David Haye (25-1, 23 KO) absolutnie nie bierze pod uwagę innej możliwości niż nokaut na Władimirze Kliczko (55-3, 49 KO). Z dawna wyczekiwany pojedynek unifikacyjny w wadze ciężkiej odbędzie się 2 lipca w Hamburgu.
- Żeby dostać tę walkę, robiłem różne rzeczy - przyznaje znany z kontrowersyjnych zachowań Brytyjczyk. - Dziś spojrzałem mu w oczy i widziałem go pokonanego, złamanego. On spróbuje zatrzymać mnie dzięki zasięgowi ramion i różnicy wzrostu. Próbował już tego Audley Harrison i nic z tego nie wyszło. Gdy tylko zacząłem zadawać ciosy, walka się skończyła. Tak samo będzie z Władimirem. Kliczko ma bardzo dobry lewy prosty. Myśli, że zatrzyma mnie nim jak swych poprzednich przeciwników, ale ja nie pozwolę się trafiać. Nigdy w życiu nie przegrałem z bokserem ze wschodniej Europy. Porażka nie wchodzi w grę. Nie wierzę też, by walka miała potrwać całe dwanaście rund. Kliczko przegra przez nokaut.
"Hayemaker" odniósł się także do wymagań Władimira, który zażądał m.in. lepszego wyeksponowania swego nazwiska na plakacie promocyjnym oraz zapewnienia, że wyjdzie do ringu jako drugi (Haye chciał rzucić monetą).- Gdybym się na wszystko nie zgodził, do walki nigdy by nie doszło. Kliczko potrzebuje tych wszystkich rzeczy, żeby czuć się jak mistrz. Dla mnie nie mają one znaczenia, bo wiem, że jestem najlepszy na świecie. Potrzebny mi tylko sędzia, który liczy do dziesięciu. To wszystko - skwitował 30-letni Brytyjczyk.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: amatuk
Data: 09-05-2011 19:47:01
ManagerSlabegoPsychicznie to buc.
Autor: pablos82
Data: 09-05-2011 19:48:43
Jak dla mnie to Haye się ośmiesza przypominając walkę z Audley Harrisonem Kliczko napewno nie bedzie stał i czekał aż Haye go znokautuje. Jestem pewien że Kliczko wygra nawet zastanawiam sie nad postawieniem ok 3000 zł bo nawet fajny jest kurs 1,50 :)
Autor: Camaro
Data: 09-05-2011 19:49:06
A starszy brat przed walką z Adamkiem,będzie rzucał dwoma kostkami i wynik zadecyduje w której rundzie Adamek przegra przez KO.
Autor: xionc
Data: 09-05-2011 19:51:17
roznica miedzy Harrisonem i Kliczko jest taka, ze Harrison dostawal lomot od Sprotta, dopoki nie wyszedl mu cios ostatniej szansy, a Kliczko pokonal Chambersa, ktrory pokonal Guinna, ktory pokonal Granta, ktory pokonal Fieldsa, ktory pokonal Sprotta. :)
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 19:54:16
Ja tam wiem ,że głupio szczerzysz zęby ale najlepszy nigdy nie będziesz
Autor: narodowiec
Data: 09-05-2011 19:55:32
To racja porównanie Kliczki z Harissonem jest śmieszne, Harisson stał w tym ringu sparaliżowany strachem. A rzut monetą byłby nawet sprawiedliwy. Choć Kliczko ma kilka pasów, więcej obron, więc z nich obu miał bardziej prawo wychodzić jako drugi.
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 19:55:38
Wygra bez dwóch zdań Wład.Kurs mam nadzieję jeszcze urośnie trochę gadanie Davida sie do tego przyczyni buduje atmosferę w okół siebie.
Autor: Wolf
Data: 09-05-2011 19:57:06
xionc hahaha :) No w sumie racja hehe :) A Gaye niech już zamknie tą Japę bo już nie da się tego słuchać :( Najbardziej irytujący , zakochany w sobie , arogancki , pieprzący głupoty, przeceniający się bokser po floydzie . Z tym, że Floyda umiejętności są ogromne . Gaya za to bardzo przeciętne.
