TOMASZ ADAMEK WYLECIAŁ DO POLSKI

Dodano: 20 maja 2011 07:53
TOMASZ ADAMEK WYLECIAŁ DO POLSKI
fot. Mike Gladysz, Adamek Team
Obraz własny

Zdjęcia z wylotu Tomasza Adamka do Polski, na konferencje prasową.

Zdjęcie: Obraz własny

Zdjęcie: Obraz własny

Zdjęcie: Obraz własny

Zdjęcie: Obraz własny

Zdjęcie: Obraz własny

Zdjęcie: Obraz własny

Zdjęcie: Obraz własny

Zdjęcie: Obraz własny

Więcej informacji: Tomasz Adamek
Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: DogSector
Data: 20-05-2011 07:57:27
stawiam na Tomka bo wiem ze to jest walka jego zycia!
Autor: nicholas
Data: 20-05-2011 08:05:40
ooooo,co ja widze, Tomek zmienil ciuchy:)
Autor: provokator
Data: 20-05-2011 08:06:26
Tomek w dobrym humorze :) Czyli jest ok :) Kurcze, popatrzcie na pierwsze zdjęcie, Tomek ma we wzroku coś takiego, co sprawia, że po prostu patrząc mu w oczy czuje się normalnie dziwny chłód... F2F z Kliczką będzie niezapomniane :) Tomku, liczymy na zbliżenie "nos w nos" :) Jak to czytasz, to teraz taka moja osobista prośba, ale myślę, że naprawdę spora grupa ludzi była z tego zadowolona... Nie dało by się na wrzesień wykombinować spodenek i szlafroku w naszych narodowych barwach? ;) Ja tam będę na biało-czerwono, moi koledzy też, cały stadion będzie dla Ciebie biało-czerwony, to zintegruj się z nami wszystkimi :) Co by Vitali czuł się osamotniony :) Byłoby pięknie :) Pozdrawiam i powodzenia :)
Autor: black1
Data: 20-05-2011 08:20:05
co za mina na 5-tym zdjęciu heheheheheheh
Autor: lukaszenko
Data: 20-05-2011 08:29:39
"Kurcze, popatrzcie na pierwsze zdjęcie, Tomek ma we wzroku coś takiego, co sprawia, że po prostu patrząc mu w oczy czuje się normalnie dziwny chłód... F2F z Kliczką będzie niezapomniane :) Tomku, liczymy na zbliżenie "nos w nos" :)" tak..Adamek ma to cos w spojzeniu..zawsze mowilem ze jest kozak;).. Te polowki portfel.pl nie najgorsze..
Autor: Paxy
Data: 20-05-2011 08:42:41
Adamek przynajmniej nie ma tych pomarańczowych wykończeń :) Teraz tylko zobaczymy jak Adamek wypadnie na konferencji i czy Vitalij nie stopi tego "lodu" w jego oczach. Myślę jednak, że motywacja i psychika to ta strona Adamka, która go nie zawiedzie
Autor: kazan
Data: 20-05-2011 08:54:53
Kim jest ten koksik z nimi? :)
Autor: psychox
Data: 20-05-2011 08:55:10
Mam wrazenie, ze Adamek vs Kliczko bedzie walka na serio. Nie wiem jak Wy, ale jak patrze na cale to show Haye'a przed swoja walka to widze niezly falsz w tym wszystkim - to takie sztuczne i na sile pompowanie balonu. Wiekszosc rzeczy wyrezyserowana na potrzeby show, zeby nabic jak najwiecej ludzi w butelke. W przypadku Tomka wiem, ze bedzie na konferencjach pelna kultura + prawdziwy zimny wzrok przy face-2-face. Bez zbednego udawania, pelen profesjonalizm! :-) Tomek, zjesz go i wyplujesz buty (nawet jesli bedzie ciezko-strawny).
Autor: Thouvionne
Data: 20-05-2011 08:57:40
Trzech muszkieterów (na ostatniej fotce) to dla mnie żadna nowość. Ciekawe, czy podąża za nimi tajemniczy "cop"? Czy znalazł tę odrobinę czasu na wyjazd do RP?
