Ciekawie na temat nastepnego wystepu swojego siostrzeńca Floyda Maywathera Jr. (41-0, 25 KO) wypowiedział się jego główny trener Roger Mayweather. Według niego "Money" nie powienien walczyć z Mannym Pacquiao tuż po pojedynku z Victorem Ortizem (29-2-2, 22 KO). Jego zdaniem, będzie to niemądra decyzja z racji niedotrenowania i długiej przerwy pięściarza.- Myślę że Floyd nie powienien walczyć z Pacquiao od razu po pojedynku z Ortizem. To byłoby dość szalone. Nie zrozumcie mnie źle. Floyd jest obecnie najlepszym pięściarzem bez podziału na kategorie wagowe ale po prostu potrzebuje więcej walk. Nie może ktoś, kto był z dala od boksu walczyć od razu z kimś kto był aktywny cały czas. - stwierdził trener.
Roger dodał także, że jego zdaniem czeka nas wspaniała walka 17 września a sam Ortiz jest znacznie bardziej utalentowanym pięściarzem niż wychwalany filipińczyk.
- Walka będzie świetna. Myśle także, że gość ma większy talent niż Pacquiao. Filipińczyk jest dziki w ringu ale nie ma zbyt wielkich umiejętności bokserskich. Popatrzcie chociażby jak słabo balansuje swoją głową podczas walki.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 16:32:17
Też tak myślę że po Ortizie jeszcze jeden pojedynek by się przydał!
Autor: curu
Data: 13-06-2011 16:54:08
Myślę że Floyd nie powienien walczyć z Pacquiao od razu po pojedynku z Ortizem. To byłoby dość szalone. przynajmniej jeden z majwaterów ma troche zwojów w głowie.
Autor: kierownik81
Data: 13-06-2011 17:07:41
PIERDOLNE ORTIZ LEPSZY OD PACKMANA...BOJA SIE GO I TYLE.GADA NIE DORZECZNIE.
Autor: bartoss
Data: 13-06-2011 17:24:58
Roger Mayweather to hipokryta :) Twierdzi, że Floyd nie jest jeszcze gotowy na "Pakmena", utrzymując jednocześnie, że Ortiz jest lepszym pięściarzem niż Filipińczyk. Fajnie ^^
Autor: Terrorist
Data: 13-06-2011 17:28:02
Po Rogerze to cisniecie, ale jak Freddie Roach powiedział, że Marquez-Pacquiao III lepsze od Pacquaio-Mayweather to już sypały się sympatyczniejsze komentarze... ech ci hejterzy ;) Wiadomo, to tylko takie gadanie w ramach promocji walki. Aczkolwiek nie zgadzam się z tym co mówi, Floyd to Floyd, po Ortizie będzie gotowy na Mannego. Mam tylko nadzieję, że ta walka nastąpi jak najszybciej, bo to, że w końcu nastąpi jestem pewien. Czuć to. :)
Autor: odyniec
Data: 13-06-2011 18:46:55
no jak Floyd bedzie potrzebowal jeszcze jednej walki po Ortizie to mozemy sie nie doczekac bo on walczy raz w roku albo zadziej
Autor: derbinator
Data: 13-06-2011 19:34:24
ciekawy jestem bo by się stało gdyby Floyd przegrał z Ortizem a Manny z JMM... :D Świat bokserski stanąłby na jajach.
Autor: Kronk
Data: 13-06-2011 19:51:37
A ja sądzę że Floyd nie ma na co czekać czas leci robi się coraz starszy powinien walczyć z Filipińczykiem po Ortizie. On jest w tym wieku że przeciąganie walki na którą wszyscy czekamy może go drogo kosztować. Jak będzie ostatecznie zobaczymy.
Autor: wojkal
Data: 13-06-2011 20:42:21
Można wnioskować ,że Floyd jednak boi się Paca.
Autor: curu
Data: 13-06-2011 20:47:23
floyd boi sie paca i będzie mu cały czas smrodzić tak samo jak cała rodzinka majwaterów.
Autor: wojkal
Data: 13-06-2011 20:55:16
Maywetery to jacyś porobieńcy ,wszystkim wszystko zarzucaja ,a zniego niby taki champion co limitu nie robi ,są żenujący i tyle w temacie.Sam sobie nasmrodził i nie wie w jaki sposób wrócić na piedestał ,a ja wiem -walcz i przestań ściemniać bo na cykora wychodzisz.
Autor: ALFA
Data: 13-06-2011 21:05:14
Przestanie z tym pier*oleniem że Floyd boi się Pacmana, bo tego nikt tak naprawdę nie wie i wina jest po obu stronach.Manny może się zgodzić na te testy i nie robić tyle szumu chyba że jest tak jak mówi Roger " ten skurczybyk coś bierze" hehe. A z tą informacja to nie do końca się zgadzam przecież ile razy Floyd wracał z długiej przerwy i wygrywał z najlepszymi np Marquezem, który dał równą walkę i może nawet wygrał z Pacquiao, ale nie w jego wadze. Dziś Manny go zniszczy bo już jest za stary i nie ten limit wagowy.
Autor: wojkal
Data: 13-06-2011 21:10:16
Alfa Ty przestań pier..ić,bo jakby mi jechali tak po ambicji to bym się lał z gościem niezależnie czy bierze czy nie,taki dobry limitu nie osiąga ,a małego Filipińczyka się boi i tyle.
Autor: Deter
Data: 13-06-2011 21:37:51
bartoss Wspominane było o talencie, a nie umiejętnościach. Floyd strzela sam sobie w kolano. Wydaje mi się, że szczyt formy ma już za sobą, walka z Mosleyem pokazała, że Floyd lata świetności chyba ma za sobą. Jego styl walki opiera się głównie na czasie reakcji, a ten znika jak pierwszy. Pacman jest w swoim absolutnym szczycie.
