MAYWEATHER SR: MANNY, ZGÓDŹ SIĘ NA TESTY!
Dodano: 13 czerwca 2011 11:10
Autor: Adam Jarecki, boxingscene.com
Zdjęcie: Obraz własny
Według Floyda Mayweathera Sr walka stulecia między jego synem, a Manny'm Pacquiao (53-3-2, 38 KO) nadal może dojść do skutku. Jedynym punktem spornym, który blokuje podpisanie kontraktów jest brak zgody Filipińczyka na testy olimpijskie, jednak Mayweather Sr zaznacza, że nadal jest to warunek konieczny, by doprowadzić do walki. Póki co obaj panowie stoczą pojedynki z innymi zawodnikami - Mayweather z Victorem Ortizem (29-2-2, 22 KO) we wrześniu, a Manny trzecie starcie z Juanem Manuelem Marquezem (52-5-1, 38 KO) w listopadzie. - Jeśli Pacquiao zgodzi się na testy, Floyd zgodzi się na pojedynek. Wszystko co Manny musi zrobić to zgodzić się na testy, czy to tak wiele? On nie jest w stanie pokonać małego Floyda, nie ma na to szans. Chcesz walczyć Pacquiao? Zgódź się na testy! - powiedział ojciec Floyda Mayweathera.
KOMENTARZE
ZOSTAW SWÓJ KOMENTARZ
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 11:20:39
Wydaje mi sie, ze jednak dojdzie do tej walki. Do tej pory wiekszosc opini publicznej byla po stronie Pacmana, ale ostatnio wiele faktow dot. walki wyszlo na jaw i swiadomosc ludzi sie zmienila. Miejmy nadzieje, ze Pacman w koncu zgodzi sie na testy i bedziemy swiadkami walki stulecia.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 11:25:10
konkrakt z ortizem podpisany? licze na to że młody pokona pieniążka. co do tego ze Manny rozniesie Marqueza nie mam watpliwosci-niestety. dziwne,i co raz mniej mi sie chce wierzyc w to,ze Floyd powroci po tak dlugiej przerwie na taką walke
Autor: Tekimania
Data: 13-06-2011 11:28:15
@fryto, masz jakies nowe informacje? Ja mysle ze Pacman zgodzil sie na testy do 7 dni przed walka. Floydowie chca zeby sie zgodzil z testami ktore moga byc robione nawet bardzo krotko przed walka, moze nawet nie raz. Nie wiem na ile dni przed, ale nie uwazasz ze to troche z koncentracji i przygotowan wybija? Kto mowi ze Floydowie nie maja wplywow u komisji i beda probowali w ten sposob na walke zadzialac? Chyba do siedmiu dni przed walka i zaraz po walce powinno qrwa starczyc, na to sie Pacman zgodzil. Jak masz inne informacje, to prosze
Autor: xionc
Data: 13-06-2011 11:29:36
Manny przeciez sie juz zgodzil na wszystkie testy, choc moim zdaniem wcale nie musial. Oby do walki doszlo, ale juz mnie te opera troche zdazyla znudzic...
Autor: Artur1969
Data: 13-06-2011 11:29:38
Floyd zaczyna się ogarniać chyba po problemach prywatnych i pewnie do tej walki dojdzie. A Manny, cóż... święty widocznie nie jest, skoro tak bardzo broni się przed testami
Autor: juniorc
Data: 13-06-2011 11:30:26
Ja czasami mam wrażenie, że Junior nawet jakby wrócił po 5 latach przerwy to dawałby dalej radę bez problemu. Z resztą wszystko wyjaśni się we wrześniu:) I co by nie mówić, jeśli Pac Man nie zgodzi się na te testy, to głupotą będzie obstawanie przy tym, że ma rację. To jest mała igła, a on jest Wielkim wojownikiem... A na taką walkę czeka się być może całe życie:)
Autor: juniorc
Data: 13-06-2011 11:33:49
No nieeeee, nie mówcie mi że testy wybijają z koncentracji... przecież to nie testy na studia... zwłaszcza, że tyczyć się będą ich dwóch.
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 11:39:08
@Tekimania Ja mowie o tym, ze spoleczenstwo sie dowiedzialo prawdy. A teraz odpowiem na twoje pytania. Ostatnio Pacman nagrywal jakas plyte i gral koszykowke w trakcie swojego trainig campu. Nie wiem co wiecej robil, bo mnie to nie interesuje, jak jestes profesjonalista to chyba ptorafisz sie skupic na tym co wazne, a co nie. Inni sie zgadzaja na testy i powiem to po raz kolejny(nie wiem po co), Mayweather przejdzie takie same testy wiec jego to wybije z rytmu tak samo(chociaz nie uwazam, zeby to ich wybijalo z rytmu). Natomiast mowienie, ze Floydowie maja wplyw u komisji to jest jakis absurd. No zgodzil sie na 7 dni przed walka, ale nie zgodzil sie na zaraz przed walka i nie potrafie tego zrozumiec. Jesli mowisz, ze to powinno wystarczyc to mi dostarcz dowodow, ze wtedy jest 100% gwarancji, ze doping nie zostanie wykryty. Ja takiej wiedzy nie posiadam, natomiast obozy obu piesciarzy pewnie tak i to oni wiedza lepiej. Jesli sie orientujesz w temacie tak dokladnie to mozesz mi ta sprawe nieco rozjasnic, bede wdzieczny. Odnoszac sie do testow zaraz przed walka, to wtedy juz nie ma ciezkich treningow tylko odpoczynek, a oddanie krwi chyba nie trwa tak dlugo by ten wypoczynek zaklucic i w jakikolwiek sposob wyprowadzic z rownowagi. Testy sa po to by uswiadomic zawodnikowi, ze nie moze niczego brac bo to moze zostac wykryte i w ten sposob tylko czlowiek bez mozgu by bral koks. Jesli znasz dokladna date przeprowadzania testow, to mozesz pod to podporzadkowac doping.