Autor: endriu
Data: 20-05-2011 09:12:32
biggeorge Data: 19-05-2011 Myślę też że Vitalij może być zaskoczony po kilku "doskokowych" atakach Adamka, tak jak w walce z Solisem. Wg mnie Tomek Adamek jest chyba najbardziej zdeterminowanym zawodnikiem z reszty prospektów (Haye, Povietkin, Chambers i cała reszta). ------------------------------------ Pozwoliłem sobie przenieść wypowiedź z ostatniego tematu, przede wszystkim dla pierwszego bardzo trafnego spostrzeżenia. To chyba będzie najbardziej prawdopodobny i raczej jedyny popis Adamka tej walce. Myśle nawet że sam Kliczko nie będzie się tego spodziewał a Adamka potraktuje jak poprzedni przeciwnicy. Tomaszek zapewne przeprowadzi pare takich doskoków z seria szybkich ciosów gdzie Vito będzie kompletnie zaskoczony i nawet napiszę to, bezradny Jednak taka strategia nie wróży sukcesu a raczej gwarantuje porazkę przed czasem Vitold przez pierwszą część walki zapozna się bezpiecznie mechanizmem tej akcji uloży sobie plan kontry i gdy w drugiej części walki dostanie zielone światło skończy walkę I właśnie tutaj w tym momencie kiedy skończą sie bezpieczne igraszki (czas marketingowy) będzie można obejrzeć determinację i prawdziwe umijętności górala kiedy to walka zacznie sie na serio Co do drugiego stwierdzenia iż to Adamek jest najbardziej zmotywowany, zupelnie do mnie nie dociera Choć ma bardzo wiele do zyskania nie sądzę aby wyróżniało go coś innego od pozostałych Przechodząc do wagi ciężkiej miał asa w rękawie który zapewniał mu wcześniej czy później walkę o pas z którymś z Kliczków, i gdyby byl taki zdeterminowany przyją by walke wcześniej lub sam do niej dążył Adamek oprócz walki z Areollą nie podją żadnych wyzwań, żeby zdobyć doświadczenie aby taką walkę wygrać czekał tylko bezpiecznie az do niej dojdzie Ewidentnie wskazuje to na to ze priorytetem przygody w HW jest tylko kasa
Autor: mma
Data: 20-05-2011 09:22:16
Pozwolę sobie zgadywać: za kilka godzin pojawi sie fotorelacja pt. "Tomasz Adamek doleciał do Polski", prawda? Głodny doniesień o Mistrzu się pytam: co z relacją z lotu???
Autor: thunderstruck
Data: 20-05-2011 09:22:51
siemka:) jest wam moze wiadome o której Adamek przyleci do Krakowa??? i czy bedzie przesiadał się w warszawie bo nie wiem na którym terminalu miałbym czekać :)
Autor: thunderstruck
Data: 20-05-2011 09:23:34
o której tomek bedzie w krakowe????
Autor: speed
Data: 20-05-2011 09:24:32
Cos o Adamku i spec komenty sie pojawily odrazu
Autor: GriszaEW
Data: 20-05-2011 09:26:02
endriu - jestem pod wielkim wrażeniem po przeczytaniu twojego postu w zasadzie nie trzeba oglądać walki. Brakuje mi tylko jednego jaki będzie wynik? Pozdrawiam
Autor: HeadCrusher
Data: 20-05-2011 09:26:37
Zwróciłbym uwagę na coś innego... Od kilku lat to Vitali bierze twardych chłopów z kopytem w łapie, znanych z dużej ilości KO w rekordzie - Peter, Arreola czy nawet podstarzały Briggs...natomiast unika mniejszych, lżejszych ale zarazem o wiele szybszych, dynamiczniejszych i lepszych technicznie bokserów jak Chambers czy właśnie Adamek. Podobna różnica jest w stosunku do Władimira, którzy bierze właśnie takich zawodników jak Chambers, Byrd czy taki Ibragimov... po prostu jest mu łatwiej z takimi i bardziej mu leżą. I o ile w przypadku Haye-Wład nie rozważam większej niespodzianki (zwycięży Władek) to w przypadku Vitaliego takie wcześniejsze ustalenia mogą wyjść. Zarazem słaby cios Adamka jest jego atutem, dzięki temu nie będzie się skupiał na znokautowaniu i tak niezniszczalnego Vitka a postawi na szybkość i techniczne punktowanie...