Autor: ManagerSilnego
Data: 09-05-2011 19:58:33
Camaro Oprócz rzucania kostkami będzie rzut monetą. Orzeł to nokaut z prawej ręki, reszka to z lewego dyszla.
Autor: nik
Data: 09-05-2011 19:59:26
wolf da sie sluchac, sam czytasz jego komentarze
Autor: nik
Data: 09-05-2011 19:59:56
Haye to zgrywus jak malo kto, lubie takie osobowosci:)
Autor: pikawa
Data: 09-05-2011 20:09:54
xionc Dobre porównanie:) Nie ma co hehe:)
Autor: Domino
Data: 09-05-2011 20:16:21
Davidzie obawiam się jednak że nie jesteś najlepszy i Kliczko ci to udowodni. Nie życzę źle Davidowi ponieważ jest to w tej chwili jedna z dwóch osób mogąca zagrozić braciom Kliczko. Drugą oczywiście jest NASZ RODAK TOMASZ ADAMEK.
Autor: barkor
Data: 09-05-2011 20:17:12
Haye nawet nie podał ręki na początku konferencji wladkowi jak ten sie chciał przywitać ale to wyglądało xD
Autor: mma
Data: 09-05-2011 20:21:42
"Potrzebny mi tylko sedzia ktory liczy do 10" mogloby wejsc do galerii slawy bokserskich bon motow. Zajebisty tekst :)
Autor: MAVERICK
Data: 09-05-2011 20:23:33
byc moze bedzie tak ze walka bedzie trwala 12 rund i sedziowie okrzykna remis kotrowersyjny i bedzie rewanz zeby w rewanzu wiecej kasy zgarnac jak w przypadku lewisa i holiego w co malo ludzi wierzy
Autor: Domino
Data: 09-05-2011 20:25:11
MAVERICK Obawiam się że nie będzie potrzebna decyzja sędziów bo Ukrainiec raczej znokautuje Anglika.
Autor: Domino
Data: 09-05-2011 20:31:23
Autor komentarza: Camaro Data: 09-05-2011 19:49:06 A starszy brat przed walką z Adamkiem,będzie rzucał dwoma kostkami i wynik zadecyduje w której rundzie Adamek przegra przez KO. Ciekawe ale mam jedno ale ADAMEK NIE PRZEGRA.
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 20:32:50
kiedyś się liczył tylko boks, najlepsi walczyli ze sobą aby udowodnić sobie i światu kto jest lepszy, teraz rządzi tylko kasa i jakoś dziwnie ustawiane rankingi federacji
Autor: mocuch
Data: 09-05-2011 20:33:34
Całym sercem za Hayem. Mam nadzieję, że Haye wywrze odpowiednią presje od 3 - 4 rundy o Wład się pogubi. Liczę na KO na Kliczce.
Autor: mocuch
Data: 09-05-2011 20:34:28
gigastolec zrób kupę to ci ulży frustracja..
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 20:36:03
mocuch jak mi wyssiesz paciora to mi szybciej pójdzie
Autor: AdamekFightPL
Data: 09-05-2011 20:36:36
Dlaczego Klitschko wybrał boks zamiast futbolu ? http://www.youtube.com/watch?v=8TZ4BAVfWkA&feature=player_embedded
Autor: formulark
Data: 09-05-2011 20:49:35
Nie lubię tego anglika. Ale jedno wiem, że ma szansę pokonać Władka. Jestem przekonany nawet, że to zrobi. A co do komentarzy typu rzucanie kostką przez Witka która ręką znokautuje Adamka to wiem, że są pisane przez puste głowy i nic więcej. Witek nie walczył z kimś takim jak Tomek. Ma siłę w łapach ale Adamek nie ustanie w miejscu jak kołek, wręcz przeciwnie Witek musi go znaleźć w ringu najpierw a Tomek będzie punktował i uciekał. Zobaczycie niedowiarki.......