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 11:44:30
Chcialbym sprostowac swoja wypowiedz, tj jedno zdanie: "Jesli mowisz, ze to powinno wystarczyc to mi dostarcz dowodow, ze wtedy jest 100% gwarancji, ze doping nie zostanie wykryty." Mialem na mysli to, ze ja nie mam takiej wiedzy by stwierdzic, czy w ciagu tych 7 dni nie mozna uzyc dopingu tak, by mial on jakis wplyw na dyspozycje zawodnika w dniu walki i by zostal usuniety z organizmu w sposob niemozliwy do wykrycia w testach po walce.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 11:58:56
Pytam poraz kolejny,czy konkrakt pieniazka na walke z Ortizem został podpisany? wszystkie kombinacje sa mozliwe,jesli bierze cos,to wezmie tak zeby to nie zostalo wykryte-proste. Maywethery to prowokatorzy są i tyle. albo nabijane balonu,wyczekiwanie,zeby walka przyniosla wieksze zyski. ostatnio floyd wrzucal filmik z sali treningowej,ale tylko w gruszke bił z 50centem ubrany jakby wszedl tam na chwile wie ktos wogle czy on trenuje obecnie?
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 12:08:45
Natomiast mowienie, ze Floydowie maja wplyw u komisji to jest jakis absurd. dokładnie Fryto zwłaszcza że TopRank to też są szychy dobre w tym biznesie,i to pewnie wieksze niz Floydy
Autor: val198
Data: 13-06-2011 12:13:08
Senior w tym wywiadzie jest wyjątkowo grzeczny , bez obrażania aż nie pasuje do niego.
Autor: DAB
Data: 13-06-2011 12:26:38
Wyszły na jaw nowe fakty heh co ty Fryto piszesz, przecież to co oni robią jest żałosne a część im jeszcze wtóruje.
Autor: DAB
Data: 13-06-2011 12:27:35
Floyd i kampania przeciw dopingowi:)
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 12:32:11
@DAB Nie mowie, ze wiemy duzo wiecej niz wczesniej. Jesli sie interesujesz sprawa doglebnie to pewnie znasz wiekszosc szczegolow. Ja napisalem, ze wiekszosc ludzi, ktorzy nie interesuja sie ta sprawa tak dokladnie zaczela patrzec na to inaczej, bo wiele rzeczy zostalo wyjasnionych dla opini publicznej. Mam nadzieje, ze teraz mnie juz dobrze rozumiecie. WeentM Kontrakt jest podpisany, a Mayweather nigdy nie przerwal treningow. Zawsze utrzymuje bardzo wysoka forme fizyczna, nawet jesli nie trenuje typowo boksersko w gymie. Zawsze duzo biega, gra w kosza itd.
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 12:32:30
A mnie to wszystko już wali!będą się lać to fajnie nie to świat się nie zawali!
Autor: Tekimania
Data: 13-06-2011 12:35:38
Jak sie Pacman nie zgodzil na testy zaraz po walce, to wtedy moge Floyda zrozumiec. Jak sie zgodzi(l) to te 7 dni moga sobie darowac. Nie mysle ze doping wtedy cos da, albo nie zostanie wykryty zaraz po walce. Mysle ze na to mozemy sie zgodzic ... Jak beda sie dalej (tylko) z tymi 7 dniami pieprzyli to Floyd tej walki nie chce. Proste. Co do wplywow na komisje, kazdego nie skontrolujesz. Jak Manny by musial 4 zrobic a Floyd tylko jeden, to myslisz ze po walce przegranej by ktos to bral w uwage jako cos co o walce zdecydowalo? nie mysle ... a na tym poziomie, chyba najwyzszym, male rzeczy decyduja. 7 dni przed walka jest czas na koncentracje, odpoczynek. Mozna zbiorowy termin na 3-4 dni prze dwalka zrobic i dobrze, a nie testy nawet o 3 nad ranem kiedys sie komus chce ...
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 12:40:43
a to ja nie wiedzialem o tym,o kurcze,czyli pewnie do walki dojdzie! swietnie,licze na to jednak ze Ortiz go otlucze,bo jest bardzo twardym zawodnikiem i pojdzie w poldystans,floydzik woli raczej z dystansu punktowac,ciekawe to moze byc bardzo,chociaz marquezowi nie dał do siebie podejsc.
Autor: DAB
Data: 13-06-2011 12:43:13
Fryto ja rozumiem ,że stawiaja w ten sposób w świetle podejrzanego zawodnika który jest zbyt wybitny aby to przyjąć z pokorą i tyle.Dla mnie to żenujące i się nie zmieni a odkąd pojawił się Manny w perspektywie walki z Floydem ten zrobił się z dobrego serca działaczem chyba jakiejś komisji antydopingowej:)W moich oczach oni właśnie tym wiele stracili wcześniej Floydowi też kibicowałem.
Autor: DAB
Data: 13-06-2011 12:44:24
weentM Z Marquezem miał zbyt dużą przewagę fizycznych warunków celowo limit przekroczył,był za silny wiedział co robi.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 12:44:33
Fryto,ja wiem ze zawodnicy poza okresem przygotowawczym trenuja tylko 3 razy w tygodniu,wlasnie chodzilo mi o to czy wogle sie zjawia na treningach wlasnie w sali bokserskiej i cokolwiek ze soba robi:)czy tylko sie buja z 50centem dzieki
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 12:46:16
No ja wiem ze byl przekroczony,ale mi nie chodzi tu o warunki a podejscie, jakby wazyl 3 kilo mniej,to wzrostu i zasiegu by nie zmienil,tak samo by go do siebie nie dopuscil
Autor: DAB
Data: 13-06-2011 12:51:08
Byłby słabszy fizycznie ,lżejszy a przy tak wytrenowanym ciele 3 kg mięśni to dużo chyba to wiesz.Raczej to nie było jego przeoczenie a celowa zagrywka za cenę kary którą opłacało się zapłacić.
