darmo - no chyba, że ktoś chciałby słuchać polskiego komentatora podczas walki...
Autor: bokser1
Data: 29-06-2011 14:45:55
JAK ZWYKLE KIBICUJE ADAMKOWI ALE CHODZI TYLKO O KASE MIAŁO BYC TANIO BEDZIE JAK W USA NIEWIADOMO CZY BEDZIE NA CO POPATRZEC CZY WYGRA CZY PRZEGRA CHODZI O EMERYTURE BO GZDIE WIECEJ WEZMIE!!!!!!!
Autor: SGS
Data: 29-06-2011 14:45:56
Walki Włodarczyka w PPV to by było coś!
Autor: Deter
Data: 29-06-2011 14:47:05
Tak czy siak - Solorz zarobi o wiele, wiele mniej niż mógłby.
Autor: golda87
Data: 29-06-2011 14:47:48
40zł to przegięcie. 20zł potrafiłbym zaakceptować jeśli nie byłoby żadnych reklam między rundami ale raczej tak nie będzie.
Autor: StonkaKartoflana
Data: 29-06-2011 14:48:34
Polak18 - racja :) chodziło oczywiście cały czas o Witalija
Autor: saimon
Data: 29-06-2011 14:48:59
Słuchajcie w gazecie TeleTydzień napisali, że gala będzie od 22.50 na TVP Sport i w nawiasie (live). Czyli poszukajcie barów albo znajomych, co maja ten program. Druga wersja, każdy kto ma Polscat Cyfrowy, niech wykupi teraz szybko na lipiec pakiet sportowy (plus minus 20 zł) i będzie miał ten program na kanale 19!!!
Autor: psychox
Data: 29-06-2011 14:50:06
@ bokser1: A Ty oczywiscie nie chcesz, zeby Tomek mial emeryture, nie?
Autor: nik
Data: 29-06-2011 14:51:36
I bardzo dobrze ze na PPV, prawdziwy kibic nie poskapi 20-40 zl na walke zamiast browara, psychoantyfani Adamka nie powinni narzekac bo nie musza walki ogladac.
Autor: saimon
Data: 29-06-2011 14:52:22
Informacja o tym, że będzie na TVP Sport (ja na szczęście mam za 37 zł promocyjnie pakiet falijijny HD z pakietem film+sport) jest też w Tele Tygodniu na stronie 25, tam jest potwierdzenie, że będzie do obejrzenia.
Autor: parasol
Data: 29-06-2011 14:52:48
Tak jak w USA wcale nie bedzie. Mowa jest o sumie w przedziale 20-40zl. W Stanach PPV na imprezy bokserskie/UFC/wrestling, to sumy w granicach 40-60$.
Autor: Deter
Data: 29-06-2011 14:53:35
bokser1 No właśnie tu nie chodzi o emeryturę. Jasne jest, że PPV przyniesie mniej zysku niż wersja darmowa. Poza tym Adamek raczej nie ma nic do gadania w sprawie PPV.
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 14:53:47
saimon Ty chyba mówisz o Haye'u,a to będzie na TVP1.
Autor: RyczerzNi
Data: 29-06-2011 14:54:44
ja tam do PPV nic nie mam; Solorz kupił prawa tv do walki i może sobie z nimi zrobic co chce - nawet wywalic na smietnik dla hecy; osobiscie tego PPV nie kupię, nawet jakbym miał przez to walki w ogóle na żywo nie widzieć, bo uważam że bedzie ona wygladała z grubsza tak jak wyzej opisał Stonka
Autor: Deter
Data: 29-06-2011 14:55:59
nik Obrażasz kibiców. Są i tacy kibice, którzy nie zapłacą (bo po co, skoro można za darmo) - czy ich wszystkich nazwiesz nieprawdziwymi? Czy jak ktoś wyda 20-40zł na PPV to będzie prawdziwym kibicem? Tylko dlatego, że dał sobie wmówić, że to jest szlachetne - albo tylko dlatego, że tak go wychowali a zdania swojego nie ma? To, że kto nie zapłaci nie oznacza, że nie jest prawdziwym kibicem.
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 15:00:52
Deter Widać kolega "nik" to jeden z niewielu prawdziwych fanów boksu! Cholera zdemaskował nas niewierny!
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 15:01:29
Niewiernych)
Autor: saimon
Data: 29-06-2011 15:03:50
liscthc faktycznie, mój błąd ;) Muszę sie obudzić he he
Autor: pyra90
Data: 29-06-2011 15:04:00
Ha ha biedne Niemaszki ,nie stać ich nawet na PPV . Widzicie jacy jesteśmy bogaci ! w końcu jesteśmy już dawno drugą Irlandią ,pffe Japonią !
Autor: janara
Data: 29-06-2011 15:05:55
Po co sie spieracie, Polsat zeczywiscie zrobi co bedzie chcial. Sa osoby ktore za to zaplaca a sa osoby krore beda ogladac na stronach, portalach za darmo. Niwidze problemu. W koncu i tak chodzi o walke a nie o komentarze ;) Pozdro
Autor: psychox
Data: 29-06-2011 15:06:01
Wiem, wiem - wszyscy ci, ktorzy zaplaca beda nazwani FRAJERAMI, bo przeciez mozna bylo ukrasc, ups... przepraszam: ogladnac streaming w necie.