Autor: zeitgeist
Data: 09-05-2011 20:51:20
Haye ma dobra gadke w sensie skuteczna ,czesc z was jest tego przykladem ,mysle ze bracia tez sie gotuja
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 20:52:43
wielki bokser to nie tylko siła ciosu, więc adamek ma szanse
Autor: AdamekFightPL
Data: 09-05-2011 20:54:00
http://www.youtube.com/watch?v=IxYP4IPNzcY PROMO :P
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 20:56:24
kiedyś douglas rozwalił tysona kiedy ten był wielki
Autor: kuba33596
Data: 09-05-2011 21:01:47
to co on robi to jest kpina.Czy on naprawdę sądzi że Kliczko będzie tak samo się na niego patrzał i dawał mu wygrać u buka tak jak Harrison.
Autor: AdamekFightPL
Data: 09-05-2011 21:03:00
@kuba33596 A czy ty na prawdę myślisz, że Haye będzie stał przed Władimirem jak słup i będzie pozwalał się okładać bez litośnie jego lewym prostym ?
Autor: MAVERICK
Data: 09-05-2011 21:07:01
Autor komentarza: gigastolec Data: 09-05-2011 20:56:24 kiedyś douglas rozwalił tysona kiedy ten był wielki no wlasnie to wyobraz sobie jak taki douglas przecietny go rozwalil to jaki poziom prezentowal tyson na szczycie mistrzowskim mniej niz zero oooo
Autor: rambuni
Data: 09-05-2011 21:09:55
Ojcowie! - ale się nakręciłem! Trash talking musi być przed walką, to są zasady współczesnego medialnego show. Ale jednak mnie DH okropnie irytuje, pałam żadzą ujrzenia upokorzonego Haye'a. Pragnę tego z całego, Ojcowie, serca! Mam nadzieję, że go Władek mega zmasakruje.
Autor: ZelaznyMike
Data: 09-05-2011 21:19:30
Ja tam bym się cieszył gdyby Haye wygrał , irytują mnie te idiotyczne wymagania Kliczków i wszystkim znane tzw "niewolnicze kontrakty" , a gdy jest Haye dzieje się coś ciekawego
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 21:19:32
MAVERICK może(chociaż ja uwielbiam tysona,ale każdy ma swój gust) ale to też dowodzi, że przy dobrej taktyce, odwadze, myśleniu można adamek może pokonać kliczke
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 21:25:34
na rutynie, odfajkowaniu kolejnej walki (kliczki) można też się przejechać
Autor: ali1994
Data: 09-05-2011 21:44:33
Wygra Haye z cała pewnością ale najbardziej denerwuje mnie to ze was wszystkich denerwuje gadka Haye i dlatego mówicie że Wład wygra a wiekszość i tak wie jak powinno być .Powiem tak jeśli nie będzie czegos nieoczekiwanego Haye wygrywa przez KO , walka bedzie wyglądała tak jak z Sandersem i Brewsterem , haye trafi i Władek upadnie a potem juz chyba sobie wyobrażacie co będzie .Oczywiscie to moje zdanie , a jak wiadomo kazdy tutaj swoje może mieć , tylko jedną rade bym wam chciał dać : nie słuchajcie nigdy gadki przed walką i nie typujcie zwyciężcy na jej podstawie bo jak znam życie Haye po walce powie że ma pełen szacunek do Włada tylko poprostu chciał wypromować walkę jak sie tylko da , co potrafi chyba najlepiej na świecie ;)
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 21:44:51
Tyson wtedy już latał na koksie i dlatego przegrał. gigastolec Wybrałes sobie nick...
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 21:47:23
DAB dla jaj lepszy taki niż managersilnego
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 21:51:45
Ja na początku nie zajarzyłem ,bo tak pisane łącznie mi się zlało:)Możesz niektórych podświadomie zniechęcać do dyskusji:) A wracając do tematu to Haye tak mówi o nudnym boksie braci, własnej widowiskowości a w ciężkiej tylko z naszym Tomaszem B zawalczył z jajem...
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 21:54:52
gigastolec-To kojarzy mi sie z postawą Mosleya w walce z Pacmanem:) Wróciłem przed 4 do domu myślę poczekam i gdyby nie walka Pavlika oraz wojna Arce cholernie żałowałbym ,że się nie położyłem.