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 12:52:14
@DAB Wymaganie testow i bycie 'czystym' to tracenie w twoich oczach. Brawo. Jestesmy innymi typami ludzmi i nigdy nie dojdziemy do porozumienia. Ja jestem za tym zeby wszystkie wazne walki byly z testami antydopingowymi, a nie zeby bili sie sami koksiarze. Mi nie chodzi o zaden doping Pacmana, tylko o to, ze nie chce zgodzic sie na testy. O nic go nie oskarzam i rowniez uwazam, ze jest wybitnym piesciarzem, ale niezgodzenie sie na testy to kpina z kibicow. Rozumiem Mayweathera, bo ludzie gineli w ringu przez oszustwa (nie tylko dopingowe, ale np gips) lub byli potem kalekami, czy mieli inne barzdo powazne problemy zdrowtone po zakoczeniu karierzy i to byc moze wlasnie przez koksowanie innych piesciarzy(a na pewno w pewnym stopniu przez to). On tylko chce zeby przed walka szanse byly 50-50. Nie widze w tym nic zlego. @Tekimania To, ze Ty myslisz, ze testy 7 dni przed walka nic nie zmieniaja to akurat malo istotne, uwierz mi. Ja sie na tym nie znam wiec sie na ten temat nie wypowiadam. Jak ktos mnie przekona, ze to nie ma zadnego wplywu na walke to powiem, ze Mayweather nie chce walki i boi sie Mannego, proste.
Autor: DAB
Data: 13-06-2011 12:52:40
To jakbyś napisał ,żw Wład jak będzie ważył 100 to nic się nie zmieni.Nie tylko będzie słabszą chudą tyczką:)A to że ręce mu nie urosną ani on to chyba wiem;)
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 12:55:59
Marquez wtedy wyszedl tylko po kase i tyle-wiedzial ze Floyd ma nad nim przewage i mogl nie stanąć do walki-ale wyszło na to ze jest glupi,tak samo jak teraz,bo nie sadze ze wierzy w to ze pokona Mannego. wracajac do tych smiesznych testow, dziwne ze nikt ich nie chcial wczesniej,tylko ta smieszna rodzinka. jednym slowem sie obsrywają po prostu.
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 12:56:54
@DAB Nie wiem czy wiesz, na pare dni przed walka zapis w kontrakcie Mayweather-Marquez zostal zmieniony tak, ze gdyby Floyd przekroczyl limit wagowy (144) nawet o 3 funty czyli do kategorii 147 to nie musial placic ani centa kary. Mimo tego, ze nie musial tego robic sam zaplacil 600 baniek Marquezowi. Ponadto limit wagowy zostal przekroczony o 2 funty (146 zamiast 144), a Floyd nie jest typem, ktory po wazeniu tyje 10kg tylko przybiera na masie minimalnie. Ostatno Gamboa przytyl po wazeniu ponad 5kg wiec nie widze w tym az takiego powodu, dlaczego walka wygladala tak, a nie inaczej. To raczej nieprzystosowanie do wagi Marqueza i geniusz Mayweathera spowodowal taki, a nie inny przebieg walki.
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 12:58:01
Autor komentarza: weentM "jednym slowem sie obsrywają po prostu." No to zesmy sobie pogadali.
Autor: DAB
Data: 13-06-2011 12:59:59
Pro proponowanie tych testów to kpina i wymysł.Śmieszą mnie twoje komentarze,inny typ ludzi, co ty o mnie wiesz?:)Jak będą zasady równe dla wszystkich wspaniale ale nie ,że umniejszają jego osiągnięcia ,nikt niewinności udowadniać nie musi.Floyd nie jest od ustalania takich zasad w zawodowym boksie a gdyby nie Pacman tematu by nie było.Zachowujesz sie Fryto666 jak jakaś plotkara.Oskarżą kogoś pierwszy się zastanawia czemu, pewnie ma coś na sumieniu:)Nie musi się zgadzać i tyle,bo to nie Floyd jest od takich spraw.Poza tym ile oskarżeń już padło oni są chorzy z zawiści.Powodzenia z takim tokiem rozumowania i tego jak poddajesz się maniulacją
Autor: DAB
Data: 13-06-2011 13:01:03
Taka jest prawda odkąd na choryzoncie Manny ci idioci z kampanią antydopingową ruszyli to żałosne.Nie popieram takich cwaniaków
Autor: DAB
Data: 13-06-2011 13:07:19
Godzą się tydz przed, po walce to o co chodzi.Może ma jakiś sposób koncentracji nawet modlitwę a ,że nie ma obowiązku nie chce sobie psuć przygotowań może przed sama walka mu to przeszkadza Floydowi nie.Poszli na kompromis dlaczego maja robic to co narzuca Floyd,żeby odowadniać plotkarom całego świata swoją czystość?Mi to niepotrzebne, nie podejrzewam ludzi nie złapanych
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 13:11:28
a nawet jeśli coś stosuje,a testy tego nie wykrywają,to i tak teoretycznie jest czysty. Fryto ja sie wypowiedzialem juz na ten temat,nie potrzebuje sie powtarzać i nabijać posty,żeby sie klocic.
Autor: DAB
Data: 13-06-2011 13:14:28
Ja czasem też już nie mam ochoty pisać ale jak się naczytam to sie odzywam może i nie potrzebnie
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 13:17:36
ja sie nie odzywalem praktycznie bo nie wchodzilem na strone bo nie mialem jak:) a pisze tylko w tematach ktore mnie interesują:) czyt.Pacman,Khan,Marquez,Cotto i kilku innych:)
Autor: owies333
Data: 13-06-2011 13:24:57
Moim zdaniem Manny powinien schować na moment dumę do kieszeni zgodzić się na testy i utrzeć nosa Floydowi. Jeżeli później klan Mayweatherów kombinował by coś z podziałem zysków to byłoby wiadomo , że coś kombinują.