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 15:06:50
pyra90 A lada chwila będziemy Emiratami. saimon No to ładny z ciebie śpioch.hihi
Autor: Deter
Data: 29-06-2011 15:10:41
psychox Raczej nie wiesz. Nazywanie drugiego człowieka "frajerem", to jest kwestia osobowości i kultury osobistej tego, kto wypowiada takie słowa. To nie zależy od tego, czy ktoś zapłaci czy obejrzy za darmo.
Autor: badintentions
Data: 29-06-2011 15:11:25
Czyli muszę zapłacić te 40 zł, żeby "nik" włączył mnie do paczki prawdziwych kibiców... Pozostsje mi spotkać się na walce w barze z tymi niepradziwymi - liscthc i Deter.
Autor: Kris78
Data: 29-06-2011 15:12:49
psychox O jakiej kradzieży mówisz kolego? Skoro będę oglądał legalny RTL to nie popełniam przestępstwa i nawet wyrzutów sumienia mieć nie będę...
Autor: WARIATOO
Data: 29-06-2011 15:14:14
ktos kto bedzie puszczał w necie tez bedzie musial wykupic i ciul wie czy nie zrobi jakis kodów pusci cale zamazane i napisze wyslij kod o tresci xx zeby cos widziec ..i tak bedzie trzeba zaplacic ale mniej hehe.Ale mozna tez rtl zlapac w necie,,i ile zagraniczne za free,
Autor: Deter
Data: 29-06-2011 15:14:24
badintentions :) A tak czysto logicznie. Nik powiedział, że prawdziwy kibic zapłaci 20-40. Nie powiedział jednak, że nieprawdziwy kibic nie zapłaci. Być może nik uważa, że prawdziwy kibic zapłaci... ale i prawdziwi kibic nie zapłaci :) Lecę :)
Autor: curu
Data: 29-06-2011 15:16:00
srać na ppv
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 15:16:30
psychox Zadzwoń na 997 i zgłoś że tu ludzie podżegają do przestępstwa jakim jest luknięcie walki w necie! Może nawet status koronnego dostaniesz!
Autor: nik
Data: 29-06-2011 15:18:38
''Autor komentarza: Deter Data: 29-06-2011 14:55:59 nik Obrażasz kibiców. Są i tacy kibice, którzy nie zapłacą (bo po co, skoro można za darmo) - czy ich wszystkich nazwiesz nieprawdziwymi? Czy jak ktoś wyda 20-40zł na PPV to będzie prawdziwym kibicem? Tylko dlatego, że dał sobie wmówić, że to jest szlachetne - albo tylko dlatego, że tak go wychowali a zdania swojego nie ma? To, że kto nie zapłaci nie oznacza, że nie jest prawdziwym kibicem'' Ja obrazam? Za darmo mozna ale w kiepskiej jakosci, 20-40 zl to nie jest zbyt wygorowana kwota wiec wiekszosc prawdziwych kibicow powinno stac zaplacic(poza niewielkimi wyjatkami ktorych naprawde nie stac), ten kto woli ogladac za darmo w internecie gdzie ledwo widac to slaby kibic, mnie takie cos nie zadowala, zamiast sie uchlac za te pieniadze wole obejrzec walke w dobrej jakosci.
Autor: nik
Data: 29-06-2011 15:22:09
''Autor komentarza: liscthc Data: 29-06-2011 15:00:52 Deter Widać kolega "nik" to jeden z niewielu prawdziwych fanów boksu! Cholera zdemaskował nas niewierny!'' kibic Adamka, ty nim nie jestes wiec zapewne wolisz przytulic pare groszy niz obejrzec walke w normalnej jakosci.
Autor: badintentions
Data: 29-06-2011 15:22:31
nik Polska to jeszcze nie Ameryka. Zarobki są inne więc nie powinni wprowadzać takich akcji.Takie jest moje zdanie, co nie znaczy, że nie jestem prawdziwym kibicem.
Autor: curu
Data: 29-06-2011 15:23:23
a ten co kocha adamka i nie kupi ppv i nie będzie kukać w neta to też kibic czy nie kibic
Autor: badintentions
Data: 29-06-2011 15:24:42
Tak jak napisał MatMauster90 amerykanizują nas ale od dupy strony.
Autor: wojkal
Data: 29-06-2011 15:25:13
Jest parę rzeczy które na świecie objęte są tkzw.,, wyższą koniecznością,, jednak nikt nie zobowiązuje ludzi do ich zakupu np.paliwo,alkohol .Koszt wyprodukowania jest o kilka set % mniejszy niż ostateczna cena na rynku.Idąc tym tokiem rozumowania ,ktoś wymyślił PPv na walkę Adamek-Kliczko i zakłada że, będzie to hit biznesowy.Ja mam jednak zgoła odmienne zdanie,ponieważ my tutaj fascynujemy się pięściarstwem i o nim dyskutujemy lecz większość będzie kibicowała Tomkowi dlatego ,że jest polskim bokserem a,nie klasowym bokserem i właśnie tacy kibice powiedzą mam tę walkę w du... i za nic nie zapłacę dodatkowo.
Autor: nik
Data: 29-06-2011 15:25:16
badintentions to naprawde nie sa wygorowane pieniadze,nawet jak na Polske, podobnie kosztuje obejrzenie meczu np. reporezentacji,
Autor: WalterAlfa
Data: 29-06-2011 15:26:20
K*** nikt nie mieszka w blokowisku? Co z osiedlowymi kablówkami z sygnałem analogowym?! :D Chyba nie oleją (np. mojego) blokowiska na 3600 mieszkań?