Autor: ALFA
Data: 13-06-2011 22:50:56
wojkal Mówię po prostu że nikt dokładnie nie wie co czuje teraz Floyd. On już nie musi nic udowadniać, jest mistrzem w 6 wagach i ma wystarczająco pieniędzy by przejść na emeryturę więc nie mów że nie ma ambicji, bo on postawił sprawę jasno będą testy będzie walka więc dlaczego Pacman się nie zgodzi na te testy jeśli ma "takie ambicje" jak napisałeś ?
Autor: panpiotr1
Data: 13-06-2011 22:58:28
Widać,że się boją Pacmana. Poza tym gość powinien siedzieć,zdaje się ,że najbardziej lubi walczyć z kobietami i ochroniarzami.
Autor: curu
Data: 13-06-2011 23:31:52
ALFA to pacman jest teraz na szczycie i dlaczego miałby ulegać floydowi i jego chorej rodzinie? narazie floyd może mu buciki wiązać a nie czegoś rządać.
Autor: ALFA
Data: 13-06-2011 23:52:16
ale patrz na to że to pacman chce tej walki nie Floyd i nie zgadzam się że pacman jest na szczycie obaj są świetni i tylko ich potyczka rozstrzygnie kto jest lepszy.
Autor: curu
Data: 14-06-2011 00:01:26
alfa i niech do niej dojdzie jak najszybciej. po tej walce pac stanie sie legendą i hall of fame murowane. majwatery przestaną szczekać, boks nie potrzebuje takich narcyzów. moim zdaniem pac nie powinien zgadzać sie na testy. nie czarny tu rządzi tylko federacje. dla zasady nie powinien sie zgodzić. jak piękniś wróci do formy i dojdzie do walki to może być najcięższa walka paca, 60/40%.
Autor: curu
Data: 14-06-2011 00:02:44
myśle że obaj chcą tej walki i obaj jej potrzebują
Autor: curu
Data: 14-06-2011 00:08:37
alfa w walce z ortizem zobaczymy czy floyd jest w formie, czy zacznie odcinać kuponiki, mógłby ortiz tak solidnie majwetera przetestować. mam nadzieje że wygra ortiz , będe mu kibicował, chociaż szanse ma małe.
Autor: ALFA
Data: 14-06-2011 00:09:56
Tylko że dużo osób zapomina że te testy Floyd wprowadził wraz z powrotem w 2009 i pacman to nie wyjątek tylko następny przeciwnik z testami (Marquez,Mosley i teraz Ortiz) i myślę że z Pacquiao może być jednak coś nie tak, jeśli tak się upiera z tymi testami.
Autor: curu
Data: 14-06-2011 07:55:42
ALFA to z majwaterem jest niewesoło, powinien psychola odwiedzić, z pacmane wszystko ok. ty swoje, ja swoje, ty mnie nie przekonasz, ja ciebie też nie. jak byśmy mieli na wszystkie tematy to samo zdanie to by nie było o czym gadać. Pozdr.
Autor: ALFA
Data: 14-06-2011 08:33:32
curu To prawda że mamy troche odmienne zdania ale aż tak się nie różną. Myweather poza ringiem to idiota ale co zrobić jak ma taki styl boksowania ktory strasznie mi sie podoba, a pacmana szanuje ale dużo żeczy mnie w nim wkurza np właśnie to że nie zgadza się na te testy i dobieranie sobie łatwych rywali (tak oni są świetni ale nie ta liga co manny i floyd) podam przykład podstarzałego mosleya( z Floydem nie było jeszcze tak źle ale porażka boli) i teraz Marquez. Teraz robi to "show"dla kasy by jak najwiecej zarobić na wypalonych nazwiskach.
Autor: ALFA
Data: 14-06-2011 08:37:06
no i jeszcze te limity wagowe.
Autor: curu
Data: 14-06-2011 08:56:19
alfa mnie też zawsze floyd podobał się jak walczył, bokserem jest wybitnym. tylko jakoś nie cierpie narcyzów dupków zapatrzonych w siebie. to jest wkurw*, i dlatego chciałbym żeby ortiz uszkodził mu tego wypieszczonego ryja, aby mu wszystkie kły wyleciały.
Autor: ALFA
Data: 14-06-2011 11:56:23
curu No właśnie pięściarzem jest wybitnym, szkoda że poza ringiem to dupek. Ja bym wolał żeby wygrał z Ortizem ( a tak z pewnością będzie) to przybliży do walki z pacmanem bo według mnie walka z Ortizem jest tylko pod pacmanem.
Autor: odyniec
Data: 14-06-2011 16:26:17
wybitny to on moze i kiedys byl dzis to ciota ktora walczy raz na rok albo rzadziej i jeszcze przy tym wymysla milion idiotyzmow na swoje usprawiedliwienie ja na miejscu Mannego tez bym go osral i jego rzadania bo teraz to bardzie Narcyz potrzebuje Pacmana niz odwrotnie co do stylu Floyda to ja niecierpie go ogladac bo w boksie cenie walke a nie jej unikanie - fakt zawsze bylo to mega skuteczne - nie lubie tego obracania sie plecami i odpychania łokciem, nastawiania potylicy na ciosy a potem zazalenia do sedziego irytuje mnie tez ze zawsze sedziowie w usa toleruja tego typu zachowania u Floyda choc innemu zawodnikowi dawno by odebrali punkty po kolejnym ostrzezeniu jesli kiedys trafi sie taki sedzia to Floyd ma przejeb...e w ringu polowe swoich brudnych trikow nie zastosuje a wtedy niewiele mu pozostaje poza prawdziwa walka