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 13:25:06
Ja nikomu sie nie kaze zgadzac na testy. Jak nie chce to niech sie nie zgadza. Poprostu uwazam, ze testy w pewnym sensie moglyby zapobiec bardzo ciezkim problemom zdrowotnym piesciarzy, nie tylko jesli chodzi o ta walke, ale takze o wszystkie inne, bo boks to sport kontaktowy, w ktorym roznego rodzaju uszkodzenia ciala sa nieuniknione. Nie wiem co w tym dziwnego. @DAB Niemal nic o Tobie nie wiem, nie oceniam Cie, nie obrazam, moze gdybysmy sie poznali to by sie okazalo, ze bysmy byli dobrymi kumplami. Poprostu uwazam, ze na ten temat mamy odmienne zdanie, to wszystko. A co do oskarzen Mayweathera w strone Pacquiao to jest nieprawda. To co mowia jego wujek i ojciec to inna sprawa. Floyd mowi, ze Pacman jest czysty i nic do niego nie ma, chce tylko by zgodzil sie na testy i nic wiecej, by miec pewnosc, ze na starcie maja rowne szanse.
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 13:35:22
Jeszcze jedno. Zazwyczaj przeciwnicy Floyda ciagle oskarzaja go o to, ze to nie on ustala reguly w boksie i nikt nie musi go sluchac. Przeciez to w kontrakcie sa ustalane szczegoly kazdej walki. To tam ustalany jest wybor rekawic, catch-weighty itd i zaden piesciarz nie musi sie na takie rzeczy zgadzac, bo moze miec inne zdanie. Problem w tym zeby osiagnac kompromis.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 13:38:40
no właśnie,czytają tą wiadomość zastanawialem sie czy to tak skwitujesz. wymagania konkraktowe swoja droga,ale pan floyd nie wyjdzie do ringu jak ten nie zrobi badań.zupelnie inaczej byloby,gdyby to był eliminator jakis,lub ktorys z nich bylby predendentem,bo wtedy miałby G. do gadania.. a z racji tego ze ta walka nie jest obowiązkowa-oczywiscie teoretycznie,bo kazdy kibic na swiecie uwaza ze jest-stawia sobie warunki
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 13:45:15
weentM Moim zdaniem Mayweather ma do powiedzenia w boksie troche wiecej niz predendent 'Cygan' Kostecki. Stawiam go na rowno z Pacmanem jesli chodzi o ustalanie kontraktu wiec gdybanie nie ma sensu. Mayweather nie ma 15 walk na koncie i nie probuje dostac szansy na walke o tytul ... Gdyby to byla miejscowa walka o 20 tys zlotych to by to bylo smieszne, owszem, ale mowimy o jednej z najwiekszych walk w historii, gdzie obaj zawodnicy zasluguja na szacunek i zapisali juz sie na kartach historii boksu. Tak samo moge powiedziec, gdyby Pacquiao byl pretendentem to by nie bylo mowy o catch-weightach. Staram sie podchodzic do sprawy obiektywnie.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 13:48:32
no co Ty,Cygan to wielki zawodnik przeciez:P zobacz jakie nokauty wali:P no tak,i w zwiazku z tym ze jest to jedna z najwiekszych walk w historii,obie strony muszą byc zadowolone z konkraktu w 100%,a zeby tak bylo drugie strony musza spelnic wymagania
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 13:52:35
Autor komentarza: weentM Data: 13-06-2011 13:48:32 "no tak,i w zwiazku z tym ze jest to jedna z najwiekszych walk w historii,obie strony muszą byc zadowolone z konkraktu w 100%,a zeby tak bylo drugie strony musza spelnic wymagania" To wlasnie staram sie powiedziec. Niech Pacman zgodzi sie na testy, niech Floyd zgodzi sie na inne duperele typu ring, rekawice itd i niech walcza...
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 13:56:30
no bo taka jest prawda,ale po cholere jemu te testy-o to chodzi,ze są prowokatorami. ta walka musi się odbyć na Cowboys Stadium-nie widze innego wyjscia:)było by pewnie wiecej ludzi niz na finale SuperBowla -i tak pewnie bedzie za maly ten stadion,a rekawice chyba mogą sie różnic wiec niech walcza w swoich. Manny jakie ma wymagania co do tej walki ? wiesz moze?
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 14:03:14
weentM Gdy sie zgodzi na testy to sie dopiero dowiemy jakie wymagania ma Pacquiao. Do tej pory nie bylo zadnych dyskusji na ten temat, bo nie ma testow = nie ma walki a wiec inne wymagania nic nie zmieniaja. Byla kiedys mowa o rozmiarze rekawic, o wielkosci ringu i o kazde za przekroczenie limitu wagowego - tego typu rzeczy, ale to mniej istotne. Krotko mowiac jesli Pacquiao zgodzi sie na testy, a Floyd dalej bedzie szukal jakichkolwiek wymowek to bedzie jasne, ze nie chce wychodzic do ringu.
Autor: milan1899
Data: 13-06-2011 14:07:47
Fryto jesteś na kontrakcie u Rodziny M czy co ? czytając twoje posty w tematach Manny - Floyd nasuwa się tylko jedno słowo " nawiedzony " na h..j Manny ma robić testy , które nie są wymagane , dopóki Federacje nie wprowadza testów olimpijskich to zgody na nie być nie może , to Manny jest liderem p4p i to on dyktuje warunki , M Senior prezentuje typowe amerykańskie debilne podejście do tematu , a Manny robi swoje i dobrze
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 14:35:28
Milan,masz tez racje,ale z drugiej strony zobacz co napisalem troszke wyzej: w zwiazku z tym ze jest to jedna z najwiekszych walk w historii,obie strony muszą byc zadowolone z konkraktu w 100%,a zeby tak bylo drugie strony musza spelnic wymagania.
Autor: curu
Data: 13-06-2011 14:39:55
coraz bardzie mnie majwatery wkurwiaj*. nie wszystko musi być tak jak oni chcą. testy nie są wymagane i powinien zamknąć ryj. teraz wychodzi że tylko floyd jest taki dobry i porządny a reszta to gówno na dopingu. mam nadzieje że ortiz najeb. floydowi i zamknie mu ryj.