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 15:27:33
nik A co ty Jasnowidz że wiesz komu ja kibicuje a komu nie? Jak już pisałem płacę zasrane 150pln za TV z pakietami,więc mi nie mów że dodatkowe opłaty są oka,bo dla mnie kur.a nie są!
Autor: badintentions
Data: 29-06-2011 15:28:37
nik Przecież mecze reprezentacji piłki nożnej są zawsze w TV za darmo.
Autor: Tomcur
Data: 29-06-2011 15:30:25
Napiszę trochę poza tematem, ale poszukuję kogoś kto dysponuje nagraniami, które były dostępne na stronie adamekstory.pl, wiem że ktoś tutaj pisał że takowe posiada. pozdro.
Autor: milan1899
Data: 29-06-2011 15:31:29
Walter ja też jestem z osiedla i jestem z tego dumny :) , ale na walkę walę do siostry i szwagra bo tam w większym gronie tradycyjnie oglądamy jakieś lepsze walki , proponuje zrobić to samo bo z kabla PPV nie wyrzeźbią :(
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 15:33:08
WalterAlfa Sorki za wyrażenie,ale prawdopodobnie jesteś w ciemnej dupie,bo ja fizycznie nie widzę możliwości dla ciebie! Niestety to nie będzie wydarzenie dla mas,a jedynie dla wybrańców! Mój Dziadek też ma ten problem bo ma właśnie taką kablówkę! Dla mnie to chory wymysł i tyle!
Autor: nik
Data: 29-06-2011 15:33:11
''Autor komentarza: liscthc Data: 29-06-2011 15:27:33 nik A co ty Jasnowidz że wiesz komu ja kibicuje a komu nie? Jak już pisałem płacę zasrane 150pln za TV z pakietami,więc mi nie mów że dodatkowe opłaty są oka,bo dla mnie kur.a nie są! '' jesli nie kibicujesz Kliczce i zalujesz 40 zl to se obejrzyj na necie w gownianej jakosci; myslisz ze placac abonament TV masz prawo ogladac w niej co sobie zazyczysz?
Autor: horhe88
Data: 29-06-2011 15:33:31
liscthc A jak podpisywałeś umowę z Polsatem to był tam zapis że walkę Adamek kliczko dostaniesz za free w pakiecie? Nie było takiego zapisu więc w tym czasie puszczą ci np.meczyk "orłów górskiego", czy też powtórkę z pożegnania Adama Małysza i Polsat bedzie wywiązany z umowy.
Autor: nik
Data: 29-06-2011 15:33:46
mialo byc 'jesli kibicujesz Kliczce'
Autor: nik
Data: 29-06-2011 15:34:50
horhe88 dokladnie, ludziom w glowach sie poprzewracalo
Autor: Frog
Data: 29-06-2011 15:35:51
Proponuję narodowy bunt przeciwko Polsatowi. Nie kupujmy PPV. Oglądajmy na RTL, lub gdziekolwiek indziej. Albo powtórkę. Polak walczy o mistrzostwo świata wagi ciężkiej, W POLSCE, a nie można tego obejrzeć pomimo płacenia za abonament RTV i za kablówkę? Masakra jakaś...
Autor: horhe88
Data: 29-06-2011 15:39:01
Autor komentarza: Frog Data: 29-06-2011 15:35:51 Proponuję narodowy bunt przeciwko Polsatowi. Nie kupujmy PPV. Oglądajmy na RTL, lub gdziekolwiek indziej. Albo powtórkę. Polak walczy o mistrzostwo świata wagi ciężkiej, W POLSCE, a nie można tego obejrzeć pomimo płacenia za abonament RTV i za kablówkę? Walki o mistrzostwo świata Alberta Sosnowskiego też nie było w Polsacie a czy był bunt?
Autor: Frog
Data: 29-06-2011 15:40:05
horhe88, a musiałeś płacić PPV?
Autor: fop
Data: 29-06-2011 15:40:32
A ja mieszkam na takiej wiosze ze cholera bierze, nie mam dekodera polsatu i zero barów, pubów w pobliżu, to co mam zrobić, podpisać umowę z polsatem na ile i za ile??? Normalnie nie oglądam tv chyba że sport, boks głównie, dlaczego mam wchodzić w to gówno??? 10 złotych to rozumiem, 20 no nawet 30 ale bez żadnych innych zoobowiązań, bo umowa z polsat mnie nie interesuje!!! Jak to w ogóle ma wyglądać???
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 15:40:36
horhe88 Jasne że nie było! Tylko że ja P.S. i P.S.E. kupiłem dla boksu,bo od piłki mam inne kanały! Ale ktoś zwietrzył hajs,więc zwykły kibic już się nie liczy!
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 15:45:52
nik Idąc twoim tokiem myślenia to wszystko będzie Okey jak na kanałach sportowych za które dopłacasz będą same stare dzieje,a wszystko co Live,będzie dodatkowo płatne!
Autor: sliver84
Data: 29-06-2011 15:53:35
O jejku co za zajebista sprawa, teraz już czuję że w Polsce mamy prawdziwą AMERYKĘ!!! Już niedługo wszystkie mecze LM, reprezentacji, Euro będą w PPV. Hura!!! Wreszcie poczuję że już teraz mamy u nas prawdziwy zachód.
Autor: Shawn6
Data: 29-06-2011 15:57:45
Myślałem ,że najpierw będzie druga Irlandia a nie Hameryka.
