Mistrz federacji WBC w wadze super średniej, Carl Froch (27-1, 20 KO), uważa, że przystępuje do półfinału turnieju Super Six jako niepokonany zawodnik. 4 czerwca na gali w Boardwalk Hall w Atlantic City "Kobra" zmierzy się z Glenem Johnsonem (51-14-2, 35 KO).
Jedyną porażkę na zawodowych ringach 33-letni Froch poniósł w kwietniu ubiegłego roku, kiedy to przegrał w Danii z miejscowym faworytem - Mikkelem Kesslerem (43-2, 32 KO). Brytyjczyk nie zgadza się jednak z tamtym werdyktem i najwyraźniej wymazał z pamięci pojedynek z "Wikingiem".
Kilka miesięcy wcześniej, w październiku 2009 roku, Froch nieznacznie pokonał przed własną publicznością Andre Dirrella (19-1, 13 KO). Zdaniem większości obserwatorów to "Matrix" zasłużył wówczas na zwycięstwo, lecz "Kobra", który miał ogromne problemy z trafianiem Amerykanina i unikaniem jego ciosów, po raz kolejny nie zgadza się z tym osądem.
- Walka z Dirrellem była bardzo łatwa. On nie zrobił mi żadnej krzywdy. Odniosłem cięższe obrażenia podczas golenia - oznajmił Froch.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: kierownik81
Data: 26-05-2011 20:09:56
FROCH TO CIENIAS NIE LUBIE GO ANI JEGO BOKSOWANIA NIE EFEKTOWNIE WALCZY.NIE ROZUMIE CO TAKA PIEKNOSC ROBI Z TAKIM BRZYDALEM.AHA CHYBA KASA...
Autor: Markoss
Data: 26-05-2011 20:14:35
chłop ma gadane nie ma co:)
Autor: liscthc
Data: 26-05-2011 20:16:53
A ja stawiam że Froch wygra S6.No i na deser starcie z Bute!
Autor: Graham
Data: 26-05-2011 20:17:44
kierownik81 bo Froch w porownaniu do ciebie nie musi pisac duzymi literami zeby zamaskowac swoj kompleks małego fiutka. Ja uwazam Frocha ze przyszlego dominatora supersredniej oraz mistrza polciezkiej, ma cios, ma szczene, niewygodny styl i serce do walki. Podoba mi sie każda jego walka. Wiec jak najbardziej jestem za nim.
Autor: kierownik81
Data: 26-05-2011 20:32:57
GRAHAM NIE CPAJ WIECEJ JAK PISZESZ TAKIE BZDURY NARA.
Autor: ironm
Data: 26-05-2011 20:34:18
Moim zdaniem froch to drugi pięsciarz kategori super średniej jest gorszy od bute ale lepszy od johnsona.Jestem ciekaw jakie są wasze opinie
Autor: Ghostbuster
Data: 26-05-2011 21:36:14
Ja do Frocha długo się przekonywałem. w pojedynku z Dirrelem lepszy był wg mnie Amerykanin. Lubię styl walki Frocha. on momentami idzie na wojnę. Walczy podobnie do Vitalija. opuszczone łapy, mocny cios, twarda szczęka. chętnie zobaczę go w finale z Wardem, potem Bute a na końcu, jak sam wspominał ze zwycięzcą starcia Degale vs Groves. Plany świetne, życzę mu powodzenia. oby mu się udało.
Autor: beniaminGT
Data: 26-05-2011 21:42:21
Zgadzam się, że Froch jest niepokonany. Wprawdzie nie widziałem całej walki z Kessler-em ( do 6 rundy i 12 rundę ), ale Froch spokojnie go ogarniał. Natomiast walki z Pascal-em i Dirrel-em uznałbym za remisowe. Także dla mnie: 26-0-2. Anglik jest przede wszystkim myślący w ringu, robi też dobre wrażenie, ze względu na pancerną szczękę. W wielu walkach przyjmuje więcej niż rywal, ale spływa to po nim - co nie pozostaje bez wpływu na sędziowanie. Ogólnie, moim zdaniem Froch osiągnął swoje wyżyny i już więcej nie ugra. Za mało umie na najwyższy poziom. Sam spryt, siła i wytrzymałość nie wystarczą. Obawiam się, że już Johnson zrobi to co Pascal, tylko, że lepiej. Ward-a też nie oszuka. Paradoksalnie, największe szanse daj mu z Bute. Froch potrafi zaskoczyć, a zaskoczony Bute jest jak najbardziej do skończenia.