Autor: Tekimania
Data: 20-05-2011 09:39:07
Jak widze Adamek leci Lufthansa, mysle dlatego ze leci do Frankfurtu nad Menem a potem prosto do Krakowa, czyli raczej nie przez Warszawe ... pracuje w Frankfurcie dla Lufthansy, ale naturalnie w te dni mam wolne xD
Autor: Igorexy
Data: 20-05-2011 09:40:34
Autor komentarza: mma Data: 20-05-2011 09:22:16 Pozwolę sobie zgadywać: za kilka godzin pojawi sie fotorelacja pt. "Tomasz Adamek doleciał do Polski", prawda? Głodny doniesień o Mistrzu się pytam: co z relacją z lotu??? masz z tym jakis problem nie mozesz spac z tego powodu ??? jezeli cie to nie interesuje to nie wchodz i nie czytaj czy ogladaj delku proste
Autor: endriu
Data: 20-05-2011 09:42:10
Sory delikatniej nie potrafię Jeszcze tylko wiek Vitka, może tutaj odegrać jakąś tam rolę Diagnozę walki przede wszystkim trzeba oprzeć na dotychczasowych walkach Adamka w wadze ciężkiej I wszystko pięknie i ładnie tylko góral nie będzie zagrożeniem dla "niezniszczalnego" Vitka który nie będzie za mocno musiał uważać na "niebezpieczne" ciosy Adamka Kliczko będzie mógł bezpiecznie skupic sie na boksowaniu, a Tomaszowi zabraknie po prostu siły i centymetrów. On jest cruzerem a do gabarytów Vila dzielą go ze dwie trzy kategorie wagoe
Autor: xionc
Data: 20-05-2011 09:55:09
Nie wiem, czy Newark powinno sie odmieniac... brzmi dziwnie, tak samo jak "z Perthu", "z Cardiffu", ale w sumie detal :)
Autor: endriu
Data: 20-05-2011 10:36:40
Tak jak pisałem Kliczko będzie bez obaw swobodnie sobie boksował, a raczej wystawi te swoje dwie gałęzie machając nimi na przemian w górę i w duł Adamek będzie jechał na kapciu pod górę, jego przedostanie sie poza te graby do półdystansu nie będzie jego jedynym problemem. Będzie jeszcze musiał przy tym uważać na silny cios i zarazem walcząc takim stylem zadbać o odpowiednie rozłożenie kondycji której prawdopodobnie mu zabraknie Ale dupa powiedzmy ze kondycyjnie da radę, walkę może wygrać raczej jedynie na punkty, i tu kolejne schody. Zeby to osiągnąć będzie musiał zrobić to lepiej niż wyraźnie czyli zdominować Vitolda a ja nie sądzę żeby było to osiągalne Prezentowany styl walki gwarantuje góralowi co najwyżej dotrwanie do końca walki Pewnie ze posiada takie predyspozycje aby uniknąć nokautu, ale gdzie tu odnaleźć szanse w wypunktowaniu Kliczki
Autor: Paxy
Data: 20-05-2011 10:40:19
Co do szans ujmę to tak: 1.Kondycja: tutaj zwycięża Adamek, problemy miał tylko z Estradą, natomiast po Vitaliju widać już troszkę wiek- przy tym wzroście, wadze i wieku nie da się być świetnym kondycyjnie. W walce z Arreolą pod koniec Vitalij wyglądał na bardzo zmęczonego. Adamek z Arreolą natomiast świetnie wytrzymał 12 rund. 2.Siła: tutaj sytuacja ma się na odwrót Vitalij bije Tomka na łeb na szyję, zarówno jeśli chodzi o cios jak i o wszystko inne. Tu na przykładzie Arreoli- on przestawiał Tomka, natomiast jak się kończyły te próby na Vitaliju wszyscy widzieli. 