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 14:47:50
curu Sprawa testów jest dla mnie jasna,dla wszystkich takie same! A Ortiz raczej Floydowi nie da rady. Obrona Ortiza jest szczelna jak granica w El Passo,więc będzie wodą na młyn dla Floyda.
Autor: curu
Data: 13-06-2011 14:51:23
liść raczej nie da mu rady, zgadzam się, ale potem manny zakończy jego kariere. chciałem napisać nędzną ale jako bokser jest jednak zajebisty, jako człek zjebany.
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 15:09:46
curu Kiedyś,bodaj przed Marquezem były takie krótkie filmiki o nich.Tam Floyd rozdawał z ciężarówki różne dobra i żywność potrzebującym.Oczywiście nie wiem jak często to robi i czy nie robił tego tylko pod publikę,ale z tym jechaniem po nim troszkę bym z bastował. Mnie też jego gadanie wkurza bo pępkiem bokserskiego świata nie jest,ale czekam na jego comeback!
Autor: curu
Data: 13-06-2011 15:11:35
liść ring pokaże
Autor: curu
Data: 13-06-2011 15:13:07
liść ja będe kibicował ortizowi
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 15:16:55
curu A ja nie bo jedzie i nazywa zerem mojego ulubieńca Maidane,więc życzę mu wpierdzielu. Jak można kogoś kto cię rozwalił w świetnym stylu nazwać bokserskim zerem,kim wtedy ty jesteś?
Autor: milan1899
Data: 13-06-2011 15:17:48
liscthc Floyda ( o rodzince nie wspominając ) jako człowieka nie trawię , ale bokser który w mistrzowski sposób ograł w ringu mojego idola ODLH musi być wielkim mistrzem , też czekam na jego walkę z Ortizem a marzenie na 2012 mam dwa oba niestety mało realne : a) Polska wychodzi z grupy na ME b) manyy vs Floyd na ringu
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 15:22:57
o tym pierwszym to Ty kolego zapomnij:)
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 15:24:09
milan1899 Ja też za Floydem nie przepadam,ale jakiejś wielkiej odrazy do niego nie czuję. Marzenia mam takie same,choć już to B wydaje mi się bardziej realne.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 15:26:16
a Floyd kaze Ortizowi robic testy?:)
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 15:27:05
weentM Tak!
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 15:30:10
nie no,naprawde?:)
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 15:32:35
Naprawdę,naprawdę!!!
Autor: curu
Data: 13-06-2011 15:34:48
panowie główne marzenie nas wszystkich to chyba mistrzostwo polski dla Legii. Zgadłem?
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 15:34:53
a dzieki:)
Autor: curu
Data: 13-06-2011 15:36:13
milan 1899 3. mistrzostwo dla Interu zapomniałeś
Autor: milan1899
Data: 13-06-2011 15:40:55
curu za Legie masz duże piwo , za Inter masz wpierd..l :)
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 15:42:00
curu Mamy Żewłakowa,to może mniej bramek będą tracić,no i bramkarz to priorytet! Tylko boję się o Skorżę bo to taki typ bardziej kumpla niż twardego trenejra!
Autor: curu
Data: 13-06-2011 15:42:59
milan1899 w tym roku milanowi sie udało ( nawet chyba zasłużenie) ale za rok ...
Autor: curu
Data: 13-06-2011 15:44:50
liść żewłak to dobry ruch, stary ale porządny gość i niejednego by jeszcze nauczył nawet w reprezentacji
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 15:48:31
milan1899 Ja z Włoch to Roma i Napoli! Roma bo tam grał idol mego dzieciństwa Thomas Haessler! A Napoli bo to miasto Gommorry i klub w którym grał Boski Diego!
Autor: curu
Data: 13-06-2011 15:48:39
liść z bramkarzamie to nie rozumiem, w legii od kupe lat grali młodzi zajeb. którzy potem robili niezłą kariere. jak odszedł mucha to nie ma nic
Autor: curu
Data: 13-06-2011 15:49:45
liść roma - inter , piękne od lat mecze w pucharze włoch
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 15:51:15
curu Skaba i Antolowić? To nie są kilerzy,to są popierdułki!
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 15:51:18
Szkoda gadac, przedstawiam zwykle argumenty i zawsze slysze to samo, czyli: Pacquiao to lider p4p, jest najlepszy i to on dyktuje warunki i nie musi sie zgadzac na zadne testy... Aha no i ze jeszcze by zniszczyl mayweathera w ringu i inne pierdoly. Jesli to aktualna pozycja p4p ma dyktowac warunki to ja nie musze rozmawiac z takim czlowiekiem, bo wiem ze nie ma pojecia o tym temacie.
Autor: juniorc
Data: 13-06-2011 15:52:24
Dla mnie to jest jakaś masakra, ja lubię Floyda bardzo, ale Wy tego Filipińczyka to kochacie. Prawda jest taka, że jeżeli nawet to testy nie są obowiązkowe, ale Pac Man się na nie nie zgodzi to walka nie odbędzie się z jego powodu. To Mayweather jest potrzebny jemu a nie odwrotnie, Junior wraca po ponad roku i za walke z Ortizem bierze 40 mln dolarów! 40 pieprzonych milionów. Kogo osoba bardziej więc zarobiła by dla tej walki? Pac Man chce być uznany za legendę? Niech więc nie udaje, że boi się igły, albo że go to speszy... Bo z tego by wynikało, że chyba tydzien przed walką Roach zamyka go w pokoju, puszcze motywujące piosenki i przynosi posiłki... tak żeby się nie zdekoncentrował. Jestem pewny, że nawet jakby doszło do tej walki i Mayweather by wygrał to i tak byście pisali, że to wałek... i całą resztę tego gówna. Ja rozumiem, że można kogoś lubić i nie lubić, ale skoro cały świat, wszyscy fani, chcą tej walki to myślę, że czy on cokolwiek bierze czy nie, to powinien się zgodzić na te testy, bo to jego postawa blokuje tą walkę.