Autor: lizbona
Data: 29-06-2011 16:04:07
Słuchajcie, sprawdzi się to raz, to będzie przez cały czas !!!!!! Nie kupujcie tego bo, już niedługo wszystko będziecie oglądać w PPV. Gołota z tego co pamiętam raz miał walkę w systemie PPV. Więcej razy tego nie powtórzył ;]
Autor: genco
Data: 29-06-2011 16:07:26
TO CO JAK MAM CYFRE+ TO NIE ZOBACZE? jeb*ny big boss
Autor: pyra90
Data: 29-06-2011 16:07:36
Jestem bardzo bogatym Polakiem,niedawno odziedziczyłem pokazny majątek po mojej babci. Moja babcia była właścicielką 15 kamienic w Poznaniu ,wszystko przepisała na mnie. Mogę pożyczyć pieniądze dla kilkudziesięciu osób na zakup dekoderów Polsatu i PPV ,wszystko na % ,nie musicie oddawać w najbliższym czasie najlepiej po roku jak naskoczy wysoki procent i warunek wpisowe 10 zł . Dalsze informacje przekaże pózniej.
Autor: Dixon68
Data: 29-06-2011 16:07:54
Może to i lepiej,że będzie PPV w Polsce.Bo przynajmniej tej żenady w wykonaniu Adamka nikt nie będzie oglądał na żywo.Oczywiście Adamek was dyma na każdym kroku.Nie będę oglądał tej walki,bo zobaczę sobie ciężkie KO na portfelu na youtube.Nie mogę się doczekać aż ten zajączek padnie na środku ringu i komentarze na bokser.org zaraz po KO.Oj to będzie piękny dzień. Witek do dzieła.
Autor: DAB
Data: 29-06-2011 16:11:06
pyra90 100 tys na rok można?
Autor: fanboksu79
Data: 29-06-2011 16:11:15
psychox skoro wg Ciebie Polacy tylko narzekac potrafia, to po jakiego wuja spierdyliłes do uk? za dobrze Ci tu było w Polandzie...teraz sie wielki panicho zrobiłes i grzmisz na innych-tych którzy zostali w kraju z góry....Jestes załosny, a wiesz czemu:bo jak przyjezdzasz w odwiedziny to i tak cały bagaz ładujesz zarcia i fajek bo tam na normalnecie nie stac...
Autor: curu
Data: 29-06-2011 16:12:41
RTL na którym ma być walka jest na N TV?
Autor: sliver84
Data: 29-06-2011 16:12:52
"a wiesz czemu:bo jak przyjezdzasz w odwiedziny to i tak cały bagaz ładujesz zarcia i fajek" Wygrałeś życie tym tekstem. XD
Autor: Wejherowo
Data: 29-06-2011 16:13:53
''Może to i lepiej,że będzie PPV w Polsce.Bo przynajmniej tej żenady w wykonaniu Adamka nikt nie będzie oglądał na żywo.Oczywiście Adamek was dyma na każdym kroku.Nie będę oglądał tej walki,bo zobaczę sobie ciężkie KO na portfelu na youtube.Nie mogę się doczekać aż ten zajączek padnie na środku ringu i komentarze na bokser.org zaraz po KO.Oj to będzie piękny dzień.'' Witek do dzieła.'' Ciebie nie mozna na powaznie brac pod uwage.Ja czekam na date 10 września,bo wtedy bede mógł się z ciebie posmiac,za te marne twoje komentarze.
Autor: DAB
Data: 29-06-2011 16:15:36
fanboksu79 Żeś pojechał:)Ale duzo w tym racji my tu mamy szkołę przetrwania w stylu jak przeżyć gdy wydatki przekraczają przychody.Jak ominąć komornika, jak znaleźć pracę za płacę która pozwoli przeżyć, jak wychowac dziecko bez jedzenia , jak znaleźć na PPV, jak nie płacić abonamentu, jak znaleźć dobry stream:)itd.
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 16:15:59
pyra90 A ja bym pożyczył jedną z kamienic na 2-3 lata!
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 16:19:07
Widać Funciki co niektórym lepiej ryją banie niż dragi.
Autor: nik
Data: 29-06-2011 16:39:00
Barsdzo dobrze ze na PPV, narzekajcie dalej i ogladajcie na necie.
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 16:44:13
nik Będziemy!!!!!!!!!! W końcu to my Polacy!!!!!!!
Autor: Dixon68
Data: 29-06-2011 16:44:48
"Widać Funciki co niektórym lepiej ryją banie niż dragi. { E tam Funty Funtami,ale Dollary to ryją dopiero banie.Spójrz sobie na takiego Adamka on już nic w głowie nie ma poza dolcami i dlatego będzie PPV.
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 16:46:10
nik To my Polacy,przez ciebie nie lubiani,niewierni fani!
Autor: mibzzz01
Data: 29-06-2011 16:49:45
jak PPV przejdzie w Polsce to nawet juz gali Wasyla nie zobaczymy. nic tylko trzeba juz po zlotowce dziennie odkladac.
Autor: milan1899
Data: 29-06-2011 17:03:40
liscthc nie wiem czy zauważyłeś ale nawet Ci się zrymowało :) pk
Autor: RyczerzNi
Data: 29-06-2011 17:04:25
gale Wasyla na PPV to chyba dowcip dnia; przestałem ogladac to badziewie nawet za darmo bo cenie sobie swój czas i z tego tez powodu bez zalu rozstałem sie z cyfrowym polsatem
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 17:04:41
Dixon68 Niektórzy liczą Petrodolary,a Tomek liczy Boksodolary!