3.Technika: w tym wypadku można toczyć różne spory, ale uważam, że Adamek jest znacznie lepszy technicznie (wachlarz ciosów, uniki, chodzenie na nogach) Vitalij świetnie dostosował styl do warunków i dlatego jest taki niebezpieczny (choć z mniejszymi bokserami może mieć problem) 4.Doświadczenie: w wadze ciężkiej na pewno Kliczko, generalnie chyba Adamek (mistrz w 2 kategoriach, kariera amatorska) 5.Psychika: każdy z nich zdaje się być bardzo mocny i z klasą, szans Adamka upatruję w tym, że jest młodszy i ma wyznaczony cel (zdobyć mistrza) 6.Szczęka: znowu jeden i drugi zdaje się być mocny, tylko że szczęki Adamka w wadze ciężkiej nikt jeszcze nie przetestował na poważnie (jeśli z Vitalijem zawalczy dobrze, po walce nic się nie zmieni)Co do starszego brata wystarczy zobaczyć po czym stał w walce z Lewisem. 7.Szczęście: być może i głupia kategoria, ale kto wie czy Vitalijowi tak jak z Byrdem czy Lenoxem nie przytrafi się kontuzja? Biorąc pod uwagę wiek... Czy Adamek ma szczęście- o tym się przekonamy :P 8.Warunki fizyczne: nie ma co porównywać... Podsumowując- faworytem jest Vitalij ale Adamek może sprawić niespodziankę, jak dla mnie ma jakieś 40% szans
Autor: PanJanekTygrys
Data: 20-05-2011 10:42:23
Bedzie dobra walka,ale wynik jest juz dawno znany i oczywisty-tylko Kliczko.
Autor: Hashemian1
Data: 20-05-2011 10:54:59
endriu Data: 20-05-2011 09:42:10 Sory delikatniej nie potrafię Jeszcze tylko wiek Vitka, może tutaj odegrać jakąś tam rolę Diagnozę walki przede wszystkim trzeba oprzeć na dotychczasowych walkach Adamka w wadze ciężkiej I wszystko pięknie i ładnie tylko góral nie będzie zagrożeniem dla "niezniszczalnego" Vitka który nie będzie za mocno musiał uważać na "niebezpieczne" ciosy Adamka Kliczko będzie mógł bezpiecznie skupic sie na boksowaniu, a Tomaszowi zabraknie po prostu siły i centymetrów. On jest cruzerem a do gabarytów Vila dzielą go ze dwie trzy kategorie wagoe Zauważyłęm ze jak narazie to analizujesz tylko walki Tomka, a mozę przeanalizowałbyś ostatnie pojedynki Vitka??? Osttanie jego walki pokazują jego słabnącą siłę ciosu, na dzień dzisiejszy Vit nie ejstw stanie pojedynczym prosty znokautować Tomka. Vit nie był nidgy wirtuozem techniki ani poruszania sie po ringu ale w sotatnich dwoch walkach to aż nie mozna było oglądać tego mozolnego człapania i tych potwornie wolnych ciosów jakby ogladał je na spowolnieniu w tv. Podsumowując cenie bardzo Vita za jego osiągnięcia uważam, ze jedynym pięściarzem w jego primie ktory moglby goz atrzymac i znokautować był Lenox, jednak należy zaznaczyć że Vitek ma juz 40 lat, jest starszliwie wolny z walki na walke, jego ciosy nei robią już tak duzego wrażenia, lewa ręka, a włąsciwie jego lewy prosty jest wyprowadzany bez zadnej dynamiki, jest mało celny jedynie jego gabaryty i dlugie nogi gdy stoi na wykrocznej uniemolziwaja łątwe trafianie go. Jesli Tomek będzie śeitnie przygotowany kondycyjnie na 120%, nie pęknie przed walka a to arzcej jets neiralne żeby pęknął psychicznie, to uważam ze Tomek mozę zdeklasować witka pod wzgledem szybkości, kombianjci ciosów ogolnej techniki a wrecz go ośmieszyć, ale neistety warunki fizyczne mogą zrobić swoje więc daje po 50% dla każdego. A co do twojego tesktu o słabej sile ciosu, ktora mnei powtrzyma Vita zgadzam sie ale zauważ jak wygladała wtarz w 12 rundzie arreoli ??? Pamiętaćie ??? Arreola wyglądał jakby zderzył się z ciężarówką. Kumulacja celnych ciosów sieprowych i prostych na wtarz daje wlasnie taki efekt i cyz to są silne ciosy czy mneij silne sieją spustoszenie. ciekawy ejstem co by bylo dzisaj przy o wiele silneijszym prawym sierpowym tomka i lewym jakby wygladała wtarz arreoli a mozę byoby TKO w 11 rundzie całkiem mozliwe.