Autor: milan1899
Data: 13-06-2011 15:57:12
ja od 94 ślepa miłość do Milanu , to jak desailly podkręcił i dobił ich na 4:0 do dzisiaj mam przed oczami , ale nie jestem fanatykiem i nie odbieram innym prawa do kibicowania innym drużynom , dobrze ze Milan się odrzodził bo jako jeden z nielicznych klubów jest w stanie w LM zagrozić iberyjczykom , reasumując Milan dla mnie to taki duży amerykański Murzyn z techniką i ciosem który łeb urywa :) co do krajowego podwórka to raz Legie chcę na mistrza a dwa to marzę o Legii w LM bo to już chyba z 15 lat minęło ale to najmniej relane marzenie ze wszystich które dzisija wymieniłem :(
Autor: Fryto666
Data: 13-06-2011 15:57:44
@juniorc Jak piszesz do fanatykow, to nawet jakbys mial 100% racji to i tak beda dalej mowili o tym, ze Floyd: 1)by i tak przegral; 2)nie zrobil wage na walke z Marquezem; 3)przegral 1 walke z Castillo; 4)jest zlym czlowiekiem i nikt go nie szanuje; 5)by wymyslal dalsze wymowki, jesli Pacquiao by sie zgodzil na testy (wiec nie musi sie godzic na testy, bo oni to poprostu wiedza); 6)ma mniej do gadania niz Pacman, bo nie ma go w rankingu p4p...
Autor: curu
Data: 13-06-2011 15:59:06
juniorc odwrotnie to pacman jest potrzebny floydowi
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 16:01:22
fryto kopsnij mi najnowszy ranking,bo ja nie odwiedzalem strony bo mnie nie bylo w kraju i tego nie widzialem. juniorc smiesznie napisales,ale nie chce mi sie drugi raz czytać,żeby negować Twoją wypowiedz bo mam wazniejsze sprawy
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 16:01:58
o wlasnie,Curu mi przypomnial jedna z rzeczy dokladnie:)
Autor: milan1899
Data: 13-06-2011 16:02:00
fryto piszesz fanatycy PacMana to jak nazwać to co ty tu uprawiasz ??? jeżeli fanatyk PacMana żle ale już fanatyk Floyda dobrze powiedz mi na h..j Manny ma się na ten wymysł rodziny M zgodzić sokro nie sankcjonują tego żadne przepisy ???? jeden konkretny argument proszę
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 16:02:30
to Floyd musi udowodnic ze jest numerem 1 a manny tego nie musi,bo na tym miejscu sie znajduje
Autor: curu
Data: 13-06-2011 16:03:26
milan nie bij curu że kibicuje interowi, nie bij a na poważnie, każdy lubi inny klub i to jest fajne
Autor: juniorc
Data: 13-06-2011 16:04:27
Jest mu tak potrzebny, że zrobił sobie ponad rok wolnego, chodzi na mecze, buja się z 50 centem, otworzył chyba jakąś wytwórnie, czy studio i po roku wraca z uśmiechem i ma 40 mln dolarów za walkę:) Ponadto i tak jest przekonany, że jest najlepszy i dla mnie to akurat bardzo dobrzę, bo tak jak napisał Fryto666 (w trafnym komentarzu)- uważa się go za złego, nieszanującego innych człowieka, zakochanego w sobie, ale wolę takich bokserów, których dobrze znamy z historii tego boksu, niż kolesia który wypowiada się jedynie przez Aruma.
Autor: curu
Data: 13-06-2011 16:06:11
weentM powiedziałeś to dobitniej niż ja. floyd niech udowodni że jest największy, bo na razie tylko gada o testach.
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 16:06:33
milan1899 Ja już nie pamiętam od którego roku kibicuję BVB09,ale też gdzieś od tego,a pamiętam że wtedy w pucharze UEFA grali z Interem i przegrali,ale walczyli do upadłego,coś ala Maidana! A dziś nadchodzi era Kloppa i jego małolatów,przyszedł Perisić,będzie nieźle!
Autor: juniorc
Data: 13-06-2011 16:09:58
weentM Ale co on ma udowadniać? Z tego co ja wiem, to on ma kompletnie na to wyje*** kto go uważa za jaki numer. Wygra z Ortizem i wróci na to drugie miejsce, które też pewnie ma w dupie. Milan1899 argument jest taki, że to on tylko blokuje swoją postawą walkę i dobrze o tym wiesz. Jeżeli się zgodzi a Mayweather wymyśli coś nowego, to wtedy będzie można uznać, że jest ciotą.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 16:11:05
juniorc rok wolnego? fajne mi wolne areszty,szlajanie sie po sądach, oskarżenia o pobicia,posiadanie broni czy inne. to też jest zagrywka biznesowa,myslisz ze gdyby po 3 miesiacach po walce z mosleyem wyszedl do ringu,dostał by 40 milionow? hah-odpowiem Ci-nigdy w zyciu. stawka rosła wraz z uplywajacym czasem. i jesli wyjdzie to mannego,to tez za rok,bo nie bedzie to 60 milinow,tylko np 80
Autor: curu
Data: 13-06-2011 16:11:23
liść fabregas prawdopodobnie do barcy. a nie mógł do realu lub do legii. lepiej by mu było niż na prowincji.