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 21:57:38
nastawiamy się na dwie zajeb. walki a to może być nędza jak w ostatniej walce włodarczyka
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 22:00:09
Ja myślę ,że Wit vs Tomasz będzie walką roku w ciężkiej.A to zwykły niewypał
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 22:00:46
zgadzam się w pełni
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 22:05:11
ciężka jest w kryzysie, to wg. mnie najlepszy moment aby powalczyć o tytół, gołota chyba miał większą konkurencje
Autor: Torrado
Data: 09-05-2011 22:09:29
Zbliza sie koniec tej marnej epoki drewna,asekuracji w ringu i niepowaznych wymagan w kontraktach w HW.Niech zacznie zyc boks!!!
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 22:12:52
niechby taka" polaczyna" rozwaliła kliczke to szkopy się załamią na taki moment warto czekać
Autor: Torrado
Data: 09-05-2011 22:13:41
Tak jak powiedzial Gołota "Kliczki to dwa pomniki" zgadza sie,pomniki ktore czasem wyciagaja lewa reke a zdaza sie tez ze czasem prawa
Autor: godik
Data: 09-05-2011 22:13:47
Haye nie ma żadnych szans.Bez problemu trafiali go bokserzy pokroju Mormeck,Ruiz(dramatycznie już słaby nawet jak na siebie),Fragomeni(bokser wręcz przeciętny).Haye nie ma pojęcia z czym się zderzy.Nie stoczył żadnej ringowej wojny,a walory swoje pokazał do tej pory wyłącznie z zawodnikami za których równie dobrze można powiesić worek treningowy bo nie oddaje.Po pierwszym prostym odechce mu się walki a czeka go ciężkie KO.Nie widzę prawie żanych szans na wygraną Haye.
Autor: krzysiek34
Data: 09-05-2011 22:14:27
Torrado Zbliza to się koniec epoki buraka ktorego pyskiem Wład wytrze ring))) I twój też mam nadzieję ))
Autor: rambuni
Data: 09-05-2011 22:14:55
Ojcowie! - na dwoje babka wróżyła... czytam, że "jak trafi Haye, to Władek upadnie i będzie koniec jak z Brewsterem". Ale przecież może być DOKŁADNIE ODWROTNIE: "Jak trafi Władek to Haye się przewróci i będzie koniec"... Tylko tego "jak trafi", to więcej szans jest po stronie Władka. Co do Haye'a przewiduję scenariusz jak z walki z Wałujewem: ucieczka, ucieczka i jeszcze raz ucieczka + pojedyncze (raz na 3 rundy) doskoki z silnym, zamaszystym ciosem i liczenie na lucky punch. Jednak więcej argumentów ma Władek. Tak ja to, Ojcowie, widzę!
Autor: krzysiek34
Data: 09-05-2011 22:16:25
Torrado A Golota powiedział dwie wieże a nie pomniki . Buraczku malutki
Autor: rambuni
Data: 09-05-2011 22:17:20
Ojcowie! - dopowiadam: przecież DH nie może stanąć naprzeciw Władka, żeby z nim się bić, ani nawet boksować jak równy z równym, bo warunki nie pozwalają. A więc: ucieczka + doskoki.
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 22:17:37
"jak trafi haye i kliczko jednocześnie" to będzie remis a później haye - kliczko II
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 22:19:12
jaja by były historia zna różne dziwne remisy aby później był rewanż i więcej dollars
Autor: Torrado
Data: 09-05-2011 22:24:50
Autor komentarza: krzysiek34 Data: 09-05-2011 22:14:27 Torrado Zbliza to się koniec epoki buraka ktorego pyskiem Wład wytrze ring))) I twój też mam nadzieję )) oj jak Włdzia ma mi nabic to przepraszam za wszystko co pisalem na niego buhahahahah
Autor: Torrado
Data: 09-05-2011 22:26:33
Autor komentarza: krzysiek34 Data: 09-05-2011 22:16:25 Torrado A Golota powiedział dwie wieże a nie pomniki . Buraczku malutki dwie wieze to ty miales w dupie
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 22:30:24
to wy kolego musicie mieć wielki otwór skoro dwie wieże weszły
Autor: krzysiek34
Data: 09-05-2011 22:46:08
Torrado Hahahahaha ty tępy łbie , tobie by pies nalał do pyska . I dobrze czytaj co Golota mowi , tępy łbie
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 22:49:13
Gołota konkurencję miał większą jeśli bierzemy pod uwagę lata 90 w H.W.Ale nie jeśli porównamy jego wszystkie szanse na tytuł i przeciwników w owych konfrontacjach.Brewster,Byrd,Ruiz -W mojej ocenie słabsi od braci bez dwóch zdań.Tomek jest w słabym okresie H.W ale braci do słabych mistrzów nie zaliczę.Wtedy była większa grupa bokserów na wysokim poziomie gdy walczył Andrzej.Ostatnio są bracia a reszta kawałek za nimi.Ja czekam aż wróci Solis i on będzie mistrzem w moim odczuciu.