Autor: Paxy
Data: 20-05-2011 11:00:13
można jeszcze na to popatrzeć tak: Kliczko przegrał z Lewisem, Lewis wygrał z Tysonem, tak samo McBride- wniosek Lewis=McBride :P A skoro Adamek McBrida pokonał to- wygrałby z Lewsiem i Tysonem a teraz ogra Vitalija!
Autor: endriu
Data: 20-05-2011 11:04:28
Jak na razie to wydaje mi się ze to Adamkowi dopisuje wiele szczęścia od momentu przyjazdu do stanów, choć Vitkowi upiekło się ostatnio z Solisem Z ta kondycją to nie wiem tak do końca Adaśko będzie musiał robić na maksymalnych obrotach gdy Viciu podczas tej walki nie będzie sie musiał zbytnio wysilać Punkt trzeci jest trafny, też tak uważam. Lecz niestety nie odegra tu decydującej roli Doświadczenie trzeba brać tylko te zdobyte w wadze w której będzie odbywała się walka, czyli nie ma co porównywać Adamka styl choć skuteczny to nawet nie przypomina tego jak boksuje sie w ciężkiej W tej wadze zadaje sie mniej ciosów lecz silniejszych i więcej uwagi wkłada się na ich unikanie
Autor: mieszko77
Data: 20-05-2011 11:05:27
licze na dobra walke , szczegolnie w drugiej połowie , prognoza @endriu bardzo prawdopodobna. wygranej Tomka sie nie spodziewam , Witalija moglby pokonac tylko ktos gabarytow Lennoxa albo Wladymira dla mniejszych Wit jest nieosiagalny mimo wieku.
Autor: Paxy
Data: 20-05-2011 11:09:03
Jeżeli Adamek wygra to tylko na punkty to jest raczej pewne, chodzi o to, żeby utrudnił życie Kliczce i tak się poruszał, żeby Kliczko musiał za nim biegać po ringu i do tego cały czas dostawać kontrę- wtedy może się zmęczyć. Jak dla mnie właśnie kondycja Adamka może zaważyć na sukcesie, jak wytrzyma 12 rund jestem dobrej myśli.
Autor: Paxy
Data: 20-05-2011 11:12:42
mieszko77 właśnie komuś o sporych gabarytach moim zdaniem jest ciężej z Kliczką- dlatego, że musiałby go przełamać, mniejszy bokser, łatwiej go może obskoczyć- Tyson, Tua, Frazier... Tacy bokserzy tylko czekali na jakiegoś drągala, który zgubi się w półdystansie
Autor: Hashemian1
Data: 20-05-2011 11:14:58
Tomek w tej walce nie mozę być przygotowany na 12 rund żeby wygrać Tomek musi być przygotowany na 15 rund, ciagłego biegania, uników, doskoków, i wyporwadzania ogromnej ilosci kontr na góre i na dół, kombinacji ciosów silniejsyzch i słabszych ale celnych. Jedno jeszce zauważe Vit walczył cos w okolicach 16. marca i do momentu walki tj. wresien prawdopodobnie z nikim nie zawalczy moim zdaniem to kolejny silny argument przemawiający za Tomkie. Vit mozę zardzewieć przez tak dlugi czas wkoncu ma 40 lat .