Autor: karpiu
Data: 26-05-2011 21:47:00
Według mnie z Kesslerem przegrał bez cienia wątpliwości, co nie zmiana faktu, że walka była niesamowita.
Autor: Ned
Data: 26-05-2011 21:52:51
Carl, proszę Cię, nie gadaj głupot. Zajmij się tym co robisz najlepiej - walcz.
Autor: cop
Data: 26-05-2011 21:59:34
Musze sie przyznac, ze Froch jest jednym z dwoch angielskich bokserow, ktorych lubie. Oczywiscie dodam, ze jego dziewczyne lubie jeszcze bardziej...lol...
Autor: Ned
Data: 26-05-2011 22:04:08
@cop Za to, że tak niemiłosiernie krzyczy przy ringu?
Autor: liscthc
Data: 26-05-2011 22:05:52
cop A ten drugi to aktywny?Jak tak to kto?
Autor: cop
Data: 26-05-2011 22:06:06
"Ned Data: 26-05-2011 22:04:08 @cop Za to, że tak niemiłosiernie krzyczy przy ringu? ' Lubie jak seksowne dziewczyny krzycza... Nie musi to oczywiscie byc sytuacja ringowa...lol...
Autor: cop
Data: 26-05-2011 22:07:57
"liscthc Data: 26-05-2011 22:05:52 cop A ten drugi to aktywny?Jak tak to kto? " Myslalem o aktywnych piesciarzach - David Haye. Oczywiscie patrzac historycznie, nie sadze by Anglia miala drugiego Lennoxa Lewisa w najblizszym czasie.
Autor: liscthc
Data: 26-05-2011 22:14:05
cop No tak,jak mogłem zapomnieć o pierwszej gębie Wysp Brytyjskich! A ja oprócz Lennoxa lubiłem bardzo Eubanka!A teraz Groves wszedł mi do głowy.
Autor: cop
Data: 26-05-2011 22:18:28
"liscthc Data: 26-05-2011 22:14:05 cop No tak,jak mogłem zapomnieć o pierwszej gębie Wysp Brytyjskich! A ja oprócz Lennoxa lubiłem bardzo Eubanka!A teraz Groves wszedł mi do głowy. " Nigdy nie zwracalem szczegolnej uwagi na Eubanka a piesciarze pokroju Witter jr, Groves, Khan etc nie sa moimi typami na tych, ktoreych kariey chcialbym sledzic. Lennox Lewis to byla potega, ktorej pominac w historycznym aspekcie nie mozna i nawet nie wolno. Na dzien biezacy Froch i Haye to jedyni Anglicy, ktorzy sa charyzmatyczni, unikalni i interesujacy. Oczywiscie jest to moja bardzo subiektywna ocena.
Autor: wojkal
Data: 26-05-2011 22:21:15
Tak jak obserwowałem Frocha,to zauważyłem ,że niep....li się w ringu i jest w stanie bić się z każdym.No wiśnią będzie Bute-Froch i siekierezada jaką bez wątpienia nam zaserwują.
Autor: Ghostbuster
Data: 26-05-2011 22:23:19
no na Wyspach Brytyjskich boks ma się bardzo dobrze. nie wiem czy ktoś dorówna Lennoxowi, ale świetnych zawodników i dobrze zapowiadających się prospektów tam nie brakuje.
Autor: myszon41
Data: 26-05-2011 22:31:37
Froch to kolejny zamądrzały dupek w rękawicach . To , że ma pojęcie o boksowaniu nie zmienia go jako człowieka na lepsze , bo dupkiem jak był tak będzie .Czołowe miejsce zajmuje oczywiście Haye. Ten gość to juz przeszedł nawet samego siebie.
Autor: bokspoznan
Data: 26-05-2011 22:46:28
Śmieszna jest większość opinii. Z kim wygrał Bute, że ma opinię mistrza nad mistrzami? Kolejny Lemieaux, czy Berto. Froch przegrał z Kesslerem EWIDENTNIE BEZ CIENIA WATPLIWOSCI. Walkę z Dirrelem pominę, bo się w niej kompromitował, tylko Dirrel walczył trochę jak DeGeale z Grooves'em - bez pazura, bez agresji. Najlepszym pięściarzem superśredniej jest Andre Ward. Jego problemem jest to, że mało gada pomiędzy deklasacjami kolejnych solidnych przeciwników. To jest prawdziwy profesjonalista, perfekcjonista. Zawsze świetnie przygotowany fizycznie i taktycznie. Kessler nie dał mu równej walki, Abraham też. Froch jest za schematyczny dla Warda. Zobaczymy kolejny pojedynek - Ward na wstecznym, wciąga, przepuszcza i kontra.