Autor: perkusista
Data: 09-05-2011 22:50:42
można mówić wiele o tych zawodnikach szanse mają takie same więc walka będzie dobra a oto chodzi w tym sporcie .Nawisem mówiąc z kim heja przegrał ?
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 22:50:58
a ja myśle że się pojawi ktoś nowy, brakuje mi jakiegoś punchera
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 22:57:07
http://youtu.be/M9icQiE0scw z Thompsonem
Autor: MazurianBoy
Data: 09-05-2011 23:00:22
DAB Mnie jakoś Solis osobiście nie przekonuje. No chyba, że weźmie się za siebie po kontuzji. Moim zdaniem jeżeli braci nie pokona Haye lub Adamek to nikt tego nie dokona dopóki bracia się nie zestarzeją. No chyba, że wystrzeli ktoś zupełnie nowy. Zobaczymy ;)
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 23:01:15
ale go dygnął
Autor: Torrado
Data: 09-05-2011 23:01:45
@krzysiek34 uspokoj sie ty tepa dzido i trzymaj pizde krotko bo zaraz przyjdzie twoj stary z kolegami i beda cie dotykac pindolkami http://www.youtube.com/watch?v=6Topr_uvQxc
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 23:03:39
ja też chce się podotykać pindolkami
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 23:05:00
Mnie Solis bardzo przekonuje a ostatnio to był wypadek, zły zbieg okoliczności ale też nauczka.Wierzę ,że podrażni to jego ambicje trochę za łatwo chciał być na szczycie.Życie nie lubi łatwych dróg myślę ,że wejdzie na tron trochę dłuższą.Ale nowych też potrzeba.Mnie osobiście podoba się jako bokser Chosora żałuję ,że został dwa razy wystawiony do wiatru.Fury jest bardzo młody, ma czas a walka pomiędzy nimi wyłoni kolejnego kandydata.Perez również każdemu może zagrozić, uzbierają się.
Autor: krzysiek34
Data: 09-05-2011 23:09:54
Torrado Masz krętku blady doświadczenie w takim dotykaniu. HaHahahaha A tak powaznie to dostałbyś dzieciaku z liścia i byś usnął . Pogadaj jeszcze trochę to dostaniesz ostrzeżenie i twoje ip sie wyświetli. Może miałbym wtedy szanse dojśc skąd kocie jesteś ( już kiedyś tak było z woislawem) , i wytarłbym buty twoim pyskiem. Naucz się kultury gnoju , bo zginiesz w doroslym życiu.
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 23:10:49
ja bym najmana posłał na kliczke zatańczył by z nim
Autor: perkusista
Data: 09-05-2011 23:10:54
Autor komentarza: DAB dzięki stary to było dobre
Autor: MazurianBoy
Data: 09-05-2011 23:13:32
Z tą podrażnioną ambicją to masz rację, tylko czy została ona podrażniona ??? Mam nadzieję, że tak. Ciekawie się zapowiada dla mnie David Price, on też może coś ugrać w HW. Wilder to też ciekawa postać no i nadzieja USA. Do tego jeszcze Helenius, Gerber. Mam nadzieję, że rozwiną się nam Wawrzyk i Szpilka. Czekają nas ciekawe czasy w HW po erze braci.
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 23:17:19
MazurianBoy tylko kiedy kurw. ta era nadejdzie?