Autor: endriu
Data: 20-05-2011 11:19:51
Analizowałem obecne predyspozycję Vitka pod kątem Solisa i zgadzam sie z twoja opinią @Hashemian Kliczko utracił już szybkość refleks a nawet siłę ciosu która jest juz tylko mitem Tylko nie sadzę żeby Adamek miał taką odporność na ciosy jak naturalny ciężki, nie wiem czy by tyle wytrzymał co Areolla My sobie tutaj tak gdybamy na podstawie spostrzeżeń, być może Adamek zdeklasuje swoja szybkością i mobilnością Vitka bo są ku temu podstawne przesłanki. W końcu Kliczko to stary mamut, ale posiada jeszcze warunki i doświadczenie co powinno mu wystarczyć
Autor: mieszko77
Data: 20-05-2011 11:20:40
Paxy no własnie o to mi chodzi ze musiałby go przełamac , bo Witali jest tak niwygodnym i niekonwencjonalnie boksujacym zawodnikiem ze nieda sie go obskoczyc , to nie Wałujew , on wbrew pozorom cały czas wywiera mordercza presje.
Autor: Hashemian1
Data: 20-05-2011 11:24:34
endriu Analizowałem obecne predyspozycję Vitka pod kątem Solisa i zgadzam sie z twoja opinią @Hashemian Kliczko utracił już szybkość refleks a nawet siłę ciosu która jest juz tylko mitem Tylko nie sadzę żeby Adamek miał taką odporność na ciosy jak naturalny ciężki, nie wiem czy by tyle wytrzymał co Areolla My sobie tutaj tak gdybamy na podstawie spostrzeżeń, być może Adamek zdeklasuje swoja szybkością i mobilnością Vitka bo są ku temu podstawne przesłanki. W końcu Kliczko to stary mamut, ale posiada jeszcze warunki i doświadczenie co powinno mu wystarczyć zgadzam sie :)... tego przekonamy się juz we wrześniu czy gabaryty i ogromne doświadczenie zostamnie przełąmane przez szybkość, szybkość i technike..
Autor: endriu
Data: 20-05-2011 11:32:05
Witka ani Wladaka nie da sie tak po prostu obskoczyć oni potrafią wykorzystując swoje warunki skutecznie sie bronić W przypadku Vitka ogranicza się to do odchyleń i zbijania ciosów. Z nimi aby wygrać trzeba zaryzykować i podjąć walkę Tu już obaj obecnie nie sa asami choć mają antidotum w postaci mocnego ciosu
Autor: Torrado
Data: 20-05-2011 11:55:52
Widze jak 10 wrzesnia Tomek trzyma pas WBC ,wit mu bije bravo i caly stadion krzyczy Dziekujemy Dziekujemy to bedzie piekne no i do tego dojda samobojstwa MenageraSilnego,Camaro,Ruiza i tego typu dzieci gołoty ach cos pieknego :)
Autor: mma
Data: 20-05-2011 12:11:24
Igorexy Nie zrozumialem z twojej odpowiedzi dwoch rzeczy. 1. skad te nerwy? 2. Co to "delku"? Pozdrawiam
Autor: Homer
Data: 20-05-2011 12:17:24
@mma -"Pozwolę sobie zgadywać: za kilka godzin pojawi sie fotorelacja pt. "Tomasz Adamek doleciał do Polski", prawda? Głodny doniesień o Mistrzu się pytam: co z relacją z lotu???" ----------- dobre! :D
Autor: Klimek
Data: 20-05-2011 12:22:46
ten trzeci to policyjny detektyw, snajper
Autor: Homer
Data: 20-05-2011 12:23:35
@Torrado -"Widze jak 10 wrzesnia Tomek trzyma pas WBC ,wit mu bije bravo i caly stadion krzyczy Dziekujemy Dziekujemy to bedzie piekne no i do tego dojda samobojstwa MenageraSilnego,Camaro,Ruiza i tego typu dzieci gołoty ach cos pieknego :)" ------------- skwaszone miny tutejszych hejterów to rzeczywiscie kuszący widok. ;) ale nie przesadzaj. ja również oceniam wyżej dorobek Andrzeja, niż Tomka, choć to Adamek ma "miszcza".(paradoks? niekoniecznie.) ale to nie zmienia faktu, że będę gorąco kibicował Tomkowi, i życze mu, by wygrał. proste. :)
Autor: Jajunio
Data: 20-05-2011 12:34:49
Według mnie istnieje nawet szansa nokautu na Kliczce, którego obrona jest dziurawa. Skoro Adamek jednym ciosem skosił z nóg Banksa to czemu nie miałby tak czysto trafić Kliczki, który cały czas odsłania ten wielki łeb. Z drugiej strony Adamek sam bardzo lubi dostawac w glowe...