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 17:07:46
milan1899 hihi)Widać jestem bardziej rymoholikiem niż kibicoholikiem!
Autor: garincza92
Data: 29-06-2011 17:50:09
juz sobie obejrzalem ;/
Autor: garincza92
Data: 29-06-2011 17:54:11
chyba trzeba się będzie przejść do pubu albo zostaje RTL
Autor: Faraon
Data: 29-06-2011 18:19:13
Prawie 80procent tutaj wypowiada sie przeciwko PPV i ja też i lubimy ten sport BOKS a ci co mniej to raczej bardziej niezakupią PPV. Płace za N dużo z sportowymi kanałami i zatem pytanie po H.. mi te kanały jak nieoglądam a boks to inna sprawa. Piłka najpopularniejszy sport na ziemi i mamy wszendzie praktycznie wszendzie za frajer a mogą sobie pozeolic na PPV bo i tak by kupili. Jesteśmy fanami boksu ale czy musimy płacic tyle? Zadzroszcze kibicom futbolu naprawde! Na N jest piłka w HD bez dodatkowych opłat a ja mam Płacic za PPV nie w HD 40zł to jest paranoja. Sami w ten sposób doprowadzają nas do złodziejstwa i polaczek niegłupi zawsze znajdzie sposób. Przypomniał mi sie mundial 1982 rok jak to na naszej dzielnicy miał jeden gośc kolorowe tv! Kazdy kto przyszedł to przyniósł flaszke lub zapitke a było emocji co niemiara jak BONIEK strzeł gola albo Kupczewicz walnoł w poprzeczke! POZDRAWIAM!!!
Autor: Faraon
Data: 29-06-2011 18:24:41
Wracając natomiast do walki HAYE i KLICZKO! Zrobie tak jak wczoraj napisałem! Włanczam RTL zwei i puszczam głos z radia z jakiejś transmisji. POLECAM ten patent jak komuś niepasuje niemiecki!
Autor: Faraon
Data: 29-06-2011 18:26:59
Generalnie stać mnie na te wszystkie platformy tv ale niejestem frajerem żeby dawać sie dymać za te marne co niektórych 40 zeta!! POZDRAWIAM i życze pomyślnego wyboru!!!
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 18:33:56
Faraon Ale Kliczko vs Haye będzie na TVP1.
Autor: Faraon
Data: 29-06-2011 18:37:05
TVP HD też i lepszy obraz, rozumiesz? POZDRAWIAM!
Autor: nik
Data: 29-06-2011 18:44:07
''Autor komentarza: Faraon Data: 29-06-2011 18:24:41 Wracając natomiast do walki HAYE i KLICZKO! Zrobie tak jak wczoraj napisałem! Włanczam RTL zwei i puszczam głos z radia z jakiejś transmisji. POLECAM ten patent jak komuś niepasuje niemiecki! '' Tylko ze nie bedziesz mial pokrycia glosu z obrazem.
Autor: nik
Data: 29-06-2011 18:45:50
''Autor komentarza: liscthc Data: 29-06-2011 16:46:10 nik To my Polacy,przez ciebie nie lubiani,niewierni fani!'' ze co?
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 18:47:24
Faraon Rozumiem,nawet posiadam TVP HD więc pierwszy raz obejrzę walkę w HD,bo do tej pory to tylko mecze na Canal+HD. Też pozdro!
Autor: nik
Data: 29-06-2011 18:50:02
''Autor komentarza: liscthc Data: 29-06-2011 15:45:52 nik Idąc twoim tokiem myślenia to wszystko będzie Okey jak na kanałach sportowych za które dopłacasz będą same stare dzieje,a wszystko co Live,będzie dodatkowo płatne! '' nie idz tym tokiem bo ja nie ide, nie mowimy tu o wszystkich transmisjach tylko o jednej konkretnej czyli walce o Polaka o pas HW i pewnie wiecej sie nie powtorzy, jesli uwazasz ze jednorazowy wydatek 40zl to dla ciebie problem to obejrzyj se w necie; np. mecze pilkarskie sa kilka razy w tygodniu, taka walka raz na 100 lat.
Autor: milan1899
Data: 29-06-2011 18:52:44
nik tak samo masz racje w tym temacie jak w teamcie szans Adamka z Vitem gratuluje umięjetnosci analitycznych
Autor: curu
Data: 29-06-2011 18:54:21
na n tv jest rtl schweiz i rtl II , tam będzie walka?
Autor: endriu
Data: 29-06-2011 18:54:41
Nie czepiajcie się Soloża to Zygi Rozalski z Tomaszkiem domagają się tego od Polsatu Dwa dni temu o tym tu pisali A niech sie przejadą tym PPV
Autor: nik
Data: 29-06-2011 18:56:03
''Autor komentarza: milan1899 Data: 29-06-2011 18:52:44 nik tak samo masz racje w tym temacie jak w teamcie szans Adamka z Vitem gratuluje umięjetnosci analitycznych '' jasne ze Adamek ma szanse, jakies 40% a to duzo, co do PPV to mam racje, jednorazowy wydatek paru zlotych, kto chce to placi i oglada a kto nie to niech sobie kupi za te pieniadze kilka piw i oglada na necie, proste
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 18:58:01
nik Choćby właśnie dla tego powinni ją obejrzeć wszyscy,biedni i bogaci,ci mający dekodery i ci nie mający. Pytasz za co? To może se przypomnisz jak mnie obrażałeś za to że mi się PPV nie podoba! Zresztą nie tylko w temacie PPV! Jak się zapytałem kiedyś co oznaczają te palce w górę skierowane u Adamka to mnie od debili wyzwałeś,a teraz głupa palisz czy co,bo cię kurna nie rozumiem.