Autor: Torrado
Data: 09-05-2011 23:18:31
@krzysiek34 zamknij ryj szmaciarzu,chcesz to mozemy odrazu sie ustawic
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 23:19:42
Helenius to fakt a Price i Wilder to jak dla mnie jeszcze zarodki zarodków , czekam na jakieś ich większe walki z kimś chociaż średnim...Szpilka poważnie bardzo mnie ciekawi z tej grupy pana W. to jedyny taki zawodnik ma charyzmę zobaczymy co z niego będzie w końcu rodak.Wawrzyk coś ostatnio w mojej ocenie się zatrzymał niestety a na siłowni jedynie fałdek tłuszczu nabrał...
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 23:20:24
jak będziecie się gryźć to mnagerCioty i camaro nie będą się do was odzywać
Autor: MazurianBoy
Data: 09-05-2011 23:20:30
gigastolec Zależy, jeżeli Haye i Adamek nic nie poradzą to sobie trochę poczekamy ;)
Autor: alfagta
Data: 09-05-2011 23:22:04
Fuck... Nie moge zarezerwowac biletow na haye-kliczko. Odrzuca mi karte. Pisze mi, ze Twoja karta zostala odrzucona. Ma ktos taki problem? Visa elektron
Autor: DAB
Data: 09-05-2011 23:22:14
Chociaż Heleniusa z takim Solisem dosłownie nie widzę chyba,że w jednym ciosie który zmieniłby obraz walki lub ją skończył.Peter opasły do pewnego momentu zbyt wiele go trafiał.Ale bokserów mamy o różnych atutach i warunkach fizycznych, ważne aby prezentowali jakiś poziom.Arreola po dwóch porażkach odchudzony również może każdemu zagrozić, myślę że będzie ciekawie:)
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 23:22:19
MazurianBoy bądźmy wielkiej wiary
Autor: MazurianBoy
Data: 09-05-2011 23:22:27
Wawrzyk jeszcze jest młody więc dajmy mu czas, teraz ma gorszy okres ale może się ogarnie jak Solis i będziemy mieli pociechę z rodaka.
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 23:24:39
alfagta trzeba mieć troche kasy na koncie a nie debet hihi
Autor: alfagta
Data: 09-05-2011 23:28:01
@gigastolec Za ten debet moglbym kupic ciebie i twoja stara
Autor: krzysiek34
Data: 09-05-2011 23:28:54
Torrado Hahahahaha dobry koles z Ciebie . Widzisz jak łatwo Ciebie wyprowadzić z rownowagi. Nie używaj dzieciaku nigdy wulgaryzmow w stosunku do pięsciarzy ktorzy sa klasą sama w sobie . A tak nam marginesie mieszkam na mazurach i lepiej sie nie sprawdzaj bo na zdrowie tobie to nie wyjdzie. Wiecej szacunku dla ludzi ktorzy cos osiągnęli . Starszy kolega ci to radzi i posluchaj tego bo sobie w życiu rady nie dasz))))
Autor: gigastolec
Data: 09-05-2011 23:28:57
nie mam starej lubie chłopców
Autor: MazurianBoy
Data: 09-05-2011 23:29:06
Będzie ciekawie, tylko ze sceny muszą zejść bracia o ile można liczyć, że Vitek skończy kariery to Władek jeszcze trochę powalczy. Bracia to nie bogowie myślę, że ktoś ich pokona. Mam nadzieję, że Adamek tego dokona mimo tylu krytycznych głosów w stronę Tomka ;) Góral da radę.
Autor: Torrado
Data: 09-05-2011 23:38:21
Autor komentarza: krzysiek34 Data: 09-05-2011 23:28:54 Torrado Hahahahaha dobry koles z Ciebie . Widzisz jak łatwo Ciebie wyprowadzić z rownowagi. Nie używaj dzieciaku nigdy wulgaryzmow w stosunku do pięsciarzy ktorzy sa klasą sama w sobie . A tak nam marginesie mieszkam na mazurach i lepiej sie nie sprawdzaj bo na zdrowie tobie to nie wyjdzie. Wiecej szacunku dla ludzi ktorzy cos osiągnęli . Starszy kolega ci to radzi i posluchaj tego bo sobie w życiu rady nie dasz)))) czuje tutaj wykret w tym poscie,tak jak myslalem jestes kozak przed monitorem pozdrawiam
Autor: krzysiek34
Data: 09-05-2011 23:41:24
Torrado Powiedz gdzie mieszkasz to może bedzie okazja się spotkac na męskiej rozmowie . A tak na marginesie wkurwia mnie dyskredytowanie osiągniec wielkich bokserów . A morda nie szklanka .