Autor: cop
Data: 26-05-2011 22:48:31
"bokspoznan Data: 26-05-2011 22:46:28 ...Najlepszym pięściarzem superśredniej jest Andre Ward. Jego problemem jest to, że mało gada pomiędzy deklasacjami kolejnych solidnych przeciwników. To jest prawdziwy profesjonalista, perfekcjonista. Zawsze świetnie przygotowany fizycznie i taktycznie..." Zgadzam sie z twoja opinia w 100%.
Autor: Yuzuy
Data: 26-05-2011 23:35:03
Co do Andre Warda i Davida Haye się zgodzę, Froch jednak jakoś specjalnie nie zabłysnął w moich oczach (no może z wyjątkiem walki z Jermainem Taylorem). A jeżeli chodzi o historie, to (nie wiem czy przez przypadek czy ze względu na negatywne opinie) nikt nie wspomniał o niepokonanym Joe Calzaghe.
Autor: cop
Data: 26-05-2011 23:40:00
"Yuzuy Data: 26-05-2011 23:35:03 ...nikt nie wspomniał o niepokonanym Joe Calzaghe..." Mialem wrazenie, ze rozmawiamy o Anglikach a nie Walijczykach. Gdybysmy mowili o Brytyjczykach ogolnie, oczywiscie musialbym dodac Calzaghe, ktorego bardzo lubilem. oczywiscie byloby to prawdopodobnie niepopularne tutaj, gdyz to jeden z tych piesciarzy, ktorzy jak oceniaja "youtubowi znafcy" - maja waciane piesci...lol...
Autor: liscthc
Data: 26-05-2011 23:52:26
Yuzuy Niezła uwaga,ja myślałem o Angielskich bokserach,a Joe jest kojarzony z Dumą Walii(choć urodził się w Londynie chyba)
Autor: pankracy
Data: 27-05-2011 05:00:11
Oglądałem obydwie walki.Powiem krótko.Jedną i drugą przegrał, minimalnie ale przegrał.
Autor: endriu
Data: 27-05-2011 07:06:07
cop Data: 26-05-2011 22:48:31 "bokspoznan Data: 26-05-2011 22:46:28 ...Najlepszym pięściarzem superśredniej jest Andre Ward. Jego problemem jest to, że mało gada pomiędzy deklasacjami kolejnych solidnych przeciwników. To jest prawdziwy profesjonalista, perfekcjonista. Zawsze świetnie przygotowany fizycznie i taktycznie..." Zgadzam sie z twoja opinia w 100% Dlatego że masz tak samo na imię?
Autor: Jorginto
Data: 27-05-2011 08:58:17
Nie przepadam za tym nadętym bubkiem. Za grosz pokory. Mam nadzieję, że Johnson utrze mu tego pyskatego nosa.
Autor: Paxy
Data: 27-05-2011 11:15:26
Zobaczymy, ale moim marzeniem (raczej nie zbyt realnym, ale kto wie...) byłby taki scenariusz: Froch wygrywa super six, potem jeszcze na dokładkę Bute, a to wszystko po to żeby wyjść do ringu z Hopkinsem, który wygrywa i w ten sposób kończy karierę
Autor: Yuzuy
Data: 27-05-2011 11:19:37
Rzeczywiści nie doczytałem że chodzi o Anglików a nie Brytyjczyków, mój błąd. Co nie zmienia jednak faktu że Joe Calzaghe był wielki, a co do tych jego rzekomo "wacianych pięści" to polecam zapoznać się z wynikami stoczonych przez niego walk i policzyć te wygrane przez TKO http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=5364&cat=boxer. A co do "jutubowych znafców", to cieszę się że konta na bokserze są płatne, IMO nawet za tanie.
Autor: odyniec
Data: 27-05-2011 16:11:04
Froch jest moim ulubionym angolem dzis a wogole to Prince Nasim Hammed
Autor: pankracy
Data: 27-05-2011 17:29:01
Naseem Hamed dostał jednego pięściarza z prawdziwego zdarzenia i wszyscy widzieli jak się to skończyło.Co prawdza walczył bardzo widowiskowo ale nie był tak dobry za jakiego co niektórzy go uważali.