Autor: nik
Data: 29-06-2011 18:59:42
lisctic nie pytam za co? tylko ze co? bo nie wiem co to mialo znaczyc, ja cie obrazalem? nazwalem bucem czy co? jakie palce? przypomnij mi
Autor: milan1899
Data: 29-06-2011 19:03:01
Autor komentarza: nik Data: 29-06-2011 18:56:03 ''Autor komentarza: milan1899 Data: 29-06-2011 18:52:44 nik tak samo masz racje w tym temacie jak w teamcie szans Adamka z Vitem gratuluje umięjetnosci analitycznych '' jasne ze Adamek ma szanse, jakies 40% a to duzo, co do PPV to mam racje, jednorazowy wydatek paru zlotych, kto chce to placi i oglada a kto nie to niech sobie kupi za te pieniadze kilka piw i oglada na necie, proste 40 % własnie o tym mówię , nic do Ciebie nie mam chłopaku ale żyjesz w innym świecie ( pewnie lepszym ) , walka Adamka z Vitem to największa promocja boksu jaka mogła się w Polsce wydarzyć i blokowanie ogladanie jej dla okreslonej grupy fanów to absurd , tylko nie pisz mi ze boks to przedewszystkim biznes bo ja na tyle stary jestem ze boks to dla mnie przedwszsytkim sport
Autor: WalterAlfa
Data: 29-06-2011 19:06:24
liscthc: To Ty jesteś w ciemnej dupie, bo ja w tej osiedlowej TV mam programy, które normalnie są w pakietach po 99zł/mc, a ja to mam za 12zł. Kablówka negocjuje mając 3600 klientów a nie bierze z półki co jest w klasycznej ofercie. I walkę prawdopodobnie też będą negocjować z dostawcą więc na 90% oglądnę za darmo. Więc może lepiej przeproś się z dziadkiem z osiedla, to też zobaczysz.
Autor: endriu
Data: 29-06-2011 19:07:13
Nie czepiajcie sie polsatu Czy to ciężko zrozumieć że to ekipa Adamka nalega na PPV, podzial zysków jest procentowy i chcą wydusić jak najwięcej mając gdzieś kibica Nie będe kibicowal temu pazerowi
Autor: Faraon
Data: 29-06-2011 19:11:14
Autor komentarza: WalterAlfa Data: 29-06-2011 19:06:24 liscthc: To Ty jesteś w ciemnej dupie, bo ja w tej osiedlowej TV mam programy, które normalnie są w pakietach po 99zł/mc, a ja to mam za 12zł. Kablówka negocjuje mając 3600 klientów a nie bierze z półki co jest w klasycznej ofercie. I walkę prawdopodobnie też będą negocjować z dostawcą więc na 90% oglądnę za darmo. Więc może lepiej przeproś się z dziadkiem z osiedla, to też zobaczysz. Jesteś tego pewien że na kablówkach bendzie?
Autor: nik
Data: 29-06-2011 19:14:03
''milan89 40 % własnie o tym mówię , nic do Ciebie nie mam chłopaku ale żyjesz w innym świecie ( pewnie lepszym ) , walka Adamka z Vitem to największa promocja boksu jaka mogła się w Polsce wydarzyć i blokowanie ogladanie jej dla okreslonej grupy fanów to absurd , tylko nie pisz mi ze boks to przedewszystkim biznes bo ja na tyle stary jestem ze boks to dla mnie przedwszsytkim sport '' zyje w na tym samym swiecie , Adamek nie jest faworytem dlatego daje mu mniej procent szans, jesli twierdzisz ze ma znikome szanse to rownie dobrze moglbys postawic go na rowni z Sosnowskim, wszystko co poza ringiem to biznes, w ringu jest sport, PPV istnieje nie od dzis tylko w Polsce ludzie dostaja szoku ze mozna za walke placic bo chcieliby miec wszystko za darmo, jedna walka w otwartym kanale nie wypromuje boksu na szeroka skale, po walkach Goloty jakos nie widac zeby mlodzi ludzie masowo zaczeli uprawiac boks.
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 19:18:45
WalterAlfa Ciemna dupa to była przenośnia właśnie do tego co się dzieję z tym PPV.To nie było nic osobistego,bo jak widzisz to mnie to całe PPV działa na nerwy.Więc jak uraziłem to Sorry,nie to było mym celem! Z Dziadzią pokłócony nie jestem,więc jak coś to obejrzę u niego! Generalnie to ja bym chciał żeby po prostu wszyscy mogli ją obejrzeć,bez względu czy mają dekodery czy nie. A co do tego że ja jestem w ciemnym zadku to masz rację!
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 19:24:32
nik Raz napisałeś że mam gówno w głowie,bo napisałem że to całe PPV to dla mnie wielka kupa,bo ci bez dekoderów,nie będą mieli nawet opcji jej wykupienia! A co do palcy,to mi napisałeś że tylko debil nie wie co to znaczy!