Autor: Torrado
Data: 09-05-2011 23:51:48
@krzysiek34 Teraz morda nie szklanka??a miales wytrzec buty o moja morde.Chcesz teraz tylko po mesku rozmawiac,straciles pewnosc siebie. :))) Nie wazne, wyjebane mam nie ma sensu ta rozmowa Peace
Autor: krzysiek34
Data: 09-05-2011 23:59:38
Torrado Wiesz co to męska rozmowa???? Popytaj kolegów to może ktorys ci powie. Miałes napisac gdzie mieszkasz ??? Zresztą..... Ide spać a Ty przemyśl niektore kwestie. Jeszcze bedzie okazja wrócić do tej rozmowy.
Autor: Artur1969
Data: 10-05-2011 00:05:08
gigastolec;) wymiatasz:)
Autor: amatuk
Data: 10-05-2011 00:11:37
''Torrado Data: 09-05-2011 23:18:31 @krzysiek34 zamknij ryj szmaciarzu,chcesz to mozemy odrazu sie ustawic'' kozaki..
Autor: amatuk
Data: 10-05-2011 00:16:22
ali1994 ma racje
Autor: Torrado
Data: 10-05-2011 00:22:11
@krzysiek34 zapraszam do Gdyni kiedy bedziesz mial tylko ochote,szczegoly moge ci podac gdzie indziej
Autor: Srogi
Data: 10-05-2011 00:40:48
Widzę, że czytanie komentarzy pod newsami z HW nie ma sensu. Patologia.
Autor: ziom99
Data: 10-05-2011 00:52:13
"Autor komentarza: Torrado Data: 10-05-2011 00:22:11 @krzysiek34 zapraszam do Gdyni kiedy bedziesz mial tylko ochote,szczegoly moge ci podac gdzie indziej" "Torrado Data: 09-05-2011 23:18:31 @krzysiek34 zamknij ryj szmaciarzu,chcesz to mozemy odrazu sie ustawic" "Autor komentarza: krzysiek34 Data: 09-05-2011 23:41:24 Torrado Powiedz gdzie mieszkasz to może bedzie okazja się spotkac na męskiej rozmowie . A tak na marginesie wkurwia mnie dyskredytowanie osiągniec wielkich bokserów . A morda nie szklanka ." Czesc to ja Torrado. Czesc to ja krzysiek34. Bijemy się już ? Ile wy macie lat ? Warto zastanowic się co się pisze...
Autor: THOR14
Data: 10-05-2011 08:52:55
Ani jeden ani drugi nie sa wybitnymi bokserami.stawiam jednak na wlada,poniewaz jest inteligentniejszy w ringu.
Autor: pain3hp
Data: 10-05-2011 09:29:32
a ja jestem za Hayem, jakos caly czas chcialem tej walki ale jak widze jak sie wladek zachowuje to chcialbym zeby go Haye zbił.
Autor: Ygnac
Data: 10-05-2011 10:58:22
Ale go nie zbije, tylko sam zostanie zbity.
Autor: Gustaw24
Data: 10-05-2011 11:03:20
jestem za hayem. Ktoś musi przerwać dominację braci. Oczywiście również wierzę w naszego Tomka!
Autor: Dumel
Data: 10-05-2011 13:08:26
Wolf : Bardzo dobrze powiedziane , szacun ; D
Autor: makelito
Data: 10-05-2011 19:51:36
haye wygra w lipcu tomek adamek we wrześniu ja MAkelto muwie wamł=
Autor: Lopez40
Data: 10-05-2011 21:29:23
Jetem za Kliczką niech urwie łeb panu japie.