Autor: curu
Data: 13-06-2011 16:12:47
floyd zaczeka aż dadzą 100 baniek bo wie że po walce z mannym pryśnie jego mit
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 16:14:02
heheh ma w dupie ? nie wiem skad masz takie info dodaj sobie typa na fb i zobacz jak on sie zachowuje zaraz mi powiesz ze te 0 w rekordzie tez ma w dupie:)
Autor: juniorc
Data: 13-06-2011 16:15:57
Szlajanie się po sądach? Oskarżenia o pobicia? Z tego co kojarzę, to kązdy sportowiec, gwiazda itp jak tylko pojawiają się w sądach itp to świat obiegają filmy, zdjęcia, reportaże. Szlajał się po sądach i nic w końcu nie dostał? Nazbierało mu się tyle i nie ma wyroku nawet? Przecież spychał autem jakiegoś typa, pobił dziewczynę, ukradł jej jakieś badziewie grające, groził bronią ochroniarzowi i nic? Ten to ma farta... ściemy pewnie tylko po to żeby wokół swojej osoby robić jeszcze więcej szumy, żeby jeszcze więcej zarobić. W tym czasie z jego życia pojawiały się filmiki... jak się bawi z kolesiami:)
Autor: milan1899
Data: 13-06-2011 16:16:29
juniorc Jest mu tak potrzebny, że zrobił sobie ponad rok wolnego, chodzi na mecze, buja się z 50 centem, otworzył chyba jakąś wytwórnie, dokładnie tak jak piszesz a Manny biedny żuczek z nikim się nie buja ( z dodą by się chociaż sfotografował ) tylko zupełnie niepotrzebnie w tym czasie rozpierdala cotto , margaritto i mosleya po raz tysieczny i ostatni , dopóki przepisy nie wprowadzą testów olimpijskich , teksty rodziny M pozostaną bezpodstawnym bajurzeniem i tyle
Autor: curu
Data: 13-06-2011 16:17:36
juniorc ja jestem fanem pacmana ( w walce z floydem stawiam 60-40 na paca), floyd to wg. mnie zajeb. zawodnik, jako człowiek 0), ale ty to chyba jakiś fanatyk co?
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 16:18:27
ide zrobic trening,nie piszcie za duzo,bo mi sie nie bedzie chcialo czytac:)
Autor: juniorc
Data: 13-06-2011 16:19:24
heheh ma w dupie ? nie wiem skad masz takie info dodaj sobie typa na fb i zobacz jak on sie zachowuje zaraz mi powiesz ze te 0 w rekordzie tez ma w dupie:) Dokładnie tak jak napisałeś, w dupie ma miejsce w ranikngu, bo sam o sobie uważa, że jest najlepszy i właśnie to 0 w jego rekordzie cały czas go do tego przekonuje. A tak na marginesie, ja nie chcę tutaj teraz się wykłócać o Maywaethera, lubię go bardzo, ale nie będę toczył internetowych sporów na jego temat. Dla mnie jest tylko jedna rzecz, skoro wszyscy chcemy tej walki to Manny jako wielki sportowiec mógłby się zgodzić i wszyscy cieszylibyśmy się widowiskiem na które już długo czekamy.
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 16:19:24
curu Fakt,w Warszawce był by bogiem a Grocliny Konwiktorskie srały by po gaciach! Cesc to wychowanek Barcy więc Real nie za bardzo wskazany,po za tym Real kupił Sahina a to podobny pozysion na boisku!
Autor: curu
Data: 13-06-2011 16:20:14
ja myśle żeby lepiej manny potańczył w tańcu z gwiazdami, big brother, może mam talent. po co ma czołówke napierdala* i jeszcze wygrywać. niech bieże przykład z naszych herosów
Autor: juniorc
Data: 13-06-2011 16:20:20
Curu nie widząć Twojego komentarza chyba Ci na niego odpowiedziałem.
Autor: curu
Data: 13-06-2011 16:24:42
liść coś real ostatnio w krew turecką inwestuje
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 16:38:21
Ta w takich Niemiaszkowatych Turków bo Sahin też u Niemców dojrzewał piłkarsko i taktycznie.
Autor: curu
Data: 13-06-2011 16:49:27
liść musze przyznać że koktajl GER-TUR daje wspaniałe efekty, pojedyńczo niezbyt a krzyżówka owszem.
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 17:08:42
curu Nie no Niemcy zawsze mieli świetnych "swojaków" i tera też kilku mają. A Turcy to takie gorące głowy i Niemiecki styl ich trochę temperuje.
Autor: curu
Data: 13-06-2011 17:13:53
liść kilku, dobrze powiedziałeś. dużo teraz u GER pomieszania krwi (A.H. by sie wkurwi*) ale ze wspaniałym efektem. myślę że to oni eksplodują na Euro 2012.
Autor: kierownik81
Data: 13-06-2011 17:15:58
MANNY ZGÓDZ SIE NA TESTY .ALE ORTIZ NIECH WYGRA Z PIEKNISIEM ...WYJDZIE SZYDŁO Z WORA.
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 17:19:22
curu Tak może być bo grają fajnie dla oka(nie tylko)i mają prze młodą,głodną sukcesu kadrę. A nasi?To chore że odsuwa się piłkarzy nie mając zastępców i jeszcze jakieś śmiszne bleble Smudy w sprawie Małeckiego.
Autor: curu
Data: 13-06-2011 17:24:36
liść smuda zawsze mówił że lubi zawodników z jajcami, zawadiaków a teraz nie powołuje np. małeckiego. rozstanie z borucem i żewłakiem to nie było na poziomie, to była żenada. ja chciałem żeby smuda objął kadre ale mnie zawiódł na całej lini. pieprzy co innego, robi co innego, pogubił sie totalnie. teraz tylko pieprzy o arboledzie i perquisie. chyba alibi szuka jak nie dostaną obywatelstwa a on przegra.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 17:30:39
chlopaki,wezcie swoje numery nie wiem co,ale nie piszcie tutaj o pilce,bo to nie ten temat,a zasmiecacie,czyta sie o boksie a tu nagle pilka.. junior no wlasnie,a to ze on mysli ze jest najlepszy,to nic nie zmienia,bo ja tez moge sobie myslec ze jestem najlepszy,ale nie musi to miec wplywu na opinie znawcow
Autor: curu
Data: 13-06-2011 17:32:46
weentM czekaliśmy aż wrócisz, nudziliśmy sie. hihi
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 17:37:36
Wiedziałem że będzie opierdziel za tą piłkę,ale temat tego dopingu bądź nie dopingu jest nudny i ciągle te same argumenty,niemal plagiaty wcześniejszych wpisów. Więc sorki ale to taka odskocznia!