Autor: milan1899
Data: 29-06-2011 19:28:02
Autor komentarza: liscthc Data: 29-06-2011 19:24:32 nik Raz napisałeś że mam gówno w głowie,bo napisałem że to całe PPV to dla mnie wielka kupa,bo ci bez dekoderów,nie będą mieli nawet opcji jej wykupienia! A co do palcy,to mi napisałeś że tylko debil nie wie co to znaczy! to jest Nas 2 debili bo ja też nie wiem co to znaczy :)
Autor: nik
Data: 29-06-2011 19:29:17
lisctic musialbys zacytowac caly watek, w innym wypadku nie potrafie sie do tego odniesc, w kazdym badz razie nie obrazam nikogo bez powodu
Autor: nik
Data: 29-06-2011 19:30:28
i nie sadze zeby bylo dokladnie tak jak piszesz, musiales cos poprzekrecac
Autor: endriu
Data: 29-06-2011 19:38:32
Tej walki nie zobaczy mnóstwo kibiców i przypadkowych młodych ludzi którzy po obejrzenu tego wydarzenia mogą w następstwie wylądować w klubie bokserskim PPV jest zabujcą tego sportu hamuje i wyklucza jego promowanie, ogranicza oglądalność Ogranicza oglądalność nawet wśród prawdziwych kibiców z różnych przyczyn zwłaszcza w PL (technicznych finansowych) to nie jest do zaakceptowania nawet jakby kosztowało pięć złotych PRAWDZIWI KIBICE TEGO SPORTU POWINNI TO ZBOJKOTOWAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: ironm
Data: 29-06-2011 19:42:30
Może jakaś petycja.
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 19:43:06
nik Data: 14-05-2011 01:30:06 ''Camaro Data: 13-05-2011 23:14:26 Liscthc Adamek pokazuje,że będzie leżał na dechach i będzie patrzył się na dach stadionu we Wrocławiu.'' To jest znak dla takich durniow jak ty (bez obrazy) ktorzy sie zastanawiaja dlaczego on tak robi. Dora nie debilem ,ale durniem! I nie mów że to było tylko do "camaro" bo jasno napisałeś że chodzi o tych co nie wiedzą co to znaczy.
Autor: nik
Data: 29-06-2011 19:44:23
ale o co caly ten halas skoro ''Tomasz nie ma szans''? Sosnowkiego nie bylo w TVP i nikt sie nie buntowal...
Autor: liscthc
Data: 29-06-2011 19:48:40
nik Data: 22-06-2011 20:21:15 ''Autor komentarza: liscthc Data: 22-06-2011 19:46:33 Audio pierwsza liga! 3,5 miliona to nawet nie jest 10% ludzi,więc nie widzę tego inaczej niż jedna wielka KUPA!!!'' Dokladnie, kupa w glowie. Innych nie chce mi się szukać! Ja tam się nie obrażam bo dzieckiem nie jestem,ale to chyba znów wali we mnie!
Autor: ironm
Data: 29-06-2011 19:49:56
Ale bym chciał żeby Solorz sie przejechał i nic na tym ppv nie zarobił.
Autor: OjciecTadeusz
Data: 29-06-2011 19:54:59
Hehehe... To publiczna pokaze Haye i Kliczke, ale wy za Adamka musicie placic? Ja osobiście zapłaciłbym gdybym wiedzial, ze Adamek to emocje... A Toma$z w HW daje mi mniej emocji niz wyscigi wibratorow w Londyńskich barach... Ja mam pakiet familijny tyko po to by mic Polsat sport i extra - Ostatniej walki Adamka nie widzialem, wczesniejsza widzialem na powtorce... Ta choć w pewnym sensie mnie ciekawi to jednak nic mi sie nie stanie jak zobacze ja w innym terminie... Raczej nie będzie emocjonująca. A dla Toma$za Adamka mam propozycje: Wez na swoim blogu podaj nnumer konta tylko dla swoich krajowych, znaczy sie polskich fanow do wplat gotowkowych tytulem kibicowania...
Autor: endriu
Data: 29-06-2011 19:55:49
Tomcur Data: 29-06-2011 15:30:25 Napiszę trochę poza tematem, ale poszukuję kogoś kto dysponuje nagraniami, które były dostępne na stronie adamekstory.pl, wiem że ktoś tutaj pisał że takowe posiada. pozdro. ----------------- Nagrania zostały wycofane, Adamek wypłacił forsę a autor opublikował oświadczenie pod publikę dla publiki Gdybym wiedzial to bym to jakoś zkopiował
Autor: OjciecTadeusz
Data: 29-06-2011 19:56:36
A co do wyniku sprzedazy... Znajac realia w Polsacie bedzie tak, ze niezależnie od wyniku podadza, ze sprzedaz przerosla oczekiwania...