Autor: silny
Data: 20-05-2011 12:45:19
Tomcio na pierwszym zdieciu ma mine przegranego czlowieka.
Autor: liscthc
Data: 20-05-2011 12:56:50
Jajunio Porównanie Banksa do Vita...dobre. Jak by Banks Przyjął bomby od Lennoxa to by mu łeb musieli przyszyć! Widziałeś kiedyś żeby Vit pływał po jakiś ciosach?Szanse Adamka to tylko wypykanie Vici.
Autor: silny
Data: 20-05-2011 13:08:28
liscthc Jak by Banks Przyjął bomby od Lennoxa to by mu łeb musieli przyszyć! Ha Ha Ha dobre to bylo ! ! ! ! !
Autor: Hashemian1
Data: 20-05-2011 13:42:23
liscthc Porównanie Banksa do Vita...dobre. Jak by Banks Przyjął bomby od Lennoxa to by mu łeb musieli przyszyć! Widziałeś kiedyś żeby Vit pływał po jakiś ciosach?Szanse Adamka to tylko wypykanie Vici. Zobacz sobie pojedynek Vita z Purittinem tam Vico pływał przez pół rundy był na skraju nokautu, nawet upadł po ciosie lecz sędzia tego nie zauważył i nie liczył go. Ale później i tak do głosu doszedł Vit i porozbijał go
Autor: silny
Data: 20-05-2011 13:43:40
Hashemian1 Chyba z Sandersem
Autor: Hashemian1
Data: 20-05-2011 13:48:59
silny tak masz racje coś mi sie pomyliło;)
Autor: liscthc
Data: 20-05-2011 13:50:08
Hashemian1 Zgoda troszkę mnie powiozło.Ale kolegę Jajunio troszkę bardziej. Ale wyobrażasz sobie jak Adamek Nokautuje Vita.Bo ja bym musiał chyba ze dwa kwarniki opędzlować żeby mi to do głowy przyszło!
Autor: Hashemian1
Data: 20-05-2011 14:13:10
Jedyna szansa to wypykanie na pkt choć z tym będzie ciężko ale ja w to wierze po tym co zaprezentowali w osttanich walkach daje po 50% każdemu z nich. Jesli Vit byłby w takiej formie jak z walki z Arreolą to nie dawałbym duiżych szans Tomkowi ale trzeba zauwazyć że Vitold rdzewieje w szybkim tempie
Autor: liscthc
Data: 20-05-2011 14:19:25
Zgadza się choć ja daje trochę mniej szans Tomkowi,ale wiem że da z siebie wszystko i zostawi serce w ringu.Oby mu się udało!
Autor: odyniec
Data: 20-05-2011 16:02:06
ale oni maja burackie facjaty szczegolnie żyggi
Autor: championn
Data: 20-05-2011 16:32:17
silny co sie z tobą dzieje do cholery zachowujesz sie łagodnie jak niewiasta. adamek i tak cie nie lubi
Kalendarz imprez