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 17:41:38
nie no wiecie,nie wszystkich to interesuje:) haha ja nie opierdzielam,tylko grzecznie prosze:) nie martwie sie,zaraz ide znowu a potem druga czesc treningu zrobie ! OGIEN !:)
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 17:50:08
weentM No to trenuj! Cokolwiek tam trenujesz trenuj ostro! Tylko bez sterydów mam nadzieję?
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 18:02:12
trenuje budowanie ciała,wyrabianie kondycji i boksowanie:)
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 18:02:43
aaa jeśli Cie to interesuje,to nie,nie na sterydach jajka jem i mleka dużo spożywam:)
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 18:07:48
weentM No i dobrze bo ostatnio tu czytałem że rzekomo nie da się wyrobić Muskuł bez dopały,a mój kumpel przeczy tej teorii!
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 18:11:04
ja sie rzeźbie,nie masuje:) ale powiem Ci na swoim przykładzie,ze da sie:)
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 18:16:22
weentM Też tak myślę.Oczywiście mam na myśli zwykłe mięśnie,a nie coś w stylu jaki ma Hardkorowy Koksu.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 18:20:01
on ma wode nie mieśnie:) hehe:) ogolnie mowiac,jedząc jajka mozna sobie zrobic super budowe,tylko ze to drozej wychodzi niz np bialko kupowane w proszku. jestem na awfie,i mam kolegow lekkoatletow,ktorzy maja szafki pozastawiane jakimis bialkami,karnitynami i innymi tego typu uzywkami-wiem ze nie są to sterydy ale mimo wszystko sporo dają. ja nawet z takich nie korzystałem nigdy
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 18:23:20
No ta Bruce Lee też miał super rzeźbę,a wątpię żeby się wspomagał czymkolwiek.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 18:28:34
narkotyki brał :D nie wiem,musialbys zobaczyc zdjecie zeby porownac,ja nie pamietam jak on wygladal:)
Autor: beniaminGT
Data: 13-06-2011 18:34:16
Temat jest nie na czasie i aż prosi się o "sprostowanie". Floyd żądał testów, jak rozumiem, nawet przed samą walką. Tim Pacquiao zgodził się na 14 dni, a potem na 7 dni przed pojedynkiem. Zrobił więc 2 ukłony w stronę murzyna. Jedni uważają, że Manny potrzebuje Floyda, inni, że Floyd Emanuela, ale chyba możemy się zgodzić, że ich potencjały sportowe i biznesowe są porównywalne. Dlaczego zatem Floyd nie może wykonać kroku w stronę Filipińczyka, gdy ten wykonał już dwa w jego ( zgoda na testy 14 dni przed walką i 7 dni przed walką )? Co daje mu prawo do takiej bezkompromisowości? Otóż nic. Buta jedynie. Sytuacja jest patowa, Mayweather-y liczą, że za pomocą opińji publicznej podkopią pozycję negocjacyjną Pacquiao, ale w tej chwili przecież nikt nie dyskutuje na poważnie o walce Pacquiao-Mayweather. Teraz murzyn ma walczyć z Ortiz-em, a Filipińczyk z Meksykaninem. Ostatnio nawet wyszło - i to z obozu Mayweather-a, że Floyd powinien stoczyć po Ortiz-ie jeszcze jedną walkę przed Mannym. Dlaczego więc teraz rozważać kwestię testów antydopingowych?! Mamy chwilowo pata. Tim Filipińczyka rozważy zapewne kwestię warunków Floyda po jego walce z Ortiz-em. W zależności, od postawy Juniora albo zgodzą się na testy, albo będą dalej trwać przy swoim twierdząc, że poszli już na wystarczająco dużo ustępstw. Na dzień dzisiejszy natomiast temat ten jest całkowicie jałowy.
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 18:38:39
weentM Bruce Lee i narkotyki,szczerze wątpię. Raczej lata treningów!
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 18:40:18
a czemu umarł ? benjamin tez wlasnie myslalem o tym,ze temat ten powinien byc zamkniety,bo floyd powinien sie skupic na Victorze. do walki jeszcze kuuuuuuuuuupa czasu
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 18:46:23
weentM No tak przez środki uspokajające i alkohol,ale wątpię żeby jego rzeźba była następstwem sterydów.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 19:24:13
nie nie,absolutnie nie mialem tego na mysli:) to bylo takie zartobliwe:)bo pytales co bral:)
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 19:34:04
Myślałem że to takie drwiny,chyba troszku nie skumałem,ale to szczegół.
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 19:41:35
nie coś Ty:) w porzadku wszystko
Autor: liscthc
Data: 13-06-2011 19:49:51
Swoją drogą to ciekawe czy Arnold coś brał,bo kiedyś widziałem na Planete świetny dokument o nim i zarzekał się że nigdy by się na to nie zdecydował.A tych co brali wkręcał w maliny! Oczywiście chodzi o Schwarzeneggera,a nie o Boczka!
Autor: weentM
Data: 13-06-2011 20:59:34
hahaha:) proste ze brali,wtedy w latach 70-80 wcinali końskie sterydy:)
Autor: panpiotr1
Data: 13-06-2011 23:05:26
Kto ustala terminy testów przed walką? Damski bokser ,czy federacja?
Autor: curu
Data: 13-06-2011 23:38:53
damski bokser wg. wiekszości
Autor: canuck
Data: 14-06-2011 00:11:13
Ja bardzo chcialbym, zeby rodzina Mayweather zostala poddana testom psychologicznym oraz farmakologicznym. Wszyscy by skorzystali, fani boksu, federacje oraz naukowcy.
Autor: WARIATOO
Data: 14-06-2011 03:28:46
Floyd rozjebal cała kase pewnie,,,i jest potulny .Po walce z Ortizem znów bedzie mial w dupie Pacmana haha
Kalendarz imprez