Autor: milan1899
Data: 29-06-2011 19:58:28
Autor komentarza: OjciecTadeusz Data: 29-06-2011 19:54:59 Hehehe... To publiczna pokaze Haye i Kliczke, ale wy za Adamka musicie placic? Ja osobiście zapłaciłbym gdybym wiedzial, ze Adamek to emocje... A Toma$z w HW daje mi mniej emocji niz wyscigi wibratorow w Londyńskich barach... Ja mam pakiet familijny tyko po to by mic Polsat sport i extra - Ostatniej walki Adamka nie widzialem, wczesniejsza widzialem na powtorce... Ta choć w pewnym sensie mnie ciekawi to jednak nic mi sie nie stanie jak zobacze ja w innym terminie... Raczej nie będzie emocjonująca. A dla Toma$za Adamka mam propozycje: Wez na swoim blogu podaj nnumer konta tylko dla swoich krajowych, znaczy sie polskich fanow do wplat gotowkowych tytulem kibicowania... mam podobne odczucia do wsytępów Górala w HW , tyle że ja obejrze bo będzie okazja na piwko z najbliższymi a nóż przed walką wieczoru ktoś ciekawy w ringu się pokaże :)
Autor: endriu
Data: 29-06-2011 20:04:46
To cytat z poprzedniego niusa: "W ostatnich dniach przebywał w Polsce współpromotor Adamka, Ziggy Rozalski, który negocjował warunki transmisji. W rozmowie z BOKSER.ORG Rozalski wyraźnie podkreślił, że nie wyobraża sobie płatnej transmisji bez zaangażowania się w to przedsięwzięcie Polsatu. Okazuje się, że możliwe jest również rozwiązanie, w którym obok stacji Solorza walkę z wrocławskiego stadionu transmitować będą w systemie PPV Canal+ lub Nsport, oraz być może sieci kablowe, przede wszystkim UPC. TAK WIĘC TO EKIPA ADAMKA NALEGA NA PPV!!!!!!!!!!!!!!
Autor: Faraon
Data: 29-06-2011 20:11:38
Autor komentarza: OjciecTadeusz Data: 29-06-2011 19:56:36 A co do wyniku sprzedazy... Znajac realia w Polsacie bedzie tak, ze niezależnie od wyniku podadza, ze sprzedaz przerosla oczekiwania... I też tak bendzie napewno!
Autor: endriu
Data: 29-06-2011 20:33:04
NIK po walkach Goloty jakos nie widac zeby mlodzi ludzie masowo zaczeli uprawiac boks."""" I co ty wypisujesz to Gołota wypromował boks w Polsce i Polskę w świecie Po tamtych wydarzeniach tysiące osób zainteresowały się tym sportem powstały fora internetowe a pierwsi userzy to właśnie kibice Andrzeja Adamek teraz wykorzystuje tą sytuację aby nabić sobie jak najwięcej kapusty I tak ma zagwarantowane wielkie honorarium i jak pisałem wcześniej NIEPROPORCJONALNE DO ZASŁUG W HW
Autor: OjciecTadeusz
Data: 29-06-2011 20:47:12
Adamka nie cenilem nigdy za to jakim jest czlowiekiem - Gdyby nie publikowali jego wypowiedzi itp moze bylbym jego fanem. Kiedys owszem z przyjemnoscia czekalem na jego walki, a z Briggsem to uwazam, ze dal jedne z lepszych walk jakie widzialem, ale to przeszlosc i ona nie moze mi przyslaniac terazniejszosci. A to jak pazerny jest na kase jest wrecz jak dla mnie przerazajace i przypomina mi pewnego znajomego mojego ojca... Mowie na niego Pan Zlotowka... Skok na PPV pokazuje jak bardzo liczy sie kasa i to kasa nie za wielka... Biorac pod uwage liczbe dekoderow CP oraz realna lliczbe fanow boksu. Moze Adomek wio, ze to koniec wielkich wyplot? Ze bedzie trza wracac do CW? A tam takiej KASIORY ni ma... Jesno trzeba przyznac... droga do HW byla ciezka, pracy wiele i za to nalezy mu sie szacunek, ale za to co odpier$#la w HW nie nalezy mu sie walka z Kliczko... Lece wstecz i widze Madallone, Granta, Estrade czy Areolle i za cholere nie moge dopatrzec sie emocji, efektownej walki czy totalnej domincaji nad przeciwnikiem...
Autor: Faraon
Data: 29-06-2011 20:51:09
Autor komentarza: OjciecTadeusz Lece wstecz i widze Madallone, Granta, Estrade czy Areolle i za cholere nie moge dopatrzec sie emocji, efektownej walki czy totalnej domincaji nad przeciwnikiem... Takie same mam odczucie!
Autor: Faraon
Data: 29-06-2011 20:53:02
Dlatego nisze kategorie są ciekawsze.
Autor: OjciecTadeusz
Data: 29-06-2011 21:02:07
Faraon ja tam lubie HW, ale niestety teraz jest jak jest...
Autor: Calaf
Data: 29-06-2011 21:11:32
Nie zebym byl przeciwny ppv z zasady, ale walka Polaka o pas?za taka kwote? w kraju gdzie wszedzie tylko ta pierd pilka kopana na kazdym kroku? Matoly maja szanse na popularyzacje tego sportu, ale oni boks i hokej kolo d nosza, puszczaja jakies wojakowskie badziewia za free bo w noznej pewnie kumple i uklady. Decyzja troche szkodzi boksowi polskiemu jako takiemu. Poza tym cena dziwna...
Autor: GoldenBoy
Data: 29-06-2011 22:54:18
a ja mam w du*ie cały system PPV :) Jadę na żywo kibicować :)
Autor: jarrek
Data: 29-06-2011 23:56:19
Kasa misiu kasa... Nie dość że biorą tyle za walkę to jeszcze mamy im dorzucić z kieszeni. Adamek jako Polak i Katolik nie powinien żerować na rodakach którzy nie mają na bilet i w zaciszu domostwa chcą obejrzeć walkę. Ktoś powie ze nie on decyduje, fakt może ostateczne zdanie nie należy do niego ale znając jego pazerność na pieniądze chciałby jak najwięcej. Obejrzę na RTL
Kalendarz imprez
